Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 11:28:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Primus71 gra G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e, * Player prestige modifier 125%  (Przeczytany 6189 razy)
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #30 : Wrzesień 26, 2022, 09:53:23 »

XVIII.  CHASE IV
Dla piechoty z zaprzęgiem kupuję dodatek Fast Speed.
Jak dla mnie paskudny scenariusz.
Grałem dwa razy.
Trzeba ewakuować pięć jednostek i utrzymać VH.
Przebicie się do EX nie jest problemem ale jest nieco czasochłonne a to niesie paskudne konsekwencje.
Grałem dwa razy.
Za pierwszym razem dla wsparcia obrońców zostawiłem GS.
2 x aux partyzanci + GS niestety nie dali rady. Partyzanci padli na polu chwały GS w lasach uzupełniało amunicję, 3 jednostki gotowe do ewakuacji a partyzantom i piechocie brakuje jeszcze dwie i pada sobie bunkier i po zabawie.
Za drugim razem zostawiam GS i CKM.
Wydaje się że zadałem atakującym takie straty że w obliczonym z minimalnym zapasem czasu CKM odrywa się od atakujących VH.
Niestety z lasu nagle wypełza kilka jednostek i rzucają się na bunkier. Bunkier pada ale cud - jednostkom AI kończy się ruch.
W swojej turze wprowadzam GS do VH i to praktycznie koniec scenariusza. AI traci zainteresowanie VH i do końca bezsensownie atakuje biednych ocalałych aux partryzantów.
CKM jako piąty kończy ewakuację.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 921  *  Average: 51

..
Current scenario: CHASE IV,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 420 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +100, TRAINING AREA , cap 570, 11 turns prestige: 0
if V : +70, TRAINING AREA , cap 570, 13 turns prestige: 0
if TV: +40, TRAINING AREA , cap 570, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 961 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   AntiTank, 48 kill ,  0 pp  = Escaped!  [+8 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 837 exp , 7/10 , Resilience  ,      Fast Speed, 21 kill ,  156 pp  = Escaped!  [+67 exp]
 Grupa Szturmowa  , Zaprzeg ,  , 5 bars , 532 exp , 9/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support, 15 kill ,  192 pp  [+69 exp]
 Partyzanci ,  , 3 bars , 364 exp , 7/10 ,   Support, 1 kill ,  72 pp  = Escaped!  [+51 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1031 exp , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 31 kill ,  0 pp  = Escaped!  [+48 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1020 exp , 4/10 , Shock Tactics  , 12 kill ,  0 pp  = Escaped!  [+93 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:72   TNK:5    RCN:8    AT:5    FLAK:2    FORT:43   ATY:6    AD:3    TB:1      Total: 145
Lost  : INF:2    FORT:2      Total: 4

BV 18
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2694 exp,     85 kill,    420 pp    Average:    674 exp,     21 kill,    105 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1031 exp,     31 kill,      0 pp    Average:   1031 exp,     31 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1020 exp,     12 kill,      0 pp    Average:   1020 exp,     12 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  5 Leaders      Total :   4745 exp,    128 kill,    420 pp    Average:    791 exp,     21 kill,     70 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Piechota :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1

Player 2  Niemcy   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  2
Fortyfikacje :  3
Artyleria :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #31 : Wrzesień 26, 2022, 10:19:30 »

XIX. TRAINING AREA
Kupuję dodatek Fast Speed dla Kawalerii i partyzantów
Źle dziele siły. Wszystkie jednostki core wysyłam w kierunku VH a na wyspę tylko aux partyzantów.
VH zdobywam bez problemu a później trenuje jeszcze partyzantów i piechotę na jednostkach AI z wcześniejszego miasteczka.
Aux mają problem czasowy z zajęciem płatnego heksa na wyspie. Ledwie zdążyli w ostatniej turze ale się opłacało po oprócz 50 pkt dodatkowa premia.
Partyzanci zdobywają lidera .

