Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 17, 2022, 12:43:09 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN - 100%  (Przeczytany 10907 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Luty 01, 2018, 07:26:30 »

To już jedna z ostatnich kampanii, jakie mi zostały do zagrania. Zacząłem na 150%, ale nie ma płatnych flag, prestiż startowy się nie zmienia, za to jest prestiż za tury, więc zacząłem od nowa na 100%.

Scenariusz 1: Cagayan Valley

Ogólnie kampania zaczyna się z jednej strony ciekawie, bo jest tylko kilka jednostek i można dokupić sobie jakąś, ale właściwie nie wiadomo, co trzeba robić. No i żeby nie trzymać w niepewności: to jedna z tych kampanii, w których VHeksy są ukryte i trzeba na nie wjechać. Albo odbić, bo wróg wjechał. Na szczęście czasu jest dużo. Przeszkadzają samoloty, więc się próbuję ukrywać. Jeden VH sam odnajduję, ale 2 inne muszę odbić. Kupuję czołg dla siły ognia i spadochroniarzy na dżipach dla mobilności. Na początku nie jest trudno, wszystko udaje się o czasie.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 54  *  Average: 54

..
Current scenario: CAGAYAN VALLEY,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 540 , Current prestige is 273
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +125, LINGAYEN GULF , cap 1200, 15 turns prestige: 375
if V : +125, LINGAYEN GULF , cap 1200, 19 turns prestige: 375
if TV: +125, LINGAYEN GULF , cap 1200, 21 turns prestige: 375
if Ls: +125, LINGAYEN GULF , cap 1200, 21 turns prestige: 375

Infantry
 Airborne 1942 , Jeep [W] ,  , 0 bars , 21 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 276 pp - U:001  [+21 exp]
*  HQ Unit , Dodge WC51 ,  , 3 bars , 330 exp , USA , 11/1 , 0 kill , 0 pp - U:015  [+19 exp]

Tank 
 M3A3 Lee ,  , 0 bars , 13 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 264 pp - U:016  [+13 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:2    RCN:1    AT:2    ATY:1      Total: 6
Lost  : FTR:1      Total: 1

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    351 exp,      2 kill,    276 pp    Average:    176 exp,      1 kill,    138 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     13 exp,      3 kill,    264 pp    Average:     13 exp,      3 kill,    264 pp
* Summary:     *   3 Units *  0 Leaders      Total :    364 exp,      5 kill,    540 pp    Average:    121 exp,      2 kill,    180 pp


Player 1  USA   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Artillery :  1

Player 2  Japan   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  1
Recon :  1
Artillery :  1
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Luty 01, 2018, 07:29:11 »

Scenariusz 2: Lingayen Gulf

Tu jest już nieco trudniej, bo scenariusz obronny, ale nie wiadomo, gdzie jest trzeci VH. Ale za moment się objawia. Kupuję działo plot, ustawiam wszystko wokół sztabu i czekamy na atak. Ściągam wszystkie rozproszone jednostki do centrum. Atak następuje, są 4 samoloty, ale nadziewają się na moje działo. W skrócie - japońce odbijają się ode mnie jak od ściany, więc ruszam paroma jednostkami odbić ten trzeci VH, co się w ostatniej chwili udaje.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 106  *  Average: 53

..
Current scenario: LINGAYEN GULF,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 960 , Current prestige is 238
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +100, WITHDRAWAL TO BATAAN , cap 1500, 13 turns prestige: 260
if V : +100, WITHDRAWAL TO BATAAN , cap 1500, 13 turns prestige: 260
if TV: +100, WITHDRAWAL TO BATAAN , cap 1500, 13 turns prestige: 260
Ls: Loss , turn prestige: 260

Infantry
 Airborne 1942 , Jeep [W] ,  , 1 bars , 100 exp , USA , 6/10 , 4 kill , 276 pp - U:001  [+79 exp]
*  HQ Unit , Dodge WC51 ,  , 3 bars , 330 exp , USA , 11/1 , 0 kill , 0 pp - U:002

Tank 
 M3A3 Lee ,  , 1 bars , 175 exp , USA , 7/10 , Superior Maneuver  , 15 kill , 264 pp - U:003  [+162 exp]

Artillery
+  Abn 75mm M1 , Dodge WC51 ,  , 0 bars , 41 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+41 exp]

Air Defense
 90mm M1 , Mack NO ,  , 0 bars , 40 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:052  [+40 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:10   TNK:2    RCN:3    AT:8    FLAK:2    ATY:4    FTR:2    TB:2      Total: 33
Lost  : RCN:2    ATY:1    FTR:3      Total: 6

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    430 exp,      4 kill,    276 pp    Average:    215 exp,      2 kill,    138 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    175 exp,     15 kill,    264 pp    Average:    175 exp,     15 kill,    264 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     41 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     41 exp,      2 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     40 exp,      1 kill,    420 pp    Average:     40 exp,      1 kill,    420 pp
* Summary:     *   5 Units *  1 Leaders      Total :    686 exp,     22 kill,    960 pp    Average:    137 exp,      4 kill,    192 pp


Player 1  USA   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  2

Player 2  Japan   has 4 units total (core+aux):
Dual-purpose artillery :  1
Air Defense :  1
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Luty 01, 2018, 07:32:13 »

Scenariusz 3: Withdrawal to Bataan

Tym razem scenariusz ucieczkowy, więc elegancko. Trzeba uratować 10 jednostek. Oczywiście, moje wojska są jakby w okrążeniu, więc trzeba się z niego przebić. A potem już śmigamy na południe. W międzyczasie objawiają się kolejne VHeksy, które trzeba utrzymać do momentu ucieczki. Moim zdaniem scenariusz nie jest do przegrania. VH na pd-wsch nawet nie jest atakowany, a tam pojawia się też mnóstwo naszych auxów. Auxy zatrzymują atak wroga na północy, a ja na luzie uciekam w wyznaczonym czasie.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 166  *  Average: 55

..
Current scenario: WITHDRAWAL TO BATAAN,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 0 , Current prestige is 328
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +80, BATAAN 1 , cap 1700, 10 turns prestige: 170
if V : +80, BATAAN 1 , cap 1700, 15 turns prestige: 170
if TV: +80, BATAAN 1 , cap 1700, 19 turns prestige: 170
Ls: Loss , turn prestige: 170

Infantry
 Airborne 1942 , Jeep [W] ,  , 1 bars , 100 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 276 pp - U:001  = Escaped!
*  HQ Unit , Dodge WC51 ,  , 3 bars , 330 exp , USA , 11/1 , 0 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!

