Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 08:25:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zsamot G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.3, Player 0% * AI 500%  (Przeczytany 25431 razy)
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #30 : Wrzesień 15, 2021, 09:38:45 »

A tu jeszcze taki screen. Kwatera Ciechanow po modyfikacjach z patentami,- oszczędność środków i optymalizacja. W ramach szukania sposobów ... Oczywiście ustawienia 0% - 500% prestige modifier
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2021, 12:52:16 wysłane przez vego181 » Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #31 : Wrzesień 15, 2021, 10:02:44 »

Może to zabrzmi bluźnierczo, ale z doświadczenia mam inne wnioski.
Jak mam 13- 15 często mam wynik o wiele wyższy w stosunku do gołej 10-tki. Z dodatkami nie miałem takich korelacji. Albo i podobne. W każdym razie nie wiem, czy to tak zawsze wygląda. Nie analizuję takich rzeczy.
Zresztą - ja gram dla FRAJDY. Nie przeliczam. Po prostu czasem pewne dodatki kupuję, ale rzadko.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4749


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #32 : Wrzesień 15, 2021, 10:10:21 »

Nie ma szans, artyleria ma pierwszeństwo.
Yes

Podnoszenie stanów jednostek na takich ustawieniach prestiżu nie jest takie dobre jakby się mogło wydawać, lepiej jest już chyba inwestować w nowe jednostki.
To nie jest takie proste. Owszem 5 czołgów zawsze będzie lepsze od 3, tu się zgodzę.
Ale w przypadku artylerii dochodzą inne czynniki. Dodatkowe działa trzeba rozmieścić na mapie, zapewnić im obronę plot i otoczyć jednostkami liniowymi. To istotnie zwiększa ilość dodatkowych jednostek w grupie bojowej.
Dodatkowym problemem związanym ze zbyt duża ilością artylerii, jest tłok na drodze.
3 haubice bez kłopotu zmieścisz w szyku bojowym, 5 stanowi już problem.
3 haubice (+1 pelotka eskorty) zajmują 4 heksy drogi, 5 haubic (+2 pelotki eskorty) to już 7 heksowy wężyk (w którym większość haubic nie ma dość zasięgu).

Cytuj
Tak. Dodajmy jeszcze jednostce rozpoznawczej dodatek *   Forward Observer*. Świetna sprawa.
Bardzo skuteczny dodatek, jeden z moich ulubionych, choć mało stosowany tutaj w raportach z tego co widziałem. Dobrze wykorzystany wiele sprawi.
Dodatek właściwie wykorzystany jest bardzo potężny. Ale optymalna taktyka jego wykorzystania, czyli kilka tanich jednostek gracza, otaczających jedną silną jednostkę AI, niespecjalnie przydaje się w "naszych" kampaniach (które w większości są względnie łatwe).
Efekt zastosowania jest potężny, ale równorzędny efekt można zwykle uzyskać prostszymi i mniej pracochłonnymi metodami.

Porównanie podniesionego stanu vs dodatek Special Munition, ta sama jednostka, ten sam cel.
Tych dwóch kwestii nie można tak łatwo porównać.
Podniesione stany zwiększają ilość trafień, a dodatek (znacząco) obniża trudność trafienia.
Użyteczność obu rozwiązań zależy od statystyk walczących jednostek.
Jeśli atakująca jednostka jest "słaba", to lepiej sprawdzi się dodatek (zwiększy szanse trafienia). 10 trafień jest lepsze od 13 pudeł.
Ale jeśli atakująca jednostka jest "silna", to lepiej sprawdzą się podniesione stany (zwiększy ilość trafień). 13 trafień jest lepsze od 10 trafień.
 
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2021, 10:51:43 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #33 : Wrzesień 15, 2021, 10:19:59 »

Zastosowałem *   Forward Observer* na mapie Pursuit to Tobruk. Dodałem ją do najlepszego czołgu, + *   Special Munition*. Wjechałem do miasta na północy bez większego problemu.  Grin
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4749


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #34 : Wrzesień 15, 2021, 10:25:26 »

Zastosowałem *   Forward Observer* na mapie Pursuit to Tobruk. Dodałem ją do najlepszego czołgu, + *   Special Munition*. Wjechałem do miasta na północy bez większego problemu.  Grin
Efekt pojedynczej jednostki 'Forward Observer' jest znikomy.
Aby uzyskać konkretne (powtarzalne) rezultaty potrzebujesz 2-3 (lub więcej) jednostek działających w zespole (efekt dodatku się kumuluje) .
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2021, 10:31:07 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #35 : Wrzesień 15, 2021, 10:31:34 »

Zastosowałem *   Forward Observer* na mapie Pursuit to Tobruk. Dodałem ją do najlepszego czołgu, + *   Special Munition*. Wjechałem do miasta na północy bez większego problemu.  Grin
Efekt pojedynczej jednostki 'Forward Observer' jest znikomy (na poziomie błędu).
Aby uzyskać konkretne (powtarzalne) rezultaty potrzebujesz 2-3 (lub więcej) jednostek działających w zespole (efekt dodatku się kumuluje) .

Miałem samolot Fi 156, który zmiękczył obronę.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4749


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #36 : Wrzesień 15, 2021, 10:49:42 »

Miałem samolot Fi 156, który zmiękczył obronę.
Dodatek 'Forward Observer' sprawia, że artyleria strzelająca do "obserwowanego" celu otrzymuje bonus +2 do ataku.
Dodatek nie ma bezpośredniego wpływu na czołgi i samoloty gracza.
Z punktu widzenia dodatku 'Forward Observer', zmiękczenie celu przez Storcha nie miało istotnego znaczenia. Fi 156 nabił licznik trafień, użyteczny dla czołgu, ale pomijany przez artylerię.

Jeśli chciałeś optymalnie wykorzystać dodatek 'Forward Observer' umieszczony na czołgu, to dodatek 'Special Munition' powinieneś umieścić na artylerii. Wtedy elekty 'Forward Observer' i 'Special Munition' by się kumulowały.
Jeśli dodatkowo wsparłbyś artylerie sztabem, to rezultat byłby warty zachodu.


« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2021, 10:53:09 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #37 : Wrzesień 15, 2021, 11:11:22 »

Miałem samolot Fi 156, który zmiękczył obronę.
Dodatek 'Forward Observer' sprawia, że artyleria strzelająca do "obserwowanego" celu otrzymuje bonus +2 do ataku.
Dodatek nie ma bezpośredniego wpływu na czołgi i samoloty gracza.
Z punktu widzenia dodatku 'Forward Observer', zmiękczenie celu przez Storcha nie miało istotnego znaczenia. Fi 156 nabił licznik trafień, użyteczny dla czołgu, ale pomijany przez artylerię.

Jeśli chciałeś optymalnie wykorzystać dodatek 'Forward Observer' umieszczony na czołgu, to dodatek 'Special Munition' powinieneś umieścić na artylerii. Wtedy elekty 'Forward Observer' i 'Special Munition' by się kumulowały.
Jeśli dodatkowo wsparłbyś artylerie sztabem, to rezultat byłby warty zachodu.




Dzięki za rady. Przydadza się. A jeszcze ten sztab, a więc, sztab współpracował wyłącznie z artylerią. Było tak: Mocno okopana jednostka nieprzyjaciela, przecinająca drogę, do miasta,- została zbombardowana, przez jednostkę rozpoznania bombowego,- po czym do roboty przystąpiła artyleria. Mysliwce sprawdziły cel i wyłączyły łączność. Od teraz czułem że schowana artyleria wroga nie zadziała. Obrońcy zostali rozbici brygadą pancerną.  W ten sposób otworzyłem sobie drogę do miasta. Zaznaczę, że w tej samej turze wykorzystałem cały potencjał jednostek wsparcia i zająłem miasto. A tu proszę zdjęcie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2021, 01:23:42 wysłane przez vego181 » Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #38 : Wrzesień 16, 2021, 02:08:45 »

6   Race to Dunkirk
Po pierwsze ze starego nawyku zapomniałem, ze mogę i powinienem wygrać bitwę...
W efekcie zatrzymałem armię niczym w historycznym sznycie i wyhamowałem wszystkie działania do zajęcia heksów, koncentrując się na wybijaniu jednostek.

Z lotnictwem Angoli nie poszło źle, pelotki niemal każdy mocno zmiękczyły. W rewanżu RAF mi jedną współpracując z artylerią, niemal do zera zastopował...
Bitwa pełna liderów. Parę błędów, parę złych korelacji... Ale to chyba każdy wie, ze to urok tej gry. ;-)

Niemal wszystko wybiłem. Zostały tylko mocno postrzelane dwie krypy Royal Navy.

OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.3,  *  Player prestige modifier 0%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: Bf 110C-3
 2   Ciechanow , #1 , Victory , score:55
 3   Suomussalmi , #2 , Tactical Victory , score:35
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:73
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: Fw 189A-1
 6   Race to Dunkirk , #5 , Victory , score:55
--
Campaign score: 364  *  Average: 60

..
Current scenario: Race to Dunkirk,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 4642 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive   Using map: 3
if BV: +1300, Pursuit to Tobruk , cap 9400, 10 turns prestige: 0
if V : +1000, Thermopylae , cap 11600, 14 turns prestige: 0
if TV: +700, Thermopylae , cap 11600, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , Inf. Div 1/1 H , 3 bars , 358 exp , Niemcy , 5/10 , 6 kill , 0 pp - U:001  [+21 exp]
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , Inf. Div 1/2 H(overw.attack) , 3 bars , 334 exp , Niemcy , 9/10 , Overwhelming Attack  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+54 exp]
*  MG Schutzen , Opel Blitz 4x2 , Inf. Div 1/3 O , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 1/10 , 5 kill , 0 pp - U:003  [+13 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , Zsamot HQ , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
*  Pioniere , Opel Blitz 4x4 , Pioniere O(First.Strike) , 3 bars , 328 exp , Niemcy , 8/10 , First Strike  , 4 kill , 0 pp - U:008  [+20 exp]

Czołg
*  Pz IVD , Pz. Div. 1/1(extended front) , 5 bars , 654 exp , Niemcy , 7/10 , Extended Front  , 97 kill , 0 pp - U:006  [+110 exp]
 Pz IVD , Pz. Div. 1/2 , 4 bars , 414 exp , Niemcy , 2/10 , Fire Discipline  , 49 kill , 240 pp - U:011  [+66 exp]
 Pz IVD , Pz. Div. 2/1 , 3 bars , 336 exp , Niemcy , 3/10 , 45 kill , 240 pp - U:012  [+36 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 222 , R 1 (aggr. man.) , 3 bars , 383 exp , Niemcy , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 0 pp - U:005  [+9 exp]
 PSW 231 (6-Rad) , R 2 , 2 bars , 298 exp , Niemcy , 9/10 , 1 kill , 132 pp - U:015  [+23 exp]

Artyleria uniwersalna
 SdKfz 6/2 , Flak 1 , 4 bars , 417 exp , Niemcy , 9/10 , All Weather Combat  , 4 kill , 228 pp - U:014  [+76 exp]
 SdKfz 6/2 , Flak 2 (resilence) , 2 bars , 227 exp , Niemcy , 10/10 , Resilience  , 1 kill , 228 pp - U:017  [+70 exp]
 SdKfz 6/2 , Flak 3 , 1 bars , 194 exp , Niemcy , 4/10 , 1 kill , 228 pp - U:020  [+56 exp]
 SdKfz 6/2 , Flak 4 , 1 bars , 136 exp , Niemcy , 1/10 , Liberator  , 0 kill , 228 pp - U:102  [+60 exp]

Artyleria
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/1(dev.fire) , 4 bars , 444 exp , Niemcy , 13/10 , Devastating Fire  , 14 kill , 0 pp - U:004  [+105 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/2 (skilled rec.) , 2 bars , 263 exp , Niemcy , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 4 kill , 492 pp - U:009  [+30 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/3(street.f) , 3 bars , 346 exp , Niemcy , 11/10 , Street Fighter  , 5 kill , 580 pp - U:013  [+44 exp]
 10.5cm sK18 , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/1 K , 1 bars , 185 exp , Niemcy , 11/10 , Infiltration Tactics  , 3 kill , 462 pp - U:016  [+36 exp]
 15cm K18 , SdKfz 8 , Art.Abt. 1/2 K , 1 bars , 136 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 636 pp - U:018  [+25 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/3 , 1 bars , 112 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 528 pp - U:103  [+36 exp]

Myśliwiec
+  Bf 110C-3 , Jagd 1 , 3 bars , 391 exp , Niemcy , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:010  [+38 exp]
 Bf 109E-3 , Jagd 2 , 2 bars , 204 exp , Niemcy , 5/10 , Skilled Reconnaissance  , 3 kill , 420 pp - U:019  [+79 exp]

Bomb. taktyczny
+  Ju 88C-2 , Jagd 3 , 1 bars , 132 exp , Niemcy , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:021  [+67 exp]
+  Fw 189A-1 , R 1 , 1 bars , 117 exp , Niemcy , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:022  [+41 exp]

Player 1 : Niemcy, Waffen SS
Killed: INF:186  TNK:13   RCN:38   AT:10   FLAK:6    FORT:13   ATY:42   AD:1    FTR:10   TB:2      Total: 321
Lost  : INF:4    RCN:1    FTR:1      Total: 6

BV  3
V   2
TV  1
L   0
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #39 : Wrzesień 16, 2021, 02:09:51 »

Grecja.
Przed Helladą kupuję dwa Stukasy, dając tylko jedno podbicie stanu pelotki.

Dosyć braku wsparcia dla mych sił. Tu najmocniej odczuwałem deficyt. Liczę na szybkie nadrobienie doświadczenia.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #40 : Wrzesień 16, 2021, 08:36:51 »

Ominęła Cię Afryka. Grin Jajeczniczka na panzerze. Zima, zima, zima. Troszeczkę z górki.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2021, 09:28:38 wysłane przez vego181 » Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #41 : Wrzesień 16, 2021, 10:39:32 »

Hej Zsamot, troszkę podkurwię  Grin Tuż przed Klinem. Armia rozdarła już na Wehrmacht i Waffen. Ogólnie Wehrmacht jest od powietrza a Waffen przejmuje ląd.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2021, 03:08:44 wysłane przez vego181 » Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #42 : Wrzesień 16, 2021, 06:08:19 »

Fajny skład.
Nieszablonowy.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #43 : Wrzesień 16, 2021, 06:14:57 »

Tymczasem w Grecji...

Trochę is,ę bałem tego scenariusza bez prestiżu, tymczasem... poszło świetnie. Przybyły kolejne bonusy, liderzy. Słowem, gdy nie brak nagrody- byłbym 100% kontent.
Stukasy były tym, co mi brakowało w mej armii. Czyli po prostu solidne walnięcie za liniami wroga.
Nawet Bf-110 dzielnie walczy, aż lider się pojawia. Ogólnie to czas powoli kupić nowy myśliwiec... tylko wciąż pilniejsze cele.
W międzyczasie zdejmuję cały RAF. Spokój w przestworzach zapewniony.
Sytuacja jest prosta, mała grupka- działo, pelotka, recon, pionierzy idą wzdłuż wybrzeży. Okazjonalnie wsparcie z artylerii, którą tak przemieszczam, by i tam dosięgła. A po zachodniej krawędzi - dream team- piechota i dwie pelotki.
Czasem jest ostro, ale jednak dobrze wzmocniona artyleria wymusza pewien respekt. Po pierwszej ripoście komp odpuszcza następne podchody. Inna sprawa, że najczęściej wynik w obronie to 6-9:0 dla mnie. Zatem za bardzo nie ma czym potem atakować. Pancerna szarża jest tylko ciosem łaski.

OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.3,  *  Player prestige modifier 0%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: Bf 110C-3
 2   Ciechanow , #1 , Victory , score:55
 3   Suomussalmi , #2 , Tactical Victory , score:35
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:73
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: Fw 189A-1
 6   Race to Dunkirk , #5 , Victory , score:55
 7   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:78
--
Campaign score: 442  *  Average: 63

..
Current scenario: Thermopylae,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 5624 , Current prestige is 18
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive   Using map: 14
if BV: +1000, Crete - Operation Mercury , cap 12200, 11 turns prestige: 0
if V : +750, Crete - Operation Mercury , cap 12200, 15 turns prestige: 0
if TV: +500, Kishinev , cap 13600, 19 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , Inf. Div 1/1 H , 3 bars , 378 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:001  [+20 exp]
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , Inf. Div 1/2 H(overw.attack) , 3 bars , 356 exp , Niemcy , 9/10 , Overwhelming Attack  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+22 exp]
*  MG Schutzen , Opel Blitz 4x2 , Inf. Div 1/3 O , 3 bars , 372 exp , Niemcy , 4/10 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+28 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , Zsamot HQ , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
*  Pioniere , Opel Blitz 4x4 , Pioniere O(First.Strike) , 3 bars , 382 exp , Niemcy , 9/10 , First Strike  , 6 kill , 0 pp - U:008  [+54 exp]

