Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"

Zaczęty przez Rudel, Luty 08, 2015, 08:08:29 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

Cytat: Rudel w Luty 13, 2015, 10:42:36 PM
Tak japońskie torpedy to maszynki do topienia okrętów. Jednak nie do oddania w grze. Taki sam problem o ile nie większy był by z oddaniem charakterystyk nowoczesnych okrętów.
Bardziej do topienia własnych okrętów :P, 18 zatopionych okrętów przeciwnika nie wypada rewelacyjnie przy 6 krążownikach (i nieokreślonej liczbie niszczycieli) zatopionych od wybuchu własnych torped. Pod koniec wojny japońskie załogi na widok amerykanów wyrzucały torpedy za burtę.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Cytat: Waldzios w Luty 13, 2015, 10:48:32 PM
Cytat: Rudel w Luty 13, 2015, 10:42:36 PM
Tak japońskie torpedy to maszynki do topienia okrętów. Jednak nie do oddania w grze. Taki sam problem o ile nie większy był by z oddaniem charakterystyk nowoczesnych okrętów.
Bardziej do topienia własnych okrętów :P, 18 zatopionych okrętów przeciwnika nie wypada rewelacyjnie przy 6 krążownikach (i nieokreślonej liczbie niszczycieli) zatopionych od wybuchu własnych torped. Pod koniec wojny japońskie załogi na widok amerykanów wyrzucały torpedy za burtę.


Oj tam zaraz wyrzucać bardziej wystrzeliwali je mniej więcej w kierunku wroga ::) ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Elenval

Może wynik nie jest rewelacyjny, ale realia wojny się mocno zmieniły i to samoloty z lotniskowców dyktowały warunki gry. Złośliwie można powiedzieć też wiele o amerykańskich torpedach, które miały zwyczaj w ogóle nie wybuchać.

Rudel

Cytat: Elenval w Luty 13, 2015, 11:01:20 PM
Może wynik nie jest rewelacyjny, ale realia wojny się mocno zmieniły i to samoloty z lotniskowców dyktowały warunki gry. Złośliwie można powiedzieć też wiele o amerykańskich torpedach, które miały zwyczaj w ogóle nie wybuchać.

Zawsze możemy ograniczyć NA amerykańskim niszczycielom i OP do 1943 r. ;D ;D ;). Ale nie o to chodzi gra ma nas bawić i czasem warto trzymać się historii.  Ale czy to ma znaczenie dla normalnego gracza. Nie jest to symulator czołgu, okrętu, samolotu jest to gra strategiczna. Nie chcemy zabić jej klimatu tylko dać jej stronę morską działań bojowych. Nowe mapy są w tej kampanii testowane. Zagraj oceń nasze rozwiązania. Tym bardziej że armia i flota japońska są po liftingu w efilu ;)
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Elenval

Gram w nią właśnie. Aktualnie mam do rozegrania Malezje. Fajna kampania, przynajmniej do tej pory.

Rudel

To opisz też swoje wrażenia co do scenariuszy co by zmienić i co poprawić.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

A wracając do tych torped.....

Po pierwsze - taka torpeda-jednostka, musiałaby być osobno kupowana. Jest zatem pytanie o cenę. Skoro to tylko pocisk (JEDEN!), to musiałby kosztować maleńki ułamek ceny samego okrętu - czyli ile? 20? 40? No to już widzę flotę składającą się z czterech niszczycieli i siedemdziesięciu torped.  ;D

Po drugie - w jakiej klasie miałaby znajdować się taka torpeda? Żeby korzystała z hangarów musiałaby być jakimś "samolotem", a zatem okręt broniłby się przed nią swoim parametrem AD a nie GD. No i oczywiście przy złej pogodzie taka "torpeda" nie mogłaby atakować.  :o

Po trzecie - atakując jako osobna jednostka, to owa torpeda podlegałaby zasadom i algorytmom walki, podczas gdy jej "nosiciel" pozostawałby zupełnie bezkarny. Mniód po prostu....

Tak, że jak widać zamysł był szlachetny, niestety obecnie CAŁKOWICIE NIEWYKONALNY.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

Cytat: Gustlik w Luty 14, 2015, 01:40:51 AM
A wracając do tych torped.....