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 969  *  Average: 51

..
Current scenario: TRAINING AREA,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 50
Army cost: 420 , Current prestige is 204
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
if BV: +120, RENDEZVOUS , cap 600, 14 turns prestige: 0
if V : +85, RENDEZVOUS , cap 600, 17 turns prestige: 0
if TV: +65, RENDEZVOUS , cap 600, 21 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1082 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed, 52 kill ,  0 pp  [+121 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 892 exp , 7/10 , Resilience  ,      Fast Speed, 24 kill ,  156 pp  [+55 exp]
 Grupa Szturmowa  , Zaprzeg ,  , 5 bars , 583 exp , 6/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support, 18 kill ,  192 pp  [+51 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 422 exp , 6/10 , Influence  ,   Support,      Fast Speed, 3 kill ,  72 pp  [+58 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1065 exp , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 31 kill ,  0 pp  [+34 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1097 exp , 9/10 , Shock Tactics  , 14 kill ,  0 pp  [+77 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:76   TNK:5    RCN:9    AT:5    FLAK:2    FORT:55   ATY:6    AD:3    TB:2      Total: 163
Lost  : INF:2    FORT:2      Total: 4

BV 19
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2979 exp,     97 kill,    420 pp    Average:    745 exp,     24 kill,    105 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1065 exp,     31 kill,      0 pp    Average:   1065 exp,     31 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1097 exp,     14 kill,      0 pp    Average:   1097 exp,     14 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  6 Leaders      Total :   5141 exp,    142 kill,    420 pp    Average:    857 exp,     24 kill,     70 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Piechota :  7
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1

Player 2  Niemcy   has 16 units total (core+aux):
Piechota :  6
Rozpoznanie :  2
Fortyfikacje :  7
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #32 : Wrzesień 27, 2022, 09:36:39 »

XX. RENDEZVOUS
Omijamy od wschodu Warszawę.
Należy zdobyć dwa VH.
Pierwszy pada dość szybko.
Zostawiam GS i piechotę a resztę kieruję na południe.
Dość łatwo przełamuje opór ale wokół pierwszego VH pojawiają się posiłki AI.
Wycofuję część jednostek żeby zwiększyć doświadczenia ale nie daję rady wystrzelać wszystkich atakujących jednostek AI.
Ogólnie bez problemu.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
20   RENDEZVOUS , #19 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 1017  *  Average: 50

..
Current scenario: RENDEZVOUS,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 420 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +350, KEDYW , cap 650, 8 turns prestige: 0
if V : +290, KEDYW , cap 650, 11 turns prestige: 0
if TV: +180, KEDYW , cap 650, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1113 exp , 8/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed,   Support, 55 kill ,  0 pp  [+31 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 926 exp , 8/10 , Resilience  ,      Fast Speed,   Support, 24 kill ,  156 pp  [+34 exp]
 Grupa Szturmowa  , Zaprzeg ,  , 5 bars , 596 exp , 10/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support, 20 kill ,  192 pp  [+13 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 463 exp , 8/10 , Influence  ,   Support,      Fast Speed, 4 kill ,  72 pp  [+41 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1080 exp , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 31 kill ,  0 pp  [+15 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1106 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 16 kill ,  0 pp  [+9 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:78   TNK:5    RCN:9    AT:6    FLAK:2    FORT:57   ATY:9    AD:3    TB:2      Total: 171
Lost  : INF:2    FORT:2      Total: 4

BV 20
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   3098 exp,    103 kill,    420 pp    Average:    775 exp,     26 kill,    105 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1080 exp,     31 kill,      0 pp    Average:   1080 exp,     31 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1106 exp,     16 kill,      0 pp    Average:   1106 exp,     16 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  6 Leaders      Total :   5284 exp,    150 kill,    420 pp    Average:    881 exp,     25 kill,     70 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  4
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1

Player 2  Niemcy   has 17 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Fortyfikacje :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #33 : Wrzesień 27, 2022, 10:07:32 »

XXI. Kedyw
Dodatek fast speed dla Grupy Szturmowej
Dodatki Support,    Recon dal kawaleri/recona.
Tutaj spotyka aux Kedyw. Wysyłam go wschodnią drogą. Kilkukrotnie atakuje posterunek w miasteczku i poznaję dodatek sabotaż. Kedyw odnosi sukces ale nic z tego nie wynika bo nie ma go kto wykorzystać.
Core atakują VH. Jest interesującą bo spotykam pociąg pancerny. Ledwie go wykańczam a jeszcze w ostatniej salwie zmasakrował mi kawalerię.
Prawie zestrzeliłem Storcha ale ostał się ze stanem 1.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
20   RENDEZVOUS , #19 , Brilliant Victory , score:48
21   KEDYW , #20 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 1065  *  Average: 50

..
Current scenario: KEDYW,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 420 , Current prestige is 2
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +100, AIRFIELD , cap 650, 10 turns prestige: 0
if V : +80, AIRFIELD , cap 650, 12 turns prestige: 0
if TV: +60, AIRFIELD , cap 650, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1157 exp , 2/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed, 57 kill ,  0 pp  [+44 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 984 exp , 5/10 , Resilience  ,      Fast Speed,   Support, 25 kill ,  156 pp  [+58 exp]
 Grupa Szturmowa  , Zaprzeg ,  , 5 bars , 672 exp , 8/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support,      Fast Speed, 21 kill ,  192 pp  [+76 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 507 exp , 7/10 , Influence  ,      Fast Speed,   Support, 8 kill ,  72 pp  [+44 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1115 exp , 9/10 , Aggressive Maneuver  ,   Support,    Recon, 32 kill ,  0 pp  [+35 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1187 exp , 8/10 , Shock Tactics  , 17 kill ,  0 pp  [+81 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:80   TNK:5    RCN:9    AT:6    FLAK:2    FORT:64   ATY:10   AD:3    TB:2      Total: 181
Lost  : INF:2    FORT:2      Total: 4

BV 21
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   3320 exp,    111 kill,    420 pp    Average:    830 exp,     28 kill,    105 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1115 exp,     32 kill,      0 pp    Average:   1115 exp,     32 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1187 exp,     17 kill,      0 pp    Average:   1187 exp,     17 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  6 Leaders      Total :   5622 exp,    160 kill,    420 pp    Average:    937 exp,     27 kill,     70 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Piechota :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1

Player 2  Niemcy   has 19 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria uniwersalna :  2
Fortyfikacje :  5
Artyleria :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #34 : Wrzesień 27, 2022, 10:24:42 »

XXII. AIRFIELD
Dodatek AntiTank dla Kawaleria/Piechota
Trzeba opanować SH.
Tam można wystawić pozostałe jednostki później zdobyć VH i czekać na zrzut.
Do ataku wybieram kawalerię/piechotę, CKM i GS.
Po zdobyciu w krótkich walkach SH od osłony zostawia GS i CKM a resztę  kieruję do VH.
Obrona zdobytego SH nie wiem czy jest nawet koniczna do BV ale niszczę tam jakiegoś między innymi jakiegoś recona.
Zdobycie VH też nie takie trudne niestety  po raz kolejny dostaje potężnie kawaleria/recon.
Zrzut ląduje i bez problemów czekam do końca scenariusza. Cichociemni nawet nie powalczyli.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
20   RENDEZVOUS , #19 , Brilliant Victory , score:48
21   KEDYW , #20 , Brilliant Victory , score:48
22   AIRFIELD , #21 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 1113  *  Average: 50

..
Current scenario: AIRFIELD,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 420 , Current prestige is 2
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive
if BV: +160, HARVEST , cap 850, 14 turns prestige: 0
if V : +130, HARVEST , cap 850, 14 turns prestige: 0
if TV: +110, HARVEST , cap 850, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1259 exp , 7/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed,   AntiTank, 59 kill ,  0 pp  [+102 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 1019 exp , 9/10 , Resilience  ,      Fast Speed,   Support, 26 kill ,  156 pp  [+35 exp]
 Grupa Szturmowa  , Zaprzeg ,  , 5 bars , 696 exp , 10/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support,      Fast Speed, 24 kill ,  192 pp  [+24 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 587 exp , 8/10 , Influence  ,      Fast Speed,   Support, 12 kill ,  72 pp  [+80 exp]
*  Cichociemni ,  , 3 bars , 319 exp , 10/10 , Extended Front  , 1 kill ,  0 pp

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1217 exp , 3/10 , Aggressive Maneuver  ,   Support,    Recon, 35 kill ,  0 pp  [+102 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1233 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 17 kill ,  0 pp  [+46 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:84   TNK:6    RCN:13   AT:6    FLAK:2    FORT:68   ATY:11   AD:3    TB:2      Total: 195
Lost  : INF:2    FORT:2      Total: 4

BV 22
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  5 Leaders      Total :   3880 exp,    122 kill,    420 pp    Average:    776 exp,     24 kill,     84 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1217 exp,     35 kill,      0 pp    Average:   1217 exp,     35 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1233 exp,     17 kill,      0 pp    Average:   1233 exp,     17 kill,      0 pp
* Summary:     *   7 Units *  7 Leaders      Total :   6330 exp,    174 kill,    420 pp    Average:    904 exp,     25 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Piechota :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1

Player 2  Niemcy   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  5
Fortyfikacje :  5
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #35 : Wrzesień 27, 2022, 10:35:30 »

XXIII. HARVEST
Dla ukrycia prestiżu dodatek Bridging dla CKM.
Było sporo walk i strat na szczęście nic nieodwracalnego dla Core.
Na wschód wysłałem aux Cichociemnych, aux partyzantów i GS. Nie były to siły które radziły sobie bez problemu. Cichociemni dostali solidnie i cofnąłem ich do tyłu. Ominąłem jedną pelotkę i jakoś osiągam ostatecznie cel.
W centrum też sporo walk.
Zabezpieczam VH, osłaniam go piechotą i aux CKMi a resztę sił wysyłam dalej.
Cichociemni nie nadążają ale dzięki temu trochę po drodze sobie powalczyli.
Nie daję rady wykończyć kilku jednostek AI które widzę ale BV jest.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
20   RENDEZVOUS , #19 , Brilliant Victory , score:48
21   KEDYW , #20 , Brilliant Victory , score:48
22   AIRFIELD , #21 , Brilliant Victory , score:48
23   HARVEST , #22 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 1166  *  Average: 50

..
Current scenario: HARVEST,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 300
Army cost: 420 , Current prestige is 305
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Defensive
if BV: +100, WEHRWOLF ACTION , cap 850, 12 turns prestige: 0
if V : +50, WEHRWOLF ACTION , cap 850, 14 turns prestige: 0
if TV: +0, WEHRWOLF ACTION , cap 850, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1315 exp , 7/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed,   AntiTank, 63 kill ,  0 pp  [+56 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 1034 exp , 7/10 , Resilience  ,      Fast Speed,   Support, 26 kill ,  156 pp  [+15 exp]
 Grupa Szturmowa  , Zaprzeg ,  , 5 bars , 754 exp , 7/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support,      Fast Speed, 30 kill ,  192 pp  [+58 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 613 exp , 8/10 , Influence  ,      Fast Speed,   Support, 13 kill ,  72 pp  [+26 exp]
*  Cichociemni ,  , 3 bars , 367 exp , 8/10 , Extended Front  , 5 kill ,  0 pp  [+48 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1294 exp , 6/10 , Aggressive Maneuver  ,   Support,    Recon, 38 kill ,  0 pp  [+77 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1293 exp , 10/10 , Shock Tactics  ,    Bridging, 17 kill ,  0 pp  [+60 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:86   TNK:7    RCN:13   AT:6    FLAK:4    FORT:81   ATY:11   AD:3    TB:2      Total: 213
Lost  : INF:2    RCN:1    FORT:2      Total: 5

BV 23
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  5 Leaders      Total :   4083 exp,    137 kill,    420 pp    Average:    817 exp,     27 kill,     84 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1294 exp,     38 kill,      0 pp    Average:   1294 exp,     38 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1293 exp,     17 kill,      0 pp    Average:   1293 exp,     17 kill,      0 pp
* Summary:     *   7 Units *  7 Leaders      Total :   6670 exp,    192 kill,    420 pp    Average:    953 exp,     27 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 12 units total (core+aux):
Piechota :  7
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  1

Player 2  Niemcy   has 16 units total (core+aux):
Piechota : 10
Rozpoznanie :  1
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  2
Bomb. taktyczny :  1
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #36 : Wrzesień 27, 2022, 10:54:23 »

XXIV. WEHRWOLF ACTION
Sprzedają dodatek Bridging z CKM.
Kupuję Piechota AK , Zaprzeg z dodatkami Fast Speed,   AntiTank (pełen wypas) i jeszcze w cap powinienem się zmoeśćić.
Furgon dla Cichociemnych.
Podstawa to uratowanie cywili i wychodzi mi ledwie.
Próbuję ewakuować ich za rzekę na południowy brzeg wszystkimi możliwymi drogami i bezdrożami także tam gdzie przepraw nie ma.  Jest bardzo ciężko bo pełno reconów które polują na uchodźców. CKM też swoje dokładają.
Zupełnie nie przejmuję się na początku VH na nie przyjdzie czas później.
Moimi jednostkami staram się stworzyć jednolitą linię frontu za którą ukrywa się część uciekinierów.
Część uciekinierów ginie. Część ucieka bez strat. Dwie postrzelane jednostki padają już za moimi liniami pod ogniem CKM ale sześć czyli minimum ocalał.
Przy okazji AI ponosi straszliwe straty.
Wybijam w koncentrycznych atakach CKM i recony a później formuję kilka grup które systematycznie odzyskują słabo bronione VH.
Kolejne schody są w drodze za rzekę. Ale czasu jest trochę i koncentruję tam Cichociemnych, piechotę, piechotę AK, piechotę kawalerię i partyzantów i obronę przełamuję. Bombowiec turbuje mi solidnie i tak postrzelanych Cichociemnych ale SH wpada w moje ręce a jednostki AI zostają wybite prawie do nogi.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
20   RENDEZVOUS , #19 , Brilliant Victory , score:48
21   KEDYW , #20 , Brilliant Victory , score:48
22   AIRFIELD , #21 , Brilliant Victory , score:48
23   HARVEST , #22 , Brilliant Victory , score:53
24   WEHRWOLF ACTION , #23 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 1219  *  Average: 50

..
Current scenario: WEHRWOLF ACTION,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 150
Army cost: 564 , Current prestige is 260
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive
if BV: +120, PINCZOW REPUBLIC , cap 950, 14 turns prestige: 0
if V : +90, PINCZOW REPUBLIC , cap 950, 14 turns prestige: 0
if TV: +70, PINCZOW REPUBLIC , cap 950, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1440 exp , 9/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed,   AntiTank, 67 kill ,  0 pp  [+125 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 1171 exp , 8/10 , Resilience  ,      Fast Speed,   Support, 27 kill ,  156 pp  [+137 exp]
 Grupa Szturmowa  , Zaprzeg ,  , 5 bars , 822 exp , 7/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support,      Fast Speed, 32 kill ,  192 pp  [+68 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 736 exp , 5/10 , Influence  ,      Fast Speed,   Support, 15 kill ,  72 pp  [+123 exp]
*  Cichociemni , Furgon ,  , 4 bars , 475 exp , 3/10 , Extended Front  , 8 kill ,  0 pp  [+108 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 4 bars , 488 exp , 6/10 , Aggressive Maneuver  ,      Fast Speed,   AntiTank, 2 kill ,  144 pp  [+111 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1422 exp , 5/10 , Aggressive Maneuver  ,   Support,    Recon, 40 kill ,  0 pp  [+128 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1370 exp , 8/10 , Shock Tactics  , 19 kill ,  0 pp  [+77 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:94   TNK:9    RCN:18   AT:11   FLAK:5    FORT:82   ATY:12   AD:3    TB:2      Total: 236
Lost  : INF:6    RCN:1    FORT:2      Total: 9

BV 24
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   6 Units *  6 Leaders      Total :   5132 exp,    151 kill,    564 pp    Average:    855 exp,     25 kill,     94 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1422 exp,     40 kill,      0 pp    Average:   1422 exp,     40 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1370 exp,     19 kill,      0 pp    Average:   1370 exp,     19 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  8 Leaders      Total :   7924 exp,    210 kill,    564 pp    Average:    991 exp,     26 kill,     71 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 17 units total (core+aux):
Piechota : 15
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1

Player 2  Niemcy   has 2 units total (core+aux):
Artyleria uniwersalna :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #37 : Wrzesień 27, 2022, 11:50:49 »

XXV. PINCZOW REPUBLIC
W poprzednim scenariusz nowa piechota AK dostaje świetnego lidera Aggressive Maneuver.
Kombinuję z dodatkami
- sprzedaję Fast Speed,   AntiTank z piechoty AK z liderem Aggressive Maneuver
 - sprzedaję Support,      Fast Speed z Grupy Szturmowej
Kupuję furgon dla Cichociemnych.
Piechotę AK , Zaprzeg  z dodatkami Fast Speed,   AntiTank,
Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg  z dodatkiem Fast Speed
Modernizuję Grupa Szturmowa  , Zaprzeg na Piechotę AK , Zaprzeg  za darmo (i dokupuję dla tej jednostki dodatek Fast Speed)

Dużo walki.
Postawą na początku jest koncentraja.
Na północy aux powoli przełamują obronę AI nad rzeką. Przydaje się wreszcie trochę dwa aux Kedyw. Myślę jednak że gdyby atakowały normalnie a nie uprawiały sabotaż poszło by szybciej.
Po przełamaniu obrony należy zostawić obsadę VH. Pod koniec scenariusza pojawia się niemiecki CKM.
Większość aux wysyłam później na zachód w kierunku lotniska. Początkowo omijam część jednostek AI ale po zdobyciu lotniska wracam i je dobijam.
Trzy jednostki aux kieruje wzdłuż rzeki w kierunku drugiego VH - w pogoni za uchądzącymi Niemcami i żeby zmienić jednostki core.
Moje siły atakują miasto nad rzeką VH na południu.
Opór solidny i solidnie wpierany ogniem moździerza i działa.
Jednocześnie jakiś paskudny recon usiłuje przeprawić się przez rzeką ale doświadczona piechota AK daje mu w czasie przeprawy solidny wycisk. Obrona pęka w czwartej turze. Nie za bardzo wychodzi mi walka moździerzem a Cichociemni świetnie wspierają decydujące ataki.
Trzy szybkie jednostki wysyłam na zachód (2 x kawaleria plus Cichociemni)
Tam idzie szybko. Zdobywa południowo zachodni VH i lotnisko. Cichociemnych odsyłam na wschód.
Kawaleria/piechota wspólnie z aux partyzantami zdobywa północno - zachodni VH.
Najcięższe walki toczą się przy VH na południu za rzeką.
Czają się tam jednostki pancerne AI - bierne na szczęście w czasie przeprawy przez rzekę.
Trzeba iść powoli i systematycznie. Jednostka za jednostką do eliminacji.
Walki są tak intensywne że większości jednostek kończy się amunicja i muszę je cofać do tyłu. Partyzanci zaatakowani z jednym pociskiem przez dwa oddziały AI ponoszą krytyczne straty - stan 1.
Cichociemni wykorzystywani głównie jako wsparcie nie zdobywają doświadczenia zbyt wiele.
Nowa piechota AK lider - Ferocious Defense.
Daję radę skończyć w trzynastej turze prawie przy okazji wybijając Niemców do nogi.



OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
20   RENDEZVOUS , #19 , Brilliant Victory , score:48
21   KEDYW , #20 , Brilliant Victory , score:48
22   AIRFIELD , #21 , Brilliant Victory , score:48
23   HARVEST , #22 , Brilliant Victory , score:53
24   WEHRWOLF ACTION , #23 , Brilliant Victory , score:53
25   PINCZOW REPUBLIC , #24 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 1275  *  Average: 51

..
Current scenario: PINCZOW REPUBLIC,  VH prestige is 500 ,  All map prestige is: 650
Army cost: 876 , Current prestige is 1018
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +550, WARSAW , cap 1100, 14 turns prestige: 100
if V : +350, WARSAW , cap 1100, 17 turns prestige: 100
if TV: +200, WARSAW , cap 1100, 20 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1461 exp , 9/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed,   AntiTank, 69 kill ,  0 pp  [+21 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 1266 exp , 8/10 , Resilience  ,      Fast Speed,   Support, 30 kill ,  156 pp  [+95 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 5 bars , 879 exp , 4/10 , Skilled Reconnaissance  ,      Fast Speed, 35 kill ,  144 pp  [+57 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 820 exp , 1/10 , Influence  ,      Fast Speed,   Support, 16 kill ,  72 pp  [+84 exp]
*  Cichociemni , Furgon ,  , 4 bars , 494 exp , 10/10 , Extended Front  , 10 kill ,  0 pp  [+19 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 5 bars , 580 exp , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 5 kill ,  144 pp  [+92 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 3 bars , 315 exp , 6/10 , Ferocious Defense  ,      Fast Speed,   AntiTank, 1 kill ,  144 pp  [+82 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1437 exp , 8/10 , Aggressive Maneuver  ,   Support,    Recon, 42 kill ,  0 pp  [+15 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1461 exp , 5/10 , Shock Tactics  , 21 kill ,  0 pp  [+91 exp]

Artyleria
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 316 exp , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill ,  216 pp  [+83 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:103  TNK:10   RCN:21   AT:16   FLAK:5    FORT:86   ATY:18   AD:3    TB:2      Total: 264
Lost  : INF:6    RCN:1    AT:1    FORT:2      Total: 10

BV 25
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   7 Units *  7 Leaders      Total :   5815 exp,    166 kill,    660 pp    Average:    831 exp,     24 kill,     94 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1437 exp,     42 kill,      0 pp    Average:   1437 exp,     42 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1461 exp,     21 kill,      0 pp    Average:   1461 exp,     21 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    316 exp,      0 kill,    216 pp    Average:    316 exp,      0 kill,    216 pp
* Summary:     *  10 Units *  9 Leaders      Total :   9029 exp,    229 kill,    876 pp    Average:    903 exp,     23 kill,     88 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 22 units total (core+aux):
Piechota : 16
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 2 units total (core+aux):
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #38 : Wrzesień 27, 2022, 12:22:09 »

XXVI. WARSAW
Zdobyłem w poprzednim scenariuszu wszystkie płatne flagi więc znowu zero prestiżu z BV ale kasy i tak całkiem sporo.
Kupuję:
Piechotę AK , Zaprzeg  z dodatkami Fast Speed,   AntiTank
Wymieniam w piechocie dodatek support na AntiTank
Dokupuję dla Piechotę AK z liderem Aggressive Maneuver dodatki dodatkami Fast Speed,   AntiTank
Dokupuję dla Piechotę AK z liderem Skilled Reconnaissance dodatek AntiTank
Modernizuję partyzantów na Piechotę AK , Zaprzeg  z dodatkami Fast Speed,   AntiTank
Dokupuję dla moździerz dodatek Support,
i wydaje mi się że mam potężną armię która góry obali.

Było paskudnie.
W mieście trzeba na dupie za przeproszeniem siedzieć a nie próbować atakować jak ja. Pełno dział moździerzy i dział. Atak to masakra.
Wyprowadziłem z miasta moje skromne jednostki pancerna ale zamiast i skierować na pomoc core to próbowałem ze skrzydeł atakujących miasto szczypać - skutek tragiczny.
Później to siedziałem i co najwyżej z moździerza strzelałem. Dzięki temu to AI ponosiło większe straty i jakoś dotrwałem.
Core mają przed sobą trudne zadanie.
Pierwszy VH solidnie broniony (warstwowa obrona dwie jednostki) i solidnie osłaniany. Działo z liderem DF później pojawiają się CKM, snajper z liderem jakieś działo na skrzydle, kawaleria na drugi i moździerz z zasięgiem na 3.
Cichociemni służą wyłącznie za wsparcie i z ciężkimi stratami w stanach idę do przodu.
Gdy już wykańczam obrońców paskudne ckm i moździerz to myślę że jest spoko. Piechota Aggressive Maneuver ma jeden pocisk i po ataku z drugiego VH zostaje zmasakrowana przez kawalerię AI i ucieka w lasy.
Gdy pod drugim VH mam już piechotę/kawaleria i najbardziej doświadczonych jednostkę AK plus Cichociemnych to zaczynają się kolejne schody.
- od północy nadciąga Karl 60.
- ze wschodu snajper z liderem którego nie jestem w stanie wykończyć plus kawaleria.
- z zachodu Sturmtiger plus HQ.
W szóstej turze niszczę pierwszą warstwę obrony drugiego VH powstrzymuje atak ze wschodu i niszczę Sturmtiger (wystrzelał całą amunicję) ale HQ nie mam czym już ruszyć.
Wydaje się że obrona VH w składzie 2 x piechota AK, aux partyzanci, moździerz plus kawaleria/recon jest wystarczająca.

 Ale na skrzydło od zachodu spada potężny cios w postaci jednostek SS.

Słaby Tygrys i Pantera plus pelotka i 4 odziały grenadierów na transporterach opancerzonych.
Dwie jednostki Core Moździerz i Kawaleria Recon giną. Na szczęście partyzanci aux mają pełne stany i przyciągają uwagę Tygrysa i pelotki. Nawet przetrwali.

W siódmej turze rzucam się do ataku na ostatni VH. Obrona pęka i kończę.
Było ostro.
Grałem to pierwszy raz i bez strat się niestety nie obyło. Gdyby to nie był ostatni scenariusz w grze to bym pewnie powtórzył a tak to jestem zadowolony że jest BV.
Uwagi postaram się dopisać jak najszybciej.


OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.0
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1e,  *  Player prestige modifier 125%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST ACTION , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   BEHIND THE GUN , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   CHASE , #2 , Brilliant Victory , score:48
 4   TERROR , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   LONG MARCH , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ESPIONAGE , #5 , Brilliant Victory , score:51
 7   CHASE II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   CONVOY , #7 , Brilliant Victory , score:52
 9   BY THE BRIDGE , #8 , Brilliant Victory , score:54
10   IN THE MOUNTAINS , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   EXCURSION , #10 , Brilliant Victory , score:48
12   CHASE III , #11 , Brilliant Victory , score:48
13   BIESZCZADY , #12 , Brilliant Victory , score:60
14   TRANSPORTS , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   BARBAROSSA , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   DROP , #15 , Brilliant Victory , score:48
17   CAMP , #16 , Brilliant Victory , score:48
18   CHASE IV , #17 , Brilliant Victory , score:52
19   TRAINING AREA , #18 , Brilliant Victory , score:48
20   RENDEZVOUS , #19 , Brilliant Victory , score:48
21   KEDYW , #20 , Brilliant Victory , score:48
22   AIRFIELD , #21 , Brilliant Victory , score:48
23   HARVEST , #22 , Brilliant Victory , score:53
24   WEHRWOLF ACTION , #23 , Brilliant Victory , score:53
25   PINCZOW REPUBLIC , #24 , Brilliant Victory , score:56
26   WARSAW , #25 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 1329  *  Average: 51

..
Current scenario: WARSAW,  VH prestige is 200 ,  All map prestige is: 650
Army cost: 876 , Current prestige is 260
Prestige available on map yet is 500 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 0
V : Win , turn prestige: 0
TV: Win , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Kawaleria , Konie ,  , 5 bars , 1482 exp , 6/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed,   AntiTank, 72 kill ,  0 pp  [+21 exp]
 Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 1338 exp , 7/10 , Resilience  ,      Fast Speed,   AntiTank, 32 kill ,  156 pp  [+72 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 5 bars , 943 exp , 6/10 , Skilled Reconnaissance  ,      Fast Speed,   AntiTank, 37 kill ,  144 pp  [+64 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 5 bars , 845 exp , 5/10 , Influence  ,      Fast Speed,   AntiTank, 18 kill ,  144 pp  [+25 exp]
*  Cichociemni , Furgon ,  , 4 bars , 494 exp , 10/10 , Extended Front  , 10 kill ,  0 pp
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 5 bars , 673 exp , 1/10 , Aggressive Maneuver  ,      Fast Speed,   AntiTank, 5 kill ,  144 pp  [+93 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 3 bars , 353 exp , 8/10 , Ferocious Defense  ,      Fast Speed,   AntiTank, 1 kill ,  144 pp  [+38 exp]
 Piechota AK , Zaprzeg ,  , 4 bars , 433 exp , 4/10 ,   AntiTank,      Fast Speed, 1 kill ,  144 pp  [+42 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1534 exp , 8/10 , Shock Tactics  , 22 kill ,  0 pp  [+73 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:109  TNK:10   RCN:24   AT:21   FLAK:5    FORT:89   ATY:21   AD:3    TB:2      Total: 284
Lost  : INF:15   TNK:1    RCN:2    AT:3    FORT:3    ATY:1      Total: 25

BV 26
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   8 Units *  7 Leaders      Total :   6561 exp,    176 kill,    876 pp    Average:    820 exp,     22 kill,    110 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1534 exp,     22 kill,      0 pp    Average:   1534 exp,     22 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  8 Leaders      Total :   8095 exp,    198 kill,    876 pp    Average:    899 exp,     22 kill,     97 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 27 units total (core+aux):
Piechota : 21
Artyleria ppanc. :  3
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  1

Player 2  Niemcy   has 50 units total (core+aux):
Piechota : 20
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  6
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje : 15
Artyleria :  4
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #39 : Wrzesień 27, 2022, 01:26:58 »

Kampania przyjemna o zróżnicowanym poziomie trudności.
Pierwszy scenariusz dość trudny - mnie prze kilka lat skutecznie zniechęcał do gry.
Później zazwyczaj da się przejść bez większych problemów.
Trudniejsze i to znacznie są zazwyczaj obławy. Tam jeden błąd w rozstawieniu jednostek i ewakuacja na czas staje się nie możliwa.
Dwa przedostatnie scenariusze to już inna para kaloszy - to są w istocie otwarte bitwy z sporym udziałem jednostek regularnych ( tym pancernych i artylerii) po stronie AI.
Ostatni scenariusz to wyścig z czasem żeby wygrać przed pojawieniem się SS.
Problemem jest cap.
Grałem na 125 procent i bardzo często go przekraczałem.
Myślę że warto by ustawić go tak żeby rósł o sumę nagród za BV plus nagrody za zdobyte płatne flagi.
Co do jednostek to:
- zdecydowanie nie doceniłem partyzantów - to jest fajna i tania jednostka praktycznie do ostatniego scenariusza.
- myślę że jednak warto rozważyć dodanie wersji Kedywu bez cechy sabotaż.
Co do transporty
- nie mam wyrobionego zdanie co do rowerów.
- warto by dodać transport konny nawet bez możliwości ataku z konia.
Polecam kampanię wszystkim cierpiącym na deficyt czasu.

Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.125 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.013s, 2q)