Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 05:17:32 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Ankieta
Pytanie: Czy zaakceptowałbyś w grzę nowy system ruchu - 3/2 ?
Tak, w takiej formie w jakiej jest. - 3 (30%)
Tak, ale po zmianach. - 3 (30%)
Zaakceptował bym nowy system, ale całkiem inny od tego. - 0 (0%)
Nie, obecny system mi odpowiada. - 2 (20%)
Zdecydowanie nie, nowe systemy to wytwór szatana ;-) - 2 (20%)
Głosów w sumie: 10

Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy system ruchu - 3/2  (Przeczytany 42341 razy)
Pit
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
*
Offline Offline

Wiadomości: 31



« Odpowiedz #15 : Marzec 19, 2013, 10:45:31 »

Kompletnie nie znam się na tych wszystkich ?wyliczeniach?, nie wiem jak to wpłynie na "realną" grę. Podobnie jak derwiszx oddaję swój głos Gustlikowi.
Zapisane

"Jeśli długo spoglądasz w otchłań,
Otchłań spogląda również na ciebie."

            Friedrich Nietzsche
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #16 : Marzec 19, 2013, 10:52:30 »

@Zsamot
Cytuj
Niedługo przeliczać będę zużycie opon na drodze i w terenie, do tego przeliczając cenę paliwa i będę wiedział, czy opłaca się kupić Opla Blitza, czy 4 kunie...

Nie, nie- chcę walczyć, nie być Kontrolą Ruchu Drogowego.

Ja naprawdę nie rozumiem skąd ta ironia...

A teraz nie liczysz jak kupujesz czołg czy transporter? Nie sprawdzasz ile pojedzie na czystym terenie, ile na drodze, a ile na trudnym terenie?

Jeśli teraz nie liczysz, to w tym systemie też nie musisz... Jak ktoś tu napisał - klikasz, heksy się podświetlają i widzisz dokąd pojedziesz.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack