Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 01:37:44
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2017
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
Strony: [
1
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100% (Przeczytany 12904 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
:
Lipiec 26, 2017, 09:40:32 »
Koreator
Czas na kolejną rozgrywkę. Tym razem na tapetę biorę Japońców. Koreańczycy są nastawieni agresywnie, więc pierwsza tura to ustawienie obrony. Północnego VH będą bronić auxy i okręty. Podciągam tam dodatkowe jednostki, w tym ckm. Południowy VH będzie chroniony przez atakujące siły główne. Dla pewności zostawiam tam piechotę - na wypadek gdyby jakaś jednostka przeszła bokiem. Samoloty osłaniają moją artylerię. Po pierwszej turze moje główne siły ruszają w kierunku zachodnim z planem zdobycia wrogich VH jeden po drugim.
Pojawia się trochę kasy, więc zastanawiam się co kupić. Czekać na samolot rozpoznawczy czy kupić rozpoznanie motocyklowe. Wybieram to drugie, bo wprawdzie wiem ile kasy dostanę za tury ale nie wiem kiedy. Motorek pojedzie zdobywać punkty na południu. Za chwilę pojawia się duuużo kasy, więc dokupuję samolot rozpoznawczy z dodatkiem i od razu zostaję za to wynagrodzony - wykrywam wrogą artylerię, którą niszczę nalotem bombowców. Resztę jednostek towarzyszących artylerii pozostawiam samym sobie. Niech atakują dobrze broniony VH.
SH na południu atakuję motorkami, piechotą i artylerią. Rozpoznałem go wcześniej i zdecydowałem, że będzie potrzebne wsparcie. Motocykliści bohatersko zajmują SH ale w następnej turze dostają lanie, mimo wsparcia artylerii. Dodatkowo sprawy się komplikują, bo pojawiają się posiłki - byłem szybszy niż Gustlik zakładał. W następnej turze piechota śmiałym atakiem wyrzuca obrońców z lotniska i motocykliści je zajmują a następnie szybko się wycofują. To wystarczy, aby zatankować samoloty. Teraz już pod osłoną artylerii można się stamtąd wycofać. Zajmuje to chwilę, bo wróg ma przewagę i okrążył moją piechotę.
Natomiast zdobywanie VH idzie bez problemów i zaskakująco prosto. Jeden został opuszczony przez obrońców a drugi pada pod ciosami z powietrza i ogniem artylerii.
Czas kończyć bo punkty w rankingu same się nie zdobędą.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 63 * Average: 63
..
Current scenario: Koreator, VH prestige is 80 , All map prestige is: 120
Army cost: 408 , Current prestige is 524
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, Korea-san , cap disabled, 16 turns prestige: 475
if V : +490, Korea-san , cap disabled, 18 turns prestige: 475
if TV: +100, Korea-san , cap disabled, 20 turns prestige: 475
if Ls: +0, Korea-san , cap disabled, 20 turns prestige: 475
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 1 bars , 142 exp , Japan , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:024 [+88 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 0 bars , 54 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:025
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 76 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:027 [+22 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 1 bars , 158 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:030 [+91 exp]
Tank
* Type 89A , , 0 bars , 70 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:028 [+16 exp]
Recon
* Chiyoda , , 0 bars , 73 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:031 [+6 exp]
Motorycle Recon , , 0 bars , 12 exp , Japan , 5/10 , Battlefield Intelligence , 1 kill , 156 pp - U:040 [+12 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 73 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:026 [+19 exp]
* 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 105 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:029 [+51 exp]
Tactical Bomber
Kawanishi E7K , , 0 bars , 27 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:006 [+27 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 1 bars , 107 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:034 [+31 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:9 RCN:2 AT:1 FORT:1 ATY:2 Total: 15
Lost : INF:1 Total: 1
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 4 Units * 0 Leaders Total : 430 exp, 3 kill, 0 pp Average: 108 exp, 1 kill, 0 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 70 exp, 1 kill, 0 pp Average: 70 exp, 1 kill, 0 pp
Recon * 2 Units * 1 Leaders Total : 85 exp, 3 kill, 156 pp Average: 43 exp, 2 kill, 78 pp
Artillery * 2 Units * 0 Leaders Total : 178 exp, 0 kill, 0 pp Average: 89 exp, 0 kill, 0 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 27 exp, 0 kill, 252 pp Average: 27 exp, 0 kill, 252 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 107 exp, 0 kill, 0 pp Average: 107 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 11 Units * 1 Leaders Total : 897 exp, 7 kill, 408 pp Average: 82 exp, 1 kill, 37 pp
Player 1 Japan has 20 units total (core+aux):
Infantry : 8
Tank : 1
Recon : 2
Anti-tank : 1
Artillery : 3
Fighter : 1
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 2
Player 2 South Korea, Terrorists has 6 units total (core+aux):
Infantry : 1
Recon : 1
Fortification : 4
«
Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2017, 12:34:21 wysłane przez Jaro
»
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
Odpowiedz #1 :
Sierpień 03, 2017, 08:18:08 »
Korea-san
Czołg zdecydowanie za wolny więc unowocześniam.
Recon drogi i niewiele lepszy od motocyklistów. Sprzedaję i kupuję motocyklistów.
Dokupuję inżynierów i dwie jednostki artylerii aby mieć drugi zespół.
W tej kampanii decyduję się na eliminowanie ryzyka złej pogody. Oznacza to minimalną liczbę bombowców a zdecydowane nakłady na artylerię i pancerniki. W powietrzu będą głównie myśliwce i rozpoznanie. Bombowce też będą ale raczej niewiele - na tyle, żeby wyeliminować okręt podwodny i naruszyć pancerniki wroga.
Myśliwce będą niezbędne aby zapewnić osłonę plot. Starcza mi na razie na jeden.
Wybudowałem lotnisko i mogłem włączyć samoloty do gry. Niestety nie zabłyszczały - walczyły raczej z niewielkim skutkiem. W pewnym momencie utknąłem w górach blokowany przez artylerię. Drugi zespół utyka pod VH, który jest silnie broniony. Mogło być lepiej, gdybym mocno zaatakował i nie bał się strat. Samoloty zamiast walczyć pewnie lepiej by zrobiły rozpoznając teren z dużym wyprzedzeniem.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: Kawanishi E7K
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 122 * Average: 61
..
