Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 01:23:10 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Waldzios - W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6 - 100%  (Przeczytany 11111 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« : Wrzesień 21, 2022, 10:01:17 »

To moja ulubiona kampania. Zdecydowanie zbyt długo jej nie grałem.

Dla utrudnienia spróbuje grać przestrzegając limitu miejsc na lotniskowcu.
Nie jestem jeszcze pewien jak potraktuje myśliwce pokładowe. Rozgrywka bez wykorzystania "Zero" może być problematyczna. Prawdopodobnie kupie samoloty, ale nie będę ich wystawiał na lotniskowcu.



1. CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 50  *  Average: 50

..
Current scenario: CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 264 , Current prestige is 176
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive   Using map: 73
if BV: +200, COMMUNIST PARTIZANAS , cap 2000, 8 turns prestige: 0
if V : +150, COMMUNIST PARTIZANAS , cap 2000, 10 turns prestige: 0
if TV: +50, COMMUNIST PARTIZANAS , cap 2000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 440 exp , Japonia , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:014
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 40 exp , Japonia , 9/10 , 1 kill , 264 pp - U:016  [+40 exp]

Czołg
*  Type 92 Tankette ,  , 0 bars , 59 exp , Japonia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:008  [+59 exp]

Rozpoznanie
*  Cavalry Scouts ,  , 0 bars , 18 exp , Japonia , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:009  [+18 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG ,  , 0 bars , 62 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010  [+62 exp]
*  37mm Type 94 , Wagon ,  , 0 bars , 5 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:012  [+5 exp]

Artyleria
*  105mm Type 99 , Wagon ,  , 0 bars , 17 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:011  [+17 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 0 bars , 50 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+50 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 70 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+70 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:7    AT:2      Total: 9
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    480 exp,      1 kill,    264 pp    Average:    240 exp,      1 kill,    132 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     59 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     59 exp,      0 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     18 exp,      3 kill,      0 pp    Average:     18 exp,      3 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :     67 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     34 exp,      1 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     17 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     17 exp,      1 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     50 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     50 exp,      0 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :     70 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     70 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  0 Leaders      Total :    761 exp,      8 kill,    264 pp    Average:     85 exp,      1 kill,     29 pp


Player 1  Japonia   has 15 units total (core+aux):
Piechota :  2
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  1
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  1
Okręt podwodny :  1
Niszczyciel :  1
Pancernik :  1
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  2

Player 2  Chiny   has 3 units total (core+aux):
Piechota :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Bezproblemowy początek.
Dokupiłem oddział gwardii na motocyklach.

BTW. Do przejrzenia są początkowe jednostki. Zmiany w kawalerii i km'ach trochę namieszały w początkowym składzie.


Początek (4 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #1 : Wrzesień 21, 2022, 10:28:25 »

Fajnie znowu widzieć Cię w rankingu.

Trochę nie rozumiem w pierwszym scenariuszu po co jest auxowa flota, która ostrzela pozycjetylko przez turę lub dwie i nic więcej się z nią nie zrobi. A przeciwnik ma ustawioną obronę.

Dodasz Japończykom bombowiec B.R.20 Cicogna, a w przypadku włoskich maszyn sprawdzisz datę dostępności?
Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #2 : Wrzesień 21, 2022, 11:41:30 »

Trochę nie rozumiem w pierwszym scenariuszu po co jest auxowa flota, która ostrzela pozycjetylko przez turę lub dwie i nic więcej się z nią nie zrobi. A przeciwnik ma ustawioną obronę.
Z tego co pamiętam, w oryginalnej kampanii flota była od początku przydzielona jako CORE.
Problem w tym, że przez kilka kolejnych scenariuszy, okręty są bezużyteczne.
Aby gracza nie kusiło okręty sprzedać, Kowdar przydzielił je dopiero w pierwszym scenariuszu morskim.
Uważam, że to była sensowna zmiana, upraszczająca początek kampanii.

Dodasz Japończykom bombowiec B.R.20 Cicogna, a w przypadku włoskich maszyn sprawdzisz datę dostępności?
Włoską wersje poprawie.
Nad japońską się zastanowię. Brakuje ikony.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #3 : Wrzesień 22, 2022, 03:21:08 »

2 . COMMUNIST PARTIZANAS

Prototyp:
- 'Aichi D3A1 Val';

Upgrade:
- '105mm Type 99' => '105mm Type 91 (mot.)' + 'Type 94 Yo-Ke';

Zakupy:
- ciężarówka dla 'MG';


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 101  *  Average: 50

..
Current scenario: COMMUNIST PARTIZANAS,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 264 , Current prestige is 164
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive   Using map: 73
if BV: +200, ROAD TO PEKIN , cap 3000, 8 turns prestige: 0
if V : +150, ROAD TO PEKIN , cap 3000, 10 turns prestige: 0
if TV: +50, ROAD TO PEKIN , cap 3000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 440 exp , Japonia , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:008
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 68 exp , Japonia , 7/10 , 3 kill , 264 pp - U:009  [+28 exp]

Czołg
*  Type 92 Tankette ,  , 0 bars , 73 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+14 exp]

Rozpoznanie
*  Cavalry Scouts ,  , 0 bars , 18 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:004

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 120 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:005  [+58 exp]
*  37mm Type 94 , Wagon ,  , 0 bars , 5 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 45 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:006  [+28 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 0 bars , 87 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+37 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 177 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+107 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 148 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010  [+148 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:11   RCN:1    AT:2    ATY:3      Total: 17
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    508 exp,      3 kill,    264 pp    Average:    254 exp,      2 kill,    132 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     73 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     73 exp,      0 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     18 exp,      3 kill,      0 pp    Average:     18 exp,      3 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    125 exp,      3 kill,      0 pp    Average:     63 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     45 exp,      3 kill,      0 pp    Average:     45 exp,      3 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     87 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     87 exp,      0 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   2 Units *  0 Leaders      Total :    325 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    163 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *  10 Units *  0 Leaders      Total :   1181 exp,     16 kill,    264 pp    Average:    118 exp,      2 kill,     26 pp


Player 1  Japonia   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  2
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  1
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Chiny   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Bezproblemowo i szybko.
Do VH okrężną drogą wysłałem tankietkę i kawalerię rozpoznawczą . Idealnie zmieściły się w czasie.


