Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 08:48:48 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 1Jacek1 B04 I SS PANZER CORPS v.4.3 na 25%  (Przeczytany 10607 razy)
1Jacek1
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 138


« Odpowiedz #15 : Sierpień 22, 2016, 10:23:45 »

podsumowanie

Pierwszy grałem  raz w kampanie w marcu po 3 mapach zrezygnowałem, kampania bardzo trudna i bardzo wymagajaca od pierwszych etapów trzeba sie liczyc z kazdym punktem poniesionych stat utrata zbyt duzej ilosci sprzetu i ludzi spowoduje załamanie sie rozgrywki. Kluczem do wygranej sa planowane odwroty w celu wyczerpania przeciwnika i kontratak rezerwą w celu przelamania frontu przeciwnika, brak przelamania oznacza przegrana w kolejnych bitwach, wykrwawione jednostki nie beda nawet w stanie sie bronic przed przytłaczajaca przewaga wroga. Silna obrona przeciwlotnicza i artyleria dalekosięzna pozwolą na osiagniecie sukcesu w grze. Nie wolno zaniedbywac sił pancernych brak silnych jednostek nie pozwoli nam przelamac przeciwnika.
Kampania calkowicie oddaje realia walk prowadzonych przez niemców, brak dostatecznych srodkow wpływa na mozliwosci prowadzonych działań. Grajac zawsze starałem sie maksymalnie doladować artylerie przeciwlotniczą i polowa do stanów 15 w miare nabycia doswiadczenia. Siły pancerne otrzymywały uzupełnienia kadrowe tzn do 10. Jedyny zarzut do autora - jednostki przed bitwa ardenska powinny byc doładowane do 10 z automatu ale tylko korpuśne historyczne, a gracz za kase powinien sobie doładowac sam jednostki ktore zakupił-opcja historyczna. W realiach gry bataliny grenadierów skończyły u mnie gre gdy stopnialy do stanow 2,3,4. Kupilem dwa tygrysyII przygotowanie do walk na wschodzie bedąc jeszcze na zachodzie, piechociarzy zawsze wypozyczałem z innych dywizji. Lotnictwo rozpoznawcze warto kupić pomoze namierzyć cudza artylerie.
Podczas prowadzonych walk nie doczekacie się spektakularnych desantów zaskakujacych posiłków z nieba (poza nielicznymi mapami) jest tak jak powinno być wg mnie bez przesadyzmu.
Mozna sobie ułatwić rozgrywke i zagrac wysoko np na 200 ale nie widze nic przyjemnego z lania cienkiego przeciwnika.

Kampania zamknieta

PS Kowdar tego Tygrysa II prosił bym o umieszczenie w tabelkach Haha tych ruskich to troche on ubił a nawet nie był podrasowany.

 
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #16 : Sierpień 22, 2016, 10:57:59 »

Wyniki tego batalionu tygrysów umieszczone w tabelkach już wczoraj, patrz w adekwatnym wątku statystyk.
A gdybyś chciał jeszcze coś zgłosić, to dla ułatwienia, podsumowanie statystyczne kampanii:

Campaign: B04 I SS PANZER CORPS v.4.3, * Player prestige modifier 25% * AI prestige modifier 100%
Campaign score: 871 * Average: 67 SCEN: 13

**** Maks. i srednia ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez wszystkie jednostki
----------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_KILL = 1238 unit
OVG_KILL = 95.2 unit SCEN = 13
#12 Killed: INF:465 TNK:165 RCN:99 AT:100 FLAK:41 ATY:253 AD:38 FTR:56 TB:18 LB:3   Total: 1238 [+k 105]

**** Maks. i srednia ilosc zdobytych EXP w kampanii przez wszystkie jednostki core
----------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_EXP = 16602 exp
OVG_EXP = 1277.1 exp SCEN = 13
#12 S_* Summary:  * 28 Units * 15 Leaders   Total : 16602 exp,  675 kill, 1656 pp  Average:  593 exp,  24 kill,  59 pp [+sk 65] [+se 1141]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w kampanii przez jedn., S_EXP_CAM oraz srednia exp S_EXP_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------
#12 inf * SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 1 SS LAH/1 PzGrRgt , 4 bars , 440 exp , Waffen SS , 2/10 , Extended Front , 10 kill , 0 pp - U:010 AVG_EXP: 33.8
#12 tnk * Panther G , 1 SS LAH/1 PzRgt/1 , 5 bars , 985 exp , Waffen SS , 8/10 , Infiltration Tactics , 88 kill , 0 pp - U:012 [+98 exp] AVG_EXP: 75.8
#12 rcn * 250/8 , 1 SS LAH/1 PzAufklAbt , 3 bars , 367 exp , Waffen SS , 4/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:022 AVG_EXP: 28.2
#12 at * JagdPanther , 1 SS LAH/1 StuGAbt , 5 bars , 836 exp , Waffen SS , 6/10 , Influence , 16 kill , 0 pp - U:014 [+54 exp] AVG_EXP: 64.3
#12 aty * Hummel , 1 SS LAH/1 PzArtRgt/1 , 5 bars , 1165 exp , Waffen SS , 15/10 , Skilled Reconnaissance , 22 kill , 0 pp - U:017 [+76 exp] AVG_EXP: 89.6
#12 ad * Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS LAH/1 FlakAbt , 5 bars , 865 exp , Waffen SS , 15/10 , Fire Discipline , Air Defense, 15 kill , 0 pp - U:015 [+27 exp] AVG_EXP: 66.5
#12 tb Fi 156 , , 1 bars , 113 exp , Waffen SS , 1/10 , Recon, 0 kill , 240 pp - U:024 AVG_EXP: 8.7

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez jedn., S_KILL_CAM oraz srednia na bitwe S_KILL_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#12 inf * SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 1 SS LAH/1 PzGrRgt , 4 bars , 440 exp , Waffen SS , 2/10 , Extended Front , 10 kill , 0 pp - U:010 AVG_KILL: 0.8
#12 tnk Tiger II , , 5 bars , 963 exp , Waffen SS , 5/10 , 126 kill , 708 pp - U:028 [+73 exp] AVG_KILL: 9.7
#12 rcn * 250/8 , 1 SS LAH/1 PzAufklAbt , 3 bars , 367 exp , Waffen SS , 4/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:022 AVG_KILL: 0.2
#12 at * JagdPanther , 12 SS HJ/12 PzJgAbt , 5 bars , 673 exp , Waffen SS , 6/10 , Reconnaissance Movement , 19 kill , 0 pp - U:002 [+108 exp] AVG_KILL: 1.5
#12 aty * 17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 5 bars , 942 exp , Waffen SS , 15/10 , Reconnaissance Movement , 35 kill , 0 pp - U:007 [+75 exp] AVG_KILL: 2.7
#12 ad * Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS LAH/1 FlakAbt , 5 bars , 865 exp , Waffen SS , 15/10 , Fire Discipline , Air Defense, 15 kill , 0 pp - U:015 [+27 exp] AVG_KILL: 1.2

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w bitwie przez jednostke, S_EXP_B:
-----------------------------------------------------------------------------------
#0  inf * SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS HJ/12 PzPiAbt , 1 bars , 115 exp , Waffen SS , 7/10 , First Strike , 0 kill , 0 pp - U:023 [+75 exp]
#2  inf * SS PzGren. (gep.) , 1 SS LAH/2 PzGrRgt , 3 bars , 385 exp , Waffen SS , 7/10 , Combat Support , 2 kill , 0 pp - U:012 [+75 exp]
#0  inf * SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12 SS HJ/25 PzGrRgt , 1 bars , 176 exp , Waffen SS , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:003 [+56 exp]

#11 tnk Tiger II , , 5 bars , 890 exp , Waffen SS , 9/10 , 110 kill , 637 pp - U:028 [+359 exp]
#11 tnk * Tiger , 1 SS LAH/1 PzRgt/2 , 5 bars , 618 exp , Waffen SS , 4/10 , 38 kill , 0 pp - U:025 [+186 exp]
#11 tnk * Panther G , 12 SS HJ/12 PzRgt/1 , 5 bars , 735 exp , Waffen SS , 7/10 , 92 kill , 0 pp - U:018 [+173 exp]

#1  rcn * 250/8 , 1 SS LAH/1 PzAufklAbt , 3 bars , 332 exp , Waffen SS , 3/10 , Recon, 0 kill , 0 pp - U:202 [+32 exp]
#0  rcn * 250/8 , 12 SS HJ/12 PzAufklAbt , 0 bars , 50 exp , Waffen SS , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:070 [+29 exp]
#7  rcn * 250/8 , 1 SS LAH/1 PzAufklAbt , 3 bars , 357 exp , Waffen SS , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:022 [+22 exp]

#0  at * JagdPz IV , 12 SS HJ/12 PzJgAbt , 2 bars , 226 exp , Waffen SS , 8/10 , Reconnaissance Movement , 5 kill , 0 pp - U:006 [+186 exp]
#11 at * JagdPanther , 1 SS LAH/1 StuGAbt , 5 bars , 782 exp , Waffen SS , 5/10 , Influence , 14 kill , 0 pp - U:014 [+127 exp]
#11 at * JagdPanther , 12 SS HJ/12 PzJgAbt , 5 bars , 565 exp , Waffen SS , 5/10 , Reconnaissance Movement , 19 kill , 0 pp - U:002 [+124 exp]

#3  flak + Flakpanzer IV Wirbelwind , , 1 bars , 172 exp , Waffen SS , 10/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:026 [+52 exp]
#5  flak + Flakpanzer IV Wirbelwind , , 1 bars , 182 exp , Waffen SS , 10/10 , Air Defense, 2 kill , 0 pp - U:025 [+10 exp]

#0  aty * 10.5 leFH18M , 251/4 , 12 SS HJ/12 PzArtRgt/2 , 2 bars , 201 exp , Waffen SS , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:037 [+161 exp]
#3  aty * Hummel , 1 SS LAH/1 PzArtRgt/1 , 5 bars , 607 exp , Waffen SS , 14/10 , Skilled Reconnaissance , 7 kill , 0 pp - U:018 [+155 exp]
#11 aty * Hummel , 1 SS LAH/1 PzArtRgt/1 , 5 bars , 1089 exp , Waffen SS , 15/10 , Skilled Reconnaissance , 22 kill , 0 pp - U:017 [+137 exp]

#1  ad * Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS LAH/1 FlakAbt , 3 bars , 384 exp , Waffen SS , 12/10 , Fire Discipline , Air Defense, 3 kill , 0 pp - U:017 [+137 exp]
#6  ad * Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS LAH/1 FlakAbt , 5 bars , 727 exp , Waffen SS , 15/10 , Fire Discipline , Air Defense, 10 kill , 0 pp - U:015 [+135 exp]
#3  ad * Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS LAH/1 FlakAbt , 5 bars , 548 exp , Waffen SS , 12/10 , Fire Discipline , Air Defense, 8 kill , 0 pp - U:016 [+114 exp]

#2  tb Fi 156 , , 1 bars , 113 exp , Waffen SS , 1/10 , Recon, 0 kill , 24 pp - U:197 [+33 exp]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w jednej bitwie przez wszystkie jednostki core
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_EXP_B = 5431 exp, SCEN: #0
#0  S_* Summary:  * 25 Units * 10 Leaders   Total : 5431 exp,  64 kill,   0 pp  Average:  217 exp,   3 kill,   0 pp [+sk 64] [+se 5431]

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w jednej bitwie przez wszystkie jednostki
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_KILL_B = 232 unit, SCEN: #11
#11 Killed: INF:421 TNK:146 RCN:83 AT:96 FLAK:35 ATY:241 AD:38 FTR:56 TB:14 LB:3   Total: 1133 [+k 232]
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #17 : Sierpień 23, 2016, 01:47:32 »

Waldzios - nie wiem, czy pierwszy raz. ostatnio czytałem stare AARy, z 2012 i 2011, i tam bodajże Hansen, Gustlik i jeszcze ze 2 osoby grały tę kampanię. Zsamot chyba też - ale jedynie zaczął. Nazywała się wtedy Korpus Waffen SS.
Co ciekawe, w tych wersjach - jak rozumiem, że starszych, 2.0 oraz 2.1, bo zestaw map jest ten sam, co w tam opisywanych kampaniach - wielu użytkowników nie ukończyło tej kampanii. Gustlik, Hansen - byli końcówką zniesmaczeni.
Nie wiem, jak bardzo zmieniła się na przestrzeni tych 4-5 lat, ale widać wystarczająco.
albo - obrazoburczo! Tongue - Gustlik i Hansen są za słabi?... Tongue Wink
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Sierpień 23, 2016, 02:00:39 »

Zatem łączna nota - 871 + 100 = 971

PS
albo - obrazoburczo! Tongue - Gustlik i Hansen są za słabi?... Tongue Wink

Nigdy nie mówiłem, że jestem jakimś tytanem rozgrywki... Z wieloma własnymi kampaniami mam problem na 100%  Wink
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #19 : Sierpień 23, 2016, 03:49:49 »

Waldzios - nie wiem, czy pierwszy raz. ostatnio czytałem stare AARy, z 2012 i 2011, i tam bodajże Hansen, Gustlik i jeszcze ze 2 osoby grały tę kampanię. Zsamot chyba też - ale jedynie zaczął. Nazywała się wtedy Korpus Waffen SS.
Bez zbytniego wnikania w szczegóły, nawet jeśli B04 jest modyfikacją istniejących kampanii (mapy w dużym stopniu pokrywają się z B02), to została zmodyfikowana w znacznym stopniu i opublikowana jako zupełnie nowa kampania;
BTW. "Korpus Waffen SS" (czyli W37) ma 24 scenariusze i inny zestaw map...;

Co ciekawe, w tych wersjach - jak rozumiem, że starszych, 2.0 oraz 2.1, bo zestaw map jest ten sam, co w tam opisywanych kampaniach - wielu użytkowników nie ukończyło tej kampanii. Gustlik, Hansen - byli końcówką zniesmaczeni.
Nie wiem, jak bardzo zmieniła się na przestrzeni tych 4-5 lat, ale widać wystarczająco.
albo - obrazoburczo! Tongue - Gustlik i Hansen są za słabi?... Tongue Wink
Nawet jeśli przyjmiemy ze B04 jest tylko poprawioną wersją B02, to zniesmaczenie wobec oryginału (przynajmniej w moim wypadku) wynikało z drastycznie niskiego poziomu trudności (szczególnie końcowych scenariuszy)...;
W przypadku B04 mamy do czynienia z brakiem auto-uzupełniania, więc poziom trudności powinien być wyraźnie większy...;
Z drugiej strony w scenariuszach mamy hordy jednostek przeciwnika z bazowymi stanami poniżej 10, co moim zdaniem jest lekkim niezrozumieniem mechaniki i doprowadza do przesadnej liczby szarż...;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Sierpień 23, 2016, 04:37:35 »

Odpowiedź przesłana przez "besiu" już po zamknięciu wątku:

Odnośnie Gustlika wypowiedzi, to przypomina mi się od razu Ste PIckford, który w latach 80tych tworzył gry, i jego koledzy, uznali, że: "nigdy nie musili sami być w stanie wygrać w swoje gry. Po prostu zakładaliśmy, że jakiś doświadczony gracz będzie na tyle dobry, że dojdzie do końca."
To z blogu tego kolesia, www.zee-3.com/pickfordbros/blog
Także, ten tego Smiley Wink
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.068 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)