Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 17, 2022, 06:45:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gvozdika: !T01 WALKA I TAKTYKA v.4.2e - 200% - GusOpen 7.1.5  (Przeczytany 5744 razy)
Gvozdika
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 135



« Odpowiedz #15 : Lipiec 17, 2019, 01:51:33 »

MISJA 13. CAUCASUS

Kod:
Prezenty:

Fw 190G-3R-5

Zakupy:

brak

Modernizacje:

Bf 109G-6 -> Fw 190F-3R-1
3x Schutzen 38 -> Luftwaffe PzGr 43
2x MG Schutzen -> Luftwaffe PzGr 43 (gep)
2x Sturmpioniere 38 -> Luft Sturmpion.
PSW 231 (8-rad) -> PSW 233

Wzmocnienie stanu i dodatki:

Fw 190F-3R-1 (support)
Fw 190G-3R-5 (support)
PSW 233 (fast speed)



Kolejna część modernizacji mojej armii. Cała piechota została ulepszona do nowych standardów bardziej pasujących do wojny zmechanizowanej. Jednak czy podołają w górach i w zdobyciu Groznego?

Pierwsze straże sowieckiej armii dosyć szybko zostały pokonane i zniszczone. Jednynie co to KW zadał trochę strat wozom rozpoznawczym. Również Sturmpionierzy także ponieśli trochę strat w szturmach. Droga do Grozny prowadzi przez góry co stanowi komplikację w tym, że jednostki poruszają się pojedynczo - ale Niemcy dadzą rady. Piorytetem jest wyeliminowanie wrogich dział, potem oddziały kawaleii i T-34 z liderem - na którego wysyłam StuGa.



Grupa wysłana na wschód prowadzi uciążliwe walki w górach. Na szczęście artyleria jest bardzo pomocna, w tym rakietowa, która potrafi zniszczyć cały oddział za jednym razem.



Koniec. Miasto zdobyte, choć nie było lekko.





Cytuj
OpenGen 0.92.0.2 * 5 Dec 2018  *  AI: Default
Efile folder: E:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.5
Campaign: !T01 WALKA I TAKTYKA v.4.2e,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BAPTISM OF COMBAT , #0 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: 8.8cm FlaK 36
 2   MAINTAIN CITY , #1 , Brilliant Victory , score:44
 3   BY THE RIVER , #2 , Brilliant Victory , score:48  +++  Proto: Fw 190A-3
 4   ALIGHTING , #3 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: StuG IIIF
 5   COUNTERATTACK , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   AFRICA , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   RUSSIAN WINTER , #6 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Bf 109G-6
 8   LENINGRAD , #7 , Brilliant Victory , score:56
 9   PARTISANS , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   RESCUE MISSION , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   ESCAPE , #10 , Brilliant Victory , score:53
12   SEA WOLVES , #11 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: Fw 190G-3R-5
13   CAUCASUS , #12 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 680  *  Average: 52

..
Current scenario: CAUCASUS,  VH prestige is 800 ,  All map prestige is: 2880
Army cost: 11564 , Current prestige is 3051
Prestige available on map yet is 800 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +850, ACHTUNG PANZER! , cap 16000, 18 turns prestige: 1160
if V : +650, ACHTUNG PANZER! , cap 16000, 21 turns prestige: 1160
if TV: +450, ACHTUNG PANZER! , cap 16000, 23 turns prestige: 1160
Ls: Loss , turn prestige: 1160

