Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 12:47:23 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gustlik - G23 US ARMY CAMPAIGN v.4.2 - 200%  (Przeczytany 14096 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #15 : Maj 24, 2016, 03:18:25 »

Trzeba by.... Aha zapomniałem - mamy "zamrożenie", bo trzeba pagonki na ikonki rysować, nie da się przecież
grać bez piętnastej wersji pustynnej ikony grenadierów brabanckich.   
"Zamrożenie" w tym konkretnym przypadku nie ma żadnego znaczenia;
Koncepcja "zamrożenia" dotyczy tylko dodawania nowych funkcjonalności, a poprawianie błędów odbywa się w normalnym trybie; "zamrożenie" nie dotyczy błędów;

Jeśli jesteś pewien, że dana wersja AI działała we wcześniejszych wersjach inaczej, zgłoś to jako błąd;

Niestety, sam nigdy nie wnikałem w kwestie AI, więc trudno mi się teraz wypowiedzieć;

Może powinno się gdzieś, w sposób nie pozostawiający wątpliwości, opublikować mechanizm
stosowania i różnice pomiędzy AI: 0.91, 2.00 i "Default". Przy okazji jeszcze sposób interpretacji tych
rodzajów AI przez kolejne wersje gry.
Może wystarczy poprosić ...;
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2016, 03:20:31 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #16 : Maj 24, 2016, 04:30:02 »

14   Ruhr Pocket

To juz tak szybciutko, żeby skończyć te męki...

Zdobywamy jedno wielkie miasto czyli Zagłębie Ruhry, w międzyczasie grupki Niemców chcą uciekać na południe. Są to jedyne jednostki, które przejawiają ochotę (desperację?) do aktywnej walki. ponieważ miasto nie jest wymarzonym terenem do finezyjnych manewrów, otaczam je powoli a dalekonośna artyleria (core i aux) robi swoje.

Zbyt szybki wjazd między budynki może skończyć się bardzo brzydko, kiedy nawet Volkssturm walczy jak komandosi.   
Mała grupka (Staghound + dwie piechoty aux) z grupy aux robi szybki rajd północnym brzegiem mapy, co przynosi efekt w postaci zajęcia niebronionego SHexa i lotniska. Bardzo pożyteczna akcja...

OpenGen 0.90.52.17d * (13 Mar 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.2
Campaign: G23 US ARMY CAMPAIGN v.4.,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Port Lyautey , #0 , Brilliant Victory , score:48  +++  Proto: P-47D35-RA (r)
 2   Maknassy , #1 , Brilliant Victory , score:47
 3   Fondouk , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Raid To Messina , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Salerno Breakout , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: P-61 Black Widow
 6   Volturno , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: M36
 7   Anzio Breakout , #6 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M36 B1
 8   Rome , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   Operation Anvil , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   Huertgen Forest , #9 , Brilliant Victory , score:49
11   Metz , #10 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
12   Nordwind , #11 , Brilliant Victory , score:47
13   Nordwind - Haugenau , #12 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
14   Ruhr Pocket , #13 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 721  *  Average: 51

..
Current scenario: Cheb - Karlove Vary,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 800
Army cost: 12315 , Current prestige is 5
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, Unthinkable , cap 22500, 12 turns prestige: 500
if V : +1300, Unthinkable , cap 22500, 14 turns prestige: 500
if TV: +600, Unthinkable , cap 22500, 17 turns prestige: 500
Ls: Loss , turn prestige: 500

Infantry
*  Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 4 bars , 430 exp , 10/10 , 9 kill ,  0 pp  [+43 exp]
*  Arm. Infantry 1944 , M5A1 [W] ,  , 5 bars , 584 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 10 kill ,  0 pp  [+19 exp]
*  Special Service ,  , 5 bars , 548 exp , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 16 kill ,  0 pp  [+35 exp]
*  Engineers 1944 , GMC CCKW ,  , 5 bars , 725 exp , 10/10 , Devastating Fire  , 16 kill ,  0 pp  [+33 exp]
*  HQ Unit , M3 ,  , 2 bars , 295 exp , 10/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Rangers 1942 , Jeep [W] ,  , 5 bars , 696 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp  [+12 exp]
*  Bridging 1938 , Dodge WC62 ,  , 1 bars , 167 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp
 Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 2 bars , 224 exp , 10/10 , 2 kill ,  300 pp  [+10 exp]
 Engineers 1944 , M5A1 [W] ,  , 1 bars , 163 exp , 10/10 , 0 kill ,  408 pp

Tank 
*  M26 ,  , 5 bars , 1345 exp , 15/10 , Overwatch  , 112 kill ,  0 pp  [+74 exp]
 M26 ,  , 5 bars , 695 exp , 10/10 , Superior Maneuver  , 43 kill ,  480 pp  [+49 exp]
 M4A3E8/76 Easy Eight ,  , 5 bars , 761 exp , 10/10 , Extended Front  , 33 kill ,  360 pp  [+84 exp]
+  M4A3E8/76 Easy Eight ,  , 4 bars , 415 exp , 10/10 , 14 kill ,  0 pp  [+30 exp]
+  M26A1E2 ,  , 1 bars , 168 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp  [+7 exp]

