Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 08:16:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Besiu Partyzancka kampania / G12 Leśni Ludzie 100%  (Przeczytany 12684 razy)
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #15 : Listopad 25, 2022, 03:30:57 »

4 Terror2
Brak pomyślunku.

Wstęp.
(Mamy niby jechać ratować cywili. I rozbić potem posterunek, w północnym miasteczku. Ale ma być otoczenie cywilów, przez polizei i Felgendarmerie. Jest też trochę wsparcia aux partyzantów.)
Cóż, pomny doświadczeń, szybko postaram się wycofać moich cywili MSU.

Plan.
Podobny. Z tym, że trzeba wycofać cywili MSU jak najszybciej.
W tym czasie szybko podjechać, rozbić, i pojechać po lewej, przez las - do północnego miasteczka.

Walka.
Zaś niesłychanie trudno. 2 jednostki polizei otaczają, pchają się na cywili. Do tego 2 kolejne z północnego brzegu. I pojazd.
Udaje mi się uciec ledwo-ledwo, z cywilami! Yeaaah!
Przeciwnik wali w moich partyzantów w VH (czyli miasteczku, gdzie byli cywile), wypycha ich. Wjeżdża reconem do mego VH.
Przegrywam.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Loss , score:9
--
Campaign score: 162  *  Average: 40

..
Current scenario: Terror,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 144 , Current prestige is 46
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 2
AI stance is Aggressive
if BV: +25, Dlugi marsz , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Dlugi marsz , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, Dlugi marsz , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 192 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:001
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 228 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp - U:002  [+8 exp]
 Grupa Szturmowa  ,  , 0 bars , 0 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 0 kill , 144 pp - U:019

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 246 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:7    RCN:1    FORT:7    TB:1      Total: 16
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  3
V   0
TV  0
L   1

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    420 exp,     12 kill,    144 pp    Average:    140 exp,      4 kill,     48 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    246 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    246 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  1 Leaders      Total :    666 exp,     15 kill,    144 pp    Average:    167 exp,      4 kill,     36 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  6
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
Fortification :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #16 : Listopad 29, 2022, 05:28:43 »

4 Terror3

Wstęp.
Szlag!
Co ja będę tutaj pisał.

Plan.
Analogiczny, ale jednak inny.
Trzeba wycofać cywili MSU jak najszybciej.
W tym czasie szybko podjechać, Nawet nie planuję dalszej akcji, bo nie wiadomo, czy przetrwam.

Walka.
Coś nowego, czyli "Zaś niesłychanie trudno."
Schutzpolizei, feldgenrmerie wali we mnie, jakoś cyrkluję, żeby słabsi cywile wyszli z okrążenia. Ale jest już 5 plutownów niemieckich, w tym jeden recon.
Udaje mi się uciec ledwo -ledwo, z cywilami! Yeaaah! Z 10 spadli na 3/1.
Przeciwnik wali w moich partyzantów w VH, ale mam już obok CKM, który wspiera. I w następnej - to ja przechodzę do ataku, przejmując w tej turze inicjatywę.
Rozwalam to, co po mojej stronie, przy miasteczku polskim. Potem, na rzeczce walczymy. I tak łapię go podczas przeprawy 3 jednostki. W końcu - przebijam się. w VH zostawiam cywili 12/1 MSU, bo ktoś to musi, w razie czego, obsadzić.
Reszta, w tym auxowi partyzanci - ruszają do przodu.
Tracę jednych. Poświęcam, aby ratować cywili.

Jadę na północ. Tam już jest...za lasem...w miarę.
uf...

Efekty
widać po przyrostach w experiencu podczas tej potyczki. Czy raczej - ostrej bitewki.
 CKM wz.30 , Furgon ,  , 3 bars , 352 exp , Arma Krajowa , 7/10 , Street Fighter  , 5 kill , 0 pp - U:003  [+121 exp]

penGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 211  *  Average: 52

..
Current scenario: Terror,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 118
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +25, Dlugi marsz , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Dlugi marsz , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, Dlugi marsz , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 246 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+54 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 323 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:002  [+103 exp]
 Partyzanci ,  , 0 bars , 55 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 0 kill , 72 pp - U:019  [+55 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 3 bars , 352 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Street Fighter , 5 kill , 0 pp - U:003  [+121 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:14   TNK:1    RCN:1    FORT:8    TB:1      Total: 25
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    624 exp,     15 kill,     72 pp    Average:    208 exp,      5 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    352 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    352 exp,      5 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :    976 exp,     20 kill,     72 pp    Average:    244 exp,      5 kill,     18 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  6
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 1 units total (core+aux):
Recon :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #17 : Grudzień 01, 2022, 07:01:29 »

5 Długi Marsz
Wstęp

Plan
Uciekamy, bez planu. Nie da się nic kupić, bo nie ma miejsc rozstawienia, więc najszybciej przez lasy partyzanci oraz konnica.

Walka.
Napotykamy słabe jednostki przeciwnika. Przekraczamy most. Pozostawiam za sobą punkty nieruchome oporu. Nawet nie strzelają do mnie, mimo, że mogą. Za bardzo mam doświadczone już jednostki, moje własne.
Jadę na dół. Przez las jest już ciężko. Znowu bunkier, który blokuje najkrótszą drogę. Tracę czas, mieszając swe wojska. W końcu, przy lotnisku, wyskakują piechociarze niemieccy i samolot. Ale ja już ich omijam, i zwiewam.
Wypycham piechotę z Exit Hexa. Ale już mi brakuje ruchu, aby wyjść z mapy.
Powalczę jeszcze trochę piechotą i zwiewam.