Walki w trudnym terenie (4 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #4 : Wrzesień 22, 2022, 04:27:20 »

3. ROAD TO PEKIN

Prototyp:
- 'Nakajima Ki-27a Nate';

Upgrade:
- '37mm Type 94' =>  'MG ' + ciężarówka;
- 'Cavalry Scouts' =>  'Motorycle Recon ';

Zakupy (w trakcie):
- 1x 'Motorycle Recon';
- 4x 'Guards' + motocykle;


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 156  *  Average: 52

..
Current scenario: ROAD TO PEKIN,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 1200
Army cost: 1476 , Current prestige is 774
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Defensive   Using map: 89
if BV: +500, TIANJIN , cap 4000, 17 turns prestige: 50
if V : +400, TIANJIN , cap 4000, 20 turns prestige: 50
if TV: +300, TIANJIN , cap 4000, 25 turns prestige: 50
if Ls: +200, TIANJIN , cap 4000, 25 turns prestige: 50

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 479 exp , Japonia , 14/2 , 2 kill , 0 pp - U:008  [+39 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 179 exp , Japonia , 5/10 , 4 kill , 264 pp - U:009  [+111 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 16 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:012  [+16 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 76 exp , Japonia , 2/10 , 3 kill , 264 pp - U:013  [+76 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 93 exp , Japonia , 3/10 , 1 kill , 264 pp - U:019  [+93 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 53 exp , Japonia , 2/10 , 1 kill , 264 pp - U:020  [+53 exp]

Czołg
*  Type 92 Tankette ,  , 1 bars , 168 exp , Japonia , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:003  [+95 exp]

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 0 bars , 50 exp , Japonia , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+32 exp]
 Motorycle Recon ,  , 0 bars , 33 exp , Japonia , 5/10 , 1 kill , 156 pp - U:053  [+33 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 97 ,  , 3 bars , 308 exp , Japonia , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:005  [+188 exp]
*  MG , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 120 exp , Japonia , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:007  [+115 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 1 bars , 116 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:006  [+71 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 247 exp , Japonia , 8/10 , Determined Defense  , 4 kill , 0 pp - U:001  [+160 exp]
+  Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 167 exp , Japonia , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:011  [+167 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 3 bars , 370 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:002  [+193 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 3 bars , 367 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 1 kill , 0 pp - U:010  [+219 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:27   TNK:5    RCN:3    AT:6    ATY:9    FTR:4      Total: 54
Lost  :   Total: 0

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   6 Units *  0 Leaders      Total :    896 exp,     11 kill,   1320 pp    Average:    149 exp,      2 kill,    220 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    168 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    168 exp,      5 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :     83 exp,      5 kill,    156 pp    Average:     42 exp,      3 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    428 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    214 exp,      4 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    116 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    116 exp,      4 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    414 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    207 exp,      4 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   2 Units *  1 Leaders      Total :    737 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    369 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *  16 Units *  2 Leaders      Total :   2842 exp,     46 kill,   1476 pp    Average:    178 exp,      3 kill,     92 pp


Player 1  Japonia   has 21 units total (core+aux):
Piechota : 11
Czołg :  1
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  1
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Chiny   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Na początku zamierzałem odpuścić BV, ale potem poszło łatwiej niż się spodziewałem.
Chyba dzięki "dużym" mapom nabrałem wprawy w planowaniu skomplikowanych operacji zajmowania heksów.
Było krwawo, wygrałem w ostatniej turze, ale bez przesadnego pośpiechu w końcówce.

W pierwszej kolejności przeprawiłem recony, które ograniczyły się do zajmowania niebronionych heksów.
Wraz z zdobywaniem prestiżu dokupywałem kolejne jednostki gwardii (na motocyklach).
Na południowym wschodzie intensywnie wykorzystywałem jednostki AUX.

Miałem dużo szczęścia do prototypów, ale nawet z dwoma myśliwcami w powietrzu było dość niebezpiecznie.
AI w trakcie misji dokupił dwa niezłe myśliwce ('P-26 Peashooter').
Zaskakująco użyteczne okazały się 'MG'. Dwa myśliwce przeciwnika udało się ostrzelać (przed zestrzeleniem myśliwcami). Jeden nawet solidnie oberwał od km'u (3 SP). To mocno ograniczyło straty.
Doskonale sprawdziły się bombowce nurkujące. Nie są zbyt skuteczne przeciwko celom miękkim, ale masakrują tankietki i recony.

Niespecjalnie natomiast sprawdziła się haubica '105mm Type 91 (mot.)'.  Postawiłem na mobilność (ciągnik mov=6), której zupełnie nie wykorzystałem. Haubica, wsparta sztabem i km'em walczyła wzdłuż północnej krawędzi mapy. Poszło OK, ale tempo natarcia nie było zadowalające. Haubica 150mm (z zaprzęgiem konnym), byłaby zdecydowanie lepszym wyborem.


Przeprawa (3 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #5 : Wrzesień 23, 2022, 06:49:40 »

4 . TIANJIN

Zakupy:
- 3x 150mm Type 96 How;
- 1x Kawanishi E7K;


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   TIANJIN , #3 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 209  *  Average: 52

..
Current scenario: TIANJIN,  VH prestige is 280 ,  All map prestige is: 720
Army cost: 2796 , Current prestige is 684
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive   Using map: 13
if BV: +200, SHANGHAI , cap 5000, 9 turns prestige: 90
if V : +150, SHANGHAI , cap 5000, 12 turns prestige: 120
if TV: +50, SHANGHAI , cap 5000, 15 turns prestige: 150
if Ls: +50, SHANGHAI , cap 5000, 15 turns prestige: 150

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 479 exp , Japonia , 14/2 , 2 kill , 0 pp - U:008
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 229 exp , Japonia , 6/10 , 4 kill , 264 pp - U:009  [+50 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 113 exp , Japonia , 8/10 , 5 kill , 264 pp - U:013  [+37 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 197 exp , Japonia , 5/10 , 2 kill , 264 pp - U:014  [+104 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 91 exp , Japonia , 5/10 , 2 kill , 264 pp - U:015  [+38 exp]

