DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63

Zaczęty przez Zsamot, Marzec 17, 2014, 02:04:08 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

#75
Właśnie przekonwertowałem kampanie na efil Gustlika , jeśli ktoś ma ochotę przetestować: CAMP6BN3.zip.

Paczka zawiera briefingi przetłumaczone przez Rudla.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Dobre - próbowałem dwa razy, za każdym razem wybili mi wszystkich...

Za trzecim zagrałem na 150% - uratowałem ze cztery jednostki, zadowolony z siebie pognałem na
północ i wtedy, nad rzeką, drogę zagrodziło mi osiem, czy dziesięć... Idę na obiad.

Wrócę to zagram na 500%
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

Kampania jest bardzo ciekawa i dobra. Warto w nią zagrać. Na naszym efilu powinna być trochę łatwiejsza to kwestia cen ;). Polecam dla ciekawych by ją potem zagrali na efilu LXF. Ale tam jest trochę hardcorowo >:D >:D >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Cytat: Mario w Marzec 08, 2015, 04:34:59 PM
A z ciekawości -co poprawiłeś?
Kilka detali na mapie w 7 scenariuszu,  nie zmodyfikowałem właściwie rzeki i nie była w pełni żeglowna (nie dało się wpłynąć niszczycielem).
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Waldzios

#81
Z drobnym opóźnieniem (byłem offline) udostępniam wersje "ucywilizowaną".

Zmiany:
- podwojony prestiż za heksy;
- w związku z powyższym wyłączony cap;
- maksymalny rozmiar jednostek gracza podniesiony do 10/10;
- limit czasowy dla poszczególnych zwycięstw zwiększony o 3 tury;
- garść poprawek kosmetycznych;

Link: CAMP6BN3_V2.zip

Kampania wymaga efila w wersji 5.3.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

#84
Kurde parę baboli znalazłem w wejściówkach poprawię je hurtowo jak przejrzę pliki txt. ::)
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#85
Aktualizacja. (V.2.01)

Zmiany:
- poprawiony błąd trzecim scenariuszu (nie można było rozminować mostu);
- Rudel poprawił błędy w wejściówkach;

Link bez zmian:CAMP6BN3_V2.zip
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

O TEN most chodziło?

To prawdę mówiąc ta niezamierzona przeszkoda dodała sporo uroku... :)

Trzeba było pchać jednostki powolutku, po 1 heksie, a szybciej tylko wodą (rzeką). W sumie nie było
to takie złe. Aczkolwiek rozumiem, że widok min morskich na moście może niektórych zaskoczyć :)

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Waldzios

#88
Aktualizacja. (V.2.05)

Zmiany:
- poprawione działanie portów;
- poprawione błędy w opisach i rozstawieniu jednostek;

Link bez zmian:CAMP6BN3_V2.zip
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

bobafett2

#89
Pytanie do Gustlika widze na screnie podnostkami 2 cyfry je harakteryzujace ?? jedna to siła druga to.??(okopanie,amunicja)??
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.