Piechota
*  Luftwaffe PzGr 43 , 251/1 [W] ,  , 5 bars , 521 exp , Niemcy , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , 13 kill , 0 pp - U:001  [+14 exp]
*  Luftwaffe PzGr 43 , 250/1 [W] ,  , 4 bars , 428 exp , Niemcy , 7/10 , 13 kill , 0 pp - U:002  [+68 exp]
*  Luftwaffe PzGr 43 (gep.) ,  , 4 bars , 474 exp , Niemcy , 10/10 , Bridging  , 16 kill , 0 pp - U:003  [+12 exp]
 Luftw. Sturmpion. , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 347 exp , Niemcy , 5/10 , 13 kill , 528 pp - U:012  [+30 exp]
 Luftwaffe PzGr 43 (gep.) ,  , 2 bars , 236 exp , Niemcy , 6/10 , 5 kill , 696 pp - U:017  [+50 exp]
DAK Brandenburger ,  , 4 bars , 465 exp , Niemcy , 5/10 , Ferocious Defense  ,      Fast Speed,   AntiTank, 5 kill , 660 pp - U:020  [+75 exp]
 Luftwaffe PzGr 43 , 250/1 [W] ,  , 2 bars , 268 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 444 pp - U:026  [+5 exp]
Luftw. Sturmpion. , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 345 exp , Niemcy , 6/10 , Street Fighter  , 3 kill , 528 pp - U:029  [+47 exp]

Czołg
 Pz IVF2 ,  , 5 bars , 530 exp , Niemcy , 10/10 , 40 kill , 360 pp - U:008  [+46 exp]
PzKpfw 747(r) ,  , 5 bars , 664 exp , Niemcy , 10/10 , Reconnaissance Movement  ,      Fast Speed, 47 kill , 348 pp - U:016  [+52 exp]
 Pz IVF2 ,  , 3 bars , 366 exp , Niemcy , 9/10 , 18 kill , 360 pp - U:030  [+18 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 233 ,  , 3 bars , 392 exp , Niemcy , 4/10 ,      Fast Speed, 9 kill , 0 pp - U:005  [+22 exp]
 250/8 ,  , 2 bars , 249 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 240 pp - U:033  [+16 exp]

Artyleria ppanc.
 7.5cm PaK40 , 251/4 ,  , 2 bars , 242 exp , Niemcy , 8/10 , 4 kill , 288 pp - U:014  [+24 exp]
+  StuG IIIF ,  , 2 bars , 259 exp , Niemcy , 8/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 0 pp - U:015  [+44 exp]

Artyleria uniwersalna
+  8.8cm FlaK 36 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 194 exp , Niemcy , 7/10 , 10 kill , 0 pp - U:006  [+6 exp]

Artyleria
*  21cm NbWf42 , 251/4 ,  , 5 bars , 740 exp , Niemcy , 15/10 , Overwhelming Attack  ,   Support,    Special Munition, 25 kill , 0 pp - U:004  [+31 exp]
 10.5cm leFH18M , 251/4 ,  , 2 bars , 272 exp , Niemcy , 12/10 , Determined Defense  , 4 kill , 417 pp - U:009  [+30 exp]

 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 209 exp , Niemcy , 11/10 , 6 kill , 580 pp - U:010  [+21 exp]
 10.5cm leFH18M , 251/4 ,  , 2 bars , 248 exp , Niemcy , 6/10 , 8 kill , 348 pp - U:013  [+44 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 292 exp , Niemcy , 5/10 , 2 kill , 528 pp - U:022  [+19 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 264 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 528 pp - U:023  [+22 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 255 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 528 pp - U:027  [+14 exp]
 15cm K18 , SdKfz 8 ,  , 2 bars , 275 exp , Niemcy , 12/10 , 2 kill , 763 pp - U:028  [+21 exp]

Obrona plot.
 SdKfz 7/2 ,  , 3 bars , 329 exp , Niemcy , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 252 pp - U:019
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 210 exp , Niemcy , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 252 pp - U:031
 12.8cm Flak 40 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 250 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 720 pp - U:032

Myśliwiec
Bf 110G-2 ,  , 5 bars , 1070 exp , Niemcy , 7/10 , Devastating Fire  ,   Support, 16 kill , 576 pp - U:007  [+159 exp]
+  Bf 110G-2 ,  , 5 bars , 738 exp , Niemcy , 7/10 , All Weather Combat  ,   Support, 9 kill , 0 pp - U:011  [+110 exp]

 Fw 190A-5 ,  , 4 bars , 413 exp , Niemcy , 8/10 , 12 kill , 624 pp - U:018  [+42 exp]
 Fw 190A-5 ,  , 3 bars , 391 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 624 pp - U:021  [+12 exp]
+  Fw 190F-3R-1 ,  , 4 bars , 438 exp , Niemcy , 7/10 , Fire Discipline  ,   Support, 6 kill , 0 pp - U:024  [+89 exp]
+  Fw 190G-3R-5 ,  , 3 bars , 334 exp , Niemcy , 10/10 ,   Support, 3 kill , 0 pp - U:034  [+114 exp]

Bomb. taktyczny
 Fw 189A-2 ,  , 2 bars , 271 exp , Niemcy , 8/10 ,    Recon, 0 kill , 372 pp - U:025  [+4 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:124  TNK:21   RCN:38   AT:20   FLAK:3    FORT:55   ATY:49   AD:16   FTR:26   TB:10   DD:1    BS:1    CRs:1      Total: 365
Lost  : INF:3    RCN:2    FTR:1    TB:1      Total: 7

BV 13
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   8 Units *  4 Leaders      Total :   3084 exp,     70 kill,   2856 pp    Average:    386 exp,      9 kill,    357 pp
Czołg          *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1560 exp,    105 kill,   1068 pp    Average:    520 exp,     35 kill,    356 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    641 exp,     12 kill,    240 pp    Average:    321 exp,      6 kill,    120 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  1 Leaders      Total :    501 exp,     10 kill,    288 pp    Average:    251 exp,      5 kill,    144 pp
Artyleria uniwersalna *   1 Units *  0 Leaders      Total :    194 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    194 exp,     10 kill,      0 pp
Artyleria      *   8 Units *  2 Leaders      Total :   2555 exp,     49 kill,   3692 pp    Average:    319 exp,      6 kill,    462 pp
Obrona plot.   *   3 Units *  0 Leaders      Total :    789 exp,      1 kill,   1224 pp    Average:    263 exp,      0 kill,    408 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   3384 exp,     53 kill,   1824 pp    Average:    564 exp,      9 kill,    304 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    271 exp,      0 kill,    372 pp    Average:    271 exp,      0 kill,    372 pp
* Summary:     *  34 Units * 11 Leaders      Total :  12979 exp,    310 kill,  11564 pp    Average:    382 exp,      9 kill,    340 pp


Player 1  Niemcy   has 43 units total (core+aux):
Piechota : 13
Czołg :  3
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria : 10
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  ZSRR   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  3
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2019, 04:47:01 wysłane przez Gvozdika » Zapisane

Gvozdika
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 135



« Odpowiedz #16 : Lipiec 17, 2019, 03:28:04 »

MISJA 14. ACHTUNG PANZER!

Kod:
Prezenty:

brak

Zakupy:

Pz IVH
Marder II

Modernizacje:

PzKpfw 747(r) -> Panther D
2x 10.5cm leFh18M -> Hummel
4x 15cm sFH 37(t) -> Hummel
7.5 cm PaK40 -> Nashorn

Wzmocnienie stanu i dodatki:

czołgi i działa pancerne (do stanu 12)
Hummele (do stanu 12)



Rok 1943. Ostateczna walka o bycie lub nie bycie naszej zwycięskiej wojny na wschodzie. Po klęsce pod Stalingradem Wehrmacht przygotowuje się do zadania ciosu sowieckiej armii pod Kurskiem. Tymczasem ostatnim etapem modernizacji jest jest zamiana zwykłej artylerii na samobieżną, w potężne Hummele. Również zdobyczny T-34 zostaje zamieniony w nową Panterę, a także Pak40 w działo Nashorn. By zwiększyć możliwości pancerne do armii dołącza oddział Panzerów IV i Marderów II.

Początek starcia. Grupy sowieckich czołgów, głównie T-34 i KW nacierają w dwóch miejscach. Międzyczasie rozgrywają się pojedynki powietrzne.



Na zachodzie Waffen-SS broni się zaciekle przed grupami T-34. Najpierw strzelają Acht-Acht, a potem dobijane są Tygrysami i Panterami.



Po dobiciu pierwszej fali nadchodzi kolejna. Walki są bardzo zaciekłe i początkowych równych siłach powoli zyskuję przewagę, koncentrując ogień najpierw na wrogiej artylerii i czołgach, a potem na piechocie. Tracę oddział samochodów pancernych, którym zadaniem było spenetrowanie tyłów. Bardzo skuteczne okazały się niszczyciele, które mogły spenetrować pancerz bardziej opancerzonych pojazdów Sowietów. Ogólnie, to artyleria jest tu królową bitwy.



Zwiad lotniczy wykrył kolejną grupę wroga złożoną głównie z piechoty zmotoryzowanej i samobieżnej artylerii rakietowej. Gdy główna część oddziałów atakuje do przodu to osłabione moje oddziały z wsparciem części Hummelów oraz lotnictwa szybko niszczy zagrożenie.

Gdzieś na zapleczu frontu Brandenburczycy niszczą sztab przeciwnika co skutkuję panicznym odwrotem resztek ich sił i zwycięstwem w bitwie.





Cytuj
OpenGen 0.92.0.2 * 5 Dec 2018  *  AI: Default
Efile folder: E:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.5
Campaign: !T01 WALKA I TAKTYKA v.4.2e,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BAPTISM OF COMBAT , #0 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: 8.8cm FlaK 36
 2   MAINTAIN CITY , #1 , Brilliant Victory , score:44
 3   BY THE RIVER , #2 , Brilliant Victory , score:48  +++  Proto: Fw 190A-3
 4   ALIGHTING , #3 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: StuG IIIF
 5   COUNTERATTACK , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   AFRICA , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   RUSSIAN WINTER , #6 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Bf 109G-6
 8   LENINGRAD , #7 , Brilliant Victory , score:56
 9   PARTISANS , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   RESCUE MISSION , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   ESCAPE , #10 , Brilliant Victory , score:53
12   SEA WOLVES , #11 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: Fw 190G-3R-5
13   CAUCASUS , #12 , Brilliant Victory , score:62
14   ACHTUNG PANZER! , #13 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 734  *  Average: 52

..
Current scenario: ACHTUNG PANZER!,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 1200
Army cost: 10605 , Current prestige is 1720
Prestige available on map yet is 240 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 740
V : Win , turn prestige: 890
TV: Win , turn prestige: 1040
Ls: Loss , turn prestige: 1040

Piechota
*  Luftwaffe PzGr 43 , 251/1 [W] ,  , 5 bars , 562 exp , Niemcy , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 15 kill , 0 pp - U:001  [+41 exp]
*  Luftwaffe PzGr 43 , 250/1 [W] ,  , 4 bars , 431 exp , Niemcy , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:002  [+3 exp]
*  Luftwaffe PzGr 43 (gep.) ,  , 5 bars , 514 exp , Niemcy , 6/10 , Bridging  , 16 kill , 0 pp - U:003  [+40 exp]
 Luftw. Sturmpion. , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 358 exp , Niemcy , 5/10 , 13 kill , 264 pp - U:012  [+11 exp]
 Luftwaffe PzGr 43 (gep.) ,  , 2 bars , 280 exp , Niemcy , 8/10 , 7 kill , 556 pp - U:017  [+44 exp]
DAK Brandenburger ,  , 4 bars , 475 exp , Niemcy , 10/10 , Ferocious Defense  ,      Fast Speed,   AntiTank, 6 kill , 660 pp - U:020  [+10 exp]
 Luftwaffe PzGr 43 , 250/1 [W] ,  , 2 bars , 296 exp , Niemcy , 6/10 , 4 kill , 266 pp - U:026  [+28 exp]
Luftw. Sturmpion. , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 393 exp , Niemcy , 9/10 , Street Fighter  , 3 kill , 475 pp - U:029  [+48 exp]

Czołg
 Pz IVF2 ,  , 5 bars , 631 exp , Niemcy , 12/10 , 45 kill , 432 pp - U:008  [+101 exp]
Panther D ,  , 5 bars , 747 exp , Niemcy , 10/10 , Reconnaissance Movement  ,      Fast Speed, 52 kill , 468 pp - U:016  [+83 exp]
 Pz IVF2 ,  , 4 bars , 422 exp , Niemcy , 12/10 , 23 kill , 432 pp - U:030  [+56 exp]
 Pz IVH ,  , 3 bars , 350 exp , Niemcy , 8/10 , 3 kill , 307 pp - U:128  [+60 exp]

