Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 03:59:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Estek - G12 "Leśni Ludzie" v.4.1e (100%)  (Przeczytany 5691 razy)
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« : Wrzesień 06, 2022, 09:12:09 »

Pozostaję w klimatach "gustlikowych". Tym razem biorę na tapetę coś w zupełnie innym stylu. Skromna ilość jednostek, brak nagród i szybkie tempo scenariuszy Wink

Scenariusz 1: "Pierwsza Akcja"

W pierwszej misji grupa partyzancka ma za zadanie uchronić polskich jeńców przed przewiezieniem ich przez niemiecką żandarmerię do oflagu. Przemieszczam jak najsprawniej całą grupę do VHexu nr 1. Tam pozostawiam jednostki defensywne czyli pluton CKM i kompanię piechoty. Kawaleria wraz z posiłkową grupą partyzancką przebija się do VHexa nr 2.


 
OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 55  *  Average: 55

..
Current scenario: FIRST ACTION,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive   Using map: 12
if BV: +20, BEHIND THE GUN , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, BEHIND THE GUN , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, BEHIND THE GUN , cap 200, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Piechota , Zaprzeg , Komp. "Tadeusz" , 0 bars , 78 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+22 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 1 bars , 172 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:002  [+51 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 0 bars , 91 exp , Armia Krajowa , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+36 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:2    RCN:1    FORT:2      Total: 5
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  0 Leaders      Total :     78 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     78 exp,      0 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    172 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    172 exp,      1 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :     91 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     91 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    341 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    114 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Piechota :  3
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1

Player 2  Niemcy   has 7 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #1 : Wrzesień 06, 2022, 09:19:24 »

Scenariusz 2: "Za Bronią"

Zakupy:
1. Kompania "Tadeusz" dosiada koni jak rasowa kawaleria

Kolejne zadanie to zdobycie broni z niemieckich magazynów. Prosta i szybka akcja. Doskok, atak i rozbicie składu.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 114  *  Average: 57

..
Current scenario: BEHIND THE GUN,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive   Using map: 707
if BV: +30, CHASE , cap 200, 12 turns prestige: 0
if V : +15, CHASE , cap 200, 15 turns prestige: 0
if TV: +5, CHASE , cap 200, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 1 bars , 138 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+60 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 2 bars , 231 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+59 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 1 bars , 124 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+33 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:2    RCN:1    FORT:7      Total: 10
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  0 Leaders      Total :    138 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    138 exp,      2 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    231 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    231 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    124 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    124 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    493 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    164 exp,      2 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 4 units total (core+aux):
Piechota :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1

Player 2  Niemcy   has 12 units total (core+aux):
Piechota :  3
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  6


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #2 : Wrzesień 06, 2022, 09:40:26 »

Scenariusz 3: "Obława"

Zakupy: brak

W trzecim scenariuszu pojawiają się schody. Przyznaje, że miałem do niego trzy podejścia a i tak skończyło się tylko zwykłym zwycięstwem. Niemcy zorganizowali obławę. Ku leśnej kryjówce partyzantów wysłano żandarmerię, a jedyną drogę ucieczki zablokowały dwie kompanie SS. Zadanie jest podwójne. Nie dopuścić żandarmów do zdobycia kryjówki i jednocześnie wyprowadzić oddział poza kordon SS-mannów. Kluczem do sukcesu w tym scenariuszu, że jest właściwy podział sił i szczęście w wynikach pojedynków. Ja ostatecznie postanowiłem by obronę tworzyły dwie kompanie auxowych partyzantów + mój CKM a atak na wschód przeprowadzili moje dwie grupy kawaleryjskie wzmocnione auxowym moździerzem.