Po pierwsze - taka torpeda-jednostka, musiałaby być osobno kupowana. Jest zatem pytanie o cenę. Skoro to tylko pocisk (JEDEN!), to musiałby kosztować maleńki ułamek ceny samego okrętu - czyli ile? 20? 40? No to już widzę flotę składającą się z czterech niszczycieli i siedemdziesięciu torped.  ;D

Po drugie - w jakiej klasie miałaby znajdować się taka torpeda? Żeby korzystała z hangarów musiałaby być jakimś "samolotem", a zatem okręt broniłby się przed nią swoim parametrem AD a nie GD. No i oczywiście przy złej pogodzie taka "torpeda" nie mogłaby atakować.  :o

Po trzecie - atakując jako osobna jednostka, to owa torpeda podlegałaby zasadom i algorytmom walki, podczas gdy jej "nosiciel" pozostawałby zupełnie bezkarny. Mniód po prostu....

Tak, że jak widać zamysł był szlachetny, niestety obecnie CAŁKOWICIE NIEWYKONALNY.


Taj zamysł szlachetny. ale może dało by się go wykorzystać do przemyślenia nowoczesnego niszczyciela i innych tego typu okrętów. Mamy tylko samotnego Nimitza. Może nie torpedy a to rozwiązanie może mogło by się przydać do symulacji np Cruise'ów czy Harpon'ów. Ot tak pomarzyć zawsze można ;)
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Zacznę od Kuril Kimono, scenariusz jest ciekawy ze względu na nową, dużą mapę.
W przypadku poprzednich scenariuszy w zasadzie zgadzam się wnioskami Rudel'a, więc nie warto się rozpisywać.
Tradycyjnie, od siebie dodam tylko ze proponuje włączyć opcje "Ports don't behave as Supply Hexes" (opcjonalnie również "Ports don't allow deploying naval units").


15. Kuril Kimono

Olbrzymi rozmiar mapy sprawia ze pewne aspekty rozgrywki stają się bardziej interesujące.

Przede wszystkim na mapie jest dość miejsca na naprawdę spore floty, a ze względu na odległości miedzy lądowiskami lotniskowce zyskują olbrzymie znaczenie.

Samoloty zwiadowcze, nawet z dodatkami, mają spory roboty z odkryciem nawet najbliższego terenu, a na mapie pozostaje mnóstwo czarnych plan, przez które z łatwością może przemknąć spory desant albo kontratak. 
Desant spadochronowy na południu zupełnie mnie zaskoczył, nie wykryłem ze się zbliża. Gdyby nie oporność AI w zrzutach spadochronowych miałbym spory problem.

Najbardziej miodne stały się operacje spadochronowe, dotarcie na drugi koniec mapy ze spadochroniarzami stało się naprawdę istotną częścią rozgrywki. 
W przyszłości rozważałbym znaczne zwiększenie liczby dostępnych na dużych mapach ilość transportów powietrznych.



OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 150mm Taisho 4
3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:70
5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Soryu
6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:55
7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-II KAI
8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:66
9   Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:66
11   Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Mogami CA
12   Burma , #11 , Brilliant Victory , score:68
13   Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Type 1 Chi-He
14   Sri Lanka , #13 , Brilliant Victory , score:64
15   Kuril Kimono , #14 , Brilliant Victory , score:72
--
Campaign score: 968  *  Average: 64

..
Current scenario: Kuril Kimono,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 480
Army cost: 44241 , Current prestige is 635
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, Malaysia , cap disabled, 19 turns prestige: 215
if V : +1000, Malaysia , cap disabled, 22 turns prestige: 215
if TV: +500, Malaysia , cap disabled, 25 turns prestige: 215
if Ls: +0, Malaysia , cap disabled, 25 turns prestige: 215

Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /I , 5 bars , 875 exp , Japan , 10/10 , Overwhelming Attack  , 30 kill , 600 pp - U:001
*  SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /I , 5 bars , 599 exp , Japan , 10/10 , Extended Front  , 26 kill , 0 pp - U:002
*  Sappers , Isuzu Type 94 , 1st Sappers , 5 bars , 515 exp , Japan , 8/10 , 12 kill , 0 pp - U:003  [+14 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /II , 5 bars , 555 exp , Japan , 10/10 , Determined Defense  , 17 kill , 0 pp - U:005  [+5 exp]
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 , 1st Engineer , 5 bars , 694 exp , Japan , 10/10 , Resilience  , 17 kill , 0 pp - U:008
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /II , 5 bars , 510 exp , Japan , 10/10 , First Strike  , 19 kill , 600 pp - U:024
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /III , 2 bars , 233 exp , Japan , 9/10 , 13 kill , 600 pp - U:025  [+18 exp]
Paratroopers , 1st Airborne /I , 0 bars , 14 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 204 pp - U:051  [+14 exp]
Paratroopers , 1st Airborne /II , 1 bars , 170 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:052  [+36 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha , 1st Tank /I , 5 bars , 584 exp , Japan , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , Recon, 22 kill , 0 pp - U:006  [+6 exp]
Type 95 Ha-Go , 1st Tank /II , 3 bars , 345 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 276 pp - U:022
Type 95 Ha-Go , 1st Tank /III , 2 bars , 209 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 276 pp - U:023
+  Type 1 Chi-He , 1st Tank /IV , 0 bars , 49 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:053  [+4 exp]