Tank 
 M3A3 Lee ,  , 1 bars , 185 exp , USA , 10/10 , Superior Maneuver  , 16 kill , 264 pp - U:003  = Escaped!  [+10 exp]

Anti-tank
 M3 75mm GMC ,  , 0 bars , 11 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 180 pp - U:055  = Escaped!  [+11 exp]

Artillery
+  Abn 75mm M1 , Dodge WC51 ,  , 1 bars , 118 exp , USA , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  = Escaped!  [+77 exp]
+  T19 HMC ,  , 0 bars , 5 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  = Escaped!  [+5 exp]

Air Defense
 90mm M1 , Mack NO ,  , 0 bars , 40 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:005  = Escaped!

Player 1 : USA
Killed: INF:11   TNK:2    RCN:3    AT:8    FLAK:2    FORT:1    ATY:4    FTR:2    TB:2      Total: 35
Lost  : RCN:2    ATY:1    FTR:3      Total: 6

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    430 exp,      4 kill,    276 pp    Average:    215 exp,      2 kill,    138 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    185 exp,     16 kill,    264 pp    Average:    185 exp,     16 kill,    264 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     11 exp,      1 kill,    180 pp    Average:     11 exp,      1 kill,    180 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    123 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     62 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     40 exp,      1 kill,    420 pp    Average:     40 exp,      1 kill,    420 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :    789 exp,     24 kill,   1140 pp    Average:    113 exp,      3 kill,    163 pp


Player 1  USA   has 24 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank   :  3
Anti-tank :  3
Artillery :  6
Air Defense :  2

Player 2  Japan   has 27 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  3
Recon :  9
Anti-tank :  1
Fortification :  1
Artillery :  6
Fighter :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Luty 01, 2018, 07:34:25 »

Scenariusz 4: Bataan 1

Tym razem trzeba zająć linię obronną. Zmieniam sobie artylerię na lepszą i jedziemy. Zachodnie VHeksy są nieobsadzone, więc szybko je zajmuje. Wschodni szybko wykurzam artylerią i poprawiam czołgiem i jest zwycięstwo w 2 turze  Grin

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
--
Campaign score: 233  *  Average: 58

..
Current scenario: BATAAN 1,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 200
Army cost: 1140 , Current prestige is 240
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 2
AI stance is Aggressive
if BV: +0, BATAAN 2 , cap 1700, 8 turns prestige: 140
if V : +0, BATAAN 2 , cap 1700, 10 turns prestige: 160
if TV: +0, BATAAN 2 , cap 1700, 12 turns prestige: 160
if Ls: +0, BATAAN 2 , cap 1700, 12 turns prestige: 160

Infantry
 Airborne 1942 , Jeep [W] ,  , 1 bars , 110 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 276 pp - U:001  [+10 exp]
*  HQ Unit , Dodge WC51 ,  , 3 bars , 330 exp , USA , 11/1 , 0 kill , 0 pp - U:002

Tank 
 M3A3 Lee ,  , 1 bars , 194 exp , USA , 10/10 , Superior Maneuver  , 18 kill , 264 pp - U:003  [+9 exp]

Anti-tank
 M3 75mm GMC ,  , 0 bars , 13 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 180 pp - U:007  [+2 exp]

Artillery
+  155mm M1 Howitzer , Mack NO ,  , 1 bars , 121 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+3 exp]
+  T19 HMC ,  , 0 bars , 5 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006

Air Defense
 90mm M1 , Mack NO ,  , 0 bars , 40 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:005

Player 1 : USA
Killed: INF:13   TNK:2    RCN:3    AT:9    FLAK:2    FORT:1    ATY:4    FTR:2    TB:2      Total: 38
Lost  : RCN:2    ATY:1    FTR:3      Total: 6

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    440 exp,      5 kill,    276 pp    Average:    220 exp,      3 kill,    138 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    194 exp,     18 kill,    264 pp    Average:    194 exp,     18 kill,    264 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     13 exp,      1 kill,    180 pp    Average:     13 exp,      1 kill,    180 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    126 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     63 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     40 exp,      1 kill,    420 pp    Average:     40 exp,      1 kill,    420 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :    813 exp,     27 kill,   1140 pp    Average:    116 exp,      4 kill,    163 pp


Player 1  USA   has 18 units total (core+aux):
Infantry :  8
Tank   :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  1

Player 2  Japan   has 20 units total (core+aux):
Infantry :  9
Recon :  3
Anti-tank :  3
Fortification :  1
Artillery :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Luty 01, 2018, 07:39:49 »

Scenariusz 5: Bataan 2

Tu już się robi hardkorowo. Trzeba utrzymać 6 Vheksów, ale widać tylko 2. Zakładam, że tworzą linię w poprzek półwyspu, ale jestem w błędzie. Owszem, jeden tam się pojawia, ale 3 pozostałe są na wybrzeżu. I tam następuje desant japońców. Następuje karuzela szalonych decyzji. Ruszam czołgiem, artylerią, spadochroniarzami i pepancem na południe i rozbijam pomału desant, ale na główną linię obrony idzie silne uderzenie. W VHeksie mam sztab, który wykańcza kolejne jednostki wroga dzięki rugged defense. Wysyłam na pomoc spadochroniarzy, ale szybko dostają łupnia i prawie giną. Potem dosyłam artylerię i to w ostatniej chwili, bo już sztab był na skraju wytrzymałości. Ostatecznie próbuję uniemożliwić desant dwóm jednostkom, jednocześnie odbijając ostatni VH na cyplu. Jakimś cudem na koniec czasu mam w posiadaniu wszystkie VHeksy.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 283  *  Average: 56

..
Current scenario: BATAAN 2,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 1140 , Current prestige is 15
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +504, BOFU , cap 500, 11 turns prestige: 0
if V : +504, BOFU , cap 500, 11 turns prestige: 0
if TV: +504, BOFU , cap 500, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
 Airborne 1942 , Jeep [W] ,  , 1 bars , 161 exp , USA , 2/10 , 5 kill , 276 pp - U:001  [+51 exp]
*  HQ Unit , Dodge WC51 ,  , 3 bars , 367 exp , USA , 6/1 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+37 exp]

Tank 
 M3A3 Lee ,  , 3 bars , 316 exp , USA , 7/10 , Superior Maneuver  , Forward Observer, 23 kill , 264 pp - U:003 [+122 exp]

