Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

sympatyk

4734  O3U Corsair -  TB USA  i  3333  OS2U Kingfisher -  TB USA też na lotniskowcu nie lądują --> bo wagi się nie zgadzają - są za lekkie -  mają tylko 1. Natomiast na pancerniku/ krążowniku nic nie ląduje co ma > 1

Waldzios

Odnośnie nacji "Republic of Poland":
- 'Wz.45 155mm' ma wyłączony 'Support fire', pojazd jest dostępny dość późno, a jego parametry odpowiadają przeciętnej samobieżnej 155mm, IMHO czyni go to lekko bezużytecznym.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Co to jest ten "critical hit" w zmaganiach morskich???
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

No to jest taki strzał, który wpada przez komin, albo w windę dla samolotów, albo do magazynu amunicji i okręt kończy życie od jednego strzału. Jak na przykład HMS "Hood"
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Ale przy jakich wynikach ma mieć miejsce ten strzał?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

CytatFormula is:
    Chance for critical hit (%) = C(firing) = ( NA(Firing) * (1+bars(Firing)) * SP(Firing) * N - D(Fired) * (1+Bars(Fired)) * SP(Fired) * N ) / 30
        NA(Firing) is naval attack of unit firing
        SP(Firing/Fired) is unit strength at start of combat
        D(Fired) is GD or AD depending unit firing is Air/Gnd.
    Submarines always add 10% when firing (either attacking or defending)
    If C(firing) > 75 then C(firing)=75  and if C(Firing) < Dice(1,100) then critical hit, fired unit is sunk
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

Cytat: Waldzios w Kwiecień 10, 2014, 01:49:17 PM
CytatFormula is:
    Chance for critical hit (%) = C(firing) = ( NA(Firing) * (1+bars(Firing)) * SP(Firing) * N - D(Fired) * (1+Bars(Fired)) * SP(Fired) * N ) / 30
        NA(Firing) is naval attack of unit firing
        SP(Firing/Fired) is unit strength at start of combat
        D(Fired) is GD or AD depending unit firing is Air/Gnd.
    Submarines always add 10% when firing (either attacking or defending)
    If C(firing) > 75 then C(firing)=75  and if C(Firing) < Dice(1,100) then critical hit, fired unit is sunk

?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

1. Podstawowy wzór to:
C(firing) = ( NA(Firing) * (1+bars(Firing)) * SP(Firing) * N - D(Fired) * (1+Bars(Fired)) * SP(Fired) * N ) / 30

C(firing) - szansa na trafienie krytyczne;

NA(Firing) - NA (naval attack) jednostki atakującej;
bars(Firing) - doświadczenie (belki) jednostki atakującej;
SP(Firing) - siła (stany) jednostki atakującej;

D(Fired) - obrona (GD lub AD) broniącej się jednostki;
Bars(Fired) - doświadczenie (belki) broniącej się jednostki;
SP(Fired)  - siła (stany) broniącej się jednostki;

N - dodatkowy konfigurowalny współczynnik, domyślnie N=0 (mechanizm wyłączony) lub N>0(mechanizm włączony);

2. Okręty podwodne zawsze otrzymują dodatkowe 10% do trafienia krytycznego (w ataku i obronie);
3. Szansa na trafienie krytyczne nie może przekroczyć 75%;
4. Trafiony krytycznie okręt tonie.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Czyli OP mają większą szansę na oddanie takiego strzału?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Cytat: Mario w Kwiecień 10, 2014, 08:11:01 PM
Czyli OP mają większą szansę na oddanie takiego strzału?
Tak, o dodatkowe 10%. To naprawdę spory bonus, ponieważ nie zależy od siły i doświadczenia OP.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Mario

I z tego co zrozumiałem, OP też trudniej trafić takim strzałem o 10%?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Cytat: Mario w Kwiecień 10, 2014, 08:53:45 PM
I z tego co zrozumiałem, OP też trudniej trafić takim strzałem o 10%?
Nie, to dotyczy OP strzelającego w obronie, co oznacza ze atakowany (odpowiadający ogniem) OP ma również zwiększoną szanse na trafienie krytyczne.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Dzięki, teraz wszystko jasne  :)(zobaczymy w praktyce jak to będzie się sprawdzało).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.