Efekty:
Mało doświadczenia. Tylko CKM nieco i nieco piechota powalczyły.
Eh, jednak się pomyliłem. Sporo i konnica, i też partyzanci pochytali trochę. Coraz lepiej wyglądają te plutoniki.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
--
Campaign score: 241  *  Average: 48
..
Current scenario: Dlugi marsz,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 128
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +20, Wywiad , cap 210, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Wywiad , cap 210, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Wywiad , cap 210, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 300 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+54 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 381 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 9 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+58 exp]
 Partyzanci ,  , 0 bars , 72 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 1 kill , 72 pp - U:004  [+17 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 3 bars , 397 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Street Fighter  , 5 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+45 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:16   TNK:1    RCN:1    FLAK:1    FORT:8    TB:1      Total: 28
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  4
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    753 exp,     18 kill,     72 pp    Average:    251 exp,      6 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    397 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    397 exp,      5 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1150 exp,     23 kill,     72 pp    Average:    288 exp,      6 kill,     18 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  5
Tactical Bomber :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #18 : Grudzień 06, 2022, 04:26:23 »

6 Wywiad

Wstęp.
Mamy zdobyć dokumenty w VH niemieckim. Ponoć super hiper operacyjne plany. Dobrze.

Plan.
Omijamy wszystko, walimy prosto na VH, rozbijamy co trzeba i wchodzimy.

Walka.
Trafiam na punkt oporu, najbliżej. Omijam go z północy i południa. Szkoda czasu i amunicji. W lesie trafiam na wieżę obserwacyjną. Rozwalam. Przy mieście piechoty, spoko. Ale potem pojawia się MG 40, Pz IA oraz motocykliści. No, i kończy mi się amunicja w konnicy. Ściskają mnie, otaczają mnie. Walą - i ginie konik.
Robię Reload ostatniego autosave'a. No tak, zabrakło ammo, więc się poddali. Za drugim razem rzut kostką trochę lepszy. Ledwo przeżyły koniki.
Rozbijam budynek w VH, czekam jeszcze jedną turę - dla nabicia experience. Ale szkoda jednak, bo czołg wchodzi do miasta, z północy kolejne jednostki. Mnie w 2 jednostkach skończyła się amunicja. Nie ma co - wchodzę do VH.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 294  *  Average: 49

..
Current scenario: Wywiad,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +35, Oblawa II , cap 210, 8 turns prestige: 0
if V : +20, Oblawa II , cap 210, 10 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa II , cap 210, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 316 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:001  [+16 exp]
*  Kawaleria ,  , 4 bars , 458 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:002  [/green] [+77 exp] [/green]
 Partyzanci ,  , 1 bars , 142 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 3 kill , 72 pp - U:004  [/green] [+70 exp] [/green]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 3 bars , 397 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Street Fighter  , 5 kill , 0 pp - U:003

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:19   TNK:1    RCN:1    FLAK:1    FORT:10   TB:1      Total: 33
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  5
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    916 exp,     23 kill,     72 pp    Average:    305 exp,      8 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    397 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    397 exp,      5 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1313 exp,     28 kill,     72 pp    Average:    328 exp,      7 kill,     18 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  2
Tank   :  1
FlaK :  1
Fortification :  4

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #19 : Grudzień 16, 2022, 06:17:47 »

7 Obława II


Wstęp.
Cóż, po ostatnich dokonaniach, w postaci przejęcia dokumentów, Niemcy są piss-off. Więc obława. Mamy uciekać, minimum 3 jednostki do Escape hexa.

Plan.
Omijamy wszystko - jak to partyzanci. się nauczyłem. W końcu. I jak najszybciej, "do siebie" zmykamy.

Walka.
Jest cool. Od razu widzę na plecach 2 jednostki wroga. Jedna słabsza - to walą w nią, niszczę, a koniki na południe w celu zwiadu. W drugiej turze rozwalam kolejną żandarmerię. Potem przez lasek, i kolejne 2 jednostki, w transporcie łapię, więc się nie wypakują. Rozbijam. I się pojawia Pz IB. Też rozwalam. SS regular w moim EH - rozwalam.
przychodzą z zachodu jednostki wsparcia dla mnie - ale tylko sobie kroczą, szybciutko, do EH. A moje walczą z Niemcami. Na 2 tury przed końcem, czekam jeszcze na Niemców. Żeby więcej pohytać experiencu. Ale już nic nie ma. Wchodzę do EH i uciekam.

Efekty.
Partyzanci rozbijają aż 3 jednostki, ale bardzo mało experiencu pohytały, moje jednostki. Jak na rozbicie 6 jednostek wroga. No, cóż... jedziemy dalej.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 344  *  Average: 49

..
Current scenario: Oblawa II,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +15, Konwoj , cap 220, 7 turns prestige: 0
if V : +10, Konwoj , cap 220, 9 turns prestige: 0
if TV: +5, Konwoj , cap 220, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 359 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+43 exp]
*  Kawaleria ,  , 4 bars , 486 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:002  [+28 exp]
 Partyzanci ,  , 1 bars , 168 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 6 kill , 72 pp - U:004  [+26 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 4 bars , 423 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Street Fighter  , 5 kill , 0 pp - U:003  [+26 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:24   TNK:2    RCN:1    FLAK:1    FORT:10   TB:1      Total: 39
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  6
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1013 exp,     29 kill,     72 pp    Average:    338 exp,     10 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    423 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    423 exp,      5 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1436 exp,     34 kill,     72 pp    Average:    359 exp,      9 kill,     18 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  2
Fortification :  5

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2023, 12:15:38 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #20 : Styczeń 20, 2023, 02:01:48 »

