Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Jeezu - myślałem, że fortyfikacje mają z definicji wyłączony transport....

Dyrektor Waldzios jest chwilowo nieobecny, ale mam nadzieję, że tu zagląda. :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Jaro w Maj 31, 2017, 10:49:13 AM
Warto by odjąć budynkom opcję korzystania z kolei (E1255, 1041 na ten przykład).
Już gdzieś o tym pisałeś. Pamiętam, że to poprawiałem, w najbliższej wersji powinno być OK.

Cytat: Gustlik w Maj 31, 2017, 06:21:01 PM
Jeezu - myślałem, że fortyfikacje mają z definicji wyłączony transport....
Też mnie to zdziwiło, ale najwyraźniej transport fortyfikacji działa bez ograniczeń, po prostu było to trudne do zauważenia (odpowiedni budynek musiał znaleźć się w odpowiednim miejscu) .

Cytat: Jaro w Maj 31, 2017, 10:49:13 AM
Dyrektor Waldzios jest chwilowo nieobecny, ale mam nadzieję, że tu zagląda. :)
Zagląda, zagląda...  ;)

Cytat: Gustlik w Maj 29, 2017, 08:31:03 PM
Tak - jak na razie nie wykazuje większych zawirowań - wstrzymywałem się z pisaniem,
bo chciałem ze dwa dni pograć. Ale nie widzę żadnych bugów.
Ciekawi mnie, jak to się ma do ruchu fazowego i ATP.
Planowałem dodać szybowce szturmowe (z ruchem fazowym) dla komandosów, ale w świetle ostatnich zawirowań  może być z tym problem...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatCiekawi mnie, jak to się ma do ruchu fazowego i ATP.
Planowałem dodać szybowce szturmowe (z ruchem fazowym) dla komandosów, ale w świetle ostatnich zawirowań  może być z tym problem...

Na ostatniej wersji silnika ruch fazowy dla ATP działa poprawnie.
Dla jasności - "Recon", w teście, był cechą samolotu - nie piechoty.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Cytat: Waldzios w Czerwiec 01, 2017, 04:51:14 PM
Cytat: Jaro w Maj 31, 2017, 10:49:13 AM
Warto by odjąć budynkom opcję korzystania z kolei (E1255, 1041 na ten przykład).
Już gdzieś o tym pisałeś. Pamiętam, że to poprawiałem, w najbliższej wersji powinno być OK.
Tak, w wątku granej kampanii ale dla pewności i porządku wrzuciłem tutaj.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro

Grecka armia ma kłopoty z wagami transportu. Do kontenera jakim jest krążownik (Averof CA) można zapakować nawet niszczyciel, nie wspominając o reszcie ich armii.
Efekt można zobaczyć w W02 w pierwszej bitwie.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Czerwiec 06, 2017, 05:17:45 PM
Grecka armia ma kłopoty z wagami transportu. Do kontenera jakim jest krążownik (Averof CA) można zapakować nawet niszczyciel, nie wspominając o reszcie ich armii.
Efekt można zobaczyć w W02 w pierwszej bitwie.
Ciekawy przypadek.
Wagi są w porządku (ustawione wagi blokujące). Problem sprawia niewyzerowana ilość kontenerów (1). W efekcie można załadować dowolną jednostkę z wagą "blokującą".
Będzie poprawione, przy okazji sprawdzę inne okręty na okoliczność takiego błędu.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

To moja wina - często tworząc nowy okręt zaczynałem od skopiowania jakiegoś podobnego, albo z podobnej epoki albo z innego kraju - no i niestety przez nieuwagę zostawały po tym kopiowaniu jakieś "ogony" typu: nieużywany front, slot transportowy (jak poprzednik miał samoloty) - i takie tam... sorry
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Rangersi 2010 są tańsi od Air Cavalery 2010 mimo posiadania lepszych parametrów i dostępu do Humvee co czyni ich lepszą jednostką (nie licząc mniejszego zapasu amunicji).
Rangersi nie mają śmigłowca z ruchem fazowym (może to decyduje o ich niższej cenie)
Air Cavalery nie ma dostępnego transportu naziemnego umożliwiającego zapakowanie go do śmigłowca.

Czy to jest zamierzone?
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Czerwiec 22, 2017, 09:09:50 PM
Rangersi 2010 są tańsi od Air Cavalery 2010 mimo posiadania lepszych parametrów i dostępu do Humvee co czyni ich lepszą jednostką (nie licząc mniejszego zapasu amunicji).
Rangersi nie mają śmigłowca z ruchem fazowym (może to decyduje o ich niższej cenie)
Air Cavalery nie ma dostępnego transportu naziemnego umożliwiającego zapakowanie go do śmigłowca.

Czy to jest zamierzone?
Zamierzone.
"Air Cavalry" to wyspecjalizowana jednostka śmigłowcowa, najtańsza jednostka która korzysta z "fazowych" śmigłowców.

"Rangersi" to jednostka bardziej przyziemna, najtańsza z zestawem 'DismountAfterMove' + 'Partizan', idealny zwiadowca naziemny.

Obie jednostki są wyspecjalizowane i do pewnego stopnia się uzupełniają. Razem tworzą świetny zestaw, w umiarkowanej cenie.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Dzięki za wyjaśnienie.
PS
Bardzo mi pomogłeś w obmyślaniu jak ich używać.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro

Pytanie o amerykański radar AN/TPS Radar. Czemu ruch fazowy oznaczony jest małą literą r a nie dużą, jak to zwykle bywa? Skoro jest w klasie recon to powinien mieć tą cechę wprost z klasy. Dodatkowo po co ta cech jako dodatek skoro ruch = 0.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

#1931
Cytat: Jaro w Czerwiec 28, 2017, 05:58:38 PM
Pytanie o amerykański radar AN/TPS Radar. Czemu ruch fazowy oznaczony jest małą literą r a nie dużą, jak to zwykle bywa? Skoro jest w klasie recon to powinien mieć tą cechę wprost z klasy. Dodatkowo po co ta cech jako dodatek skoro ruch = 0.
Duża literka zwykle oznacza cechę, a mała jej brak.
Tak jest w tym przypadku. "Radar" z literką 'r' nie posiada ruchu fazowego, mimo ze należy do klasy RECON.
Dzięki temu nie ma możliwości używania "radaru" po ruchu.

"ruch = 0" nie ma tu znaczenia. Jeśli jednostka posiada ruch fazowy, to działa on również gdy jednostka jest przewożona w transporcie organicznym.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Cytat: Waldzios w Czerwiec 28, 2017, 07:09:40 PM
Cytat: Jaro w Czerwiec 28, 2017, 05:58:38 PM
Pytanie o amerykański radar AN/TPS Radar. Czemu ruch fazowy oznaczony jest małą literą r a nie dużą, jak to zwykle bywa? Skoro jest w klasie recon to powinien mieć tą cechę wprost z klasy. Dodatkowo po co ta cech jako dodatek skoro ruch = 0.
Duża literka zwykle oznacza cechę, a mała jej brak.
Tak jest w tym przypadku. "Radar" z literką 'r' nie posiada ruchu fazowego, mimo ze należy do klasy RECON.
Dzięki temu nie ma możliwości używania "radaru" po ruchu.
Dzięki. Ten opis jest trochę mylący...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro

#1933
Kilka pytań odnośnie części współczesnej efila.

   1. CKM - mam wrażenie, że piechoty się zmieniają z czasem a poczciwe ckmy nie. Podczas drugiej wojny światowej jest całe mnóstwo piechoty o cenach niższych niż ckm a w czasach współczesnych nawet policja potrafi być droższa.
   2. Amerykańska artyleria - systemy MLRS i podobne mają ruch fazowy natomiast Paladyny mają cechę zmechanizowane. Różnice są w momencie uzupełniania amunicji i możliwości strzału po desancie. Czy te sprzęty tak się różniły, czy też to rodzaj urozmaicenia.
   3. Drony - jedne korzystają z paliwa a inne nie. Z czego to wynika?

Poland:
Czerwone berety 90 nie mają żadnych transportów lądowych a wersja 2000 ma. Do tego jedni używają śmigłowców z ruchem fazowym a drudzy nie. Zamierzone?

Komandosi 2010 nie mają przypisanych śmigłowców (kwiecień 2011). Czy to dobrze?
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

#1934
Cytat: Jaro w Lipiec 04, 2017, 04:28:18 PM
   1. CKM - mam wrażenie, że piechoty się zmieniają z czasem a poczciwe ckmy nie. Podczas drugiej wojny światowej jest całe mnóstwo piechoty o cenach niższych niż ckm a w czasach współczesnych nawet policja potrafi być droższa.
Masz dobre wrażenie. Nie zmieniają się. IMHO szkoda czasu i zachodu na tworzenie dziesiątek prawie identycznych jednostek z których w zasadzie nikt nie będzie korzystał.

Cytat: Jaro w Lipiec 04, 2017, 04:28:18 PM
   2. Amerykańska artyleria - systemy MLRS i podobne mają ruch fazowy natomiast Paladyny mają cechę zmechanizowane. Różnice są w momencie uzupełniania amunicji i możliwości strzału po desancie. Czy te sprzęty tak się różniły, czy też to rodzaj urozmaicenia.
Wieloprowadnicowe wyrzutnie rakiet (MLRS) potrafią zająć pozycje, wystrzelić jednocześnie dużą liczbę pocisków rakietowych i zmienić pozycje. Dlatego "ruch fazowy" świetnie im pasuje.

Poza tym od niedawna ruch fazowy pozwala uniknąć ostrzału ogniem kontr-bateryjnym (CBF), co w tym wypadku jest bardzo istotną funkcjonalnością.
Znowu przegapiłeś aktualizacje  ;):
Cytat
OpenGen Version 0.90.58.0  (11-Abr-2017)

  • New $var: avoid_cbf, allowing aty/ships units having "Recon" special to avoid CounterBatteryFire as far as thety have remaining movement

Co do cechy 'machanized' w Paladynach (i sprzęcie podobnej generacji), to jest to taka umowna zmiana reprezentująca możliwości "współczesnych" haubic samobieżnych.
W Paladynach (i podobnych) upakowano całą masę elektroniki i systemów wspomagających, pozwalających rozpocząć ostrzał z maksymalną celnością już w kilkadziesiąt sekund po zatrzymaniu pojazdu (czyli w zasadzie "strzał po ruchu").
Wcześniejsze systemy wymagały stosunkowo długiego czasu przygotowania, by osiągnąć pełną funkcjonalność.

Cytat: Jaro w Lipiec 04, 2017, 04:28:18 PM
   3. Drony - jedne korzystają z paliwa a inne nie. Z czego to wynika?
Od przyszłej wersji wszystkie drony przestaną korzystać z paliwa.

Cytat: Jaro w Lipiec 04, 2017, 04:28:18 PM
Poland:
Czerwone berety 90 nie mają żadnych transportów lądowych a wersja 2000 ma. Zamierzone?

Komandosi 2010 nie mają przypisanych śmigłowców (kwiecień 2011). Czy to dobrze?
Prawdopodobnie niedopatrzenia,  ze "współczesnej" części nacji 'Poland' raczej rzadko się korzysta.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons