Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 06:47:05 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Besiu Partyzancka kampania / G12 Leśni Ludzie 100%  (Przeczytany 13437 razy)
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« : Wrzesień 13, 2022, 01:26:18 »

Leśni ludzie.

Wprowadzenie
Cóż, sobota popołudniu, zaczęło lać, więc może sobie poszpilam. Co by tu? Obejrzałem, moje stare save'y... Oho! mam nawet takie, (tutaj, z dedykacją dla Waldziosa, odnośnie mych "wykopalisk" Heh!) z 2014 roku. Jakaś kampania niemiecka "Kierunek wschód", której nie dokończyłem. Mam też rozpoczętą kampanię 7 Armia pancerna. mam też Polaków... i Grecki epos...
No, ale to zbyt dużo jednostek - tak sobie koncypuję.
więc... postanawiam tych partyzantów. Rzuciłem okiem na Estkowych "zielonych ludzików", i dobra. Mało jednostek, szybkie plansze.

Odnośnie partyzantki. Żeby była jasność: Ja, ja byłbym pewnie siedział, na dupie, i "nie szumiał". Jak miałem 20, 20+, to owszem! jakiż to ja Wyryyyywny byłem! Od razu! Do lasu! itd. itp. Teraz... już raczej, jestem po lekturze zbyt wielu książek oraz doświadczeń życiowych.
NIE. Nie wszedłbym do czynnego ruchu oporu.
Oduczyła mnie tego, przeczytana wiosną, napisana przez Profesora UJ, byłego dziekana i chyba ex-rektora UJ, Chwalbę, kniga (popularnonaukowa! Więc polecam! łatwo się czyta! Wywiad - rzeka, więc przystępna forma) - "Polska - Rosja. Historia obsesji, obsesja historii".
Otóż tamto, opisuje nasze "zrywy powstańcze". W szczególności okoliczności Powstania Listopadowego. Z G R O Z A !!! Na serio.
Jest też audiobook, jak się komuś nie chce czytać, a np. dojeżdża do pracy. Posłuchajcie sobie, jak to było NAPRAWDĘ. A nie to, jakie BBBBeeeezzzzeeeedddduuuurrry nas uczą w szkołach. Są tam często cytowane podręczniki, szkolne, również licealne. I co tam się za bzdury wypisuje - zdaniem historyka.
A choćby to, że Powstanie Listopadowe, było ruchawką, którą szajbusy wywołały. I nikt nie chciał, z "normalnych", zarówno oficerów jak i generałów, do tego szaleństwa przystąpić. W tę opiewaną w pieśniach i wychwalaną pierwszą noc Wysockiego, to - uwaga! - Polacy zabili 6 generałów, w domach i na ulicy. Bo?... bo oni NIE chcieli iść na Rosję. Bo byli w 1812 w Moskwie, wyruszyli z 700 tysięcy z Napoleonem. A teraz armia miała 30 tysięcy. I to było totalne szaleństwo. Wiec? Więc ci "Dzielni! Wspaniali! Patriotycznie! Zapaleni Qffa >>ku chwale ojczyzny<<" młodzieńcy - ich Zwyczajnie Ku***a Zabili. Bo nie chcieli przystąpić do ich szaleństwa.
I tam jest mnóstwo takich kwiatków, opisanych. Szajbusy polskie, typu konfederaci przeciwko królowi, a z Rosją itd.
Polecam.

No, i w takim świetle, widząc sytuację... Czy ja, JA(!), byłbym przystąpił do Ruchu Oporu? Do partyzantów? hm... jak to Wisława Szymborska "tyle o sobie wiemy, na ile nas sprawdzono"... lecz ja uważam, że byłbym odpowiedział "NIE". Możecie mnie zabić, jak powstańcy listopadowi.
Ja byłbym wykonywał to, co mam do wykonania. Ewentualnie powoli bym wykonywał, tzn. "mały sabotaż", jak Czesi.
Ogólnie, odnośnie Czechów, to polecam książki "Gottland" "Zrób sobie raj", żeby zobaczyć, jak zachowywali się Czesi wobec okupantów. Jak spowalniali ich pracę, w fabrykach itp. Ja byłbym raczej za ich rozumieniem. jak to jeden z Czechów, opisanych w tychże Tomasza Szczygła książkach. Otóż rzekł on swej córce, gdy po Niemcach - przyszli ruskie. I on im się poddał: "Córuś, nie ważna jest flaga, ważne, żeby był maszt."