Recon
 M6 Staghound ,  , 5 bars , 639 exp , 12/10 , Battlefield Intelligence  , 16 kill ,  230 pp  [+42 exp]

Anti-tank
*  M18 ,  , 5 bars , 988 exp , 15/10 , Ferocious Defense  , AntiTank, 22 kill ,  0 pp  [+61 exp]
*  M36 B1 ,  , 5 bars , 694 exp , 10/10 , 20 kill ,  0 pp  [+34 exp]
+  M36 B1 ,  , 4 bars , 499 exp , 11/10 , Ferocious Defense  , 19 kill ,  0 pp  [+27 exp]
+  M36 B1 ,  , 4 bars , 444 exp , 10/10 , 6 kill ,  0 pp  [+68 exp]

Artillery
*  203mm M1 Gun , M35 ,  , 5 bars , 1510 exp , 15/10 , Overwhelming Attack  , 46 kill ,  0 pp  [+101 exp]
*  155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 735 exp , 15/10 , Aggressive Attack  , 41 kill ,  0 pp  [+43 exp]
 155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 718 exp , 15/10 , Determined Defense  , 39 kill ,  810 pp  [+72 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 581 exp , 15/10 , 20 kill ,  720 pp  [+44 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 577 exp , 15/10 , 21 kill ,  720 pp  [+35 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 537 exp , 15/10 , 14 kill ,  720 pp  [+61 exp]
 M12 ,  , 4 bars , 421 exp , 14/10 , 13 kill ,  672 pp  [+20 exp]
 M12 ,  , 3 bars , 345 exp , 13/10 , 7 kill ,  624 pp  [+35 exp]
 M12 ,  , 1 bars , 181 exp , 11/10 , 1 kill ,  528 pp  [+51 exp]

Fighter
*  P-61 (r) Black Widow ,  , 5 bars , 1734 exp , 15/10 , Influence  , Special Munition, 30 kill ,  0 pp  [+114 exp]
+  P-47D ,  , 5 bars , 870 exp , 11/10 , 14 kill ,  0 pp  [+75 exp]
 P-47D ,  , 5 bars , 1003 exp , 10/10 , Resilience  , 17 kill ,  660 pp  [+114 exp]
+  P-61 Black Widow ,  , 5 bars , 917 exp , 13/10 , Special Munition, 13 kill ,  0 pp  [+138 exp]
 P-51D ,  , 5 bars , 543 exp , 15/10 , 5 kill ,  864 pp  [+9 exp]
 P-47D ,  , 5 bars , 609 exp , 10/10 , 3 kill ,  660 pp  [+55 exp]
 P-47N-35RA (r) ,  , 4 bars , 442 exp , 14/10 , Resilience  , Special Munition, 3 kill ,  991 pp  [+62 exp]
+  P-47N ,  , 2 bars , 257 exp , 12/10 , Special Munition, 2 kill ,  0 pp  [+27 exp]
+  F-82 Twin Mustang ,  , 1 bars , 132 exp , 10/10 , Special Munition, 0 kill ,  0 pp  [+2 exp]

Tactical Bomber
 A-24B Banshee ,  , 5 bars , 1172 exp , 15/10 , Special Munition, 27 kill ,  666 pp  [+41 exp]
 L-5 Sentinel ,  , 1 bars , 182 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  240 pp  [+6 exp]
 Douglas A-20 G ,  , 5 bars , 998 exp , 11/10 , Special Munition, 20 kill ,  726 pp  [+112 exp]
 B-25J ,  , 4 bars , 491 exp , 13/10 , 11 kill ,  936 pp  [+33 exp]

Proto - brak

Zakupy - kasy malutko, ale decyduję się na jedną jednostkę inżynierów i zamianę jednego P-47 na wersję
rakietową. Poza tym wzmocnienia i dodatki.

Player 1 : USA
Killed: INF:373  TNK:27   RCN:53   AT:97   FLAK:8    FORT:44   ATY:136  AD:44   FTR:19   TB:20     Total: 821
Lost  : INF:7    RCN:2    AT:4    FORT:6    ATY:3    AD:1    TB:1      Total: 24

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #17 : Maj 24, 2016, 07:52:37 »

15   Cheb - Karlove Vary

Oganianie się od niedobitków i maruderów łażących WSZĘDZIE. Do tego w najważniejszych kolejkach, tuż przed
końcem - zła pogoda, która spowdowała kilka pechowych "suprajsów". To jest taki scenariusz, że jak idzie dobrze
to idzie, ale jak się rozlezie po całej mapie, to pozbieranie towarzystwa do jakiej takiej kupy jest bardzo trudne...