Czołg
*  Type 92 Tankette ,  , 2 bars , 239 exp , Japonia , 5/10 , 7 kill , 0 pp - U:003  [+71 exp]

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 0 bars , 65 exp , Japonia , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:004  [+15 exp]
 Motorycle Recon ,  , 0 bars , 42 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 156 pp - U:016  [+9 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 97 ,  , 3 bars , 337 exp , Japonia , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:005  [+29 exp]
*  MG , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 135 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:007  [+15 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 1 bars , 149 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:006  [+33 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 37 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 444 pp - U:012  [+37 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 19 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 444 pp - U:061  [+19 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 35 exp , Japonia , 9/10 , 2 kill , 444 pp - U:062  [+35 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude (CV),  , 3 bars , 329 exp , Japonia , 8/10 , Determined Defense  , 7 kill , 0 pp - U:001  [+82 exp]
+  Nakajima Ki-27a Nate ,  , 2 bars , 269 exp , Japonia , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:011  [+102 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 4 bars , 442 exp , Japonia , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:002  [+72 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 4 bars , 452 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 2 kill , 0 pp - U:010  [+85 exp]
 Kawanishi E7K (CV),  , 0 bars , 65 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:023  [+65 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:38   TNK:10   RCN:5    AT:8    ATY:11   FTR:7      Total: 79
Lost  :   Total: 0

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1109 exp,     15 kill,   1056 pp    Average:    222 exp,      3 kill,    211 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    239 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    239 exp,      7 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    107 exp,      7 kill,    156 pp    Average:     54 exp,      4 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    472 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    236 exp,      4 kill,      0 pp
Artyleria      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    240 exp,     10 kill,   1332 pp    Average:     60 exp,      3 kill,    333 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    598 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    299 exp,      7 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  1 Leaders      Total :    959 exp,      7 kill,    252 pp    Average:    320 exp,      2 kill,     84 pp
* Summary:     *  19 Units *  2 Leaders      Total :   3724 exp,     68 kill,   2796 pp    Average:    196 exp,      4 kill,    147 pp


Player 1  Japonia   has 24 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  1
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  4
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  3
Niszczyciel :  2
Pancernik :  1
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  1

Player 2  Chiny   has 15 units total (core+aux):
Piechota :  9
Artyleria ppanc. :  3
Artyleria :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Grunt to przebić się jak najszybciej do Portu. W 6 turze desant musi już płynąć do VH.
W centrum poszło sprawnie i szybko.
Gorzej na południu. Dwa punktowane heksy pozostały nie zdobyte.

Nie mam dobrego pomysłu zajęcia tych heksów. Trick z motocyklistami (wywabienie piechoty) przestał działać.
Heks na wybrzeżu możną teoretycznie ostrzelać okrętami, ale lotnisko pozostaje poza zasięgiem.
12-punktowa, solidnie okopana piechota (z dowódcą), to twardy orzech do zgryzienia.


Natarcie (5 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #6 : Wrzesień 23, 2022, 07:15:32 »

5. SHANGHAI

Prototyp:
- 'Nakajima Ki-27a Nate';

Upgrade:
- 2 x 'Nakajima Ki-27a Nate' =>  'Mitsubishi A5M Claude';
- 1x 'Type 92 Tankette' =>  'Type 97 Chi-Ha ';


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   TIANJIN , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 5   SHANGHAI , #4 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 264  *  Average: 52

..
Current scenario: SHANGHAI,  VH prestige is 1320 ,  All map prestige is: 1480
Army cost: 2796 , Current prestige is 1678
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive   Using map: 225
if BV: +400, NANKIN , cap 6000, 15 turns prestige: 100
if V : +300, NANKIN , cap 6000, 18 turns prestige: 100
if TV: +200, NANKIN , cap 6000, 21 turns prestige: 100
if Ls: +100, NANKIN , cap 6000, 21 turns prestige: 100

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 479 exp , Japonia , 14/2 , 2 kill , 0 pp - U:008
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 372 exp , Japonia , 6/10 , Overwhelming Attack  , 7 kill , 264 pp - U:009  [+143 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 167 exp , Japonia , 3/10 , 5 kill , 264 pp - U:013  [+54 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 227 exp , Japonia , 9/10 , 3 kill , 264 pp - U:014  [+30 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 130 exp , Japonia , 5/10 , 5 kill , 264 pp - U:015  [+39 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 2 bars , 285 exp , Japonia , 8/10 , 14 kill , 0 pp - U:003  [+46 exp]

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 0 bars , 91 exp , Japonia , 6/10 , 5 kill , 0 pp - U:004  [+26 exp]
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 108 exp , Japonia , 5/10 , 3 kill , 156 pp - U:016  [+66 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 97 ,  , 3 bars , 371 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:005  [+34 exp]
*  MG , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 200 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:007  [+65 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 1 bars , 183 exp , Japonia , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:006  [+34 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 67 exp , Japonia , 10/10 , 5 kill , 444 pp - U:012  [+30 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 62 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 444 pp - U:018  [+43 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 87 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 444 pp - U:019  [+52 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 4 bars , 436 exp , Japonia , 8/10 , Determined Defense  , 8 kill , 0 pp - U:001  [+107 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 397 exp , Japonia , 6/10 , Skilled Reconnaissance  , 10 kill , 0 pp - U:011  [+128 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 0 bars , 55 exp , Japonia , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:020  [+55 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 581 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:002  [+139 exp]
+  Aichi D3A1 Val (CV),  , 5 bars , 555 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 6 kill , 0 pp - U:010  [+103 exp]
 Kawanishi E7K (CV),  , 1 bars , 153 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:017  [+88 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:55   TNK:20   RCN:7    AT:15   ATY:20   FTR:12   DD:2      Total: 131
Lost  :   Total: 0

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1375 exp,     22 kill,   1056 pp    Average:    275 exp,      4 kill,    211 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    285 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    285 exp,     14 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    199 exp,      8 kill,    156 pp    Average:    100 exp,      4 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    571 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    286 exp,      5 kill,      0 pp
Artyleria      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,     18 kill,   1332 pp    Average:    100 exp,      5 kill,    333 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  2 Leaders      Total :    888 exp,     22 kill,      0 pp    Average:    296 exp,      7 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1289 exp,     13 kill,    252 pp    Average:    430 exp,      4 kill,     84 pp
* Summary:     *  20 Units *  4 Leaders      Total :   5006 exp,    106 kill,   2796 pp    Average:    250 exp,      5 kill,    140 pp


Player 1  Japonia   has 27 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  1
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  4
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  3
Okręt podwodny :  1
Niszczyciel :  2
Pancernik :  1
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  2

Player 2  Chiny   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  3
Artyleria ppanc. :  3
Artyleria :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Bezproblemowy początek, i krwawa końcówka.  Trochę zbyt późno wysłałem okręty na wschód.
Finałowe heksy sprawiły mi więcej problemu niż się spodziewałem.

W powietrzu niebezpieczny 'Hurricane'. Potrzebne były trzy myśliwce by go zastrzelić.


Desant (3 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #7 : Wrzesień 23, 2022, 08:50:33 »

Cytat: Waldzios
Trick z motocyklistami (wywabienie piechoty) przestał działać.

Dlaczego przestał działać?
Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #8 : Wrzesień 23, 2022, 09:39:20 »

Cytat: Waldzios
Trick z motocyklistami (wywabienie piechoty) przestał działać.

Dlaczego przestał działać?
Trudno jednoznacznie powiedzieć. Możliwe, że to drobne zmiany w silniku (w algorytmie AI).
Pewnie ktoś się skarżył, że zbyt łatwo okopane jednostki wywabić z heksa, i Luis poprawił.

Długo nie grałem tej kampanii, więc trudno określić kiedy nastąpiła zmiana.

Motocykliści też w międzyczasie się zmienili (dawniej byli w klasie INF), więc to również może być przyczyna.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #9 : Wrzesień 23, 2022, 10:12:34 »

W ostatnich miesiącach odniosłem wrażenie, że coś się zmieniło w zachowaniu działań podejmowanych przez komputer.

Jako przykład porównywałem drugi scenariusz z G38 z screenem od Kowdara bodajże opis z 2016 roku, tam czeskie czołgi jechały na front zamiast bronić SH na południowych-wschodzie. Teraz za każdym razem czołgi kierują się tam.

Faktycznie też trudniej wyciągać okopany oddział, a nawet zdarza się, że AI nie podejmuje akcji (atak na jednostkę) tam gdzie ma taką możliwość.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2022, 10:19:30 wysłane przez Alberich » Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #10 : Wrzesień 24, 2022, 06:17:33 »

6. NANKIN

Zakupy:
- 1x 'Type 97 Chi-Ha';
- 2x '150mm Type 96 How ';
- 2x 'Kawanishi E7K' (w trakcie);
- 2x dodatki mostowe na recon'ach ;


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   TIANJIN , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 5   SHANGHAI , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   NANKIN , #5 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 321  *  Average: 53

..
Current scenario: NANKIN,  VH prestige is 440 ,  All map prestige is: 680
Army cost: 4476 , Current prestige is 870
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive   Using map: 157
if BV: +400, SUZHOU , cap 7000, 16 turns prestige: 500
if V : +300, SUZHOU , cap 7000, 20 turns prestige: 500
if TV: +200, SUZHOU , cap 7000, 24 turns prestige: 500
if Ls: +100, SUZHOU , cap 7000, 24 turns prestige: 500

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 479 exp , Japonia , 14/2 , 2 kill , 0 pp - U:008
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 424 exp , Japonia , 8/10 , Overwhelming Attack  , 10 kill , 264 pp - U:009  [+52 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 226 exp , Japonia , 4/10 , 6 kill , 264 pp - U:013  [+59 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 276 exp , Japonia , 8/10 , 4 kill , 264 pp - U:014  [+49 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 165 exp , Japonia , 4/10 , 8 kill , 264 pp - U:015  [+35 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 3 bars , 322 exp , Japonia , 9/10 , 20 kill , 0 pp - U:003  [+37 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 0 bars , 50 exp , Japonia , 10/10 , 5 kill , 288 pp - U:080  [+50 exp]

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 0 bars , 91 exp , Japonia , 10/10 ,    Bridging, 5 kill , 0 pp - U:004
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 108 exp , Japonia , 10/10 ,    Bridging, 3 kill , 156 pp - U:016

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 4 bars , 446 exp , Japonia , 8/10 , Street Fighter  , 10 kill , 0 pp - U:005  [+75 exp]
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 2 bars , 243 exp , Japonia , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:007  [+43 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 219 exp , Japonia , 11/10 , 6 kill , 0 pp - U:006  [+36 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 94 exp , Japonia , 10/10 , 6 kill , 444 pp - U:012  [+27 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 133 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 6 kill , 444 pp - U:018  [+71 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 127 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 444 pp - U:019  [+40 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 67 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 444 pp - U:078  [+67 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 0 bars , 78 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 444 pp - U:079  [+78 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 540 exp , Japonia , 8/10 , Determined Defense  , 9 kill , 0 pp - U:001  [+104 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 508 exp , Japonia , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 11 kill , 0 pp - U:011  [+111 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 1 bars , 117 exp , Japonia , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:020  [+62 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 668 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:002  [+87 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 630 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 8 kill , 0 pp - U:010  [+75 exp]
 Kawanishi E7K (CV),  , 2 bars , 251 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:017  [+98 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 29 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:031  [+29 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 32 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:081  [+32 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:75   TNK:27   RCN:9    AT:23   ATY:30   FTR:15   DD:2      Total: 181
Lost  :   Total: 0

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1570 exp,     30 kill,   1056 pp    Average:    314 exp,      6 kill,    211 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    372 exp,     25 kill,    288 pp    Average:    186 exp,     13 kill,    144 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    199 exp,      8 kill,    156 pp    Average:    100 exp,      4 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  1 Leaders      Total :    689 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    345 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria      *   6 Units *  1 Leaders      Total :    718 exp,     26 kill,   2220 pp    Average:    120 exp,      4 kill,    370 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1165 exp,     26 kill,      0 pp    Average:    388 exp,      9 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1610 exp,     16 kill,    756 pp    Average:    322 exp,      3 kill,    151 pp
* Summary:     *  25 Units *  6 Leaders      Total :   6323 exp,    145 kill,   4476 pp    Average:    253 exp,      6 kill,    179 pp


Player 1  Japonia   has 31 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  6
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  5
Niszczyciel :  2
Pancernik :  1
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  2

Player 2  Chiny   has 2 units total (core+aux):
Artyleria ppanc. :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Zaczynamy w okrążeniu. Grunt to sprawnie zrobić wyrwę, i szybko wyprowadzić oddziały przeznaczone do opanowania VH.

Przydatne są dodatki mostowe.

Dobrym pomysłem było przydzielenie dwóch samolotów rozpoznawczych do operujących na rzece okrętów. Dodatkowe rozpoznanie pozwoliło w pełni wykorzystać zasięg ognia ciężkich okrętów.


Wyjście z okrążenia (3 tura):

Centralny VH (12 tura):

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #11 : Wrzesień 26, 2022, 06:29:32 »

7. SUZHOU

Zakupy:
- 3x 'Nakajima Ki-27a Nate';

Upgrade:
- 1x 'Kawanishi E7K' =>  'B5N Kate';


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   TIANJIN , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 5   SHANGHAI , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   NANKIN , #5 , Brilliant Victory , score:57
 7   SUZHOU , #6 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 379  *  Average: 54

..
Current scenario: SUZHOU,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 1040
Army cost: 6000 , Current prestige is 1162
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive   Using map: 35
if BV: +209, WUHAN , cap 8000, 14 turns prestige: 100
if V : +153, WUHAN , cap 8000, 17 turns prestige: 100
if TV: +50, WUHAN , cap 8000, 20 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 484 exp , Japonia , 14/2 , 3 kill , 0 pp - U:008  [+5 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 448 exp , Japonia , 9/10 , Overwhelming Attack  , 10 kill , 264 pp - U:009  [+24 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 271 exp , Japonia , 6/10 , 6 kill , 264 pp - U:013  [+45 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 291 exp , Japonia , 5/10 , 6 kill , 264 pp - U:014  [+15 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 187 exp , Japonia , 9/10 , 8 kill , 264 pp - U:015  [+22 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 3 bars , 332 exp , Japonia , 10/10 , 23 kill , 0 pp - U:003  [+10 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 101 exp , Japonia , 7/10 , 10 kill , 288 pp - U:024  [+51 exp]

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 1 bars , 101 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:004  [+10 exp]
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 108 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 156 pp - U:016

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 4 bars , 494 exp , Japonia , 10/10 , Street Fighter  , 10 kill , 0 pp - U:005  [+48 exp]
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 3 bars , 306 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:007  [+63 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 257 exp , Japonia , 11/10 , 7 kill , 0 pp - U:006  [+38 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 136 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 444 pp - U:012  [+42 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 196 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 9 kill , 444 pp - U:018  [+63 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 191 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 444 pp - U:019  [+64 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 110 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 444 pp - U:022  [+43 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 119 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 444 pp - U:023  [+41 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 579 exp , Japonia , 6/10 , Determined Defense  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+39 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 618 exp , Japonia , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 11 kill , 0 pp - U:011  [+110 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 1 bars , 156 exp , Japonia , 6/10 , 7 kill , 0 pp - U:020  [+39 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 116 exp , Japonia , 4/10 , 2 kill , 408 pp - U:068  [+116 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 57 exp , Japonia , 9/10 , 3 kill , 408 pp - U:069  [+57 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 18 exp , Japonia , 1/10 , 0 kill , 408 pp - U:070  [+18 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 734 exp , Japonia , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:002  [+66 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 675 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 10 kill , 0 pp - U:010  [+45 exp]
 B5N Kate ,  , 3 bars , 346 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 552 pp - U:017  [+95 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 66 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:021  [+37 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 32 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:025

Player 1 : Japonia
Killed: INF:84   TNK:32   RCN:9    AT:30   FLAK:5    ATY:39   FTR:20   TB:2    DD:2      Total: 223
Lost  :   Total: 0

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1681 exp,     33 kill,   1056 pp    Average:    336 exp,      7 kill,    211 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    433 exp,     33 kill,    288 pp    Average:    217 exp,     17 kill,    144 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    209 exp,     11 kill,    156 pp    Average:    105 exp,      6 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  1 Leaders      Total :    800 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    400 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria      *   6 Units *  1 Leaders      Total :   1009 exp,     41 kill,   2220 pp    Average:    168 exp,      7 kill,    370 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1544 exp,     34 kill,   1224 pp    Average:    257 exp,      6 kill,    204 pp
Bomb. taktyczny *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1853 exp,     21 kill,   1056 pp    Average:    371 exp,      4 kill,    211 pp
* Summary:     *  28 Units *  6 Leaders      Total :   7529 exp,    187 kill,   6000 pp    Average:    269 exp,      7 kill,    214 pp


Player 1  Japonia   has 29 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  6
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  5

Player 2  Chiny   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Pierwszy kontakt z oddziałami radzieckimi.
Większość pracy wykonała artyleria.

Niebezpiecznie w powietrzu. Radzieckie myśliwce solidnie postrzelały moje "zielone" maszyny.  W trakcie misji AI dokupiło dwa myśliwce.


Południowy odcinek (4 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #12 : Wrzesień 27, 2022, 04:47:42 »

8. WUHAN

Prototyp:
- '88mm Type 99';

Zakupy:
- 2x 'Kawanishi H6K';


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   TIANJIN , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 5   SHANGHAI , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   NANKIN , #5 , Brilliant Victory , score:57
 7   SUZHOU , #6 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 88mm Type 99
 8   WUHAN , #7 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 433  *  Average: 54

..
Current scenario: WUHAN,  VH prestige is 360 ,  All m8   WUHANap prestige is: 440
Army cost: 6840 , Current prestige is 773
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive   Using map: 1
if BV: +200, SAKHALIN , cap 9000, 8 turns prestige: 200
if V : +150, MAKAU , cap 10000, 10 turns prestige: 200
if TV: +50, RUN TO KUALA LUMPUR , cap 11000, 13 turns prestige: 200
Ls: Loss , turn prestige: 200

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 484 exp , Japonia , 14/2 , 3 kill , 0 pp - U:008
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 481 exp , Japonia , 8/10 , Overwhelming Attack  , 12 kill , 264 pp - U:009  [+33 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 299 exp , Japonia , 3/10 , 7 kill , 264 pp - U:013  [+28 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 317 exp , Japonia , 6/10 , 7 kill , 264 pp - U:014  [+26 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 218 exp , Japonia , 9/10 , 9 kill , 264 pp - U:015  [+31 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 3 bars , 343 exp , Japonia , 9/10 , 25 kill , 0 pp - U:003  [+11 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 115 exp , Japonia , 9/10 , 11 kill , 288 pp - U:024  [+14 exp]

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 1 bars , 101 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon,    Bridging, 8 kill , 0 pp - U:004
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 108 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon,    Bridging, 3 kill , 156 pp - U:016

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 549 exp , Japonia , 10/10 , Street Fighter  , 10 kill , 0 pp - U:005  [+55 exp]
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 3 bars , 308 exp , Japonia , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:007  [+2 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 286 exp , Japonia , 11/10 , 8 kill , 0 pp - U:006  [+29 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 138 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 444 pp - U:012  [+2 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 213 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 12 kill , 444 pp - U:018  [+17 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 228 exp , Japonia , 10/10 , 10 kill , 444 pp - U:019  [+37 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 143 exp , Japonia , 10/10 , 9 kill , 444 pp - U:022  [+33 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 146 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 444 pp - U:023  [+27 exp]

Obrona plot.
+  88mm Type 99 , Type 98 Shi-Ke ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:029

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 641 exp , Japonia , 8/10 , Determined Defense  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+62 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 677 exp , Japonia , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , 12 kill , 0 pp - U:011  [+59 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 204 exp , Japonia , 6/10 , Devastating Fire  , 8 kill , 0 pp - U:020  [+48 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 136 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 408 pp - U:026  [+20 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 99 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 408 pp - U:027  [+42 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 54 exp , Japonia , 6/10 , 1 kill , 408 pp - U:028  [+36 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 769 exp , Japonia , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:002  [+35 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 727 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 10 kill , 0 pp - U:010  [+52 exp]
 B5N Kate ,  , 4 bars , 402 exp , Japonia , 10/10 , Fire Discipline  , 3 kill , 552 pp - U:017  [+56 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 66 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:021
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 60 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:025  [+28 exp]
 Kawanishi H6K (b) ,  , 0 bars , 78 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:056  [+78 exp]
 Kawanishi H6K (b) ,  , 0 bars , 86 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:057  [+86 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:93   TNK:35   RCN:10   AT:35   FLAK:5    ATY:44   FTR:23   TB:2    DD:2      Total: 249
Lost  :   Total: 0

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1799 exp,     38 kill,   1056 pp    Average:    360 exp,      8 kill,    211 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    458 exp,     36 kill,    288 pp    Average:    229 exp,     18 kill,    144 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    209 exp,     11 kill,    156 pp    Average:    105 exp,      6 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  1 Leaders      Total :    857 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    429 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria      *   6 Units *  1 Leaders      Total :   1154 exp,     51 kill,   2220 pp    Average:    192 exp,      9 kill,    370 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,      0 pp    Average:      0 exp,      0 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   1811 exp,     39 kill,   1224 pp    Average:    302 exp,      7 kill,    204 pp
Bomb. taktyczny *   7 Units *  2 Leaders      Total :   2188 exp,     24 kill,   1896 pp    Average:    313 exp,      3 kill,    271 pp
* Summary:     *  31 Units *  8 Leaders      Total :   8476 exp,    213 kill,   6840 pp    Average:    273 exp,      7 kill,    221 pp


Player 1  Japonia   has 31 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  6
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  7

Player 2  Chiny   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Niezbyt wymagający scenariusz.
Pogoda była idealna, więc poszło szybko i sprawnie.

Na południu przydatne są jednostki mostowe.


Zachodni odcinek (7 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #13 : Wrzesień 27, 2022, 04:57:10 »

9. SAKHALIN

Zakupy:
- 4x 'Mountain' (tymczasowo) ;


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   TIANJIN , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 5   SHANGHAI , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   NANKIN , #5 , Brilliant Victory , score:57
 7   SUZHOU , #6 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 88mm Type 99
 8   WUHAN , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   SAKHALIN , #8 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 493  *  Average: 54

..
Current scenario: SAKHALIN,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 920
Army cost: 7560 , Current prestige is 1192
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive   Using map: 50
if BV: +200, MAKAU , cap 10000, 12 turns prestige: 240
if V : +150, MAKAU , cap 10000, 14 turns prestige: 280
if TV: +50, MAKAU , cap 10000, 16 turns prestige: 320
Ls: Loss , turn prestige: 320

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 484 exp , Japonia , 14/2 , 3 kill , 0 pp - U:008
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 595 exp , Japonia , 8/10 , Overwhelming Attack  , 14 kill , 264 pp - U:009  [+114 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 299 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 264 pp - U:013
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 325 exp , Japonia , 7/10 , 8 kill , 264 pp - U:014  [+8 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 218 exp , Japonia , 10/10 , 9 kill , 264 pp - U:015
Mountain ,  , 0 bars , 26 exp , Japonia , 9/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 180 pp - U:068  [+26 exp]
 Mountain ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 180 pp - U:069
 Mountain ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 180 pp - U:070
 Mountain ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 180 pp - U:071


Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 3 bars , 396 exp , Japonia , 6/10 , 30 kill , 0 pp - U:003  [+53 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 115 exp , Japonia , 10/10 , 11 kill , 288 pp - U:024

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 1 bars , 101 exp , Japonia , 10/10 ,    Bridging, 8 kill , 0 pp - U:004
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 108 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 156 pp - U:016

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 572 exp , Japonia , 8/10 , Street Fighter  , 11 kill , 0 pp - U:005  [+23 exp]
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 3 bars , 308 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:007

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 313 exp , Japonia , 11/10 , Street Fighter  , 8 kill , 0 pp - U:006  [+27 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 172 exp , Japonia , 10/10 , 10 kill , 444 pp - U:012  [+34 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 233 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 14 kill , 444 pp - U:018  [+20 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 249 exp , Japonia , 8/10 , 11 kill , 444 pp - U:019  [+21 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 149 exp , Japonia , 10/10 , 10 kill , 444 pp - U:022  [+6 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 149 exp , Japonia , 10/10 , 5 kill , 444 pp - U:023  [+3 exp]

Obrona plot.
+  88mm Type 99 , Type 98 Shi-Ke ,  , 0 bars , 6 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:029  [+6 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 659 exp , Japonia , 7/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:001  [+18 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 722 exp , Japonia , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 13 kill , 0 pp - U:011  [+45 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 260 exp , Japonia , 1/10 , Devastating Fire  , 8 kill , 0 pp - U:020  [+56 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 167 exp , Japonia , 8/10 , 5 kill , 408 pp - U:026  [+31 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 116 exp , Japonia , 9/10 , 4 kill , 408 pp - U:027  [+17 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 68 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 408 pp - U:028  [+14 exp]

Bomb. taktyczny
*  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 812 exp , Japonia , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:002  [+43 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 771 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 11 kill , 0 pp - U:010  [+44 exp]
 B5N Kate ,  , 4 bars , 479 exp , Japonia , 10/10 , Fire Discipline  , 4 kill , 552 pp - U:017  [+77 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 73 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 1 kill , 252 pp - U:021  [+7 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 60 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:025
 Kawanishi H6K (b) ,  , 1 bars , 115 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:030  [+37 exp]
 Kawanishi H6K (b) ,  , 0 bars , 86 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:031

Player 1 : Japonia
Killed: INF:98   TNK:39   RCN:12   AT:39   FLAK:5    ATY:48   AD:5    FTR:26   TB:4    DD:2      Total: 278
Lost  :   Total: 0

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   9 Units *  1 Leaders      Total :   1947 exp,     41 kill,   1776 pp    Average:    216 exp,      5 kill,    197 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    511 exp,     41 kill,    288 pp    Average:    256 exp,     21 kill,    144 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    209 exp,     11 kill,    156 pp    Average:    105 exp,      6 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  1 Leaders      Total :    880 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    440 exp,      8 kill,      0 pp
Artyleria      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1265 exp,     58 kill,   2220 pp    Average:    211 exp,     10 kill,    370 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :      6 exp,      1 kill,      0 pp    Average:      6 exp,      1 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   1992 exp,     44 kill,   1224 pp    Average:    332 exp,      7 kill,    204 pp
Bomb. taktyczny *   7 Units *  2 Leaders      Total :   2396 exp,     28 kill,   1896 pp    Average:    342 exp,      4 kill,    271 pp
* Summary:     *  35 Units *  9 Leaders      Total :   9206 exp,    239 kill,   7560 pp    Average:    263 exp,      7 kill,    216 pp


Player 1  Japonia   has 43 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  6
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny :  8
Okręt podwodny :  1
Niszczyciel :  1
Pancernik :  1
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  2

Player 2  ZSRR   has 1 units total (core+aux):
Myśliwiec :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Scenariusz desantowy. Początkowe tury intensywne, potem rekreacyjnie.

Do zachodnich heksów wysłałem tymczasowo zakupione jednostki górskie.


Desant (2 tura):
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2022, 09:38:21 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #14 : Wrzesień 27, 2022, 09:37:10 »

10. MAKAU

Prototyp:
- 'Ki-45 Nick';

Upgrade:
- 1x 'Guards ' => 'Paratroopers';
- 1x '105mm Type 91 (mot.)' => '150mm Type 96 Gun';
- 1x '150mm Type 96 How' => '150mm Type 96 Gun';
- 1x 'Ki-45 Nick' => 'Kawanishi H6K';

Zakupy (tymczasowe):
- 1x 'Sappers';
- 1x 'Sea Landing Brigade';
- 1x '105mm Type 14';


OpenGen 0.93.5.0 * 16 Jul 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\EFILE_GUS_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   CHINESS PROVOCATION IN MANJURIAN BORDER , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Aichi D3A1 Val
 2   COMMUNIST PARTIZANAS , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 3   ROAD TO PEKIN , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   TIANJIN , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 5   SHANGHAI , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   NANKIN , #5 , Brilliant Victory , score:57
 7   SUZHOU , #6 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 88mm Type 99
 8   WUHAN , #7 , Brilliant Victory , score:54
 9   SAKHALIN , #8 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Ki-45 Nick
10   MAKAU , #9 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 548  *  Average: 54

..
Current scenario: MAKAU,  VH prestige is 600 ,  All map prestige is: 1880
Army cost: 8112 , Current prestige is 1829
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Defensive   Using map: 74
if BV: +200, RUN TO KUALA LUMPUR , cap 11000, 12 turns prestige: 600
if V : +150, RUN TO KUALA LUMPUR , cap 11000, 15 turns prestige: 600
if TV: +50, RUN TO KUALA LUMPUR , cap 11000, 20 turns prestige: 600
Ls: Loss , turn prestige: 600

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 484 exp , Japonia , 14/2 , 3 kill , 0 pp - U:008
 Paratroopers ,  , 5 bars , 610 exp , Japonia , 10/10 , Overwhelming Attack  , 14 kill , 204 pp - U:009  [+15 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 336 exp , Japonia , 8/10 , 7 kill , 264 pp - U:013  [+37 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 394 exp , Japonia , 8/10 , 9 kill , 264 pp - U:014  [+69 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 329 exp , Japonia , 2/10 , 10 kill , 264 pp - U:015  [+111 exp]
Sappers ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 ,     Fast Builder, 0 kill , 240 pp - U:032
Sea Landing Brigade ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 192 pp - U:035

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 4 bars , 443 exp , Japonia , 6/10 , 35 kill , 0 pp - U:003  [+47 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 177 exp , Japonia , 9/10 , 15 kill , 288 pp - U:024  [+62 exp]

Rozpoznanie
*  Motorycle Recon ,  , 1 bars , 101 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:004
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 120 exp , Japonia , 9/10 , 3 kill , 156 pp - U:016  [+12 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 621 exp , Japonia , 7/10 , Street Fighter  , 11 kill , 0 pp - U:005  [+49 exp]
*  MG , Isuzu Type 94 ,  , 3 bars , 354 exp , Japonia , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:007  [+46 exp]