Anti-tank
 M3 75mm GMC ,  , 0 bars , 67 exp , USA , 7/10 , 1 kill , 180 pp - U:007  [+54 exp]

Artillery
+  155mm M1 Howitzer , Mack NO ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:004  [+29 exp]
+  T19 HMC ,  , 0 bars , 18 exp , USA , 10/10 , Support, 0 kill , 0 pp - U:006  [+13 exp]

Air Defense
 90mm M1 , Mack NO ,  , 0 bars , 52 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 420 pp - U:005  [+12 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:21   TNK:2    RCN:5    AT:10   FLAK:2    FORT:1    ATY:4    FTR:2    TB:2      Total: 49
Lost  : INF:1    RCN:2    FORT:1    ATY:3    FTR:3      Total: 10

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    528 exp,      8 kill,    276 pp    Average:    264 exp,      4 kill,    138 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    316 exp,     23 kill,    264 pp    Average:    316 exp,     23 kill,    264 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     67 exp,      1 kill,    180 pp    Average:     67 exp,      1 kill,    180 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    168 exp,      5 kill,      0 pp    Average:     84 exp,      3 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     52 exp,      1 kill,    420 pp    Average:     52 exp,      1 kill,    420 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1131 exp,     38 kill,   1140 pp    Average:    162 exp,      5 kill,    163 pp


Player 1  USA   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  1
Anti-tank :  1
Fortification :  2
Artillery :  2
Air Defense :  1

Player 2  Japan   has 23 units total (core+aux):
Infantry :  8
Recon :  4
Anti-tank :  4
Fortification :  1
Artillery :  6


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Luty 02, 2018, 01:02:19 »

Scenariusz 6: Bofu

Wracamy do walki po utracie wszystkich jednostek core. Właściwie, to dostaję tylko sztab, a resztę muszę dokupić za marne 500. Czyli biorę inżynierów i czołg i tyle. Na szczęście są auxy. Zajmują zachodni VH, dzięki czemu moje jednostki skupiają się na wschodnich i w miarę szybko się to udaje.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 339  *  Average: 56

..
Current scenario: BOFU,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 620 , Current prestige is 260
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +115, BUNA , cap 1150, 7 turns prestige: 0
if V : +115, BUNA , cap 1150, 10 turns prestige: 0
if TV: +115, BUNA , cap 1150, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 311 exp , USA , 13/2 , 0 kill , 140 pp - U:028
 Engineers 1941 ,  , 0 bars , 81 exp , USA , 8/10 , 2 kill , 204 pp - U:030  [+81 exp]

Tank 
 M4A1 ,  , 0 bars , 46 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 276 pp - U:029  [+46 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:23   TNK:2    RCN:5    AT:14   FLAK:2    FORT:1    ATY:4    FTR:2    TB:2      Total: 55
Lost  : INF:1    RCN:2    FORT:1    ATY:3    FTR:3      Total: 10

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    392 exp,      2 kill,    344 pp    Average:    196 exp,      1 kill,    172 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     46 exp,      2 kill,    276 pp    Average:     46 exp,      2 kill,    276 pp
* Summary:     *   3 Units *  0 Leaders      Total :    438 exp,      4 kill,    620 pp    Average:    146 exp,      1 kill,    207 pp


Player 1  USA   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  1
Artillery :  2
Air Defense :  1
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  Japan   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  7
Air Defense :  1
Fighter :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #6 : Luty 02, 2018, 01:06:12 »

Scenariusz 7: Buna

Tu już jest o wiele trudniej. Wciąż mało kasy, wróg o wiele lepiej się broni, jest dużo jednostek, dwa okręty, a na dodatek samoloty. Nie stać mnie na pelotkę, jedynie kupuję artylerię samobieżną, która prawie ginie od bombardowania. Udaje mi się ją wycofać na południe. Od zachodu niby ciągną auxy, ale wszystkie giną zanim dotrą w pobliże zachodniego VHeksa. No ale przynajmniej trochę odwróciły uwagę od mojego natarcia. Samoloty auxowe są słabiutkie i szybko giną. Droga jest przez mękę, straty ogromne, na koniec mój własny VH jest zagrożony, więc awaryjnie dokupuję czołg (bo był prestiż za VHeksy). Pojawia się jeszcze desant japońców tuż obok VHeksa, ale mój czołg się z nim rozprawa. Nie wiem, co było planowane dalej, bo udało mi się zająć ostatni VH.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 393  *  Average: 56

..
Current scenario: BUNA,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 1178 , Current prestige is 193
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +130, SALAMAUA 1 , cap 1175, 13 turns prestige: 70
if V : +130, SALAMAUA 1 , cap 1175, 20 turns prestige: 70
if TV: +130, SALAMAUA 1 , cap 1175, 23 turns prestige: 70
if Ls: +150, SALAMAUA 1 , cap 1175, 23 turns prestige: 70

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 339 exp , USA , 8/2 , 0 kill , 86 pp - U:001  [+28 exp]
 Engineers 1941 ,  , 1 bars , 128 exp , USA , 7/10 , 5 kill , 204 pp - U:003  [+47 exp]

Tank 
 M4A1 ,  , 1 bars , 140 exp , USA , 5/10 , 10 kill , 276 pp - U:002  [+94 exp]
 M4A3 Flame ,  , 0 bars , 66 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 300 pp - U:005  [+66 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 0 bars , 95 exp , USA , 1/10 , 0 kill , 312 pp - U:088  [+95 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:29   TNK:3    RCN:5    AT:19   FLAK:2    FORT:2    ATY:6    AD:1    FTR:2    TB:2      Total: 71
Lost  : INF:2    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:5    FTR:5    TB:3      Total: 23

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    467 exp,      5 kill,    290 pp    Average:    234 exp,      3 kill,    145 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    206 exp,     12 kill,    576 pp    Average:    103 exp,      6 kill,    288 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     95 exp,      0 kill,    312 pp    Average:     95 exp,      0 kill,    312 pp
* Summary:     *   5 Units *  0 Leaders      Total :    768 exp,     17 kill,   1178 pp    Average:    154 exp,      3 kill,    236 pp


Player 1  USA   has 18 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank   :  3
Anti-tank :  1
Artillery :  2
Tactical Bomber :  2

Player 2  Japan   has 36 units total (core+aux):
Infantry :  8
Recon :  3
Anti-tank :  7
Dual-purpose artillery :  2
Fortification :  2
Artillery :  1
Air Defense :  1
Fighter :  3
Tactical Bomber :  4
Submarine :  3
Destroyer :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #7 : Luty 02, 2018, 08:24:41 »

Scenariusz 8: Salamaua 1

Przenosimy się na inną wysepkę. Są 3 jednostki w transportowcach, ale jedna piechota może zostać wysadzona na lotnisku. Najbliższe jest obsadzone, więc wysyłam ją na północ, żeby przynajmniej zająć płatną flagę. Reszta mozolnie przebija się do celów. Jest sporo auxów, więc jakoś to idzie.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 448  *  Average: 56

..
Current scenario: SALAMAUA 1,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 200
Army cost: 1178 , Current prestige is 573
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +115, SALAMAUA 2 , cap 1500, 9 turns prestige: 100
if V : +115, SALAMAUA 2 , cap 1500, 13 turns prestige: 100
if TV: +115, SALAMAUA 2 , cap 1500, 19 turns prestige: 100
if Ls: +115, SALAMAUA 2 , cap 1500, 19 turns prestige: 100

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 339 exp , USA , 8/2 , 0 kill , 86 pp - U:001
 Engineers 1941 ,  , 1 bars , 151 exp , USA , 6/10 , 5 kill , 204 pp - U:003  [+23 exp]

Tank 
 M4A1 ,  , 1 bars , 199 exp , USA , 7/10 , 12 kill , 276 pp - U:002  [+59 exp]
 M4A3 Flame ,  , 1 bars , 167 exp , USA , 5/10 , 6 kill , 300 pp - U:004  [+101 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 1 bars , 132 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 312 pp - U:005  [+37 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:34   TNK:3    RCN:6    AT:19   FLAK:3    FORT:5    ATY:6    AD:1    FTR:2    TB:2      Total: 81
Lost  : INF:3    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:5    FTR:5    TB:3      Total: 24

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    490 exp,      5 kill,    290 pp    Average:    245 exp,      3 kill,    145 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    366 exp,     18 kill,    576 pp    Average:    183 exp,      9 kill,    288 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    132 exp,      0 kill,    312 pp    Average:    132 exp,      0 kill,    312 pp
* Summary:     *   5 Units *  0 Leaders      Total :    988 exp,     23 kill,   1178 pp    Average:    198 exp,      5 kill,    236 pp


Player 1  USA   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  2
Fighter :  1
Tactical Bomber :  2
Auxiliary Ship :  2

Player 2  Japan   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  2
Fortification :  5
Artillery :  1
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1
Submarine :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #8 : Luty 02, 2018, 08:29:31 »

Scenariusz 9: Salamaua 2

Lecimy dalej na północ na tej samej mapie. Jest więcej kasy, więc kupuję sobie Rangersów i niszczyciel czołgów. Teren koszmarny. Ciągle pada, więc auxowe samoloty w ogóle się nie przydają. Znów jest auxowa piechota w transporterach i znów ją wysyłam na północ na lotnisko z płatną flagą. Mam na zachodzie własny VH do utrzymania, więc przezornie zostawiam tam piechotę. I dobrze, bo potem następuje atak, który ledwo wytrzymuję. Reszta jednostek jak zwykle mozolnie przedziera się o pole czy dwa przed siebie. Wreszcie wpada lider na piechocie. Jako że pada, nie ma żadnej walki powietrznej. Udaje się zająć ostatni VH w ostatniej chwili. No i trzeba dodać, że jeden VH się pojawia później...

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   SALAMAUA 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 501  *  Average: 55

..
Current scenario: SALAMAUA 2,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 1706 , Current prestige is 695
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +175, ARAWE 1 , cap 2300, 11 turns prestige: 290
if V : +175, ARAWE 1 , cap 2300, 16 turns prestige: 290
if TV: +175, ARAWE 1 , cap 2300, 20 turns prestige: 290
if Ls: +175, ARAWE 1 , cap 2300, 20 turns prestige: 290

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 339 exp , USA , 8/2 , 0 kill , 86 pp - U:001
 Engineers 1941 ,  , 2 bars , 235 exp , USA , 6/10 , Aggressive Maneuver , 7 kill , 204 pp - U:003  [+84 exp]
 Rangers 1943 ,  , 0 bars , 48 exp , USA , 7/10 , 1 kill , 288 pp - U:086  [+48 exp]

Tank 
 M4A1 ,  , 2 bars , 271 exp , USA , 9/10 , 14 kill , 276 pp - U:002  [+72 exp]
 M4A3 Flame ,  , 2 bars , 260 exp , USA , 9/10 , 9 kill , 300 pp - U:004  [+93 exp]

Anti-tank
 M10 ,  , 0 bars , 32 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 240 pp - U:087  [+32 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 2 bars , 206 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:005  [+74 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:40   TNK:3    RCN:7    AT:22   FLAK:5    FORT:5    ATY:7    AD:1    FTR:2    TB:2      Total: 94
Lost  : INF:5    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:6    FTR:5    TB:3    CRs:1      Total: 28

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    622 exp,      8 kill,    578 pp    Average:    207 exp,      3 kill,    193 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    531 exp,     23 kill,    576 pp    Average:    266 exp,     12 kill,    288 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     32 exp,      1 kill,    240 pp    Average:     32 exp,      1 kill,    240 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    206 exp,      2 kill,    312 pp    Average:    206 exp,      2 kill,    312 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1391 exp,     34 kill,   1706 pp    Average:    199 exp,      5 kill,    244 pp


Player 1  USA   has 31 units total (core+aux):
Infantry : 13
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  2
Ground Transport :  1
Artillery :  3
Air Defense :  1
Fighter :  5
Tactical Bomber :  2
Auxiliary Ship :  1

Player 2  Japan   has 30 units total (core+aux):
Infantry : 13
Recon :  2
Anti-tank :  3
Dual-purpose artillery :  1
Fortification :  1
Air Defense :  3
Fighter :  3
Tactical Bomber :  2
Submarine :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #9 : Luty 03, 2018, 12:27:44 »

Scenariusz 10: Arawe 1

Tym razem desant. I tu bardzo ale to bardzo ważna sprawa. Trzeba pozajmować wysepki, z których nie ma już odwrotu. Więc trzeba się dobrze zastanowić, które jednostki zostawimy. Na dodatek znów jest ukryty VHeks, który powoduje pokrzyżowanie planów. Chyba, że ma się szczęście i nie dopuści do zajęcia go przez wroga. Są miny morskie. Lądowanie jest bezpieczne, ale trzeba kawałek wgryźć się w ląd, żeby wygrać. No ale ogólnie nie jest źle.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   SALAMAUA 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Airborne Eng 1944
10   ARAWE 1 , #9 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 554  *  Average: 55

..
Current scenario: ARAWE 1,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 480
Army cost: 2270 , Current prestige is 611
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +0, ARAWE 2 , cap 2450, 12 turns prestige: 0
if V : +0, ARAWE 2 , cap 2450, 16 turns prestige: 0
if TV: +0, ARAWE 2 , cap 2450, 20 turns prestige: 0
if Ls: +0, ARAWE 2 , cap 2450, 20 turns prestige: 0

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 339 exp , USA , 8/2 , 0 kill , 86 pp - U:001
 Engineers 1941 , M3A1 [W] ,  , 2 bars , 247 exp , USA , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 336 pp - U:003  [+12 exp]
 Rangers 1943 ,  , 0 bars , 92 exp , USA , 3/10 , 2 kill , 288 pp - U:006  [+44 exp]
+  Airborne Eng 1944 , Dodge WC51 ,  , 0 bars , 20 exp , USA , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:008  [+20 exp]

Tank 
 M4A1 ,  , 3 bars , 308 exp , USA , 10/10 , 17 kill , 276 pp - U:002  [+37 exp]
 M4A3 Flame ,  , 2 bars , 261 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 300 pp - U:004  [+1 exp]

Anti-tank
 M10 ,  , 0 bars , 37 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 240 pp - U:007  [+5 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 2 bars , 249 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:005  [+43 exp]

Air Defense
 M15 ,  , 0 bars , 2 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 216 pp - U:065  [+2 exp]
 M15 ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:066

Player 1 : USA
Killed: INF:43   TNK:3    RCN:9    AT:24   FLAK:6    FORT:6    ATY:8    AD:1    FTR:4    TB:4      Total: 108
Lost  : INF:5    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:6    FTR:6    TB:4    CRs:1      Total: 30

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    698 exp,     11 kill,    710 pp    Average:    175 exp,      3 kill,    178 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    569 exp,     27 kill,    576 pp    Average:    285 exp,     14 kill,    288 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     37 exp,      2 kill,    240 pp    Average:     37 exp,      2 kill,    240 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    249 exp,      2 kill,    312 pp    Average:    249 exp,      2 kill,    312 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :      2 exp,      0 kill,    432 pp    Average:      1 exp,      0 kill,    216 pp
* Summary:     *  10 Units *  1 Leaders      Total :   1555 exp,     42 kill,   2270 pp    Average:    156 exp,      4 kill,    227 pp


Player 1  USA   has 20 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  1
Air Defense :  2
Fighter :  1
Destroyer :  4
Cruiser :  2
Auxiliary Ship :  2

Player 2  Japan   has 30 units total (core+aux):
Infantry :  4
Anti-tank :  5
Dual-purpose artillery :  1
Fortification :  3
Air Defense :  1
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1
Submarine : 14


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #10 : Luty 03, 2018, 12:32:13 »

Scenariusz 11: Arawe 2
 
A tutaj już jest o wiele gorzej. Bo wgryzamy się jeszcze głębiej. Teren koszmary, rzeki, góry, mokradła. No i trzeba rozdzielić siły na 3 kierunki. Wschodni kierunek jest najłatwiejszy, ostatecznie wziąłem tam za dużo sił. Zachodni typowo japoński - jakotako. Najbardziej frustrujące jest ustawienie chyba ze 4 czy 5 jednostek na VHeksie i trzeba je po kolei wykurzać. Ale mam świeżutką artylerię samobieżną z tłumieniem, która odwala w tym scenariuszu kupę roboty. Główne natarcie prowadzi na północ przez góry. I oczywiście niespodzianka - jest dodatkowy VH. Dzięki pelotce samobieżnej przynajmniej samoloty mnie tak nie nękają. Za to artylerie jak najbardziej. Ale na spokojnie, powolutku się przebijam i w odpowiednim momencie niszczę obrońców salwą artyleryjską i wbijam się do pustego VHeksa.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   SALAMAUA 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Airborne Eng 1944
10   ARAWE 1 , #9 , Brilliant Victory , score:53
11   ARAWE 2 , #10 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 614  *  Average: 55

..
Current scenario: ARAWE 2,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 200
Army cost: 2728 , Current prestige is 371
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +75, SAIDOR , cap 2900, 14 turns prestige: 0
if V : +75, SAIDOR , cap 2900, 19 turns prestige: 0
if TV: +75, SAIDOR , cap 2900, 26 turns prestige: 0
if Ls: +50, ARAWE 3 , cap 2700, 26 turns prestige: 0

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 343 exp , USA , 6/2 , 0 kill , 64 pp - U:001  [+4 exp]
 Engineers 1941 , M3A1 [W] ,  , 2 bars , 282 exp , USA , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 336 pp - U:003  [+35 exp]
 Rangers 1943 ,  , 1 bars , 134 exp , USA , 4/10 , 2 kill , 288 pp - U:006  [+42 exp]
+  Airborne Eng 1944 , Dodge WC51 ,  , 0 bars , 43 exp , USA , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:008  [+23 exp]

Tank 
 M4A1 ,  , 3 bars , 347 exp , USA , 9/10 , 19 kill , 276 pp - U:002  [+39 exp]
 M4A3 Flame ,  , 2 bars , 282 exp , USA , 10/10 , 13 kill , 300 pp - U:004  [+21 exp]

Anti-tank
 M10 ,  , 0 bars , 73 exp , USA , 6/10 , 3 kill , 240 pp - U:007  [+36 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 3 bars , 314 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 312 pp - U:005  [+65 exp]
 M12 GMC 155mm ,  , 0 bars , 68 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 480 pp - U:057  [+68 exp]

Air Defense
 M15 ,  , 0 bars , 34 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 216 pp - U:009  [+32 exp]
 M15 ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:010

Player 1 : USA
Killed: INF:49   TNK:3    RCN:9    AT:30   FLAK:6    FORT:7    ATY:9    AD:1    FTR:5    TB:4      Total: 123
Lost  : INF:5    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:6    FTR:6    TB:4    CRs:1      Total: 30

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    802 exp,     13 kill,    688 pp    Average:    201 exp,      3 kill,    172 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    629 exp,     32 kill,    576 pp    Average:    315 exp,     16 kill,    288 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     73 exp,      3 kill,    240 pp    Average:     73 exp,      3 kill,    240 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    382 exp,      5 kill,    792 pp    Average:    191 exp,      3 kill,    396 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :     34 exp,      2 kill,    432 pp    Average:     17 exp,      1 kill,    216 pp
* Summary:     *  11 Units *  1 Leaders      Total :   1920 exp,     55 kill,   2728 pp    Average:    175 exp,      5 kill,    248 pp


Player 1  USA   has 24 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  2
Artillery :  4
Air Defense :  3
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1
Auxiliary Ship :  1

Player 2  Japan   has 18 units total (core+aux):
Infantry :  7
Dual-purpose artillery :  1
Fortification :  1
Artillery :  2
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1
Submarine :  5


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #11 : Luty 05, 2018, 08:25:06 »

Scenariusz 12: Saidor

Tutaj już się zdenerwowałem na autora, bo takich rzeczy się nie robi. Nieodkryty VHeks w miejscu, do którego nie ma szans dotrzeć na czas, żeby go odbić. Chyba że gracz zostawi sobie akurat na warcie jednostkę tuż obok. No i to, że jednostki wroga podchodzą do naszych VHeksów tuż przed upływem czasu na BV. Z powodu nowego VHeksa na rzece musiałem rozegrać scenariusz jeszcze raz, a tego nie lubię. Zresztą, czasu jest i tak mało i ledwie da się wyrobić na BV. Mnie się udało, bo mam piechoty na dżipach, które rozwalały bunkry zanim dotarła reszta armii.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   SALAMAUA 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Airborne Eng 1944
10   ARAWE 1 , #9 , Brilliant Victory , score:53
11   ARAWE 2 , #10 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: SB2C Helldiver (r)
12   SAIDOR , #12 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 666  *  Average: 55

..
Current scenario: SAIDOR,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 3508 , Current prestige is 140
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +135, HOLLANDIA , cap 3450, 8 turns prestige: 165
if V : +135, HOLLANDIA , cap 3450, 12 turns prestige: 165
if TV: +135, HOLLANDIA , cap 3450, 15 turns prestige: 165
Ls: Loss , turn prestige: 165

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 343 exp , USA , 6/2 , 0 kill , 64 pp - U:001
 Engineers 1941 , M3A1 [W] ,  , 2 bars , 282 exp , USA , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 336 pp - U:003
 Rangers 1943 ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 288 pp - U:006  [+26 exp]
+  Airborne Eng 1944 , Jeep [W] ,  , 1 bars , 115 exp , USA , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:008  [+72 exp]

Tank 
 M4A3/76 ,  , 3 bars , 349 exp , USA , 10/10 , 20 kill , 348 pp - U:002  [+2 exp]
 M4A3 Flame ,  , 2 bars , 282 exp , USA , 10/10 , 13 kill , 300 pp - U:004

Anti-tank
 M18 ,  , 1 bars , 110 exp , USA , 6/10 , 5 kill , 276 pp - U:007  [+37 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 3 bars , 355 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 312 pp - U:005  [+41 exp]
 M12 GMC 155mm ,  , 0 bars , 78 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 480 pp - U:011  [+10 exp]
 M7 Priest ,  , 0 bars , 54 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:012  [+54 exp]

Air Defense
 M15 ,  , 0 bars , 53 exp , USA , 8/10 , 2 kill , 216 pp - U:009  [+19 exp]

Fighter
 P-51D ,  , 0 bars , 61 exp , USA , 6/10 , 2 kill , 576 pp - U:010  [+61 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:53   TNK:3    RCN:10   AT:31   FLAK:6    FORT:10   ATY:11   AD:1    FTR:7    TB:4      Total: 136
Lost  : INF:5    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:6    FTR:6    TB:4    CRs:1      Total: 30

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    900 exp,     15 kill,    688 pp    Average:    225 exp,      4 kill,    172 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    631 exp,     33 kill,    648 pp    Average:    316 exp,     17 kill,    324 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    110 exp,      5 kill,    276 pp    Average:    110 exp,      5 kill,    276 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    487 exp,      9 kill,   1104 pp    Average:    162 exp,      3 kill,    368 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     53 exp,      2 kill,    216 pp    Average:     53 exp,      2 kill,    216 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     61 exp,      2 kill,    576 pp    Average:     61 exp,      2 kill,    576 pp
* Summary:     *  12 Units *  1 Leaders      Total :   2242 exp,     66 kill,   3508 pp    Average:    187 exp,      6 kill,    292 pp


Player 1  USA   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  3
Air Defense :  1
Fighter :  3
Destroyer :  3

Player 2  Japan   has 21 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  5
Dual-purpose artillery :  2
Fortification :  3
Artillery :  2
Air Defense :  1
Submarine :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #12 : Luty 06, 2018, 03:10:28 »

Scenariusz 13: Hollandia

Trudny scenariusz, jeżeli chodzi o rozplanowanie. Cele rozrzucone po całej planszy. A można do każdego wysłać ze 2-3 jednostki. Trochę desantu, trochę uderzenia lądowego, a nawet można wysłać spadochroniarzy. Pada, więc można bezkarnie samolotami rozpoznawać. Największa grupka uderza od pn-zachodu do centrum, gdzie są aż 3 VHeksy. Spadochroniarze lecą na pd-wsch, gdzie jest VH i lotnisko. Szybko je opanowuję i znów ich ładuję do transportowców. Na wschodzie dość łatwo udaje się zająć VH nad brzegiem, ale dalej idzie ciężko. Spadochroniarze zajmują z pomocą okrętów kolejny VH na wschodzie. Na zachodzie największa grupa powoli się przebija, a samotni inżynierowie jadą przesmykiem górskim do pd-zach VHeksa. Jakoś pomału wszystko udaje się zająć.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   SALAMAUA 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Airborne Eng 1944
10   ARAWE 1 , #9 , Brilliant Victory , score:53
11   ARAWE 2 , #10 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: SB2C Helldiver (r)
12   SAIDOR , #12 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: M36
13   HOLLANDIA , #13 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 725  *  Average: 55

..
Current scenario: HOLLANDIA,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 3508 , Current prestige is 740
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +0, 2 Choices - cap: (4100,4100), 11 turns prestige: 0
if V : +0, 2 Choices - cap: (4100,4100), 17 turns prestige: 0
if TV: +0, 2 Choices - cap: (4100,4100), 20 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 343 exp , USA , 6/2 , 0 kill , 64 pp - U:001
 Engineers 1941 , M3A1 [W] ,  , 2 bars , 282 exp , USA , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 336 pp - U:003
 Rangers 1943 ,  , 2 bars , 242 exp , USA , 6/10 , 5 kill , 288 pp - U:006  [+82 exp]
+  Airborne Eng 1944 , Jeep [W] ,  , 1 bars , 149 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:008  [+34 exp]

Tank 
 M4A3/76 ,  , 4 bars , 428 exp , USA , 9/10 , 23 kill , 348 pp - U:002  [+79 exp]
 M4A3 Flame ,  , 3 bars , 355 exp , USA , 5/10 , 18 kill , 300 pp - U:004  [+73 exp]

Anti-tank
 M18 ,  , 1 bars , 136 exp , USA , 4/10 , 6 kill , 276 pp - U:007  [+26 exp]
+  M36 ,  , 0 bars , 55 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:013  [+55 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 4 bars , 427 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 8 kill , 312 pp - U:005  [+72 exp]
 M12 GMC 155mm ,  , 1 bars , 109 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 480 pp - U:011  [+31 exp]
 M7 Priest ,  , 1 bars , 125 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:012  [+71 exp]

Air Defense
 M15 ,  , 0 bars , 53 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 216 pp - U:009

Fighter
 P-51D ,  , 0 bars , 61 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 576 pp - U:010

Player 1 : USA
Killed: INF:61   TNK:3    RCN:10   AT:31   FLAK:10   FORT:13   ATY:15   AD:1    FTR:7    TB:4    SUB:1    CRs:4      Total: 160
Lost  : INF:5    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:6    FTR:7    TB:4    CRs:1      Total: 31

BV 13
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1016 exp,     19 kill,    688 pp    Average:    254 exp,      5 kill,    172 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    783 exp,     41 kill,    648 pp    Average:    392 exp,     21 kill,    324 pp
Anti-tank      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    191 exp,      8 kill,    276 pp    Average:     96 exp,      4 kill,    138 pp
Artillery      *   3 Units *  1 Leaders      Total :    661 exp,     13 kill,   1104 pp    Average:    220 exp,      4 kill,    368 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     53 exp,      2 kill,    216 pp    Average:     53 exp,      2 kill,    216 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     61 exp,      2 kill,    576 pp    Average:     61 exp,      2 kill,    576 pp
* Summary:     *  13 Units *  2 Leaders      Total :   2765 exp,     85 kill,   3508 pp    Average:    213 exp,      7 kill,    270 pp


Player 1  USA   has 28 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  4
Anti-tank :  2
Artillery :  3
Air Defense :  1
Fighter :  2
Tactical Bomber :  2
Level Bomber :  1
Destroyer :  8
Carrier :  1

Player 2  Japan   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  2
Fortification :  1
Air Defense :  1
Submarine :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #13 : Luty 06, 2018, 03:13:27 »

Scenariusz 14: Wakde Island

Był scenariusz wyboru, więc coś wybrałem. Tutaj celem był desant z większej wyspy na mniejszą, ale najpierw trzeba dotrzeć do portu. Który - niespodzianka - jest okupowany przez japońców mimo flagi amerykańskiej. Dobrze, że nie próbowałem tam wjeżdżać w ciemno. Więc najpierw trzeba było wyczyścić drogę do portu. Potem na szczęście pogoda się popsuła i artyleria nadbrzeżna nie widziała moich barek, które na luzie się zdesantowały i przy wsparciu artylerii z dużej wyspy szybko zajęły cel.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   SALAMAUA 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Airborne Eng 1944
10   ARAWE 1 , #9 , Brilliant Victory , score:53
11   ARAWE 2 , #10 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: SB2C Helldiver (r)
12   SAIDOR , #12 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: M36
13   HOLLANDIA , #13 , Brilliant Victory , score:59
14   WAKDE ISLAND , #15 , Brilliant Victory , score:69
--
Campaign score: 794  *  Average: 56

..
Current scenario: WAKDE ISLAND,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 3508 , Current prestige is 860
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +0, SARMI , cap 4700, 14 turns prestige: 0
if V : +0, SARMI , cap 4700, 16 turns prestige: 0
if TV: +0, SARMI , cap 4700, 20 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 343 exp , USA , 6/2 , 0 kill , 64 pp - U:001
 Engineers 1941 , M3A1 [W] ,  , 3 bars , 314 exp , USA , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 336 pp - U:003  [+32 exp]
 Rangers 1943 ,  , 2 bars , 252 exp , USA , 5/10 , 5 kill , 288 pp - U:006  [+10 exp]
+  Airborne Eng 1944 , Jeep [W] ,  , 1 bars , 167 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 0 pp - U:008  [+18 exp]

Tank 
 M4A3/76 ,  , 4 bars , 484 exp , USA , 7/10 , 28 kill , 348 pp - U:002  [+56 exp]
 M4A3 Flame ,  , 4 bars , 412 exp , USA , 4/10 , 21 kill , 300 pp - U:004  [+57 exp]

Anti-tank
 M18 ,  , 1 bars , 165 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 276 pp - U:007  [+29 exp]
+  M36 ,  , 0 bars , 83 exp , USA , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:013  [+28 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 4 bars , 476 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 8 kill , 312 pp - U:005  [+49 exp]
 M12 GMC 155mm ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 9/10 , 4 kill , 480 pp - U:011  [+41 exp]
 M7 Priest ,  , 1 bars , 140 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:012  [+15 exp]

Air Defense
 M15 ,  , 0 bars , 53 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 216 pp - U:009

Fighter
 P-51D ,  , 0 bars , 74 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 576 pp - U:010  [+13 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:62   TNK:3    RCN:13   AT:34   FLAK:11   FORT:16   ATY:17   AD:1    FTR:7    TB:4    SUB:1    DD:1    CRs:4      Total: 174
Lost  : INF:5    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:6    FTR:7    TB:4    CRs:1      Total: 31

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1076 exp,     20 kill,    688 pp    Average:    269 exp,      5 kill,    172 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    896 exp,     49 kill,    648 pp    Average:    448 exp,     25 kill,    324 pp
Anti-tank      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    248 exp,     10 kill,    276 pp    Average:    124 exp,      5 kill,    138 pp
Artillery      *   3 Units *  1 Leaders      Total :    766 exp,     14 kill,   1104 pp    Average:    255 exp,      5 kill,    368 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     53 exp,      2 kill,    216 pp    Average:     53 exp,      2 kill,    216 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     74 exp,      2 kill,    576 pp    Average:     74 exp,      2 kill,    576 pp
* Summary:     *  13 Units *  2 Leaders      Total :   3113 exp,     97 kill,   3508 pp    Average:    239 exp,      7 kill,    270 pp


Player 1  USA   has 19 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  2
Anti-tank :  2
Artillery :  3
Air Defense :  1
Fighter :  3
Destroyer :  3
Cruiser :  1

Player 2  Japan   has 30 units total (core+aux):
Infantry : 13
Tank   :  1
Recon :  4
Anti-tank :  1
Dual-purpose artillery :  1
Fortification :  4
Fighter :  1
Tactical Bomber :  2
Submarine :  1
Destroyer :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #14 : Luty 06, 2018, 03:16:44 »

Scenariusz 15: Sarmi

Ta sama mapa, ale inne cele. Trzeba zająć VHeksy wzdłuż brzegu, a także kolejne w górach. Są dobrze ufortyfikowane, ale mam inżynierów, czołgi, artylerie. Dokupuję też mobilny most, bo muszę przekroczyć rzekę. A także samolocik rozpoznawczy, bo pada, a w górach nic nie widać. Oczywiście, ujawnia się dodatkowy VH gdzie indziej, ale tym razem to nie przeszkadza. Da się przerzucić parę jednostek w nowe miejsce i zająć, co trzeba. Ten scenariusz obrodził w kilku liderów  Smiley

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W53 US ARMY SOUTHWEST PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CAGAYAN VALLEY , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Abn 75mm M1
 2   LINGAYEN GULF , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: T19 HMC
 3   WITHDRAWAL TO BATAAN , #2 , Brilliant Victory , score:60
 4   BATAAN 1 , #3 , Brilliant Victory , score:67
 5   BATAAN 2 , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   BOFU , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   BUNA , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   SALAMAUA 1 , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   SALAMAUA 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Airborne Eng 1944
10   ARAWE 1 , #9 , Brilliant Victory , score:53
11   ARAWE 2 , #10 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: SB2C Helldiver (r)
12   SAIDOR , #12 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: M36
13   HOLLANDIA , #13 , Brilliant Victory , score:59
14   WAKDE ISLAND , #15 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: M24
15   SARMI , #16 , Brilliant Victory , score:69
--
Campaign score: 863  *  Average: 57

..
Current scenario: SARMI,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 4348 , Current prestige is 460
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +170, AITAPE 1 , cap 5000, 14 turns prestige: 0
if V : +170, AITAPE 1 , cap 5000, 17 turns prestige: 0
if TV: +170, AITAPE 1 , cap 5000, 22 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
 HQ Unit , Jeep ,  , 3 bars , 343 exp , USA , 6/2 , 0 kill , 64 pp - U:001
 Engineers 1941 , M3A1 [W] ,  , 3 bars , 390 exp , USA , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 14 kill , 336 pp - U:003  [+76 exp]
 Rangers 1943 ,  , 2 bars , 299 exp , USA , 9/10 , 7 kill , 288 pp - U:006  [+47 exp]
+  Airborne Eng 1944 , Jeep [W] ,  , 2 bars , 227 exp , USA , 2/10 , 7 kill , 0 pp - U:008  [+60 exp]

Tank 
 M4A3/76 ,  , 5 bars , 554 exp , USA , 7/10 , Street Fighter  , 29 kill , 348 pp - U:002  [+70 exp]
 M4A3 Flame ,  , 4 bars , 478 exp , USA , 8/10 , 24 kill , 300 pp - U:004  [+66 exp]
+  M24 ,  , 0 bars , 27 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:014  [+27 exp]
 M4A3/76 ,  , 0 bars , 47 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 348 pp - U:076  [+47 exp]
 Bridgelayer ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 228 pp - U:077

Anti-tank
 M18 ,  , 2 bars , 214 exp , USA , 8/10 , Resilience  , 8 kill , 276 pp - U:007  [+49 exp]
+  M36 ,  , 1 bars , 175 exp , USA , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 3 kill , 0 pp - U:013  [+92 exp]

Artillery
 M7 Priest ,  , 5 bars , 539 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 10 kill , 312 pp - U:005  [+63 exp]
 M12 GMC 155mm ,  , 1 bars , 194 exp , USA , 8/10 , 5 kill , 480 pp - U:011  [+44 exp]
 M7 Priest ,  , 2 bars , 217 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 2 kill , 312 pp - U:012  [+77 exp]

Air Defense
 M15 ,  , 0 bars , 53 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 216 pp - U:009

Fighter
 P-51D ,  , 0 bars , 74 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 576 pp - U:010

Tactical Bomber
 OS2U Kingfisher ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:078

Player 1 : USA
Killed: INF:67   TNK:3    RCN:13   AT:34   FLAK:13   FORT:23   ATY:23   AD:1    FTR:7    TB:4    SUB:1    DD:1    CRs:4      Total: 194
Lost  : INF:5    RCN:5    AT:2    FORT:1    ATY:6    FTR:7    TB:4    CRs:1      Total: 31

BV 15
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1259 exp,     28 kill,    688 pp    Average:    315 exp,      7 kill,    172 pp
Tank           *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1106 exp,     57 kill,   1224 pp    Average:    221 exp,     11 kill,    245 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :    389 exp,     11 kill,    276 pp    Average:    195 exp,      6 kill,    138 pp
Artillery      *   3 Units *  2 Leaders      Total :    950 exp,     17 kill,   1104 pp    Average:    317 exp,      6 kill,    368 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     53 exp,      2 kill,    216 pp    Average:     53 exp,      2 kill,    216 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     74 exp,      2 kill,    576 pp    Average:     74 exp,      2 kill,    576 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,    264 pp    Average:      0 exp,      0 kill,    264 pp
* Summary:     *  17 Units *  6 Leaders      Total :   3831 exp,    117 kill,   4348 pp    Average:    225 exp,      7 kill,    256 pp


Player 1  USA   has 30 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  6
Recon :  1
Anti-tank :  3
Dual-purpose artillery :  1
Artillery :  4
Air Defense :  1
Fighter :  3
Tactical Bomber :  4

Player 2  Japan   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  7
Fortification :  3
Artillery :  2
Air Defense :  1
Fighter :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.101 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)