Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 03:29:50
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Różne inne zagadnienia
(Moderatorzy:
Zsamot
,
Waldzios
) >
Okręty- kwestie ceny, ich cech
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
6
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Okręty- kwestie ceny, ich cech (Przeczytany 51914 razy)
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #15 :
Kwiecień 09, 2014, 08:39:40 »
Realistyczne IMHO tak, Ale powinniśmy się zastanowić czy w grze takie wartości będą ok. Trzeba to określać w porównaniu do całości floty ( nie robić z nich siedzących kaczek
)
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #16 :
Kwiecień 09, 2014, 09:30:14 »
Pamiętajmy- to gra. Za wiele realizmu zepsuje jej frajdę. Transport dla OP- wartość o 2-3 heksy więcej.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #17 :
Kwiecień 09, 2014, 09:55:14 »
Tak trzeba się poruszać po średnich wartościach ruchu (jeżeli 4 teraz mamy). To proste założenie , nie realne, ale proste=> 50% pod wodą i 50% na powierzchni czasu operacyjnego daje nam nasze obecne 4 punkty ruchu. To np 3 pod wodą i 5 na powierzchni spełnia ten warunek. Nie bawmy się bardzo realistyczne oddawanie IMHO bo zabijemy OP. Myślę, że zakres ruchu OP (3-4) pod wodą i (5-6) na powierzchni jest całkiem sensowny.
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #18 :
Kwiecień 09, 2014, 10:14:10 »
Dla mnie obecne okręty podwodne są bliskie ideału. Problemem są/były tylko samoloty torpedowe zapewniające 100% zniszczenie OP.
Rozumiem ze nie można całkowicie oddać realizmu, ale można się starać. Jeśli nie bawimy się w oddawanie realizmu to po co w ogóle dodawać jakieś transporty? Obecny OP jest właśnie uśrednieniem statystyk. Zamieniać jedno uśrednienie w dwa, to dla mnie absurd.
Równie dobrze można dodać OP transport helikopterowy, to dopiero będzie frajda
.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #19 :
Kwiecień 09, 2014, 10:14:26 »
Jest to jakieś rozwiązanie-oczywiście nie idealne ( cały czas uważam, że najlepszym rozwiązaniem bez zmiany parametrów OP było by zmniejszenie możliwości ich wykrycia-ale na dzień dzisiejszy bez ingerencji Luisa nie jest to możliwe)
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #20 :
Kwiecień 09, 2014, 10:25:08 »
Rozumiem ale jak Luis to tak jakoś rozważa to my możemy sobie podyskutować. Też za bardzo tego nie widzę transport dla OP i tu pełen wybór od motocykla po Herkulesa czy jakoś tak
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #21 :
Kwiecień 09, 2014, 10:46:01 »
Zakładam ze Luis rozumie to w ten sposób:
transport = wynurzony okręt, traktowany jak zwykły statek nawodny;
właściwy OP = zanurzony okręt, z wszystkimi zaletami i wadami obecnego OP;
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #22 :
Kwiecień 09, 2014, 11:15:18 »
Ale możemy to jakoś u niego naprawić może. Nie jest to idealne rozwiązanie, lecz zawsze coś. Być może jest to ruch w dobrym kierunku . Możliwe, że takie rozwiązanie jest prostsze do zaimplementowania w grze w tej chwili. Mogło by być ciekawe jak to zadziała, Testuję nowy e-file Gustlika teraz
.
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #23 :
Kwiecień 10, 2014, 12:35:25 »
Cytat: Rudel Kwiecień 09, 2014, 09:55:14
Tak trzeba się poruszać po średnich wartościach ruchu (jeżeli 4 teraz mamy). To proste założenie , nie realne, ale proste=> 50% pod wodą i 50% na powierzchni czasu operacyjnego daje nam nasze obecne 4 punkty ruchu. To np 3 pod wodą i 5 na powierzchni spełnia ten warunek. Nie bawmy się bardzo realistyczne oddawanie IMHO bo zabijemy OP. Myślę, że zakres ruchu OP (3-4) pod wodą i (5-6) na powierzchni jest całkiem sensowny.
Ja również.
Cytat: Waldzios Kwiecień 09, 2014, 10:46:01
Zakładam ze Luis rozumie to w ten sposób:
transport = wynurzony okręt, traktowany jak zwykły statek nawodny;
właściwy OP = zanurzony okręt, z wszystkimi zaletami i wadami obecnego OP;
Również tak to rozważałbym jako sensowne.
Cytat: Waldzios Kwiecień 09, 2014, 10:14:10
Dla mnie obecne okręty podwodne są bliskie ideału. Problemem są/były tylko samoloty torpedowe zapewniające 100% zniszczenie OP.
No tu bym polemizował. Moje 15/10 miały całkiem często komunikaty o ucieczce przeciwnika...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #24 :
Kwiecień 10, 2014, 12:41:46 »
Z ciekawości przetestowałem to w grze, połączenie OP + transport dodane za pomocą edytora działa całkiem sensownie, miej więcej wedle założeń, gorzej jest z zakupem takiego zestawu, nie ma możliwości bezpośredniego kupna kompletu OP + transport.
Cytat: Zsamot Kwiecień 10, 2014, 12:35:25
No tu bym polemizował. Moje 15/10 miały całkiem często komunikaty o ucieczce przeciwnika...
Zgadza się, ale wtedy można wysłać 6 kolejnych samolotów, 2 z 7 na pewno trafią,
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #25 :
Kwiecień 10, 2014, 12:53:32 »
Pewnie, ale... to jest moment, gdzie odciągasz realnie siły z innego frontu.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #26 :
Kwiecień 10, 2014, 01:14:50 »
No ale kolega Waldzios ma przeważnie duże siły powietrzne
(nie jest to pewnie dla Niego w takim przypadku duży problem
)
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #27 :
Kwiecień 10, 2014, 01:26:07 »
Czyli, jak rozumiem, KAŻDY okręt podwodny w KAŻDYM kraju musiałby mieć swojego "brata-bliźniaka" - w postaci transportu?
To może być trochę trudne, jako że jest tylko 16 slotów transportowych, a musi się w nich jeszcze zmieścić normalny transport morski, dla oddziałów lądowych.
Gorzej, że na powierzchni taka jednostka nie będzie już klasą "Submarine" - tylko "Naval Transport".
Zatem będzie mogła wykonać zanurzenie alarmowe, tylko będąc w zanurzeniu - trochę to dziwne.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #28 :
Kwiecień 21, 2014, 02:40:00 »
A ja mam postulat/ pomysł- by można było mieć niszczyciel jako transport morski. Japończycy wszak masowo transportowali tak jednostki. Oczywiście tylko jako przydzielony, nie do kupienia.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Okręty- kwestie ceny, ich cech
«
Odpowiedz #29 :
Kwiecień 21, 2014, 12:15:42 »
Ale wtedy komputer, żeby nie stracić okrętu, nie wysadzi jednostki na brzeg tylko będzie atakował jak niszczycielem.
Już kiedyś tak było jak desantowe helikoptery miały aktywny atak. Komputer wolał latać ze spadochroniarzami na pokładzie i atakować niż ich wysadzić, bo wtedy transport znika.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
6
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...