Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 10:51:32 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Cechy jednostek  (Przeczytany 20129 razy)
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« : Styczeń 11, 2015, 09:35:40 »

Gdzie znajdę co oznaczają dane oznaczenia jednostek n AH, AE itd?
Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #1 : Styczeń 11, 2015, 11:44:18 »

We właściwościach jednostki trzeba "najechać" myszą na jej cechy i wtedy wyświetlą się znaczenia.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #2 : Kwiecień 10, 2015, 01:15:01 »

Lotnictwo szturmowe ,bądz bombowe ma wpływ na wynik walki jednostek lądowych ,jeśli zajmuje sąsiedni heks ?
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #3 : Kwiecień 10, 2015, 01:55:24 »

Nie ma aż takiego wpływu. Może atakować z przyległego heksa. To nie jest artyleria tylko lotnictwo. Taką sztuczkę stosuje tylko AC-130.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #4 : Kwiecień 10, 2015, 02:08:03 »

Coś mi świta , kiedyś czytałem w poradniku ,że lotnictwo taktycznie wpływa na walkę ladową ,ale co jak ,to nie pamiętam.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #5 : Kwiecień 10, 2015, 05:08:22 »

AC-130H Spectre (wspiera z odległości dwóch hexów) i  AC-130U Spooky II(wspiera z odległości trzech hexów), drugi posiada jeszcze cechę W (pogoda bez wpływu na wartość bojową) w połączeniu z zasięgiem 20 hexów i ruchem fazowym daje spore możliwości. Niestety pierwszy ma tylko 3 "sztuki" amunicji Smiley (można to zwiększyć dodatkiem "Support").
Korzystanie wymaga uzyskanie całkowitego panowania w powietrzu lub zastosowania osłony myśliwskiej.
Ponadto są one podatne na ostrzał rakietowymi środkami pelot. Cry.
Wadą też jest duży koszt (1488 i 2292 pkt. prestiżu) Cry
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #6 : Kwiecień 10, 2015, 05:38:39 »

To zdecydowanie za drogo żeby sobie pozwolić na takową przyjemność, ale dobrze wiedzieć ,że żadne Junkersy ani Heinkle nie mają wpływu na bezpośrednie starcie lądowe. Dzięki Panowie. A jeszcze mam ważne pytanie odnośnie artylerii ,czy jest tak, że artyleria wspomagająca obronę i jednocześnie ustawiona w polu sąsiadującym z  bronioną się jednostką, wspiera obrońcę całą swoja siłą ?? Jak do tej pory myślałem, że bez w względu na ustawienie artylerii w obronie, wspiera tylko obrońcę połową siły. Właśnie to wyczytałem w poradniku PG ,tylko nie wiem jak to się ma do OG.
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #7 : Kwiecień 10, 2015, 07:49:26 »

Oba są użyteczne do osłony desantów docenicie je na dużych mapach. Opl daje się trzymać w ryzach za pomocą EF-18 i E-2 Hawkeye. Nowa Delta zyskała na tym i dzięki wielki mapom daje dużo frajdy.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #8 : Kwiecień 10, 2015, 07:54:08 »

A jeszcze mam ważne pytanie odnośnie artylerii ,czy jest tak, że artyleria wspomagająca obronę i jednocześnie ustawiona w polu sąsiadującym z  bronioną się jednostką, wspiera obrońcę całą swoja siłą ?? Jak do tej pory myślałem, że bez w względu na ustawienie artylerii w obronie, wspiera tylko obrońcę połową siły. Właśnie to wyczytałem w poradniku PG ,tylko nie wiem jak to się ma do OG.
Jest tak jak piszesz. Artyleria wspiera pełną siłą sąsiadujące jednostki (close support) a pozostałe są wspierane z połową siły.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #9 : Kwiecień 10, 2015, 08:16:42 »


Jest tak jak piszesz. Artyleria wspiera pełną siłą sąsiadujące jednostki (close support) a pozostałe są wspierane z połową siły.

Hoho, nie wiedziałem o tym jak do tej pory ,noo to teraz droga do Moskwy stoi otworem, albo Berlin tak szybko nie upadnie.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #10 : Kwiecień 10, 2015, 08:46:08 »

Oba są użyteczne do osłony desantów docenicie je na dużych mapach. Opl daje się trzymać w ryzach za pomocą EF-18 i E-2 Hawkeye. Nowa Delta zyskała na tym i dzięki wielki mapom daje dużo frajdy.
W których scenariuszach są użyte nowe duże mapy?
E-2 Hawkeye ostrzelany pociskami z S-300 ponosi duże straty (trzeba go później wycofać -ponowny atak z np. nowej wyrzutni kończy się jego zniszczeniem).
AI mając do wyboru myśliwiec lub mniej odporny cel zaatakuje samolot o mniejszym GD (chyba, że myśliwcem zaatakujemy jakiś cel-spowoduje to wykrycie wyrzutni, następnie trzeba ją ostrzelać  MGM-140 ATACMS i zniszczyć Evil).
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2015, 08:50:22 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #11 : Kwiecień 15, 2015, 02:55:10 »

Może mi ktoś powiedzieć dlaczego czasami nie da się strzelać do samolotów z pelotek w swojej turze  ? Zaznaczam, że pogoda jest dobra. Mało tego bywa też tak, że działka przeciwlotnicze nie strzelają do samolotów w turze AI, choć przelatują w ich zasięgu ,też nie wiem dlaczego ?
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #12 : Kwiecień 15, 2015, 03:02:36 »

1. Strzelanie z pelotek do samolotów - czasami (zwłaszcza jeśli strzelamy do samolotu znajdującego się nad inną jednostką) po wybraniu pelotki należy wcisnąć klawisz A (przełączanie na tryb samolotów) i wtedy strzela

2. Przechwytywanie zależy od ustawień opcji scenariusza: "air unit can be fired when entering ad range"

Ps
Flak przechwytuje tylko 1 hex niezależnie od zasięgu strzału.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #13 : Kwiecień 15, 2015, 03:51:59 »

aaa  na tryb samolotów ,dzięki ,tego mi było trzeba.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #14 : Kwiecień 15, 2015, 07:20:14 »

Ew wejdź w HQ i przejdź do danej jednostki. :-)
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.1 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)