Trzeba tutaj wziąć pod uwage, że Czesi, dostali wpiernicz w 1618-1648, stracili 1/3 ludności, potem jeszcze raz, i im się znudziło.
Ja również, byłbym w takim spojrzeniu.
No, ale Ja to ja. A Wy to wy. Także...

Tak to oto zaczynam kampanię "Leśni ludzie", z określonym nastawieniem.

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2022, 01:33:24 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #1 : Wrzesień 16, 2022, 12:20:20 »

Ludziki,
Nigdy, przenigdy nie spodziewałem się, iz dożyję chwili, gdy Polska w jakiejkolwiek grze zespołowej(!) - nie niszowej, jaka jest np. siatkówka (z Ogrooomnym szacunkiem dla siatkarzy i ich dokonań) - osiągnie jakiekolwiek sukcesy.
Naoglądałem się, za bajtal, zobaczyłem Bońka i Lato i Szarmacha. I to by było na tyle.
Dlatego też sukces w Koszykówce - niebywały! Półfinał, gdzie powinniśmy być na pewno nie bliżej niż 12 miejsce w Europie. Jeśli nie dalej.
Pokonanie JAKIEGOKOLWIEK państwa z byłej Jugosławii, na Wielkiej Imprezie - jest czymś...no... fenomenalnym!

A jednak! Da się! Coś niewiarygodnego. Niebywałego. Niemożliwe, do dokonania - a się dokonało.

Dlatego też - zagrajcie również, tę kampanię. Partyzanci - stanowią spore wyzwanie.
ja - dotarłem o wieeeeleee dalej, niż Estek! [czyli: czytaj między wierszami - jestem od niego Lepszejszy! Evil
 A co!  Tongue )

Zagrajcie, próbujcie.
ja doszedłem do planszy bodajże 22, gdzie walczę z Pantherą D (Podcast Wojenne Historie: najgorszy czołg II wojny światowej. ... Hm...   Huh serio?  Roll Eyes ja jeszcze, tego odcinka nie słuchałem. Trzeba się zaznajomić).
W każdym razie!
Czasem, jest niebywale ciężko.
Ale!
Skoro Polacy, w Koszykówce, mogli pokonać takich tuzów, i dojść do najlepszej czwórki, po drodze bijąc poprzednich Mistrzów...

Zagrajcie! Warto! Świetna, emocjonująca kampania! Serio!  Grin
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2022, 01:43:19 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #2 : Wrzesień 16, 2022, 02:51:19 »

Pierwsza Akcja
Niedbałość.
 

Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstęp.
Szaleństwo, jak to pisałem we wstępie. No, ale zobaczmy, co to niby partyzanci potrafią.
3 jednostki tylko, jak widziałem Estek, jak grał, więc postanowiłem, się zabawić, w deszczowe popołudnie i wieczór, skoro nie ma żadnej (normalnej) imprezy tanecznej, więc se poszpilam, chwilę, krótko. Ot tak, dla rozrywki.

Plan.
Patrzę na mapkę. I... nie mam Żadnego planu. Chyba podjadę, i zobaczę.
Uratować trzeba tylko Prisonersów, ale oni są aux, tylko Must Survive Unit (MSU)... więc trzeba ich poszanować. I za rzekę przejść. Tur dużo, więc spokojnie.

Zakupy:
Brak, nie ma kasy.
Walka:
Jadę, dość spontanicznie, "na pałę". Nadziewam się piechotą w zaprzęgu, na punkt niemiecki, Dużo ten posterunek ma  experiencu i spadam do 3/10. Dojeżdżam więc tam, z CKMem i konnicą, strzelam, W jego turze, przeżywam. Rozbijam punkt, jadę dalej. MSU ucieka na północ, północny wschód.
Po 3 dniach, pojawiają się niemieccy policjanci. Gdy ja rozprawiam się z kolejnym punktem oporu niemieckiego, to Schutzpolizei rozbijają mnie. Tracę szwadron konnicy.
Przybywają jako posiłki partyzanci, ale jest za późno. Niemcy przejmują mój VH.