8 Konwój
Wstęp.
Cóż, mamy przechwycić ciężarówki niemieckie, z pieniędzmi i zagrabionymi polskimi dobrami. Będą w koncwoju, ale - ponoć - słabo strzeżone.
Plan.
Ustawić się z CKMem na środku, i zaczakeć.
Walka
Cóż, nadjechały, są oddziały SS z Combat Support, są 2 recony, 1 flak, piechota jedna i 3 ciężarówki. Kurde, ale trudno! Trudno się to rozwala. Ciężarówki oddają SA [4], więc nie jest jakoś lekko. Przełażą, byleby do Escepe Hexa. Nie ma co marzyć o BV. Rozbijam najpierw obstawę. Nadlatuje samolot! Zabrakło amunicji w piechocie. Potem w CKM. Potem u Koników. Nie zdążę ich rozbić, przed czasem! Mija Victory zwykłe. A ja nadal jeszcze 2 ciężarówki, samolot i flak do rozbicia. Dopiero na TV się mieszczę. Uf.

 OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Konwoj , #7 , Tactical Victory , score:10
--
Campaign score: 354  *  Average: 44
..
Current scenario: Konwoj,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 72 , Current prestige is 148
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +15, Przez most , cap 230, 6 turns prestige: 0
if V : +10, Przez most , cap 230, 8 turns prestige: 0
if TV: +5, Przez most , cap 230, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 4 bars , 414 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 12 kill , 0 pp - U:001  [+55 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 539 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 13 kill , 0 pp - U:002  [+53 exp]
 Partyzanci ,  , 2 bars , 214 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 8 kill , 72 pp - U:004  [+46 exp]
FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 512 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Street Fighter  , 5 kill , 0 pp - U:003  [/green] [+89 exp] [/green]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:30   TNK:2    RCN:3    FLAK:1    FORT:10   TB:1      Total: 47
Lost  : INF:1      Total: 1
BV  6
V   1
TV  1
L   0
Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1167 exp,     33 kill,     72 pp    Average:    389 exp,     11 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    512 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    512 exp,      5 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1679 exp,     38 kill,     72 pp    Average:    420 exp,     10 kill,     18 pp
Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Player 2  Germany   has 2 units total (core+aux):
FlaK :  1
Fighter :  1
*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2023, 02:04:13 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #21 : Styczeń 23, 2023, 12:16:13 »

Poprawiłem, plik tekstowy się "pozamieniał", nie wiem, czemu.
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #22 : Styczeń 25, 2023, 02:03:51 »

9 Przez most2
Wstęp.
Po naszej akcji z rozbiciem cennych dóbr w ciężarówkach, Niemcy są wściekli, i trzeba zwiewać. Więc przez most, na południe, do Brzeska.
Plan.
Wybrać jeden most, i w dół, nogi za pas. Wybieram południowy. I na dół, uciekać.
Walka.
Spoko, mam 30 minut, do salsy Cubana'y, więc może sobie zagram toto. Więc się śpieszę. I popełniam błędy. Otóż...
Spoko jest most południowy. Ale w sumie i północny, jest słabo broniony. I przebijam się przez obydwa. To jednak powoduje, że w obu miejscach mam tylko po 2 jednostki. Więc część z północnego mostu obrońców zwiewa, na południe. To powoduje, że zabrakło mi nagle amunicji. No, i CKM poszedł "się kochać".
Wkurzyłem się, i "exit game", i na zajęcia.
Po 23:00 wróciłem, no, i zasiadłem do tego.
Bezproblemowo. Południowy most - tylko! tym razem - i zgodnie z planem. Przebijam się, łapię niemiaszków jadących na pomoc do VH. Trochę groźnie się robi, gdy atakuję SS w VH, i jest Rugged Defense, bo spadam do 2/10 na piechocie. A partyzanci kończą też amunicję.
Więc szybko opanowałem sytuację, i na 4 dni przed BV mogłem wejść. Ale postanowiłem jeszcze powalczyć. Dobiłem doświadczenia, i w 2 tury przed Brylantem - kończę.
Efekty.
OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Konwoj , #7 , Tactical Victory , score:10
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 407  *  Average: 45
..
Current scenario: Przez most,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 153
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +25, W gory , cap 245, 8 turns prestige: 0
if V : +15, W gory , cap 245, 10 turns prestige: 0
if TV: +10, W gory , cap 245, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 4 bars , 457 exp , Armia Krajowa , 2/10 , 13 kill , 0 pp - U:001  [+43 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 616 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 16 kill , 0 pp - U:002  [+77 exp]
 Partyzanci ,  , 2 bars , 257 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 11 kill , 72 pp - U:004  [+43 exp]
FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 579 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Street Fighter  , 6 kill , 0 pp - U:003  [+67 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:35   TNK:2    RCN:3    FLAK:2    FORT:12   TB:1      Total: 55
Lost  : INF:1      Total: 1
BV  7
V   1
TV  1
L   0
Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1330 exp,     40 kill,     72 pp    Average:    443 exp,     13 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    579 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    579 exp,      6 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1909 exp,     46 kill,     72 pp    Average:    477 exp,     12 kill,     18 pp
Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1
Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1
Fortification :  3
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1
*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #23 : Styczeń 27, 2023, 12:40:28 »

