Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 02:06:54
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Różne inne zagadnienia
(Moderatorzy:
Zsamot
,
Waldzios
) >
Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI (Przeczytany 54562 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
«
Odpowiedz #45 :
Kwiecień 12, 2016, 05:32:04 »
OK - rozumiem...
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
«
Odpowiedz #46 :
Kwiecień 12, 2016, 05:47:47 »
Miałem zbliżoną sytuacje w tym scenariuszu:
Szczerze mówiąc to potraktowałem to bardziej jako urozmaicenie niż problem... Dzięki temu przeprawa wydała się ciekawsza.
Ale rozumiem ze to może stanowić problem...
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
«
Odpowiedz #47 :
Kwiecień 12, 2016, 07:21:22 »
Na szczęście, nie straciłem żadnej jednostki, więc nie było tak źle, ale samo pojawienie się wrogich posiłków pomiędzy moimi wojskami, gdzie fizycznie nie było takiej możliwości, mi nie gra
A jeżeli dałoby się to łatwo zmienić, jak proponuję, to byłoby bardziej realistycznie.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
«
Odpowiedz #48 :
Kwiecień 12, 2016, 07:29:48 »
To się da zmienić w sekundę, tylko ja już się kiedyś zarzekałem, że jesli chodzi o zmiany w Blitzu - to ta obecna wersja jest ostateczna. No więc jeśli faktycznie miałbym dłubać jeszcze przy niej - mimo wszystko - to trzeba zebrać do kupy więcej pomysłów i postulatów, niż złe posiłki w jednym scenariuszu.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
«
Odpowiedz #49 :
Kwiecień 12, 2016, 08:56:50 »
Aha, no to jak jeszcze coś znajdę, to dam znać
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
«
Odpowiedz #50 :
Kwiecień 15, 2016, 01:23:13 »
No i znalazłem. Scenariusz Spring Offensive. W trzeciej turze pojawiają się posiłki wroga z kosmosu. Posłałem recona w pobliże rzeki, żeby pilnował, czy nie odbywa się forsowanie rzeki przez wroga. Ale posiłki nie przekraczały rzeki, tylko pojawiły się nagle już za rzeką obok recona i oczywiście został zniszczony. Turę później na południu też pojawiają się posiłki koło SHeksa i normalnie mostem pontonowym przekraczają rzekę. Może dałoby się te posiłki z północy też dać turę wcześniej za rzeką, żeby sobie przechodziły na moście pontonowym? Zaznaczyłem kółkiem miejsce ich pojawienia się.
Zapisane
besiu
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 556
Odp: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI
«
Odpowiedz #51 :
Lipiec 26, 2016, 02:14:37 »
Cytat: Waldzios Kwiecień 12, 2016, 05:47:47
Miałem zbliżoną sytuacje w tym scenariuszu:
Szczerze mówiąc to potraktowałem to bardziej jako urozmaicenie niż problem... Dzięki temu przeprawa wydała się ciekawsza.
Ale rozumiem ze to może stanowić problem...
Dla mnie to nie było "urozmaicenie" - bo w tym momencie. Miasto miałem już całe opanowane, na linii samolotów - miałem czołgi, a za nimi artylerię. Także spakowaną, przez rzekę. i nagle, poza drogą, pojawia się z 8-10 czołgów. Bardzo to było historyczne!
i to nie było "
urozmaicenie
", gdy nagle straciłem z 5 artylerii
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...