Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 11:52:33 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Priorytety w rozwoju gry.  (Przeczytany 39159 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Luty 22, 2011, 05:13:03 »

Ponieważ w ostatnim czasie prace posuwały się tak szybko, że wiele osób nie zdążyło przetestować nowych opcji, kiedy wchodziły jeszcze nowsze - Luis postanowił przystopować na chwilę prace, aby dokładnie sprawdzić to co jest, a ten czas wykorzystać na sporządzenie listy priorytetów w dalszym rozwoju gry.

Poprosił więc wszystkich tworzących kampanie i  scenariusze, o głosowanie na kilka z podanych, tak ab\y wiedział na czym skupić się w najbliższym czasie.

Oczyiwcie głosować można na JP's Panzers, ale pomyślałem sobie, żeby zrobimy szybką (ale NAPRAWDĘ szybką) preselekcję i potem wrzucę do tamtego tematu wyniki. Oto propozycje - powiedzmy, że wybieramy 10 z nich.


 * #00. All files will include a version number, to allow expand to new options/features
      (--------)
* #01. All map data will be stored in scenario (no need for .map files to play, only to create scenarios)
      (Wszystkie dane mapy będą przechowywane w pliku scenario, a więc koniec z dwuplikową mapą)
* #02. Map size could be bigger: 60x70 (4200 hex) instead of 40x45 (1800 hex)
      (Większe mapy)
* #03. Dirty airfields and ports (can be assigned at design time)
     (Lotniska polowe i porty moga być uaktywniane w okreslonym czasie, kolejce)
* #04. Customizable hex prestige awarded (customizable base + modifier for specific hexes)
     (Regulowana wysokość prestiżu za heksy - (dziś tylko 40,80,120 i 160)   
* #05. Trigger for hexes
     (Heksy "kluczowe" jak w PeG, nie są to jednak heksy zwycięstwa)   
* #06. Convert current map roads to extended roads
     (-----------)
* #07. Muddy ground condition
     (Błoto jako warunki lądowe mapy - dziś tylko "dry" i "frozen"
* #08. Ground condition changing with weather
     (Warunki lądowe zmieniające się w zal. od pogody)
* #09. More than one day for each turn. For example a week or month for each turn.
     (Wiecej niż 1 dzień na kolejkę)   
 * #10. Allow to define in scenario design, special "roles" to units (instead of doing as special attributes)
     (Specjalne role dla jednostek w scenariuszu - zamiast specjalnych atrybutów)   
* #11. Allow to define specific AI roles to units
     (Specjalne role dla jednostek komputera)
* #12. Allow upgrading Flak to AD or AD to Flaks
     (Upgrade Flaków do AD)
* #13. Train/Railroads
     (linie kolejowe i klasa pociągi)   
* #14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
     (Helikopter jako nowa klasa i nowe zasady ruchu dla niego)
* #15. Add a "custom" move method to be defined in external Terrain.txt (otherwise default: 255 for all entries).
     (Rodzaj ruchu definiowalny według pliku Terrein.txt, a nie według efila)
* #16. Separate weights for ground, naval, air, rail & helo transports
     (Wagi transportu dla helikopterowego i kolejowego)   
* #17. Allow to select which icon set should be use for scenario (according 4 icons to be defined in efile for Default, Snow, Desert, Jungle)
      (4 rodzaje ikon dla tej samej jednostki w zależności od pory roku definiowane przez autora scenariusza)   
* #18. Battle ships should return fire to art.& forts. That looks normal, and weird the opposite.
     (Pancerniki odpowiadają na ogień fortyfikacji)   
* #19. Restrict ships to attack subs at 1 hex range
     (Ograniczenie ataku na łodzie podwodne do odległości 1 hexa)
* #20. DD should be able to escort naval transports against sub attack like Fighters escort Bombers?
     (Niszczyciele eskortują i osłaniają transportowce przed okretami podwodnymi jak myśliwce bombowce)   
* #21. No naval attack attribute
     (Zablokowany atak przeciw okrętom - jako atrybut)
* #22. Partisan (battlefield Intelligence)
     (BI jako atrybut - a nie lider)
 * #23. Long term suppression
    (tu nie wiem w jakim znaczeniu - chyba też jako atrybut)   
* #24. Prevent a Flak or AD unit from intercepting
    (nie rozumiem, w każdym razie nie do końca)
* #25. Counter battery fire
    (HuhHuh?)   
* #26. Cross rivers only on bridges
   (Przechodzi rzekę tylko po moście - jako atrybut)   
 * #27. Kamikaze special/role
   (Kamikadze jako atrybut - jednostka ginie po ataku)
 * #28. Unit can resupply other adjacent friend units
   (Jednostka zaopatrzeniowa - dla sąsiednich heksów)
 * #29. "exploit success" attribute to allow any unit attacking, with available remanent yet, to move 1 hex more if defender is killed or retreat
   (Wykorzystuje sukces - czyli po udanym ataku - jednostka może jeszcze zająć Hex rozbitego przeciwnika)
* #30. Assign a minimal range to artillery also
   (Minimalny zasięg dla artylerii)
* #31. Cavalry special attribute/role
    (Kawaleria jako atrybut)   
* #32. Attachments for units (similar but not same than Peg)
    (Dodatki kupowane dla jednostek - podobnie jak w PeG)
* #33. New campaign choice option
    (Nowe opcje wyboru kampanii - ale ich nie znam)   
* #34. New air system (kind of air missions)
     (System misji powietrznych - jak w PeG
* #35. Night turns
     (Nocne kolejki)
* #36. Containers for some units/facilities
    (------)
* #37. Allow playing campaigns by PBEM
    (Tryb PBEM dla kampanii(
* #38. Allow 4 players scenarios for PBEM
    (Tryb PBEM dla 4 graczy)
* #39. New victory condition based on victory points (similar to PacGen)
    (Nowe warunki zwycięstwa oparte na punktach - niestety nie wiem jak było w PacGen)   
* #40. Different levels of difficult for the new AI
    (Poziomy trudności dla komputera - teraz reguluje to tylko prestiż)
* #41. Allow planes to capture VH's also
    (Samoloty moga zajmować VHeksy)
* #42. Change efile prices to be cost for 1 sp (instead of cost*12/10)
    (Zmiana drabinki cen w efilu - teraz minimalny skok to 12 pp)
* #43. Allow maps to be made using tiles
    (Budowa mapy z gotowych klocków)
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2011, 06:39:09 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Luty 22, 2011, 05:19:02 »