Current scenario: Korea-san, VH prestige is 160 , All map prestige is: 320
Army cost: 2004 , Current prestige is 569
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +1700, Ruski-idzie , cap disabled, 16 turns prestige: 200
if V : +1000, Ruski-idzie , cap disabled, 18 turns prestige: 200
if TV: +500, Ruski-idzie , cap disabled, 20 turns prestige: 200
if Ls: +0, Ruski-idzie , cap disabled, 20 turns prestige: 200
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 2 bars , 208 exp , Japan , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:002 [+66 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 0 bars , 54 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 80 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:005 [+4 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 2 bars , 209 exp , Japan , 6/10 , First Strike , 3 kill , 0 pp - U:008 [+51 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 34 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 324 pp - U:026 [+34 exp]
Tank
* Type 95 Ha-Go , , 1 bars , 107 exp , Japan , 2/10 , 2 kill , 0 pp - U:006 [+37 exp]
Recon
Motorycle Recon , , 0 bars , 41 exp , Japan , 7/10 , 3 kill , 156 pp - U:009 [+41 exp]
Motorycle Recon , , 0 bars , 49 exp , Japan , 10/10 , Battlefield Intelligence , 3 kill , 156 pp - U:011 [+37 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 84 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004 [+11 exp]
* 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 151 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007 [+46 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 31 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 420 pp - U:027 [+31 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 36 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:028 [+36 exp]
Fighter
Nakajima A2N , , 0 bars , 36 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:029 [+36 exp]
Tactical Bomber
Kawanishi E7K , , 0 bars , 69 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:001 [+42 exp]
+ Kawanishi E7K , , 0 bars , 12 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:012 [+12 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 1 bars , 107 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010
Player 1 : Japan
Killed: INF:18 RCN:2 AT:3 FORT:1 ATY:5 Total: 29
Lost : INF:1 Total: 1
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 5 Units * 1 Leaders Total : 585 exp, 8 kill, 324 pp Average: 117 exp, 2 kill, 65 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 107 exp, 2 kill, 0 pp Average: 107 exp, 2 kill, 0 pp
Recon * 2 Units * 1 Leaders Total : 90 exp, 6 kill, 312 pp Average: 45 exp, 3 kill, 156 pp
Artillery * 4 Units * 0 Leaders Total : 302 exp, 3 kill, 840 pp Average: 76 exp, 1 kill, 210 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 36 exp, 0 kill, 276 pp Average: 36 exp, 0 kill, 276 pp
Tactical Bomber * 2 Units * 0 Leaders Total : 81 exp, 0 kill, 252 pp Average: 41 exp, 0 kill, 126 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 107 exp, 0 kill, 0 pp Average: 107 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 16 Units * 2 Leaders Total : 1308 exp, 19 kill, 2004 pp Average: 82 exp, 1 kill, 125 pp
Player 1 Japan has 17 units total (core+aux):
Infantry : 6
Tank : 1
Recon : 2
Artillery : 4
Fighter : 1
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 1
Player 2 South Korea, Terrorists has 3 units total (core+aux):
Infantry : 3
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
Odpowiedz #2 :
Sierpień 16, 2017, 09:43:20 »
Ruski-idzie
Uzupełniam lotnictwo. Dokupuję czołg, aby mieć drugi zespół. Zakupuję też dodatki do samolotów.
Sama bitwa nie była trudna. Jeden zespół nie napotykając większego oporu wszedł jak w masło natomiast drugi toczył ciężkie walki w obronie VH i nie zdążył na podboje. W powietrzu wróg miał więcej lotnictwa niż się spodziewałem. Nie prowadziłem żadnych finezyjnych pułapek - po prostu tłukłem jak leci pewny przewagi ilościowej.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: Kawanishi E7K
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 185 * Average: 61
..
Current scenario: Ruski-idzie, VH prestige is 240 , All map prestige is: 640
Army cost: 3108 , Current prestige is 781
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +4000, Vladivostok , cap disabled, 16 turns prestige: 180
if V : +2500, Vladivostok , cap disabled, 18 turns prestige: 180
if TV: +1000, Vladivostok , cap disabled, 20 turns prestige: 180
if Ls: +0, Vladivostok , cap disabled, 20 turns prestige: 180
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 2 bars , 261 exp , Japan , 9/10 , 5 kill , 0 pp - U:002 [+53 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 0 bars , 83 exp , Japan , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:003 [+29 exp]
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 96 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:005 [+16 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 2 bars , 289 exp , Japan , 8/10 , First Strike , 4 kill , 0 pp - U:008 [+80 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 50 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 324 pp - U:013 [+16 exp]
Tank
* Type 95 Ha-Go , , 1 bars , 128 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:006 [+21 exp]
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 28 exp , Japan , 5/10 , 2 kill , 276 pp - U:054 [+28 exp]
Recon
Motorycle Recon , , 0 bars , 82 exp , Japan , 5/10 , Street Fighter , 5 kill , 156 pp - U:009 [+41 exp]
Motorycle Recon , , 1 bars , 172 exp , Japan , 9/10 , Battlefield Intelligence , 5 kill , 156 pp - U:011 [+123 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 91 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004 [+7 exp]
* 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 219 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007 [+68 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 42 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 420 pp - U:014 [+11 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 80 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 420 pp - U:015 [+44 exp]
Fighter
Nakajima A2N , , 1 bars , 171 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, Support, 2 kill , 276 pp - U:016 [+135 exp]
Nakajima A2N , , 1 bars , 145 exp , Japan , 5/10 , Special Munition, Support, 3 kill , 276 pp - U:051 [+145 exp]
Nakajima A2N , , 0 bars , 98 exp , Japan , 8/10 , Special Munition, Support, 1 kill , 276 pp - U:052 [+98 exp]
Nakajima A2N , , 0 bars , 76 exp , Japan , 6/10 , Special Munition, Support, 1 kill , 276 pp - U:053 [+76 exp]
Tactical Bomber
Kawanishi E7K , , 1 bars , 110 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 252 pp - U:001 [+41 exp]
+ Kawanishi E7K , , 0 bars , 43 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 1 kill , 0 pp - U:012 [+31 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 1 bars , 107 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010
Player 1 : Japan
Killed: INF:30 TNK:2 RCN:4 AT:5 FORT:1 ATY:8 FTR:4 TB:1 Total: 55
Lost : INF:1 FTR:1 Total: 2
BV 3
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 5 Units * 1 Leaders Total : 779 exp, 13 kill, 324 pp Average: 156 exp, 3 kill, 65 pp
Tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 156 exp, 4 kill, 276 pp Average: 78 exp, 2 kill, 138 pp
Recon * 2 Units * 2 Leaders Total : 254 exp, 10 kill, 312 pp Average: 127 exp, 5 kill, 156 pp
Artillery * 4 Units * 0 Leaders Total : 432 exp, 4 kill, 840 pp Average: 108 exp, 1 kill, 210 pp
Fighter * 4 Units * 0 Leaders Total : 490 exp, 7 kill, 1104 pp Average: 123 exp, 2 kill, 276 pp
Tactical Bomber * 2 Units * 0 Leaders Total : 153 exp, 1 kill, 252 pp Average: 77 exp, 1 kill, 126 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 107 exp, 0 kill, 0 pp Average: 107 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 20 Units * 3 Leaders Total : 2371 exp, 39 kill, 3108 pp Average: 119 exp, 2 kill, 155 pp
Player 1 Japan has 30 units total (core+aux):
Infantry : 11
Tank : 2
Recon : 3
FlaK : 1
Artillery : 6
Fighter : 4
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 1
Player 2 USSR, Communist China has 3 units total (core+aux):
Infantry : 3
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
Odpowiedz #3 :
Sierpień 22, 2017, 03:59:01 »
Vladivostok
Czas na rozbudowę floty. Kupuję pancernik i ciężki krążownik (musiałem sprzedać wszystkie dodatki z samolotów). Do tego zmieniam transport piechocie SNLF z ciężarówki na transporter z napędem na wszystkie koła (ważna jest dla mnie mobilność). Wymieniam poprzez sprzedaż i zakup samoloty rozpoznawcze (1hex zasięgu więcej).
Rozstawiam 3 szt. artylerii, jeden recon i piechotę. Spodziewałem się, że mój desant zostanie wykryty ale wróg jest gdzieś głębiej. Mile zaskakuje mnie możliwość wystawiania jednostek w porcie. Czyni to bitwę zdecydowanie łatwiejszą. I generalnie bitwa była łatwa: okręty wroga miały gorszy zasięg i czekały na egzekucję. Lotnictwo nie było zbyt silne, choć trochę tego latało. Na lądzie też łatwo ale z jednym ale. Pod północnym SH zaczęły się pojawiać posiłki. Na początku nie było to dziwne - wyglądało jak zakupy. Natomiast w pewnym momencie posiłki wroga pojawiły się za moją linią (pewnie miejsca rozstawienia były zajęte i dlatego desant został przesunięty na południe) i zaatakowały artylerię na tyłach. Wielkich strat nie narobiły, ale ruski czołg potwór o sile bodajże 12 rozjechał overrunem mój czołg o sile 9. To już była przesada. Zezłościłem się niemiłosiernie i sprawdziłem czy to przypadek czy nie. To nie był przypadek - powtórka tury AI pokazała taki sam efekt. Nie chciało mi się już powtarzać bitwy i zdecydowałem się ją ukończyć tak jak jest. Powoli zaczynam akceptować straty. Mogłem skończyć kilka tur wcześniej, ale postanowiłem wziąć ten SH i chociaż częściowo odrobić stracony czołg. A może wpadnie dowódca. Cofnąłem się pod osłonę artylerii, która skończyła południowy wschód mapy i przyjąłem uderzenie. Pancernik pomógł i w kilka chwil sytuacja się wyjaśniła.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: Kawanishi E7K
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:63
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 249 * Average: 62
..
Current scenario: Vladivostok, VH prestige is 320 , All map prestige is: 760
Army cost: 8940 , Current prestige is 1039
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +2500, Vladivostok Samurai , cap disabled, 16 turns prestige: 300
if V : +1450, Vladivostok Samurai , cap disabled, 18 turns prestige: 300
if TV: +800, Vladivostok Samurai , cap disabled, 20 turns prestige: 300
if Ls: +0, Vladivostok Samurai , cap disabled, 20 turns prestige: 300
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 3 bars , 315 exp , Japan , 7/10 , 5 kill , 0 pp - U:002 [+54 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 1 bars , 142 exp , Japan , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:003 [+59 exp]
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 96 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:005
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 2 bars , 293 exp , Japan , 10/10 , First Strike , 5 kill , 0 pp - U:008 [+4 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 71 exp , Japan , 7/10 , 5 kill , 324 pp - U:013 [+21 exp]
Tank
* Type 95 Ha-Go , , 2 bars , 278 exp , Japan , 7/10 , 14 kill , 0 pp - U:006 [+150 exp]
Recon
Motorycle Recon , , 1 bars , 134 exp , Japan , 10/10 , Street Fighter , 6 kill , 156 pp - U:009 [+52 exp]
Motorycle Recon , , 2 bars , 203 exp , Japan , 6/10 , Battlefield Intelligence , 5 kill , 156 pp - U:011 [+31 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 123 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004 [+32 exp]
* 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 277 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:007 [+58 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 87 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 420 pp - U:014 [+45 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 115 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 420 pp - U:015 [+35 exp]
Fighter
Nakajima A2N , , 2 bars , 247 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 276 pp - U:016 [+76 exp]
Nakajima A2N , , 1 bars , 173 exp , Japan , 2/10 , 5 kill , 276 pp - U:017 [+28 exp]
Nakajima A2N , , 1 bars , 143 exp , Japan , 9/10 , 4 kill , 276 pp - U:018 [+45 exp]
Nakajima A2N , , 1 bars , 182 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 276 pp - U:019 [+106 exp]
Tactical Bomber
Nakajima E8N Dave , , 0 bars , 69 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:001 [+69 exp]
Nakajima E8N Dave , , 0 bars , 66 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:012 [+66 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 1 bars , 167 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010 [+60 exp]
Battleship
Nagato (Planes:0/1), , 0 bars , 42 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 3072 pp - U:051 [+42 exp]
Cruiser
Myoko CA (Planes:0/1), , 0 bars , 56 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 2736 pp - U:052 [+56 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:45 TNK:4 RCN:6 AT:6 FORT:1 ATY:13 AD:2 FTR:7 TB:2 DD:1 CRs:2 Total: 89
Lost : INF:1 TNK:1 FTR:1 Total: 3
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 5 Units * 1 Leaders Total : 917 exp, 19 kill, 324 pp Average: 183 exp, 4 kill, 65 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 278 exp, 14 kill, 0 pp Average: 278 exp, 14 kill, 0 pp
Recon * 2 Units * 2 Leaders Total : 337 exp, 11 kill, 312 pp Average: 169 exp, 6 kill, 156 pp
Artillery * 4 Units * 0 Leaders Total : 602 exp, 5 kill, 840 pp Average: 151 exp, 1 kill, 210 pp
Fighter * 4 Units * 0 Leaders Total : 745 exp, 14 kill, 1104 pp Average: 186 exp, 4 kill, 276 pp
Tactical Bomber * 2 Units * 0 Leaders Total : 135 exp, 0 kill, 552 pp Average: 68 exp, 0 kill, 276 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 167 exp, 1 kill, 0 pp Average: 167 exp, 1 kill, 0 pp
Battleship * 1 Units * 0 Leaders Total : 42 exp, 0 kill, 3072 pp Average: 42 exp, 0 kill, 3072 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 56 exp, 1 kill, 2736 pp Average: 56 exp, 1 kill, 2736 pp
* Summary: * 21 Units * 3 Leaders Total : 3279 exp, 65 kill, 8940 pp Average: 156 exp, 3 kill, 426 pp
Player 1 Japan has 25 units total (core+aux):
Infantry : 6
Tank : 1
Recon : 2
Artillery : 5
Fighter : 5
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 2
Battleship : 1
Cruiser : 1
Player 2 USSR has 1 units total (core+aux):
Infantry : 1
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
Odpowiedz #4 :
Wrzesień 04, 2017, 10:00:49 »
Vladivostok Samurai
Odkupiłem stracony czołg i ze względu na rozbieżne kierunki ataku dokupiłem 2 szt. artylerii i inżynierów. Dokupiłem też dwa bombowce i myślę, że to będzie wszystko jeśli chodzi o ta klasę.
Bitwa niezbyt trudna - łatwo ustawić siły do obrony i przyjąć atak na klatę. Po zmasakrowaniu wroga należy tylko odebrać wygraną. Natomiast bitwa powietrzna zaskoczyła mnie kompletnie. Dostałem lanie i tylko cudem nic nie straciłem. Ruskie samoloty to jakieś niezniszczalne bestie. Przyjdzie mi zastawiać pułapki, bo inaczej się nie da. Dodatkowo w trakcie walki ich przybywało. Zobaczcie stany mojego lotnictwa...
Mogłem zakończyć już na osiem tur przed końcem ale postanowiłem wziąć SH licząc na nagrodę. Tyle, że Iwan miał sporo kasy i kupował głównie czołgi. W końcu się udało i warto było, choć patrząc z punktu widzenia rankingu nie jestem już taki pewien (15 punków poszło się...).
Nagroda za to królewska - lotniskowiec.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: Kawanishi E7K
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:63
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:64
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 304 * Average: 60
..
Current scenario: Vladivostok Samurai, VH prestige is 200 , All map prestige is: 360
Army cost: 11118 , Current prestige is 605
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Aggressive
if BV: +1700, Sachalin , cap disabled, 16 turns prestige: 180
if V : +750, Sachalin , cap disabled, 18 turns prestige: 180
if TV: +100, Sachalin , cap disabled, 20 turns prestige: 180
if Ls: +0, Sachalin , cap disabled, 20 turns prestige: 180
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 3 bars , 352 exp , Japan , 9/10 , 7 kill , 0 pp - U:002 [+37 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 1 bars , 148 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+6 exp]
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 1 bars , 175 exp , Japan , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:005 [+79 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 3 bars , 360 exp , Japan , 9/10 , First Strike , 9 kill , 0 pp - U:008 [+67 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 1 bars , 148 exp , Japan , 6/10 , 6 kill , 324 pp - U:013 [+77 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 98 exp , Japan , 5/10 , 2 kill , 324 pp - U:073 [+98 exp]
Tank
* Type 95 Ha-Go , , 3 bars , 380 exp , Japan , 6/10 , Skilled Reconnaissance , 21 kill , 0 pp - U:006 [+102 exp]
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 74 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 276 pp - U:068 [+74 exp]
Recon
Motorycle Recon , , 1 bars , 181 exp , Japan , 7/10 , Street Fighter , 6 kill , 156 pp - U:009 [+47 exp]
Motorycle Recon , , 2 bars , 245 exp , Japan , 5/10 , Battlefield Intelligence , 7 kill , 156 pp - U:011 [+42 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 148 exp , Japan , 11/10 , 1 kill , 0 pp - U:004 [+25 exp]
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 3 bars , 339 exp , Japan , 12/10 , 1 kill , 0 pp - U:007 [+62 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 103 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 420 pp - U:014 [+16 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 131 exp , Japan , 11/10 , 3 kill , 462 pp - U:015 [+16 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 53 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:071 [+53 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 68 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:072 [+68 exp]
Fighter
Nakajima A2N , , 4 bars , 462 exp , Japan , 1/10 , Fire Discipline , Special Munition, 3 kill , 276 pp - U:016 [+215 exp]
Nakajima A2N , , 2 bars , 269 exp , Japan , 3/10 , Special Munition, 6 kill , 276 pp - U:017 [+96 exp]
Nakajima A2N , , 2 bars , 269 exp , Japan , 3/10 , Special Munition, 4 kill , 276 pp - U:018 [+126 exp]
Nakajima A2N , , 2 bars , 252 exp , Japan , 3/10 , Special Munition, 4 kill , 276 pp - U:019 [+70 exp]
Tactical Bomber
Nakajima E8N Dave , , 1 bars , 166 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:001 [+97 exp]
Nakajima E8N Dave , , 1 bars , 124 exp , Japan , 3/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:012 [+58 exp]
Aichi D1A Susie , , 0 bars , 57 exp , Japan , 1/10 , Support, 0 kill , 348 pp - U:069 [+57 exp]
Aichi D1A Susie , , 0 bars , 91 exp , Japan , 5/10 , Support, 1 kill , 348 pp - U:070 [+91 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 1 bars , 194 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010 [+27 exp]
Battleship
Nagato (Planes:0/1), , 0 bars , 57 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 3072 pp - U:020 [+15 exp]
Cruiser
Myoko CA (Planes:0/1), , 0 bars , 73 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 2736 pp - U:021 [+17 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:70 TNK:10 RCN:7 AT:7 FLAK:1 FORT:1 ATY:16 AD:2 FTR:8 TB:4 DD:1 CRs:2 Total: 129
Lost : INF:1 TNK:1 FTR:1 Total: 3
BV 5
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 6 Units * 1 Leaders Total : 1281 exp, 30 kill, 648 pp Average: 214 exp, 5 kill, 108 pp
Tank * 2 Units * 1 Leaders Total : 454 exp, 28 kill, 276 pp Average: 227 exp, 14 kill, 138 pp
Recon * 2 Units * 2 Leaders Total : 426 exp, 13 kill, 312 pp Average: 213 exp, 7 kill, 156 pp
Artillery * 6 Units * 0 Leaders Total : 842 exp, 8 kill, 1722 pp Average: 140 exp, 1 kill, 287 pp
Fighter * 4 Units * 1 Leaders Total : 1252 exp, 17 kill, 1104 pp Average: 313 exp, 4 kill, 276 pp
Tactical Bomber * 4 Units * 0 Leaders Total : 438 exp, 1 kill, 1248 pp Average: 110 exp, 0 kill, 312 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 194 exp, 1 kill, 0 pp Average: 194 exp, 1 kill, 0 pp
Battleship * 1 Units * 0 Leaders Total : 57 exp, 1 kill, 3072 pp Average: 57 exp, 1 kill, 3072 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 73 exp, 1 kill, 2736 pp Average: 73 exp, 1 kill, 2736 pp
* Summary: * 27 Units * 5 Leaders Total : 5017 exp, 100 kill, 11118 pp Average: 186 exp, 4 kill, 412 pp
Player 1 Japan has 37 units total (core+aux):
Infantry : 14
Tank : 2
Recon : 3
Artillery : 6
Air Defense : 1
Fighter : 4
Tactical Bomber : 4
Destroyer : 1
Battleship : 1
Cruiser : 1
Player 2 USSR has 5 units total (core+aux):
Tank : 1
Anti-tank : 1
Fighter : 2
Tactical Bomber : 1
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
Odpowiedz #5 :
Wrzesień 06, 2017, 02:41:38 »
Sachalin
Podniosłem stany i zostało mi sporo kasy. Na porządny okręt zabrakło a samolotów nie kupowałem, bo nie ma miejsca na lotniskowcu.
Wystawiam 4 piechoty i 4 artylerie i płynę na północ. Zacznę od brzegu i dalej lądem. Resztę wystawię, jak zdobędę port. Bez większych problemów. W powietrzu o dziwo było bardzo spokojnie aż zapomniałem wystawić na lotnisku ostatniego samolotu. Okręty mi trochę postrzelali ponieważ najpierw ruszył się jeden z niszczycieli (ciekawe po co) i ukąsił lotniskowiec. Następnie działo nadbrzeżne nie strzelało, więc zacząłem je ignorować. I w końcu postanowiło strzelić do mojego niszczyciela. Ale jakoś wszystko było pod kontrolą a uzupełnienia za darmo, więc zdobyłem doświadczenie.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: Kawanishi E7K
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:63
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:64
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Soryu
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 359 * Average: 59
..
Current scenario: Sachalin, VH prestige is 400 , All map prestige is: 760
Army cost: 11160 , Current prestige is 2815
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive
if BV: +3500, Hong Kong , cap disabled, 14 turns prestige: 230
if V : +2000, Hong Kong , cap disabled, 14 turns prestige: 230
if TV: +1000, Hong Kong , cap disabled, 14 turns prestige: 230
if Ls: +0, Hong Kong , cap disabled, 14 turns prestige: 230
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 3 bars , 372 exp , Japan , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:002 [+20 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 1 bars , 148 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 2 bars , 239 exp , Japan , 5/10 , 6 kill , 0 pp - U:005 [+64 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 4 bars , 402 exp , Japan , 10/10 , First Strike , 10 kill , 0 pp - U:008 [+42 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 1 bars , 162 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 324 pp - U:013 [+14 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 1 bars , 155 exp , Japan , 7/10 , 4 kill , 324 pp - U:027 [+57 exp]
Tank
* Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 565 exp , Japan , 9/10 , Skilled Reconnaissance , 30 kill , 0 pp - U:006 [+185 exp]
Type 95 Ha-Go , , 1 bars , 170 exp , Japan , 6/10 , 10 kill , 276 pp - U:022 [+96 exp]
Recon
Motorycle Recon , , 2 bars , 228 exp , Japan , 10/10 , Street Fighter , 7 kill , 156 pp - U:009 [+47 exp]
Motorycle Recon , , 3 bars , 312 exp , Japan , 9/10 , Battlefield Intelligence , 9 kill , 156 pp - U:011 [+67 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 148 exp , Japan , 11/10 , 1 kill , 0 pp - U:004
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 3 bars , 376 exp , Japan , 13/10 , 1 kill , 0 pp - U:007 [+37 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 157 exp , Japan , 11/10 , 4 kill , 462 pp - U:014 [+54 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 168 exp , Japan , 11/10 , 3 kill , 462 pp - U:015 [+37 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:025 [+59 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 94 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:026 [+26 exp]
Fighter
Nakajima A2N , , 5 bars , 539 exp , Japan , 9/10 , Fire Discipline , Special Munition, Support, 4 kill , 276 pp - U:016 [+77 exp]
Nakajima A2N , , 3 bars , 311 exp , Japan , 6/10 , Special Munition, Support, 8 kill , 276 pp - U:017 [+42 exp]
Nakajima A2N , , 2 bars , 289 exp , Japan , 9/10 , Special Munition, Support, 6 kill , 276 pp - U:018 [+20 exp]
Nakajima A2N , , 3 bars , 320 exp , Japan , 8/10 , Special Munition, Support, 7 kill , 276 pp - U:019 [+68 exp]
Tactical Bomber
Nakajima E8N Dave (CV), , 1 bars , 176 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:001 [+10 exp]
Nakajima E8N Dave , , 1 bars , 140 exp , Japan , 9/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:012 [+16 exp]
Aichi D1A Susie , , 0 bars , 87 exp , Japan , 10/10 , Support, 1 kill , 348 pp - U:023 [+30 exp]
Aichi D1A Susie , , 1 bars , 127 exp , Japan , 10/10 , Support, 2 kill , 348 pp - U:024 [+36 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 2 bars , 252 exp , Japan , 5/10 , 4 kill , 0 pp - U:010 [+58 exp]
Battleship
Nagato (Planes:0/1), , 1 bars , 120 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 3072 pp - U:020 [+63 exp]
Carrier
+ Soryu (Planes:0/5), , 0 bars , 53 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:028 [+53 exp]
Cruiser
Myoko CA (Planes:1/1), , 1 bars , 143 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 2736 pp - U:021 [+70 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:84 TNK:10 RCN:10 AT:7 FLAK:1 FORT:11 ATY:18 AD:4 FTR:12 TB:4 DD:5 CRs:2 Total: 168
Lost : INF:1 TNK:1 FTR:1 Total: 3
BV 6
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 6 Units * 1 Leaders Total : 1478 exp, 37 kill, 648 pp Average: 246 exp, 6 kill, 108 pp
Tank * 2 Units * 1 Leaders Total : 735 exp, 40 kill, 276 pp Average: 368 exp, 20 kill, 138 pp
Recon * 2 Units * 2 Leaders Total : 540 exp, 16 kill, 312 pp Average: 270 exp, 8 kill, 156 pp
Artillery * 6 Units * 0 Leaders Total : 1055 exp, 9 kill, 1764 pp Average: 176 exp, 2 kill, 294 pp
Fighter * 4 Units * 1 Leaders Total : 1459 exp, 25 kill, 1104 pp Average: 365 exp, 6 kill, 276 pp
Tactical Bomber * 4 Units * 0 Leaders Total : 530 exp, 3 kill, 1248 pp Average: 133 exp, 1 kill, 312 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 252 exp, 4 kill, 0 pp Average: 252 exp, 4 kill, 0 pp
Battleship * 1 Units * 0 Leaders Total : 120 exp, 4 kill, 3072 pp Average: 120 exp, 4 kill, 3072 pp
Carrier * 1 Units * 0 Leaders Total : 53 exp, 0 kill, 0 pp Average: 53 exp, 0 kill, 0 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 143 exp, 1 kill, 2736 pp Average: 143 exp, 1 kill, 2736 pp
* Summary: * 28 Units * 5 Leaders Total : 6365 exp, 139 kill, 11160 pp Average: 227 exp, 5 kill, 399 pp
Player 1 Japan has 28 units total (core+aux):
Infantry : 6
Tank : 2
Recon : 2
Artillery : 6
Fighter : 4
Tactical Bomber : 4
Destroyer : 1
Battleship : 1
Carrier : 1
Cruiser : 1
Player 2 USSR has 5 units total (core+aux):
Infantry : 2
Fortification : 3
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
Odpowiedz #6 :
Wrzesień 11, 2017, 12:36:47 »
Hong Kong
Dokupiłem pancernika i myśliwce. Wymieniłem też lotniskowiec na większy. Poza tym inwestycje w piechotę i artylerię. Bitwa w pierwszej części dość prosta. Wyspę zająłem bez problemu. Natomiast na kontynencie było gorzej. Źle zaplanowałem desant i zamiast atakować w miejscu najbliższym wyspy to lądowałem z boku od zachodu. W ten sposób pozbawiłem się wsparcia artylerii znajdującej się na wyspie. W okrętach kończyła się amunicja. A co najważniejsze, to padało od połowy bitwy. W końcu zmęczyłem ten scenariusz bez zdobytego północnego SH. Mogłem skończyć wcześniej ale chciałem zdobyć komplet pp. Na osłodę wpadli dowódcy.
Stary dylemat - grać na kasę i doświadczenie czy na punkty rankingowe.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: Kawanishi E7K
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:63
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:64
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Soryu
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:55
7 Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 414 * Average: 59
..
Current scenario: Hong Kong, VH prestige is 440 , All map prestige is: 1080
Army cost: 20199 , Current prestige is 1304
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 19
AI stance is Defensive
if BV: +1800, China - seppuku , cap disabled, 19 turns prestige: 150
if V : +1100, China - seppuku , cap disabled, 22 turns prestige: 150
if TV: +200, China - seppuku , cap disabled, 25 turns prestige: 150
if Ls: +0, China - seppuku , cap disabled, 25 turns prestige: 150
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 4 bars , 426 exp , Japan , 5/10 , 12 kill , 0 pp - U:002 [+54 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 1 bars , 148 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 3 bars , 350 exp , Japan , 6/10 , 7 kill , 0 pp - U:005 [+111 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 4 bars , 452 exp , Japan , 10/10 , First Strike , 12 kill , 0 pp - U:008 [+50 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 2 bars , 249 exp , Japan , 6/10 , 8 kill , 324 pp - U:013 [+87 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 2 bars , 296 exp , Japan , 3/10 , 4 kill , 324 pp - U:027 [+141 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 1 bars , 141 exp , Japan , 1/10 , Extended Front , 1 kill , 324 pp - U:074 [+141 exp]
SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 81 exp , Japan , 7/10 , 4 kill , 288 pp - U:075 [+81 exp]
SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 25 exp , Japan , 5/10 , 0 kill , 288 pp - U:076 [+25 exp]
Tank
* Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 632 exp , Japan , 10/10 , Skilled Reconnaissance , 37 kill , 0 pp - U:006 [+67 exp]
Type 95 Ha-Go , , 2 bars , 247 exp , Japan , 7/10 , 15 kill , 276 pp - U:022 [+77 exp]
Recon
Motorycle Recon , , 3 bars , 300 exp , Japan , 9/10 , Street Fighter , 7 kill , 156 pp - U:009 [+72 exp]
Motorycle Recon , , 3 bars , 322 exp , Japan , 5/10 , Battlefield Intelligence , 9 kill , 156 pp - U:011 [+10 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 251 exp , Japan , 11/10 , Devastating Fire , 1 kill , 0 pp - U:004 [+103 exp]
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 4 bars , 447 exp , Japan , 13/10 , Aggressive Attack , 5 kill , 0 pp - U:007 [+71 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 212 exp , Japan , 11/10 , 5 kill , 462 pp - U:014 [+55 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 225 exp , Japan , 11/10 , Determined Defense , 4 kill , 462 pp - U:015 [+57 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 154 exp , Japan , 11/10 , 1 kill , 462 pp - U:025 [+42 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 165 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:026 [+71 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 41 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:028 [+41 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 44 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:073 [+44 exp]
Fighter
Nakajima A2N , , 5 bars , 601 exp , Japan , 15/10 , Fire Discipline , Special Munition, Support, 5 kill , 414 pp - U:016 [+62 exp]
Nakajima A2N , , 3 bars , 357 exp , Japan , 12/10 , Special Munition, Support, 9 kill , 331 pp - U:017 [+46 exp]
Nakajima A2N , , 3 bars , 321 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, Support, 7 kill , 276 pp - U:018 [+32 exp]
Nakajima A2N , , 3 bars , 344 exp , Japan , 13/10 , Special Munition, Support, 7 kill , 358 pp - U:019 [+24 exp]
Nakajima A2N , , 0 bars , 4 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, Support, 1 kill , 276 pp - U:077 [+4 exp]
Nakajima A2N , , 0 bars , 18 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, Support, 1 kill , 276 pp - U:078 [+18 exp]
Tactical Bomber
Nakajima E8N Dave , , 1 bars , 194 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:001 [+18 exp]
Nakajima E8N Dave , , 1 bars , 140 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:012
Aichi D1A Susie , , 1 bars , 129 exp , Japan , 10/10 , Support, 1 kill , 348 pp - U:023 [+42 exp]
Aichi D1A Susie , , 1 bars , 157 exp , Japan , 11/10 , Support, 2 kill , 382 pp - U:024 [+30 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 3 bars , 306 exp , Japan , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:010 [+54 exp]
Battleship
Nagato (Planes:0/1), , 1 bars , 199 exp , Japan , 9/10 , 5 kill , 3072 pp - U:020 [+79 exp]
Nagato (Planes:0/1), , 0 bars , 76 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 3072 pp - U:079 [+76 exp]
Carrier
Kaga (Planes:0/6), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 3324 pp - U:080
Cruiser
Myoko CA (Planes:0/1), , 2 bars , 209 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 2736 pp - U:021 [+66 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:104 TNK:12 RCN:11 AT:9 FLAK:1 FORT:16 ATY:26 AD:8 FTR:13 TB:6 DD:7 CRs:5 Total: 218
Lost : INF:1 TNK:1 FTR:1 Total: 3
BV 7
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 2 Leaders Total : 2168 exp, 50 kill, 1548 pp Average: 241 exp, 6 kill, 172 pp
Tank * 2 Units * 1 Leaders Total : 879 exp, 52 kill, 276 pp Average: 440 exp, 26 kill, 138 pp
Recon * 2 Units * 2 Leaders Total : 622 exp, 16 kill, 312 pp Average: 311 exp, 8 kill, 156 pp
Artillery * 8 Units * 3 Leaders Total : 1539 exp, 18 kill, 2646 pp Average: 192 exp, 2 kill, 331 pp
Fighter * 6 Units * 1 Leaders Total : 1645 exp, 30 kill, 1931 pp Average: 274 exp, 5 kill, 322 pp
Tactical Bomber * 4 Units * 0 Leaders Total : 620 exp, 3 kill, 1282 pp Average: 155 exp, 1 kill, 321 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 306 exp, 5 kill, 0 pp Average: 306 exp, 5 kill, 0 pp
Battleship * 2 Units * 0 Leaders Total : 275 exp, 7 kill, 6144 pp Average: 138 exp, 4 kill, 3072 pp
Carrier * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 3324 pp Average: 0 exp, 0 kill, 3324 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 209 exp, 3 kill, 2736 pp Average: 209 exp, 3 kill, 2736 pp
* Summary: * 36 Units * 9 Leaders Total : 8263 exp, 184 kill, 20199 pp Average: 230 exp, 5 kill, 561 pp
Player 1 Japan has 38 units total (core+aux):
Infantry : 9
Tank : 2
Recon : 2
Artillery : 8
Fighter : 6
Tactical Bomber : 4
Destroyer : 1
Battleship : 2
Carrier : 1
Cruiser : 3
Player 2 China, France has 4 units total (core+aux):
Infantry : 1
Recon : 1
Fortification : 1
Fighter : 1
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro - G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 - 100%
«
Odpowiedz #7 :
Wrzesień 20, 2017, 01:37:59 »
China - seppuku
Bitwa ułożyła się całkiem dobrze z jednym wyjątkiem. Wraże posiłki zaatakowały z flanki i zmiotły jedną artylerię. A mogłem zniszczyć most albo postawić tam warty...
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0 , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: Kawanishi E7K
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:63
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:64
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Soryu
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:55
7 Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55
8 China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 476 * Average: 59
..
Current scenario: China - seppuku, VH prestige is 240 , All map prestige is: 800
Army cost: 21623 , Current prestige is 1080
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +3800, Hainan , cap disabled, 17 turns prestige: 260
if V : +2700, Hainan , cap disabled, 20 turns prestige: 260
if TV: +1300, Hainan , cap disabled, 23 turns prestige: 260
if Ls: +0, Hainan , cap disabled, 23 turns prestige: 260
Infantry
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 4 bars , 462 exp , Japan , 6/10 , 13 kill , 0 pp - U:002 [+36 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 1 bars , 170 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+22 exp]
* SNLF , Isuzu Type 94 , , 3 bars , 354 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:005 [+4 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 4 bars , 464 exp , Japan , 10/10 , First Strike , 13 kill , 0 pp - U:008 [+12 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 2 bars , 267 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 324 pp - U:013 [+18 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 3 bars , 311 exp , Japan , 10/10 , Liberator , 5 kill , 324 pp - U:027 [+15 exp]
Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 1 bars , 164 exp , Japan , 6/10 , Extended Front , 1 kill , 324 pp - U:030 [+23 exp]
SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 99 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 288 pp - U:031 [+18 exp]
SNLF , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 25 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:032
Sappers , Isuzu Type 94 , , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 336 pp - U:080
Tank
* Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 743 exp , Japan , 14/10 , Skilled Reconnaissance , 47 kill , 0 pp - U:006 [+111 exp]
Type 95 Ha-Go , , 2 bars , 298 exp , Japan , 9/10 , 20 kill , 276 pp - U:022 [+51 exp]
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 76 exp , Japan , 4/10 , 3 kill , 276 pp - U:079 [+76 exp]
Recon
Motorycle Recon , , 3 bars , 300 exp , Japan , 10/10 , Street Fighter , Recon, 7 kill , 156 pp - U:009
Motorycle Recon , , 3 bars , 386 exp , Japan , 2/10 , Battlefield Intelligence , Recon, 11 kill , 156 pp - U:011 [+64 exp]
Motorycle Recon , , 0 bars , 17 exp , Japan , 9/10 , Recon, 0 kill , 156 pp - U:081 [+17 exp]
Artillery
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 3 bars , 320 exp , Japan , 12/10 , Devastating Fire , 3 kill , 0 pp - U:004 [+69 exp]
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 4 bars , 491 exp , Japan , 14/10 , Aggressive Attack , 6 kill , 0 pp - U:007 [+44 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 218 exp , Japan , 12/10 , 6 kill , 504 pp - U:014 [+6 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 284 exp , Japan , 12/10 , Determined Defense , 4 kill , 504 pp - U:015 [+59 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 1 bars , 164 exp , Japan , 11/10 , 1 kill , 462 pp - U:025 [+10 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 2 bars , 233 exp , Japan , 11/10 , 1 kill , 462 pp - U:026 [+68 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 82 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:029 [+38 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 0 bars , 37 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:083 [+37 exp]
Fighter
Nakajima A2N , , 5 bars , 774 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline , Special Munition, Support, 6 kill , 276 pp - U:016 [+173 exp]
Nakajima A2N , , 4 bars , 460 exp , Japan , 12/10 , Special Munition, Support, 11 kill , 331 pp - U:017 [+103 exp]
Nakajima A2N , , 4 bars , 423 exp , Japan , 13/10 , Special Munition, Support, 9 kill , 358 pp - U:018 [+102 exp]
Nakajima A2N , , 5 bars , 518 exp , Japan , 13/10 , Resilience , Special Munition, Support, 10 kill , 358 pp - U:019 [+174 exp]
Nakajima A2N , , 0 bars , 37 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, Support, 2 kill , 276 pp - U:033 [+33 exp]
Nakajima A2N , , 0 bars , 62 exp , Japan , 3/10 , Special Munition, Support, 1 kill , 276 pp - U:034 [+44 exp]
Nakajima A2N , , 0 bars , 34 exp , Japan , 8/10 , Special Munition, 1 kill , 276 pp - U:084 [+34 exp]
Tactical Bomber
Nakajima E8N Dave , , 2 bars , 203 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:001 [+9 exp]
Nakajima E8N Dave , , 1 bars , 154 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:012 [+14 exp]
Aichi D1A Susie , , 3 bars , 323 exp , Japan , 11/10 , Fire Discipline , Support, Special Munition, 2 kill , 382 pp - U:023 [+194 exp]
Aichi D1A Susie , , 2 bars , 260 exp , Japan , 11/10 , Support, Special Munition, 2 kill , 382 pp - U:024 [+103 exp]
Nakajima E8N Dave , , 0 bars , 45 exp , Japan , 10/10 , Support, Recon, 0 kill , 276 pp - U:082 [+45 exp]
Destroyer
* Fubuki , , 3 bars , 306 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:010
Battleship
Nagato (Planes:0/1), , 1 bars , 199 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 3072 pp - U:020
Nagato (Planes:0/1), , 0 bars , 76 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 3072 pp - U:035
Carrier
Kaga (Planes:0/6), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 3324 pp - U:036
Cruiser
Myoko CA (Planes:0/1), , 2 bars , 209 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 2736 pp - U:021
Player 1 : Japan
Killed: INF:128 TNK:15 RCN:14 AT:10 FLAK:1 FORT:18 ATY:29 AD:8 FTR:16 TB:8 DD:7 CRs:5 Total: 259
Lost : INF:1 TNK:1 ATY:1 FTR:1 Total: 4
BV 8
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 10 Units * 3 Leaders Total : 2316 exp, 55 kill, 1884 pp Average: 232 exp, 6 kill, 188 pp
Tank * 3 Units * 1 Leaders Total : 1117 exp, 70 kill, 552 pp Average: 372 exp, 23 kill, 184 pp
Recon * 3 Units * 2 Leaders Total : 703 exp, 18 kill, 468 pp Average: 234 exp, 6 kill, 156 pp
Artillery * 8 Units * 3 Leaders Total : 1829 exp, 22 kill, 2772 pp Average: 229 exp, 3 kill, 347 pp
Fighter * 7 Units * 2 Leaders Total : 2308 exp, 40 kill, 2151 pp Average: 330 exp, 6 kill, 307 pp
Tactical Bomber * 5 Units * 1 Leaders Total : 985 exp, 4 kill, 1592 pp Average: 197 exp, 1 kill, 318 pp
Destroyer * 1 Units * 0 Leaders Total : 306 exp, 5 kill, 0 pp Average: 306 exp, 5 kill, 0 pp
Battleship * 2 Units * 0 Leaders Total : 275 exp, 7 kill, 6144 pp Average: 138 exp, 4 kill, 3072 pp
Carrier * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 3324 pp Average: 0 exp, 0 kill, 3324 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 209 exp, 3 kill, 2736 pp Average: 209 exp, 3 kill, 2736 pp
* Summary: * 41 Units * 12 Leaders Total : 10048 exp, 224 kill, 21623 pp Average: 245 exp, 5 kill, 527 pp
Player 1 Japan has 46 units total (core+aux):
Infantry : 13
Tank : 3
Recon : 3
Artillery : 9
Fighter : 8
Tactical Bomber : 5
Destroyer : 1
Battleship : 2
Carrier : 1
Cruiser : 1
Player 2 China, USSR has 2 units total (core+aux):
Infantry : 1
Anti-tank : 1
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...