Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 03:35:20 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - G07 "Wstawaj Strana Agromnaja" - 150%  (Przeczytany 10072 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Maj 28, 2016, 07:07:22 »

Lekka zmiana klimatu. Praktycznie w ogóle nie gram ruskimi, więc zrobię sobie odmianę. Chciałem się dowiedzieć czegoś o tej kampanii, ale najwyraźniej nikt do tej pory w nią nie grał. No to zaczynamy.

Scenariusz 1: Viipuri

Mapa dobrze znana. Jest kilka jednostek core i kilka auxów. No to robimy rozpoznanie i okazuje się, że Finów też jest trochę i szykują się do ataku. Parę jednostek wysyłam do wschodniego VHeksa. I zaczyna się natarcie Finów. Mają 3 dobre artylerie i moździerze, a ja tylko 2 słabe, a moje jednostki core są daleko. Więc na początku dostaję łomot, tym bardziej, że wysłałem parę jednostek do wrogiego VHeksa. Na szczęście był pusty. Tracę jeden własny VHeks, ale wtedy podjeżdżają wojska core. Bardzo mądrze jadę reconem do płatnych flag nad morzem, przez co osłabiam własny atak. Recona wysyłam do portu i wysyłam w barkach przed siebie. Auxowe recony wjeżdżają na tyły wroga i próbują rozwalić te artylerie, ale nic z tego. Dopiero kiedy wykonuje samobójcze ostrzały i wyczerpuje się im amunicja mogę rozwalić te artylerie i zacząć zabawę. Część wojsk zostawiam tutaj, by odbiły stracony VHeks, a reszta prze na Viipuri. Jak zwykle jest tam trudno. Recon ląduje na tyłach twierdzy i dostaje łupnia od pepanca, który go wyłącza z dalszej gry. Podchodzę z piechotą, sztabem i artylerią, ale jak zwykle trafia się rugged defence i zonk. Pozostaje metodyczne walenie artylerią, aż w końcu udaje się wyrzucić obrońców i w ostatniej turze BV wejść do celu. Bohaterem scenariusza jest czołg, który zasiał niezłe zniszczenie wśród fińczyków.


OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49
--
Campaign score: 49  *  Average: 49

..
Current scenario: Villpuri,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 0 , Current prestige is 949
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +240, Bobruisk , cap 3500, 12 turns prestige: 202
if V : +175, Bobruisk , cap 3500, 15 turns prestige: 202
if TV: +110, Bobruisk , cap 3500, 18 turns prestige: 202
Ls: Loss , turn prestige: 202

Infantry
*  Strelkovy 1938 , Wagon ,  , 0 bars , 77 exp , USSR , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:002  [+77 exp]
*  Kawalierija 1938 ,  , 0 bars , 72 exp , USSR , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+72 exp]
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 53 exp , USSR , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+53 exp]
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 39 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+39 exp]
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:020

Tank 
*  T-26B ,  , 1 bars , 130 exp , USSR , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:001  [+130 exp]

Recon
*  BA-10 ,  , 0 bars , 18 exp , USSR , 1/10 , 0 kill , 0 pp - U:004  [+18 exp]

Artillery
*  107mm M10/30 , Wagon ,  , 0 bars , 20 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:005  [+20 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:7    TNK:2    AT:1    ATY:5      Total: 15
Lost  : INF:4    RCN:1    AT:2      Total: 7

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    555 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    111 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    130 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    130 exp,      6 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     18 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     18 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     20 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     20 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :    723 exp,     11 kill,      0 pp    Average:     90 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  USSR   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  1
Recon :  2
Anti-tank :  2
Artillery :  3

Player 2  Finland   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  2
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Fortification :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Maj 29, 2016, 12:11:49 »

Scenariusz 2: Bobruisk

Inwazja szkopów! Modernizuję większość sprzętu i kasy mi jeszcze wystarcza na nową artylerię i czołg, bo sprzedaję prototyp samolotu. Rzut oka na mapę i widzimy, że sytuacja obronna jest dramatyczna. Słabe wojska, niskie stany, słabe pozycje obronne. Przemieszczam co się da do lasów i miast, robię bastion na południowym VHeksie i robię linię obrony z moich wojsk na linii rzeki, ustawiając działa wokół sztabu. Szkopy niestety mają też samoloty. Na kierunku południowym szybko auxy przestają istnieć, na środku troszkę się bronią, ale zmotoryzowane niemiaszki po chwili są przy rzece. I tutaj dostają gonga. W końcu czas nagli, więc częścią wojsk omijam szkopów i jadę po VHeksy. Nie jest to łatwe, bo czołgi mają masę punktów ruchu, a artyleria nie bardzo. Ale koniec końców docieram do tych VHeksów i walę w obrońców aż do skutku. Udaje się BV w ostatniej turze.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 96  *  Average: 48

..
Current scenario: Bobruisk,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 360
Army cost: 1104 , Current prestige is 727
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +240, Odwrot , cap 3500, 10 turns prestige: 210
if V : +175, Odwrot , cap 3500, 12 turns prestige: 240
if TV: +155, Odwrot , cap 3500, 15 turns prestige: 285
if Ls: +155, Odwrot , cap 3500, 15 turns prestige: 285

Infantry
*  Strelkovy 1938 , Wagon ,  , 0 bars , 77 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002
*  Kawalierija 1938 ,  , 1 bars , 119 exp , USSR , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+47 exp]
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+12 exp]
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+26 exp]
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 2 bars , 221 exp , USSR , 3/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+91 exp]
 KW-I/40 ,  , 0 bars , 74 exp , USSR , 6/10 , 5 kill , 312 pp - U:060  [+74 exp]

Recon
*  BA-10 ,  , 0 bars , 18 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004

Artillery
*  152mm ML20 , STZ ,  , 0 bars , 57 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:005  [+37 exp]
 152mm ML20 , STZ ,  , 0 bars , 23 exp , USSR , 9/10 , 1 kill , 468 pp - U:009  [+23 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 0 bars , 40 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 324 pp - U:059  [+40 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:12   TNK:4    RCN:1    AT:2    ATY:8    FTR:1    TB:1      Total: 29
Lost  : INF:6    RCN:2    AT:5    FTR:2      Total: 15

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    640 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    128 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    295 exp,     13 kill,    312 pp    Average:    148 exp,      7 kill,    156 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     18 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     18 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :     80 exp,      3 kill,    468 pp    Average:     40 exp,      2 kill,    234 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     40 exp,      2 kill,    324 pp    Average:     40 exp,      2 kill,    324 pp
* Summary:     *  11 Units *  0 Leaders      Total :   1073 exp,     23 kill,   1104 pp    Average:     98 exp,      2 kill,    100 pp


Player 1  USSR   has 30 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   :  2
Recon :  3
Anti-tank :  2
FlaK :  2
Artillery :  6
Air Defense :  3

Player 2  Germany   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Maj 29, 2016, 01:12:53 »