Przegrana.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Loss , score:-15
--
Campaign score: -15  *  Average: -15

..
Current scenario: Pierwsza akcja,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Aggressive
if BV: +20, Za bronia , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Za bronia , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Za bronia , cap 200, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 0 bars , 65 exp , Armia Krajowa , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+9 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 111 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+56 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:2    RCN:1    FORT:2      Total: 5
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  0
V   0
TV  0
L   1

Averages:
Infantry       *   1 Units *  0 Leaders      Total :     65 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     65 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    111 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    111 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   2 Units *  0 Leaders      Total :    176 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     88 exp,      1 kill,      0 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 7 units total (core+aux):
Fortification :  7

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2022, 12:49:35 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #3 : Wrzesień 20, 2022, 12:13:50 »

p.s.
Piszę, te "post scriptum", umieszczając je na początku posta, aby... uzmysłowić graczom, pewne kwestie.\
Grając GrossDeutschland Division - odsyłam do wątku - gdy drugi raz, dostałem tę samą kampanię (czyli nazywam to "drugim kółeczkiem"), postanowiłem zagrać, bardziej... hm...? realnie?...tzn... zagrać np. na Victory. Bez jakiejś "bladej gorączki" na Brylantynowe Victory ani też bez "szpagatowania"...
Wyszło... - zobaczycie. Moim zdaniem, ciekawie...
Natomiast!
Grając tę kampanię, uzmysłowiłem sobie, jak bardzo wiele osób NIE publikuje tutaj. Żadnych raportów.
Nie wiem, z czego to wynika.
Jednym z moich (moich!) przypuszczeń (czyli opinii!) jest to, iż... no, "nie idzie mi tak dobrze", albo "jestem za cianki"... albo "nie potrafię tego przejść"...
Stąd też, postanowiłem => opublikować JAK, jak to Naprawdę, w moim przypadku, wygląda.
Ile czasem jest frustracji.
Ileż zniechęcenia.
Ileż *&^O$*@)(!! itp. leci, przy klawiaturze.

Weźcie to pod uwagę, czytając...
 Cheesy Cheesy

Pierwsza Akcja 2
 Marudzenie po bokach
 
 

Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstęp.
Po przegranej - poszedłem na spacer. Obejrzałem sobie, co wyprawia Yoyo Flow z Lety Cano, na youtube. o! Proszę! Widziałem toto, 4 lata temu, ale nie wiedziałem, co to za koleś. Teraz, instruktorka z Reggaettonu, mi go poleciła. I się okazało, że kiedyś, go widziałem, ale jako tancerza salsy. Naparzaka niesamowity, jak widziałem 18 sekund z Latn Congres w Paryżu, jego występ na YT.. (Yoyo flow reggeton paris latin congres). noooo... panocku... Co to kolo potrafi z ciałem zrobić. Szok.
Dobra, obejrzałem go, podniósł się nastrój, postanowiłem zagrać jeszcze raz.

Plan.
Trzeba podjechać do punktów oporu, postrzelać z CKMu, dobić piechotą, a konnica dojedzie bronić mojego VH. A Prisoners, pojadą naokoło, przez rzekę, do VH. człapią po 2 heksy, więc nim doczłapią, to dogonię ich moją piechotą, CKMem i partyzantami, których mam dostąć jako wsparcie.

Zakupy:
brak kasy.
Walka.
zgodnie z planem. Uciekinierzy człapią z VH na zachód, Moi walczą na południu z punktem niemieckim, jednym, drugim, nabywają doświadczenia. Na północy pojawiają się policjanci. No, i moi partyzanci. Więc, obsadzam VH, Schutzpolizei atakuje mnie, i jakiś recon. Ja się przesuwam nad rzekę.... A tam bunkier strzelający na 2 heksy... no pięknie. Czyli MSU jest w zasięgu jego, dostanie baty w następnej turze. Ciekawe...
No, ale nie ma z tym problemu jednak, żeby przetrwał, czy przeżyje ten oddział Prisoners MSU. Bo strzał zbiera, ale Policja niemiecka wypiera mnie z VH i zajmuje.

