Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

kowdar

OpenIcons.dat jest alternatywą, zamiennikiem i jak sądzę przyszłością gry.

Jak powyższy plik (po rozpakowaniu z zip) wgrasz do głównego katalogu (obok Panzer2.dat),
to Open General zacznie z niego korzystać zamiast z Panzer2.dat (ikony PG2).
Jak nie będziesz chciał korzystać, możesz zmienić mu nazwę lub wykasować.
Tak więc można bezpiecznie spróbować.

Co to jest - stale uaktualniany zestaw ikon, zamiennik Panzer2.dat który NIE ZAWIERA ikon
opracowanych pierwotnie przez SSI (hint: prawa autorskie).

PS.
Korzystałem przez pewien czas, ale przy efilu Gustlika pojawił mi się błąd ikon (kawaleria zamiast czegoś).
Szczegółów już nie pamiętam, ale powoli trzeba się raczej do tego (czyli korzystania z OpenIcons.dat) przymierzać
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

W międzyczasie ukazały sie aż DWIE poprawki do gry
Ostatnia to:
Version 0.70.8 (25-Dec-2011)

Łączna lista zmian z obu wersji:

Unit was deselected after attack
All map prestige was wrong when any VH was also Airfield
Xlog was messing up if filename logged had spaces
Xlog was not recording Refit/Overstrength Unit from HQ
Xlog was not remembering 'properly prototypes
For new installs settings will be saved to local config file instead of registry
AD units were not getting experience when intercepting planes.
Prestige available was not being updated properly when refit or overstrength units at HQ
There were a bug when assigning leaders making the game to hang-up due to a dead-loop.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

majerek

#137
Ściągnąłem najnowszą wersję gry 0.80.2 i coś gryzie się chyba ze spolszczeniem bo całkiem źle wyświetla nazwy. np jak najeżdżam myszą na ikonę nowej kampanii to wyświetla się "Odtwórz grę z logów"  :D
A poza tym cały czas się zawiesza, nie mogę wejść w opcje i zmienić na angielską wersję bo od razu zwis.

Dokładnie tak wyrzuciłem plik STRINGS-PL.txt i wszystko jest ok tylko oczywiście po angielsku.   
Nie bo nie :)

derwiszx

Może trzeba poczekac, aż nowa wersja pojawi się w update instalki kowdara.
Gratia gratiam parti

derwiszx

Cytat: majerek w Marzec 04, 2012, 08:08:42 PM


Dokładnie tak wyrzuciłem plik STRINGS-PL.txt i wszystko jest ok tylko oczywiście po angielsku.   

To nie rozumiem.  Wszystko jest OK na starym pliku Strings w wersji angielskiej a na starym w wersji polskiej nie?
Może przypadkowo skasowałeś albo dodałeś jakąs linię tekstu w  Strings-PL.txt

Gratia gratiam parti

derwiszx

#140
Wygląda na to,  że bardzo duzo zmian w tej najnowszej wersji jest.
Niektóre zmiany bardzo ciekawe.

Executable change log:
.....
Version 0.80.2 ( 4-Mar-2012)
Infantry units were not able to "Clear" mines, because conversion algorithm was not setting that attribute
.....
Version 0.80.1 ( 3-Mar-2012)
GUI97 was misplacing unit's class denominations
New section for STRINGS_EFILE.txt allowing to customize more labels (fuel, hard attack,....)
Sample STRINGS_EFILE.txt included in OpenGenAdv.rar
.....
Version 0.80.0 ( 2-Mar-2012)
Air units only can escape from map by using an airfield marked as EH
Main menu can use 3 rows as rest of menus
Human players can cancel end of turn now by using a new "cancel" button added to End of Turn dialog
Units having both "Can fire AA" and "No AA" attributes could not fire to planes, but didn't show AA bracketed
Campaigns can use scenarios with more than 2 players, but no core units to players 3/4
AI reinforces arriving with some entrenchment were anchored for some turns.
Embarked units having wrong "show-code" at start of scenarios, were shown without transport (ie: walking on the ocean...)
Units with Marksman was showing +1 in range even for its transport.
Deployment hexes was only working for player 1
Font can be set specific for efiles now. When saving as .xfnt, file is saved in efile folder
Units not able to move except using transport was not include in cycle list if no enemies were on sight
Games hanged when clicking to inspect a unit from HQ and no units (for the player) were deployed yet.
Cost to build different choices is shown on bottom banner when sapper's actions menu is shown on screen.
Units that cannot move without transport have a lower probability of raising Aggresive Maneover
When reviewing map from HQ, switching to normal size map was showing all minefields
Sometimes AAR was showing wrong prestige in map
Info included in AAR for AI units is reworked. If AAR is created from initial HQ, only estimated number of AI units is shown an a percentaje of units for groups is included. After that and while scenario is not finish, no info about AI units is shown and of scenario is finished, full actual values are used for AI units.
Weather.txt file was overwriten after loaded, so default table was in fact always used
Explosion animations was not loaded if efile was changed before loading a scenario/savegame
Notes:
This version uses already the new format for equipment so don't be surprised if you noticed some differences. Conversion from existing .eqp files to new format is done while loading, so any efile should be loaded with no changes, but notice you might update uniticons.png and unitclass.PNG (OPENGUI) files to show things properly, as there are now 2 additional classes and more movement methods.
Executable requires now an external DLL. It is done that way to isolate specific calls to DirectX, so someone else could work to port graphic system to OpenGL. Put the DLL in main game folder with the executable.
This version includes a new option to define language for UI strings (default is English) that will allow to read the strings from external text files according different languages. There are already some translation files for Spanish, German and Polish but I've decided to delay releasing them because they will change yet while new formats are not fully implemented.
To make possible these translation files while allowing customizing texts for efiles, USER.txt and UNITS.txt files are not loaded anymore and terrain denominations won't be read from TERRAIN.txt either. All efile specific strings should be defined in a new STRINGS_EFILE.txt file.
Language selection combo-box is already available in User Settings, but you will see only default choice until some strings translation files are found.
This feature will also use the alternative Text-?? folders some efiles include so when designer provide scenario/campaign text files written in different languages they would be loaded automatically acoording the language selection.
When I finish implementing new formats, language strings files will be released and also a template to make more translations easier.

.....
Gratia gratiam parti

Gustlik

#141
Dlatego właśnie celowo nie ogłaszałem jej jako zalecaną do aktualizacji, bo widzę, że cały czas są wątpliwości.

CytatTo nie rozumiem.  Wszystko jest OK na starym pliku Strings w wersji angielskiej a na starym w wersji polskiej nie?

Bo Strings w wersji angielskiej NIE JEST CZYTANE przez grę. To tylko plik-baza do tłumaczenia. Nazwy angielskie czytane są z pliku samej gry. Jeśli masz tylko STRINGS angielskie, to tak jakbyś NIC nie miał. Jedynym wyjściem jest sprawdzić STRINGS hiszpańskie.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

derwiszx

#142
To teraz wszystko jest jasne.
Tutaj problem jest w tym, że w najnowszej wersji wprowadzono zmiany, które wymagaja modyfikacji dotychczasowych plików z tłumaczeniami.
Gratia gratiam parti

Gustlik

CytatA poza tym cały czas się zawiesza, nie mogę wejść w opcje i zmienić na angielską wersję bo od razu zwis.
Dokładnie tak wyrzuciłem plik STRINGS-PL.txt i wszystko jest ok tylko oczywiście po angielsku. 

Potwierdzam - szczerze mówiąc trochę mam już dość tego "spolszczania".
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

derwiszx

#144
Gustlik, bez przesady :D

Zaszły zmiany  które wymagają modyfikacji struktury pliku Strings więc trzeba je po prostu wprowadzić.  ;)
Gratia gratiam parti

Greg

Ściągnąłem wersję z dnia 05 marca i w momencie wchodzenia w ustawienia, czy to z ze strony startowej gry, czy już po wczytaniu jakieś kampanii - wywala mnie z gry.
Oczywiście spolszczenie tak jak napisano powyżej też jest pomieszane.
Podmieniłem na starszą wersję gry - ale nie wiem co dalej, czy czekać na kolejną wersję, czy coś u mnie jest nie tak.

derwiszx

zmiany z 5 marca:

Version 0.80.4 ( 5-Mar-2012)
Somebody reported all units suddenly became infantry type ... not now.
Numbers of lost/suppresion for AD was displayed on top of unit instead of bottom (engine checking old class codes yet)
.....
Gratia gratiam parti

derwiszx

Luis Guzman:
Jak poradzić sobie ze zwisami związanymi z  implementacja translacji narodowych:

http://panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=44404&start=4200#p695068

Sam bym się zabrał za przetestowanie tych rad ale najpierw chce dokończyć grana właśnie kampanię.



Gratia gratiam parti

Gustlik

CytatJak poradzić sobie ze zwisami związanymi z  implementacja translacji narodowych:

Wywalić z katalogu OPENGUI pliki językowe "Strings" i grać po angielsku.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Greg

 :( :( :( :( :( :( :(
Przyzwycziłem się już do tej Polskiej wersji.
Wolę zostać przy starszej wersji gry i grać po Polsku.
I oczywiście czekać na aktualne spolszczenie :)