OpenGen 0.90.52.17d * (13 Mar 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.2
Campaign: G23 US ARMY CAMPAIGN v.4.,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Port Lyautey , #0 , Brilliant Victory , score:48  +++  Proto: P-47D35-RA (r)
 2   Maknassy , #1 , Brilliant Victory , score:47
 3   Fondouk , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Raid To Messina , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Salerno Breakout , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: P-61 Black Widow
 6   Volturno , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: M36
 7   Anzio Breakout , #6 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M36 B1
 8   Rome , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   Operation Anvil , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   Huertgen Forest , #9 , Brilliant Victory , score:49
11   Metz , #10 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
12   Nordwind , #11 , Brilliant Victory , score:47
13   Nordwind - Haugenau , #12 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
14   Ruhr Pocket , #13 , Brilliant Victory , score:55
15   Cheb - Karlove Vary , #14 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 768  *  Average: 51

..
Current scenario: Unthinkable,  VH prestige is 640 ,  All map prestige is: 1120
Army cost: 13790 , Current prestige is 12
AI stance is Defensive
if BV: +800, Thunder in Berlin , cap 24000, 10 turns prestige: 640
if V : +650, Thunder in Berlin , cap 24000, 12 turns prestige: 640
if TV: +450, Thunder in Berlin , cap 24000, 15 turns prestige: 640
Ls: Loss , turn prestige: 640

Infantry
*  Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 4 bars , 448 exp , 10/10 , 9 kill ,  0 pp  [+18 exp]
*  Arm. Infantry 1944 , M5A1 [W] ,  , 5 bars , 636 exp , 12/10 , Battlefield Intelligence  , 11 kill ,  0 pp  [+52 exp]
*  Special Service ,  , 5 bars , 550 exp , 12/10 , Reconnaissance Movement  , 16 kill ,  0 pp  [+2 exp]
*  Engineers 1944 , GMC CCKW ,  , 5 bars , 725 exp , 12/10 , Devastating Fire  , 16 kill ,  0 pp
*  HQ Unit , M3 ,  , 2 bars , 295 exp , 10/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Rangers 1942 , Jeep [W] ,  , 5 bars , 713 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp  [+17 exp]
*  Bridging 1938 , Dodge WC62 ,  , 1 bars , 167 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp
 Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 2 bars , 224 exp , 10/10 , 2 kill ,  300 pp
 Engineers 1944 , M5A1 [W] ,  , 1 bars , 169 exp , 10/10 , 0 kill ,  408 pp  [+6 exp]

Tank 
*  M26 ,  , 5 bars , 1406 exp , 15/10 , Overwatch  , 119 kill ,  0 pp  [+61 exp]
 M26 ,  , 5 bars , 733 exp , 15/10 , Superior Maneuver  , 51 kill ,  720 pp  [+38 exp]
 M26 ,  , 5 bars , 880 exp , 10/10 , Extended Front  , 41 kill ,  480 pp  [+119 exp]
+  M4A3E8/76 Easy Eight ,  , 4 bars , 415 exp , 10/10 , 14 kill ,  0 pp
+  M26A1E2 ,  , 2 bars , 206 exp , 10/10 , 5 kill ,  0 pp  [+38 exp]

Recon
 M6 Staghound ,  , 5 bars , 663 exp , 12/10 , Battlefield Intelligence  , 19 kill ,  230 pp  [+24 exp]

Anti-tank
*  M18 ,  , 5 bars , 1038 exp , 15/10 , Ferocious Defense  , AntiTank, 26 kill ,  0 pp  [+50 exp]
*  M36 B1 ,  , 5 bars , 735 exp , 10/10 , 23 kill ,  0 pp  [+41 exp]
+  M36 B1 ,  , 5 bars , 559 exp , 15/10 , Ferocious Defense  , 19 kill ,  0 pp  [+60 exp]
+  M36 B1 ,  , 4 bars , 476 exp , 10/10 , 8 kill ,  0 pp  [+32 exp]

Artillery
*  203mm M1 Gun , M35 ,  , 5 bars , 1558 exp , 15/10 , Overwhelming Attack  , 52 kill ,  0 pp  [+48 exp]
*  155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 779 exp , 15/10 , Aggressive Attack  , 45 kill ,  0 pp  [+44 exp]
 155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 772 exp , 15/10 , Determined Defense  , 41 kill ,  810 pp  [+54 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 605 exp , 15/10 , 24 kill ,  720 pp  [+24 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 596 exp , 15/10 , 24 kill ,  720 pp  [+19 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 566 exp , 15/10 , 16 kill ,  720 pp  [+29 exp]
 M12 ,  , 4 bars , 442 exp , 14/10 , 15 kill ,  672 pp  [+21 exp]
 M12 ,  , 3 bars , 395 exp , 13/10 , 7 kill ,  624 pp  [+50 exp]
 M12 ,  , 1 bars , 196 exp , 11/10 , 2 kill ,  528 pp  [+15 exp]

Air Defense
*  90mm M2 , Mack ,  , 3 bars , 330 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Fighter
*  P-61 (r) Black Widow ,  , 5 bars , 1879 exp , 15/10 , Influence  , Special Munition, 32 kill ,  0 pp  [+145 exp]
+  P-47D ,  , 5 bars , 878 exp , 11/10 , 14 kill ,  0 pp  [+8 exp]
 P-80 ,  , 5 bars , 1031 exp , 15/10 , Resilience  , 17 kill ,  1206 pp  [+28 exp]
+  P-61 Black Widow ,  , 5 bars , 1006 exp , 15/10 , Special Munition, 14 kill ,  0 pp  [+89 exp]
 P-51D ,  , 5 bars , 565 exp , 15/10 , 6 kill ,  864 pp  [+22 exp]
 P-47D ,  , 5 bars , 639 exp , 10/10 , 4 kill ,  660 pp  [+30 exp]
 P-47N-35RA (r) ,  , 5 bars , 547 exp , 15/10 , Resilience  , Special Munition, 7 kill ,  1062 pp  [+105 exp]
+  P-47N ,  , 2 bars , 272 exp , 12/10 , 2 kill ,  0 pp  [+15 exp]
+  F-82 Twin Mustang ,  , 2 bars , 209 exp , 12/10 , Special Munition, 1 kill ,  0 pp  [+77 exp]

Tactical Bomber
 A-24B Banshee ,  , 5 bars , 1233 exp , 15/10 , Special Munition, 27 kill ,  666 pp  [+61 exp]
 F-3A ,  , 1 bars , 182 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  612 pp
 Douglas A-20 G ,  , 5 bars , 1031 exp , 14/10 , Special Munition, 21 kill ,  924 pp  [+33 exp]
 B-25J ,  , 5 bars , 525 exp , 12/10 , 13 kill ,  864 pp  [+34 exp]

Proto - brak

Zakupy - ponieważ żarty się skończyły i czas się przygotować do "Unthinkable", wymieniam Sentinela na powazny
samolot rozpoznawczy, Mustanga na odrzutowca, a czołgi, konsekwentnie na M26.

Player 1 : USA
Killed: INF:416  TNK:33   RCN:57   AT:104  FLAK:10   FORT:44   ATY:148  AD:47   FTR:19   TB:20     Total: 898
Lost  : INF:7    RCN:2    AT:4    FORT:6    ATY:3    AD:1    TB:1      Total: 24

BV 15
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Maj 24, 2016, 11:01:18 »

16   Unthinkable

Koniec żartów - Ruskie przyszli... Właściwie to całą tę kampanię trzeba grać mając właśnie te ostatnie scenariusze na uwadze. Po ich kątem trzeba budować armię o czym nie do końca pamiętałem - zwłaszcza jeśli chodzi o lotnictwo. Taka cicha i spokojna ta mapka się wydaje, aż w końcu się zaczyna...

BV w ostatniej kolejce, na zdobycie ostatniego SHexa już nie starczyło mi czasu. A to poważna strata finansowa jest.

OpenGen 0.90.52.17d * (13 Mar 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.2
Campaign: G23 US ARMY CAMPAIGN v.4.,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Port Lyautey , #0 , Brilliant Victory , score:48  +++  Proto: P-47D35-RA (r)
 2   Maknassy , #1 , Brilliant Victory , score:47
 3   Fondouk , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Raid To Messina , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Salerno Breakout , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: P-61 Black Widow
 6   Volturno , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: M36
 7   Anzio Breakout , #6 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M36 B1
 8   Rome , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   Operation Anvil , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   Huertgen Forest , #9 , Brilliant Victory , score:49
11   Metz , #10 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
12   Nordwind , #11 , Brilliant Victory , score:47
13   Nordwind - Haugenau , #12 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
14   Ruhr Pocket , #13 , Brilliant Victory , score:55
15   Cheb - Karlove Vary , #14 , Brilliant Victory , score:47
16   Unthinkable , #15 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 818  *  Average: 51

..
Current scenario: Thunder in Berlin,  VH prestige is 800 ,  All map prestige is: 1680
Army cost: 13336 , Current prestige is 2
AI stance is Defensive
if BV: +800, Red Tide Rising , cap 25500, 12 turns prestige: 600
if V : +600, Red Tide Rising , cap 25500, 15 turns prestige: 730
if TV: +400, Red Tide Rising , cap 25500, 18 turns prestige: 820
Ls: Loss , turn prestige: 820

Infantry
*  Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 4 bars , 457 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+9 exp]
*  Arm. Infantry 1944 , M5A1 [W] ,  , 5 bars , 636 exp , 12/10 , Battlefield Intelligence  , 11 kill ,  0 pp
*  Special Service ,  , 5 bars , 550 exp , 12/10 , Reconnaissance Movement  , 16 kill ,  0 pp
*  Engineers 1944 , GMC CCKW ,  , 5 bars , 727 exp , 11/10 , Devastating Fire  , 16 kill ,  0 pp  [+2 exp]
*  HQ Unit , M3 ,  , 2 bars , 295 exp , 10/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Rangers 1942 , Jeep [W] ,  , 5 bars , 713 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp
*  Bridging 1938 , Dodge WC62 ,  , 1 bars , 167 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp
 Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 2 bars , 259 exp , 10/10 , 3 kill ,  300 pp  [+35 exp]
 Engineers 1944 , M5A1 [W] ,  , 1 bars , 169 exp , 10/10 , 0 kill ,  408 pp

Tank 
*  M26 ,  , 5 bars , 1485 exp , 15/10 , Overwatch  , 128 kill ,  0 pp  [+79 exp]
 M26 ,  , 5 bars , 806 exp , 15/10 , Superior Maneuver  , 53 kill ,  720 pp  [+73 exp]
 M26 ,  , 5 bars , 906 exp , 12/10 , Extended Front  , 43 kill ,  576 pp  [+26 exp]
+  M4A3E8/76 Easy Eight ,  , 4 bars , 439 exp , 10/10 , 17 kill ,  0 pp  [+24 exp]
+  M26A1E2 ,  , 2 bars , 254 exp , 10/10 , 5 kill ,  0 pp  [+48 exp]

Recon
 M6 Staghound ,  , 5 bars , 698 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 20 kill ,  192 pp  [+35 exp]

Anti-tank
*  M18 ,  , 5 bars , 1081 exp , 15/10 , Ferocious Defense  , AntiTank, 27 kill ,  0 pp  [+43 exp]
*  M36 B1 ,  , 5 bars , 735 exp , 10/10 , 23 kill ,  0 pp
+  M36 B1 ,  , 5 bars , 570 exp , 13/10 , Ferocious Defense  , 19 kill ,  0 pp  [+11 exp]
+  M36 B1 ,  , 4 bars , 482 exp , 10/10 , 9 kill ,  0 pp  [+6 exp]

Artillery
*  203mm M1 Gun , M35 ,  , 5 bars , 1619 exp , 15/10 , Overwhelming Attack  , 54 kill ,  0 pp  [+61 exp]
*  155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 832 exp , 15/10 , Aggressive Attack  , 47 kill ,  0 pp  [+53 exp]
 155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 829 exp , 15/10 , Determined Defense  , 45 kill ,  810 pp  [+57 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 678 exp , 15/10 , 26 kill ,  720 pp  [+73 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 649 exp , 15/10 , 25 kill ,  720 pp  [+53 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 638 exp , 15/10 , 18 kill ,  720 pp  [+72 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 515 exp , 15/10 , 16 kill ,  720 pp  [+73 exp]
 M12 ,  , 4 bars , 420 exp , 14/10 , 8 kill ,  672 pp  [+25 exp]
 M12 ,  , 2 bars , 218 exp , 12/10 , 2 kill ,  576 pp  [+22 exp]

Air Defense
*  90mm M2 , Mack ,  , 3 bars , 330 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Fighter
*  P-61 (r) Black Widow ,  , 5 bars , 2004 exp , 15/10 , Influence  , Special Munition, Support, 35 kill ,  0 pp  [+125 exp]
+  P-80 ,  , 5 bars , 943 exp , 10/10 , 14 kill ,  0 pp  [+65 exp]
 P-80 ,  , 5 bars , 1070 exp , 14/10 , Resilience  , 19 kill ,  1125 pp  [+39 exp]
+  P-61 Black Widow ,  , 5 bars , 1135 exp , 15/10 , 18 kill ,  0 pp  [+129 exp]
 P-80 ,  , 5 bars , 669 exp , 11/10 , 8 kill ,  884 pp  [+104 exp]
 P-47D ,  , 5 bars , 671 exp , 10/10 , 6 kill ,  660 pp  [+32 exp]
 P-47N-35RA (r) ,  , 5 bars , 648 exp , 10/10 , Resilience  , Special Munition, 9 kill ,  708 pp  [+101 exp]
+  P-47N ,  , 3 bars , 395 exp , 12/10 , 4 kill ,  0 pp  [+123 exp]
+  F-82 Twin Mustang ,  , 3 bars , 301 exp , 13/10 , 4 kill ,  0 pp  [+92 exp]

Tactical Bomber
 A-24B Banshee ,  , 5 bars , 1293 exp , 10/10 , Special Munition, Support, 30 kill ,  444 pp  [+60 exp]
 F-3A ,  , 2 bars , 240 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  612 pp  [+58 exp]
 B-25H ,  , 5 bars , 1089 exp , 12/10 , 24 kill ,  849 pp  [+58 exp]
 B-25H ,  , 5 bars , 595 exp , 13/10 , 15 kill ,  920 pp  [+70 exp]

Proto - brak

Zakupy - tylko wymiana samolotów na odrzutowce i dodatki "Support". Ruscy idealnie potrafią grać z samolotami na wyczerpanie amunicji.

