Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 09:29:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zsamot - B02 12SS HITLERJUGEND v.4.0 100%  (Przeczytany 15720 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« : Grudzień 20, 2013, 01:26:11 »

1. Pierwsza krew
- utrata recona... co zabawne, pograłem parę razy wcześniej - zawsze go traciłem...
Bez nagrody. Za to lider na Panterze.
- fenomenalnie się gra...
zakupiłem pelotkę- a jakże...
Sporo pól minowych postawiłem i powiem szczerze- świetnie na północy się sprawdziły i koło zachodniego VH-u.

OpenGen 0.90.26.9 * (12 Jun 2013) *  Efile folder:C:\Open General\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: B02 12SS HITLERJUGEND v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 53  *  Average: 53

Current scenario: Pierwsza krew,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 240 , Current prestige is 580
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Carentan , cap 1200, 16 turns prestige: 540
if V : +150, Utrzymać Caen! , cap 800, 16 turns prestige: 540
if TV: +100, Utrzymać Caen! , cap 800, 16 turns prestige: 540
if Ls: +50, 12SS walczy dalej! , cap 1400, 16 turns prestige: 540

Piechota
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/25Reg , 2 bars , 298 exp , Waffen SS , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+178 exp]
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/26Reg , 0 bars , 86 exp , Waffen SS , 4/10 , Combat Support  , 0 kill , 0 pp - U:008  [+58 exp]
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/12PionReg , 0 bars , 60 exp , Waffen SS , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:029  [+20 exp]

Czołg
*  Pz IVH , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 1 bars , 164 exp , Waffen SS , 7/10 , 6 kill , 0 pp - U:011  [+124 exp]
*  Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 2 bars , 269 exp , Waffen SS , 7/10 , Street Fighter  , 27 kill , 0 pp - U:075  [+189 exp]
*  SS Elite , 101PanzAbt Wittmann , 5 bars , 659 exp , Waffen SS , 5/5 , Infiltration Tactics  , 21 kill , 0 pp - U:086  [+79 exp]

Artyleria ppanc.
*  JagdPz IV , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 1 bars , 173 exp , Waffen SS , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:007  [+133 exp]

FlaK
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , 12SSHitlerjugend/12FlakAbt , 1 bars , 175 exp , Waffen SS , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:034  [+135 exp]

Artyleria
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12SSHitlerjugend/12WerfArtAbt , 0 bars , 82 exp , Waffen SS , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:042  [+42 exp]
*  10.5 leFH18M , SdKfz 7 , 12SSHitlerjugend/12ArtReg , 1 bars , 102 exp , Waffen SS , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:043  [+62 exp]

Obrona plot.
 Flakpanzer IV Mobelwagen ,  , 0 bars , 38 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:003  [+38 exp]

Killed: INF:37   TNK:14   RCN:8    AT:8    FLAK:3    ATY:21   AD:5    FTR:9      Total: 105
Lost  : INF:5    RCN:2    FORT:12   FTR:1      Total: 20

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Piechota *  3 Units * 1 Leaders
 Total :    444 exp,      1 kill,      0 pp
Average:    148 exp,      0 kill,      0 pp
Czołg *  3 Units * 2 Leaders
 Total :   1092 exp,     54 kill,      0 pp
Average:    364 exp,     18 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    173 exp,      3 kill,      0 pp
Average:    173 exp,      3 kill,      0 pp
FlaK *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    175 exp,      4 kill,      0 pp
Average:    175 exp,      4 kill,      0 pp
Artyleria *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    184 exp,      0 kill,      0 pp
Average:     92 exp,      0 kill,      0 pp
Obrona plot. *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     38 exp,      0 kill,    240 pp
Average:     38 exp,      0 kill,    240 pp
Summary * 11 Units * 3 Leaders
 Total :   2106 exp,     62 kill,    240 pp
 Average:    191 exp,      6 kill,     22 pp


Player 1  Waffen SS   has 73 units total (core+aux):
Piechota : 23
Czołg :  8
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  6
FlaK :  2
Fortyfikacje : 13
Artyleria : 12
Obrona plot. :  6

Player 2  United Kingdom   has 3 units total (core+aux):
Pancernik :  1
Krążownik :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
#VH to control enabled
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active

Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #1 : Grudzień 20, 2013, 01:28:34 »

Wielki błąd- nowo zakupiony oddział ma dwie belki, co mam nie hamować, by mieć lepszą armię???
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.115 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)