Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 02:00:40 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Derwiszx - G12 LEŚNI LUDZIE 100%  (Przeczytany 28738 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #30 : Grudzień 21, 2012, 09:44:41 »

Cytuj
Gusttlik, mówiłeś, że  poziom prestiżu można efektywnie kontrolować do 5-6 scenariusza.
Odnoszę wrażenie, że jak do tej pory udaje ci się kontrolować tę kampanię dosyć dobrze

Spróbuj to zrobić w kampanii na 15-20 jednostek core, bez limitu zakupów i rozstawień...
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #31 : Grudzień 24, 2012, 01:38:47 »

A oto co moze spotkać zbyt ambitnego gracza grającego kolejny scenariusz  na żywioł  (po raz pierwszy) jeżeli nie spodziewa się, ze wróg może nagle pojawić się znikąd w bezpośrednim sasiedztwie jego wrażliwych jednostek.

1. Pozornie bezpieczna sytuacja na koniec kolejki gracza. Wroga ani widu ani słychu więc i przesadnych środków ostrożności nie stosowałem. Zresztą jak się później okazało w takiej sytuacji wcześniejsze rozładowanie artylerii z transportu i tak nic by nie pomogło. Straty i tak by się nie dało uniknąć. Jedyna rada, grać wolniej, albo wiedzieć, że w  tej kolejce nastąpi teleportacja wroga w okolice tego VH i zastawić na niego pułapkę. Sad



2. Nadchodzi kolej na ruch komputera i następuje wspomniane nadprzyrodzone pojawienie się wroga. Gracz budzi się z ręką w  nocniku...



W sumie nie lubię takich "cudów", ale ten akurat psikus ze strony autora oceniam pozytywnie.  Nareszcie szykuje się jakaś ostrzejsza wymiana zdań z AI, no i trzeba będzie troszkę ruszyć głową jak takie "cóś" rozegrać. Wink . Szkoda tylko, że scenariusz trzeba rozpoczynać od nowa...  A wystarczyłoby, żeby wróg pojawił się kolejkę wcześniej albo żeby VH był silniej broniony, tak by gracz nie mógł zapędzić się w rejon teleportacji wroga zanim by się ona dokonała.
 Chociaż w sumie... wróg jak widać w mocno przerzedzonych stanach osobowych, więc nawet w takiej sytuacji do pokonania, jednak strata jednostki core w wyniku działania sił nadprzyrodzonych jest zdecydowanie nie do zaakceptowania i sytuacja wymaga powtórzenia całej rozgrywki.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2012, 01:56:08 wysłane przez derwiszx » Zapisane

Gratia gratiam parti
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #32 : Grudzień 26, 2012, 11:27:02 »

20   Spotkanie

Skala trudności: (1-2)/5 (w zależności od tego czy się wie o teleportacji wroga w okolice pierwszego VH czy nie może być łatwo albo bardzo łatwo)

Zakupy: brak ( limit AC nie pozwala na nic innego jak tylko na overstrenght)
BV 6/8 (mogło być kolejkę wcześniej ale chciałem zobaczyć AI w akcji więc poczekałem jedna kolejkę na teleportację Tongue)


OpenGen 0.90.17 * (24 Dec 2012) *  Efile folder:D:\OpenGeneralNF\OGNFGusEfile\  * Efile version:GusOpen Ver:3.3
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:70
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:74
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:70
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:72
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:72
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:74
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:74
 8   Konwoj , #7 , Brilliant Victory , score:74
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:74
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:74
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:74
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:70
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:74
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:74
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:74
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:71
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:72
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:78
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:74
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:74
--
Campaign score: 1463  *  Average: 73

Current scenario: Spotkanie,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 504 , Current prestige is 1
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +350, Kedyw , cap 650, 8 turns prestige: 0
if V : +290, Kedyw , cap 650, 11 turns prestige: 0
if TV: +180, Kedyw , cap 650, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cichociemni , Furgon ,  , 5 bars , 1041 exp , Armia Krajowa , 11/10 , Aggressive Maneuver  , 21 kill , 0 pp - U:001
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1095 exp , Armia Krajowa , 13/10 , Aggressive Maneuver  , 26 kill , 0 pp - U:002  [+25 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 637 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Attack  , 26 kill , 72 pp - U:004  [+11 exp]
 Partyzanci ,  , 3 bars , 357 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Combat Support  , 3 kill , 72 pp - U:006  [+2 exp]

FlaK
*  MG 34 , Furgon ,  , 5 bars , 1323 exp , Armia Krajowa , 15/10 , Overwhelming Attack  , 19 kill , 0 pp - U:003  [+19 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 3 bars , 365 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 360 pp - U:005  [+4 exp]

Killed: AD  7 ,  AT  2 ,  ATY 14 ,  INF 94 ,  REC  8 ,  TK  6 ,  FTR  0 ,  TB  4 ,  Total: 135
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  0 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   0

BV 20
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 4 Leaders
 Total :   3130 exp,     76 kill,    144 pp
Average:    783 exp,     19 kill,     36 pp
FlaK *  1 Units * 1 Leaders
 Total :   1323 exp,     19 kill,      0 pp
Average:   1323 exp,     19 kill,      0 pp
Artillery *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    365 exp,      3 kill,    360 pp
Average:    365 exp,      3 kill,    360 pp
Summary *  6 Units * 5 Leaders
 Total :   4818 exp,     98 kill,    504 pp
 Average:    803 exp,     16 kill,     84 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total:
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 20 units total:
Infantry : 10
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
Fortification :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
No prototypes
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Airborne units can misdrop
Weather can change ground condition

Zapisane

Gratia gratiam parti
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #33 : Grudzień 27, 2012, 11:25:49 »

21   Kedyw

Skala trudności: 1/5
Zakupy: brak
BV 7/10 (przedłużyłem grę o 1 kolejkę żeby  dać wojsku trochę satysfakcji z rozbijania Niemców)

OpenGen 0.90.17 * (24 Dec 2012) *  Efile folder:D:\OpenGeneralNF\ognfgusefile\  * Efile version:GusOpen Ver:3.3
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:70
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:74
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:70
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:72
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:72
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:74
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:74
 8   Konwoj , #7 , Brilliant Victory , score:74
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:74
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:74
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:74
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:70
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:74
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:74
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:74
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:71
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:72
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:78
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:74
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:74
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:74
--
Campaign score: 1537  *  Average: 73

Current scenario: Kedyw,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 504 , Current prestige is 146
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +100, Lotnisko , cap 650, 10 turns prestige: 0
if V : +80, Lotnisko , cap 650, 12 turns prestige: 0
if TV: +60, Lotnisko , cap 650, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cichociemni , Furgon ,  , 5 bars , 1088 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 23 kill , 0 pp - U:001  [+47 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1141 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 26 kill , 0 pp - U:002  [+46 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 662 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Attack  , 27 kill , 72 pp - U:004  [+25 exp]
 Partyzanci ,  , 3 bars , 392 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Combat Support  , 4 kill , 72 pp - U:006  [+35 exp]

FlaK
*  MG 34 , Furgon ,  , 5 bars , 1433 exp , Armia Krajowa , 15/10 , Overwhelming Attack  , 22 kill , 0 pp - U:003  [+110 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 3 bars , 365 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 360 pp - U:005

Killed: AD  8 ,  AT  2 ,  ATY 15 ,  INF 97 ,  REC  8 ,  TK  7 ,  FTR  0 ,  TB  5 ,  Total: 142
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  0 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   0

BV 21
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 4 Leaders
 Total :   3283 exp,     80 kill,    144 pp
Average:    821 exp,     20 kill,     36 pp
FlaK *  1 Units * 1 Leaders
 Total :   1433 exp,     22 kill,      0 pp
Average:   1433 exp,     22 kill,      0 pp
Artillery *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    365 exp,      3 kill,    360 pp
Average:    365 exp,      3 kill,    360 pp
Summary *  6 Units * 5 Leaders
 Total :   5081 exp,    105 kill,    504 pp
 Average:    847 exp,     18 kill,     84 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total:
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 19 units total:
Infantry :  9
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  7
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
No prototypes
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Airborne units can misdrop
Weather can change ground condition

Zapisane

Gratia gratiam parti
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #34 : Grudzień 30, 2012, 10:44:38 »

22   Lotnisko

Skala trudności: 2/5
Zakupy: brak
BV 14/14


Uwagi:  Scenariusz rozpoczynamy mając możliwość wystawienia tylko 3 jednostek. Byłoby ciekawiej gdyby gracz  sam musiał wpaść na pomysł, że aby wprowadzić do walki resztę jednostek, należy jak najszybciej zająć wrogi SH. Niby oczywista sprawa dla starych wyjadaczy, ale  nowicjusze (a wydaje się, że oni są głównymi adresatami tej kampanii)  mieliby powód do satysfakcji gdyby udało im się  poprawnie wykonać to zadanie.  Zdradzanie takiego rozwiązania w briefingu uważam za zbyteczne.

Sam pomysł na scenariusz bardzo ciekawy.  W ogóle cała kampania jak do tej pory jest bardzo interesująca jeżeli chodzi o fabułę. Nie jest monotonna,  zadania w poszczególnych scenariuszach są bardzo zróżnicowane. Chciałoby się zobaczyć tę samą kampanię w wersji hardcore  albo przynajmniej przerobioną pod kątem wymagań doświadczonych graczy, bez zbędnych ułatwień i sztucznej losowości zwiazanej z trigger heksami o których pisałem przy okazji poprzednich scenariuszy i  z sensownie wzmocnionym AI.  Ale o tym może szerzej napiszę w podsumowaniu kampanii.

OpenGen 0.90.17.1 * (26 Dec 2012) *  Efile folder:D:\OpenGeneralNF\ognfgusefile\  * Efile version:GusOpen Ver:3.3
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:70
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:74
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:70
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:72
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:72
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:74
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:74
 8   Konwoj , #7 , Brilliant Victory , score:74
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:74
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:74
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:74
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:70
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:74
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:74
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:74
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:71
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:72
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:78
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:74
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:74
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:74
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 1607  *  Average: 73

Current scenario: Lotnisko,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 504 , Current prestige is 146
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
if BV: +160, Zniwa , cap 850, 14 turns prestige: 0
if V : +130, Zniwa , cap 850, 14 turns prestige: 0
if TV: +110, Zniwa , cap 850, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cichociemni , Furgon ,  , 5 bars , 1132 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 25 kill , 0 pp - U:001  [+44 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1199 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 28 kill , 0 pp - U:002  [+58 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 728 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Attack  , 29 kill , 72 pp - U:004  [+66 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 469 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Combat Support  , 6 kill , 72 pp - U:006  [+77 exp]
*  Cichociemni ,  , 3 bars , 322 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Extended Front  , 1 kill , 0 pp - U:008  [+11 exp]

FlaK
*  MG 34 , Furgon ,  , 5 bars , 1621 exp , Armia Krajowa , 14/10 , Overwhelming Attack  , 27 kill , 0 pp - U:003  [+188 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 3 bars , 374 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 4 kill , 360 pp - U:005  [+9 exp]

Killed: AD  8 ,  AT  2 ,  ATY 16 ,  INF 107 ,  REC 11 ,  TK  8 ,  FTR  0 ,  TB  5 ,  Total: 157
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  0 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   0

BV 22
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  5 Units * 5 Leaders
 Total :   3850 exp,     89 kill,    144 pp
Average:    770 exp,     18 kill,     29 pp
FlaK *  1 Units * 1 Leaders
 Total :   1621 exp,     27 kill,      0 pp
Average:   1621 exp,     27 kill,      0 pp
Artillery *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    374 exp,      4 kill,    360 pp
Average:    374 exp,      4 kill,    360 pp
Summary *  7 Units * 6 Leaders
 Total :   5845 exp,    120 kill,    504 pp
 Average:    835 exp,     17 kill,     72 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total:
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
No prototypes
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
#VH to control enabled
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Airborne units can misdrop
Weather can change ground condition
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2012, 11:01:31 wysłane przez derwiszx » Zapisane

Gratia gratiam parti
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #35 : Styczeń 02, 2013, 06:49:55 »

23   Zniwa

Skala trudności: 2/5
Zakupy: dokupilem furgon jednostce cichociemnych
BV 10/12



Zwyczajowa uwaga odnośnie liderów, których autor przyznaje jednostkom AUX.  Jeżeli już maja być  jacyś liderzy w AUX-ach niech to nie będą liderzy losowi.  W scenariuszu dwie jednostki AUX miały lidera. Jedna z nich zrządzeniem losu Wink dostała liberatora (praktycznie żaden inny lider w jednostkach AUX nie jest tak użyteczny jak właśnie wspomniany liberator) i nagle okazało się, że w kampanii deficytowej jeśli chodzi o ilość PP mam tych punktów obfitość.


OpenGen 0.90.17.1 * (26 Dec 2012) *  Efile folder:D:\OpenGeneralNF\ognfgusefile\  * Efile version:GusOpen Ver:3.3
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:70
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:74
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:70
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:72
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:72
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:74
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:74
 8   Konwoj , #7 , Brilliant Victory , score:74
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:74
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:74
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:74
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:70
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:74
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:74
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:74
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:71
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:72
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:78
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:74
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:74
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:74
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:70
23   Zniwa , #22 , Brilliant Victory , score:74
--
Campaign score: 1681  *  Average: 73

Current scenario: Zniwa,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 504 , Current prestige is 474
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +100, Akcja Wehrwolf , cap 850, 12 turns prestige: 0
if V : +50, Akcja Wehrwolf , cap 850, 14 turns prestige: 0
if TV: +0, Akcja Wehrwolf , cap 850, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cichociemni , Furgon ,  , 5 bars , 1169 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 25 kill , 0 pp - U:001  [+37 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1275 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 29 kill , 0 pp - U:002  [+76 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 747 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Attack  , 32 kill , 72 pp - U:004  [+19 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 520 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Combat Support  , 9 kill , 72 pp - U:006  [+51 exp]
*  Cichociemni , Furgon ,  , 4 bars , 418 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Extended Front  , 1 kill , 0 pp - U:007  [+96 exp]

FlaK
*  MG 34 , Furgon ,  , 5 bars , 1725 exp , Armia Krajowa , 13/10 , Overwhelming Attack  , 30 kill , 0 pp - U:003  [+104 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 4 bars , 401 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 4 kill , 360 pp - U:005  [+27 exp]

Killed: AD  8 ,  AT  2 ,  ATY 17 ,  INF 116 ,  REC 12 ,  TK  9 ,  FTR  0 ,  TB  6 ,  Total: 170
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  0 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   0

BV 23
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  5 Units * 5 Leaders
 Total :   4129 exp,     96 kill,    144 pp
Average:    826 exp,     19 kill,     29 pp
FlaK *  1 Units * 1 Leaders
 Total :   1725 exp,     30 kill,      0 pp
Average:   1725 exp,     30 kill,      0 pp
Artillery *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    401 exp,      4 kill,    360 pp
Average:    401 exp,      4 kill,    360 pp
Summary *  7 Units * 6 Leaders
 Total :   6255 exp,    130 kill,    504 pp
 Average:    894 exp,     19 kill,     72 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 13 units total:
Infantry :  7
Recon :  2
FlaK :  2
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 12 units total:
Infantry :  3
FlaK :  3
Fortification :  5
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
No prototypes
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Airborne units can misdrop
Weather can change ground condition

« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2013, 03:18:01 wysłane przez derwiszx » Zapisane

Gratia gratiam parti
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #36 : Styczeń 05, 2013, 09:38:21 »

24   Akcja Wehrwolf



Skala trudności: 2/5
Zakupy:  MG 34 , Furgon  ( prosto ze sklepu i aż 4 belki doswiadczenia!!!  żyć nie umierać, szkoda że szansa na lidera praktycznie bliska zeru a dokładniej =10% )
BV 13/14



Nie udało mi się ocalić 2 jednostek MSU ale właśnie na takie straty mogłem sobie pozwolić.  Kolejny udsany scenariusz, który jednak mógłby być trudniejszy

OpenGen 0.90.17.1 * (26 Dec 2012) *  Efile folder:D:\OpenGeneralNF\ognfgusefile\  * Efile version:GusOpen Ver:3.3
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:70
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:74
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:70
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:72
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:72
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:74
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:74
 8   Konwoj , #7 , Brilliant Victory , score:74
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:74
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:74
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:74
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:70
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:74
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:74
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:74
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:71
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:72
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:78
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:74
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:74
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:74
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:70
23   Zniwa , #22 , Brilliant Victory , score:74
24   Akcja Wehrwolf , #23 , Brilliant Victory , score:77
--
Campaign score: 1758  *  Average: 73

Current scenario: Akcja Wehrwolf,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 900 , Current prestige is 387
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +120, Republika Pinczowska , cap 950, 14 turns prestige: 0
if V : +90, Republika Pinczowska , cap 950, 14 turns prestige: 0
if TV: +70, Republika Pinczowska , cap 950, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cichociemni , Furgon ,  , 5 bars , 1227 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 28 kill , 0 pp - U:001  [+58 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1379 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 33 kill , 0 pp - U:002  [+104 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 804 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Attack  , 34 kill , 72 pp - U:004  [+57 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 616 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Combat Support  , 13 kill , 72 pp - U:006  [+96 exp]
*  Cichociemni , Furgon ,  , 5 bars , 518 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Extended Front  , 2 kill , 0 pp - U:007  [+100 exp]

FlaK
*  MG 34 , Furgon ,  , 5 bars , 1960 exp , Armia Krajowa , 14/10 , Overwhelming Attack  , 34 kill , 0 pp - U:003  [+235 exp]
 MG 34 , Furgon ,  , 4 bars , 455 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 1 kill , 396 pp - U:046

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 4 bars , 409 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 4 kill , 360 pp - U:005  [+8 exp]

Killed: AD 13 ,  AT  6 ,  ATY 18 ,  INF 127 ,  REC 14 ,  TK 11 ,  FTR  0 ,  TB  7 ,  Total: 196
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  2 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   2

BV 24
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  5 Units * 5 Leaders
 Total :   4544 exp,    110 kill,    144 pp
Average:    909 exp,     22 kill,     29 pp
FlaK *  2 Units * 1 Leaders
 Total :   2415 exp,     35 kill,    396 pp
Average:   1208 exp,     18 kill,    198 pp
Artillery *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    409 exp,      4 kill,    360 pp
Average:    409 exp,      4 kill,    360 pp
Summary *  8 Units * 6 Leaders
 Total :   7368 exp,    149 kill,    900 pp
 Average:    921 exp,     19 kill,    113 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 19 units total:
Infantry : 16
FlaK :  2
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
No prototypes
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
#VH to control enabled
#Units to survive (MSU) enabled
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Airborne units can misdrop
Weather can change ground condition

« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2013, 09:43:01 wysłane przez derwiszx » Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #37 : Maj 17, 2013, 09:48:35 »

Przypominam, że regulaminowy czas na zakończenie kampanii to trzy miesiące...
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #38 : Maj 17, 2013, 03:19:18 »

Dzięki za przypomnienie Smiley
Skończyłem tę kampanię jeszcze na starym silniku dosyć dawno temu, w międzyczasie zmieniłem kompa i zapomnialem przenieść wyniki na nowy. Postaram się w ciągu 3 dzi zajrzeć do starego komputera i sfinalizowac temat Smiley
Zapisane

Gratia gratiam parti
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #39 : Maj 22, 2013, 06:59:42 »

Gustlik, niestety nie jestem w stanie dotrzeć do danych ze starego twardziela i trudno mi określić kiedy taki dostęp będzie możliwy. Regulamin jest regulaminem więc rób waść co należy czyli zamykaj temat jako niedokończony ze wszystkimi płynącymi z tego faktu konsekwencjami Smiley
Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #40 : Maj 26, 2013, 08:42:53 »

Nawet bez "setki" za zakończenie masz niezły wynik.

1758 - Zamykam.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.092 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)