Ja głosuję tak:

* #01. All map data will be stored in scenario (no need for .map files to play, only to create scenarios)
* #08. Ground condition changing with weather
* #13. Train/Railroads
* #14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
* #20. DD should be able to escort naval transports against sub attack like Fighters escort Bombers?
* #30. Assign a minimal range to artillery also
* #35. Night turns
* #37. Allow playing campaigns by PBEM
* #40. Different levels of difficult for the new AI
* #42. Change efile prices to be cost for 1 sp (instead of cost*12/10)

Oczywiście projekt jest wstępny, więc to tylko hasła i raczej nie wchodzą w grę uwagi typu "ale jak ma to szczegółowo wyglądać?" Szczegółow na razie nie ma. To ma służyć tylko określeniu KIERUNKÓW prac.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #2 : Luty 22, 2011, 06:07:32 »

pytanko
nie kumam: 5, 14, 15, 25, 33, 42
a 23 to chyba już śmiga
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #3 : Luty 22, 2011, 06:39:53 »

Dobra - wyedytowałem. Tam gdzie sam nie mam pojęcia - to nie mam.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #4 : Luty 22, 2011, 06:56:03 »

super Grin
moje typy to:
4, 5, 7, 8, 17, 28, 30, 35, 37, 39, 
Zapisane
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #5 : Luty 22, 2011, 07:31:13 »

Moje typy:
#02. Map size could be bigger: 60x70 (4200 hex) instead of 40x45 (1800 hex)
      (Większe mapy)
#13. Train/Railroads
     (linie kolejowe i klasa pociągi)   
#14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
     (Helikopter jako nowa klasa i nowe zasady ruchu dla niego)
#20. DD should be able to escort naval transports against sub attack like Fighters escort Bombers?
     (Niszczyciele eskortują i osłaniają transportowce przed okretami podwodnymi jak myśliwce bombowce)
#30. Assign a minimal range to artillery also
   (Minimalny zasięg dla artylerii)
#40. Different levels of difficult for the new AI
    (Poziomy trudności dla komputera - teraz reguluje to tylko prestiż)
#43. Allow maps to be made using tiles
    (Budowa mapy z gotowych klocków   

Ze szczególnym naciskiem na 13 i 14 Smiley
Zapisane

kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #6 : Luty 22, 2011, 08:47:04 »

No trudno aby mnie tutaj zabrakło  Wink

Najważniejsze: 13 i 14.

#10. Allow to define in scenario design, special "roles" to units (instead of doing as special attributes)
     (Specjalne role dla jednostek w scenariuszu - zamiast specjalnych atrybutów)   
#11. Allow to define specific AI roles to units
     (Specjalne role dla jednostek komputera)
#13. Train/Railroads
     (linie kolejowe i klasa pociągi)   
#14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
     (Helikopter jako nowa klasa i nowe zasady ruchu dla niego)
#17. Allow to select which icon set should be use for scenario (according 4 icons to be defined in efile for Default, Snow, Desert, Jungle)
      (4 rodzaje ikon dla tej samej jednostki w zależności od pory roku definiowane przez autora scenariusza)   
#20. DD should be able to escort naval transports against sub attack like Fighters escort Bombers?
     (Niszczyciele eskortują i osłaniają transportowce przed okretami podwodnymi jak myśliwce bombowce)   
#28. Unit can resupply other adjacent friend units
   (Jednostka zaopatrzeniowa - dla sąsiednich heksów)
#29. "exploit success" attribute to allow any unit attacking, with available remanent yet, to move 1 hex more if defender is killed or retreat
   (Wykorzystuje sukces - czyli po udanym ataku - jednostka może jeszcze zająć Hex rozbitego przeciwnika)
#30. Assign a minimal range to artillery also
   (Minimalny zasięg dla artylerii)
#40. Different levels of difficult for the new AI
    (Poziomy trudności dla komputera - teraz reguluje to tylko prestiż)
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #7 : Luty 22, 2011, 09:07:21 »

Oto mój typ:

* #01. All map data will be stored in scenario (no need for .map files to play, only to create scenarios)
      (Wszystkie dane mapy będą przechowywane w pliku scenario, a więc koniec z dwuplikową mapą)
* #02. Map size could be bigger: 60x70 (4200 hex) instead of 40x45 (1800 hex)
      (Większe mapy)
* #04. Customizable hex prestige awarded (customizable base + modifier for specific hexes)
     (Regulowana wysokość prestiżu za heksy - (dziś tylko 40,80,120 i 160)   
* #07. Muddy ground condition
     (Błoto jako warunki lądowe mapy - dziś tylko "dry" i "frozen"
* #13. Train/Railroads
     (linie kolejowe i klasa pociągi)   
* #14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
     (Helikopter jako nowa klasa i nowe zasady ruchu dla niego)
* #16. Separate weights for ground, naval, air, rail & helo transports
     (Wagi transportu dla helikopterowego i kolejowego)   
* #35. Night turns
     (Nocne kolejki)
 * #37. Allow playing campaigns by PBEM
    (Tryb PBEM dla kampanii(
* #43. Allow maps to be made using tiles
    (Budowa mapy z gotowych klocków)
> <----- o to  by było coś Grin
Zapisane
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #8 : Luty 22, 2011, 10:06:38 »

Ja głosuję na

#01. All map data will be stored in scenario (no need for .map files to play, only to create scenarios)
#07. Muddy ground condition
#08. Ground condition changing with weather
#11. Allow to define specific AI roles to units
#13. Train/Railroads
#20. DD should be able to escort naval transports against sub attack like Fighters escort Bombers?
#26. Cross rivers only on bridges
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #9 : Luty 22, 2011, 11:02:58 »

Ja tylko gram, ale to me typy :  (dziękuję za tłumaczenia:) )
CrissRS
* #01. All map data will be stored in scenario (no need for .map files to play, only to create scenarios)
      (Wszystkie dane mapy będą przechowywane w pliku scenario, a więc koniec z dwuplikową mapą)
* #02. Map size could be bigger: 60x70 (4200 hex) instead of 40x45 (1800 hex)
      (Większe mapy)
* #07. Muddy ground condition
     (Błoto jako warunki lądowe mapy - dziś tylko "dry" i "frozen"
* #13. Train/Railroads
     (linie kolejowe i klasa pociągi)   
TAK! TAK!
* #14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
     (Helikopter jako nowa klasa i nowe zasady ruchu dla niego)
* #16. Separate weights for ground, naval, air, rail & helo transports
     (Wagi transportu dla helikopterowego i kolejowego)   
* #35. Night turns
     (Nocne kolejki) I ja poproszę zestaw Pantera plus hanomag z reflektorem podczerwieni w zestawie. Wink
 * #37. Allow playing campaigns by PBEM
    (Tryb PBEM dla kampanii)
I Kowdara:
#28. Unit can resupply other adjacent friend units
   (Jednostka zaopatrzeniowa - dla sąsiednich heksów)=> to zaczerpnięte z People's General
#29. "exploit success" attribute to allow any unit attacking, with available remanent yet, to move 1 hex more if defender is killed or retreat
   (Wykorzystuje sukces - czyli po udanym ataku - jednostka może jeszcze zająć Hex rozbitego przeciwnika)

Nie rozumiem-
#30. Assign a minimal range to artillery also
   (Minimalny zasięg dla artylerii) Huh
* #25. Counter battery fire=> W PeG było chyba to?

Stanowcze NIE:
* #41. Allow planes to capture VH's also
    (Samoloty moga zajmować VHeksy)
* #34. New air system (kind of air missions)
     (System misji powietrznych - jak w PeG
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #10 : Luty 22, 2011, 11:21:35 »

Cytuj
Nie rozumiem-
#30. Assign a minimal range to artillery also

Po prostu MINIMALNY zasięg dla dział dalekiego zasięgu, poniżej którego nie można strzelać.

Cytuj
* #25. Counter battery fire=> W PeG było chyba to?

Aaaa... To mnie olśniło. Artyleria odpowiada na ostrzał artylerii.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #11 : Luty 23, 2011, 12:37:33 »

Akurat to mnie wkurzało. Często bałem się zaatakować...
Ten zasięg minimalny- ciekawa rzecz.
Zresztą widzę, ze sporo rzeczy People jest planowanych. Co dla mnie - trochę grywającego kiedyś- jest dużą wadą. Nie cierpiałem zawłaszcza tych misji powietrznych.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #12 : Luty 23, 2011, 12:41:06 »

Moje propozycje:
* #03. Dirty airfields and ports (can be assigned at design time)
     (Lotniska polowe i porty mogą być uaktywniane w określonym czasie, kolejce)
* #10. Allow to define in scenario design, special "roles" to units (instead of doing as special attributes)
     (Specjalne role dla jednostek w scenariuszu - zamiast specjalnych atrybutów) - może nie zamiast, a dodatkowo?
* #13. Train/Railroads
     (linie kolejowe i klasa pociągi)   
* #20. DD should be able to escort naval transports against sub attack like Fighters escort Bombers?
     (Niszczyciele eskortują i osłaniają transportowce przed okrętami podwodnymi jak myśliwce bombowce)   
* #29. "exploit success" attribute to allow any unit attacking, with available remanent yet, to move 1 hex more if defender is killed or retreat
   (Wykorzystuje sukces - czyli po udanym ataku - jednostka może jeszcze zająć Hex rozbitego przeciwnika)
* #32. Attachments for units (similar but not same than Peg)
    (Dodatki kupowane dla jednostek - podobnie jak w PeG) - czy mógłby ktoś mi wyjaśnić, jak to było w PeG?
* #39. New victory condition based on victory points (similar to PacGen)
    (Nowe warunki zwycięstwa oparte na punktach) - bomba dla scenariuszy morskich i w razie uwzględnienia pomysłu #45  Grin

Można zgłaszać własne pomysły?
* #44. Przewożenie samolotów przez lotniskowce (jak w PacGen)
* #45. Dodatkowe side w ustawieniach gry (oprócz Allied i Axis)
* #46. Możliwość wprowadzenia nowej klasy jednostek z poziomu efila (np. sztabów)

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #13 : Luty 23, 2011, 05:01:10 »

Cytuj
(Dodatki kupowane dla jednostek - podobnie jak w PeG) - czy mógłby ktoś mi wyjaśnić, jak to było w PeG?

Tam było, tak, że do jednostek można było dokupić dodatkowe wyposażenie np:

- specjalna amunicja - wzmacniała SA i HA
- poprawić widzenie
- poprawić maskowanie (Jednostka w PeG miała nie tylko widzenie czynne, ale i widzenie bierne)
- bridging

i.t.p.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #14 : Luty 23, 2011, 05:08:35 »

- Dziękujemy Portugalii, a teraz przenosimy się do Warszawy, aby zobaczyć jak głosowano w Polsce - Halo Warszawa...
- Halo Rejkjavik, to wspaniały konkurs, a teraz głosy polskiej publiczności.....

7 głosów:

#13. Train/Railroads  Clap Clap Clap

5 głosów

#14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
#20. DD should be able to escort naval transports against sub attack

4 głosy

#01. All map data will be stored in scenario
#07. Muddy ground condition
#30. Assign a minimal range to artillery also
#35. Night turns
#37. Allow playing campaigns by PBEM

3 głosy

#02. Map size could be bigger: 60x70 (4200 hex) instead of 40x45
#08. Ground condition changing with weather
#28. Unit can resupply other adjacent friend units
#29. "exploit success" attribute
#40. Different levels of difficult for the new AI
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.086 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)