Loss.
Chyba nie muszę wklejać kolejnego raportu na ten temat? Estek?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2022, 02:41:03 wysłane przez besiu » Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #4 : Wrzesień 23, 2022, 08:22:14 »

Loss.
Chyba nie muszę wklejać kolejnego raportu na ten temat? Estek?

Spróbuj zostawić razem z jeńcami w mieście CKM i swój oddział piechoty a na most i VHex za rzeką uderz kawalerią i posiłkowym oddziałem partyzantów. Uda się  Wink
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #5 : Wrzesień 26, 2022, 11:58:03 »

Loss.
Chyba nie muszę wklejać kolejnego raportu na ten temat? Estek?

Spróbuj zostawić razem z jeńcami w mieście CKM i swój oddział piechoty a na most i VHex za rzeką uderz kawalerią i posiłkowym oddziałem partyzantów. Uda się  Wink
Estek,
Dzięki za podpowiedź. Ja to już - jakieś 2 tygodnie temu - przeszedłem...
Opisuję - żeby ludzie ZDALI sobie sprawę, że nie jestem jakiś Ą+Ę i bóg wie jakie możliwości mam...

Tutaj, na zachętę... żeby inni zobaczyli, że można to zagrać:

22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:50
--
25   Republika Pinczowska , #24 , Tactical Victory , score:11
--
Campaign score: 1097  *  Average: 43

..
Current scenario: Republika Pinczowska,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 520
Army cost: 876 , Current prestige is 1533
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 20
AI stance is Aggressive
if BV: +550, Warszawa , cap 1100, 14 turns prestige: 80
if V : +350, Warszawa , cap 1100, 17 turns prestige: 80
if TV: +200, Warszawa , cap 1100, 20 turns prestige: 80
Ls: Loss , turn prestige: 80

Także... Jestem przed ostatnią "misją", a tak naprawdę, uważam - że przed Totalnym Szaleństwem. Idiotyzmem na skalę niespotykaną, a może... w Polsce już "spotykaną", niejednokrotnie? Hm...?...
Nie wiem, czy zagram ten scenariusz... Nie mam ochoty, na poświęcanie czasu, na promowanie Szaleństwa warszawskiego...

ale!
Każdy z Graczy, który czyta forum, -> chciałbym, aby Zdał sobie sprawę, że Może Zagrać. Bez ciśnienia. Ja celowo - jadę teraz wiele razy na Tactical Victory... Także... da się
  Smiley
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2022, 01:05:32 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #6 : Wrzesień 29, 2022, 12:40:42 »

p..s.
To ostatnie takie podejście.. Dalej było już duuuużo lepiej.  Cheesy

Pierwsza Akcja 4
Brak planu i koncepcji
 


Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstęp.
Nie mam siły.

Plan.
Jak poprzednio.

Zakupy:
Brak kasy.

Walka.
zgodnie z planem. Uciekinierzy człapią z VH na północ, między lasami, wzdłuż rzeki.
Moi walczą na południu z punktem niemieckim, jednym, potem jadą do VH.
Na północy pojawiają się policjanci. No, i obiecani partyzanci.
Więc, obsadzam VH, Schutzpolizei nadziewa się na mnie Surprise!, spada do 2/1.
Ja się przesuwam nad rzeką, na północy....
Walczę z policjantami. Rozwalają mi piechotę moją, bo atakują ją 3 jednostkami, a ja w walkach, na południu, zużyłem amunicję. Więc w ostatniej walce mam puste ładownice, i walę kasztanami przeciwko ich strzałom. Ginę. Bohatersko! i głupio.

Ja jadę, dalej, moimi MSU, przez rzekę, jest już po BV, ale staram się... człapię. a mój VH bronię. W końcu, rozwalają mi tez partyzantów, zostają 2 jednostki do obrony VH, a moi więźniowie, z 1/1 amunicji, postaram się przemknąć, do - mam nadzieję! - pustego VH. Mam nadzieję, że po bunkrze, to już tam z tyłu, nic nie ma. Bo recon policyjny, próbował się tam przebić. Pewnie, aby zabezpieczyć ten punkt swój.
No, i w ostatniej turze, dochodzę Prisoners MSU, do jego VH. I tam jest punkt oporu niemiecki. Domek.
Strzelam. Nie rozbijam. Dupa.

Loss.
Chyba nie muszę wklejać kolejnego raportu na ten temat?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2022, 12:42:38 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #7 : Październik 04, 2022, 03:44:40 »

1 Pierwsza Akcja 4

Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstęp.
Nie mam siły.

Plan.
Może pojadę bezpośrednio, do VH, zaczekam na policjantów, rozbiję ich, i potem spróbuję przez rzekę, powalić bunkra.

Zakupy:
Brak kasy.

Walka.
Jade szybko. Ustawiam się na pułapki, przeciwko Schutzpolizei. Rozbijają się 1 raz, potem drugie ciężarówki też. Ja ich dobijam. Zostaje recon niemiecki. Mnie wspierają partyzanci. Rozwalam jakoś ten recon. Amunicji wszędzie brakuje.
Idę pod bunkier nad rzeką. Ustawiam się CKMem. Pada. Podjeżdżam piechotą CKM wspiera, bunkier atakuje mnie w deszczu. traci 1 punkt z 5/1. Moja tura. Walę. Rozwalam. Ale nie mam już amunicji w dwóch jednostkach. Opuszczony mój VH, po walkach z jednostkami policyjnymi, mam nadzieję, że już nic niemieckiego nie nadjedzie, tam.
2 tury do BV, tylko w dwóch jednostkach mam jeszcze amunicję, podchodzę. Tamte, CKM i piechota, zostają z tyłu. Partyzanci i konnica walą w strażnicę niemiecką. Rozwalam, i 2 tury przed końcem, wchodzę na BV.

Efekty:
Mordęga. Masarka. Szkoda wspominać.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 53  *  Average: 53

..
Current scenario: Pierwsza akcja,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +20, Za bronia , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Za bronia , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Za bronia , cap 200, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 101 exp , Armia Krajowa , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+45 exp]
*  Kawaleria ,  , 1 bars , 138 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+17 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 0 bars , 81 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+26 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:2    RCN:1    FORT:2      Total: 5
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    239 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    120 exp,      2 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     81 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     81 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    320 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    107 exp,      1 kill,      0 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 7 units total (core+aux):
Fortification :  7

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2022, 02:55:33 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #8 : Październik 10, 2022, 06:24:32 »

2 Za bronią
Z sensem. ale...
 


Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.


Wstęp.
Cóż... gramy kolejną planszę. Ale z duuuużą niechęcią. Mało prestiżu. Nie da się nic kupić, ani nawet upgrade. Może po tej bitwie? Raczej - akcji.

Plan.
Omijam wszystkie flagi. i przez las, na wschód od VH, wejdę do niemieckiego VH. A piechotę, postanawiam wysłać na południe, do flag. Może trafi się tam jakiś experience albo lider bonusowy? Sprawdzimy.

Walka.
Omijam wszystko, podchodzę do lasu. W lesie walka. I kolejne oddziały niemieckie, na szczęście tylko 5/1 albo 5/5. Mało doświadczone. Polizei i MG 40, więc sobie radzę. Piechota na południu wkracza do pustych flag. ani w mieście, ani na lotnisku nic nie ma. A kiedyś, Gustlik, na tej mapie, na tymże lotnisku, ustawił "zdobywasz lidera". Więc się pokusiłem. A nuż!
No, nie ma.
Rozwalam jednostki w lesie, rozwalam supply depot, wchodzę. BV.

Efekty:
ale...
Postanawiam zagrać to jeszcze raz. Skoro Piechota nic nie zebrała experiencu, to pojadę inaczej.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 103  *  Average: 51

..
Current scenario: Za bronia,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Defensive
if BV: +30, Oblawa , cap 200, 12 turns prestige: 0
if V : +15, Oblawa , cap 200, 15 turns prestige: 0
if TV: +5, Oblawa , cap 200, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 146 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+45 exp]
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 220 exp , Armia Krajowa , 2/10 , Aggressive Maneuver  , 5 kill , 0 pp - U:002  [+82 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 131 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+50 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:3    RCN:1    FORT:7      Total: 11
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    366 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    183 exp,      5 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    131 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    131 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    497 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    166 exp,      3 kill,      0 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  2
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  2
Recon :  2
FlaK :  1
Fortification :  6

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.
Idź albo omijając punkty z flagami, albo wprost na nie, ale do VH, podejdź przez las. Nie! pakuj się na wprost, drogą, bo tam jest za dużo punktów oporu.
W lesie napotkasz wieżę obserwacyjną z widocznością 5 hexów.
przez las, tylko 3 jednostki ruchome niemieckie się trafią, więc jest spoko. Pilnuj amunicji.
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2022, 02:54:55 wysłane przez besiu » Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #9 : Październik 10, 2022, 09:57:18 »

Gdzieś Ci się włącza podkreślanie całego tekstu. ;-) Jedna litera. ;-)
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #10 : Październik 13, 2022, 02:38:42 »

2 Za bronią
- Szukając experiencu...
 

Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstęp.
Postanawiam zagrać jeszcze raz, aby zdobyć doświadczenie na piechocie, która pojechała sobie na południe, w poprzednim podejściu. I nic nie walczyła.

Plan.
Wszelkie flagi niemieckie, postaram się zdobyć. Experience, a może i jakiś prezent Gustlik tam przygotował? hm...
A potem, przez las, do VH.

Walka.
Najpierw na południe, rozbijam punkt niemiecki. Pusto, bez prezentów. Jadę na zachód, walę znowu CKMem, potem konnicą, rozbijam. Pusto, bez prezentu. Więc na południe piechotą i CKM. Walę, potem drugą ture, ze wsparciem konnicy ściągniętej z północy. Flaga znowu "pusta". Tylko załapałem experience.
Jadę, do lasu, na zachód bezpośrednio. Rozwalam wieżę niemiecką. Do walki wkraczają ruchome jednostki niemieckie. Okazuje się, że w poprzednich walkach zużyłem amunicję. Piechota wali w Niemców, rugged defence,spada do 6/10 i bez ammo. Zostaje z tyłu. Teraz konnica, wali i też traci 3 punkty, spada do 7/10 i 0 ammo.
Walczę CKMem, osłaniając tych bidoków, z tyłu.
Rozwalam jedną policyjną, drugą z pomocą piechoty mojej. Walę w VH. W dwie tury przez BV wchodzę.

Efekty:
Sporo doświadczenia. Brak nagród.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 103  *  Average: 51
..
Current scenario: Za bronia,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Defensive
if BV: +30, Oblawa , cap 200, 12 turns prestige: 0
if V : +15, Oblawa , cap 200, 15 turns prestige: 0
if TV: +5, Oblawa , cap 200, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 146 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+45 exp]
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 220 exp , Armia Krajowa , 2/10 , Aggressive Maneuver  , 5 kill , 0 pp - U:002  [+82 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 131 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+50 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:3    RCN:1    FORT:7      Total: 11
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    366 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    183 exp,      5 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    131 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    131 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    497 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    166 exp,      3 kill,      0 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  2
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  2
Recon :  2
FlaK :  1
Fortification :  6

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.
Idź albo omijając punkty z flagami, albo wprost na nie, ale do VH, podejdź przez las. Nie! pakuj się na wprost, drogą, bo tam jest za dużo punktów oporu.
W lesie napotkasz wieżę obserwacyjną z widocznością 5 hexów.
przez las, tylko 3 jednostki ruchome niemieckie się trafią, więc jest spoko. Pilnuj amunicji.
Nie ma żadnych prezentów we flagach. Może - byłby w punkcie na zachód od niemieckiego VH, ale go nie zdobyłem.
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2022, 02:55:16 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #11 : Październik 17, 2022, 07:13:52 »

3 Obława
Niedbałość
 

Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstep.
W lesie. Mamy się bronić, przez dwiema kompaniami SS i przebić się do niemieckiego VH na wschodzie.
Nie za bardzo wiem, co zrobić. późno jest już. Ja po siłowni. chyba zmęczony intelektualnie. Chyba.

Plan.
Rozstawiam jednostki na południu konnica, przez rzekę pokłusuje na południe, a potem na północ do VH niemieckiego. Reszta broni się.
Będzie też niemiecki samolot. Uuuu!...

Walka.
Jak powiedziałem, tak zrobiłem. Niestety, konnica zbyt asekuracyjnie, nadziewa się na niemiecką kawalerija. A ona rozwala mi CKM w transporcie, który jechał za moim szwadronem.
Odechciewa się. Do tego, Niemcy pakują się do VH, już prawie są. i zdobywają mój VH.

Loss.
Koniec.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Loss , score:0
--
Campaign score: 103  *  Average: 34

..
Current scenario: Oblawa,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 0 , Current prestige is 50
Prestige available on map yet is 80 pp ( 80 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Terror , cap 200, 7 turns prestige: 0
if V : +45, Terror , cap 200, 9 turns prestige: 0
if TV: +0, Terror , cap 200, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 146 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:001
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 222 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 5 kill , 0 pp - U:002  [+2 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 152 exp , Armia Krajowa , 4/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+21 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:3    RCN:1    FORT:7      Total: 11
Lost  : INF:1    FORT:1      Total: 2

BV  2
V   0
TV  0
L   1

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    368 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    184 exp,      5 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    152 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    152 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    520 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    173 exp,      3 kill,      0 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  8
Recon :  1
Fortification :  2
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #12 : Listopad 08, 2022, 05:36:28 »

3 Obława part 2
Brak szczęścia.
 

Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstep.
Co ja tu będę pisał. Zagrałem drugi raz. Już pomny doświadczeń.

Plan.
Rozstawiam jednostki na południu konnica, przez rzekę pokłusuje na południe, a potem na północ do VH niemieckiego. Reszta broni się, nie ruszam ich spod mojego VH.


Walka.
Jadę na południowy wschód konnicą. wspieram ją partyzantami AUX. Otaczam mój VH z bunkrem pozostałymi posiadanymi jednostkami, w tym moździerzem. Niemcy nadchodzą, rozbijam jednen pluton, drugi pluton (wszak mają to być 2 kompanie, a skoro widziałem 3 piechoty oraz kawalerię i coś tam jeszcze, to pewnie 6 jednostek jest, miminum).
No, ale nadlatuje samolot. Bomber wali w VH. z boku, ja uciekam konnicą, już niedaleko jego VH jestem. Ale jego Kawalerija wali w zbombardowany mój bunkier w polskim VH, motocykliści rozwalają mój moździerz do stanu 1/1, i piechota wali w uszkodzony mój bunkier. Znika w pyle i kurzu. Kawalerija z ruchem fazowym wchodzi do mojego VH.

Loss.
Koniec. Mam dość.
Rezygunję. Z tej kampanii.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Loss , score:0
--
Campaign score: 103  *  Average: 34

..
Current scenario: Oblawa,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 0 , Current prestige is 50
Prestige available on map yet is 80 pp ( 80 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Terror , cap 200, 7 turns prestige: 0
if V : +45, Terror , cap 200, 9 turns prestige: 0
if TV: +0, Terror , cap 200, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 146 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:001
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 222 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 5 kill , 0 pp - U:002  [+2 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 152 exp , Armia Krajowa , 4/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+21 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:3    RCN:1    FORT:7      Total: 11
Lost  : INF:1    FORT:1      Total: 2

BV  2
V   0
TV  0
L   1

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    368 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    184 exp,      5 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    152 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    152 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    520 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    173 exp,      3 kill,      0 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  8
Recon :  1
Fortification :  2
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2022, 07:23:34 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #13 : Listopad 14, 2022, 07:24:34 »

3 Obława part 3

Wstęp.
Plan.
Zakupy.
Walka.
Liderzy.
Zakupy końcowe.
Efekty.
Raport.
Spoilery: NIE CZYTAJ - jeśli potrafisz grać. I chcesz dobrej zabawy. Jeśli NIE potrafisz przejść tej planszy - to podpowiedzi są dla Ciebie.

Wstep.
Wstałem rano. Postanowiłem - a ch! tam. Spróbuję. Więc obadamy.

Plan.
Podobnie, jak poprzednio. Wszystko pogrupuję przy moim bunkrze.
Szwadron mój i partyzanci aux - pojadą na północ.
CKM mój musi pozostać, aby bronić przed atakami bombowca.


Walka.
Cóż, jadę nie przez rzekę, na południowy wschód, lecz na północ, na północnym wschodzie mosteczek jest. Partyzanci aux robią za wabia, wyciągają niemiecką piechotę, do przodu, do walki. Przy moście jeszcze jest tam bukier, więc się gonią z partyzantami. A moje koniki jadą, środkowym mostkiem, na północ. Omijam bagna. i widzę lotnisko przed sobą. Puste. Bo piechota obsadzająca ten niemiecki VH została wywabiona.

W tym czasie, atakuje mój VH. Wali jak się da. Ale mam CKM oraz moździerz. Moje jednostki też już spoko, wspierają obronę bunkra w mym VH. Po kilku rundach, wyparowuje kilka jednostek. Ja dochodzę pod lotnisko. Samolot jest zbity z 5/1 do poziomu 1/1. Motocykliści rozbici przez moje jednostki. Kawaleria z liderem, która mnie zatrzymała na północnym wschodzie, przy moście wcześniej - też rozbita, na atakach.

Wchodzę do pustego lotniska VH.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 153  *  Average: 51

..
Current scenario: Oblawa,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 0 , Current prestige is 130
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Terror , cap 200, 7 turns prestige: 0
if V : +45, Terror , cap 200, 9 turns prestige: 0
if TV: +0, Terror , cap 200, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 192 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 6 kill , 0 pp - U:001  [/green] [+46 exp] [/green]
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 220 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 5 kill , 0 pp - U:002

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 231 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:003  [/green] [+100 exp] [/green]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:6    RCN:1    FORT:7    TB:1      Total: 15
Lost  :   Total: 0

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    412 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    206 exp,      6 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    231 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    231 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    643 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    214 exp,      5 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
Recon :  1
Fortification :  2
Air Defense :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #14 : Listopad 21, 2022, 03:06:09 »

4 Terror
Brak szczęścia.

Wstęp.
Mamy niby jechać ratować cywili. I rozbić potem posterunek, w północnym miasteczku. Ale ma być otoczenie cywilów, przez polizei i Felgendarmerie. Jest też trochę wsparcia aux partyzantów.

Plan.
Szybko podjechać, rozbić, i pojechać po lewej, przez las - do północnego miasteczka.

Walka.
Bardzo, bardzo trudno. Polizei pcha się wszelkimi bokami. Nie dopuszcza do tego, abym się wycofał cywilami. Rozbija mi jednych Must Survive Unit (MSU) cywili,
Przegrywam.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Loss , score:9
--
Campaign score: 162  *  Average: 40

..
Current scenario: Terror,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 144 , Current prestige is 46
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 2
AI stance is Aggressive
if BV: +25, Dlugi marsz , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Dlugi marsz , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, Dlugi marsz , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 192 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:001
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 228 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp - U:002  [+8 exp]
 Grupa Szturmowa  ,  , 0 bars , 0 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 0 kill , 144 pp - U:019

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 246 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:7    RCN:1    FORT:7    TB:1      Total: 16
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  3
V   0
TV  0
L   1

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    420 exp,     12 kill,    144 pp    Average:    140 exp,      4 kill,     48 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    246 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    246 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  1 Leaders      Total :    666 exp,     15 kill,    144 pp    Average:    167 exp,      4 kill,     36 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  6
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
Fortification :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.122 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.012s, 2q)