10 W góry
Wstęp.
Trzeba zwiewać, na południe od Tarnowa, aż w góry. Tam - mamy być bezpieczni. Nie wiem, co miałoby to znaczyć, na wojnie, i to partyzanckiej... no, ale... niech będzie...
Plan.
Walimy wprost na południe, w pierwszej turze, za most, i potem, sukcesywnie, slalomem, omijając miasteczka niemieckie, aby jak najszybciej, na dół.
Walka.
W pierwszej turze rozbijam bunkier broniący przeprawy. Potem 3 tury jedziemy. Nagle, pojawia się recon. Ale za słaby, aby nam coś uczynić, bo tylko 5/1 i 200 experience. Więc go zostawiam, za plecami, i dalej zjeżdżam w dół.
W jednym z miast - nagroda, 74 prestiżu! Cóż. w tym momencie, znalazłem się ponad limitem CAPa. A wcześniej jeszcze dodałem na CKMie dodatek, aby "ukryć" prestiż, poniżej CAPa.
Dobra, dalej zwiewamy. Najgroźniej jest z CKMem, bo jedzie na ciężarówce, i trzeba go ubezpieczać, konikami.
A piechota z furmanek - się wypakuje. Partyzanci idą pieszo 4 hexy, przez wszystko, więc na przełaj.
Doganiają nas ten recon, rozwalam, potem samolot, motocykliści, Pz I. No, to motocyklistów z ruchem 10 hexów, rozwalam, a cały czas CKM idzie po 2 hexy, na południe. Partyzanci tracą całą amunicję i pół stanu. Uciekają w las. Piechota i koniki z tyłu, ubezpieczają. W końcu odrywam się od przeciwnika. Jeszcze nadciąga kolejny recon. na 3 tury przed końcem, mogę uciec. Walczę jednak. Niszczę recona dodatkowo oraz samolot. Prawie obie jednostki znikają.
Ale kończy się czas, i w ostatniej na Bv - uciekam.
Zakupy końcowe:
Kupuję partyzantów, z dodatkiem recon.
Efekty:
Dzięki powyższemu zakupowi tracę tylko 3 punkty prestiżu, ponad CAPem, za nagrodę. Sprzedam razem z dodatkiem z CKMu, i zobaczę, co kupię, w następnej kolejce.
OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
 5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Konwoj , #7 , Tactical Victory , score:10
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 457  *  Average: 45
..
Current scenario: W gory,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 144 , Current prestige is 4
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +110, Wycieczka , cap 255, 13 turns prestige: 0
if V : +80, Wycieczka , cap 255, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Wycieczka , cap 255, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 4 bars , 471 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+14 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 633 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 19 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+17 exp]
 Partyzanci ,  , 3 bars , 325 exp , Armia Krajowa , 3/10  , 11 kill , 72 pp - U:004   [+68 exp]
 Partyzanci ,  , 0 bars , 0 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 0 kill , 72 pp - U:010
FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 614 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Street Fighter  , 6 kill , 0 pp - U:003  [+35 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:36   TNK:2    RCN:4    FLAK:2    FORT:14   TB:1      Total: 59
Lost  : INF:1      Total: 1
BV  8
V   1
TV  1
L   0
Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1429 exp,     44 kill,    144 pp    Average:    357 exp,     11 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    614 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    614 exp,      6 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  2 Leaders      Total :   2043 exp,     50 kill,    144 pp    Average:    409 exp,     10 kill,     29 pp
Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1
Player 2  Germany   has 18 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
Fortification :  6
Artillery :  1
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1
*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #24 : Luty 02, 2023, 02:28:51 »

11 Wycieczka

Wstęp.
Ponoć obok, reorganizuje się cała niemiecka dywizja. Gdzieś, na południe od Tarnowa. Czyli niedaleko nas. Mamy udać się z kurtuazyjną wizytą. Aby pograć w fussbal. W brydża tudzież skata. Trochę w zgadywankę karcianą, jak w "Bękartach Wojny" i w celach innych, równie rozrywkowych. Aby tylko Szwabikom się nie nudziło, w czasie wakacji w Polsce.

Plan.
W trzech rzutach. Jeden idzie szybki konny i CKM w najszybszych ciężarówkach, pod najbliższe miasteczko, potem na zachód wypad, i nawrót pod VH. Druga grupa moich powolnych jednostek - pod VH ze wsparciem CKMu auxowego. Partyzanci auxowi oderwą się potem, i obejdą ze wschodu, ku VH, a moi pójdą wraz z jednostkami szybkimi, od zachodu.

Zakupy
1) Zwiad konny - aby mieć jednostkę 5. Najszybszą, o sporym zasięgu.
2) dodatki do jednostek, w celu ukrycia prestiżu pod CAPem.

Walka.
podjeżdżam konikami ze wsparciem CKMu mojego, na szybkich ciężarówkach. Walę w punkt oporu w miasteczku. Wysyłam ich na zachód. Napotykam piechociarzy niemieckich, ciągnących do VH. Rozwalam 2 jednostki. I rozbijam kolejny punkt oporu niemiecki, w drugim, zachodnim miasteczku, opanowuję miasto. Brak nagród. Wracam na północ.
W tym czasie, moi powolni człapią. I asekuracyjnie. Z przodu 5belkowi partyzanci AUX, bardziej z tyłu urzutowani moi pieszo.
Nagle! Trach! Pierwsza w tej grze artyleria! Co to było! Gdzie! Wali chyba na 5 hexów! Zdjęła mi chyba ze 2-3 punkty! Łooo! A w dywizji, nominalnie, są dwie artylerie! Uoo! Szlag! i blady strach!.
więc - trzeba niechybnie rozciągnąć tę obronę. Pokazuję swoje koniki, które już zdążyły przybyć, i czmycham w bok. Piechota niemiecka za mną, w pościg. A w tym czasie auxy obchodzą, ze wschodu, ku stanowisku, gdzie widziałem artylerię. Pełne portki strachu mamy. Z artylerią, to nie przelewki!
Staram się wyciągnąć ich poza 5 hexów, żeby czasem mnie znienacka nie walnęli. Rozbijam kawalerię, rozbijam kilka piechot. A na wschodzie VH rozpoznaję artylerię, moimi partyzantami z lornetkami na 3 hexy. A artyleria - na szczęście! - tylko na 1 widzi. Więc podszedłem, w następnej turze z CKMu auxowego i walnięcie dwoma plutonami partyzantów. Artyleria znika. Ufff... Jeszcze jedna... zapewne.
Więc asekuracyjnie, nie pcham się na VH. Cały czas "wyciąąągam" niemiaszków, ku mnie. I tak rozbijam po kolei. W tym czasie kilka kryzysów. Brakuje amunicji. Ledwo przeżywają dwie moje jednostki. Muszę je osłaniać.
Ale, ostatecznie, ze 4 tury przed BV, mógłbym już wejść do VH. Walczę jednak, ku zebraniu doświadczenia.