EDIT - byłbym zapomniał - przydziałową armatę M2 90mm plot dostałem do składu w HQ. Chyba Zsamot musiał ją w Niemczech zostawić, no bo przecież nie ja... Wink

Player 1 : USA
Killed: INF:441  TNK:37   RCN:63   AT:110  FLAK:10   FORT:44   ATY:158  AD:50   FTR:25   TB:24     Total: 962
Lost  : INF:7    RCN:2    AT:4    FORT:6    ATY:3    AD:1    TB:1      Total: 24

BV 16
V   0
TV  0
L   0

« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2016, 11:15:37 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #19 : Maj 24, 2016, 11:06:17 »

Rozumiem, że skoro trzeba budować armię z myślą o ostatnich bitwach to grając kampanię po raz pierwszy jest się skazanym na porażkę...
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #20 : Maj 24, 2016, 11:12:42 »

Rozumiem, że skoro trzeba budować armię z myślą o ostatnich bitwach to grając kampanię po raz pierwszy jest się skazanym na porażkę...
Budowanie armii z myślą o przyszłych bitwach, to przecież cały sens i urok tej gry Tongue ;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #21 : Maj 24, 2016, 11:13:07 »

Zdecydowanie, pierwszy raz, nie należy jej grać na "setkę". Wtedy można skorygować błędy.
Zakładając grę na 100% nie można sobie pozwolić na błąd. To wszystko.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #22 : Maj 25, 2016, 01:12:46 »

17   Thunder in Berlin

No, była rzeźnia... To jest taki scenariusz, po którym człowiek ma ochotę koniecznie zagrać
jeszcze raz całość z pianą na ustach i okrzykiem: "nu pagadi!". Proszę się nie wstydzić krzyczeć,
pluć, walić pięścią w stół i powtarzać ruchy, a nawet całą bitwę... Generalnie jestem przeciwnikiem
takich rzeczy, ale skoro to jest 17 scenariusz w kampanii, to raz zgrzeszyć można. Zwłaszcza, że
chyba tak właśnie czułby się każdy aliancki dowódca w tamtych czasach i w takiej akcji... 

OpenGen 0.90.52.17d * (13 Mar 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.2
Campaign: G23 US ARMY CAMPAIGN v.4.,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Port Lyautey , #0 , Brilliant Victory , score:48  +++  Proto: P-47D35-RA (r)
 2   Maknassy , #1 , Brilliant Victory , score:47
 3   Fondouk , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Raid To Messina , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Salerno Breakout , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: P-61 Black Widow
 6   Volturno , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: M36
 7   Anzio Breakout , #6 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M36 B1
 8   Rome , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   Operation Anvil , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   Huertgen Forest , #9 , Brilliant Victory , score:49
11   Metz , #10 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
12   Nordwind , #11 , Brilliant Victory , score:47
13   Nordwind - Haugenau , #12 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: F-82 Twin Mustang
14   Ruhr Pocket , #13 , Brilliant Victory , score:55
15   Cheb - Karlove Vary , #14 , Brilliant Victory , score:47
16   Unthinkable , #15 , Brilliant Victory , score:50
17   Thunder in Berlin , #16 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: AB-26C
--
Campaign score: 865  *  Average: 50

..
Current scenario: Red Tide Rising,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 800
Army cost: 13891 , Current prestige is 17
AI stance is Aggressive
if BV: +800, The River of Blood , cap 26800, 12 turns prestige: 920
if V : +700, The River of Blood , cap 26800, 12 turns prestige: 920
if TV: +600, The River of Blood , cap 26800, 12 turns prestige: 920
Ls: Loss , turn prestige: 920

Infantry
*  Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 4 bars , 469 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp  [+12 exp]
*  Arm. Infantry 1944 , M5A1 [W] ,  , 5 bars , 694 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 13 kill ,  0 pp  [+58 exp]
*  Special Service ,  , 5 bars , 650 exp , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 18 kill ,  0 pp  [+100 exp]
*  Engineers 1944 , GMC CCKW ,  , 5 bars , 756 exp , 10/10 , Devastating Fire  , 17 kill ,  0 pp  [+29 exp]
*  HQ Unit , M3 ,  , 3 bars , 313 exp , 1/1 , 0 kill ,  0 pp  [+18 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep [W] ,  , 5 bars , 731 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp  [+18 exp]
*  Bridging 1938 , Dodge WC62 ,  , 1 bars , 197 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp  [+30 exp]
 Arm. Infantry 1944 , M3A1 [W] ,  , 3 bars , 304 exp , 10/10 , 5 kill ,  300 pp  [+45 exp]
 Engineers 1944 , M5A1 [W] ,  , 2 bars , 245 exp , 10/10 , 0 kill ,  408 pp  [+76 exp]

Tank 
*  M26 ,  , 5 bars , 1545 exp , 15/10 , Overwatch  , 133 kill ,  0 pp  [+60 exp]
 M26 ,  , 5 bars , 928 exp , 15/10 , Superior Maneuver  , 63 kill ,  720 pp  [+122 exp]
 M26 ,  , 5 bars , 975 exp , 10/10 , Extended Front  , 46 kill ,  480 pp  [+69 exp]
+  M4A3E8/76 Easy Eight ,  , 4 bars , 460 exp , 10/10 , 17 kill ,  0 pp  [+21 exp]
+  M26A1E2 ,  , 2 bars , 295 exp , 10/10 , 9 kill ,  0 pp  [+41 exp]