Czołg
*  Pz IVD , Pz. Div. 1/1(extended front) , 5 bars , 712 exp , Niemcy , 10/10 , Extended Front  , 108 kill , 0 pp - U:006  [+58 exp]
 Pz IVD , Pz. Div. 1/2(fire disc.) , 4 bars , 469 exp , Niemcy , 10/10 , Fire Discipline  , 57 kill , 240 pp - U:011  [+55 exp]
 Pz IVD , Pz. Div. 2/1 , 3 bars , 365 exp , Niemcy , 10/10 , 52 kill , 240 pp - U:012  [+29 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 222 , R 1 (aggr. man.) , 4 bars , 423 exp , Niemcy , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 0 pp - U:005  [+40 exp]
 PSW 231 (6-Rad) , R 2 , 3 bars , 336 exp , Niemcy , 7/10 , 2 kill , 132 pp - U:015  [+38 exp]

Artyleria uniwersalna
 SdKfz 6/2 , Flak 1All (weather combat) , 4 bars , 426 exp , Niemcy , 11/10 , All Weather Combat  , 4 kill , 250 pp - U:014  [+9 exp]
 SdKfz 6/2 , Flak 2 (resilence) , 2 bars , 263 exp , Niemcy , 10/10 , Resilience  , 1 kill , 228 pp - U:017  [+36 exp]
 SdKfz 6/2 , Flak 3 , 2 bars , 287 exp , Niemcy , 7/10 , 1 kill , 228 pp - U:020  [+93 exp]
 SdKfz 6/2 , Flak 4(liberator) , 2 bars , 205 exp , Niemcy , 9/10 , Liberator  , 0 kill , 228 pp - U:023  [+69 exp]

Artyleria
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/1(dev.fire) , 4 bars , 483 exp , Niemcy , 13/10 , Devastating Fire  , 18 kill , 0 pp - U:004  [+39 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/2 (skilled rec.) , 2 bars , 279 exp , Niemcy , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 4 kill , 492 pp - U:009  [+16 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/3(street.f) , 3 bars , 372 exp , Niemcy , 11/10 , Street Fighter  , 5 kill , 580 pp - U:013  [+26 exp]
 10.5cm sK18 , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/1 K(infiltr.tact.) , 2 bars , 213 exp , Niemcy , 11/10 , Infiltration Tactics  , 3 kill , 462 pp - U:016  [+28 exp]
 15cm K18 , SdKfz 8 , Art.Abt. 1/2 K , 1 bars , 157 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 636 pp - U:018  [+21 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Abt. 1/3 , 1 bars , 140 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 528 pp - U:024  [+28 exp]

Myśliwiec
+  Bf 110C-3 , Jagd 1 , 4 bars , 473 exp , Niemcy , 9/10 , Shock Tactics  , 8 kill , 0 pp - U:010  [+82 exp]
 Bf 109E-3 , Jagd 2(skilled rec.) , 2 bars , 276 exp , Niemcy , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 5 kill , 420 pp - U:019  [+72 exp]

Bomb. taktyczny
+  Ju 88C-2 , Jagd 3 , 1 bars , 180 exp , Niemcy , 5/10 , 5 kill , 0 pp - U:021  [+48 exp]
+  Fw 189A-1 , R 1 , 1 bars , 148 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:022  [+31 exp]
 Ju 87D ,  , 2 bars , 207 exp , Niemcy , 7/10 , 1 kill , 480 pp - U:062  [+127 exp]
 Ju 87D ,  , 1 bars , 166 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 480 pp - U:063  [+86 exp]

Player 1 : Niemcy, Waffen SS
Killed: INF:207  TNK:15   RCN:38   AT:18   FLAK:6    FORT:16   ATY:51   AD:1    FTR:12   TB:2      Total: 366
Lost  : INF:4    RCN:1    FTR:1      Total: 6

BV  4
V   2
TV  1
L   0
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #44 : Wrzesień 16, 2021, 07:32:51 »

Masz jakiś słabych tych liderów. Szkoda że nie masz na artylerii reconnaissance movement i żadnego Combat support.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2021, 08:02:53 wysłane przez vego181 » Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.19 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.016s, 2q)