Bobafett2-W-17 ZaHonor i Japonie

Zaczęty przez bobafett2, Wrzesień 16, 2014, 12:09:29 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

bobafett2

Poczatek wiec ostroznie wykonac zadanie i dalej
OpenGen 0.90.32.9a * (15 Ago 2014) *  Efile folder:G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.5.
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1b,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Victory , score:50
--
Campaign score: 50  *  Average: 50

Current scenario: Prowokacja w Mandżurii ,  VH prestige is 40 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 1548 , Current prestige is 194
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +200, Komunistyczni partyzanci  , cap 2000, 8 turns prestige: 0
if V : +150, Komunistyczni partyzanci  , cap 2000, 10 turns prestige: 0
if TV: +50, Komunistyczni partyzanci  , cap 2000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Cavalry ,  , 0 bars , 59 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:009  [+59 exp]
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 443 exp , Japan , 14/2 , 1 kill , 0 pp - U:014  [+3 exp]
Motorcycle ,  , 0 bars , 74 exp , Japan , 9/10 , 3 kill , 156 pp - U:027  [+74 exp]

Czołg
*  Type 92 Tankette ,  , 0 bars , 37 exp , Japan , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:008  [+37 exp]

Artyleria ppanc.
*  37mm Type 94 , Wagon ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:012

FlaK
*  MG ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010

Artyleria
*  70mm Type 92 , Wagon ,  , 0 bars , 66 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:011  [+66 exp]
150mm Type 96 Gun , Wagon ,  , 0 bars , 5 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 576 pp - U:018  [+5 exp]

Myśliwiec
*  A5M Claude ,  , 0 bars , 14 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:006  [+14 exp]
A5M Claude ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Recon, Special Munition, 0 kill , 408 pp - U:016
A5M Claude ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Recon, Special Munition, 0 kill , 408 pp - U:017

Bomb. taktyczny
*  D3A Val (CV),  , 0 bars , 34 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007  [+34 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:8    AT:1      Total: 9
Lost  :   Total: 0
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Zsamot

Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%
TY na 50, a komp na 500%??? Na pewno dobrze ustawiłeś?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

bobafett2

#2
Chcialem sprubowac czy to dobra sprawa i widze ze to wtopa bedzie chyba ale 2 misja spoko
Zaczynam grac asekurancko az wstyd wykonuje tylko zadanie głowne nastepna misja to bedzie horror dobrze ze pamietam gdzie zaokretowac sie w barke desantowa mozna i to chyba bedzie kluczem do zwyciestwa.

OpenGen 0.90.32.9a * (15 Ago 2014) *  Efile folder:G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.5.
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1b,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Victory , score:50
2   Komunistyczni partyzanci  , #1 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 120  *  Average: 60

Current scenario: Komunistyczni partyzanci ,  VH prestige is 40 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 1548 , Current prestige is 142
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +200, Droga do Pekinu , cap 3000, 8 turns prestige: 0
if V : +150, Droga do Pekinu , cap 3000, 10 turns prestige: 0
if TV: +50, Droga do Pekinu , cap 3000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Cavalry ,  , 0 bars , 73 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+14 exp]
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 443 exp , Japan , 14/2 , 1 kill , 0 pp - U:008
Motorcycle ,  , 0 bars , 84 exp , Japan , 5/10 , 3 kill , 156 pp - U:012  [+10 exp]

Czołg
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Waldzios

Cytat: Zsamot w Wrzesień 16, 2014, 12:21:42 AM
Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%
TY na 50, a komp na 500%??? Na pewno dobrze ustawiłeś?
To zgrabny trick na podbicie punktacji:
CytatCampaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1c,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:84
--
Campaign score: 84  *  Average: 84
Podejrzewam ze można wyciągnąć nawet 5k punktów.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

A widzisz, całe życie się człowiek uczy.

Chyba coś ścięło w tym drugim raporcie?

Bobafett2 proszę włącz korektę ortograficzną... W opisie profilu też.. .
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

Cytat: Waldzios w Wrzesień 16, 2014, 12:31:32 AM
Cytat: Zsamot w Wrzesień 16, 2014, 12:21:42 AM
Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%
TY na 50, a komp na 500%??? Na pewno dobrze ustawiłeś?
To zgrabny trick na podbicie punktacji:
CytatCampaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1c,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:84
--
Campaign score: 84  *  Average: 84

Podejrzewam ze można wyciągnąć nawet 5k punktów.


Tak to maszynka do punktów aczkolwiek gra może być ekstremalnie trudna póżniej ;)
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Cytat: Rudel w Wrzesień 16, 2014, 12:37:14 AM
Tak to maszynka do punktów aczkolwiek gra może być ekstremalnie trudna póżniej ;)
Niekoniecznie, niewiele jest kampanii/scenariuszy w których AI dokupuje znaczące ilości jednostek.

W przypadku W17 gra na 500% AI to darmowe 32 punkty co scenariusz.

Ta sztuczka działa tez przy 100% gracza:
CytatCampaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1c,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:71
--
Campaign score: 71  *  Average: 71
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

To jak złapię oddech to zagram o potestuje >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Cytat: Rudel w Wrzesień 16, 2014, 12:50:09 AM
To jak złapię oddech to zagram o potestuje >:D
Po prostu dodaj do każdego swojego wyniku 32 punkty (za każde 25% powyżej 100% AI masz 2 dodatkowe punkty), niezależnie od ustawienia prestiżu gracza.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

bobafett2

#9
Ok przeliczylem sily poprostu juz nie ma prestizu na biezace posilki po walkach by odbudowac sile jednostek na 10.
Jako ze to moja tu oficjalnie pierwsza pruba grania tak kampanii zglaszam porazke tejze. Ale ze jestem mnśćiwy to zglaszam ponowienie gry ale na ustawieniu docelowym 100/100 teraz bedą mi się koszmary snić, bardzo nie lubie przegrywac ale wiedza kiedy poddać się  tez należy do obowiazkow dowódców.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

Nowy poczatek obiecujacy lepszy niz poprzednii
OpenGen 0.90.32.9a * (15 Ago 2014) *  Efile folder:G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.5.
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1b,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 63  *  Average: 63

Current scenario: Prowokacja w Mandżurii ,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 156 , Current prestige is 215
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +200, Komunistyczni partyzanci  , cap 2000, 8 turns prestige: 0
if V : +150, Komunistyczni partyzanci  , cap 2000, 10 turns prestige: 0
if TV: +50, Komunistyczni partyzanci  , cap 2000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Cavalry ,  , 0 bars , 14 exp , Japan , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:009  [+14 exp]
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 443 exp , Japan , 14/2 , 1 kill , 0 pp - U:014  [+3 exp]
Motorcycle ,  , 1 bars , 105 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, 3 kill , 156 pp - U:017  [+105 exp]

Czołg
*  Type 92 Tankette ,  , 1 bars , 116 exp , Japan , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:008  [+116 exp]

Artyleria ppanc.
*  37mm Type 94 , Wagon ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:012

FlaK
*  MG ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010

Artyleria
*  70mm Type 92 , Wagon ,  , 0 bars , 62 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:011  [+62 exp]

Myśliwiec
*  A5M Claude ,  , 0 bars , 37 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+37 exp]

Bomb. taktyczny
*  D3A Val ,  , 0 bars , 40 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007  [+40 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:6    AT:2      Total: 8
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

OpenGen 0.90.32.9a * (15 Ago 2014) *  Efile folder:G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.5.
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1b,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: D3A Val
2   Komunistyczni partyzanci  , #1 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 123  *  Average: 61

Current scenario: Komunistyczni partyzanci ,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 156 , Current prestige is 93
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +200, Droga do Pekinu , cap 3000, 8 turns prestige: 0
if V : +150, Droga do Pekinu , cap 3000, 10 turns prestige: 0
if TV: +50, Droga do Pekinu , cap 3000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Motorcycle ,  , 0 bars , 32 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:004  [+18 exp]
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 457 exp , Japan , 7/2 , 1 kill , 0 pp - U:008  [+14 exp]
Motorcycle ,  , 2 bars , 234 exp , Japan , 9/10 , Special Munition, 7 kill , 156 pp - U:009  [+129 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 181 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:003  [+65 exp]

Artyleria
*  70mm Type 92 , Wagon ,  , 1 bars , 102 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+40 exp]

Myśliwiec
*  A5M Claude ,  , 0 bars , 50 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+13 exp]

Bomb. taktyczny
*  D3A Val ,  , 0 bars , 68 exp , Japan , 10/10 , Support, 0 kill , 0 pp - U:002  [+28 exp]
+  D3A Val ,  , 0 bars , 53 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010  [+53 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:8    RCN:1    AT:2    ATY:2      Total: 13
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    723 exp,      8 kill,    156 pp    Average:    241 exp,      3 kill,     52 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    181 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    181 exp,      4 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    102 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    102 exp,      0 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     50 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     50 exp,      0 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   2 Units *  0 Leaders      Total :    121 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     61 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1177 exp,     12 kill,    156 pp    Average:    147 exp,      2 kill,     20 pp


Player 1  Japan   has 8 units total (core+aux):
Piechota :  3
Czołg :  1
Artyleria :  1
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  China   has 4 units total (core+aux):
Piechota :  3
Artyleria :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Airborne units can misdrop
Ports won't behave as SH
Extended naval rules


*** New units available in next scenario:
     Brilliant Victory (1937-3) ..  #2 Droga do Pekinu  1937-7
    Unit, (Class):  HA, SA, AA, NA,   GD, AD, Rng, Ini
    D3A Val ( TB):   3,  4,  4,  5,     6,  7,   1,   4,   432pp,  Avail:1937-4
    G3M Nell ( TB):   6,  8,  8,  9,     8,  8,   1,   2,   744pp,  Avail:1937-6
    Mitsubishi Ki-15 Babs ( TB):   2,  3,  3,  0,     8,  7,   1,   4,   312pp,  Avail:1937-5
    Seaplane Tender (sCV):   0,  0,  8,  6,     9,  8,   4,   3,  1140pp,  Avail:1937-6
     Victory ..  also #2
     Tactical Victory ..  also #2
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#12
Ledwo ledwo ostatkiem kropel paliwa rzut na taśme i jest ( nie lubię tak ogromnych map)
no i strata 2 jednostek boli oj boli bardzo.jedynie co dobre to pogoda prawie ideala fuks i to ogromny.


OpenGen 0.90.32.9a * (15 Ago 2014) *  Efile folder:G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.5.
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.1b,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: D3A Val
2   Komunistyczni partyzanci  , #1 , Brilliant Victory , score:60
3   Droga do Pekinu , #2 , Tactical Victory , score:19
--
Campaign score: 142  *  Average: 47

Current scenario: Droga do Pekinu,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 1200
Army cost: 3876 , Current prestige is 354
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 25
AI stance is Defensive
if BV: +500, Tiencin  , cap 4000, 17 turns prestige: 50
if V : +400, Tiencin  , cap 4000, 20 turns prestige: 50
if TV: +300, Tiencin  , cap 4000, 25 turns prestige: 50
if Ls: +200, Tiencin  , cap 4000, 25 turns prestige: 50

Piechota
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] ,  , 4 bars , 457 exp , Japan , 7/2 , 1 kill , 0 pp - U:006
Motorcycle ,  , 3 bars , 357 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, 11 kill , 156 pp - U:007  [+123 exp]
Motorcycle ,  , 1 bars , 181 exp , Japan , 7/10 , Special Munition, 5 kill , 156 pp - U:053  [+181 exp]
Motorcycle ,  , 1 bars , 114 exp , Japan , 6/10 , Special Munition, 2 kill , 156 pp - U:055  [+114 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 2 bars , 219 exp , Japan , 9/10 , 5 kill , 0 pp - U:003  [+38 exp]
Type 97 Chi-Ha ,  , 0 bars , 29 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 288 pp - U:050  [+29 exp]

Artyleria
150mm Type 96 Gun , Wagon ,  , 0 bars , 46 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 576 pp - U:051  [+46 exp]
150mm Type 96 Gun , Wagon ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 576 pp - U:052  [+24 exp]

Myśliwiec
*  A5M Claude ,  , 1 bars , 190 exp , Japan , 7/10 , Fire Discipline  , Special Munition, 1 kill , 0 pp - U:001  [+140 exp]
A5M Claude ,  , 0 bars , 96 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, 1 kill , 408 pp - U:009  [+96 exp]
A5M Claude ,  , 0 bars , 81 exp , Japan , 5/10 , Recon, Special Munition, 1 kill , 408 pp - U:056  [+81 exp]
A5M Claude ,  , 0 bars , 46 exp , Japan , 10/10 , Recon, Special Munition, 0 kill , 408 pp - U:057  [+46 exp]

Bomb. taktyczny
*  G3M Nell ,  , 2 bars , 291 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire  , Support, 3 kill , 0 pp - U:002  [+223 exp]
+  G3M Nell ,  , 2 bars , 210 exp , Japan , 10/10 , Reconnaissance Movement  , Support, 2 kill , 0 pp - U:008  [+157 exp]
G3M Nell ,  , 2 bars , 283 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 2 kill , 744 pp - U:058  [+283 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:24   TNK:4    RCN:3    AT:6    ATY:8    FTR:2      Total: 47
Lost  : INF:2    ATY:1      Total: 3

BV  2
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1109 exp,     19 kill,    468 pp    Average:    277 exp,      5 kill,    117 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    248 exp,      7 kill,    288 pp    Average:    124 exp,      4 kill,    144 pp
Artyleria      *   2 Units *  0 Leaders      Total :     70 exp,      5 kill,   1152 pp    Average:     35 exp,      3 kill,    576 pp
Myśliwiec      *   4 Units *  1 Leaders      Total :    413 exp,      3 kill,   1224 pp    Average:    103 exp,      1 kill,    306 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  2 Leaders      Total :    784 exp,      7 kill,    744 pp    Average:    261 exp,      2 kill,    248 pp
* Summary:     *  15 Units *  3 Leaders      Total :   2624 exp,     41 kill,   3876 pp    Average:    175 exp,      3 kill,    258 pp


Player 1  Japan   has 20 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  2
Artyleria :  2
Myśliwiec :  4
Bomb. taktyczny :  3

Player 2  China   has 2 units total (core+aux):
Piechota :  1
Czołg :  1

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.