Efekty:
To była Prawdziwa Bitwa.
Z dywizją.
Rozbiłem 16 jednostek, minus 2 punkty, więc 14 batalionów lub kompanii albo baterii artyleryjskich.
Ogrom. Jak na tak szczupłe me siły.
Został mu raptem samolocik, 1 ppanc 3/10 oraz recon chyba 2/1.
Bardzo zebrałęm doświadczenia.
Konik, któego kupiłem, aby coś mieć, jako jednostkę numer 5 - chyba pozostanie, bo zebrał sporo bojowego doświadczenia.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
8   Konwoj , #7 , Tactical Victory , score:10
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 507  *  Average: 46

..
Current scenario: Wycieczka,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 192 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive
if BV: +45, Oblawa III , cap 285, 15 turns prestige: 0
if V : +25, Oblawa III , cap 285, 18 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa III , cap 285, 21 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 570 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 18 kill , 0 pp - U:001  [+99 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 717 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 23 kill , 0 pp - U:002  [+84 exp]
Partyzanci ,  , 4 bars , 402 exp , Armia Krajowa , 2/10 , 13 kill , 72 pp - U:004  [+77 exp]

Recon
Zwiad Konny ,  , 0 bars , 66 exp , Armia Krajowa , 4/10 , 1 kill , 120 pp - U:005  [+66 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 704 exp , Armia Krajowa , 2/10 , Street Fighter  , 7 kill , 0 pp - U:003  [+90 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:48   TNK:2    RCN:5    FLAK:2    FORT:16   ATY:1    TB:1      Total: 75
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  9
V   1
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1689 exp,     54 kill,     72 pp    Average:    563 exp,     18 kill,     24 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     66 exp,      1 kill,    120 pp    Average:     66 exp,      1 kill,    120 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    704 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    704 exp,      7 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  2 Leaders      Total :   2459 exp,     62 kill,    192 pp    Average:    492 exp,     12 kill,     38 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
Recon :  1
FlaK :  2

Player 2  Germany   has 3 units total (core+aux):
Recon :  1
Anti-tank :  1
Tactical Bomber :  1
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #25 : Luty 10, 2023, 02:49:19 »

12 Obława III

Wstęp.
Trzeba zwiewać w góry. Bo czychają na nas Niemiaszki. Mamy obronić 3 albo 2 albo choć 1 VH przez 10 dni.

Plan.
Zbiorę siły, szybkimi atakuję na środku, po prawej zostawiam sam bunkier. A po lewej, ustawię się z moździerzem i CKMem aux.

Walka.
Idę do przodu na środku. Natykam się na Feldengendermerie. Rozwalam. Oraz Combat Support. Potem tam jest tez artyleria niemiecka, więcej piechot. Potem dojeżdża czołg i recon. I jeszcze więcej Grendschutz.
Po lewej - podchodzą, ale niemrawo. Mam też aux lidera "Overwatch". Jak są problemy, to tych partyzantów przesuwam, w newralgiczne punkty.
I tak się po kolei natykają na niego. A to piechota SS z liderem - wyparowuje. A to czołg - wyparowuje. A to potem po lewej kolejny lider na piechocie Wehrmachtu. A potem jeszcze lider Jegrów górskich.

Moi, bardzo ładnie walczą. Jestem z nich dumien! Nad wyraz! Zużywają co i rusz całą amunicję, w szczególności jednostki szybkie, na środku.
Po lewej, rozwalam moździerz, również potem górską artylerię.
W sumie, nadchodzą falami. Raz z jednej, raz z drugiej. Więc jakoś to idzie.
Najważniejsze - to wyjść im na przeciw. Nasza Polska Gościnność! Czym chata bogata - tym wita Niemca! A juźci! Azaliż, że pobieżę! Jam to!
i tak sobie germaniec, powoli zanika i znika.
Zawaliłem, została jedna jednostka Grendschutz 5/10. Nie rozwaliłem wszystkich - a była Taka(!) Okazja!

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
8   Konwoj , #7 , Tactical Victory , score:10
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:50
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 557  *  Average: 46

..
Current scenario: Oblawa III,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 192 , Current prestige is 45
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +80, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if V : +60, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if TV: +40, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 608 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 19 kill , 0 pp - U:001  [+38 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 775 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 25 kill , 0 pp - U:002  [+58 exp]
Partyzanci ,  , 4 bars , 430 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 16 kill , 72 pp - U:004  [+28 exp]

Recon
Zwiad Konny ,  , 1 bars , 123 exp , Armia Krajowa , 3/10 , 2 kill , 120 pp - U:005  [+57 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 776 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Street Fighter  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+72 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:59   TNK:3    RCN:6    FLAK:2    FORT:16   ATY:4    TB:2      Total: 92
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 10
V   1
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1813 exp,     60 kill,     72 pp    Average:    604 exp,     20 kill,     24 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    123 exp,      2 kill,    120 pp    Average:    123 exp,      2 kill,    120 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    776 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    776 exp,     10 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  2 Leaders      Total :   2712 exp,     72 kill,    192 pp    Average:    542 exp,     14 kill,     38 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  5
Recon :  1
FlaK :  2
Fortification :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 1 units total (core+aux):
Infantry :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige point
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2023, 01:36:36 wysłane przez besiu » Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #26 : Luty 14, 2023, 01:38:45 »

13 Bieszczady

Wstęp
Po rozbiciu reorganizującej się dywizji, czas na zimowanie w Bieszczadach. Ale... brak jedzenia, amunicji, środków opatrunkowych itd... Niezbędne jest pozyskanie tych produktów. Gdzie? Nosz, na niemiaszkach! Z pewnością nam ich użyczą!

Plan.
Idę po prawej auxem pojedynczym, po lewej dwoma auxami na miasteczko z dwiema flagami - może będzie bonus. Środkiem moi. Z tyłu szybcy, z przodu CKM i partyzanci. Z tyłu - z nowymi ciężarówkami 10 hexów speed - piechota, recon konny oraz koniki.
Postaram się rozproszyć po prawej i lewej stronie, przez auxów, siły przeciwnika. I rozbić wszystko, nim przybędzie do VH jako posiłki.

Zakupy
Trzeba ukryć prestiż, więc wymieniam furmanki na 10 hexowe ciężaróki w Piechocie. Prestiż znika do 5 pp.

Walka.
Jest oki. Tak właśnie jadę. Po prawej - trafiam na wieżę obserwacyjną, dostaję baty. Dojeżdżają tam motocykliści. Wycofuję się, i tylko szachuję moimi 5cio belkowymi partyzantami.
Po lewej, mój CKM pomaga w zdobyciu miasteczka. Lotnisko auxami zajmuję.
Na środku, zaczyna się ostro. Jest dwóch liderów na piechocie, jest duuuży flak, z [10] Soft Atak. Czyli nawet go nie ruszam. Jest tylko jedno podejście do VH. Z tyłu bunkier support strzelający na 2 hexy.
Rozbijam czołówki piechoty. Kawalerię. Ale... pozostawiam "na potem" Combat Support jednego przeciwnika z 1/1. Wydaje mi się, że "eee, spoko, luz... dorwę go". No, nie. Nie dorwałem, I nie dorwę. I stale się przemieszcza i wspiera VH albo bunkier. Jest ciężko.
Po prawej, postanawiam przejść przez północ rzekę, i z góry spaść na VH, w ramach działań auxowego partyzanta.
Na środku, gonitwa z Combat Support oraz z liderem na wehrmachcie.
Ale powoli, usuwam "przeszkody" tego typu. Spadają z 10/1 na 4/10, potem na 1/1.
Jednak z prawego VH przesuwa sturmpionierów oraz motocyklistów. Nooo, jest gorąco. Moje konne jednostki pcham na ten VH, piechota musi zdobyć lewy VH.
Niestety, brakuje amunicji. Zwiad konny wyczerpuje amunicję, dostaje baty i spada do 1/10. Ledwo z życiem uchodzi. Partyzanci też, walczą ostatnim nabojem. Potem są tylko przepędzani, przez Niemiaszka.
Ostatnie 2 amunicje na Szwadronie i partyzantach auxowych, przy prawym VH. A z tyłu, wspierający VH bunkier z zasięgiem 2 hexów i siła 10/1. Słabo. Więc walę, jak się da, z jednego, przeciwległego hexu, żeby nie wspierał.
Po lewej, ostatnie 3 tury. Brakuje amunicji w mej piechocie - wysyłam ją, na nowo zakupionych ciężarówkach, aby weszli do pustego - mam takową nadzieję! - miasteczka. Może jest jakiś bonusowy lider, czy cusik. Bo i tak, jeśli ich dopełnię, to i tak nie strzelą, do końca bitwy.
Niemiecka 1 piechota z 4/10 i liderem, wchodzi do VH. i tak na zmianę, w mojej turze go wypycham, on wraca. Ale coraz słabszy. Nawet 1/1, potem swym Combat Support tam nawet wchodzi z siłą 1/1, bo już nie ma jednostek.
Ale moi, wyczerpali amunicję, po prawej. Mam tam tylko 2 jednostki. Walę w budynek ufortyfikowany. Potem Szwadronem. Potem, podjeżdżam auxowymi partyzantami, i narażając się na ogień wsparcia z niemieckiego bunkra - walę. W końcu! Surrender! Oba VH puste.
Wchodzę najpierw do północnej flagi - zdobywam 72 punkty prestiżu! Dzięki! Smiley

Efekty:
Zdobyte masa doświadczeń. Zdobyte dodatkowe punkty prestiżu.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
8   Konwoj , #7 , Tactical Victory , score:10
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:50
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:50
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 607  *  Average: 46

..
Current scenario: Bieszczady,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 192 , Current prestige is 81
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Defensive
if BV: +150, Transporty , cap 450, 12 turns prestige: 0
if V : +90, Transporty , cap 450, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Transporty , cap 450, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 694 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 20 kill , 0 pp - U:001  [+86 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 844 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 28 kill , 0 pp - U:002  [+69 exp]
Partyzanci ,  , 4 bars , 463 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 18 kill , 72 pp - U:004  [+33 exp]

Recon
Zwiad Konny ,  , 1 bars , 176 exp , Armia Krajowa , 1/10 , 2 kill , 120 pp - U:005  [+53 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 836 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Street Fighter  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+60 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:64   TNK:3    RCN:6    FLAK:2    FORT:21   ATY:4    TB:2      Total: 102
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 11
V   1
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   2001 exp,     66 kill,     72 pp    Average:    667 exp,     22 kill,     24 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    176 exp,      2 kill,    120 pp    Average:    176 exp,      2 kill,    120 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    836 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    836 exp,     10 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  2 Leaders      Total :   3013 exp,     78 kill,    192 pp    Average:    603 exp,     16 kill,     38 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  2

Player 2  Germany   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  2
Fortification :  5
Air Defense :  1

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #27 : Luty 21, 2023, 01:43:39 »

14 Transporty

Wstęp.
Ano tak wygląda mój CAP i prestiż. Zdjąłem wszelkie dodatki

Current scenario: Transporty,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 192 , Current prestige is 417
AI stance is Defensive
if BV: +60, Barbarossa , cap 480 , 10 turns prestige: 0
if V : +45, Barbarossa , cap 480, 13 turns prestige: 0
if TV: +30, Barbarossa , cap 480, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Czyli razem 192+417=609. + za BV 60 = 669. Sporo ponad CAP.
Trzeba coś usprawnić i pochować pod CAPem prestiż.

Do tego, dzieje się coś, bo transporty - tytułowe - idą przez góry, na Słowację, Węgry. Mamy to sprawdzić, o co biega. Więc pobiegamy, pohasamy z Niemiaszkami.
No, przeciwników też, "nielicho"

Player 2 Germany - estimated force: 26 units
Infantry / Anti-tank : 33%
Recon / Tank   :  0%
Air Defense / FlaK :  5%
Air :  0%
Naval :  0%

Uwaga.
Będzie.
Ostro.

Plan.
Pójdę częścią sił do góry, a częścią w lewo. Szybkie na wprost, a CKM i ciężarówki na lewo.
Walczę. Najpierw podejście. Uooo-hoo! Artyleria wali! Na szczęście, jest okopana, czyli mi nie ucieknie, ani też nie przemieści się, aby mnie walić z innego miejsca. Więc trzymam się poza jej zasięgiem, Zarówno na północy, jak też i na zachodzie. Ciekawe, co zrobię, gdy będzie druga?
Do prawego VH, udaje mi się wywabiać wroga, do przodu. Nowy CKM tam się sprawdza, partyzanci, koniki i zwiad konny. Ale... CKM nagle kończy się amunicja oraz u partyzantów. I dostają baty, od świeżaków z Wehrmachtu, którzy zaczęli tę bitwę - bo to już bitwa, a nie potyczka - z expierience 0.
W ogóle, ten Wehrmacht, to jednak Pruski Dryl! Widać, moja jednostka ma 470 experiencu, lidera, a oni 0 albo 29 czy 36 experience. Ale twardo idą do ataku. No, i po dwóch jego atakach, kończy mi się amunicja. I jednostka w trzecim ataku - znika. Tak zakończyli swój żywot auxowi partyzanci.
Stabilizuję prawy VH. Wycofuję się oddziałami bez amunicji, w tym czasie koniki okrążają, i spadają z północy, na artylerię. Zostało ich 4/1, w ich turze próbują, ale ostrzał na moją konnicę z experiencem 760... niewiele daje. Czyli nul.
Rozbijam artylerię, i tam sytuacja jest już pod kontrolą.
Zdecydowanie gorzej, na zachodzie. Wali we mnie, tracę tych partyzantów Aux bez amunicji. Kończy mi się w piechocie i w CKMie. Zjeżdżają koniki z północy. I walka z Polizei z liderem i Combat Support, a experiencu ma 441. Zgroza.
Po 3 turach, takiej przepychanki, ściągam Grenschutz, Wehrmacht oraz ostatecznie, policjantów. Wtedy zostają już niemiaszkom tam tylko 2 piechoty. 10/1, ale zerowy experience. No, i dwa bunkry i flak.
Prawy VH rozbijam do końca dwie piechoty, podchodzę do budynku ufortyfikowanego. I tak 3 tury w niego walę z CKMu nowego oraz partyzantów doświadczonych mych.
W ostatniej turze na zwykłe Victory, rozwalam budynek. Tak samo i na zachodzie, rozbijam budynek.

Efekty.
Tracę z CAPa 6 punktów prestiżu, nie dostanę o tyle nagrody.
Utrata drugiej jednostki - partyzantów aux.
Odznaczenia do experiencu na Zwiad Konny i CKM.
Zwiad Konny , 308 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 3 kill , [+132 exp]
*  CKM wz.30 , Furgon ,  978 exp , 9/10 , Street Fighter  , 11 kill , [+142 exp]

Było.
Bardzo.
Ostro.

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:53
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:50
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:50
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:58
5   Dlugi marsz , #4 , Victory , score:30
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:53
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:50
8   Konwoj , #7 , Tactical Victory , score:10
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:50
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:50
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:50
14   Transporty , #13 , Victory , score:35
--
Campaign score: 642  *  Average: 45

..
Current scenario: Transporty,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 396 , Current prestige is 45
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Defensive
if BV: +60, Barbarossa , cap 480, 10 turns prestige: 0
if V : +45, Barbarossa , cap 480, 13 turns prestige: 0
if TV: +30, Barbarossa , cap 480, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 766 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 22 kill , 0 pp - U:001  [+72 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 946 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 35 kill , 0 pp - U:002  [+102 exp]
Partyzanci ,  , 5 bars , 545 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 21 kill , 72 pp - U:004  [+82 exp]

Recon
Zwiad Konny ,  , 3 bars , 308 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 3 kill , 120 pp - U:005  [+132 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 978 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Street Fighter  , 11 kill , 0 pp - U:003  [+142 exp]
MG 34 ,  , 2 bars , 272 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 1 kill , 204 pp - U:034  [+83 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:74   TNK:3    RCN:6    FLAK:2    FORT:28   ATY:5    TB:2      Total: 120
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 11
V   2
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   2257 exp,     78 kill,     72 pp    Average:    752 exp,     26 kill,     24 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    308 exp,      3 kill,    120 pp    Average:    308 exp,      3 kill,    120 pp
FlaK           *   2 Units *  1 Leaders      Total :   1250 exp,     12 kill,    204 pp    Average:    625 exp,      6 kill,    102 pp
* Summary:     *   6 Units *  2 Leaders      Total :   3815 exp,     93 kill,    396 pp    Average:    636 exp,     16 kill,     66 pp

Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1
FlaK :  3
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  2
Fortification :  2
Air Defense :  2

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #28 : Luty 27, 2023, 01:43:31 »

15 Barbarossa 1 Pycha

Wstęp.
Mamy przeszkodzić Niemiaszkom, w reorganizacji, przygotowaniach. Przy okazji, ponoć w Przemyślu, jest jakaś gotówka Reichsbanku. Czyli w różne strony, należy wysłać wojo.

Plan.
Dwie jednostki wyślę na północ, na lotnisko. Auxowych partyzantów, do Przemyśla. Pozostałe, na wprost. Z lotniska oddziały szybkie - czyli CKM i Konnica, dogonią kroczące piechoty i CKM bez transportu, przed VH.

Walka.
Wspaniale! Rozwijam natarcie! W pierwszej turze przeciwnika, wykrywa mój CKM w transporcie, wali artylerią i jego MG-40 w mój, na ciężarówce. Zostaje 4/10. Cud!
W drugiej turze czyszczę artylerię. W trzeciej posterunek. W czwartej - nadciągają z Przemyśla do VH oraz doganiam MG-40. Zaczyna być Niemiaszków, jak mrówków. Z każdej strony.
W 4 tury przed końcem, obchodzę od północy VH. Koniki dwa oddziały, rozbijają artylerię (drugą!) i moi podchodzą pod VH. Jest tam kolejny MG-40. I masa Polizei, Gendermerie, Grentschutzu. Ale se poradzimy.
Spoko.
Nie.
Nie poradzimy sobie.
Nadjeżdża recon - surprise, i znikają
Ale za nimi - samolocik 4 hexy zwiadu. A za nim wzmocniony pułk Wehrmachtu, czyli 4 bataliony, na ciężarówkach 120 experience. I każdy ma lidera.
Zgroza!
Makabra. Combat Support. Agressive Attack. Recon Move. Devastating fire. Nie mogło być lepiej. Szkoda, że nie był jakiś Overwatch...
Rozbijają auxowych partyzantów. Dorywają z 1 amunicją mój Zwiad Konny. 3 ataki, znika. Potem, w kolejnej turze, rozbijają mój CKM 760 experience.

Żadnych szans.
Loss.
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #29 : Marzec 10, 2023, 02:35:24 »

To jest Bardzo(!) Dobra kampania! Polecam!
----------------------------
15 Barbarossa 2 Pazerność

Wstęp.
Cóż, to samo. żeby nie było, że jestem "Miszczem Śffiata" (czy może "nie z tego świata").

Plan.
Jadę do Przemyśla, zdobędę ten Reichsbank, a oleję lotnisko i północne punkty. Od południa podejdę do VH.

Zakupy.
Nic. Tylko daję dodatek "recon" dla Zwiadu Konnego, Dzięki temu będę idealnie z CAP'em. z 396 armii, 24 pp oraz 80pp do zdobycia.

Walka.
Dobra, jadę szybkimi wszystkimi na wschód. Dorwę w trakcie, gdy stamtąd Polizei i inni będą szli, do VH.
Ale partyzantów swoich, wysyłam na północ, na lotnisko. To jest - "poza planem". Rozwalają artylerię. Ale są opóźnieni w marszu. Już, na samym początku.
Jadę do Przemyśla, omijam drogi, i walę na przełaj. MG-40 widzę, że wycofuje się do VH. A z Przemyśla, jadą jednostki niemieckie, by wzmocnić obronę VH.
Bój spotkaniowy. Jeszcze posterunek niemiecki, w miasteczku - który blokuje przejście z Przemyśla, na północ. Rozwalam wszystkich maszerujących do VH, chyba 4 albo 5 batalionów, czy raczej kompanii, bo to 6/1 albo 8/1. Rozbijam bank. Jest Prestiż!
Ale ten prestiż, to "psu na budę", bo teraz, to będę ponad CAPem.

Jadę na północ, do VH. Pomny posiłków pułku Wehrmachtu, oszczędzam amunicję, i obchodzę punkt obrony niemiecki. Nie chodzi, więc olać.
Na północ.
Przechodzę od zachodu dwoma partyzantami. Ale tam też posterunek. Walę, ale zużywam amunicję. Mogę dojść do artylerii na północy. Ale tylko moi partyzanci mają amunicję.
Z południa, ostrzeliwuję poza zasięgiem artylerii, jednostki niemieckie.
Nadciąga recon. Samolot. Wehrmacht już ciężarówki, widzę.
Ja walę w artylerię. Obaj partyzanci bez amunicji, ale i bez artylerii. Cyrkluję, aby rozbić budynki i MG-40 oraz Grenschutz. Amunicja po 2 sztuki na oddział, czasem 1. To koszt wycieczki, po kasę, do Przemyśla.
Gdy nadjeżdża Wehrmacht, wali w moich partyzantów. Po 3 atakach, znikają. Potem walą w mój CKM. Zdycha. W następnej turze, tylko dwie moje jednostki mają po 1 amunicji. Pozostałe zero.
Podchodzi Wehrmacht, rozbija mi jeszcze coś.
Rezygnuję.

Loss.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.182 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.013s, 2q)