Dużego doświadczenia nie mam, ale poleciłbym ci 3 kampanie.
h03-'zielone-diably'Tutaj masz opis mojej gry rankingowej, na końcu jest podsumowanie.
http://www.forum.gildiageneralow.pl/ranking-generalow/derwiszx-kampania-h03-'zielone-diably'-na-100percent/0/Kampania jest wymagajaca i ma swój niepowtarzalny klimat (wojska desantowe), ale nie wiem czy spełnia wszystkie Twoje wymagania zwłaszcza to o małej liczbie jednostek bo kilka scenariuszy jest pod tym wzgledem dosyć bogato wyposazonych. Ale armia core jest raczej stosunkowo nieliczna przez prawie cała kampanię.
w07-grupa-armii-srodekPoniżej link do mojej gry rankingowej (na końcu podsumowanie kampanii)
http://www.forum.gildiageneralow.pl/ranking-generalow/derwiszx-w07-grupa-armii-srodek-v-2-2-100percent/msg22437/#newKampania wymagająca kilka scenariuszy wyśmienitych. Wiele scenariuszy mozna rozgrywać na różne sposoby.
Dla mnie najlepsza rekomendacją dla tej kampanii była opinia Gustlika, który grając na 300% stwierdził, ze jest zbyt cięzko.
http://www.forum.gildiageneralow.pl/ranking-generalow/gustlik-kampania-w07-grupa-armii-srodek-v-2-2-300percent/msg20857/#msg2085719 Królewiec
Długo nie pisałem, ale męczyłem się strasznie - niestety nic z tego nie wyszło - a w dodatku straciłem sztab.
Nie wiem jak się walczy z 8-mio belkowymi IS-2 i dlatego wystawiłem ten sztab, żeby dodawał belek moim jednostkom. Ale w ten sposób ograniczyłem rozstawienie do 6-ciu jednostek (które i tak straciłem). Tak, czy tak - klops.
dlatego zamykam, bez premii, z wynikiem 777
Ocena kampanii dwojaka:
- jeśli ktoś skróci ścieżkę i skończy w Moskwie po 8 scenariuszach - to sama przyjemność
- ale jeśli ktoś pójdzie tak jak ja - to makabra...
Do zasadniczych minusów zaliczyłbym "siłowe" rozwiązanie stopnia trudności, poprzez 7-mio, czy 8-mio belkowe jednostki, zamiast poprzez ich liczebność, okopanie, czy fortyfikowanie.
Drugi minus, to powtarzające się mapy, a trzeci - to schematyzm. Zwłaszcza w odniesieniu do posiłków, które w kilku ostatnich scenariuszach, pojawiają się w bardzo przewidywalny sposób - w bardzo przewidywalnych składach.
KONIEC
Również nie jestem pewien czy ta kampania spełnia wszystkie Twoje kryteria, ale łatwa na pewno nie jest.
B02 ''12SS Hitlerjugend' - świetna klimatyczna i dopracowana pod każdym wzgledem kampania o dużym stopniu trudności (jak to zwykle bywa w kampaniach autorstwa Mary). Kampania charakteryzuje się duzym realizmem historycznym, strategia w poszczególnych scenariuszach nie jest oczywista a bitwy mogą śnić się po nocach (tzn. zostają w głowie i często nachodzą refleksje typu: "a jak by poszło gdyby zagrać inaczej? ".