Obrona VHexa nr 1 nie sprawiała większych problemów. Właściwie rozmieszczony pluton CKM nie pozwala żandarmom na rozwinięcie skrzydeł a i niemiecki samolot zwiadowczy jest czym poczęstować. Więcej problemów mieli kawalerzyści. Musieli się borykać z trudnym terenem, wąską przeprawą przez rzekę i tym wszystkim co przygotował na ich drodze przeciwnik. VHex nr 2 zdobyty został ostatnią salwą amunicji.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
--
Campaign score: 144  *  Average: 48

..
Current scenario: CHASE,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 0 , Current prestige is 130
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive   Using map: 308
if BV: +60, TERROR , cap 200, 7 turns prestige: 0
if V : +45, TERROR , cap 200, 9 turns prestige: 0
if TV: +0, TERROR , cap 200, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 1 bars , 195 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 5 kill , 0 pp - U:001  [+57 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 2 bars , 281 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+50 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 1 bars , 192 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:003  [+68 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:5    RCN:2    FORT:9      Total: 16
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  0 Leaders      Total :    195 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    195 exp,      5 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    281 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    281 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    192 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    192 exp,      5 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    668 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    223 exp,      4 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Piechota :  3
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  3
Rozpoznanie :  2
Artyleria uniwersalna :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #3 : Wrzesień 06, 2022, 10:07:42 »

Scenariusz 4: "Terror"

Zakupy:
1. Moździerz 81 mm.

W czwartym scenariuszu przyjdzie nam zapobiec niemieckiej pacyfikacji miasteczka sprzyjającego partyzantom. Nie ma czasu do stracenia. Wokół VHexa nr 1 znajduje się kordon policji i żandarmów, którzy na pierwszy ogień biorą na cel niewinnych cywili. Na miejsce akcji najpierw przybywa pluton CKM. Auxowi partyzanci zajmują serce miasteczka a cywili udaje się wyprowadzić w bezpieczniejsze rejony. Niemców robi się coraz więcej, ale tym razem staje przed nimi uzbrojony przeciwnik w postaci dwóch oddziałów kawalerii wspartych plutonem moździerzy. Okolice miasteczka zostają sprawnie oczyszczone z wroga a atak bardziej zorganizowanych jednostek ze wschodniego brzegu, zostaje krwawo zatrzymany na linii rzeki. Wkrótce partyzanci przechodzą na drugą stronę ścigać uciekającego przeciwnika. Wycieczka kawalerzystów rozbija niemiecki posterunek w VHexie nr 2. Kompania kawalerii zyskuję lidera "Aggressive Attack". Bardzo ciekawy scenariusz.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 202  *  Average: 50

..
Current scenario: TERROR,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 168 , Current prestige is 7
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive   Using map: 236
if BV: +25, LONG MARCH , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, LONG MARCH , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, LONG MARCH , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 2 bars , 269 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Attack  , 7 kill , 0 pp - U:001  [+74 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 3 bars , 351 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+70 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 2 bars , 281 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+89 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 0 bars , 15 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 168 pp - U:019  [+15 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:13   TNK:1    RCN:2    FORT:10     Total: 26
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  3
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    269 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    269 exp,      7 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    351 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    351 exp,      4 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    281 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    281 exp,      6 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     15 exp,      2 kill,    168 pp    Average:     15 exp,      2 kill,    168 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :    916 exp,     19 kill,    168 pp    Average:    229 exp,      5 kill,     42 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  4
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 1 units total (core+aux):
Rozpoznanie :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #4 : Wrzesień 08, 2022, 08:03:30 »

Scenariusz 5: "Długi Marsz"

Zakupy: brak

Po ostatniej akcji grupa partyzancka przemieszcza się na drugi brzeg Wisły. Przed nimi tytułowa długa droga do punktu ewakuacji (EH nr 1). Po sprawnym pokonaniu obsady mostu, omijam miasto i sprawnym marszem ruszam na południe. Kto blokuję drogę, zostaje rozbity. Najważniejsze by do Escape Hexa dotarły na czas przynajmniej dwie jednostki. Udaje się to osiągnąć w ostatniej turze na BV. Lidera zyskuję pluton CKM.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 252  *  Average: 50

..
Current scenario: LONG MARCH,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 168 , Current prestige is 32
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive   Using map: 197
if BV: +20, ESPIONAGE , cap 210, 10 turns prestige: 0
if V : +10, ESPIONAGE , cap 210, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, ESPIONAGE , cap 210, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 3 bars , 375 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Attack  , 9 kill , 0 pp - U:001  [+106 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 3 bars , 391 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+40 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 3 bars , 327 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+46 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 0 bars , 24 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 168 pp - U:004  [+9 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:15   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:12     Total: 31
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  4
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    375 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    375 exp,      9 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    391 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    391 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    327 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    327 exp,      6 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     24 exp,      2 kill,    168 pp    Average:     24 exp,      2 kill,    168 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1117 exp,     24 kill,    168 pp    Average:    279 exp,      6 kill,     42 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Piechota :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 13 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  3
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #5 : Wrzesień 08, 2022, 08:47:18 »

Scenariusz 6: "Wywiad"

Zakupy: brak

Następne zadanie polega na wykradzeniu tajnych dokumentów ze strzeżonej placówki w VHexie nr 1. W drodze do niej grupa niszczy niemiecki posterunek we wsi oraz wieżę strażniczą. Sama placówka posiada jednak silną obsadę. Partyzanci stosują taktykę walki podjazdowej. CKM i moździerz bronią linii lasu a kawaleria wyprowadza ataki a następnie wycofuję się pod osłonę ciężkiej broni. W 6-tej turze, wykorzystując luki w niemieckiej defensywie, partyzantom udaje się przeniknąć do strategicznego budynku a następnie wykraść jego skarby.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 308  *  Average: 51

..
Current scenario: ESPIONAGE,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 168 , Current prestige is 42
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive   Using map: 474
if BV: +35, CHASE II , cap 210, 8 turns prestige: 0
if V : +20, CHASE II , cap 210, 10 turns prestige: 0
if TV: +15, CHASE II , cap 210, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 3 bars , 388 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Attack  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+13 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 4 bars , 435 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:002  [+44 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 3 bars , 346 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:003  [+19 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 0 bars , 50 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 168 pp - U:004  [+26 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:15   TNK:1    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:16     Total: 37
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  5
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    388 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    388 exp,     11 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    435 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    435 exp,     10 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    346 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    346 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     50 exp,      2 kill,    168 pp    Average:     50 exp,      2 kill,    168 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1219 exp,     30 kill,    168 pp    Average:    305 exp,      8 kill,     42 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Piechota :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  4
Czołg :  1
Fortyfikacje :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #6 : Wrzesień 08, 2022, 09:04:57 »

Scenariusz 7: "Obława II"

Zakupy: brak

Niemcy reagują sprawnie i odcinają partyzantom drogę odwrotu. Zacieśniam szyki i ruszam na południe na EH nr 1. W centrum moździerz, na tyłach CKM, na skrzydłach kawaleria. W przebiciu kordonu pomagają mi dwie posiłkowe kompanie partyzantów. Kiedy jestem już o krok od EH nr 1, wjeżdżają do niego zmotoryzowane pododdziały SS. Wywiązuję się krótka i krwawa potyczka, która kończy się rozbiciem nazistów. Wraz z ewakuacją trzech jednostek scenariusz kończy się pełnym sukcesem.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 362  *  Average: 51