Rozpoznanie
 250/8 ,  , 2 bars , 255 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 240 pp - U:033  [+6 exp]

Artyleria ppanc.
 Nashorn ,  , 2 bars , 280 exp , Niemcy , 12/10 , 6 kill , 446 pp - U:014  [+38 exp]
+  StuG IIIF ,  , 3 bars , 310 exp , Niemcy , 12/10 , Fire Discipline  , 8 kill , 0 pp - U:015  [+51 exp]

Artyleria uniwersalna
+  8.8cm FlaK 36 , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 276 exp , Niemcy , 8/10 , Combat Support  , 11 kill , 0 pp - U:006  [+82 exp]

Artyleria
*  21cm NbWf42 , 251/4 ,  , 5 bars , 827 exp , Niemcy , 15/10 , Overwhelming Attack  ,   Support,    Special Munition, 28 kill , 0 pp - U:004  [+87 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 302 exp , Niemcy , 12/10 , Determined Defense  , 4 kill , 532 pp - U:009  [+30 exp]

 Hummel ,  , 2 bars , 252 exp , Niemcy , 7/10 , 6 kill , 310 pp - U:010  [+43 exp]
 Hummel ,  , 2 bars , 287 exp , Niemcy , 4/10 , 8 kill , 177 pp - U:013  [+39 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 330 exp , Niemcy , 12/10 , 5 kill , 532 pp - U:022  [+38 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 332 exp , Niemcy , 12/10 , 2 kill , 532 pp - U:023  [+68 exp]
 Hummel ,  , 2 bars , 292 exp , Niemcy , 12/10 , 2 kill , 532 pp - U:027  [+37 exp]
 15cm K18 , SdKfz 8 ,  , 3 bars , 303 exp , Niemcy , 11/10 , 2 kill , 699 pp - U:028  [+28 exp]

Obrona plot.
 SdKfz 7/2 ,  , 3 bars , 348 exp , Niemcy , 8/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 201 pp - U:019  [+19 exp]
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 210 exp , Niemcy , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 252 pp - U:031
 12.8cm Flak 40 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 258 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 720 pp - U:032  [+8 exp]

Myśliwiec
Bf 110G-2 ,  , 5 bars , 1209 exp , Niemcy , 7/10 , Devastating Fire  ,   Support, 18 kill , 403 pp - U:007  [+139 exp]
+  Bf 110G-2 ,  , 5 bars , 782 exp , Niemcy , 8/10 , All Weather Combat  ,   Support, 10 kill , 0 pp - U:011  [+44 exp]

 Fw 190A-5 ,  , 5 bars , 509 exp , Niemcy , 7/10 , 13 kill , 436 pp - U:018  [+96 exp]
 Fw 190A-5 ,  , 4 bars , 430 exp , Niemcy , 7/10 , 8 kill , 436 pp - U:021  [+39 exp]
+  Fw 190F-3R-1 ,  , 4 bars , 487 exp , Niemcy , 6/10 , Fire Discipline  ,   Support, 7 kill , 0 pp - U:024  [+49 exp]
+  Fw 190G-3R-5 ,  , 4 bars , 407 exp , Niemcy , 5/10 ,   Support, 3 kill , 0 pp - U:034  [+73 exp]

Bomb. taktyczny
 Fw 189A-2 ,  , 2 bars , 289 exp , Niemcy , 8/10 ,    Recon, 0 kill , 297 pp - U:025  [+18 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:143  TNK:32   RCN:44   AT:24   FLAK:6    FORT:55   ATY:58   AD:19   FTR:29   TB:13   DD:1    BS:1    CRs:1      Total: 426
Lost  : INF:3    RCN:3    FTR:1    TB:1      Total: 8

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   8 Units *  4 Leaders      Total :   3309 exp,     78 kill,   2221 pp    Average:    414 exp,     10 kill,    278 pp
Czołg          *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2150 exp,    123 kill,   1639 pp    Average:    538 exp,     31 kill,    410 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    255 exp,      4 kill,    240 pp    Average:    255 exp,      4 kill,    240 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  1 Leaders      Total :    590 exp,     14 kill,    446 pp    Average:    295 exp,      7 kill,    223 pp
Artyleria uniwersalna *   1 Units *  1 Leaders      Total :    276 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    276 exp,     11 kill,      0 pp
Artyleria      *   8 Units *  2 Leaders      Total :   2925 exp,     57 kill,   3314 pp    Average:    366 exp,      7 kill,    414 pp
Obrona plot.   *   3 Units *  0 Leaders      Total :    816 exp,      1 kill,   1173 pp    Average:    272 exp,      0 kill,    391 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   3824 exp,     59 kill,   1275 pp    Average:    637 exp,     10 kill,    213 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    289 exp,      0 kill,    297 pp    Average:    289 exp,      0 kill,    297 pp
* Summary:     *  34 Units * 12 Leaders      Total :  14434 exp,    347 kill,  10605 pp    Average:    425 exp,     10 kill,    312 pp


Player 1  Niemcy   has 60 units total (core+aux):
Piechota : 17
Czołg :  6
Rozpoznanie :  4
Artyleria ppanc. :  5
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria : 12
Obrona plot. :  5
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny :  3

Player 2  ZSRR   has 5 units total (core+aux):
Piechota :  2
Rozpoznanie :  1
Artyleria :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Gvozdika
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 135



« Odpowiedz #17 : Lipiec 17, 2019, 04:21:42 »

Podsumowanie

Mam nadzieję, że mój opis się podobał. Grało mi się dobrze i poproszę o punkty  Tiger

Kampania jest naprawdę prosta i bardzo pasuje jako tutorial dla początkujących Wink główną trudność to przede wszystkim tutaj to teren, albo miejski albo góry lub pustynia, a od czasu do czasu pogoda. W późniejszych misjach mogłoby być więcej jednostek po stronie wroga.

Misję 10. RESCUE MISSION należałoby według mnie zdecydowanie poprawić, a przede wszystkim AI - gdzie w ogóle nie atakuje, przy zadaniu bronienia się naszymi oddziałami.



Cytat: Waldzios
W teorii tak.
Problem w tym, że jeśli ustawimy klimat kontynentalny-rosyjski to otrzymamy prawdopodobna pogodę (poziom i rodzaj opadów) w danym miesiącu, ale niekoniecznie musi to być pogoda jakiej autor scenariusza sobie życzy.

Czasem autor chce mieć pogodę lepsza (lub gorszą) niż przewidywana, bo taka lepiej mu pasuje do koncepcji.
Czasem pogoda prawdopodobna nie pokrywa się z historyczną (w danym miejscu i czasie nie padało, mimo że statystycznie powinno) i pogodę trzeba wymusić.
Czasem autor chce po prostu wyeliminować czynnik pogody, bo pogoda zbytnio zmienia przebieg albo poziom trudności scenariusza.
Przyczyn zmiany strefy klimatycznej może być wiele.

Taka luźna myśl związku z tym się nasunęła.

Choć najlepszym wyjściem byłoby, gdyby jak ktoś chciał mieć idealną pogodę to mógłby osobno zdefiniować w osobnym pliku (coś w rodzaju pliku konfiguracyjnego CFG), który by miał ważniejszy priorytet niż strefy klimatyczne. Albo zdefiniować pogodę jaka ma być co to tury.
Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #18 : Lipiec 18, 2019, 08:13:50 »


Taka luźna myśl związku z tym się nasunęła.

Choć najlepszym wyjściem byłoby, gdyby jak ktoś chciał mieć idealną pogodę to mógłby osobno zdefiniować w osobnym pliku (coś w rodzaju pliku konfiguracyjnego CFG), który by miał ważniejszy priorytet niż strefy klimatyczne. Albo zdefiniować pogodę jaka ma być co to tury.
Już o tym pisałem. Zgadzam się, że systemowi pogody przydałaby się rozbudowa.
Niestety decydenci na JP's zdecydowali się iść w przeciwnym tym kierunku. Zamiast zwiększyć funkcjonalność systemu pogody, z własnych dyskusyjnych powodów uznali że sensowne będzie jego połączenie z systemem kafelków.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.063 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)