Recon
 M6 Staghound ,  , 5 bars , 739 exp , 11/10 , Battlefield Intelligence  , 21 kill ,  211 pp  [+41 exp]

Anti-tank
*  M18 ,  , 5 bars , 1148 exp , 11/10 , Ferocious Defense  , AntiTank, 31 kill ,  0 pp  [+67 exp]
*  M36 B1 ,  , 5 bars , 769 exp , 10/10 , 24 kill ,  0 pp  [+34 exp]
+  M36 B1 ,  , 5 bars , 619 exp , 10/10 , Ferocious Defense  , 21 kill ,  0 pp  [+49 exp]
+  M36 B1 ,  , 5 bars , 525 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp  [+43 exp]

Artillery
*  203mm M1 Gun , M35 ,  , 5 bars , 1713 exp , 15/10 , Overwhelming Attack  , 61 kill ,  0 pp  [+94 exp]
*  155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 878 exp , 15/10 , Aggressive Attack  , 50 kill ,  0 pp  [+46 exp]
 155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 5 bars , 881 exp , 15/10 , Determined Defense  , 45 kill ,  810 pp  [+52 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 725 exp , 15/10 , 27 kill ,  720 pp  [+47 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 715 exp , 15/10 , 29 kill ,  720 pp  [+66 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 684 exp , 15/10 , 18 kill ,  720 pp  [+46 exp]
 M12 ,  , 5 bars , 557 exp , 15/10 , 19 kill ,  720 pp  [+42 exp]
 M12 ,  , 4 bars , 458 exp , 14/10 , 13 kill ,  672 pp  [+38 exp]
 M12 ,  , 2 bars , 244 exp , 12/10 , 2 kill ,  576 pp  [+26 exp]

Air Defense
*  90mm M2 , Mack ,  , 3 bars , 330 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Fighter
*  P-61 (r) Black Widow ,  , 5 bars , 2083 exp , 15/10 , Influence  , Special Munition, 36 kill ,  0 pp  [+79 exp]
+  P-80 ,  , 5 bars , 995 exp , 15/10 , Support, 15 kill ,  0 pp  [+52 exp]
 P-80 ,  , 5 bars , 1167 exp , 15/10 , Resilience  , Support, 22 kill ,  1206 pp  [+97 exp]
+  P-80 ,  , 5 bars , 1270 exp , 12/10 , Support, 19 kill ,  0 pp  [+135 exp]
 P-80 ,  , 5 bars , 713 exp , 10/10 , 9 kill ,  804 pp  [+44 exp]
 P-80 ,  , 5 bars , 722 exp , 10/10 , 7 kill ,  804 pp  [+51 exp]
 P-47N-35RA (r) ,  , 5 bars , 740 exp , 15/10 , Resilience  , Special Munition, 9 kill ,  1062 pp  [+92 exp]
+  P-47N ,  , 4 bars , 458 exp , 11/10 , 5 kill ,  0 pp  [+63 exp]
+  F-82 Twin Mustang ,  , 3 bars , 345 exp , 10/10 , 9 kill ,  0 pp  [+44 exp]

Tactical Bomber
 A-24B Banshee ,  , 5 bars , 1316 exp , 13/10 , Special Munition, 32 kill ,  577 pp  [+23 exp]
 F-3A ,  , 2 bars , 240 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  612 pp
 B-25H ,  , 5 bars , 1148 exp , 12/10 , 25 kill ,  849 pp  [+59 exp]
 B-25H ,  , 5 bars , 643 exp , 13/10 , 17 kill ,  920 pp  [+48 exp]

Proto: AB-26C

Zakupy - żadne - a wręcz przeciwnie, sprzedaję proto i sprzedaję kupiony awaryjnie, w czasie
bitwy, (zreszta całkiem niepotrzebnie) B-25H. Nie mam czym osłonić tylu bombowców, a z dwoma
belkami doświadczenia same nie polatałyby długo.

Cała kasa idzie w podniesienie stanów czołgów, samolotów, oraz w dodatki amunicyjne. Ruscy mają
przedziwną zdolność do wynajdywania samolotów z jednym czy dwoma punktami amunicji, a wtedy dwa
ataki i jak trzeci przyleci, to... Na szczęscie artyleria nie oberwała i tu przynajmniej stany
zostały utrzymane.

Player 1 : USA, United Kingdom
Killed: INF:472  TNK:45   RCN:69   AT:118  FLAK:10   FORT:50   ATY:174  AD:56   FTR:31   TB:29     Total: 1054
Lost  : INF:8    RCN:2    AT:4    FORT:6    ATY:3    AD:1    TB:1      Total: 25

BV 17
V   0
TV  0
L   0

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #23 : Maj 25, 2016, 01:16:54 »

Trochę informacji o AI:

Cytat: lguzman
There are only 2 AI versions: 0.91 and 2.00
  • 0.91 is the "default" former version which is always used when Pg2Mode is set and whenever version 2.00 is not explicitly set.
  • 2.00 is a variant, developed to allow designer to customize better the AI behavior using: Objective Hexes, Follow unit, Custom Purchase List, Custom Purchase Parameters, ... But it also modified some parameters/thresholds/weights in AI's functions  that change a bit AI's behavior.

How AI-Ver setting is used ?
  • Scenario's setting for AI-Ver is only meaningful when playing standalone or PBEM.
    "Default" entry is same than "0.91" entry.
  • Campaign setting for AI-Ver is used when playing campaigns (what else ?) and overrides any scenario's AI-Ver setting.
    "Default" entry is same than "0.91" entry.
  • Players can change AI-Ver to use only for the scenario/savegame s/he is playing. That setting is remembered if player saves and restore, but is reset when a different game is loaded.
    "Default" entry means that AI-Ver is defined from scenario/campaign. This option was added basically for testing but people asked to keep.

The first idea was to allow more combinations between campaign and scenarios AI-Ver settings but designers asked to always override scenarios with campaign setting.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #24 : Maj 25, 2016, 01:22:54 »

Podepnij to gdzieś w wątkach technicznych również.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #25 : Maj 25, 2016, 01:37:05 »

Reasumując:

Cytuj
0.91 is the "default" former version which is always used when Pg2Mode
Cytuj
2.00 is a variant, developed to allow designer to customize better the AI behavior

Jak wynika ze zderzenia teorii z praktyką - wersja 2.00 jest "lepsza ale gorsza" - więc 90% kampanii
używa wersji 0.91, która odpowiada mniej więcej poziomowi Pg2, czyli (w jej przypadku) cały postęp
jest o kant kulki potłuc.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #26 : Maj 25, 2016, 03:07:17 »

Z tego co na razie napisał Luis (będę jeszcze drążył temat) wynika, że nowe AI to nie do końca nowe AI, a raczej stare AI z nowymi/zmodyfikowanymi parametrami, plus nowe funkcje..;
Czyli różnica zachowania wynika w zasadzie tylko z rożnych rożnych wartości wag i wartości granicznych, określających priorytetu zachowania AI;
w efekcie AI nie są "lepsze" i "gorsze", ale po prostu bardziej/mniej skłonne do pewnych zachowań;

Przykładowo AI 2.00 może być mniej skłonne to poruszania artylerii, ale ostatecznie  jego zachowanie będzie zależało również od wielu innych czynników (w tym zapewne losowych) i wag, więc docelowe zachowanie może być różne i nie do końca przewidywalne;

Czyli do pewnego stopnia masz racje, pomijając nowe funkcje (AI 2.00), postęp w AI jest mocno względny...;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #27 : Maj 25, 2016, 04:23:30 »

Wiesz, jeśli system 0.91 potrafił zarządzać swoimi siłami w sposób "globalny", a 2.00 wymaga, żeby wszystko mu pokazać i określić, no to nie wiem czy to jest postęp.

Dla mnie postęp byłby wtedy, gdyby 2.00 NADAL robił wszystko to, co 0.91, A OPRÓCZ TEGO można by mu pewne działania jeszcze uszczegółowić.   

Luis sam, wielokrotnie, podkreślał, że wszystko co robi, robi z dbałością o wsteczną kompatybilność. A tu taka skucha...
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #28 : Maj 25, 2016, 04:52:30 »

Z tego co gdzieś czytałem (malutki fragment jakieś większej dyskusji na JP) - chyba że coś pomyliłem -,
to nowe AI w innej kolejności zajmuje się poszczególnymi klasami jednostek,
stąd też może być i zupełnie inne zachowanie.

Ponadto ja jestem całkowicie pewien, że np. OH działają przy AI ustawionym na default.
Tak jest np. w scenie "End of RAF" w kampanii W85 Falklandy.
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2016, 05:03:42 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #29 : Maj 25, 2016, 04:54:41 »

Wiesz, jeśli system 0.91 potrafił zarządzać swoimi siłami w sposób "globalny", a 2.00 wymaga, żeby wszystko mu pokazać i określić, no to nie wiem czy to jest postęp.

Dla mnie postęp byłby wtedy, gdyby 2.00 NADAL robił wszystko to, co 0.91, A OPRÓCZ TEGO można by mu pewne działania jeszcze uszczegółowić.   

Luis sam, wielokrotnie, podkreślał, że wszystko co robi, robi z dbałością o wsteczną kompatybilność. A tu taka skucha...

Tak źle na nie jest. Tak jak już pisałem, wygląda na to że 0.91 i 2.00 działają prawie tak samo, różnica polega na zmienionych wagach, zmieniających priorytety pewnych działań...;

To tylko AI, w pewnych sytuacjach zgłupieje 0.91 w innych 2.00, całkowicie tego nie wyeliminujesz...;

Dla mnie bardziej istotnym problemem wydaje się globalne ustawienie AI kampanii, czyli brak możliwości wyboru AI dla konkretnego scenariusza...;
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2016, 05:04:05 wysłane przez kowdar » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.07 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)