..
Current scenario: CHASE II,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 168 , Current prestige is 42
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive   Using map: 474
if BV: +15, CONVOY , cap 220, 7 turns prestige: 0
if V : +10, CONVOY , cap 220, 9 turns prestige: 0
if TV: +5, CONVOY , cap 220, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 4 bars , 414 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Attack  , 13 kill , 0 pp - U:001  [+26 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 4 bars , 476 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 13 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+41 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 3 bars , 374 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+28 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 0 bars , 79 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 2 kill , 168 pp - U:004  = Escaped!  [+29 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:18   TNK:1    RCN:4    AT:1    FLAK:1    FORT:18     Total: 43
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  6
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    414 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    414 exp,     13 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    476 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    476 exp,     13 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    374 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    374 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     79 exp,      2 kill,    168 pp    Average:     79 exp,      2 kill,    168 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1343 exp,     35 kill,    168 pp    Average:    336 exp,      9 kill,     42 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  3
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  4
Czołg :  1
Rozpoznanie :  2
Fortyfikacje :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #7 : Wrzesień 10, 2022, 10:03:11 »

Scenariusz 8: "Konwój"

Zakupy: brak

Kolejne zadanie to zlikwidowanie niemieckiego konwoju ciężarówek z pieniędzmi i zagrabionymi kosztownościami, która wyjedzie z Krakowa w kierunku do Kielc. Operację należy przeprowadzić tak by żadna niemiecka jednostka nie dotarła do do Kazimierzy Wielkiej (VHex nr 1). Warto tam umieścić auxowy pluton partyzantów. Zasadzka oddziałów core przygotowana zostaje pod Proszowicami. Jednostki lepiej rozstawić w szeroki wachlarz bo Niemcy przemieszczają się szeroką ławą.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 416  *  Average: 52

..
Current scenario: CONVOY,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 168 , Current prestige is 52
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive   Using map: 700
if BV: +15, BY THE BRIDGE , cap 230, 6 turns prestige: 0
if V : +10, BY THE BRIDGE , cap 230, 8 turns prestige: 0
if TV: +5, BY THE BRIDGE , cap 230, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 4 bars , 445 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 0 pp - U:001  [+31 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 5 bars , 552 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 15 kill , 0 pp - U:002  [+76 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 4 bars , 440 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 0 pp - U:003  [+66 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 0 bars , 98 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 168 pp - U:004  [+19 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:24   TNK:1    RCN:5    AT:1    FLAK:1    FORT:18     Total: 50
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  7
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    445 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    445 exp,     15 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    552 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    552 exp,     15 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    440 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    440 exp,      8 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     98 exp,      3 kill,    168 pp    Average:     98 exp,      3 kill,    168 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1535 exp,     41 kill,    168 pp    Average:    384 exp,     10 kill,     42 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Piechota :  3
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 2 units total (core+aux):
Rozpoznanie :  1
Artyleria uniwersalna :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #8 : Wrzesień 10, 2022, 10:16:54 »

Scenariusz 9: "Przez Most"

Zakupy: brak

Po udanej akcji lepiej się ulotnić za Wisłę w kierunku Brzeska (VHex nr 1). Do wyboru jest przeprawa w Koszycach lub w Nowym Brzesku. Wybieram obie drogi na raz. Po udanej akcji koncentruję oddziały na zachód od Brzeska i przeprowadzam uderzenie na miasto. Niemcy zostają wyparci przy ciężkich stratach kawalerzystów z kompanii "Tadeusz".



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 469  *  Average: 52

..
Current scenario: BY THE BRIDGE,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 168 , Current prestige is 62
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive   Using map: 700
if BV: +25, IN THE MOUNTAINS , cap 245, 8 turns prestige: 0
if V : +15, IN THE MOUNTAINS , cap 245, 10 turns prestige: 0
if TV: +10, IN THE MOUNTAINS , cap 245, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 5 bars , 514 exp , Armia Krajowa , 3/10 , Aggressive Attack  , 18 kill , 0 pp - U:001  [+69 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 5 bars , 600 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 17 kill , 0 pp - U:002  [+48 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 4 bars , 499 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 9 kill , 0 pp - U:003  [+59 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 1 bars , 127 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 168 pp - U:004  [+29 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:26   TNK:1    RCN:5    AT:1    FLAK:1    FORT:22     Total: 56
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  8
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    514 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    514 exp,     18 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    600 exp,     17 kill,      0 pp    Average:    600 exp,     17 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    499 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    499 exp,      9 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    127 exp,      3 kill,    168 pp    Average:    127 exp,      3 kill,    168 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1740 exp,     47 kill,    168 pp    Average:    435 exp,     12 kill,     42 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Piechota :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 12 units total (core+aux):
Piechota :  5
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #9 : Wrzesień 10, 2022, 11:35:05 »

Scenariusz 10: "W Góry"

Zakupy: brak

Grupa partyzantów kontynuuje marsz na południe w kierunku Karpat. Trzeba dojść do punktu ewakuacji na pograniczu polsko-słowackim (EH nr 1). Partyzanci przekraczają Dunajec pod Zakliczynem a następnie wykonują zwrot na wschód ku rzece Białej. Na południe od Ciężkowic depczą im po pętach niemieccy żandarmi. Marsz w szyku ubezpieczonym trwa, aż po Gorlice. Tam CKM i moździerz zastawiają zasadzkę a kawaleria prze dalej na południe ku Zdyni. Wkrótce pojawiają się auxowe posiłki pod Nieznajową (VHex nr 2). Z ich pomocą oczyszczam drogę od Gorlic i ewakuuję trzy niezbędne jednostki.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 519  *  Average: 51

..
Current scenario: IN THE MOUNTAINS,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 168 , Current prestige is 234
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive   Using map: 704
if BV: +110, EXCURSION , cap 255, 13 turns prestige: 0
if V : +80, EXCURSION , cap 255, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, EXCURSION , cap 255, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 5 bars , 548 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Attack  , 21 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+34 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 5 bars , 621 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 17 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+21 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 5 bars , 543 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:003    [+44 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 1 bars , 157 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 3 kill , 168 pp - U:004  [+30 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:27   TNK:1    RCN:6    AT:1    FLAK:1    FORT:25     Total: 61
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  9
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    548 exp,     21 kill,      0 pp    Average:    548 exp,     21 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    621 exp,     17 kill,      0 pp    Average:    621 exp,     17 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    543 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    543 exp,     10 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    157 exp,      3 kill,    168 pp    Average:    157 exp,      3 kill,    168 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1869 exp,     51 kill,    168 pp    Average:    467 exp,     13 kill,     42 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Piechota :  2
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 17 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  1
Rozpoznanie :  3
Fortyfikacje :  5
Artyleria :  1
Obrona plot. :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #10 : Wrzesień 10, 2022, 11:54:33 »

Scenariusz 11: "Wycieczka"

Zakupy:
1. Kompania Partyzantów.
2. Wzmocnienie stanu w CKM do 11/10.
3. Dodatek "Fast Speed" dla moździerza.

Grupa partyzancka po wzmocnieniu swoich sił o dodatkową kompanię, schodzi z gór w kierunku Tarnowa. Rozpoznanie donosi o przebywającej w tamtej okolicy niemieckiej dywizji piechoty, która odpoczywa w okolicy po kampanii we Francji. Czas im nieco popsuć wakacje. Znaną dobrze drogą partyzanci ruszają w kierunku Gorlic. Posiłkowe jednostki zabezpieczają skrzydło uderzenia pod Foluszem a później chronią tyły. Jednostki core po likwidacji niemieckiego posterunku przekraczają rzekę Ropę i ruszają drogą na Biecz. Tam zostają dostrzeżone przez niemieckich kolarzy i nakryte niecelnym ogniem artylerii. Kawaleria rozbija zwiadowców oraz unieszkodliwia haubice. Następnie całe zgrupowanie zwiera szyki i atakuje górujące nad VHexem nr 1 wzgórza. Stamtąd panują doskonałe warunki do ostrzału dla moździerzy i CKM-ów oraz wyprowadzenia szarż kawaleryjskich.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 582  *  Average: 52

..
Current scenario: EXCURSION,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive   Using map: 704
if BV: +45, CHASE III , cap 285, 15 turns prestige: 0
if V : +25, CHASE III , cap 285, 18 turns prestige: 0
if TV: +15, CHASE III , cap 285, 21 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 5 bars , 562 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Attack  , 23 kill , 0 pp - U:001  [+14 exp]
 Partyzanci , Komp. "Albin" , 0 bars , 39 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 0 kill , 72 pp - U:027  [+39 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 5 bars , 634 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 20 kill , 0 pp - U:002  [+13 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 5 bars , 585 exp , Armia Krajowa , 11/10 , Aggressive Maneuver  , 11 kill , 0 pp - U:003  [+42 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 1 bars , 165 exp , Armia Krajowa , 10/10 ,      Fast Speed, 3 kill , 168 pp - U:004  [+8 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:31   TNK:1    RCN:7    AT:1    FLAK:1    FORT:26   ATY:1      Total: 68
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 10
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    601 exp,     23 kill,     72 pp    Average:    301 exp,     12 kill,     36 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    634 exp,     20 kill,      0 pp    Average:    634 exp,     20 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    585 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    585 exp,     11 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    165 exp,      3 kill,    168 pp    Average:    165 exp,      3 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  3 Leaders      Total :   1985 exp,     57 kill,    240 pp    Average:    397 exp,     11 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Piechota :  4
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 12 units total (core+aux):
Piechota :  8
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #11 : Wrzesień 11, 2022, 09:15:04 »

Scenariusz 12: "Obława III"

Zakupy:
1. Podniesienie stanu w plutonie CKM do 12/10

Niemcy ruszają z kolejną operacją antypartyzancką. Naszym zadaniem jest ich powstrzymanie na linii wsi Zdynia (VHex nr 1) i Nieznajowa (VHex nr 2) oraz niedopuszczenie do zdobycia pozycji nr 3 w głębi gór. Za utrzymanie wszystkich pozycji jest BV. Pod Zdynią wystawiam kompanię kawalerii "Tadeusz" i kompanię partyzantów "Albin". W Nieznajowej CKM i moździerz. Kawaleria w centrum będzie utrzymywać balans między dwoma pozycjami obronnymi. Atak niemiecki przebiega na raty i jest dość słabo skoordynowany. Tym sposobem, przerzucając siły raz pod jedną wieś, raz pod drugą uzyskujemy lokalne przewagi i panujemy nad sytuacją. Pod koniec kawaleria i partyzanci wyprowadzają kilka udanych kontrataków. Niem gdzie podziała się niemiecka artyleria i czołgi. Pod Zdynią i Nieznajową ich nie widziałem.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:63
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 632  *  Average: 52

..
Current scenario: CHASE III,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 8
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive   Using map: 704
if BV: +80, BIESZCZADY , cap 320, 10 turns prestige: 0
if V : +60, BIESZCZADY , cap 320, 10 turns prestige: 0
if TV: +40, BIESZCZADY , cap 320, 10 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 5 bars , 584 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Attack  , 24 kill , 0 pp - U:001  [+22 exp]
 Partyzanci , Komp. "Albin" , 0 bars , 62 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 3 kill , 72 pp - U:005  [+23 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 5 bars , 675 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 23 kill , 0 pp - U:002  [+41 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 5 bars , 672 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+87 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 1 bars , 181 exp , Armia Krajowa , 10/10 ,      Fast Speed, 3 kill , 168 pp - U:004  [+16 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:40   TNK:1    RCN:8    AT:1    FLAK:1    FORT:26   ATY:1    TB:1      Total: 79
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 11
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    646 exp,     27 kill,     72 pp    Average:    323 exp,     14 kill,     36 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    675 exp,     23 kill,      0 pp    Average:    675 exp,     23 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    672 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    672 exp,     12 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    181 exp,      3 kill,    168 pp    Average:    181 exp,      3 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2174 exp,     65 kill,    240 pp    Average:    435 exp,     13 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  4
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  2

Player 2  Niemcy   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  3
Czołg :  1
Artyleria :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #12 : Wrzesień 12, 2022, 01:49:38 »

Scenariusz 12: "Obława III"

Niem gdzie podziała się niemiecka artyleria i czołgi. Pod Zdynią i Nieznajową ich nie widziałem.


Ja tam widziałem. Rozbiłem i czołg, i 3 artylerie. Została mi ledwie jedna kompania Grendschutzu tutaj. Nie miałem jak już do niej dojśc, a miała ledwo 5/10.

Bardzo ciekawa Gustlikowa kampania.
Bardzo ciekawie czyta się wprowadzenia, jak też sam "Scenariusz" poszczególnych starć, potyczek, bitew czasem wręcz - nader dobrze przemyślany.
Bardzo ciekawa kampania.

Również - polecam! - to, że jest tutaj limit rozstawienia jednostek. Prestiżu nader niewiele. Trzeba myśleć!
Mnie to się - wielokrotnie - NIE udawało  Roll Eyes  Cheesy

p.s.
Zapomniałem, jak się uploaduje mapki... eh... Chyba będę korzystał z Twoich Tongue
Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #13 : Wrzesień 14, 2022, 08:21:09 »

p.s.
Zapomniałem, jak się uploaduje mapki... eh... Chyba będę korzystał z Twoich Tongue

Musisz się uśmiechnąć do kowdara  Wink

Scenariusz 13: "Bieszczady"

Zakupy:
1. Dodatek "Support" w kompanii "Albin"

W zimowym klimacie rusza operacja pozyskania zapasów na zimę z niemieckich magazynów zlokalizowanych gdzieś w Bieszczadach. Ruszam w dwóch kolumnach w asyście auxowych partyzantów. Na VHex nr 1 idzie kawaleria i CKM a na VHex nr 2 kompania partyzantów "Albin" i moździerz. Pozycje niemieckie są dobrze przygotowane do obrony, ale dla ludzi lasu nie ma rzeczy niemożliwych. W 8-mej turze pozycja nr 1, zostaje wzięta z trzech stron (od południa, wschodu i zachodu). VHex nr 2 od południa i z zachodu.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:63
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:50
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 691  *  Average: 53

..
Current scenario: BIESZCZADY,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 5
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive   Using map: 240
if BV: +150, TRANSPORTS , cap 450, 12 turns prestige: 0
if V : +90, TRANSPORTS , cap 450, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, TRANSPORTS , cap 450, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 5 bars , 639 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Attack  , 26 kill , 0 pp - U:001  [+55 exp]
 Partyzanci , Komp. "Albin" , 1 bars , 142 exp , Armia Krajowa , 6/10 ,   Support, 6 kill , 72 pp - U:005  [+80 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 5 bars , 707 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 24 kill , 0 pp - U:002  [+32 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 5 bars , 706 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+34 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 1 bars , 184 exp , Armia Krajowa , 10/10 ,      Fast Speed, 3 kill , 168 pp - U:004  [+3 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:41   TNK:1    RCN:9    AT:1    FLAK:1    FORT:32   ATY:1    AD:1    TB:1      Total: 88
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 12
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    781 exp,     32 kill,     72 pp    Average:    391 exp,     16 kill,     36 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    707 exp,     24 kill,      0 pp    Average:    707 exp,     24 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    706 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    706 exp,     12 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    184 exp,      3 kill,    168 pp    Average:    184 exp,      3 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2378 exp,     71 kill,    240 pp    Average:    476 exp,     14 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 9 units total (core+aux):
Piechota :  3
Rozpoznanie :  2
Fortyfikacje :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2022, 08:23:05 wysłane przez Estek » Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #14 : Wrzesień 17, 2022, 06:57:20 »

Scenariusz 14: "Transporty"

Zakupy:
1. Grupa Szturmowa

Wiosną 1941 roku wzmógł się ruch kolejowy na stacjach południowej Polski. Wywiad donosi, że pociągi odprawiane są głównie na Słowację i Węgry. Trzeba sprawdzić co się dzieje i namieszać trochę w szykach przeciwnika. Celem są stacje w Gorlicach (VHex nr 1) i Grybowie (VHex nr 2).

Partyzanci formują się w dwie kolumny. Na Gorlice rusza szwadron "Stanisław", mój CKM, Grupa Szturmowa i jedna auxowa kompania Partyzantów. Na Grybów druga auxowa kompania i CKM oraz mój moździerz i kompanie "Albin" i "Tadeusz". Przejście przez Sękową i Ujście Gorlickie nie nastręcza większych trudności. Obie grupy dość sprawnie podchodzą pod swoje zasadnicze cele i angażują się w intensywne walki wokół VHexów. Opór Niemców jest twardszy niż to miało miejsce w poprzednich scenariuszach. Partyzanci neutralizują niemieckie stanowiska obserwacyjne i dość sprawnie wdzierają się do Gorlic. Kawaleria i grupa szturmowa uderza następnie w kierunku stacji kolejowej a CKM zajmuje się artylerią wroga i chroni skrzydło ataku przy moście na Ropie. W tym czasie grupa zachodnia pod Grybowem ściąga na siebie uwagę obrońców pozycji i naciska w kierunku Ropy by zapewnić komunikację między dwoma kolumnami. Kiedy pod Gorlicami sytuacja zostaje w pełni opanowana, wszystkie siły koncentrują się na Grybowie. Miasto zostaje oflankowane z trzech stron a wykrwawiona obrona pęka w 10 turze. Dobry debiut zanotowała grupa szturmowa. Wpadł lider i doszło sporo doświadczenia. Kolejnego lidera zyskał moździerz.



OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2022\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   CHASE , #2 , Victory , score:30
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:56
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:63
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:50
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:59
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 741  *  Average: 52

..
Current scenario: TRANSPORTS,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 384 , Current prestige is 11
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive   Using map: 704
if BV: +60, BARBAROSSA , cap 480, 10 turns prestige: 0
if V : +45, BARBAROSSA , cap 480, 13 turns prestige: 0
if TV: +30, BARBAROSSA , cap 480, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie , Komp. "Tadeusz" , 5 bars , 705 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Attack  , 30 kill , 0 pp - U:001  [+66 exp]
 Partyzanci , Komp. "Albin" , 2 bars , 206 exp , Armia Krajowa , 2/10 ,   Support, 7 kill , 72 pp - U:005  [+64 exp]
 Grupa Szturmowa  , Komp. "Kazimierz" , 3 bars , 305 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Ferocious Defense  , 4 kill , 144 pp - U:034  [+116 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , Szw. Rozp. "Stanisław" , 5 bars , 801 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 26 kill , 0 pp - U:002  [+94 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon , Plut. CKM "Edward" , 5 bars , 796 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 15 kill , 0 pp - U:003  [+90 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Plut. Moź. "Bogusław" , 2 bars , 222 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Influence  ,      Fast Speed, 3 kill , 168 pp - U:004  [+38 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:50   TNK:1    RCN:9    AT:1    FLAK:1    FORT:40   ATY:2    AD:1    TB:1      Total: 106
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 13
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1216 exp,     41 kill,    216 pp    Average:    405 exp,     14 kill,     72 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    801 exp,     26 kill,      0 pp    Average:    801 exp,     26 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    796 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    796 exp,     15 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    222 exp,      3 kill,    168 pp    Average:    222 exp,      3 kill,    168 pp
* Summary:     *   6 Units *  5 Leaders      Total :   3035 exp,     85 kill,    384 pp    Average:    506 exp,     14 kill,     64 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 6 units total (core+aux):
Piechota :  3
Fortyfikacje :  1
Obrona plot. :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.098 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 2q)