Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 10:51:32
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Różne inne zagadnienia
(Moderatorzy:
Zsamot
,
Waldzios
) >
Cechy jednostek
Strony: [
1
]
2
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Cechy jednostek (Przeczytany 20129 razy)
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
Offline
Wiadomości: 40
Cechy jednostek
«
:
Styczeń 11, 2015, 09:35:40 »
Gdzie znajdę co oznaczają dane oznaczenia jednostek n AH, AE itd?
Zapisane
Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #1 :
Styczeń 11, 2015, 11:44:18 »
We właściwościach jednostki trzeba "najechać" myszą na jej cechy i wtedy wyświetlą się znaczenia.
[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
wojak
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 136
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #2 :
Kwiecień 10, 2015, 01:15:01 »
Lotnictwo szturmowe ,bądz bombowe ma wpływ na wynik walki jednostek lądowych ,jeśli zajmuje sąsiedni heks ?
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #3 :
Kwiecień 10, 2015, 01:55:24 »
Nie ma aż takiego wpływu. Może atakować z przyległego heksa. To nie jest artyleria tylko lotnictwo. Taką sztuczkę stosuje tylko AC-130.
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
wojak
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 136
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #4 :
Kwiecień 10, 2015, 02:08:03 »
Coś mi świta , kiedyś czytałem w poradniku ,że lotnictwo taktycznie wpływa na walkę ladową ,ale co jak ,to nie pamiętam.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #5 :
Kwiecień 10, 2015, 05:08:22 »
AC-130H Spectre (wspiera z odległości dwóch hexów) i AC-130U Spooky II(wspiera z odległości trzech hexów), drugi posiada jeszcze cechę W (pogoda bez wpływu na wartość bojową) w połączeniu z zasięgiem 20 hexów i ruchem fazowym daje spore możliwości. Niestety pierwszy ma tylko 3 "sztuki" amunicji
(można to zwiększyć dodatkiem "Support").
Korzystanie wymaga uzyskanie całkowitego panowania w powietrzu lub zastosowania osłony myśliwskiej.
Ponadto są one podatne na ostrzał rakietowymi środkami pelot.
.
Wadą też jest duży koszt (1488 i 2292 pkt. prestiżu)
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
wojak
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 136
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #6 :
Kwiecień 10, 2015, 05:38:39 »
To zdecydowanie za drogo żeby sobie pozwolić na takową przyjemność, ale dobrze wiedzieć ,że żadne Junkersy ani Heinkle nie mają wpływu na bezpośrednie starcie lądowe. Dzięki Panowie. A jeszcze mam ważne pytanie odnośnie artylerii ,czy jest tak, że artyleria wspomagająca obronę i jednocześnie ustawiona w polu sąsiadującym z bronioną się jednostką, wspiera obrońcę całą swoja siłą ?? Jak do tej pory myślałem, że bez w względu na ustawienie artylerii w obronie, wspiera tylko obrońcę połową siły. Właśnie to wyczytałem w poradniku PG ,tylko nie wiem jak to się ma do OG.
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #7 :
Kwiecień 10, 2015, 07:49:26 »
Oba są użyteczne do osłony desantów docenicie je na dużych mapach. Opl daje się trzymać w ryzach za pomocą EF-18 i E-2 Hawkeye. Nowa Delta zyskała na tym i dzięki wielki mapom daje dużo frajdy.
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #8 :
Kwiecień 10, 2015, 07:54:08 »
Cytat: wojak Kwiecień 10, 2015, 05:38:39
A jeszcze mam ważne pytanie odnośnie artylerii ,czy jest tak, że artyleria wspomagająca obronę i jednocześnie ustawiona w polu sąsiadującym z bronioną się jednostką, wspiera obrońcę całą swoja siłą ?? Jak do tej pory myślałem, że bez w względu na ustawienie artylerii w obronie, wspiera tylko obrońcę połową siły. Właśnie to wyczytałem w poradniku PG ,tylko nie wiem jak to się ma do OG.
Jest tak jak piszesz. Artyleria wspiera pełną siłą sąsiadujące jednostki (close support) a pozostałe są wspierane z połową siły.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
wojak
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 136
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #9 :
Kwiecień 10, 2015, 08:16:42 »
Cytat: Jaro Kwiecień 10, 2015, 07:54:08
Cytat: wojak Kwiecień 10, 2015, 05:38:39
Jest tak jak piszesz. Artyleria wspiera pełną siłą sąsiadujące jednostki (close support) a pozostałe są wspierane z połową siły.
Hoho, nie wiedziałem o tym jak do tej pory ,noo to teraz droga do Moskwy stoi otworem, albo Berlin tak szybko nie upadnie.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #10 :
Kwiecień 10, 2015, 08:46:08 »
Cytat: Rudel Kwiecień 10, 2015, 07:49:26
Oba są użyteczne do osłony desantów docenicie je na dużych mapach. Opl daje się trzymać w ryzach za pomocą EF-18 i E-2 Hawkeye. Nowa Delta zyskała na tym i dzięki wielki mapom daje dużo frajdy.
W których scenariuszach są użyte nowe duże mapy?
E-2 Hawkeye ostrzelany pociskami z S-300 ponosi duże straty (trzeba go później wycofać -ponowny atak z np. nowej wyrzutni kończy się jego zniszczeniem).
AI mając do wyboru myśliwiec lub mniej odporny cel zaatakuje samolot o mniejszym GD (chyba, że myśliwcem zaatakujemy jakiś cel-spowoduje to wykrycie wyrzutni, następnie trzeba ją ostrzelać MGM-140 ATACMS i zniszczyć
).
«
Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2015, 08:50:22 wysłane przez Mario
»
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
wojak
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 136
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #11 :
Kwiecień 15, 2015, 02:55:10 »
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego czasami nie da się strzelać do samolotów z pelotek w swojej turze ? Zaznaczam, że pogoda jest dobra. Mało tego bywa też tak, że działka przeciwlotnicze nie strzelają do samolotów w turze AI, choć przelatują w ich zasięgu ,też nie wiem dlaczego ?
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #12 :
Kwiecień 15, 2015, 03:02:36 »
1. Strzelanie z pelotek do samolotów - czasami (zwłaszcza jeśli strzelamy do samolotu znajdującego się nad inną jednostką) po wybraniu pelotki należy wcisnąć klawisz A (przełączanie na tryb samolotów) i wtedy strzela
2. Przechwytywanie zależy od ustawień opcji scenariusza: "air unit can be fired when entering ad range"
Ps
Flak przechwytuje tylko 1 hex niezależnie od zasięgu strzału.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
wojak
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 136
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #13 :
Kwiecień 15, 2015, 03:51:59 »
aaa na tryb samolotów ,dzięki ,tego mi było trzeba.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Cechy jednostek
«
Odpowiedz #14 :
Kwiecień 15, 2015, 07:20:14 »
Ew wejdź w HQ i przejdź do danej jednostki. :-)
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...