Inne Efile

Zaczęty przez Zsamot, Wrzesień 06, 2013, 01:05:19 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Dokładnie CO mam Ci przysłać? Te powyżej czy te poniżej?  ;)

O tych MG, to wiedziałem - no ale nikt nie jest doskonały. A te trzy ostatnie dźwięki muszę sprawdzić.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

sympatyk

Cytat: Gustlik w Wrzesień 18, 2013, 04:20:48 PM
Dokładnie CO mam Ci przysłać? Te powyżej czy te poniżej?  ;)
......
Dokładnie...  te właściwe
2063.mp3 : INFANTRY
2126.mp3 : SOV INFANTRY
2314.mp3 : HELI
... wszyscy je mają -> tylko różne od Twoich i w tym sęk

Pierwszy etap zakończony. Teraz zostało przyjrzeć się długości dźwięków z Twojej puli  ...
są tam dźwięki 5, 6 sekundowe  - czy za długie? - to w grze można tylko sprawdzić. A tak naprawdę - ponieważ nie gram, a tylko statystyki widzę -> to pozostawiam przede wszystkim Tobie tą kwestię, a pozostali .. nikogo to chyba nie interesuje ..

Zsamot

5-6 za długie.
Mnie interesuje. Tylko z pozycji laika nie będę się tu mądrował...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Zapinam paczkę do postu.

PS - naprawdę nie postarałbyś się wpaść na zlot do Krakowa?

Godzina rozmowy face to face to więcej załatwionych spraw niż 100 postów na forum.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

sympatyk

Cytat: Gustlik w Wrzesień 19, 2013, 12:07:45 AM
Zapinam paczkę do postu.
Dzięki -> mam teraz tak jak Ty
Cytat
PS - naprawdę nie postarałbyś się wpaść na zlot do Krakowa?
Niestety,  jest to niemożliwe...
Cytat
Godzina rozmowy face to face to więcej załatwionych spraw niż 100 postów na forum.
Masz rację.
A co do postów ..
coś na forum zostaje  -> więc może ktoś skorzysta?

A teraz do sprawy.
U Kowdara (SFX -instalka) są dzwięki, których nie ma u Ciebie ani u Luisa.
1018.mp3
1019.mp3
1024.mp3
1025.mp3
1026.mp3
2300.mp3
2301.mp3
2302.mp3
2444.mp3
3300.mp3
5000.mp3
Cztery z nich to Godzilla, pięć bezimiennych i 5000.mp3 jeszcze od SSI. Wydaje się, że są niepotrzebne ...

Przeglądałem  http://opengeneral.sourceforge.net/db/sounds/
Masz zamiar dorzucić im pozostałe? Czasy się zmieniły. .. No i łatwiej by było Twój efil dołączyć do ich instalki ..
Prace z tą nakładką graficzną na bazę, są doskonale trafione, fajna i przydatna rzecz ...



Gustlik

CytatMasz zamiar dorzucić im pozostałe? Czasy się zmieniły. ..

No nie, dlatego że takie "dorzucenie" prowadziłoby do nadpisania starych dźwięków przez moje. A właśnie na to się nie zgodzili.
Chcieli, żebym zrobił swoje tylko w wolnych miejscach na liście numerów. A ja nie wyobrażałem sobie katalogu SFX o dwa razy większej objętości.

CytatNo i łatwiej by było Twój efil dołączyć do ich instalki

To nadal można zrobić, tylko trzeba zobaczyć czy wszystkie moje jednostki "wydają" właściwe dźwięki na ich katalogu SFX.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

sympatyk

Albo za młody jestem, albo za głupi, albo pcham się gdzie nie trzeba ...
http://sourceforge.net/p/opengeneral/code/HEAD/tree/redist/SFX/
..    [r224] Updated: cleaned up sound effects by Gustlik
...     [r230] Updated: 2021.mp3 by Gustlik
..      [r190] New Artillery sound effect 2382 by MG43
po wejściu w  [r225] -> Added: high quality replacements for SSI sound effects by Gustlik

Tak więc wszystkie dźwięki w katalogu SFX w formacie mp3, oprócz jednego 2382 są dziełem niejakiego Gustlika

http://opengeneral.sourceforge.net/db/sounds/
Tutaj z kolei przy r224 brak autora, pozostałe bez zmian.
Część tych dźwięków z r224 jest stereo.

Odnosząc się do
CytatA właśnie na to się nie zgodzili.
Wtedy PG2 i OG w jednym katalogu być mogły i wspólne dźwięki mieć w formacie mel. A teraz wszystkie dźwięki tylko i wyłącznie mp3 są.
Kolega  Rayydar kłopoty z dźwiękami miał bo przy mel został i PG2
A na OG 17 efili jest, a ile wtedy było?
Nawet w PG1 i w PeG na OG się gra.
Więc gra jest warta świeczki -> chyba, że znowu się wychylam  ... nie obraź się ..
...
CytatTo nadal można zrobić, tylko trzeba zobaczyć czy wszystkie moje jednostki "wydają" właściwe dźwięki na ich katalogu SFX.
To w tabelce sprawdzić można, jeśli tylko masz listę dźwięków, które użyłeś do swych jednostek.
Tak, czy inaczej, taka lista będzie potrzebna -> bo te pliki trzeba będzie załączyć, jeśli wszystko zostanie tak jak jest ..


sympatyk

Zrobiłem listę dźwięków używanych w obecnym Twoim efilu.
Wynika z tego, że użyłeś 207 swoich plików dźwiękowych z 218.
Jeden dźwięk o numerze 2077 jest z po za Twojej puli --> ma go jednostka 1157

#Unit   MovMel    AtkMel    DieMel    UnitName    Class   Country         
1157       1003       2077    3001   ZiS             TPT         North Korea




Gustlik

#38
Ponieważ ten pierwszy link się nie otwiera - nie wiem do czego się odnosisz.

CytatTak więc wszystkie dźwięki w katalogu SFX w formacie mp3, oprócz jednego 2382 są dziełem niejakiego Gustlika

NIE SĄ!

W załączniku masz widok tabelki ze strony, którą cytujesz jako drugą. Widać tam wyraźnie, że moich dźwięków jest 39+1 czyli 40, na ogólną liczbę 675. Jeden jest od MG43, a 634 są niepodpisane.

Już naprawdę nie wiem jak mam to jaśniej wytłumaczyć. Te 634 to nie są moje dźwięki.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

CytatJeden dźwięk o numerze 2077 jest z po za Twojej puli --> ma go jednostka 1157

#Unit   MovMel    AtkMel    DieMel    UnitName    Class   Country         
1157       1003       2077    3001   ZiS             TPT         North Korea

Jednostka 1157 "używa" dźwięku, którego NIE MA! (2077)

To jest ciężarówka, która nie atakuje, więc jej dźwięk ataku nie ma znaczenia dlatego go nie ustawiałem.
Równie dobrze może nie mieć żadnego.

Dlatego żadne tabelki tu nie pomogą. Trzeba po prostu siąść nad OG Suite i przesłuchać jak leci.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

sympatyk

Pewnie, że trzeba przesłuchać ..
Tabelka ..
Wiemy, że aby grać na twoim efilu wystarczy mieć tylko Twoje dźwięki.
Jeśli ktoś doinstaluje sobie obojętnie jak efil - to wszystkie dźwięki u Kowdara w instalce są, oprócz jednego 2382.
Wiemy też, że część Twoich dźwięków z tych 40 zamieszczonych na SF, różni się od tych samych dźwięków u Ciebie i Kowdara.
A co do pierwszego linku .. u mnie się otwiera i tak jak napisałem ..
Nie będę przecież zrzutów robił - Ja też wiem, że tamte pozostałe pliki nie są Twoje, ale chciałem pokazać jaki bałagan mają ... Sprawa zamknięta.

Tak więc z Twoim efilem będzie trzeba pozostałe pliki załączyć, oprócz tych 40, jeśli odpowiednie Luisa Ci nie przypadną do gustu.

Gustlik

CytatWiemy też, że część Twoich dźwięków z tych 40 zamieszczonych na SF, różni się od tych samych dźwięków u Ciebie i Kowdara

Po pierwsze, to my się różnimy co do interpretacji słowa "różni"

Dla Ciebie dźwięk różni się już w momencie kiedy jest o sekundę dłuższy. Dla mnie - nie. Szczerze mówiąc, takie różnice mnie nawet nie obchodzą. Dla mnie bowiem istotne jest TYLKO TO czy w obu przypadkach jest to dźwięk tego samego rodzaju jednostki.

Słowem czy tu gdzie jest jadący czołg, u innych też jest jadący czołg.
A czy on jest stereo, czy mono, czy sekundę dłuższy, czy krótszy - to dla mnie nie ma znaczenia.

Dlatego, żadne tabelki nic nie pomogą bo nie powiedzą czy dany dźwięk, to jest dźwięk silnika, czy nart, a może kroków...
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

derwiszx

#42
Kiedyś zadałem sobie trud porównania każdego dźwięku od  Gustlika  z tymi oficjalnymi. Różnice były spore, oczywiscie nie mam tu na myśli tego czy dźwięk był stereo czy mono tylko to czego dotyczył. 
Nie znam się za bardzo na dźwiękach i ich związku z realiami (mam raczej drewniane ucho), ale tam gdzie były różnice w zdecydowanie większej ilości przypadków bardziej podobały mi się dźwięki od Gustlika, chociaż w kilku przypadkach było na odwrót.

Zrobiłem sobie nawet swój własny wybór dźwięków będący miksem dźwięków gustlikowych i tych oficjalnych, ale po którejś z rzędu reinstalacji gry postanowiłem pozostać przy dźwiękach które dostaje wraz z pakietem Kowdara.
Gratia gratiam parti

sympatyk

Cytat: Gustlik w Wrzesień 21, 2013, 12:20:47 AM
...
Po pierwsze, to my się różnimy co do interpretacji słowa "różni"

Dla Ciebie dźwięk różni się już w momencie kiedy jest o sekundę dłuższy. Dla mnie - nie. Szczerze mówiąc, takie różnice mnie nawet nie obchodzą. Dla mnie bowiem istotne jest TYLKO TO czy w obu przypadkach jest to dźwięk tego samego rodzaju jednostki.

Słowem czy tu gdzie jest jadący czołg, u innych też jest jadący czołg.
A czy on jest stereo, czy mono, czy sekundę dłuższy, czy krótszy - to dla mnie nie ma znaczenia.

Dlatego, żadne tabelki nic nie pomogą bo nie powiedzą czy dany dźwięk, to jest dźwięk silnika, czy nart, a może kroków...
Jeśli masz takie liberalne podejście, to faktycznie tylko przesłuchanie parami tych dźwięków ... i decyzja.
Myślę, że większość będzie się przy takim podejściu zgadzała ( dźwięki z zakresu Twojej puli - 218szt, użyte dotychczas - 207 szt) -->  pozostaje tylko uzupełnić to, czego Luis nie ma ...

Cytat: derwiszx w Wrzesień 21, 2013, 12:59:29 AM
..  ale tam gdzie były różnice zdecydowanie w większej ilości przypadków bardziej podobały mi sie dźwięki od Gustlika, chociaż w kilku przypadkach było na odwrót.
.....
No tak, w grze może się bardziej liczyć wyrazistość ( rozpoznawalność) dźwięku niż jego jakość ..

sympatyk

Cytat: Zsamot w Wrzesień 08, 2013, 07:25:50 PM
Mogę popróbować tłumaczyć, wrzucę potem na osobny wątek, ktoś poprawi i będzie łatwiej. Którą kampanię byś chciał pierwszą?
Cytat: Gustlik w Wrzesień 08, 2013, 08:39:14 PM
Wiesz co, nie zastanawiałem się nad tym, ale może "Wielką Czerwoną Jedynkę" ?

Jeśli coś się dzieje w tej kwestii, to dwa pliki do tej pracy - jeśli Wam się spodobają -  do katalogu Scenario w efilu Gustlika w załączniku

[załącznik usunięty przez administratora]