Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 03:29:50 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Okręty- kwestie ceny, ich cech  (Przeczytany 51914 razy)
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #15 : Kwiecień 09, 2014, 08:39:40 »

Realistyczne IMHO tak, Ale powinniśmy się zastanowić czy w grze takie wartości będą ok. Trzeba to określać w porównaniu do całości floty ( nie robić z nich siedzących kaczek  Wink)
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #16 : Kwiecień 09, 2014, 09:30:14 »

Pamiętajmy- to gra. Za wiele realizmu zepsuje jej frajdę. Transport dla OP- wartość o 2-3 heksy więcej.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #17 : Kwiecień 09, 2014, 09:55:14 »

Tak trzeba się poruszać po średnich wartościach ruchu (jeżeli 4 teraz mamy). To proste założenie , nie realne, ale proste=> 50% pod wodą i 50% na powierzchni czasu operacyjnego daje nam nasze obecne 4 punkty ruchu. To np 3 pod wodą i 5 na powierzchni spełnia ten warunek. Nie bawmy się bardzo realistyczne oddawanie IMHO bo zabijemy OP. Myślę, że zakres ruchu OP (3-4) pod wodą i (5-6) na powierzchni jest  całkiem sensowny.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #18 : Kwiecień 09, 2014, 10:14:10 »

Dla mnie obecne okręty podwodne są bliskie ideału. Problemem są/były tylko samoloty torpedowe zapewniające 100% zniszczenie OP.
Rozumiem ze nie można całkowicie oddać realizmu, ale można się starać. Jeśli nie bawimy się w oddawanie realizmu to po co w ogóle dodawać jakieś transporty? Obecny OP jest właśnie uśrednieniem statystyk. Zamieniać jedno uśrednienie w dwa, to dla mnie absurd.
Równie dobrze można dodać OP transport helikopterowy, to dopiero będzie frajda Tongue.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #19 : Kwiecień 09, 2014, 10:14:26 »

Jest to jakieś rozwiązanie-oczywiście nie idealne ( cały czas uważam, że najlepszym rozwiązaniem bez zmiany  parametrów OP było by zmniejszenie możliwości ich wykrycia-ale na dzień dzisiejszy bez ingerencji Luisa nie jest to możliwe) Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #20 : Kwiecień 09, 2014, 10:25:08 »

Rozumiem ale jak Luis to tak jakoś rozważa to my możemy sobie podyskutować. Też za bardzo tego nie widzę transport dla OP i tu pełen wybór od motocykla po Herkulesa czy jakoś tak Grin
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #21 : Kwiecień 09, 2014, 10:46:01 »

Zakładam ze Luis rozumie to w ten sposób:
transport = wynurzony okręt, traktowany jak zwykły statek nawodny;
właściwy OP = zanurzony okręt,  z wszystkimi zaletami i wadami obecnego OP;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #22 : Kwiecień 09, 2014, 11:15:18 »

Ale możemy to jakoś u niego naprawić może. Nie jest to idealne rozwiązanie, lecz zawsze coś. Być może jest to ruch w dobrym kierunku . Możliwe, że takie rozwiązanie jest prostsze do zaimplementowania w grze w tej chwili. Mogło by być ciekawe jak to zadziała, Testuję nowy e-file Gustlika teraz Evil.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #23 : Kwiecień 10, 2014, 12:35:25 »

Tak trzeba się poruszać po średnich wartościach ruchu (jeżeli 4 teraz mamy). To proste założenie , nie realne, ale proste=> 50% pod wodą i 50% na powierzchni czasu operacyjnego daje nam nasze obecne 4 punkty ruchu. To np 3 pod wodą i 5 na powierzchni spełnia ten warunek. Nie bawmy się bardzo realistyczne oddawanie IMHO bo zabijemy OP. Myślę, że zakres ruchu OP (3-4) pod wodą i (5-6) na powierzchni jest  całkiem sensowny.
Ja również.
Zakładam ze Luis rozumie to w ten sposób:
transport = wynurzony okręt, traktowany jak zwykły statek nawodny;
właściwy OP = zanurzony okręt,  z wszystkimi zaletami i wadami obecnego OP;
Również tak to rozważałbym jako sensowne.
 
Dla mnie obecne okręty podwodne są bliskie ideału. Problemem są/były tylko samoloty torpedowe zapewniające 100% zniszczenie OP.
No tu bym polemizował. Moje 15/10 miały całkiem często komunikaty o ucieczce przeciwnika...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #24 : Kwiecień 10, 2014, 12:41:46 »

Z ciekawości przetestowałem to w grze, połączenie OP + transport dodane za pomocą edytora działa całkiem sensownie, miej więcej wedle założeń, gorzej jest z zakupem takiego zestawu, nie ma możliwości bezpośredniego kupna kompletu OP + transport.

No tu bym polemizował. Moje 15/10 miały całkiem często komunikaty o ucieczce przeciwnika...
Zgadza się, ale wtedy można wysłać 6 kolejnych samolotów, 2 z 7 na pewno trafią,
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #25 : Kwiecień 10, 2014, 12:53:32 »

Pewnie, ale... to jest moment, gdzie odciągasz realnie siły z innego frontu.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #26 : Kwiecień 10, 2014, 01:14:50 »

No ale kolega Waldzios ma przeważnie duże siły powietrzne Grin (nie jest to pewnie dla Niego w takim przypadku duży problem Smiley)
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #27 : Kwiecień 10, 2014, 01:26:07 »

Czyli, jak rozumiem, KAŻDY okręt podwodny w KAŻDYM kraju musiałby mieć swojego "brata-bliźniaka" - w postaci transportu?

To może być trochę trudne, jako że jest tylko 16 slotów transportowych, a musi się w nich jeszcze zmieścić normalny transport morski, dla oddziałów lądowych.

Gorzej, że na powierzchni taka jednostka nie będzie już klasą "Submarine" - tylko "Naval Transport".
Zatem będzie mogła wykonać zanurzenie alarmowe, tylko będąc w zanurzeniu - trochę to dziwne.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #28 : Kwiecień 21, 2014, 02:40:00 »

A ja mam postulat/ pomysł- by można było mieć niszczyciel jako transport morski. Japończycy wszak masowo transportowali tak jednostki. Oczywiście tylko jako przydzielony, nie do kupienia. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #29 : Kwiecień 21, 2014, 12:15:42 »

Ale wtedy komputer, żeby nie stracić okrętu, nie wysadzi jednostki na brzeg tylko będzie atakował jak niszczycielem.

Już kiedyś tak było jak desantowe helikoptery miały aktywny atak. Komputer wolał latać ze spadochroniarzami na pokładzie i atakować niż ich wysadzić, bo wtedy transport znika.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.093 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.015s, 1q)