Scenariusz 3: Odwrót

Bardzo dziwny scenariusz, pierwszy raz widzę na oczy coś takiego. Mianowicie - jest pusty wrogi VH, którego jednak nie wolno zająć, aż w grze miną 2 pełne dni. No i wtedy mamy tactical victory i bardzo mało punktów.
Znów bronimy się przed niemieckim natarciem. Siły auxów są śmiesznie małe i nawet na większości kierunków trudno zrobić jakieś przegrupowanie, więc zostawiam jak jest. Jedynie na zachodzie wyjeżdżam reconem za rzekę do niemieckiego miasta i rygluję pozycję piechotą w lasach, artyleriami, działem plot i zostawiam T34. Pozostałe wojska jadą na południe, a tu zonk, nie ma mostu, a ja nie mam saperów. Czyli mozolnie przeprawiam się wpław, tracąc sporo czasu. Na szczęście szkopy zapomniały o regułach blitzkriegu i grzebią się niemożebnie. Spokojnie zdążam przeprawić większość wojsk - po drugiej stronie została tylko artyleria a na rzece sztab i wokół niego szykuję obronę. Szkopy nieźle trzebią moje auxy, ale nie sięgają dalej niż lasek przed podejściem do zerwanego mostu. Mój KW sieje spustoszenie w szeregach wroga. Na wschodzie szkopy są bez artylerii, więc to ułatwia zadanie. Samochód rozpoznawczy urywa się szkopom i przez cały scenariusz zajmuje mnóstwo płatnych flag. Szkopy nie potrafią nawet rozwalić zapory przeciwczołgowej. Moja artyleria niszczy w zarodku wszelkie próby forsowania rzeczki, a T34 poprawia i patrzy, czy równo puchnie. Najgroźniej robi się na wschodzie. W końcu niemiaszki rozwalają bunkier i podchodzą do kolejnej strefy umocnionej. Szaleje ich lotnictwo, ale auxy świetnie sobie dają radę. Świetnie = zostało ich więcej niż wrogów, ale straty są ciężkie. Jak dla mnie szkopy mają za mało artylerii - przez to łatwo ich zdominować i wgnieść w ziemię.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
--
Campaign score: 104  *  Average: 34

..
Current scenario: Odwrot,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 2100
Army cost: 1968 , Current prestige is 2053
Prestige available on map yet is 420 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Aggressive
BV: Loss , turn prestige: 15
if V : +165, Nu, pagadi! , cap 3500, 15 turns prestige: 225
if TV: +310, Nu, pagadi! , cap 3500, 18 turns prestige: 270
if Ls: +0, Nu, pagadi! , cap 3500, 18 turns prestige: 270

Infantry
*  Strelkovy 1938 , Wagon ,  , 0 bars , 77 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002
*  Kawalierija 1938 ,  , 1 bars , 119 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 2 bars , 233 exp , USSR , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:001  [+12 exp]
 KW-I/40 ,  , 1 bars , 158 exp , USSR , 10/10 , 11 kill , 312 pp - U:011  [+84 exp]

Recon
*  BA-10 ,  , 0 bars , 32 exp , USSR , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:004  [+14 exp]

Artillery
*  152mm ML20 , STZ ,  , 1 bars , 123 exp , USSR , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:005  [+66 exp]
 152mm ML20 , STZ ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 10/10 , 3 kill , 468 pp - U:009  [+42 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 120 exp , USSR , 8/10 , 4 kill , 324 pp - U:010  [+80 exp]
 YaG10/76mm ,  , 0 bars , 14 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 324 pp - U:097  [+14 exp]

Fighter
 Pe-3 ,  , 0 bars , 48 exp , USSR , 7/10 , 0 kill , 540 pp - U:096  [+48 exp]

Tactical Bomber
+  A-20 Boston ,  , 0 bars , 9 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:012  [+9 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:21   TNK:13   RCN:5    AT:4    ATY:10   FTR:4    TB:4      Total: 61
Lost  : INF:9    TNK:1    RCN:3    AT:6    FORT:5    FTR:6    TB:1      Total: 31

BV  2
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    640 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    128 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    391 exp,     22 kill,    312 pp    Average:    196 exp,     11 kill,    156 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     32 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     32 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    188 exp,      7 kill,    468 pp    Average:     94 exp,      4 kill,    234 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    134 exp,      5 kill,    648 pp    Average:     67 exp,      3 kill,    324 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     48 exp,      0 kill,    540 pp    Average:     48 exp,      0 kill,    540 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :      9 exp,      0 kill,      0 pp    Average:      9 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *  14 Units *  0 Leaders      Total :   1442 exp,     39 kill,   1968 pp    Average:    103 exp,      3 kill,    141 pp


Player 1  USSR   has 44 units total (core+aux):
Infantry : 13
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  3
FlaK :  1
Fortification : 10
Artillery :  6
Air Defense :  3
Fighter :  2
Tactical Bomber :  1

Player 2  Germany, Waffen SS   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  1
Artillery :  2
Fighter :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #3 : Maj 29, 2016, 03:58:40 »

Cytuj
pierwszy raz widzę na oczy coś takiego. Mianowicie - jest pusty wrogi VH, którego jednak nie wolno zająć, aż w grze miną 2 pełne dni.

Tak, to jest stary sposób robienia scenariusza "na wytrwanie". Dziś, mamy od tego warunek: "Utrzymać X heksów przez Y kolejek".

Cytuj
No i wtedy mamy tactical victory i bardzo mało punktów.

Owszem, mamy Tactical Victory, ale jeśli przyjrzysz się punktom w raporcie, to okaże się że:

BV: Loss
if V : +165
if TV: +310

Czyli za TV jest akurat najwięcej punktów. To, ile gracz dostanie punktów za jakie zwycięstwo - ustala sie projektując scenariusz. Jesli twórca sobie życzy może za TV dać 5000, a za BV...50. 

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Maj 30, 2016, 12:14:28 »

Nie to mi chodziło Smiley
Raczej o to:

 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8

Nie lubię Tactical Victory Smiley W tych scenariuszach obronnych można dostać BV i sporo punktów i to lubię jak najbardziej.
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Maj 30, 2016, 11:35:54 »

Scenariusz 4: Nu, pagadi!

Scenariusz bajka. Dokupuję parę ciężkich czołgów i jedziemy z bratankami. Właściwie misja bez wielkich niespodzianek. Wróg się nie rusza, nie kontratakuje - czeka na wymierzenie kary i tyle. Staram się załatwić wszystkich przeciwników w zasięgu wzroku i strzału, żeby chociaż trochę załapać doświadczenia. Na końcu jest trochę trudniej, bo jest parę artylerii, działo plot, wieże obserwacyjne, które dają wsparcie, ale przewagę mam miażdżącą.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 160  *  Average: 40

..
Current scenario: Nu, pagadi!,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 300
Army cost: 3012 , Current prestige is 898
Prestige available on map yet is 180 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +440, Don , cap 4500, 10 turns prestige: 240
if V : +285, Don , cap 4500, 13 turns prestige: 285
if TV: +155, Don , cap 4500, 16 turns prestige: 330
Ls: Loss , turn prestige: 330

Infantry
*  Strelkovy 1938 , Wagon ,  , 0 bars , 77 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002
*  Kawalierija 1938 ,  , 1 bars , 145 exp , USSR , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+26 exp]
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006
*  Strelkovy 1938 ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 2 bars , 275 exp , USSR , 8/10 , 15 kill , 0 pp - U:001  [+42 exp]
 KW-I/40 ,  , 2 bars , 225 exp , USSR , 10/10 , 19 kill , 312 pp - U:011  [+67 exp]
 KW-II ,  , 0 bars , 46 exp , USSR , 5/10 , 4 kill , 504 pp - U:072  [+46 exp]
 KW-II ,  , 0 bars , 59 exp , USSR , 10/10 , 5 kill , 504 pp - U:073  [+59 exp]

Recon
*  T-60 ,  , 0 bars , 65 exp , USSR , 10/10 , Recon, 1 kill , 0 pp - U:004  [+33 exp]

Artillery
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 1 bars , 155 exp , USSR , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:005  [+32 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 0 bars , 88 exp , USSR , 10/10 , 3 kill , 504 pp - U:009  [+23 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 120 exp , USSR , 10/10 , 4 kill , 324 pp - U:010
 YaG10/76mm ,  , 0 bars , 16 exp , USSR , 9/10 , 1 kill , 324 pp - U:014  [+2 exp]

Fighter
 Pe-3 ,  , 1 bars , 122 exp , USSR , 9/10 , Recon, 1 kill , 540 pp - U:013  [+74 exp]

Tactical Bomber
+  A-20 Boston ,  , 0 bars , 79 exp , USSR , 9/10 , Support, 0 kill , 0 pp - U:012  [+70 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:32   TNK:16   RCN:5    AT:4    FORT:7    ATY:16   AD:3    FTR:6    TB:4      Total: 93
Lost  : INF:9    TNK:1    RCN:3    AT:6    FORT:5    FTR:6    TB:1      Total: 31

BV  3
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    666 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    133 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   4 Units *  0 Leaders      Total :    605 exp,     43 kill,   1320 pp    Average:    151 exp,     11 kill,    330 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     65 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     65 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    243 exp,      8 kill,    504 pp    Average:    122 exp,      4 kill,    252 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    136 exp,      5 kill,    648 pp    Average:     68 exp,      3 kill,    324 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :    122 exp,      1 kill,    540 pp    Average:    122 exp,      1 kill,    540 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     79 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     79 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *  16 Units *  0 Leaders      Total :   1916 exp,     63 kill,   3012 pp    Average:    120 exp,      4 kill,    188 pp


Player 1  USSR   has 33 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  6
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  5
Fighter :  3
Tactical Bomber :  2

Player 2  Hungary, Germany   has 3 units total (core+aux):
Infantry :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #6 : Maj 31, 2016, 01:21:46 »

Scenariusz 5: Don

Uderzamy zza rzeki na Włochów i Rumunów. Na północy stoję ja, na południu auxy. Strzelam artylerią i samolotami i w drugiej turzy pojawia się multum włoskich posiłków, że normalnie nie da się przejść. Co wykończę 3 jednostki, to pojawiają się 3 nowe. Ale w końcu jednak posiłki makaronów przestają dopływać i zajmuję swój VHeks. Na południu auxom idzie nieco gorzej, bo Rumuni jakoś lepiej walczą. Ale nie wdaję się tam w jakąś większą bitwę - wolna piechota zostaje się bić, a czołgi jadą prosto do VHeksa, w którym stoi tylko artyleria.
Można było kupić jednostki z jedną belką, więc sprzedałem swoje słabiaki i kupiłem lepsze. Z wyjątkiem tych tuż przed kolejną belką, licząc na dowódcę. Ale się przeliczyłem.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: SU-76I
 5   Don , #4 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 222  *  Average: 44

..
Current scenario: Don,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 4344 , Current prestige is 498
Prestige available on map yet is 240 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +1525, Uran , cap 4500, 8 turns prestige: 285
if V : +1305, Uran , cap 4500, 11 turns prestige: 390
if TV: +435, Uran , cap 4500, 15 turns prestige: 390
Ls: Loss , turn prestige: 390

Infantry
 Strojbat 1938 , ZiS-5  ,  , 1 bars , 120 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:002
*  Kawalierija 1938 ,  , 1 bars , 145 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003
 Awtamatcziki ,  , 1 bars , 155 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 264 pp - U:006  [+35 exp]
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 3 bars , 314 exp , USSR , 7/10 , Reconnaissance Movement  , 19 kill , 0 pp - U:001  [+39 exp]
 T-34/57 (Planes:0/1),  , 1 bars , 149 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 324 pp - U:007  [+29 exp]
 KW-I/40 ,  , 2 bars , 265 exp , USSR , 9/10 , 22 kill , 312 pp - U:011  [+40 exp]
 KW-II ,  , 1 bars , 165 exp , USSR , 8/10 , 3 kill , 504 pp - U:014  [+45 exp]
 KW-II ,  , 1 bars , 169 exp , USSR , 9/10 , 5 kill , 504 pp - U:089  [+49 exp]

Recon
*  T-60 ,  , 0 bars , 71 exp , USSR , 10/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:004  [+6 exp]

Anti-tank
+  SU-76I ,  , 1 bars , 164 exp , USSR , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:017  [+44 exp]

Artillery
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 1 bars , 178 exp , USSR , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:005  [+23 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 1 bars , 121 exp , USSR , 9/10 , 3 kill , 504 pp - U:009  [+33 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 132 exp , USSR , 10/10 , 4 kill , 324 pp - U:010  [+12 exp]
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 140 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:088  [+20 exp]

Fighter
 P-39D Airacobra ,  , 1 bars , 187 exp , USSR , 3/10 , Recon, 2 kill , 504 pp - U:013  [+65 exp]
 P-39D Airacobra ,  , 1 bars , 186 exp , USSR , 5/10 , Recon, 0 kill , 504 pp - U:015  [+66 exp]

Tactical Bomber
+  A-20 Boston ,  , 1 bars , 114 exp , USSR , 10/10 , Support, 0 kill , 0 pp - U:012  [+35 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:44   TNK:23   RCN:7    AT:5    FORT:7    ATY:21   AD:4    FTR:7    TB:4      Total: 122
Lost  : INF:9    TNK:1    RCN:3    AT:6    FORT:5    FTR:6    TB:1      Total: 31

BV  4
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    734 exp,      3 kill,    540 pp    Average:    184 exp,      1 kill,    135 pp
Tank           *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1062 exp,     50 kill,   1644 pp    Average:    212 exp,     10 kill,    329 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     71 exp,      3 kill,      0 pp    Average:     71 exp,      3 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    164 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    164 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    299 exp,      8 kill,    504 pp    Average:    150 exp,      4 kill,    252 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    272 exp,      4 kill,    648 pp    Average:    136 exp,      2 kill,    324 pp
Fighter        *   2 Units *  0 Leaders      Total :    373 exp,      2 kill,   1008 pp    Average:    187 exp,      1 kill,    504 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    114 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    114 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *  18 Units *  1 Leaders      Total :   3089 exp,     70 kill,   4344 pp    Average:    172 exp,      4 kill,    241 pp


Player 1  USSR   has 44 units total (core+aux):
Infantry : 11
Tank   :  7
Recon :  3
Anti-tank :  5
Fortification :  2
Artillery :  4
Air Defense :  6
Fighter :  5
Tactical Bomber :  1

Player 2  Italy, Romania, Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
Recon :  1
Anti-tank :  2
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #7 : Maj 31, 2016, 06:42:12 »

