Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 11, 2022, 11:14:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kowdar - W77 "Jihad 1942" - 100%  (Przeczytany 3015 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2611



WWW
« Odpowiedz #15 : Grudzień 05, 2020, 09:37:48 »

Kasy mało, nawet nie starcza na unormowanie stanów wszystkich jednostek lądowych, nie mówiąc już o lotnictwie. Z niskim stanami pozostają mi obie piechoty (2/10 i 3/10 ... potem, w trakcie bitwy podnoszę im stany bo bronią mojego VH przed czołgami) oraz samoloty: zwiad 4/10 i Me-110 2/10.
Potem w trakcie kasy sporo przybywa więc uzupełniałem wielokrotnie różne jednostki, szczególnie czołgi i ppance, ale także artylerię.

Bitwa masakra, grałem dwa razy. Możemy się wystawić na południu lub północy (albo w obu miejscach). Za pierwszym razem wystawiłem się na południu i raz, że amerykańskie okręty, a jest ich naprawdę dużo, zmasakrowały mnie przy ataku na nadbrzeżny VH, a dwa, że na północy same aux nie dały rady obronić VH.
Więc drugi raz wystawiłem całość na północy z myślą, że nadbrzeżny VH zaatakuję z daleka i zmasowanie, aby okręty nie dały rady wyrządzić mi dużej szkody ... i przy tym VH tak się stało, ale przy innych, tak grzały im się lufy, aż 4 niszczyciele wystrzelały cała amunicję ... dopiero wówczas udało mi się przebić do ostatniego VH i  był to ostatni moment na zwycięstwo.

Całe clu bitwy polega na tym, aby złapać w pułapki (mamy dwie mocne plotki aux) lotnictwo wroga, oraz starać się być poza ostrzałem artylerii, na szczęście nie są to pancerniki z wielkim zasięgiem, a niszczyciele, więc przebywanie ponad 4 hexy od wybrzeża przez większość bitwy jest możliwe. Należy też w miarę chronić aux piechotę z szybkim marszem w górach, bez nich w życiu bym się nie dostał do ostatnich VH.

Ogólnie bitwa bardzo, bardzo ciężka i trudna, mnóstwo strat od ognia przeciwnika, ale na szczęście dość dużo kasy zdobywamy i mogę podnosić stany. Nie miałem żadnych szans na inne zwycięstwo niż TV, a i tak chyba szczęśliwie się dla mnie ta bitwa zakończyła ...


OpenGen 0.93.3.99.RC15 * 4 Dec 2020  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: W77 JIHAD 1942 v.3.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   HABBANIYA 1 , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   HABBANIYA 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   INJUNS ON THE WARPATH , #2 , Victory , score:32
 4   BATTLE FOR BASRA , #3 , Brilliant Victory , score:59
 5   IRAN 1 , #4 , Victory , score:35
 6   IRAN 2 , #5 , Tactical Victory , score:12
 7   ARAK , #6 , Victory , score:34
 8   QOM 1 , #7 , Victory , score:35
 9   QOM 2 , #8 , Victory , score:31
10   TEHERAN , #9 , Tactical Victory , score:15
11   TEHERAN 2 , #10 , Tactical Victory , score:14
12   SAB' BIYAR , #11 , Tactical Victory , score:15
13   DAMASCUS , #12 , Brilliant Victory , score:52
14   BEIRUT 1 , #13 , Tactical Victory , score:15
15   BEIRUT 2 , #14 , Tactical Victory , score:10
--
Campaign score: 463  *  Average: 30

..
Current scenario: BEIRUT 2,  VH prestige is 760 ,  All map prestige is: 960
Army cost: 2556 , Current prestige is 839
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Aggressive   Using map: 311
BV: Win , turn prestige: 580
V : Win , turn prestige: 580
TV: Win , turn prestige: 580
Ls: Loss , turn prestige: 580

Piechota
*  Infantry 1941 , Truck ,  , 2 bars , 271 exp , Irak , 10/10 , 18 kill , 0 pp - U:005  [-89 exp]
*  Cavalry  , Horses ,  , 3 bars , 352 exp , Irak , 9/10 , Influence  , 15 kill , 0 pp - U:006  [+47 exp]

Czołg
*  Pz IIIG ,  , 5 bars , 514 exp , Irak , 5/10 , Street Fighter  , 64 kill , 0 pp - U:007  [+132 exp]
 Pz IIIG ,  , 5 bars , 623 exp , Irak , 2/10 , Resilience  , 55 kill , 264 pp - U:011  [+18 exp]
 Pz IIIG ,  , 3 bars , 385 exp , Irak , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 24 kill , 264 pp - U:015  [+142 exp]

Artyleria ppanc.
*  StuG IIIE ,  , 5 bars , 685 exp , Irak , 1/10 , Aggressive Maneuver  , 24 kill , 0 pp - U:001  [+135 exp]
*  HMG , Truck ,  , 5 bars , 792 exp , Irak , 4/10 , Resilience  , 21 kill , 0 pp - U:002  [+79 exp]
 StuG IIIE ,  , 5 bars , 884 exp , Irak , 8/10 , Influence  , 33 kill , 180 pp - U:013  [+174 exp]

Artyleria uniwersalna
 40mm Bofors , Ford truck ,  , 5 bars , 540 exp , Irak , 3/10 , Determined Defense  , 11 kill , 324 pp - U:009  [+133 exp]

Artyleria
*  75/18 M.34 , TL37 TAL ,  , 5 bars , 854 exp , Irak , 10/10 , Bridging  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+185 exp]
 75/18 M.34 , TL37 TAL ,  , 5 bars , 777 exp , Irak , 5/10 , Determined Defense  , 5 kill , 204 pp - U:012  [+95 exp]
 149/40 M.35 , Breda 52 ,  , 3 bars , 386 exp , Irak , 10/10 , Bridging  , 15 kill , 540 pp - U:014  [+84 exp]
 149/40 M.35 , Breda 52 ,  , 2 bars , 214 exp , Irak , 10/10 , 7 kill , 540 pp - U:016  [+87 exp]

Bomb. taktyczny
 Vickers Vincent ,  , 5 bars , 592 exp , Irak , 4/10 , Influence  , 9 kill , 240 pp - U:008

Player 1 : Irak
Killed: INF:137  TNK:44   RCN:29   AT:41   FLAK:16   FORT:65   ATY:57   AD:22   FTR:28   TB:7    LB:1      Total: 447
Lost  : INF:23   TNK:5    RCN:7    AT:3    FLAK:1    FORT:2    ATY:6    AD:1    FTR:3    SUB:1      Total: 52

BV  4
V   5
TV  6
L   0

Player 1  Irak   has 17 units total (core+aux):
Piechota :  3
Czołg :  3
Artyleria ppanc. :  3
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria :  5
Obrona plot. :  1
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  Wielka Brytania, Australia   has 15 units total (core+aux):
Piechota :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  7
Artyleria :  1
Niszczyciel :  3
Krążownik :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Ogólnie , podsumowując, to kampania na 100% bardzo trudna, w większości bitew na tyle mało tur, że często kończę w ostatnich turach. Można rozważyć czy aby nie zwiększyć tam gdzie miałem TV tur o co najmniej 2 dla każdego rodzaju zwycięstwa. Ale to ew. muszę zagrać przy innej strategii, stawiając na obronę plot, a nie myśliwce, bo one z początku jeszcze dawały radę i pomagały, ale potem to były skarbonką bez dna ... i słabo mi się armia rozbudowywała.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2020, 09:40:15 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.003s, 2q)