Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 05:56:25 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: FilipDnk -H01 "Gambit Guderiana" v.4.0 na 75%  (Przeczytany 93670 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #30 : Marzec 07, 2013, 02:31:01 »

Zwykle nie przekraczam kanału (w sektorze żółtym). Idę cały czas prawym brzegiem waląc z artylerii we wszystko, co się pojawi po drugiej stronie. Potem ustawiam całą artylerię na równinie, w zakolu kanału, przed miastem i z przeciwnika zostaje samo rzadkie. Na koniec wysyłam jakichś kucharzy żeby wleźli do miasta.

Oczywiuście w ten sposób odpuszczam sobie SHexa, ale unikam kontaktu z dzielnymi wojakami DeGaulle'a (przynajmniej z bliska)
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #31 : Marzec 07, 2013, 02:53:12 »

Ok, właśnie mu piszę o tym na forum JP'c.
Mam nadzieję, że zrozumie moją łamaną angielszyznę Wink

edit:
Już mu napisałem w tym wątku --> http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=44404
Ps. To samo jest na OPENAK, więc wniosek jest jeden - nie jest to bug efila ani kampanii, tylko bug gry.

edit2:

Teraz właśnie zauważyłem, że Majerek w swojej grze rankingowej na 75% miał taką samą punktacje(70 pkt) jak ja, również zdobył BV w 10 turze i zabił 5 jednostek wroga.
On grał na wersji 0.70.8.0 z dnia 25 grudzień 2011.
Wniosek - nie jest to nowy bug.   Tiger  Smiley


Nie rozumiem dlaczego Luis nie reaguje na prośby o umieszczenie w grze specjalnego raportu w którym pokazany by był proces podliczania wyniku scenariusza.  Dla większości z nas formuła obliczająca wynik gry to czarna skrzynka. Nie wiadomo jakie dane do niej są pobierane i nie wiadomo jak formuła je przetwarza.  Widzimy tylko wynik końcowy. A  chciałoby się wiedzieć i widzieć wszystko bo tylko wtedy możliwa jest w pełni świadoma gra "na wynik" . O ile ktoś chce w ten sposób grać, bo można grać również "romantycznie" dla samej gry. Wtedy  wynik i sposób jego obliczania jest sprawą drugo- a nawet trzeciorzędną.

No tak, Luis nie odpowiedział na razie na żadne z moich zgłoszeń w temacie bugów.
Gdybym nazywał się Adler albo Santiago Fuertes  Tongue, to pewnie by się już zainteresował kwestią punktacji - a tak, pozostaje cierpliwie czekać. Smiley
Mimo wszystko i tak jest wielki za to, co robi. A robi wiele.
Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #32 : Marzec 07, 2013, 02:57:36 »

Zwykle nie przekraczam kanału (w sektorze żółtym). Idę cały czas prawym brzegiem waląc z artylerii we wszystko, co się pojawi po drugiej stronie. Potem ustawiam całą artylerię na równinie, w zakolu kanału, przed miastem i z przeciwnika zostaje samo rzadkie. Na koniec wysyłam jakichś kucharzy żeby wleźli do miasta.

Oczywiuście w ten sposób odpuszczam sobie SHexa, ale unikam kontaktu z dzielnymi wojakami DeGaulle'a (przynajmniej z bliska)

Bardzo ciekawy sposób, muszę go kiedyś wypróbować  Smiley
Do tej pory wolałem rozgrywać tego scena standardowo z obawy, że Picquigny może być lepiej strzeżone oraz by zdobyć więcej doświadczenia.
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2013, 03:02:31 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #33 : Marzec 07, 2013, 07:34:57 »

No tak, Luis nie odpowiedział na razie na żadne z moich zgłoszeń w temacie bugów.
Gdybym nazywał się Adler albo Santiago Fuertes  Tongue, to pewnie by się już zainteresował kwestią punktacji - a tak, pozostaje cierpliwie czekać. Smiley
Mimo wszystko i tak jest wielki za to, co robi. A robi wiele.
Spokojnie, pewnie ma co robić. Polecam jednak wysyłać mu zgłoszenia na maila. Przynajmniej w moim wypadku tak było prościej i zawsze odpowiadał.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #34 : Marzec 07, 2013, 07:57:27 »

No tak, Luis nie odpowiedział na razie na żadne z moich zgłoszeń w temacie bugów.
Gdybym nazywał się Adler albo Santiago Fuertes  Tongue, to pewnie by się już zainteresował kwestią punktacji - a tak, pozostaje cierpliwie czekać. Smiley
Mimo wszystko i tak jest wielki za to, co robi. A robi wiele.
Spokojnie, pewnie ma co robić. Polecam jednak wysyłać mu zgłoszenia na maila. Przynajmniej w moim wypadku tak było prościej i zawsze odpowiadał.
Ok, będę pamiętał, by wysłać mu maila, jak będę miał następną sprawę. Na razie nie będę natrętny, na pewno przeczytał to, co mu napisałem na forum - jak znajdzie czas, to pewnie się tym zajmie.
Też nie jest to jakaś sprawa bardzo istotna, wpływająca na grę, więc nie ma co Luisa poganiać.
Pozdrawiam  Smiley
Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #35 : Marzec 07, 2013, 11:40:35 »

Przeszedłem już 11 i 12 scena, raporty opracuje jutro.
Mam jednak pytanie dotyczące scena 13, zanim go zacznę, chciałbym się upewnić na 100% czy dobrze rozumie zalecenia OKW.

Intro scena mówi:

"Pojawila sie szansa zamkniecia w kleszczach Sowieckiej Drugiej Armii. Aby do tego doszlo musi Pan uderzyc wzdluz drogi na Minsk i na poludnie od miasta zamknac okrazenie. Prosze absolutnie nie tracic czasu na walki o Wolkowysk ani Nowogrodek. Nie bedzie z tego zadnego zysku, a stracimy tylko czas. Powodzenie zapewni nam szybkosc.

Na spotkanie, od polnocnego zachodu, ida jednostki  korpusow XX-go i XXXIX-go. Musza znalelzc sposob na obejscie tych miast a wtedy kleszcze zostana zamkniete. Dodatkowo, nalezy ubezpieczyc poludniowo wschodnia flanke, ale tam nie ma co spodziewac sie wielkich sil.

Prosze uwazac na rozproszone grupy maruderow na tylach.... Tutejsze drogi nie sprzyjaja szybkim manewrom.(...)"

To znaczy, że mam w ogóle nie walczyć o te 6 VHeksów wokół tych miast(Wolkowysk i Nowogródek)?
Ma się rozumieć, że one nie potrzebne mi są do zwycięstwa?
Pytam, bo pierwszy raz się spotykam z taką sytuacją - stąd moje zdziwienie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2013, 11:47:41 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #36 : Marzec 08, 2013, 01:52:12 »

Cytuj
To znaczy, że mam w ogóle nie walczyć o te 6 VHeksów wokół tych miast(Wolkowysk i Nowogródek)?

Dokładnie - to są VHeksy tylko dla Rosjan.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #37 : Marzec 08, 2013, 09:27:39 »

Cytuj
To znaczy, że mam w ogóle nie walczyć o te 6 VHeksów wokół tych miast(Wolkowysk i Nowogródek)?

Dokładnie - to są VHeksy tylko dla Rosjan.
Ok, dzięki za info.
Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #38 : Marzec 10, 2013, 06:44:17 »

11. Advance to Dunkirk

Zakupy: -
Sprzedaż: -
Modernizacja: -
BV - 8/10
Liderzy:
Proto po BV - 10.5 leFH18/3 auf B2(f)



Scen prosty i szybki do rozegrania. Nic specjalnego się w nim nie działo, zgrupowanie żółtych szło prosto do celu jednym szlakiem, wróg nie stanowiło żadnego problemu.  Cheesy

OpenGen 0.90.23.1 * (1 Mar 2013) *  Efile folder:E:\Opengen\efile_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.4
Campaign: H01 GAMBIT GUDERIANA v.4.0,  *  Player prestige modifier 75%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Gambit , #0 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Bf-109E-3
 2   Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory , score:70
 3   Bialystok , #2 , Brilliant Victory , score:67  +++  Proto: 21 cm Morser18
 4   Brest , #3 , Brilliant Victory , score:70
 5   Chelm , #4 , Brilliant Victory , score:70
 6   Break to Sedan , #5 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Gebirgspioniere 41
 7   Sedan Bridgehead , #6 , Brilliant Victory , score:71
 8   De Gaulle's Counter-Attack , #7 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf-110E
 9   Amiens , #8 , Brilliant Victory , score:70
10   The Channel Ports , #9 , Brilliant Victory , score:70
11   Advance to Dunkirk , #10 , Brilliant Victory , score:75
--
Campaign score: 771  *  Average: 70

Current scenario: Advance to Dunkirk,  VH prestige is 180 ,  All map prestige is: 210
Army cost: 7484 , Current prestige is 1098
Prestige available on map yet is 60 pp ( 60 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +1800, Gambit Barbarossa , cap 14500, 10 turns prestige: 525
if V : +1600, Gambit Barbarossa , cap 14500, 15 turns prestige: 787
if TV: +1400, Gambit Barbarossa , cap 14500, 20 turns prestige: 1050
if Ls: +0, Gambit Barbarossa , cap 14500, 20 turns prestige: 1050

Infantry
 Brandenburgers , 251/1 [W] ,  , 5 bars , 577 exp , Germany , 7/10 , Overwhelming Attack  , 19 kill , 744 pp - U:002  [+44 exp]
 MG Schutzen , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 233 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 264 pp - U:003  [+17 exp]
 Kavallerie ,  , 2 bars , 236 exp , Germany , 11/10 , 2 kill , 132 pp - U:007
 Sturmpioniere 38 , Opel Blitz ,  , 4 bars , 473 exp , Germany , 10/10 , 12 kill , 228 pp - U:010  [+1 exp]
+  Gebirgspioniere 41 , Maultiere ,  , 2 bars , 230 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:016
 Pioniere , Opel Blitz ,  , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 300 pp - U:023

Tank 
 Pz IVD ,  , 5 bars , 625 exp , Germany , 11/10 , Skilled Reconnaissance  , 54 kill , 264 pp - U:001
 Pz IVD ,  , 4 bars , 467 exp , Germany , 10/10 , Street Fighter  , 25 kill , 240 pp - U:012  [+21 exp]
 Pz IVD ,  , 2 bars , 285 exp , Germany , 9/10 , 6 kill , 240 pp - U:020  [+51 exp]

Recon
 250/1 ,  , 2 bars , 235 exp , Germany , 5/10 , 1 kill , 144 pp - U:006  [+10 exp]

Anti-tank
 Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 2 bars , 224 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 360 pp - U:019

Artillery
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 612 exp , Germany , 10/10 , Overwhelming Attack  , 12 kill , 684 pp - U:008  [+21 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 318 exp , Germany , 11/10 , Influence  , 2 kill , 752 pp - U:009  [+14 exp]
+  21 cm Morser18 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 203 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:011
 15 sFH18 , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 279 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 480 pp - U:014  [+25 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 260 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 684 pp - U:018

Air Defense
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 213 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 228 pp - U:021
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 215 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp - U:024

Fighter
+  Bf-109E-3 ,  , 4 bars , 465 exp , Germany , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:005  [+53 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 3 bars , 386 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 432 pp - U:015  [+51 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87B ,  , 5 bars , 802 exp , Germany , 10/10 , Resilience  , 10 kill , 420 pp - U:004  [+64 exp]
 Ju-87B ,  , 5 bars , 767 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 8 kill , 420 pp - U:013  [+95 exp]
 Fi 156 ,  , 2 bars , 273 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 240 pp - U:017
+  Bf-110E ,  , 4 bars , 438 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:022  [+68 exp]

Killed: INF:146  TNK:36   RCN:3    AT:11   FLAK:17   FORT:37   ATY:24   AD:13   FTR:20   TB:2    DD:2      Total: 311
Lost  : INF:2    AT:1    TB:1      Total: 4

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  6 Units * 1 Leaders
 Total :   1949 exp,     40 kill,   1668 pp
Average:    325 exp,      7 kill,    278 pp
Tank   *  3 Units * 2 Leaders
 Total :   1377 exp,     85 kill,    744 pp
Average:    459 exp,     28 kill,    248 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    235 exp,      1 kill,    144 pp
Average:    235 exp,      1 kill,    144 pp
Anti-tank *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    224 exp,      1 kill,    360 pp
Average:    224 exp,      1 kill,    360 pp
Artillery *  5 Units * 2 Leaders
 Total :   1672 exp,     31 kill,   2600 pp
Average:    334 exp,      6 kill,    520 pp
Air Defense *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    428 exp,      1 kill,    456 pp
Average:    214 exp,      1 kill,    228 pp
Fighter *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    851 exp,     18 kill,    432 pp
Average:    426 exp,      9 kill,    216 pp
Tactical Bomber *  4 Units * 2 Leaders
 Total :   2280 exp,     22 kill,   1080 pp
Average:    570 exp,      6 kill,    270 pp
Summary * 24 Units * 7 Leaders
 Total :   9016 exp,    199 kill,   7484 pp
 Average:    376 exp,      8 kill,    312 pp


Player 1  Germany   has 28 units total:
Infantry :  9
Tank   :  3
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  2
Fighter :  2
Tactical Bomber :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Allow roads on any terrain (even ocean)
Core added are free (don't count against cap)
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2013, 06:48:55 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #39 : Marzec 10, 2013, 07:30:32 »

12. Gambit Barbarossa

Zakupy: - MG Schutzen (251/1 [W]), Sturmpioniere 38 (251/16 [W]), Pz IIIJ x2, 15 cm sFH 37(t) (SdKfz 7), Bf-109E-4, Ju-87B
Sprzedaż: -
Modernizacja: - 21 cm Morser18 (SdKfz 9) --> 21 cm K38 (SdKfz 9), Pz IVD --> Pz IVF1
BV - 11/14
Liderzy: Liberator --> Sturmpioniere 38, Fire Discipline --> Pz IVD, Shock Tactics --> Bf-109E-3
Proto po BV - brak



Po dłuższym uropie, wraz ze swoją Kampfgruppe jadę do Rosji.
Furher rozpoczął wojne na dwa fronty, co może okazać się dla nas zgubne. Wszyscy zadają sobie teraz pytanie czy zdążymy podbić Sowietów zanim nadejdą słynne rosyjskie bagna.  Wink
Po kampanii we Francji dysponuje sporą ilością pp, więc mogę pozwolić sobie na liczne zakupy. Kupuje między innymi 2 bataliony czołgów Pz IIIJ, spodziewając się, że w Rosji nie będziemy mieli już technicznej przewagi w czołgach.
 
Ponownie zdobywam cytadelę brzeską, tym razem bronioną przez Sowietów. Postępuje zgodnie ze wskazówkami OKW i bardziej mobilnymi oddziałami przekraczam Bug na południowy-wschód od Brześcia, w celu odcięcia miasta od posiłków oraz zdobycia miasta Kobryń. Brześć wraz z cytadelą broniony jest przez mocno okopaną piechotę wspieraną artylerią, w obronie miasta pomaga również ukształtowanie terenu. Obrońcy w końcu ustępują, siła tłumiącej artylerii jest zbyt wszechpotężna. Pomiędzy Brześciem a Kobryniem dochodzi do starcia pancernego z brygadą czołgów wroga, które miały stanowić posiłki dla Brześcia. Ze starcia wychodzę zwycięsko, jednakże nazbyt wysunięty batalion Sd Kfz 8/Flak18(core)  zostaje zlikwidowany przez stalowego potwora Cheesy KW-II (siła=12 + lider), który za jednym uderzeniem odbiera moim AT wszystkie pozostałe 7 punktów siły. Cóż, taka jest wojna.  Cheesy
Cel drugorzędny - Kobryń - jest słabo broniony i szybko pada pod naporem mojej Kampfgruppe.

OpenGen 0.90.23.1 * (1 Mar 2013) *  Efile folder:E:\Opengen\efile_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.4
Campaign: H01 GAMBIT GUDERIANA v.4.0,  *  Player prestige modifier 75%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Gambit , #0 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Bf-109E-3
 2   Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory , score:70
 3   Bialystok , #2 , Brilliant Victory , score:67  +++  Proto: 21 cm Morser18
 4   Brest , #3 , Brilliant Victory , score:70
 5   Chelm , #4 , Brilliant Victory , score:70
 6   Break to Sedan , #5 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Gebirgspioniere 41
 7   Sedan Bridgehead , #6 , Brilliant Victory , score:71
 8   De Gaulle's Counter-Attack , #7 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf-110E
 9   Amiens , #8 , Brilliant Victory , score:70
10   The Channel Ports , #9 , Brilliant Victory , score:70
11   Advance to Dunkirk , #10 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
12   Gambit Barbarossa , #11 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 841  *  Average: 70

Current scenario: Gambit Barbarossa,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 180
Army cost: 9560 , Current prestige is 292
Prestige available on map yet is 60 pp ( 60 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +600, 2 Army Encirclement , cap 15300, 14 turns prestige: 210
if V : +500, 2 Army Encirclement , cap 15300, 17 turns prestige: 255
if TV: +300, 2 Army Encirclement , cap 15300, 20 turns prestige: 300
if Ls: +0, 2 Army Encirclement , cap 15300, 20 turns prestige: 300

Infantry
 Brandenburgers , 251/1 [W] ,  , 5 bars , 595 exp , Germany , 6/10 , Overwhelming Attack  , 21 kill , 744 pp - U:002  [+18 exp]
 MG Schutzen , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 233 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 264 pp - U:003
 Kavallerie ,  , 2 bars , 236 exp , Germany , 11/10 , 2 kill , 132 pp - U:007
 Sturmpioniere 38 , Opel Blitz ,  , 5 bars , 517 exp , Germany , 5/10 , Liberator  , 14 kill , 228 pp - U:010  [+44 exp]
+  Gebirgspioniere 41 , Maultiere ,  , 2 bars , 230 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:016
 Pioniere , Opel Blitz ,  , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 300 pp - U:023
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 212 exp , Germany , 4/10 , 0 kill , 300 pp - U:082  [+12 exp]
 MG Schutzen , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:083

Tank 
 Pz IVD ,  , 5 bars , 653 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 56 kill , 240 pp - U:001  [+28 exp]
 Pz IVF1 ,  , 5 bars , 515 exp , Germany , 9/10 , Street Fighter  , 31 kill , 276 pp - U:012  [+48 exp]
 Pz IVD ,  , 3 bars , 340 exp , Germany , 7/10 , Fire Discipline  , 8 kill , 240 pp - U:020  [+55 exp]
 Pz IIIJ ,  , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp - U:080
 Pz IIIJ ,  , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp - U:081

Recon
 250/1 ,  , 2 bars , 277 exp , Germany , 4/10 , 1 kill , 144 pp - U:006  [+42 exp]

Artillery
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 634 exp , Germany , 10/10 , Overwhelming Attack  , 13 kill , 684 pp - U:008  [+22 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 339 exp , Germany , 11/10 , Influence  , 2 kill , 752 pp - U:009  [+21 exp]
+  21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 236 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:011  [+33 exp]
 15 sFH18 , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 300 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 480 pp - U:014  [+21 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 287 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 684 pp - U:018  [+27 exp]
+  10.5 leFH18/3 auf B2(f) ,  , 2 bars , 217 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:025  [+17 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 238 exp , Germany , 7/10 , 2 kill , 516 pp - U:079  [+38 exp]

Air Defense
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 213 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 228 pp - U:021
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 215 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp - U:024

Fighter
+  Bf-109E-3 ,  , 5 bars , 506 exp , Germany , 10/10 , Shock Tactics  , 13 kill , 0 pp - U:005  [+41 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 4 bars , 475 exp , Germany , 7/10 , 8 kill , 432 pp - U:015  [+89 exp]
 Bf-109E-4 ,  , 2 bars , 292 exp , Germany , 8/10 , 2 kill , 468 pp - U:084  [+92 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87B ,  , 5 bars , 870 exp , Germany , 10/10 , Resilience  , 12 kill , 420 pp - U:004  [+68 exp]
 Ju-87B ,  , 5 bars , 787 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 9 kill , 420 pp - U:013  [+20 exp]
 Fi 156 ,  , 2 bars , 299 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 240 pp - U:017  [+26 exp]
+  Bf-110E ,  , 5 bars , 514 exp , Germany , 5/10 , 5 kill , 0 pp - U:022  [+76 exp]
 Ju-87B ,  , 2 bars , 271 exp , Germany , 5/10 , 2 kill , 420 pp - U:085  [+71 exp]

Killed: INF:166  TNK:40   RCN:4    AT:11   FLAK:17   FORT:44   ATY:29   AD:14   FTR:25   TB:4    DD:2      Total: 356
Lost  : INF:2    AT:2    TB:1      Total: 5

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  8 Units * 2 Leaders
 Total :   2423 exp,     44 kill,   2232 pp
Average:    303 exp,      6 kill,    279 pp
Tank   *  5 Units * 3 Leaders
 Total :   1908 exp,     95 kill,   1212 pp
Average:    382 exp,     19 kill,    242 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    277 exp,      1 kill,    144 pp
Average:    277 exp,      1 kill,    144 pp
Artillery *  7 Units * 2 Leaders
 Total :   2251 exp,     36 kill,   3116 pp
Average:    322 exp,      5 kill,    445 pp
Air Defense *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    428 exp,      1 kill,    456 pp
Average:    214 exp,      1 kill,    228 pp
Fighter *  3 Units * 1 Leaders
 Total :   1273 exp,     23 kill,    900 pp
Average:    424 exp,      8 kill,    300 pp
Tactical Bomber *  5 Units * 2 Leaders
 Total :   2741 exp,     29 kill,   1500 pp
Average:    548 exp,      6 kill,    300 pp
Summary * 31 Units * 10 Leaders
 Total :  11301 exp,    229 kill,   9560 pp
 Average:    365 exp,      7 kill,    308 pp


Player 1  Germany   has 41 units total:
Infantry : 14
Tank   :  5
Recon :  1
Fortification :  3
Artillery :  8
Air Defense :  2
Fighter :  3
Tactical Bomber :  5


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Allow roads on any terrain (even ocean)
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2013, 07:46:36 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #40 : Marzec 11, 2013, 06:01:50 »

Ps. Zmieniłem wersję gry na nowszą, dlatego że w tej, którą posiadałem był poważny bug, który polegał na tym, że niszczyciele nie mogły atakować łodzi podwodnych - przynajmniej tak pisał Luis w changelogu.

13. 2 Army Encirclement

Zakupy: - 21 cm K38 (SdKfz 9), StuG IIIA
Sprzedaż: -
Modernizacja: -
BV - 9/12
Liderzy: Determined Defense --> 21 cm K38, Skilled Ground Attack --> Bf-109E-3
Proto po BV - brak



Ten scenariusz, jak i poprzedni, gram po raz pierwszy.  Wykonuje zalecenia dowództwa, omijam Wolkowysk i Nowogródek.
Wróg realnie zagroził moim jednostką jedynie przez chwilę - podczas gdy zielona kampfgruppe przechodzi przez rzekę, t-34 ze zgrupowania pancernego wroga masakruje jej 3 jednostki na rzece.
Poza tym scenariusz łatwy, opór wroga jest słaby, moja siła ognia zabójcza.

OpenGen 0.90.23.2 * (7 Mar 2013) *  Efile folder:E:\Opengen\efile_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.4
Campaign: H01 GAMBIT GUDERIANA v.4.0,  *  Player prestige modifier 75%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Gambit , #0 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Bf-109E-3
 2   Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory , score:70
 3   Bialystok , #2 , Brilliant Victory , score:67  +++  Proto: 21 cm Morser18
 4   Brest , #3 , Brilliant Victory , score:70
 5   Chelm , #4 , Brilliant Victory , score:70
 6   Break to Sedan , #5 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Gebirgspioniere 41
 7   Sedan Bridgehead , #6 , Brilliant Victory , score:71
 8   De Gaulle's Counter-Attack , #7 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf-110E
 9   Amiens , #8 , Brilliant Victory , score:70
10   The Channel Ports , #9 , Brilliant Victory , score:70
11   Advance to Dunkirk , #10 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
12   Gambit Barbarossa , #11 , Brilliant Victory , score:70
13   2 Army Encirclement , #12 , Brilliant Victory , score:72
--
Campaign score: 913  *  Average: 70

Current scenario: 2 Army Encirclement,  VH prestige is 180 ,  All map prestige is: 270
Army cost: 10412 , Current prestige is 385
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +400, Race to Smolensk , cap 16400, 12 turns prestige: 180
if V : +300, Race to Smolensk , cap 16400, 15 turns prestige: 225
if TV: +200, Race to Smolensk , cap 16400, 18 turns prestige: 270
if Ls: +0, Race to Smolensk , cap 16400, 18 turns prestige: 270

Infantry
 Brandenburgers , 251/1 [W] ,  , 5 bars , 624 exp , Germany , 8/10 , Overwhelming Attack  , 22 kill , 744 pp - U:002  [+29 exp]
 MG Schutzen , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 241 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 264 pp - U:003  [+8 exp]
 Kavallerie ,  , 2 bars , 239 exp , Germany , 11/10 , 3 kill , 132 pp - U:007  [+3 exp]
 Sturmpioniere 38 , Opel Blitz ,  , 5 bars , 557 exp , Germany , 9/10 , Liberator  , 17 kill , 228 pp - U:010  [+40 exp]
+  Gebirgspioniere 41 , Maultiere ,  , 2 bars , 230 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:016
 Pioniere , Opel Blitz ,  , 2 bars , 246 exp , Germany , 2/10 , 0 kill , 300 pp - U:022  [+46 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 256 exp , Germany , 3/10 , 0 kill , 300 pp - U:028  [+44 exp]
 MG Schutzen , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 226 exp , Germany , 6/10 , 1 kill , 264 pp - U:029  [+26 exp]

Tank 
 Pz IVD ,  , 5 bars , 669 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 61 kill , 240 pp - U:001  [+16 exp]
 Pz IVF1 ,  , 5 bars , 563 exp , Germany , 10/10 , Street Fighter  , 36 kill , 276 pp - U:012  [+48 exp]
 Pz IVD ,  , 3 bars , 374 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline  , 10 kill , 240 pp - U:019  [+34 exp]
 Pz IIIJ ,  , 2 bars , 225 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 228 pp - U:026  [+25 exp]
 Pz IIIJ ,  , 2 bars , 208 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 228 pp - U:027  [+8 exp]

Recon
 250/1 ,  , 3 bars , 321 exp , Germany , 9/10 , 2 kill , 144 pp - U:006  [+44 exp]

Anti-tank
 StuG IIIA ,  , 2 bars , 278 exp , Germany , 1/10 , 1 kill , 168 pp - U:175  [+78 exp]

Artillery
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 665 exp , Germany , 10/10 , Overwhelming Attack  , 14 kill , 684 pp - U:008  [+31 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 351 exp , Germany , 11/10 , Influence  , 3 kill , 752 pp - U:009  [+12 exp]
+  21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 256 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:011  [+20 exp]
 15 sFH18 , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 316 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 480 pp - U:014  [+16 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 302 exp , Germany , 10/10 , Determined Defense  , 8 kill , 684 pp - U:018  [+15 exp]
+  10.5 leFH18/3 auf B2(f) ,  , 2 bars , 245 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:024  [+28 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 253 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 516 pp - U:025  [+15 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 211 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 684 pp - U:174  [+11 exp]

Air Defense
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 213 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 228 pp - U:020
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 215 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp - U:023

Fighter
+  Bf-109E-3 ,  , 5 bars , 567 exp , Germany , 8/10 , Shock Tactics  , 16 kill , 0 pp - U:005  [+61 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 5 bars , 515 exp , Germany , 7/10 , Skilled Ground Attack  , 9 kill , 432 pp - U:015  [+40 exp]
 Bf-109E-4 ,  , 3 bars , 327 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 468 pp - U:030  [+35 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87B ,  , 5 bars , 953 exp , Germany , 10/10 , Resilience  , 13 kill , 420 pp - U:004  [+83 exp]
 Ju-87B ,  , 5 bars , 888 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 9 kill , 420 pp - U:013  [+101 exp]
 Fi 156 ,  , 3 bars , 328 exp , Germany , 3/10 , 1 kill , 240 pp - U:017  [+29 exp]
+  Bf-110E ,  , 5 bars , 572 exp , Germany , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:021  [+58 exp]
 Ju-87B ,  , 3 bars , 339 exp , Germany , 3/10 , 3 kill , 420 pp - U:031  [+68 exp]

Killed: INF:206  TNK:45   RCN:6    AT:16   FLAK:18   FORT:44   ATY:32   AD:14   FTR:30   TB:7    DD:2      Total: 420
Lost  : INF:5    AT:2    TB:1      Total: 8

BV 13
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  8 Units * 2 Leaders
 Total :   2619 exp,     51 kill,   2232 pp
Average:    327 exp,      6 kill,    279 pp
Tank   *  5 Units * 3 Leaders
 Total :   2039 exp,    108 kill,   1212 pp
Average:    408 exp,     22 kill,    242 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    321 exp,      2 kill,    144 pp
Average:    321 exp,      2 kill,    144 pp
Anti-tank *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    278 exp,      1 kill,    168 pp
Average:    278 exp,      1 kill,    168 pp
Artillery *  8 Units * 3 Leaders
 Total :   2599 exp,     41 kill,   3800 pp
Average:    325 exp,      5 kill,    475 pp
Air Defense *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    428 exp,      1 kill,    456 pp
Average:    214 exp,      1 kill,    228 pp
Fighter *  3 Units * 2 Leaders
 Total :   1409 exp,     30 kill,    900 pp
Average:    470 exp,     10 kill,    300 pp
Tactical Bomber *  5 Units * 2 Leaders
 Total :   3080 exp,     32 kill,   1500 pp
Average:    616 exp,      6 kill,    300 pp
Summary * 33 Units * 12 Leaders
 Total :  12773 exp,    266 kill,  10412 pp
 Average:    387 exp,      8 kill,    316 pp


Player 1  Germany   has 72 units total:
Infantry : 32
Tank   :  8
Recon :  3
Anti-tank :  3
Artillery : 12
Air Defense :  2
Fighter :  5
Tactical Bomber :  7

Player 2  USSR   has 37 units total:
Infantry : 30
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Air Defense :  3
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Allow roads on any terrain (even ocean)
Core added are free (don't count against cap)
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2013, 06:03:52 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #41 : Marzec 12, 2013, 04:48:54 »

Widzę, że preferujesz artylerię tłumiącą- w myśl zasady,że artyleria królową bitew( choć -co nie jest zarzutem- w składzie armii  takie jednostki były dopiero co najmniej na szczeblu korpusu a raczej armii i to w mniejszych ilościach).
Inni gracze z kolei preferują bardzo silne lotnictwo a niektórzy jak Hansen grają na etatach- każdy wybiera co lubi. Ciekawie jest pooglądać składy armii poszczególnych graczy w tych samych kampaniach.
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #42 : Marzec 12, 2013, 05:35:07 »

Widzę, że preferujesz artylerię tłumiącą- w myśl zasady,że artyleria królową bitew( choć -co nie jest zarzutem- w składzie armii  takie jednostki były dopiero co najmniej na szczeblu korpusu a raczej armii i to w mniejszych ilościach).
Inni gracze z kolei preferują bardzo silne lotnictwo a niektórzy jak Hansen grają na etatach- każdy wybiera co lubi. Ciekawie jest pooglądać składy armii poszczególnych graczy w tych samych kampaniach.

 Wiem, że posiadanie takiej ilości ciężkiej, tłumiącej artylerii ma mało wspólnego z rzeczywistością historyczną  Cheesy, ale po prostu staram się maksymalne wykorzystywać pp, które mam do dyspozycji.
W sumie, to żałuje, że nie rozpocząłem tej kampanii na tzw. etatach (choć musiałbym poczytać najpierw jakie one były, bo nie wiem) , bo jest ona dosyć prosta i granie bez żadnych ograniczeń własnych pomniejsza trochę przyjemność czerpaną z gry.
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2013, 05:40:05 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #43 : Marzec 14, 2013, 03:44:18 »

Luis w końcu zainteresował się tematem punktacji i problem ten został rozwiązany!
Jak się okazało gra źle obliczała punktacje nie dla 75%, tylko dla 100%!  Grin (dodawała bonus w postaci 10 pkt, podczas gdy bonusowy modyfikator powinien wynosić 0 dla 100%) 
Zaskoczyło mnie to, nie powiem.  Tongue

Oto co napisał Luis:

Hi Filip

I'm sorry this took me so long to caught, but I was checking / searching the wrong thing, so I could not find the issue. I mean the problem is not giving a wrong score for 75%  :doh  the error was because game is giving a wrong score when playing at 100% (10 points) when it should give zero!

Values should be:
Kod:
Due to result:  BV = +50,  V = +30, TV = +10, Ls = -10

Due to prestige modifier:
Player % < 100   +6 each 25%  ( 75%=+6 ..   0%=+24)
Player % > 100   -2 each 25%  (125%=-2 .. 300%=-10)
    AI % < 100   -8 each 25%  ( 75%=-8 ..   0%=-32)
    AI % > 100   +3 each 25%  (125%=+3 .. 300%=+15)

Przy okazji wyłapałem też innego buga. Podczas gry w Blitz 2008 na efile LGWW2(v 2.0, wrzesień 2011) pojawiły mi się w 5 scenie Misje Lotnicze, pomimo że nie powinno ich tam być, gdyż kampania i efil są z czasów z przed Nowych Formatów.
Pamiętam, że podobny problem miałem w wersji bodajże 90.5 na openak efilu.
Opisałem problem na JP's oraz wysłałem autosave przez bug trackera. Miejmy nadzieję, że i ten problem uda się Luisowi rozwikłać.
 Smiley
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2013, 03:52:01 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #44 : Marzec 16, 2013, 07:05:27 »

14. Race to Smolensk

Od tego scena nakładam na siebie ograniczenia w związku z artylerią tłumiącą, co by sobie trochę utrudnić grę.   Tongue
Postanowiłem, że ilość 21 cm K38 i 21 cm Morser(razem wziętych) nie może przekraczać 25 % wszystkich batalionów artyleryjskich. Ten sam limit 25 % zastosowałem również do  batalionów 15K18 i NbWf-ek(każdy z osobna).
Poza tym ilość wszystkich artylerii tłumiących nie może przekraczać 50 % stanu całości artylerii.
W związku z tym dokonałem downgrady oraz sporo sprzedałem/kupiłem (jako , że w tej kampanii nie muszę martwić się o CAP).  Tym razem obejdzie się bez szczegółowych opisów zakupów, bo za dużo tego było.

BV - 9/16
Liderzy:
Proto po BV - Luftw. Sturmpion.
Straty core: Kawaleria



Swoje wojska podzieliłem na dwie, mniej więcej równorzędne, kampfgruppe.
Bardzo przydały mi się dwa bataliony Pioniere, gdyż kilkukrotnie byłem zmuszony przekraczać rzekę.(nawet na moście koło Orszy, na którym pisało road, lecz mimo tego mostu było brak...) Bez nich bez wątpienia nie posuwał bym się tak szybko. Drugim najbardziej przydatnym rodzajem wojsk były ex aeuqo (aż musiałem spr. jak to się piszę Wink) czołgi i artyleria. Tanki wykonały wiele overrunów, szczególnie na południu gdzie było sporo wrogiej kawalerii.
VH nie były zbyt silnie bronione, nie mało wojska było za to na wyżej wspomnianym południu oraz za linią rzeki Dniepr.
Oczywiście znaczne ilości silnie okopanej piechoty broniły Mohylewa, ale moi ludzie, zgodnie z wytycznymi OKW, ominęli ich.
Z pośpiechu popełniłem błędy, polegające na braku uzupełnienia amunicji w odpowiednim czasie batalionom Brandenburgów i jednemu Sturmpioniere. O mały włos nie skończyło się to śmiercią dla jednego batalionu Brand. i Sturm.
Ku przestrodze na przyszłość. Poza tym w boju poległa jednostka Kawalerii(core), mocno ostrzelana przez wrogą artylerię.
Lotnictwo wroga nie stanowiło żadnych problemów, jedynie pelotka o dalekim zasięgu koło Mohylewa poharatała trochę moich lotników.
BV osiągnąłem tak szybko, że większość posiłków jakie widnieją na mapie nie pojawiła się.

OpenGen 0.90.23.3 * (11 Mar 2013) *  Efile folder:E:\Opengen\efile_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.4
Campaign: H01 GAMBIT GUDERIANA v.4.0,  *  Player prestige modifier 75%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Gambit , #0 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Bf-109E-3
 2   Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory , score:70
 3   Bialystok , #2 , Brilliant Victory , score:67  +++  Proto: 21 cm Morser18
 4   Brest , #3 , Brilliant Victory , score:70
 5   Chelm , #4 , Brilliant Victory , score:70
 6   Break to Sedan , #5 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Gebirgspioniere 41
 7   Sedan Bridgehead , #6 , Brilliant Victory , score:71
 8   De Gaulle's Counter-Attack , #7 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf-110E
 9   Amiens , #8 , Brilliant Victory , score:70
10   The Channel Ports , #9 , Brilliant Victory , score:70
11   Advance to Dunkirk , #10 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
12   Gambit Barbarossa , #11 , Brilliant Victory , score:70
13   2 Army Encirclement , #12 , Brilliant Victory , score:72
14   Race to Smolensk , #13 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 983  *  Average: 70

Current scenario: Race to Smolensk,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 11082 , Current prestige is 376
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +400, Smolensk-Drive to Yelnya , cap 17500, 16 turns prestige: 240
if V : +300, Smolensk-Drive to Yelnya , cap 17500, 18 turns prestige: 270
if TV: +200, Smolensk-Drive to Yelnya , cap 17500, 20 turns prestige: 300
Ls: Loss , turn prestige: 300

Infantry
 Brandenburgers , 251/1 [W] ,  , 5 bars , 680 exp , Germany , 3/10 , Overwhelming Attack  , 23 kill , 744 pp - U:002  [+56 exp]
 Pioniere , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp - U:003
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 5 bars , 571 exp , Germany , 11/10 , Liberator  , 20 kill , 330 pp - U:010  [+14 exp]
 FJ Sturmpioniere , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 239 exp , Germany , 8/10 , 0 kill , 408 pp - U:016  [+39 exp]
 Pioniere , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 259 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp - U:022  [+13 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 274 exp , Germany , 1/10 , 0 kill , 300 pp - U:028  [+18 exp]
 Brandenburgers , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 260 exp , Germany , 2/10 , 1 kill , 744 pp - U:029  [+60 exp]

Tank 
 Pz IVF1 ,  , 5 bars , 720 exp , Germany , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 69 kill , 276 pp - U:001  [+51 exp]
 Pz IVF1 ,  , 5 bars , 617 exp , Germany , 10/10 , Street Fighter  , 49 kill , 276 pp - U:012  [+54 exp]
 Pz IVF1 ,  , 4 bars , 427 exp , Germany , 8/10 , Fire Discipline  , 19 kill , 276 pp - U:019  [+53 exp]
 Pz IVF1 ,  , 2 bars , 232 exp , Germany , 9/10 , 4 kill , 276 pp - U:026  [+32 exp]
 Pz IVF1 ,  , 2 bars , 252 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 276 pp - U:027  [+52 exp]

Recon
 250/1 ,  , 3 bars , 364 exp , Germany , 7/10 , 2 kill , 144 pp - U:006  [+43 exp]

Artillery
 15 K18 , SdKfz 7 ,  , 5 bars , 748 exp , Germany , 9/10 , Overwhelming Attack  , 15 kill , 600 pp - U:008  [+83 exp]
 15 K18 , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 368 exp , Germany , 11/10 , Influence  , 5 kill , 660 pp - U:009  [+17 exp]
+  21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 288 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:011  [+32 exp]
 15 sFH18 , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 335 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 480 pp - U:014  [+19 exp]
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 334 exp , Germany , 10/10 , Determined Defense  , 9 kill , 684 pp - U:018  [+32 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 231 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 516 pp - U:024  [+31 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 270 exp , Germany , 9/10 , 4 kill , 516 pp - U:025  [+17 exp]

Air Defense
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 238 exp , Germany , 3/10 , 2 kill , 228 pp - U:020  [+25 exp]
 SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 215 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp - U:023

Fighter
+  Bf-109E-3 ,  , 5 bars , 696 exp , Germany , 10/10 , Shock Tactics  , 17 kill , 0 pp - U:005  [+129 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 5 bars , 558 exp , Germany , 3/10 , Skilled Ground Attack  , 9 kill , 432 pp - U:015  [+43 exp]
 Bf-109E-4 ,  , 3 bars , 383 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 468 pp - U:030  [+56 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87B ,  , 5 bars , 993 exp , Germany , 9/10 , Resilience  , 14 kill , 420 pp - U:004  [+40 exp]
 Ju-87B ,  , 5 bars , 939 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 10 kill , 420 pp - U:013  [+51 exp]
 Fi 156 ,  , 3 bars , 353 exp , Germany , 5/10 , 1 kill , 240 pp - U:017  [+25 exp]
+  Bf-110E ,  , 5 bars , 622 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:021  [+50 exp]
 Ju-87B ,  , 4 bars , 414 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 420 pp - U:031  [+75 exp]

Killed: INF:252  TNK:46   RCN:6    AT:18   FLAK:18   FORT:44   ATY:41   AD:14   FTR:31   TB:7    DD:2      Total: 479
Lost  : INF:6    AT:2    TB:1      Total: 9

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  7 Units * 2 Leaders
 Total :   2483 exp,     44 kill,   3246 pp
Average:    355 exp,      6 kill,    464 pp
Tank   *  5 Units * 3 Leaders
 Total :   2248 exp,    147 kill,   1380 pp
Average:    450 exp,     29 kill,    276 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    364 exp,      2 kill,    144 pp
Average:    364 exp,      2 kill,    144 pp
Artillery *  7 Units * 3 Leaders
 Total :   2574 exp,     47 kill,   3456 pp
Average:    368 exp,      7 kill,    494 pp
Air Defense *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    453 exp,      2 kill,    456 pp
Average:    227 exp,      1 kill,    228 pp
Fighter *  3 Units * 2 Leaders
 Total :   1637 exp,     32 kill,    900 pp
Average:    546 exp,     11 kill,    300 pp
Tactical Bomber *  5 Units * 2 Leaders
 Total :   3321 exp,     34 kill,   1500 pp
Average:    664 exp,      7 kill,    300 pp
Summary * 30 Units * 12 Leaders
 Total :  13080 exp,    308 kill,  11082 pp
 Average:    436 exp,     10 kill,    369 pp


Player 1  Germany   has 35 units total:
Infantry : 12
Tank   :  5
Recon :  1
Artillery :  7
Air Defense :  2
Fighter :  3
Tactical Bomber :  5

Player 2  USSR   has 25 units total:
Infantry : 17
Tank   :  2
Fortification :  1
Artillery :  2
Air Defense :  2
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Allow roads on any terrain (even ocean)
Core added are free (don't count against cap)

« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2013, 07:08:15 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.112 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)