Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

#1995
Cytat: Gustlik w Maj 18, 2018, 01:40:01 AM
Czołgi Renault FT w charakterze czołgów pościgowych?
Nawet gorzej. Uwzględniając jak do tej pory działają dodatki, to prawdopodobnie +2 do ruchu będą mogły otrzymać rónież jednostki które obecnie ruchu własnego nie posiadają... Samobieżne wyrzutnie V-2 to dopiero będzie coś...
A mobilne bunkry i bazy lotnicze to spełnienie moich marzeń :P.

Owszem, pewnie docelowo będzie można indywidualnie wyłączyć ten dodatek dla wszystkich jednostek poniżej 6-8 punktów własnego ruchu. Ale to jednak masa dodatkowej niepotrzebnej roboty. Zwłaszcza, że nie wiadomo czy będzie dostępny jakiś automat.

Poraża mnie, że ludzie tworzący i teoretycznie  grający w tą grę, mogą uważać że dodanie +2 do ruchu dla dowolnej jednostki jest w porządku  :dunno.
Jeśli w następnej wersji pojawią się dodatki "teleport" i "laser w o czach" to zupełnie się nie zdziwię.
Uwzględniając metodę wyboru aktualnych dodatków (sondaż popularności) jest to bardzo prawdopodobne...

Cytat: Gustlik w Maj 18, 2018, 01:40:01 AM
A takie Hellcat z polowo i nielegalnie zdjętą blokadą silnika może być całkiem atrakcyjny. I poprawny historycznie.
Też niekoniecznie  ;).
Dodanie +2 punktów ruchu przy obecnej mobilności (10) oznaczałoby rozpędzenie pojazdu do około 150km/h (159km/h-188km/h wg mojej nowej tabeli). Sporo nawet jak na Hellcat'a  :P.
Nawet gdyby trzymać się zupełnie liniowej skali (12=120km/h), to wartości wydają się zbyt duże.

BTW. Zawsze myślałem, że obecna prędkość Hellcata (10) zawiera już zdjęte blokady (97km/h). Fabryczna prędkość Hellcata to 72km/h, a oficjalna wojskowa (US Ordnance Corps) prędkość Hellcata (w trakcie WW2) to 80 km/h, czyli raczej w okolicach 8 heksów na turę.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Uważam, że liczbowe przydzielanie np. 2 hexów ruch jest nie do końca dobrym rozwiązaniem (lepsze by było zwiększanie % np. o 10%)
Wtedy wszystkie jednostki, które posiadają poniżej 6(ewentualnie 5)pkt ruchu nie mogły by z takiego dodatku skorzystać.
Podobnie w dodatkach amunicyjnych % wzrost był by moim zdaniem lepszy :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

CytatBTW. Zawsze myślałem, że obecna prędkość Hellcata (10) zawiera już zdjęte blokady (97km/h). Fabryczna prędkość Hellcata to 72km/h, a oficjalna wojskowa (US Ordnance Corps) prędkość Hellcata (w trakcie WW2) to 80 km/h, czyli raczej w okolicach 8 heksów na turę.

I dobrze myślałeś, to było moje celowe "wyżyłowanie" licznika. :) Przed wprowadzeniem dodatku Hellcat powinien miec obniżoną prędkość zasadniczą.

CytatOwszem, pewnie docelowo będzie można indywidualnie wyłączyć ten dodatek dla wszystkich jednostek poniżej 6-8 punktów własnego ruchu. Ale to jednak masa dodatkowej niepotrzebnej roboty. Zwłaszcza, że nie wiadomo czy będzie dostępny jakiś automat.

Oczywiście - możesz już teraz ustawiać dodatki w opcjach globalnych efila filtrując jednostki po ilości ruchu - nie wiem tylko czy w tej tabeli filtrów kwantyfikator "<" ">" działa, ale chyba tak. Filtrowałem kiedyś coś po ruchu ">1".

CytatUważam, że liczbowe przydzielanie np. 2 hexów ruch jest nie do końca dobrym rozwiązaniem (lepsze by było zwiększanie % np. o 10%)

Bonus paliwowy już działa jako wartość liczbowa lub procentowa (po zastosowaniu odpowiedniego ustawienia w pliku cfg), Nie ma chyba problemu, żeby bonus prędkości też tak działał. Zapytam Luisa.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Aha, jeszcze jedno - poprawiony plik exe z usuniętymi błędami, wyświetlania, które uniemożliwiały pełne korzystanie z modyfikowalnych dodatków.

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenTest.zip

Jak ktoś ma nocną wenę - niech spróbuje zmienić cfg (w Suite są podpowiedzi) i zobaczy - ja spróbuję dopiero jutro.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

#1999
Cytat: Gustlik w Maj 18, 2018, 11:10:04 PM
Bonus paliwowy już działa jako wartość liczbowa lub procentowa (po zastosowaniu odpowiedniego ustawienia w pliku cfg), Nie ma chyba problemu, żeby bonus prędkości też tak działał. Zapytam Luisa.
Wartość procentowa na pewno miałaby więcej sensu. Zwłaszcza jeśli bonus dla jednostki z M=0 wynosiłby 0.

BTW. Myślałem o wariancie ograniczenia dodatku tylko dla jednostek z 6-8 ruchu. Ale po namyśle to też jest nie do końca sensowne.
Nie byłoby zbyt logiczne/sprawiedliwe gdyby Hellcat'a (i podobne) dało się przyśpieszyć aż o 2 punkty, a całej masy wolniejszych maszyn (M<6) nie dałoby się przyśpieszyć wcale.
To już chyba lepiej byłoby dać wszystkim po 1 punkcie.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

#2000
Jak ktoś gra jeszcze na zielonych szatach, to powiększone o 4 dodatkowe dodatki -  pliki ..  w załączniku
oraz hex_types.png ...

Gustlik

CytatWartość procentowa na pewno miałaby więcej sensu. Zwłaszcza jeśli bonus dla jednostki z M=0 wynosiłby 0.

Pisałem do Luisa, powiedział, że zrobi.

Do środy mnie nie będzie - tzn moge pisać i czytać, ale nie testować ani modyfikować. Rzuć okiem czasem na JP's, please.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Maj 19, 2018, 09:19:05 PM
Do środy mnie nie będzie - tzn moge pisać i czytać, ale nie testować ani modyfikować. Rzuć okiem czasem na JP's, please.
Nienajlepszy moment, właśnie też miałem pisać, że przez najbliższy tydzień będę offline. Pewnie będę zaglądał z telefonu, ale wiele nie zdziałam...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

#2003
Przeoczyłem, że powstał jeszcze nowy element szatek - dlg_pool_tra.png
oto i on w załączniku
A, do czego służy, kiedy się to wykorzystuje - nie wiem - a, ktoś wie?

Waldzios

Cytat: sympatyk w Maj 20, 2018, 03:05:13 PM
A, do czego służy, kiedy się to wykorzystuje - nie wiem - a, ktoś wie?
Plik odpowiada za ekran podglądu transportów nieorganicznych. Wyświetla się kiedy klikniesz (z CTRL) na ikonie jednostki.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatNienajlepszy moment, właśnie też miałem pisać, że przez najbliższy tydzień będę offline.

Spoko - nie musimy przecież być na każde zawołanie....

BTW - mój, zamieszczony dla zobrazowania problemu, screen z gry "Delta", z widokiem jednostek z naszego efila, spowodował nieoczekiwane skutki uboczno-propagandowe.... :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Cytat: Gustlik w Maj 21, 2018, 09:06:58 PM
BTW - mój, zamieszczony dla zobrazowania problemu, screen z gry "Delta", z widokiem jednostek z naszego efila, spowodował nieoczekiwane skutki uboczno-propagandowe.... :)

Możesz to rozwinąć bom ciekaw a nie jestem w temacie... Czyżby Luis zorientował się co my tu mamy?
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

NIee, dostałem różne zapytania "co to za efil" na PM...

Zobaczymy co z tego wyjdzie...

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

sympatyk

Dzięki Waldzioś za pojaśnienie
Ciekaw jestem, co jeszcze ze przeoczyłem?

Mario

Cytat: Gustlik w Maj 21, 2018, 09:34:50 PM
NIee, dostałem różne zapytania "co to za efil" na PM...

Zobaczymy co z tego wyjdzie...



No może pojawią się nowi zagraniczni fani/gracze ;D
A i łatwiej jakieś nasze pomysły będzie wprowadzić :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.