Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 08:12:20
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2022
(Moderatorzy:
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
Strony: [
1
]
2
3
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% (Przeczytany 6540 razy)
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
:
Wrzesień 24, 2022, 12:01:28 »
1. FIRST ACTION
Ten scenariusz zawsze mnie odstraszał. Kila już razy próbowałem go przejść i zawsze klapa.
Ale jak zobaczyłem że Estkowi się udało to też spróbowałem.
Łatwo nie było.
Piechota i aux partyzanci zostali w VX a kawaleria, CKM i więźniowie pognali za rzekę.
Straty w stanach spore. VX ledwie utrzymałem. Zmasakrowana piechota to się na koniec po lasach ukrywała.
Najtrudniej tradycyjnie nad rzeką. Gdyby nie wsparcie CKM nie miał bym szans.
Jakoś się udało w ostatniej turze na BV.
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 48 * Average: 48
..
Current scenario: FIRST ACTION, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +20, BEHIND THE GUN , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, BEHIND THE GUN , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, BEHIND THE GUN , cap 200, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Piechota , Zaprzeg , , 1 bars , 121 exp , 3/10 , 2 kill , 0 pp [+65 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 1 bars , 177 exp , 6/10 , Aggressive Maneuver , 1 kill , 0 pp [+56 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 1 bars , 147 exp , 5/10 , 1 kill , 0 pp [+92 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:2 FORT:2 Total: 4
Lost : Total: 0
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 1 Units * 0 Leaders Total : 121 exp, 2 kill, 0 pp Average: 121 exp, 2 kill, 0 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 177 exp, 1 kill, 0 pp Average: 177 exp, 1 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 147 exp, 1 kill, 0 pp Average: 147 exp, 1 kill, 0 pp
* Summary: * 3 Units * 1 Leaders Total : 445 exp, 4 kill, 0 pp Average: 148 exp, 1 kill, 0 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Piechota : 3
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Player 2 Niemcy has 8 units total (core+aux):
Rozpoznanie : 1
Fortyfikacje : 7
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #1 :
Wrzesień 24, 2022, 12:11:17 »
2 BEHIND THE GUN
Modernizuję nieodpłatnie piechotę na kawalerię z końmi.
Bardzo dobra decyzja. Szybkość tej jednostki przyda się bardzo w kolejnych scenariuszach.
Szybki marsz do przodu. Bez większych problemów.
Straty minimalne. Odpuszczam sobie kilka bunkrów przy VH.
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 108 * Average: 54
..
Current scenario: BEHIND THE GUN, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +30, CHASE , cap 200, 12 turns prestige: 0
if V : +15, CHASE , cap 200, 15 turns prestige: 0
if TV: +5, CHASE , cap 200, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 1 bars , 141 exp , 8/10 , 4 kill , 0 pp [+20 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 1 bars , 194 exp , 9/10 , Aggressive Maneuver , 1 kill , 0 pp [+17 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 1 bars , 186 exp , 10/10 , 2 kill , 0 pp [+39 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:2 FORT:5 Total: 7
Lost : Total: 0
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 1 Units * 0 Leaders Total : 141 exp, 4 kill, 0 pp Average: 141 exp, 4 kill, 0 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 194 exp, 1 kill, 0 pp Average: 194 exp, 1 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 186 exp, 2 kill, 0 pp Average: 186 exp, 2 kill, 0 pp
* Summary: * 3 Units * 1 Leaders Total : 521 exp, 7 kill, 0 pp Average: 174 exp, 2 kill, 0 pp
Player 1 Armia Krajowa has 4 units total (core+aux):
Piechota : 1
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 1
Player 2 Niemcy has 14 units total (core+aux):
Piechota : 3
Rozpoznanie : 2
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 8
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #2 :
Wrzesień 24, 2022, 12:21:01 »
3. CHASE
Było ciężko.
Grałem dwa razy.
Siły trzeba podzielić na dwie części.
Za pierwszym do obrony zostali aux partyzanci i CKM.
A do punktu ewakuacji wysłałem piechotę (kawalerię) i aux moździerz.
Obrona poszła gładko ale z przebiciem się na czas to można zapomnieć.
Za drugim razem za obronę odpowiadali aux a za atak core.
Obrońcy ledwie dali radę ale atakujący zdążyli na czas w ostatniej turze.
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 156 * Average: 52
..
Current scenario: TERROR, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 200
AI stance is Aggressive
if BV: +25, LONG MARCH , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, LONG MARCH , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, LONG MARCH , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 2 bars , 213 exp , 10/10 , 8 kill , 0 pp [+72 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 2 bars , 287 exp , 10/10 , Aggressive Maneuver , 1 kill , 0 pp [+93 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 2 bars , 241 exp , 10/10 , 3 kill , 0 pp [+55 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:5 FLAK:1 FORT:7 Total: 13
Lost : Total: 0
BV 3
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 1 Units * 0 Leaders Total : 213 exp, 8 kill, 0 pp Average: 213 exp, 8 kill, 0 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 287 exp, 1 kill, 0 pp Average: 287 exp, 1 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 241 exp, 3 kill, 0 pp Average: 241 exp, 3 kill, 0 pp
* Summary: * 3 Units * 1 Leaders Total : 741 exp, 12 kill, 0 pp Average: 247 exp, 4 kill, 0 pp
Player 1 Armia Krajowa has 7 units total (core+aux):
Piechota : 5
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Player 2 Niemcy - estimated force: 12 units
Piechota / Artyleria ppanc. : 34%
Rozpoznanie / Czołg : 8%
Obrona plot. / Artyleria uniwersalna : 0%
powietrzny : 0%
morski : 0%
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #3 :
Wrzesień 24, 2022, 12:31:58 »
IV. TERROR
W poprzednim scenariusz Kawaleria zdobywa świetnego lidera Aggressive Maneuver
Kupuję - Piechota , Zaprzeg
Przy okazji zaczynają się właśnie kłopoty z capem co będzie cechą tej kampanii.
Trzeba uratować cywili z miasteczka.
Na szczęście moje jednostki są dość szybkie i daje sobie z tym radę.
Świeża piechota zdobywa sporo doświadczenia płacąc za to potężnym stratami w stanach.
Po masakrze jednostek niemieckich wokół miasteczka stopniowe wysyłam kolejne jednostki w kierunku VX.
Obie jednostki na koniach i CKM ostatecznie łamią opór.
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
4 TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 209 * Average: 52
..
Current scenario: TERROR, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 156 , Current prestige is 44
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +25, LONG MARCH , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, LONG MARCH , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, LONG MARCH , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 2 bars , 264 exp , 9/10 , 11 kill , 0 pp [+51 exp]
Piechota , Zaprzeg , , 1 bars , 108 exp , 4/10 , 1 kill , 156 pp [+108 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 3 bars , 345 exp , 9/10 , Aggressive Maneuver , 3 kill , 0 pp [+58 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 2 bars , 285 exp , 8/10 , 4 kill , 0 pp [+44 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:12 TNK:1 FLAK:1 FORT:8 Total: 22
Lost : Total: 0
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 372 exp, 12 kill, 156 pp Average: 186 exp, 6 kill, 78 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 345 exp, 3 kill, 0 pp Average: 345 exp, 3 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 285 exp, 4 kill, 0 pp Average: 285 exp, 4 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 1 Leaders Total : 1002 exp, 19 kill, 156 pp Average: 251 exp, 5 kill, 39 pp
Player 1 Armia Krajowa has 8 units total (core+aux):
Piechota : 6
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Player 2 Niemcy has 2 units total (core+aux):
Piechota : 1
Rozpoznanie : 1
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #4 :
Wrzesień 24, 2022, 12:39:04 »
V. LONG MARCH
Cap powoduje że nie dostaję premii za BV. Przy tej bidzie trochę boli.
Dwie jednostki muszą dotrzeć do EX.
