Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Wiesz co chyba prościej będzie jak klikniesz i zrobisz go sam niż pchać to przez pocztę.

Schemat jest taki
1)  - plik OpenIcons z 1 sierpnia, lik do niego na Google Drive znajdziesz przy zapowiedzi efila 6.3
2) -  zmieniasz mu nazwę na EquipIcons i dokompilowujesz do niego ikony z OPENDAT (zakładam, że masz)
3) - z SF ściągasz aktualny OpenIcons (ważne, żeby był w miarę aktualny, bo chodzi o trzy moje ostatnie ikony wyrzutni)

Przy wielokatalogowej instalacji gry, mógłbyś nazwy sierpniowego nie zmieniać, ale Suite nie dokompiluje ikon z OPENDAT
jeśli lokalny plik nie będzie się nazywał EquipIcons. Przynajmniej tak mi się wydaje.

No i teraz jak masz "duży" EquipIcons i aktualny na bieżąco OpenIcons - to masz bazę ikon i już tylko czekasz na efila a z niego generujesz sobie "mały" EquipIcons, który przeznaczony jest do dystrybucji - dla graczy.

Po tej operacji "duży" EquipIcons zmieni rozszerzenie na "bak", wiec po rozesłaniu musisz wywalić "małego" i zmienić rozszerzenie "dużego" na "dat" - no i spokojnie czekać na następną aktualizację.

Wiem, że pisze łopatologię, ale sam chciałem poćwiczyć tę logikę..... (Waldzios - dobrze?)
 

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Październik 21, 2015, 01:17:56 PM
Wiem, że pisze łopatologię, ale sam chciałem poćwiczyć tę logikę..... (Waldzios - dobrze?)
Dobrze, sam właśnie pisałem podobny post:

"Duży" Equipicons.dat (roboczy) można opublikować, na przykład: EquipIcons_R.zip (moja wersja pliku); każdy będzie miał dostęp.

Bieżący OpenIcons.dat można pobrać z SF: OpenIcons.zip; tu też każdy ma dostęp.

Pliki efila są dostępne publicznie na forum.

Czyli dostęp do podstawowych składników ma każdy.

Proces generowania "małego" Equipicons.dat jest dość prosty:
1) pobieramy aktualne pliki efila; wrzucamy do folderu efila;
2) pobieramy roboczy ("duzy")  Equipicons.dat; wrzucamy do folderu efila;
3) pobieramy bieżący OpenIcons.dat i wrzucamy do folderu głównego;
4) włączamy suite, wczytujemy efilia, klikamy opcje 'Create local datfile with icons used by this efile';
5) "mały" Equipicons.dat gotowy;

Tak jak pisałem wcześniej, jeśli ktoś będzie się spieszył, to sam sobie wygeneruje odpowiedni plik.
W przeciwnym wypadku poczeka na aktualizacje Kowdara.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Ale rozumiem, że ten EquipIcons_R.zip jest już poszerzony o ikony z OPENDAT...?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

#1488
Cytat: Gustlik w Październik 21, 2015, 01:50:52 PM
Ale rozumiem, że ten EquipIcons_R.zip jest już poszerzony o ikony z OPENDAT...?
Tak.

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

A tak poza plikami ikon:

Waffen SS proponuję zmienić ikony dla:
2900 na ZY29
2902 na ZYE18 lub TDZ89

Transporty: 8.1 GrW 34 ma Opla 4x4 natomiast 12 Grw 40 ma SdKfz2 ...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

Zrobione - trochę to zmniejszyło bajzel. Ale tylko trochę.... :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Dzięki.

