Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 04:41:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Snajperzy  (Przeczytany 26197 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« : Lipiec 13, 2012, 04:10:17 »

Witam, w PG2 gram już od wielu lat.
Kilka lat temu natrafiłem na Open General- wielkie dzięki dla wszystkich twórców oraz  osób związanych z projektem.
Na nowo  zainteresowałem się grą. śledzę dyskusje  w różnych działach.
Grając ostatnio w jedną  z kampanii przypomniało mi się  o co kiedyś miałem spytać.
Chodzi  o snajperów ( nie wiem czy to jest możliwe):
Moja propozycja max. siła 5 ( nie wiem czy można na stałe ograniczyć również  przy zakupie nowych jednostek)
ruch  tak jak jest 4 pola,  dodatkowo można przydzielić dla zrównoważenia  siły-5 możliwość uniknięcia walki -tak jak to jest możliwe  przy okrętach podwodnych oraz jako cecha jednostki Camouflage ekspert (przypisana na stałe).
Proszę o  uwagi co do pomysłu i możliwości realizacji.

Jeśli, nie jest możliwe ograniczenie siły do 5 pkt. to wyłączyć możliwość kupowania takich jednostek- dać jako jednostkę core, z zaznaczeniem, że nie można jej sprzedać ( lub, że musi przeżyć) lub przydzielać tylko jako AUX ( dziwnie wygląda jednostka snajperów  o sile 10,15 a nawet  jak w niektórych kampaniach  20 pkt.  -Armia  Waffen SS-oczywiście po  przezbrojeniu ze zwykłej piechoty).

Jako cecha jednostki dodatkowo można dać też Combat Support ( snajperzy mogą wpłynąć na  poczucie bezpieczeństwa  jednostek sąsiadujących-  ich zadaniem była eliminacja  snajperów przeciwnika, dowódców  itp.).

Scaliłem te 3 posty... Edytuj proszę. Zsamot
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2012, 08:50:24 wysłane przez Zsamot » Zapisane