Po przełamaniu oporu nad rzeką co idzie sprawnie przodem wysyłam jednostki szybkie. Piechota na zaprzęgu zostaje w tyle ale dzięki temu sporo sobie powalczyła i pięknie doświadczenie powiększyła.
Dzięki dużej prędkości CKM i Recon na koniach dali radę w ostatniej turze.
Tak łatwo do BV nie wpadło.
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
4 TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
5 LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 257 * Average: 51
..
Current scenario: LONG MARCH, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 156 , Current prestige is 44
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +20, ESPIONAGE , cap 210, 10 turns prestige: 0
if V : +10, ESPIONAGE , cap 210, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, ESPIONAGE , cap 210, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 3 bars , 343 exp , 8/10 , 12 kill , 0 pp [+79 exp]
Piechota , Zaprzeg , , 2 bars , 228 exp , 7/10 , 2 kill , 156 pp [+120 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 3 bars , 387 exp , 10/10 , Aggressive Maneuver , 3 kill , 0 pp = Escaped! [+42 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 2 bars , 299 exp , 10/10 , 5 kill , 0 pp = Escaped! [+14 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:13 TNK:1 FLAK:2 FORT:9 Total: 25
Lost : Total: 0
BV 5
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 571 exp, 14 kill, 156 pp Average: 286 exp, 7 kill, 78 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 387 exp, 3 kill, 0 pp Average: 387 exp, 3 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 299 exp, 5 kill, 0 pp Average: 299 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 1 Leaders Total : 1257 exp, 22 kill, 156 pp Average: 314 exp, 6 kill, 39 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Piechota : 2
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 1
Player 2 Niemcy has 15 units total (core+aux):
Piechota : 7
Czołg : 1
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 4
Bomb. taktyczny : 1
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #5 :
Wrzesień 24, 2022, 12:43:24 »
VI. ESPIONAGE
Zdobycie wioski nie przychodzi łatwo ale nie jest to jakiś dramat.
Dość łatwy scenariusz
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
4 TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
5 LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
6 ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 308 * Average: 51
..
Current scenario: ESPIONAGE, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 156 , Current prestige is 17
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +35, CHASE II , cap 210, 8 turns prestige: 0
if V : +20, CHASE II , cap 210, 10 turns prestige: 0
if TV: +15, CHASE II , cap 210, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 3 bars , 380 exp , 7/10 , 14 kill , 0 pp [+37 exp]
Piechota , Zaprzeg , , 2 bars , 285 exp , 10/10 , 5 kill , 156 pp [+57 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 4 bars , 449 exp , 7/10 , Aggressive Maneuver , 5 kill , 0 pp [+62 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 3 bars , 363 exp , 11/10 , 5 kill , 0 pp [+64 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:15 TNK:1 AT:1 FLAK:2 FORT:13 Total: 32
Lost : Total: 0
BV 6
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 665 exp, 19 kill, 156 pp Average: 333 exp, 10 kill, 78 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 449 exp, 5 kill, 0 pp Average: 449 exp, 5 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 363 exp, 5 kill, 0 pp Average: 363 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 1 Leaders Total : 1477 exp, 29 kill, 156 pp Average: 369 exp, 7 kill, 39 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Piechota : 2
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 1
Player 2 Niemcy has 6 units total (core+aux):
Piechota : 2
Czołg : 1
Rozpoznanie : 1
Fortyfikacje : 2
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #6 :
Wrzesień 24, 2022, 03:06:40 »
CHASE II
Trzeba ewakuować trzy jednostki. Decyzja o modernizacji piechoty na kawalerię była bardzo słuszna. Jednostka z zaprzęgiem miała by niewielkie szanse żeby zdążyć.
Pojawiają się aux partyzanci którzy okazują się przydatni w wywalczeniu drogi do EX.
Zdążyłem w ostatniej turze ale mogłem trochę wcześniej. Chciałem trochę więcej zdobyć doświadczenia,
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
4 TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
5 LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
6 ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
7 CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 356 * Average: 50
..
Current scenario: CHASE II, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 156 , Current prestige is 15
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +15, CONVOY , cap 220, 7 turns prestige: 0
if V : +10, CONVOY , cap 220, 9 turns prestige: 0
if TV: +5, CONVOY , cap 220, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 4 bars , 426 exp , 10/10 , 16 kill , 0 pp = Escaped! [+46 exp]
Piechota , Zaprzeg , , 3 bars , 332 exp , 9/10 , 6 kill , 156 pp [+47 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 4 bars , 494 exp , 9/10 , Aggressive Maneuver , 8 kill , 0 pp = Escaped! [+45 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 3 bars , 377 exp , 12/10 , 5 kill , 0 pp = Escaped! [+14 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:18 TNK:1 RCN:1 AT:1 FLAK:2 FORT:15 Total: 38
Lost : Total: 0
BV 7
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 758 exp, 22 kill, 156 pp Average: 379 exp, 11 kill, 78 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 494 exp, 8 kill, 0 pp Average: 494 exp, 8 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 377 exp, 5 kill, 0 pp Average: 377 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 1 Leaders Total : 1629 exp, 35 kill, 156 pp Average: 407 exp, 9 kill, 39 pp
Player 1 Armia Krajowa has 7 units total (core+aux):
Piechota : 4
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 1
Player 2 Niemcy has 10 units total (core+aux):
Piechota : 4
Czołg : 1
Rozpoznanie : 2
Fortyfikacje : 3
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Estek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 804
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #7 :
Wrzesień 25, 2022, 05:23:06 »
Miło Cię znów widzieć w rankingu
Sukcesów w partyzanckich bojach !
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #8 :
Wrzesień 25, 2022, 11:32:41 »
Jakieś komentarze/sugestie co do jednostek AK?
Zdecydowanie brakuje rowerów jako transportu. Z tego co wiem, rowery były wykorzystywane dość powszechnie.
Na pierwszy rzut oka brakuje zmotoryzowanego rozpoznania. Skoro są furgony i ciężarówki, to przydałby się też "kołowy" recon. Potencjalnie motocykle (z minimalnymi możliwościami ofensywnym). Oczywiście w odpowiedniej cenie.
Przyznaje, że nie grałem kampanii, i raczej nie planuje w najbliższym czasie (nie lubię tej skali). Dlatego jestem ciekawy waszych opinii.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #9 :
Wrzesień 25, 2022, 04:56:42 »
Cytat: Estek Wrzesień 25, 2022, 05:23:06
Miło Cię znów widzieć w rankingu
Sukcesów w partyzanckich bojach !
Niestety totalny brak czasu na wstawianie opisów. Niewiele też czasu na granie.
Cytat: Waldzios Wrzesień 25, 2022, 11:32:41
Jakieś komentarze/sugestie co do jednostek AK?
Zdecydowanie brakuje rowerów jako transportu. Z tego co wiem, rowery były wykorzystywane dość powszechnie.
Na pierwszy rzut oka brakuje zmotoryzowanego rozpoznania. Skoro są furgony i ciężarówki, to przydałby się też "kołowy" recon. Potencjalnie motocykle (z minimalnymi możliwościami ofensywnym). Oczywiście w odpowiedniej cenie.
Przyznaje, że nie grałem kampanii, i raczej nie planuje w najbliższym czasie (nie lubię tej skali). Dlatego jestem ciekawy waszych opinii.
Co do jednostek to wybiegając trochę w przyszłość:
- transport rowerowy może i by się przydał ale ważniejsze jest dodanie transportu konnego (Kawalerii) dla jakiejś jednostki dostępnej w latach czterdziestych (np. piechota AK). Było by to też bliskie historii. Jest sporo relacji o jednostkach korzystających z koni.
- transport zmotoryzowany dla recona - przy kosztach w tej kampanii jak już się prestiż uzbiera to lepiej przeznaczyć go na zakup takiego transportu dla piechoty. Z drugiej stronu recon jest darmowy i przy kłopotach z capem może i ktoś bu tą opcję wykorzystał.
- zdecydowanie zmodernizował bym jednostkę Kedyw. Pozbawił bym ją cechy sabotaż. Może trochę podniósł cenę (ale oczywiście nie tak jak Cichociemnych).
- jak by była możliwość to rozważył bym dodanie bym jednostkę z cechą sabotaż dostępną wcześniej niż Kedyw (np. nazwa Wachlarz) może ktoś by skorzystał.
O samej kampanii napiszę jak mi się uda ją skończyć.
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #10 :
Wrzesień 25, 2022, 05:38:03 »
VIII. CONVOY
Podstawa to obrona własnego VH. Doskonale nadają się do aux partyzanci.
Niemcy zarówno jednostki konwoju jak i bojowe pchają się wszystkimi możliwymi drogami i bezdrożami.
Muszę do obrony wykorzystać wszelkie jednostki core. Początkowy plan zajęcia płatnego lotniska przez recona muszę porzucić.
Szkoda prestiżu a z drugiej strony jest bardzo niski cap.
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
4 TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
5 LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
6 ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
7 CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 408 * Average: 51
..
Current scenario: CONVOY, VH prestige is 0 , All map prestige is: 50
Army cost: 156 , Current prestige is 30
Prestige available on map yet is 50 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +15, BY THE BRIDGE , cap 230, 6 turns prestige: 0
if V : +10, BY THE BRIDGE , cap 230, 8 turns prestige: 0
if TV: +5, BY THE BRIDGE , cap 230, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 4 bars , 477 exp , 7/10 , 19 kill , 0 pp [+51 exp]
Piechota , Zaprzeg , , 3 bars , 382 exp , 9/10 , 7 kill , 156 pp [+50 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 5 bars , 539 exp , 8/10 , Aggressive Maneuver , 9 kill , 0 pp [+45 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 4 bars , 409 exp , 9/10 , 5 kill , 0 pp [+32 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:24 TNK:1 RCN:1 AT:1 FLAK:2 FORT:15 Total: 44
Lost : Total: 0
BV 8
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 859 exp, 26 kill, 156 pp Average: 430 exp, 13 kill, 78 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 539 exp, 9 kill, 0 pp Average: 539 exp, 9 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 409 exp, 5 kill, 0 pp Average: 409 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 1 Leaders Total : 1807 exp, 40 kill, 156 pp Average: 452 exp, 10 kill, 39 pp
Player 1 Armia Krajowa has 6 units total (core+aux):
Piechota : 4
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Player 2 Niemcy has 3 units total (core+aux):
Rozpoznanie : 2
Artyleria uniwersalna : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #11 :
Wrzesień 25, 2022, 05:59:36 »
IX. BY THE BRIDGE
Trzeba się na południe. Wybieram zachodnią drogę prze rzekę. Nie ma co rozdrabniać sił. Idzie bez większych problemów.
Wpadają dwaj liderzy w tym świetny jak na tą kampanię na Kawalerii/Piechocie.
Pod koniec pod moim VH na północy pojawią się bombowiec J-87 i recon. Nie mam zaufania do wytrzymałości bunkra więc kończę jak najszybciej.
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
4 TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
5 LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
6 ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
7 CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
9 BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 462 * Average: 51
..
Current scenario: BY THE BRIDGE, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 156 , Current prestige is 45
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +25, IN THE MOUNTAINS , cap 245, 8 turns prestige: 0
if V : +15, IN THE MOUNTAINS , cap 245, 10 turns prestige: 0
if TV: +10, IN THE MOUNTAINS , cap 245, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 5 bars , 518 exp , 6/10 , Fire Discipline , 22 kill , 0 pp [+41 exp]
Piechota , Zaprzeg , , 4 bars , 428 exp , 7/10 , Resilience , 9 kill , 156 pp [+46 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 5 bars , 582 exp , 10/10 , Aggressive Maneuver , 9 kill , 0 pp [+43 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 4 bars , 458 exp , 10/10 , 5 kill , 0 pp [+49 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:27 TNK:1 RCN:1 AT:1 FLAK:2 FORT:17 Total: 49
Lost : Total: 0
BV 9
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 2 Leaders Total : 946 exp, 31 kill, 156 pp Average: 473 exp, 16 kill, 78 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 582 exp, 9 kill, 0 pp Average: 582 exp, 9 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 458 exp, 5 kill, 0 pp Average: 458 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 3 Leaders Total : 1986 exp, 45 kill, 156 pp Average: 497 exp, 11 kill, 39 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Piechota : 2
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 1
Player 2 Niemcy has 13 units total (core+aux):
Piechota : 4
Rozpoznanie : 3
Artyleria ppanc. : 1
Artyleria uniwersalna : 1
Fortyfikacje : 3
Bomb. taktyczny : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #12 :
Wrzesień 25, 2022, 06:20:30 »
Cytat: Primus71 Wrzesień 25, 2022, 04:56:42
- transport rowerowy może i by się przydał ale ważniejsze jest dodanie transportu konnego (Kawalerii) dla jakiejś jednostki dostępnej w latach czterdziestych (np. piechota AK). Było by to też bliskie historii. Jest sporo relacji o jednostkach korzystających z koni.
To złożona kwestia.
Transport kawalerii jest specyficzny ze względu na swoje możliwości ofensywne.
Wykorzystanie koni przez oddziały AK jest oczywiste, ale raczej do transportu, niż do ataku z siodła.
Poza tym transport kawalerii w domyśle opierał się na koniach "kawaleryjskich", stąd zwiększona mobilność.
Jednostki AK korzystały z takich koni jakie udało się zdobyć.
Problem w tym, że jeśli zabierzesz "koniom" aktywny atak, i ograniczysz mobilność (konie gorszej kategorii), to powstanie jednostka transportowa porównywalna do standardowego 'zaprzęgu'.
Zawsze zakładałem, że jednostka 'zaprzęg' obejmuje wszelki transport konny (jazda wierzchem, furmanki, biedki itd).
Na upartego, mógłbym dodać specjalne 'Konie' bez ataku i z mov=5, ale taka jednostka musiałaby być odpowiednio droższa. Porównywalna cenowo do transportu motorowego (lub droższa). Dobry koń wierzchowy nie był tani, ani łatwo dostępny.
Cytat: Primus71 Wrzesień 25, 2022, 04:56:42
- zdecydowanie zmodernizował bym jednostkę Kedyw. Pozbawił bym ją cechy sabotaż. Może trochę podniósł cenę (ale oczywiście nie tak jak Cichociemnych).
Z tego co kojarzę Gustlik celowo przydzielił tej jednostce cechę sabotaż. Nie chciałbym psuć jego zamysłu.
Myślę że sensownym(kompromisowym) rozwiązaniem byłoby wprowadzenie alternatywnego wariantu 'Kedywu', bez tej cechy.
Gracz mógłby sam zdecydować z którego wariantu chce skorzystać.
Cytat: Primus71 Wrzesień 25, 2022, 04:56:42
- jak by była możliwość to rozważył bym dodanie bym jednostkę z cechą sabotaż dostępną wcześniej niż Kedyw (np. nazwa Wachlarz) może ktoś by skorzystał.
To jest do rozważenia. Nie widzę przeciwwskazań.
«
Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2022, 06:22:28 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Primus71
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 970
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #13 :
Wrzesień 25, 2022, 06:37:25 »
X. IN THE MOUNTAINS
Trzeba wyprowadzić trzy jednostki do odległego EX. Z depczącymi po piętach Niemcami nie jest to łatwe. Ostatecznie organizuję obronę nad rzeką w Gorlicach. Piechota wsparta przez CKM tworzy obronę nie do przejścia.
Dwie jednostki Kawalerii maszerują w kierunku EX.
Pojawiają się aux partyzanci. Niestety tracę ich w czasie walk o EX.
Po jego oczyszczeniu wycofuję CKM znad rzeki i wycofuję jako trzecią jednostkę
OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
2 BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
3 CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
4 TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
5 LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
6 ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
7 CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
9 BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10 IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 517 * Average: 51
..
Current scenario: IN THE MOUNTAINS, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 156 , Current prestige is 203
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +110, EXCURSION , cap 255, 13 turns prestige: 0
if V : +80, EXCURSION , cap 255, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, EXCURSION , cap 255, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* Kawaleria , Konie , , 5 bars , 557 exp , 6/10 , Fire Discipline , 24 kill , 0 pp = Escaped! [+39 exp]
Piechota , Zaprzeg , , 4 bars , 472 exp , 8/10 , Resilience , 10 kill , 156 pp [+44 exp]
Rozpoznanie
* Kawaleria , , 5 bars , 599 exp , 9/10 , Aggressive Maneuver , 9 kill , 0 pp = Escaped! [+17 exp]
Artyleria ppanc.
* CKM wz.30 , Furgon , , 4 bars , 488 exp , 10/10 , 5 kill , 0 pp = Escaped! [+30 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:27 TNK:1 RCN:2 AT:1 FLAK:2 FORT:19 Total: 52
Lost : Total: 0
BV 10
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 2 Leaders Total : 1029 exp, 34 kill, 156 pp Average: 515 exp, 17 kill, 78 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 599 exp, 9 kill, 0 pp Average: 599 exp, 9 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 488 exp, 5 kill, 0 pp Average: 488 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 3 Leaders Total : 2116 exp, 48 kill, 156 pp Average: 529 exp, 12 kill, 39 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Piechota : 2
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 1
Player 2 Niemcy has 19 units total (core+aux):
Piechota : 6
Czołg : 1
Rozpoznanie : 3
Zapisane
Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%
«
Odpowiedz #14 :
Wrzesień 26, 2022, 12:34:06 »
Cytat: Waldzios
Transport kawalerii jest specyficzny ze względu na swoje możliwości ofensywne.
Wykorzystanie koni przez oddziały AK jest oczywiste, ale raczej do transportu, niż do ataku z siodła.
Poza tym transport kawalerii w domyśle opierał się na koniach "kawaleryjskich", stąd zwiększona mobilność.
Jednostki AK korzystały z takich koni jakie udało się zdobyć.
Problem w tym, że jeśli zabierzesz "koniom" aktywny atak, i ograniczysz mobilność (konie gorszej kategorii), to powstanie jednostka transportowa porównywalna do standardowego 'zaprzęgu'.
Zawsze zakładałem, że jednostka 'zaprzęg' obejmuje wszelki transport konny (jazda wierzchem, furmanki, biedki itd).
Na upartego, mógłbym dodać specjalne 'Konie' bez ataku i z mov=5, ale taka jednostka musiałaby być odpowiednio droższa. Porównywalna cenowo do transportu motorowego (lub droższa). Dobry koń wierzchowy nie był tani, ani łatwo dostępny.
Moim zdaniem problem transportowy bardziej wynika z wyboru map i z budowy poszczególnych scenariuszy.
Raczej jednak transport konny to jednak luksus dla zwykłych oddziałów? Ja obstawiam wybór rowerów, dostępniejszy, łatwiejszy do ukrycia i mniej wymagający rodzaj transportu na takie warunki prowadzenia wojny.
Cytat: Waldzios
Z tego co kojarzę Gustlik celowo przydzielił tej jednostce cechę sabotaż. Nie chciałbym psuć jego zamysłu.
Myślę że sensownym (kompromisowym) rozwiązaniem byłoby wprowadzenie alternatywnego wariantu 'Kedywu', bez tej cechy.
Gracz mógłby sam zdecydować z którego wariantu chce skorzystać.
Trochę nie widzę sensu pozbawiać Kedywu jako jednostki przeznaczonej do dywersji cechy "Sabotaż".
Można przesunąć expiration date jednostki 'Grupa Szturmowa' z 1942 na późniejszą aby uzupełniały się z Kedywem.
Poza tym były jeszcze: Kosa, AGAT i jego ewolucje.
Zapisane
Strony: [
1
]
2
3
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...