Waffen SS - dalsze propozycje zmian ikon
2515 - JKH04 (sprawdź, bo jest trochę inna)
2761 - DR276 (sprawdź, bo jest trochę inna)
2791 - WDB49
2848 - ga140
2857 - pa383
2858 - bn396 (o ile samoloty w Waffen SS były piaskowe)
3103 - tdz14 lub tdk25 lub tdz11 (o ile samoloty w Waffen SS były piaskowe)

Kilku nie znalazłem w kolorze piaskowym (skład paliwa, lokomotywa, Gigant)
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Zsamot

Ponieważ g..o zrozumiałem, cieszę się, że Kowdar zrobi instalkę. Koniec. Kropka. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

2515 - JKH04 (sprawdź, bo jest trochę inna)

- Askari (Askarysi), to była trochę inna formacja i nie tylko w SS https://pl.wikipedia.org/wiki/Askarysi

2761 - DR276 (sprawdź, bo jest trochę inna)

- Ma wieżę - a Ardelt miał tylko tarczę od Flaka 88

2791 - WDB49

- WDB49 - przecież to są WĘGIERSKIE barwy! Tam jest napisane w opisie: "Hungary"  :xplode

2848 - ga140

- OK

2857 - pa383

- OK

2858 - bn396 (o ile samoloty w Waffen SS były piaskowe)

- 2858 - to jest - "Radar Station", a nie samolot

3103 - tdz14 lub tdk25 lub tdz11 (o ile samoloty w Waffen SS były piaskowe)

- samoloty raczej były zjawiskiem dość rzadkim w SS, więc nie sądzę, żeby były na te okazję
specjalnie malowane. Ja dałem tym kilku brązowe ikony, raczej dla odróżnienia w grze, a nie
dla zgodności historycznej.

Brązowe ikony samolotów, są najczęściej jednak węgierskie - ten Junkers też. Ale dałem mu
ikonę w "Panzergrau" - ładna i nawet podobna do tego, co stoi w Krakowie.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Dzięki za poprawki i wyjaśnienia.
Przepraszam za błędy merytoryczne.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Wracają do tematu ruchu 'towed':

Trochę statystyki:
- w efilu mamy 736 jednostek z ruchem 'towed';
- 390 jednostek to jednostki z ruchem 'towed' (M=0);
- 134 jednostki to jednostki z ruchem 'towed' (M=1);
- 205 jednostek ma ruch 'towed' (M=2);
- 5 jednostek ma ruch (M=3);
- jedna jednostka ma ruch 6 (wz-45 Zaba, E:1045);
- jedna jednostka ma ruch 7 (SS.11, E:5871);

Zestawienie dla artylerii:
- 67 jednostek artylerii ma ruch 'leg';
- 35 jednostek artylerii ma ruch Mountain (Leg);
- 417 jednostek artylerii ma ruch  'towed' (282x M=0; 84x M=1; 50x M=2 ; 1x M=3;)

Ogólnie jest tu duże zamieszanie, moździerze zazwyczaj mają ruch 'leg' (zwykle z cechą mountain); działa górskie mają ruch Mountain (Leg); działa 75-105mm  generalnie maja ruch 'towed' z M>0 (prawie połowa ma dodatkowo cechę 'mountain');

W efekcie dochodzi do sytuacji gdy działa 75-105mm śmigają w terenie, a moździerze i piechota wloką się daleko z tyłu...

Zestawienie dla ppanc:
- w efilu mamy 130 jednostek AT z ruchem 'towed';
- 12 jednostek to jednostki AT z ruchem 'towed' (M=0);
- 39 jednostki to jednostki AT z ruchem 'towed' (M=1);
- 77 jednostek to jednostki AT z ruchem 'towed' (M=2);
- jedna jednostka AT  ma ruch  'towed' (M=3);

Czyli zdecydowana wiekszość dział AT w terenie porusza się szybciej od piechoty.

Generalnie proponowałbym ujednolicenie.
Dla uproszczenie należałoby zmodyfikować ruch 'towed' tak by parametry były bardziej zbliżone do ruchu 'leg', a w optymalnym przypadku trochę gorsze.

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Suffren CA (E:0045) ma 55 punktów ruchu;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#1499
Błędy w okrętach:
- włoskie Navigatori (E:2108), Spica Class(E:4455), Trento Ca (E:2076) nie mają zmienionych ikon dla stref klimatycznych, w efekcie w klimatach innych niż 'default' wyświetlają się 'nowomodne' ikony;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons