Test - nowa kampania - G32 "Fortunes Of War"

Zaczęty przez Gustlik, Luty 05, 2013, 11:47:39 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

No i tu jest jakiś kwas, bo przecież sam ich do tej frakcji nie wsadziłem. Miały być w: "Strategic bombers". Ale jak widać Suite się myli, kiedy używa się opcji globalnych. Dlatego - o ile można - lepiej dokonywać zmian ręcznie. Jednostka po jednostce.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Cytat: Pioniere w Luty 12, 2013, 11:03:46 PM
Level bombers dla USA sa tylko w frakcji armored div.  poza tym jest identyczna z infantry div. wystarzy wyłaczyć armored div. i nie będzie możliwości zakupienia  level bombers  jak również otrzymania prototypu. To taki środek doraźny zanim nie zostanie to uporządkowane w poszczególne fronty, frakcje.
I to jest jakieś rozwiązanie, żeby trochę  ograniczyć możliwości dostania prototypu  i zakupu.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Mario

#17
Dalsza część testu.
4   Wlosi na przełęczy , #3
Scenariusz bez większych historii. Włoska DPanc nadziała się na moje oddziały  i została  przy pomocy lotnictwa zniszczona( dodał bym jej jakiś ruchomy zestaw pelot.
Później był wyścig  i zdobywanie VX ( w nich dałbym jakieś ufortyfikowane domy)
W trigger heksie był P-38J.

5  Wywiad , #4 brak nagrody
Scenariusz z kilkoma niespodziankami w postaci niemieckich oddziałów pancernych.
Tu ewentualnie dodał bym działania Regia Marina.

6  Sycylia , #5 dostałem 240 mm Howitzer
Bardo dobry scenariusz-warunki górskie, umiejętnie rozmieszczona artyleria,  jako posiłki dla wroga dałbym oddziały
górskie  lub jakiś desant lotniczy w  pobliżu  VH gracza oraz również jakieś ufortyfikowane domy.

7  Port , #6
Pojawia się problem
Unit#17 has bad coordinates (Pos:201329920) x=3328, y=3072. Moved to (1,1)
Unit# 18 has equipment defined as 0! * skipped
Nie mogę wystawić żadnych jednostek??
OpenGen 0.90.5 * (4 Oct 2012) *  Efile folder:D:\GRY\Nowy folder\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.2
Campaign: Fortunes Of War,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   W gory , #0 , Brilliant Victory
2   Panzers! , #1 , Brilliant Victory
3   Desant , #2 , Brilliant Victory
4   Wlosi na przełęczy , #3 , Brilliant Victory
5   Wywiad , #4 , Brilliant Victory
6   Sycylia , #5 , Brilliant Victory

Current scenario: No title,  VH prestige is 440 ,  All map prestige is: 440
Army cost: 492 , Current prestige is 632
Prestige available on map yet is 440 pp ( 440 pp in VH to capture) * Turn: 1
AI stance is Aggressive
if BV: +100, ??? , cap disabled, 12 turns prestige: 90
if V : +50, ??? , cap disabled, 12 turns prestige: 90
if TV: +0, ??? , cap disabled, 12 turns prestige: 90
if Ls: +0, ??? , cap disabled, 12 turns prestige: 90

Infantry
*  Assault Eng. , M3 ,  , 3 bars , 346 exp , USA , 13/10 , Ferocious Defense  , 4 kill , 0 pp (U:002)
*  Paratroopers , Jeep ,  , 2 bars , 267 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 4 kill , 0 pp (U:003)
*  Rangers , Jeep ,  , 2 bars , 252 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:004)
*  Legion Etrangere , M3 ,  , 4 bars , 404 exp , France , 14/10 , Overwatch  , 6 kill , 0 pp (U:012)

Tank 
*  M4A3 ,  , 5 bars , 508 exp , USA , 14/10 , Devastating Fire  , 31 kill , 0 pp (U:005)

Recon
M8 Greyhound ,  , 2 bars , 235 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 180 pp (U:013)

Anti-tank
*  M10 ,  , 2 bars , 218 exp , USA , 11/10 , 5 kill , 0 pp (U:007)

Artillery
*  M7 ,  , 3 bars , 335 exp , USA , 12/10 , Devastating Fire  , 8 kill , 0 pp (U:001)
M7 ,  , 2 bars , 206 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 312 pp (U:010)
+  240mm Howitzer , M35 ,  , 0 bars , 10 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:015)

Air Defense
*  M15 ,  , 1 bars , 148 exp , USA , 11/10 , Aggressive Attack  , 2 kill , 0 pp (U:006)

Fighter
*  A-36 Apache ,  , 5 bars , 620 exp , USA , 17/12 , Determined Defense  , 18 kill , 0 pp (U:008)
+  P-38J ,  , 1 bars , 198 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:014)

Tactical Bomber
+  Martin B-26B/C ,  , 2 bars , 280 exp , USA , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 9 kill , 0 pp (U:009)

Level Bomber
+  B-17 G  ,  , 1 bars , 127 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:011)

Killed: AD  5 ,  AT  4 ,  ATY 18 ,  INF 54 ,  REC  5 ,  TK  9 ,  FTR  9 ,  TB  5 ,  Total: 109
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  0 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   0

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 3 Leaders
Total :   1269 exp,     22 kill,      0 pp
Average:    317 exp,      6 kill,      0 pp
Tank   *  1 Units * 1 Leaders
Total :    508 exp,     31 kill,      0 pp
Average:    508 exp,     31 kill,      0 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
Total :    235 exp,      3 kill,    180 pp
Average:    235 exp,      3 kill,    180 pp
Anti-tank *  1 Units * 0 Leaders
Total :    218 exp,      5 kill,      0 pp
Average:    218 exp,      5 kill,      0 pp
Artillery *  3 Units * 1 Leaders
Total :    551 exp,     11 kill,    312 pp
Average:    184 exp,      4 kill,    104 pp
Air Defense *  1 Units * 1 Leaders
Total :    148 exp,      2 kill,      0 pp
Average:    148 exp,      2 kill,      0 pp
Fighter *  2 Units * 1 Leaders
Total :    818 exp,     22 kill,      0 pp
Average:    409 exp,     11 kill,      0 pp
Tactical Bomber *  1 Units * 1 Leaders
Total :    280 exp,      9 kill,      0 pp
Average:    280 exp,      9 kill,      0 pp
Level Bomber *  1 Units * 0 Leaders
Total :    127 exp,      1 kill,      0 pp
Average:    127 exp,      1 kill,      0 pp
Summary * 15 Units * 8 Leaders
Total :   4154 exp,    106 kill,    492 pp
Average:    277 exp,      7 kill,     33 pp


Player 1  USA   has 17 units total:
Infantry :  4
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  3
Air Defense :  1
Fighter :  2
Tactical Bomber :  1
Level Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

CytatUnit#17 has bad coordinates (Pos:201329920) x=3328, y=3072. Moved to (1,1)
Unit# 18 has equipment defined as 0! * skipped

Jak się dzieje coś takiego, to save'a trzeba wysłac Luisowi...
Spróbuj wejść jeszcze raz do scenariusza. Z jakiegoś wcześniejszego save'a. To nie są żadne szczególne jednostki.
Jedno to Wespe, a drugie to działo 105mm.

CytatNie mogę wystawić żadnych jednostek??

Tam są DHexy na wodzie - stałego SHexa nie ma, póki nie zdobędziesz portu. Może po prostu kliknąłeś o raz za dużo i te DHeksy zniknęły.


"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Cytat: Gustlik w Marzec 09, 2013, 08:51:29 AM
CytatUnit#17 has bad coordinates (Pos:201329920) x=3328, y=3072. Moved to (1,1)
Unit# 18 has equipment defined as 0! * skipped

Jak się dzieje coś takiego, to save'a trzeba wysłac Luisowi...
Spróbuj wejść jeszcze raz do scenariusza. Z jakiegoś wcześniejszego save'a. To nie są żadne szczególne jednostki.
Jedno to Wespe, a drugie to działo 105mm.

CytatNie mogę wystawić żadnych jednostek??

Tam są DHexy na wodzie - stałego SHexa nie ma, póki nie zdobędziesz portu. Może po prostu kliknąłeś o raz za dużo i te DHeksy zniknęły.



Próbowałem z wcześniejszego save'a dalej pojawia się ten komunikat.
Niestety na wodzie nie ma żadnych DH
Spróbowałem też zająć VH inną jednostką bez zmian.
Kolejne próby: z ukończeniem na TV i V oraz ze zniszczeniem wszystkich jednostek nic nie dały- dalej ten sam komunikat  i dalej żadnej możliwości wystawienia jednostek i nie ma DH na wodzie. :(



[załącznik usunięty przez administratora]
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

kowdar

#20
Ściągnąłem Twojego save'a. Zająłem VH i bez problemu wystawiłem w następnym scenie jednostki na wodzie.
Ściągnij z mojej strony tą  kampanię i nadpisz obecnie posiadaną. Wg mnie to coś z kampanią.

A jak nie pomoże, to uaktualnij exe gry: http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar
Masz dość stara wersję.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Mario

Próbowałem ściągnąć z Twojej  strony
Pojawił się komunikat:
Not Found
The requested URL /files/G32_FOW.zip was not found on this server.
Inne kampanie się ściągają.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

kowdar

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Mario

#23
Ok
ze strony się już ściąga :)
Niestety pomimo podmienienia plików rezultat dalej ten sam.
Również nie mogę wystawić jednostek -nie ma na morzu DH.  :(
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

u mnie Twój save wyświetla DHexy prawidłowo. Myslę, że to coś z komputerem...

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

#25
Cytat: Gustlik w Marzec 09, 2013, 08:29:00 PM
u mnie Twój save wyświetla DHexy prawidłowo. Myslę, że to coś z komputerem...
To chyba nie z komputerem problem.
Ściągnąłem ze strony Kowdara najnowszą wersję.
Ale chodzi mi ta kampania( a dokładniej ten scenariusz) tylko z tego katalogu gdzie mam wersję bez map, które są ściągane ze strony.
W katalogu gdzie mam pełną wersje występuje chyba jakaś niezgodność:
ciągle pojawia się komunikat:
Unit#17 has bad coordinates (Pos:201329920) x=3328, y=3072. Moved to (1,1)
Unit# 18 has equipment defined as 0! * skipped
a później  w następnym scenariuszu nie ma DH.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Mario

#26
Po przerwie spowodowanej  problemem z mapą/scenariuszem powracam do testowania.
7  Port , #6
W końcu udało mi się zagrać ten scenariusz. Część jednostek jest zaokrętowana, Spadochroniarze w samolocie, reszta czeka na zdobycie portu (można dodać jako niespodziankę jakiś zapomniany Okręt Podwodny włoski  lub niemiecki ewentualnie jakąś inną lekką jednostkę pływającą a do osłony desantu niszczyciel.
Na wybrzeżu można dodać artylerią nadbrzeżną lub  lepiej ufortyfikować istniejącą artylerią holowaną.
Scenariusz prosty.
Brak prototypu.
8  Salerno , #7 w trigger hexie otrzymałem P-61 Black Widow ;D
Duża przewaga po stronie aliantów.
Przeformowałem Rangersów na Comando (większy atak, inicjatywa, obrona  przy zmniejszonej liczbie amunicji)
Niemcom trzeba dodać ciężką artylerię wraz z obserwatorami oraz dodatkowo jeszcze ciężki czołg z dobrym liderem.
Przydało by się również zmniejszyć stany jednostek na wybrzeżu oraz  amunicję, którą dysponują.
W tym i poprzednim scenariuszu zmniejszyć ilość tur potrzebnych do BV.
9  Konwój , #8
Dokupiłem 1 zestaw M15.
W tym scenariuszu  dałbym VH w górach (trudniej się dostać) a w nim jakiś umocniony budynek z dwiema jednostkami  w nim schowanymi. Druga propozycja -dodatkowo lub zamiennie z pierwszą zmniejszyć ilość możliwych do wystawienia jednostek.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

#27
CytatNiemcom trzeba dodać ciężką artylerię wraz z obserwatorami oraz dodatkowo jeszcze ciężki czołg z dobrym liderem.
Przydało by się również zmniejszyć stany jednostek na wybrzeżu oraz  amunicję, którą dysponują.

Że jak? Przecież mało mnie tam ci Niemcy nie rozjechali na kawałki tym wojskiem co już mają...
Jednostki "aux", w zasadzie wszystkie poszły na przemiał, zanim powolutku zdołałem przejść do kontrofensywy.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Cytat: Gustlik w Marzec 23, 2013, 09:40:05 PM
CytatNiemcom trzeba dodać ciężką artylerię wraz z obserwatorami oraz dodatkowo jeszcze ciężki czołg z dobrym liderem.
Przydało by się również zmniejszyć stany jednostek na wybrzeżu oraz  amunicję, którą dysponują.

Że jak? Przecież mało mnie tam ci Niemcy nie rozjechali na kawałki tym wojskiem co już mają...
Jednostki "aux", w zasadzie wszystkie poszły na przemiał, zanim powolutku zdołałem przejść do kontrofensywy.
No nie wiem, nie miałem żadnych problemów-może dlatego, że miałem trochę szczęścia do dobrych prototypów i liderów ;D.
Możliwe, że  przy innym układzie otrzymywanych prototypów sytuacja wyglądała by inaczej.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Mario


Dalsza część testu.
10  Cassino , #9
Niezły scenariusz.
Można wprowadzić niewielkie poprawki:
Wysadzić kilka mostków/mostów na strumieniach i rzekach.
Dodać na przewidywanych głównych kierunkach natarć aliantów pola minowe i zasieki.
Ewentualnie  w mieście [8,30] dodać bunkier.
Brak prototypów.

11  Inwazja , #10
Duża przewaga po stronie aliantów.
W tym scenariuszu przydałoby się zmniejszyć ilość tur potrzebnych do BV oraz dodać działo pelot o dużym zasięgu/donośności w mieście na wybrzeżu.
Brak prototypów.

12  Kocioł , #11 w trigger hexie otrzymałem P-47 M
Dobry scenariusz, pewne elementy zaskoczenia.
Dosyć silny przeciwnik (można dodać jeszcze jakiegoś Stukasa z dobrym liderem).
Ewentualnie  Niemcom dołożyć VH, który trzeba zdobyć  żeby uzyskać BV (oprócz obrony własnych).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.