Artyleria
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 3 bars , 356 exp , Japonia , 11/10 , Street Fighter  , 13 kill , 0 pp - U:006  [+43 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 208 exp , Japonia , 10/10 , 10 kill , 444 pp - U:012  [+36 exp]
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 2 bars , 279 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 15 kill , 888 pp - U:018  [+46 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 295 exp , Japonia , 10/10 , 12 kill , 444 pp - U:019  [+46 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 189 exp , Japonia , 10/10 , 11 kill , 444 pp - U:022  [+40 exp]
 150mm Type 96 How , Wagon ,  , 1 bars , 185 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 444 pp - U:023  [+36 exp]

Obrona plot.
+  88mm Type 99 , Type 98 Shi-Ke ,  , 0 bars , 6 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:029
105mm Type 14 ,  , 0 bars , 24 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 456 pp - U:033  [+24 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 701 exp , Japonia , 10/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:001  [+42 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 764 exp , Japonia , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 14 kill , 0 pp - U:011  [+42 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 321 exp , Japonia , 8/10 , Devastating Fire  , 11 kill , 0 pp - U:020  [+61 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 2 bars , 213 exp , Japonia , 5/10 , 6 kill , 408 pp - U:026  [+46 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 181 exp , Japonia , 5/10 , 5 kill , 408 pp - U:027  [+65 exp]
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 119 exp , Japonia , 7/10 , 4 kill , 408 pp - U:028  [+51 exp]

Bomb. taktyczny
*  B5N Kate ,  , 5 bars , 901 exp , Japonia , 9/10 , 10 kill , 0 pp - U:002  [+89 exp]
+  B5N Kate ,  , 5 bars , 839 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack  , 12 kill , 0 pp - U:010  [+68 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 516 exp , Japonia , 10/10 , Fire Discipline  , 7 kill , 552 pp - U:017  [+37 exp]
 Kawanishi E7K (CV),  , 1 bars , 141 exp , Japonia , 8/10 , Resilience  ,    Recon, 1 kill , 252 pp - U:021  [+68 exp]
 Kawanishi E7K (CV),  , 0 bars , 88 exp , Japonia , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 252 pp - U:025  [+28 exp]
 Kawanishi H6K (b) ,  , 1 bars , 167 exp , Japonia , 9/10 , 2 kill , 420 pp - U:030  [+52 exp]
 Kawanishi H6K (b) ,  , 1 bars , 158 exp , Japonia , 9/10 , 2 kill , 420 pp - U:031  [+72 exp]
+  Kawanishi H6K (b) ,  , 0 bars , 61 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:036  [+61 exp]

Okręt podwodny
*  Kaichu ,  , 2 bars , 243 exp , Japonia , 12/12 , 2 kill , 0 pp - U:042  [+31 exp]

Niszczyciel
*  Akatsuki ,  , 2 bars , 296 exp , Japonia , 12/12 , 2 kill , 0 pp - U:041  [+96 exp]

Pancernik
*  Nagato (Planes:1/1),  , 3 bars , 335 exp , Japonia , 12/12 , Shock Tactics  , 4 kill , 0 pp - U:037  [+50 exp]

Lotniskowiec
*  Akagi (Planes:0/6),  , 1 bars , 100 exp , Japonia , 11/11 , 0 kill , 0 pp - U:040

Krążownik
*  Takao CA (Planes:1/1),  , 4 bars , 430 exp , Japonia , 13/13 , 3 kill , 0 pp - U:038  [+63 exp]
*  Kuma CL (Planes:0/1),  , 1 bars , 164 exp , Japonia , 11/11 , 2 kill , 0 pp - U:039  [+64 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:114  TNK:42   RCN:12   AT:44   FLAK:8    ATY:56   AD:9    FTR:31   TB:7    SUB:1    DD:4    BS:1    CV:1    CRs:1      Total: 331
Lost  :   Total: 0

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   7 Units *  1 Leaders      Total :   2153 exp,     43 kill,   1428 pp    Average:    308 exp,      6 kill,    204 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    620 exp,     50 kill,    288 pp    Average:    310 exp,     25 kill,    144 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    221 exp,     11 kill,    156 pp    Average:    111 exp,      6 kill,     78 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  1 Leaders      Total :    975 exp,     17 kill,      0 pp    Average:    488 exp,      9 kill,      0 pp
Artyleria      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1512 exp,     68 kill,   2664 pp    Average:    252 exp,     11 kill,    444 pp
Obrona plot.   *   2 Units *  0 Leaders      Total :     30 exp,      1 kill,    456 pp    Average:     15 exp,      1 kill,    228 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   2299 exp,     53 kill,   1224 pp    Average:    383 exp,      9 kill,    204 pp
Bomb. taktyczny *   8 Units *  3 Leaders      Total :   2871 exp,     36 kill,   1896 pp    Average:    359 exp,      5 kill,    237 pp
Okręt podwodny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    243 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    243 exp,      2 kill,      0 pp
Niszczyciel    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    296 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    296 exp,      2 kill,      0 pp
Pancernik      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    335 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    335 exp,      4 kill,      0 pp
Lotniskowiec   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    100 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    100 exp,      0 kill,      0 pp
Krążownik      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    594 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    297 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *  41 Units * 11 Leaders      Total :  12249 exp,    292 kill,   8112 pp    Average:    299 exp,      7 kill,    198 pp


Player 1  Japonia   has 41 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  6
Obrona plot. :  2
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  8
Okręt podwodny :  1
Niszczyciel :  1
Pancernik :  1
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  2

Player 2  Chiny   has 1 units total (core+aux):
Czołg :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Scenariusz desantowy. Początek względnie łatwy.
Flota przeciwnika wyeliminowana przez lotnictwo i okręt podwodny.
W powietrzu niebezpieczne myśliwce brytyjskie. Grunt to nie zostawić "zielonych" maszyn na widoku.
W trzeciej turze spadł deszcz. Walki stały się mozolne i krwawe.
Na szczęście dwie ostatnie dwie tury pogodne, inaczej miałbym problem z BV.


Desant (3 tura):
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.095 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 2q)