derwiszx
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 884
|
|
« Odpowiedz #30 : Grudzień 06, 2012, 12:49:48 » |
|
18 Ostatnia Reduta
Scenariusz z limitem 8 jednostek lądowych. Sprzedałem wszystko za wyjatkiem tego co pozostawiłem. Zrobiłem upgrade i wymaksowałem. Nie łasiłem się na JagdTigery, wolałem lżejsze, tańsze, majace więcej amunicji i mobilniejsze JagdPantery. Za resztę kasy zakupiłem myśliwce szturmowe które oprócz walki z lotnictwem całkiem dobrze radziły sobie z artylerią a i czołgom potrafiły urwać 2 punkty siły. Gdybym wiedział, że w ostatnim scenariuszu będą dostępne Pantery G to wcześniej kupiłbym sobie Pz1c i mozolnie doświadczałbym go aby w finałowym scenariuszu zrobić upgrade do Pantery. Może następnym razem przećwiczę ten wariant...
OpenGen 0.90.13 * (3 Dec 2012) * Efile folder:D:\OpenGeneralNF\efile_og_gus\ * Efile version:I.OG_3.02 GusOpen ver. 2.0 Campaign: H03_ZIELONE DIABŁY, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios: 1 Poligon , #0 , Brilliant Victory , score:74 2 Operacja "Weserübung" , #1 , Brilliant Victory , score:77 3 Eben Emael , #2 , Brilliant Victory , score:77 4 Operacja "Hannibal" , #3 , Brilliant Victory , score:79 5 Operacja "Mercury" , #4 , Brilliant Victory , score:78 6 Walki o Leningrad , #5 , Brilliant Victory , score:77 7 Poligon II , #6 , Brilliant Victory , score:75 8 Alam Halfa , #7 , Brilliant Victory , score:70 9 Tunis , #8 , Brilliant Victory , score:70 10 Sycylia , #9 , Brilliant Victory , score:79 11 Salerno , #10 , Brilliant Victory , score:76 12 Leros , #11 , Brilliant Victory , score:77 13 Wrota piekieł , #12 , Brilliant Victory , score:79 14 Normandia , #13 , Brilliant Victory , score:74 15 Arnhem , #14 , Brilliant Victory , score:74 16 Operacja "Wacht am Rhein" , #15 , Brilliant Victory , score:72 17 Walki o Mozę , #16 , Brilliant Victory , score:73 18 Ostatnia Reduta , #17 , Brilliant Victory , score:75 -- Campaign score: 1356 * Average: 75
Current scenario: Ostatnia Reduta, VH prestige is 0 , All map prestige is: 400 Army cost: 6673 , Current prestige is 444 Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10 AI stance is Aggressive BV: Win , turn prestige: 105 V : Win , turn prestige: 105 TV: Win , turn prestige: 105 Ls: Loss , turn prestige: 105
Infantry * FJ HQ , Pz IC , HQFallschirmDiv , 5 bars , 734 exp , Germany , 12/8 , Reconnaissance Movement , 51 kill , 0 pp - U:006
Anti-tank JagdPanther , Diabelski Ogród , 3 bars , 396 exp , Germany , 11/10 , 11 kill , 528 pp - U:009 * JagdPanther , FallschirmPzJagerReg , 5 bars , 615 exp , Germany , 17/12 , 14 kill , 0 pp - U:016
Artillery * 17 K18 , SdKfz 9 , , 5 bars , 1707 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire , 48 kill , 0 pp - U:002 17 K18 , SdKfz 9 , , 5 bars , 1314 exp , Germany , 15/10 , Overwhelming Attack , 27 kill , 1062 pp - U:004 17 K18 , SdKfz 9 , , 5 bars , 511 exp , Germany , 14/10 , Influence , 15 kill , 991 pp - U:008 15 sFH40 , SdKfz 7 , , 5 bars , 697 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics , 16 kill , 828 pp - U:014
Air Defense * 88mm FlaK 41 , , 5 bars , 778 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire , 18 kill , 0 pp - U:013
Fighter Me-262A-1/R1 , , 0 bars , 19 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 816 pp - U:001 Me-262A-1/R1 , , 0 bars , 41 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 816 pp - U:003 Me-262A-1/R1 , , 0 bars , 30 exp , Germany , 8/10 , 1 kill , 816 pp - U:005 Me-262A-1/R1 , , 0 bars , 30 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 816 pp - U:007
Killed: AD 52 , AT 76 , ATY 187 , INF 453 , REC 58 , TK 86 , FTR 35 , TB 43 , Total: 990 Lost : AD 3 , AT 6 , ATY 5 , INF 61 , REC 10 , TK 4 , FTR 2 , TB 1 , Total: 92
BV 18 V 0 TV 0 L 0
Infantry * 1 Units * 1 Leaders Total : 734 exp, 51 kill, 0 pp Average: 734 exp, 51 kill, 0 pp Anti-tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 1011 exp, 25 kill, 528 pp Average: 506 exp, 13 kill, 264 pp Artillery * 4 Units * 4 Leaders Total : 4229 exp, 106 kill, 2881 pp Average: 1057 exp, 27 kill, 720 pp Air Defense * 1 Units * 1 Leaders Total : 778 exp, 18 kill, 0 pp Average: 778 exp, 18 kill, 0 pp Fighter * 4 Units * 0 Leaders Total : 120 exp, 5 kill, 3264 pp Average: 30 exp, 1 kill, 816 pp Summary * 12 Units * 6 Leaders Total : 6872 exp, 205 kill, 6673 pp Average: 573 exp, 17 kill, 556 pp
Player 1 Germany has 91 units total: Infantry : 29 Tank : 3 Recon : 4 Anti-tank : 9 FlaK : 10 Fortification : 19 Artillery : 10 Air Defense : 1 Fighter : 5 Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap) + <- BV prototype pp <- prestige points
*SCENARIO OPTIONS* Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic) Use Fuel as defined (so no reset when load) Use Ammo as defined (so no reset when load) No prototypes #VH to control enabled #Units to survive (MSU) enabled Allow to BLOW Allow to REPAIR Allow to BUILD Allow barrage fire Ships (not subs)can fire as FlaKs True range 0 (cannot fire to surrounding hexes) True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes) Friend Units ALSO block LOF (except if light special) Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS ) Air units can be fired when entering AD range Reinforces arrive when player gets active
Scenariusz dosyć ciekawy, przez pierwsze 5 dni lało więc mogłem do woli używać moich samolotów w roli powietrznego zwiadu, ale ważniejsze było to że liczne auxowe Flaki mogłem wykorzystywać do niszczenia czołgów co w pierwszej fazie gry było ważniejsze niż atakowanie wrogich samolotów. Podczas przegladu armii zauważyłem, ze posiadam 3 jednostki auxowej policji która miała cechę combat support co skwapliwie wykorzystałem.
Było dosyć ciężko do 5 tury kiedy to od pd-zach i pn-zach nadeszła skromna ale dobrze skomponowana odsiecz. Od tej chwili wszystko stało się jasne...
Proszę o zamknięcie tematu.
|