Scenariusz 6: Uran

Na tej samej mapie musimy kontynuować natarcie na południe. Auxów już nie ma na południu, więc wszyscy cisną z jednego kierunku. Znów wymieniam jednostki na bardziej doświadczone i robię sobie nawet spadochroniarzy. Dokupuję też rozpoznanie do samolotów i dodatkową amunicję do bombowca. I oczywiście znów bezmyślnie popełniam błąd taktyczny, bo zamiast drogą okrężną puścić wojska szybkie, a wolnym kazać zajmować po kolei cele, wysłałem mniej więcej po równo i przez to natarcie na obu kierunkach idzie ślamazarnie. Wróg dobrze okopany w miastach robi problem, czas mija, postępy słabe. Spadochroniarze też nie mają gdzie wylądować, bo oba południowe VHeksy mocno obsadzone. No to wysyłam do SHeksa na zachód i go zajmuję z pomocą samolotów. W końcu podciągam wszystkie jednostki pod VHeksa i z trudem go zajmuję. Aż tu nagle śnieg i szwabskie czołgi  Burning Mad Na szczęście jakoś wytrzymuję ich atak, a słabą pogodę wykorzystuję do obejścia lotniska od północy i zachodu, co się udaje. W międzyczasie spadochroniarze docierają piechotą na pole bitwy i coś tam nawet likwidują  Grin
Z ciekawostek: wypróbowuję opcję piechoty transportowanej na czołgach i całkiem nieźle się to sprawdza. Normalnie albo by się ociągała, albo wymagała kosztownego transportu, a tak - elegancja.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: SU-76I
 5   Don , #4 , Brilliant Victory , score:62
 6   Uran , #5 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 277  *  Average: 46

..
Current scenario: Uran,  VH prestige is 180 ,  All map prestige is: 360
Army cost: 5076 , Current prestige is 772
Prestige available on map yet is 180 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +560, Sniezna Burza , cap 5500, 14 turns prestige: 270
if V : +485, Sniezna Burza , cap 5500, 17 turns prestige: 270
if TV: +210, Sniezna Burza , cap 5500, 21 turns prestige: 270
Ls: Loss , turn prestige: 270

Infantry
 Awtamatcziki ,  , 2 bars , 246 exp , USSR , 5/10 , 1 kill , 264 pp - U:002  [+58 exp]
*  Kawalierija 1938 ,  , 1 bars , 145 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003
 Awtamatcziki ,  , 2 bars , 213 exp , USSR , 5/10 , 0 kill , 264 pp - U:006  [+25 exp]
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008
 Strojbat 1938 , US-6 ,  , 2 bars , 205 exp , USSR , 9/10 , 1 kill , 312 pp - U:040  [+17 exp]
 Gvd. Paraszutisti 1942 ,  , 2 bars , 242 exp , USSR , 10/10 , 3 kill , 204 pp - U:081  [+54 exp]

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 3 bars , 379 exp , USSR , 1/10 , Reconnaissance Movement  , 21 kill , 0 pp - U:001  [+65 exp]
 T-34/57 (Planes:0/1),  , 2 bars , 261 exp , USSR , 6/10 , 4 kill , 324 pp - U:007  [+73 exp]
 KW-I/40 ,  , 3 bars , 300 exp , USSR , 8/10 , 24 kill , 312 pp - U:011  [+35 exp]
 KW-II ,  , 2 bars , 259 exp , USSR , 9/10 , 4 kill , 504 pp - U:014  [+71 exp]
 KW-II ,  , 2 bars , 279 exp , USSR , 7/10 , Overwatch  , 4 kill , 504 pp - U:018  [+91 exp]

Recon
 T-70M ,  , 2 bars , 241 exp , USSR , 5/10 , Recon, 3 kill , 228 pp - U:004  [+53 exp]

Anti-tank
+  SU-76I ,  , 2 bars , 215 exp , USSR , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:016  [+51 exp]

Artillery
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 212 exp , USSR , 9/10 , 7 kill , 0 pp - U:005  [+34 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 211 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 504 pp - U:009  [+23 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 188 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:010
 YaG10/76mm ,  , 2 bars , 211 exp , USSR , 6/10 , 0 kill , 324 pp - U:017  [+23 exp]

Fighter
 P-39D Airacobra ,  , 2 bars , 218 exp , USSR , 2/10 , Recon, 2 kill , 504 pp - U:013  [+31 exp]
 P-39D Airacobra ,  , 1 bars , 188 exp , USSR , 9/10 , Recon, 0 kill , 504 pp - U:015  [+2 exp]

Tactical Bomber
+  A-20 Boston ,  , 1 bars , 128 exp , USSR , 10/10 , Support, 1 kill , 0 pp - U:012  [+14 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:61   TNK:26   RCN:9    AT:10   FORT:11   ATY:25   AD:6    FTR:8    TB:4      Total: 160
Lost  : INF:9    TNK:1    RCN:3    AT:6    FORT:5    FTR:6    TB:1      Total: 31

BV  5
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  0 Leaders      Total :   1365 exp,      7 kill,   1044 pp    Average:    228 exp,      1 kill,    174 pp
Tank           *   5 Units *  2 Leaders      Total :   1478 exp,     57 kill,   1644 pp    Average:    296 exp,     11 kill,    329 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    241 exp,      3 kill,    228 pp    Average:    241 exp,      3 kill,    228 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    215 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    215 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    423 exp,      7 kill,    504 pp    Average:    212 exp,      4 kill,    252 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      0 kill,    648 pp    Average:    200 exp,      0 kill,    324 pp
Fighter        *   2 Units *  0 Leaders      Total :    406 exp,      2 kill,   1008 pp    Average:    203 exp,      1 kill,    504 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    128 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    128 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *  20 Units *  2 Leaders      Total :   4655 exp,     77 kill,   5076 pp    Average:    233 exp,      4 kill,    254 pp


Player 1  USSR   has 34 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  7
Recon :  1
Anti-tank :  1
Fortification :  4
Artillery :  2
Air Defense :  2
Fighter :  5
Tactical Bomber :  3

Player 2  Romania, Germany   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  3
Fortification :  6
Artillery :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #8 : Czerwiec 01, 2016, 12:03:08 »

Scenariusz 7: Śnieżna burza

Teraz musimy odeprzeć kontratak szkopów w celu uwolnienia Paulusa w Stalingradzie. Siły są podzielone na 2 części przez rzekę. Na szczęście szwaby się ociągają i szybko ustawiam szyki obronne przy zachodnim VHeksie. Na południu jest ciężko, bo jest tylko kilka auxów. Ale dzielnie się bronią przez dwie tury, a recon omija esesmanów i zajmuje wrogi VH. Oczywiście po chwili idzie do piachu, a właściwie do śniegu, ale zyskuje cenny czas na sprowadzenie posiłków. Mam też przewagę w powietrzu i to bardzo pomaga. Na zachodzie szybko rozbijam atak szkopów i właściwie nie wiem, co dalej. Za daleko do VHeksów, to może zdobędziemy płatne flagi. Artyleria, samolot, przejście przez rzekę i mamy lotnisko. Reszta oddziałów ciśnie na południe. Tymczasem za rzeką ledwo esesmany zajęły ostatecznie mój VH, a już nadziały się na moje czołgi (Overwatch). Szybka lampa na pysk i esesmany przechodzą do historii. Teraz jak najszybciej do VHeksa. Zrzucam spadochroniarzy na tyłach i nawet coś tam się przydali. Wróg miał tylko jedną jednostkę, więc za wiele nie powojował.


OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: SU-76I
 5   Don , #4 , Brilliant Victory , score:62
 6   Uran , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Sniezna Burza , #6 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 335  *  Average: 47

..
Current scenario: Sniezna Burza,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 6672 , Current prestige is 652
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +1580, Charkow , cap 6500, 12 turns prestige: 225
if V : +1115, Charkow , cap 6500, 15 turns prestige: 225
if TV: +850, Charkow , cap 6500, 18 turns prestige: 225
Ls: Loss , turn prestige: 225

Infantry
 Awtamatcziki ,  , 3 bars , 317 exp , USSR , 8/10 , 3 kill , 264 pp - U:002  [+71 exp]
 Awtamatcziki ,  , 2 bars , 228 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:006  [+15 exp]
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008
 Strojbat 1938 , US-6 ,  , 2 bars , 220 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:019  [+15 exp]
 Gvd. Paraszutisti 1942 ,  , 3 bars , 333 exp , USSR , 4/10 , 5 kill , 204 pp - U:020  [+91 exp]

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 4 bars , 406 exp , USSR , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 23 kill , 0 pp - U:001  [+27 exp]
 T-34/57 (Planes:0/1),  , 2 bars , 271 exp , USSR , 10/10 , 4 kill , 324 pp - U:007  [+10 exp]
 KW-I/40 ,  , 3 bars , 320 exp , USSR , 10/10 , 27 kill , 312 pp - U:011  [+20 exp]
 KW-II ,  , 3 bars , 311 exp , USSR , 10/10 , 10 kill , 504 pp - U:014  [+52 exp]
 KW-II ,  , 3 bars , 344 exp , USSR , 10/10 , Overwatch  , 6 kill , 504 pp - U:018  [+65 exp]

Recon
 T-70M ,  , 2 bars , 288 exp , USSR , 10/10 , Recon, 3 kill , 228 pp - U:004  [+47 exp]

Anti-tank
+  SU-76I ,  , 2 bars , 271 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:016  [+56 exp]

Artillery
 BR-2 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 205 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 576 pp - U:003  [+17 exp]
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 233 exp , USSR , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:005  [+21 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 219 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 504 pp - U:009  [+8 exp]
 SU-122 ,  , 2 bars , 204 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 372 pp - U:012  [+16 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 188 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:010
 YaG10/76mm ,  , 2 bars , 211 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:017

Fighter
 P-39D Airacobra ,  , 2 bars , 262 exp , USSR , 10/10 , Recon, 5 kill , 504 pp - U:013  [+44 exp]
 P-39D Airacobra ,  , 2 bars , 256 exp , USSR , 7/10 , Recon, 1 kill , 504 pp - U:015  [+68 exp]

Tactical Bomber
 TU-2 ,  , 2 bars , 273 exp , USSR , 9/10 , Support, 1 kill , 648 pp - U:064  [+85 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:73   TNK:31   RCN:10   AT:15   FORT:11   ATY:27   AD:7    FTR:10   TB:5      Total: 189
Lost  : INF:12   TNK:1    RCN:4    AT:6    FORT:5    ATY:1    FTR:6    TB:1      Total: 36

BV  6
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1412 exp,     10 kill,   1044 pp    Average:    282 exp,      2 kill,    209 pp
Tank           *   5 Units *  2 Leaders      Total :   1652 exp,     70 kill,   1644 pp    Average:    330 exp,     14 kill,    329 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    288 exp,      3 kill,    228 pp    Average:    288 exp,      3 kill,    228 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    271 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    271 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    861 exp,     10 kill,   1452 pp    Average:    215 exp,      3 kill,    363 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      0 kill,    648 pp    Average:    200 exp,      0 kill,    324 pp
Fighter        *   2 Units *  0 Leaders      Total :    518 exp,      6 kill,   1008 pp    Average:    259 exp,      3 kill,    504 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    273 exp,      1 kill,    648 pp    Average:    273 exp,      1 kill,    648 pp
* Summary:     *  21 Units *  2 Leaders      Total :   5674 exp,    101 kill,   6672 pp    Average:    270 exp,      5 kill,    318 pp


Player 1  USSR   has 31 units total (core+aux):
Infantry :  8
Tank   :  5
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  2
Fighter :  5
Tactical Bomber :  3

Player 2  Germany, Waffen SS   has 1 units total (core+aux):
Infantry :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #9 : Czerwiec 01, 2016, 11:49:49 »

Scenariusz 8: Charków

Hajże na niemiaszków! Jedziemy na hura na południe i zmiatamy wszystko na swojej drodze. Odnoszę wrażenie, że auxy same by sobie poradziły. Niestety, tracę myśliwca, bo szkopy upatrzyły sobie akurat jego, a miały obok kilka auxów. Natarcie idzie nieźle. Najgorzej na zachodzie, bo tam szkopy mają wsparcie artyleryjskie i auxy padają jak muchy. Ale później docierają tam jednostki z centrum. Trudność polega tylko na przejściu przez rzekę, ale moje hordy zalewają szkopów zgodnie z prawdą historyczną Smiley

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: SU-76I
 5   Don , #4 , Brilliant Victory , score:62
 6   Uran , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Sniezna Burza , #6 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: BM-31 UK
 8   Charkow , #7 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 392  *  Average: 49

..
Current scenario: Charkow,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 300
Army cost: 6300 , Current prestige is 1267
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +1520, Kijow , cap 6500, 12 turns prestige: 270
if V : +1240, Kijow , cap 6500, 15 turns prestige: 270
if TV: +750, Kijow , cap 6500, 18 turns prestige: 270
Ls: Loss , turn prestige: 270

Infantry
 Awtamatcziki ,  , 3 bars , 339 exp , USSR , 9/10 , 4 kill , 264 pp - U:002  [+22 exp]
 Awtamatcziki ,  , 2 bars , 228 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:006
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008
 Strojbat 1938 , US-6 ,  , 2 bars , 220 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:019
 Gvd. Paraszutisti 1942 , M3 ,  , 3 bars , 345 exp , USSR , 6/10 , 6 kill , 336 pp - U:020  [+12 exp]

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 4 bars , 459 exp , USSR , 7/10 , Reconnaissance Movement  , 24 kill , 0 pp - U:001  [+53 exp]
 T-34/57 (Planes:0/1),  , 2 bars , 289 exp , USSR , 8/10 , 4 kill , 324 pp - U:007  [+18 exp]
 KW-I/40 ,  , 3 bars , 354 exp , USSR , 10/10 , 29 kill , 312 pp - U:011  [+34 exp]
 KW-II ,  , 3 bars , 318 exp , USSR , 10/10 , 13 kill , 504 pp - U:014  [+7 exp]
 KW-II ,  , 3 bars , 379 exp , USSR , 10/10 , Overwatch  , 11 kill , 504 pp - U:018  [+35 exp]

Recon
 T-70M ,  , 2 bars , 288 exp , USSR , 10/10 , Recon, 3 kill , 228 pp - U:004

Anti-tank
+  SU-152 (Planes:0/1),  , 2 bars , 291 exp , USSR , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:016  [+20 exp]

Artillery
 BR-2 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 205 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 576 pp - U:003
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 254 exp , USSR , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:005  [+21 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 244 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 504 pp - U:009  [+25 exp]
 SU-122 ,  , 2 bars , 227 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 372 pp - U:012  [+23 exp]
+  BM-31 UK ,  , 2 bars , 225 exp , USSR , 10/10 , Support, 1 kill , 0 pp - U:022  [+5 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 188 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:010
 YaG10/76mm ,  , 2 bars , 211 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:017

Fighter
 P-39D Airacobra ,  , 2 bars , 277 exp , USSR , 7/10 , Recon, 2 kill , 504 pp - U:015  [+21 exp]

Tactical Bomber
 TU-2 ,  , 3 bars , 310 exp , USSR , 9/10 , Support, 2 kill , 648 pp - U:021  [+37 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:93   TNK:35   RCN:10   AT:18   FLAK:2    FORT:17   ATY:36   AD:8    FTR:12   TB:6      Total: 237
Lost  : INF:14   TNK:1    RCN:6    AT:6    FORT:5    ATY:2    FTR:7    TB:1      Total: 42

BV  7
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1446 exp,     12 kill,   1176 pp    Average:    289 exp,      2 kill,    235 pp
Tank           *   5 Units *  2 Leaders      Total :   1799 exp,     81 kill,   1644 pp    Average:    360 exp,     16 kill,    329 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    288 exp,      3 kill,    228 pp    Average:    288 exp,      3 kill,    228 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    291 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    291 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1155 exp,     12 kill,   1452 pp    Average:    231 exp,      2 kill,    290 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      0 kill,    648 pp    Average:    200 exp,      0 kill,    324 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :    277 exp,      2 kill,    504 pp    Average:    277 exp,      2 kill,    504 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    310 exp,      2 kill,    648 pp    Average:    310 exp,      2 kill,    648 pp
* Summary:     *  21 Units *  2 Leaders      Total :   5965 exp,    114 kill,   6300 pp    Average:    284 exp,      5 kill,    300 pp


Player 1  USSR   has 51 units total (core+aux):
Infantry : 19
Tank   :  8
Recon :  3
Anti-tank :  3
Artillery : 10
Air Defense :  2
Fighter :  4
Tactical Bomber :  2

Player 2  Germany, Waffen SS   has 2 units total (core+aux):
Fortification :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #10 : Czerwiec 02, 2016, 03:55:35 »

Scenariusz 9: Kijów

Modernizuję trochę sprzętu, ale później zdaję sobie sprawę, że po kolejnym scenariuszu przenosimy się w 1944 rok i na pewno sprzęt będzie jeszcze lepszy, więc kasa jest wydana bez sensu. Jedziemy na Kijów. Znów nie ma finezji - zalewamy hordami giermańców. Trudno cokolwiek sensownego napisać - krwawa jatka na przedpolu Kijowa, a potem brutalne walki w samym mieście. Niestety, tracę piechotę. No i samoloty dostają niezłego łupnia. Oczywiście, mogłem walki poprowadzić trochę inaczej, żeby zdobyć parę płatnych flag, ale człowiek mądry po fakcie Smiley

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: SU-76I
 5   Don , #4 , Brilliant Victory , score:62
 6   Uran , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Sniezna Burza , #6 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: BM-31 UK
 8   Charkow , #7 , Brilliant Victory , score:57
 9   Kijow , #8 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 449  *  Average: 49

..
Current scenario: Kijow,  VH prestige is 600 ,  All map prestige is: 1980
Army cost: 6866 , Current prestige is 1062
Prestige available on map yet is 1140 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +2250, Iasi , cap 7500, 12 turns prestige: 292
if V : +1185, Iasi , cap 7500, 15 turns prestige: 307
if TV: +710, Iasi , cap 7500, 18 turns prestige: 307
Ls: Loss , turn prestige: 307

Infantry
 Awtamatcziki ,  , 3 bars , 376 exp , USSR , 4/10 , 6 kill , 264 pp - U:002  [+37 exp]
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:008
 Strojbat 1938 , US-6 ,  , 2 bars , 255 exp , USSR , 10/10 , 3 kill , 312 pp - U:018  [+35 exp]
 Gvd. Paraszutisti 1942 , M3 ,  , 4 bars , 442 exp , USSR , 5/10 , 6 kill , 336 pp - U:019  [+97 exp]

Tank 
*  T-34/76 1941 (Planes:0/1),  , 5 bars , 530 exp , USSR , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 27 kill , 0 pp - U:001  [+71 exp]
 T-34/57 (Planes:0/1),  , 3 bars , 330 exp , USSR , 10/10 , 10 kill , 324 pp - U:007  [+41 exp]
 IS-1 ,  , 3 bars , 382 exp , USSR , 10/10 , 29 kill , 468 pp - U:011  [+28 exp]
 KW-II ,  , 3 bars , 320 exp , USSR , 9/10 , 13 kill , 504 pp - U:013  [+2 exp]
 KW-II ,  , 4 bars , 414 exp , USSR , 9/10 , Overwatch  , 15 kill , 504 pp - U:017  [+35 exp]

Recon
 T-70M ,  , 2 bars , 288 exp , USSR , 10/10 , Recon, 3 kill , 228 pp - U:004

Anti-tank
+  SU-152 (Planes:0/1),  , 3 bars , 333 exp , USSR , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:015  [+42 exp]

Artillery
 BR-2 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 221 exp , USSR , 11/10 , 3 kill , 633 pp - U:003  [+16 exp]
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 3 bars , 305 exp , USSR , 6/10 , Infiltration Tactics  , 8 kill , 0 pp - U:005  [+51 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 267 exp , USSR , 11/10 , 1 kill , 554 pp - U:009  [+23 exp]
 SU-122 ,  , 2 bars , 239 exp , USSR , 4/10 , 1 kill , 372 pp - U:012  [+12 exp]
+  BM-31 UK ,  , 2 bars , 237 exp , USSR , 10/10 , Support, 1 kill , 0 pp - U:021  [+12 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 188 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:010
 YaG10/76mm ,  , 2 bars , 211 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:016

Fighter
 P-39D Airacobra ,  , 3 bars , 318 exp , USSR , 3/10 , Battlefield Intelligence  , Recon, 2 kill , 504 pp - U:014  [+41 exp]
 Jak-3 ,  , 2 bars , 294 exp , USSR , 5/11 , Recon, 0 kill , 567 pp - U:161  [+42 exp]

Tactical Bomber
 TU-2 ,  , 3 bars , 344 exp , USSR , 10/10 , Support, 2 kill , 648 pp - U:020  [+34 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:108  TNK:40   RCN:14   AT:25   FLAK:5    FORT:24   ATY:44   AD:11   FTR:13   TB:7      Total: 291
Lost  : INF:21   TNK:2    RCN:13   AT:7    FORT:5    ATY:5    FTR:9    TB:1      Total: 63

BV  8
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1387 exp,     15 kill,    912 pp    Average:    347 exp,      4 kill,    228 pp
Tank           *   5 Units *  2 Leaders      Total :   1976 exp,     94 kill,   1800 pp    Average:    395 exp,     19 kill,    360 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    288 exp,      3 kill,    228 pp    Average:    288 exp,      3 kill,    228 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    333 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    333 exp,      3 kill,      0 pp
Artillery      *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1269 exp,     14 kill,   1559 pp    Average:    254 exp,      3 kill,    312 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      0 kill,    648 pp    Average:    200 exp,      0 kill,    324 pp
Fighter        *   2 Units *  1 Leaders      Total :    612 exp,      2 kill,   1071 pp    Average:    306 exp,      1 kill,    536 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    344 exp,      2 kill,    648 pp    Average:    344 exp,      2 kill,    648 pp
* Summary:     *  21 Units *  4 Leaders      Total :   6608 exp,    133 kill,   6866 pp    Average:    315 exp,      6 kill,    327 pp


Player 1  USSR   has 59 units total (core+aux):
Infantry : 15
Tank   :  7
Recon :  2
Anti-tank :  5
Artillery : 14
Air Defense :  6
Fighter :  5
Tactical Bomber :  5

Player 2  Germany, Waffen SS   has 21 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  5
FlaK :  1
Fortification :  4
Artillery :  3
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #11 : Czerwiec 02, 2016, 08:57:06 »

Scenariusz 10: Iasi

No i mamy rok 1944 i ofensywę w Rumunii. Wjeżdżamy jak w masło i jest to trochę niepokojące. No i mam rację - od razu idzie mocny kontratak Rumunów na północy, tak że muszę wycofać jednostki i stworzyć pozycję obronną, przy dużych stratach. Natarcie na wschodzie i w centrum idzie nieźle, ale mój niszczyciel dostaje niezłego łupnia, co trochę dziwi. Wobec dużego oporu na północy awaryjnie podsyłam tam dwie jednostki. Na południu saperami przeprawiam część sił przez rzekę, bo most jest trochę daleko. Ale moje hordy dosłownie zalewają przeciwnika. Nie ma on żadnych szans. Myślę, że i bez sił core same auxy by sobie poradziły. Też mam silne lotnictwo, więc i na północy za moment likwiduję wroga i zajmuję wszystkie VHeksy. Nie wiem, czy w tych scenariuszach nie jest trochę za dużo auxów. Niemcy nie mają absolutnie żadnych szans w żadnym momencie. Jeżeli chwilowo nie da się ich pokonać, to wystarczy ich objechać, a potem tylko walenie jedną jednostką po drugiej aż to skutku. Za łatwo.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: SU-76I
 5   Don , #4 , Brilliant Victory , score:62
 6   Uran , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Sniezna Burza , #6 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: BM-31 UK
 8   Charkow , #7 , Brilliant Victory , score:57
 9   Kijow , #8 , Brilliant Victory , score:57
10   Iasi , #9 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 509  *  Average: 50

..
Current scenario: Iasi,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 1620
Army cost: 6986 , Current prestige is 1161
Prestige available on map yet is 1020 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +870, Bagration , cap 7500, 10 turns prestige: 210
if V : +505, Bagration , cap 7500, 13 turns prestige: 255
if TV: +430, Bagration , cap 7500, 16 turns prestige: 255
Ls: Loss , turn prestige: 255

Infantry
 Awtamatcziki 1943 ,  , 3 bars , 376 exp , USSR , 10/10 , 6 kill , 288 pp - U:002
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
 Strojbat 1938 , US-6 ,  , 2 bars , 255 exp , USSR , 10/10 , 3 kill , 312 pp - U:017
 Gvd. Paraszutisti 1942 , M3 ,  , 4 bars , 464 exp , USSR , 8/10 , 7 kill , 336 pp - U:018  [+22 exp]

Tank 
*  IS-2 ,  , 5 bars , 564 exp , USSR , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 29 kill , 0 pp - U:001  [+34 exp]
 T-34/85 m.44 (Planes:0/1),  , 3 bars , 378 exp , USSR , 8/10 , 14 kill , 384 pp - U:006  [+48 exp]
 IS-1 ,  , 4 bars , 424 exp , USSR , 6/10 , Liberator  , 34 kill , 468 pp - U:010  [+42 exp]
 IS-2 ,  , 3 bars , 371 exp , USSR , 9/10 , 18 kill , 492 pp - U:012  [+51 exp]
 IS-2 ,  , 4 bars , 468 exp , USSR , 3/10 , Overwatch  , 17 kill , 492 pp - U:016  [+54 exp]

Recon
 T-70M ,  , 3 bars , 305 exp , USSR , 9/10 , Recon, 3 kill , 228 pp - U:004  [+17 exp]

Anti-tank
+  SU-152 (Planes:0/1),  , 3 bars , 361 exp , USSR , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:014  [+28 exp]

Artillery
 BR-2 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 241 exp , USSR , 11/10 , 3 kill , 633 pp - U:003  [+20 exp]
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 3 bars , 324 exp , USSR , 10/10 , Infiltration Tactics  , 8 kill , 0 pp - U:005  [+19 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 288 exp , USSR , 11/10 , 1 kill , 554 pp - U:008  [+21 exp]
 SU-122 ,  , 2 bars , 266 exp , USSR , 10/10 , 1 kill , 372 pp - U:011  [+27 exp]
+  BM-31 UK ,  , 2 bars , 237 exp , USSR , 10/10 , Support, 1 kill , 0 pp - U:020

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 188 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:009
 YaG10/76mm ,  , 2 bars , 211 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:015

Fighter
 La-7 ,  , 3 bars , 336 exp , USSR , 8/10 , Battlefield Intelligence  , Recon, 3 kill , 564 pp - U:013  [+18 exp]
 Jak-3 ,  , 2 bars , 294 exp , USSR , 11/11 , Recon, 0 kill , 567 pp - U:021

Tactical Bomber
 TU-2 ,  , 3 bars , 380 exp , USSR , 10/10 , Support, 2 kill , 648 pp - U:019  [+36 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:127  TNK:44   RCN:19   AT:29   FLAK:5    FORT:26   ATY:53   AD:14   FTR:13   TB:8      Total: 338
Lost  : INF:22   TNK:2    RCN:15   AT:7    FORT:5    ATY:5    FTR:10   TB:1      Total: 67

BV  9
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1409 exp,     16 kill,    936 pp    Average:    352 exp,      4 kill,    234 pp
Tank           *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2205 exp,    112 kill,   1836 pp    Average:    441 exp,     22 kill,    367 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    305 exp,      3 kill,    228 pp    Average:    305 exp,      3 kill,    228 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    361 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    361 exp,      3 kill,      0 pp
Artillery      *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1356 exp,     14 kill,   1559 pp    Average:    271 exp,      3 kill,    312 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      0 kill,    648 pp    Average:    200 exp,      0 kill,    324 pp
Fighter        *   2 Units *  1 Leaders      Total :    630 exp,      3 kill,   1131 pp    Average:    315 exp,      2 kill,    566 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    380 exp,      2 kill,    648 pp    Average:    380 exp,      2 kill,    648 pp
* Summary:     *  21 Units *  5 Leaders      Total :   7045 exp,    153 kill,   6986 pp    Average:    335 exp,      7 kill,    333 pp


Player 1  USSR   has 48 units total (core+aux):
Infantry : 14
Tank   :  8
Recon :  3
Anti-tank :  5
Artillery : 10
Air Defense :  3
Fighter :  3
Tactical Bomber :  2

Player 2  Germany, Romania   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  8
Fortification :  1
Artillery :  2
Air Defense :  1
Fighter :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #12 : Czerwiec 02, 2016, 09:50:16 »

Scenariusz 10: Iasi

... Ale moje hordy dosłownie zalewają przeciwnika. Nie ma on żadnych szans. Myślę, że i bez sił core same auxy by sobie poradziły. Też mam silne lotnictwo, więc i na północy za moment likwiduję wroga i zajmuję wszystkie VHeksy. Nie wiem, czy w tych scenariuszach nie jest trochę za dużo auxów. Niemcy nie mają absolutnie żadnych szans w żadnym momencie. Jeżeli chwilowo nie da się ich pokonać, to wystarczy ich objechać, a potem tylko walenie jedną jednostką po drugiej aż to skutku. Za łatwo.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Zagraj w odwróconych proporcjach  Ty-100% a AI 150% Grin
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #13 : Czerwiec 06, 2016, 09:25:50 »

Zagraj w odwróconych proporcjach  Ty-100% a AI 150% Grin

Ale regulamin rankingu dopuszcza tylko AI 100% Smiley Na pewno zagram normalnie na 100%, bo kampania jest bardzo relaksująca, nie trzeba zaczynać od nowa, kiedy parę pierwszych ruchów zagra się eufemistycznie mówiąc nieroztropnie Smiley Ale na niższych procentach gram tylko, kiedy przynajmniej raz już w daną kampanię grałem i pamiętam, czy trzeba się bardzo pilnować z kształtem armii i pełnym ubezpieczeniem jednostek, czy trzeba liczyć bardziej na farta czy na swoje umiejętności, itp.
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #14 : Czerwiec 06, 2016, 09:33:45 »

Scenariusz 11: Bagration

Po raz kolejny nadjeżdża czerwony walec. Auxy radzą sobie dzielnie na północy i w centrum, a moje wojska powoli się toczą od południa. Dojeżdżają właściwie, jak już jest po herbacie. Jest w miarę ciężko. Poszczególne szkopskie jednostki stawiają silny opór, auxy giną, ale mam ich pod dostatkiem. Co ciekawe, szkopy wycofują się na dogodne pozycje i próbują blokować ruską powódź, co prowadzi do zatorów. Ale wszystkich nas nie zatrzymajo - na chama pcham się przed siebie, a tylne jednostki czyszczą otoczonych szwabów. Dalej zostaje tylko przejście przez rzekę i zajęcie celów, co nie jest takie łatwiutkie, bo jest artyleria i nie ma gdzie wjechać, bo szkopy zastawiły cały teren. Ale atak moich wojsk od południa odciąga parę jednostek niemieckich i to jest kropla przechylająca czarę zwycięstwa na moją stronę.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: G07 WSTAWAJ STRANA AGROMNAJA v.4.1,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Villpuri , #0 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: Il-4
 2   Bobruisk , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: A-20 Boston
 3   Odwrot , #2 , Tactical Victory , score:8
 4   Nu, pagadi! , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: SU-76I
 5   Don , #4 , Brilliant Victory , score:62
 6   Uran , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Sniezna Burza , #6 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: BM-31 UK
 8   Charkow , #7 , Brilliant Victory , score:57
 9   Kijow , #8 , Brilliant Victory , score:57
10   Iasi , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: BM-13 DD
11   Bagration , #10 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 567  *  Average: 51

..
Current scenario: Bagration,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 960
Army cost: 7800 , Current prestige is 1564
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +2255, Polsza , cap 9500, 13 turns prestige: 450
if V : +1190, Polsza , cap 9500, 16 turns prestige: 480
if TV: +630, Polsza , cap 9500, 19 turns prestige: 480
Ls: Loss , turn prestige: 480

Infantry
 Awtamatcziki 1943 ,  , 3 bars , 376 exp , USSR , 10/10 , 6 kill , 288 pp - U:002
*  Sztab , ZiS-5  ,  , 3 bars , 314 exp , USSR , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
 Strojbat 1938 , US-6 ,  , 2 bars , 255 exp , USSR , 10/10 , 3 kill , 312 pp - U:017
 Gvd. Paraszutisti 1942 , M3 ,  , 4 bars , 481 exp , USSR , 6/10 , 7 kill , 336 pp - U:018  [+17 exp]

Tank 
*  IS-2 ,  , 5 bars , 607 exp , USSR , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 32 kill , 0 pp - U:001  [+43 exp]
 T-34/85 m.44 (Planes:0/1),  , 4 bars , 408 exp , USSR , 4/10 , 14 kill , 384 pp - U:006  [+30 exp]
 IS-1 ,  , 5 bars , 513 exp , USSR , 7/10 , Liberator  , 41 kill , 468 pp - U:010  [+89 exp]
 IS-2 ,  , 3 bars , 398 exp , USSR , 9/10 , 19 kill , 492 pp - U:012  [+27 exp]
 IS-2 ,  , 5 bars , 552 exp , USSR , 9/10 , Overwatch  , 21 kill , 492 pp - U:016  [+84 exp]

Recon
 T-70M ,  , 3 bars , 305 exp , USSR , 10/10 , Recon, 3 kill , 228 pp - U:004

Anti-tank
+  SU-152 (Planes:0/1),  , 4 bars , 442 exp , USSR , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:014  [+81 exp]

Artillery
 BR-2 , Woroszylowiec ,  , 2 bars , 251 exp , USSR , 9/10 , 3 kill , 576 pp - U:003  [+10 exp]
*  152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 3 bars , 354 exp , USSR , 12/10 , Infiltration Tactics  , 10 kill , 0 pp - U:005  [+30 exp]
 152mm ML20 , Woroszylowiec ,  , 3 bars , 315 exp , USSR , 11/10 , 1 kill , 554 pp - U:008  [+27 exp]
 SU-122 ,  , 3 bars , 308 exp , USSR , 5/10 , 1 kill , 372 pp - U:011  [+42 exp]
 SU-122 ,  , 2 bars , 274 exp , USSR , 11/11 , 0 kill , 409 pp - U:020  [+30 exp]
 SU-122 ,  , 2 bars , 295 exp , USSR , 11/11 , 0 kill , 409 pp - U:022  [+51 exp]

Air Defense
 YaG10/76mm ,  , 1 bars , 188 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:009
 YaG10/76mm ,  , 2 bars , 211 exp , USSR , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:015

Fighter
 La-7 ,  , 3 bars , 388 exp , USSR , 8/10 , Battlefield Intelligence  , Recon, 3 kill , 564 pp - U:013  [+52 exp]
 La-7 ,  , 3 bars , 376 exp , USSR , 6/11 , Recon, 2 kill , 620 pp - U:021  [+82 exp]

Tactical Bomber
 TU-2 ,  , 4 bars , 473 exp , USSR , 10/10 , Reconnaissance Movement  , Support, 2 kill , 648 pp - U:019  [+93 exp]

Player 1 : USSR
Killed: INF:139  TNK:51   RCN:23   AT:35   FLAK:6    FORT:44   ATY:63   AD:18   FTR:17   TB:9      Total: 405
Lost  : INF:22   TNK:5    RCN:16   AT:7    FORT:5    ATY:6    AD:1    FTR:10   TB:2      Total: 74

BV 10
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1426 exp,     16 kill,    936 pp    Average:    357 exp,      4 kill,    234 pp
Tank           *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2478 exp,    127 kill,   1836 pp    Average:    496 exp,     25 kill,    367 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    305 exp,      3 kill,    228 pp    Average:    305 exp,      3 kill,    228 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    442 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    442 exp,      6 kill,      0 pp
Artillery      *   6 Units *  1 Leaders      Total :   1797 exp,     15 kill,   2320 pp    Average:    300 exp,      3 kill,    387 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      0 kill,    648 pp    Average:    200 exp,      0 kill,    324 pp
Fighter        *   2 Units *  1 Leaders      Total :    764 exp,      5 kill,   1184 pp    Average:    382 exp,      3 kill,    592 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  1 Leaders      Total :    473 exp,      2 kill,    648 pp    Average:    473 exp,      2 kill,    648 pp
* Summary:     *  22 Units *  6 Leaders      Total :   8084 exp,    174 kill,   7800 pp    Average:    367 exp,      8 kill,    355 pp


Player 1  USSR   has 69 units total (core+aux):
Infantry : 20
Tank   : 10
Recon :  2
Anti-tank :  5
Artillery : 18
Air Defense :  5
Fighter :  6
Tactical Bomber :  3

Player 2  Germany, Waffen SS   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Fortification :  3
Artillery :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.12 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)