Rozpoznanie
*  Aikoku , 1st Recon , 3 bars , 340 exp , Japan , 10/10 , Combat Support  , Recon, 9 kill , 0 pp - U:009

Artyleria
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /I , 3 bars , 397 exp , Japan , 13/10 , 6 kill , 0 pp - U:004
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /II , 4 bars , 497 exp , Japan , 14/10 , Infiltration Tactics  , 11 kill , 0 pp - U:007
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /III , 2 bars , 293 exp , Japan , 12/10 , 7 kill , 720 pp - U:012
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /IV , 2 bars , 275 exp , Japan , 12/10 , 11 kill , 720 pp - U:013
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /I , 4 bars , 480 exp , Japan , 14/10 , Overwhelming Attack  , 17 kill , 1243 pp - U:020
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /II , 3 bars , 360 exp , Japan , 13/10 , Aggressive Attack  , 9 kill , 1154 pp - U:021
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /III , 0 bars , 46 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:029  [+2 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /IV , 1 bars , 126 exp , Japan , 11/10 , 3 kill , 660 pp - U:030  [+4 exp]

Obrona plot.
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /I , 0 bars , 3 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 480 pp - U:046  [+3 exp]
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /II , 0 bars , 5 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 480 pp - U:050  [+5 exp]

Myśliwiec
+  A6M2 Zero , 1st Fighter , 5 bars , 684 exp , Japan , 10/10 , Combat Support  , Special Munition, 16 kill , 0 pp - U:011  [+58 exp]
A6M2 Zero , 2nd Fighter , 5 bars , 758 exp , Japan , 7/10 , Fire Discipline  , Special Munition, 13 kill , 516 pp - U:015  [+63 exp]
A6M2 Zero , 3rd Fighter , 5 bars , 883 exp , Japan , 9/10 , All Weather Combat  , Special Munition, 15 kill , 516 pp - U:016  [+28 exp]
A6M2 Zero , 4th Fighter , 5 bars , 602 exp , Japan , 5/10 , Special Munition, 14 kill , 516 pp - U:026  [+12 exp]
A6M2 Zero , 5th Fighter , 5 bars , 992 exp , Japan , 9/10 , Devastating Fire  , Special Munition, Support, 20 kill , 516 pp - U:027  [+90 exp]
+  A6M2 Zero , 6th Fighter , 3 bars , 341 exp , Japan , 8/10 , Special Munition, 5 kill , 0 pp - U:035  [+56 exp]
A6M2 Zero (CV), 7th Fighter , 2 bars , 293 exp , Japan , 9/10 , Special Munition, 7 kill , 516 pp - U:043  [+39 exp]
A6M2 Zero , 8th Fighter , 2 bars , 202 exp , Japan , 8/10 , Special Munition, 7 kill , 516 pp - U:044  [+57 exp]

Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val (CV), 1st Attack , 5 bars , 962 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 18 kill , 432 pp - U:014  [+76 exp]
Aichi D3A1 Val (CV), 2nd Attack , 5 bars , 774 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 11 kill , 432 pp - U:017  [+76 exp]
Aichi D3A1 Val (CV), 3rd Attack , 5 bars , 613 exp , Japan , 10/10 , Skilled Ground Attack  , Support, Special Munition, 16 kill , 432 pp - U:031  [+59 exp]
Aichi D3A1 Val , 4th Attack , 5 bars , 747 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 12 kill , 432 pp - U:032  [+90 exp]
Kawanishi E7K , 1st Air Recon , 1 bars , 108 exp , Japan , 6/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:033  [+8 exp]
Kawanishi E7K , 2nd Air Recon , 1 bars , 172 exp , Japan , 10/10 , Recon, 2 kill , 252 pp - U:034  [+12 exp]
B5N Kate (CV), 5th Attack , 4 bars , 445 exp , Japan , 7/10 , Support, Special Munition, 10 kill , 552 pp - U:036  [+38 exp]
B5N Kate (CV), 6th Attack , 4 bars , 459 exp , Japan , 9/10 , Support, Special Munition, 10 kill , 552 pp - U:037  [+32 exp]
B5N Kate , 7th Attack , 4 bars , 471 exp , Japan , 7/10 , Support, Special Munition, 2 kill , 552 pp - U:038  [+116 exp]
B5N Kate (CV), 8th Attack , 4 bars , 434 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 5 kill , 552 pp - U:039  [+46 exp]
Kawanishi H6K , 3rd Air Recon , 4 bars , 430 exp , Japan , 10/10 , Recon, Support, 6 kill , 420 pp - U:041  [+61 exp]
Kawanishi H6K , 4th Air Recon , 2 bars , 283 exp , Japan , 10/10 , Recon, Support, 5 kill , 420 pp - U:042  [+26 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki , IJN Fubuki , 4 bars , 440 exp , Japan , 9/10 , 12 kill , 0 pp - U:010  [+14 exp]

Pancernik
Nagato (Planes:0/1), IJN Nagato , 4 bars , 408 exp , Japan , 10/10 , 22 kill , 2580 pp - U:018  [+19 exp]
Nagato (Planes:0/1), IJN Mutsu , 4 bars , 424 exp , Japan , 10/10 , 18 kill , 2580 pp - U:019  [+26 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kongo , 1 bars , 175 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 2508 pp - U:045  [+22 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Hiei , 1 bars , 183 exp , Japan , 10/10 , 13 kill , 2508 pp - U:047  [+24 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kirishima , 1 bars , 122 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 2508 pp - U:048  [+36 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Haruna , 1 bars , 187 exp , Japan , 8/10 , 8 kill , 2508 pp - U:049  [+58 exp]
Fuso (Planes:0/1), IJN Fuso , 0 bars , 82 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 2496 pp - U:107  [+82 exp]
Fuso (Planes:0/1), IJN Yamashiro , 0 bars , 25 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 2496 pp - U:108  [+25 exp]

Lotniskowiec
Akagi (Planes:4/6), IJN Akagi , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:028
Seaplane Tender (Planes:0/2), IJN Akitsushima , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:040
Kaga (Planes:3/6), IJN Kaga  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2832 pp - U:109

Player 1 : Japan
Killed: INF:237  TNK:26   RCN:26   AT:7    FLAK:27   FORT:38   ATY:61   AD:22   FTR:42   TB:21   LB:1    SUB:5    DD:36   BS:3    CRs:18     Total: 570
Lost  :   Total: 0

BV 15
V   0
TV  0
L   0
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Waldzios

16. Malaysia

Scenariusz ma potencjał, ale teren na mapie wymaga dopracowania. W kilku miejscach teren nie pokrywa się widokiem na ekranie (szczególnie uciążliwe w przypadku dróg), a przejście morskie na południu sprawia kiepskie wrażenie.
Proponowałbym całkowicie zamknąć południowe przejście, ewentualnie ustawić w przesmyku teren shallow water (przepuścić tylko niszczyciele i transporty).



OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 150mm Taisho 4
3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:70
5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Soryu
6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:55
7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-II KAI
8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:66
9   Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:66
11   Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Mogami CA
12   Burma , #11 , Brilliant Victory , score:68
13   Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Type 1 Chi-He
14   Sri Lanka , #13 , Brilliant Victory , score:64
15   Kuril Kimono , #14 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: Shokaku
16   Malaysia , #15 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 1028  *  Average: 64

..
Current scenario: Malaysia,  VH prestige is 600 ,  All map prestige is: 1960
Army cost: 48441 , Current prestige is 2319
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Defensive
if BV: +1200, Singapore , cap disabled, 16 turns prestige: 240
if V : +600, Singapore , cap disabled, 16 turns prestige: 240
if TV: +200, Singapore , cap disabled, 16 turns prestige: 240
if Ls: +0, Singapore , cap disabled, 16 turns prestige: 240

Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /I , 5 bars , 875 exp , Japan , 10/10 , Overwhelming Attack  , 30 kill , 600 pp - U:001
*  SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /I , 5 bars , 621 exp , Japan , 2/10 , Extended Front  , 27 kill , 0 pp - U:002  [+22 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 94 , 1st Sappers , 5 bars , 515 exp , Japan , 10/10 , 12 kill , 0 pp - U:003
*  SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /II , 5 bars , 581 exp , Japan , 10/10 , Determined Defense  , 19 kill , 0 pp - U:005  [+26 exp]
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 , 1st Engineer , 5 bars , 694 exp , Japan , 10/10 , Resilience  , 17 kill , 0 pp - U:008
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /II , 5 bars , 510 exp , Japan , 10/10 , First Strike  , 19 kill , 600 pp - U:024
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /III , 2 bars , 261 exp , Japan , 8/10 , 15 kill , 600 pp - U:025  [+28 exp]
Paratroopers , 1st Airborne /I , 0 bars , 37 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 204 pp - U:051  [+23 exp]
Paratroopers , 1st Airborne /II , 1 bars , 170 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:052

Czołg
*  Type 1 Chi-He , 1st Tank /I , 5 bars , 588 exp , Japan , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , Recon, 22 kill , 0 pp - U:006  [+4 exp]
Type 1 Chi-He , 1st Tank /II , 3 bars , 399 exp , Japan , 9/10 , 10 kill , 372 pp - U:022  [+54 exp]
Type 1 Chi-He , 1st Tank /III , 2 bars , 216 exp , Japan , 9/10 , 7 kill , 372 pp - U:023  [+7 exp]
+  Type 1 Chi-He , 1st Tank /IV , 1 bars , 101 exp , Japan , 2/10 , 3 kill , 0 pp - U:053  [+52 exp]

Rozpoznanie
*  Aikoku , 1st Recon , 3 bars , 340 exp , Japan , 10/10 , Combat Support  , Recon, 9 kill , 0 pp - U:009

Artyleria
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /I , 4 bars , 432 exp , Japan , 13/10 , 7 kill , 0 pp - U:004  [+35 exp]
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /II , 5 bars , 526 exp , Japan , 14/10 , Infiltration Tactics  , 13 kill , 0 pp - U:007  [+29 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /III , 3 bars , 309 exp , Japan , 12/10 , 9 kill , 720 pp - U:012  [+16 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /IV , 2 bars , 282 exp , Japan , 12/10 , 11 kill , 720 pp - U:013  [+7 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /I , 5 bars , 507 exp , Japan , 14/10 , Overwhelming Attack  , 17 kill , 1243 pp - U:020  [+27 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /II , 3 bars , 382 exp , Japan , 13/10 , Aggressive Attack  , 11 kill , 1154 pp - U:021  [+22 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /III , 0 bars , 49 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:029  [+3 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /IV , 1 bars , 126 exp , Japan , 11/10 , 3 kill , 660 pp - U:030

Obrona plot.
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /I , 0 bars , 3 exp , Japan , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 480 pp - U:046
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /II , 0 bars , 14 exp , Japan , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 480 pp - U:050  [+9 exp]

Myśliwiec
+  A6M2 Zero , 1st Fighter , 5 bars , 705 exp , Japan , 10/10 , Combat Support  , Special Munition, 17 kill , 0 pp - U:011  [+21 exp]
A6M2 Zero , 2nd Fighter , 5 bars , 818 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline  , Special Munition, 15 kill , 516 pp - U:015  [+60 exp]
A6M2 Zero , 3rd Fighter , 5 bars , 979 exp , Japan , 5/10 , All Weather Combat  , Special Munition, 15 kill , 516 pp - U:016  [+96 exp]
A6M2 Zero , 4th Fighter , 5 bars , 656 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, 16 kill , 516 pp - U:026  [+54 exp]
A6M2 Zero , 5th Fighter , 5 bars , 1136 exp , Japan , 9/10 , Devastating Fire  , Special Munition, Support, 22 kill , 516 pp - U:027  [+144 exp]
+  A6M2 Zero , 6th Fighter , 4 bars , 427 exp , Japan , 5/10 , Special Munition, 7 kill , 0 pp - U:035  [+86 exp]
A6M2 Zero , 7th Fighter , 3 bars , 371 exp , Japan , 6/10 , Special Munition, 9 kill , 516 pp - U:043  [+78 exp]
A6M2 Zero , 8th Fighter , 3 bars , 303 exp , Japan , 6/10 , Special Munition, 8 kill , 516 pp - U:044  [+101 exp]

Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val , 1st Attack , 5 bars , 1068 exp , Japan , 8/10 , Support, 19 kill , 432 pp - U:014  [+106 exp]
Aichi D3A1 Val (CV), 2nd Attack , 5 bars , 887 exp , Japan , 9/10 , Support, 11 kill , 432 pp - U:017  [+113 exp]
Aichi D3A1 Val (CV), 3rd Attack , 5 bars , 676 exp , Japan , 7/10 , Skilled Ground Attack  , Support, 18 kill , 432 pp - U:031  [+63 exp]
Aichi D3A1 Val , 4th Attack , 5 bars , 858 exp , Japan , 9/10 , Support, 12 kill , 432 pp - U:032  [+111 exp]
Mitsubishi F1M Pete , 1st Air Recon , 1 bars , 159 exp , Japan , 6/10 , Recon, 2 kill , 276 pp - U:033  [+51 exp]
Mitsubishi F1M Pete , 2nd Air Recon , 1 bars , 182 exp , Japan , 8/10 , Recon, 3 kill , 276 pp - U:034  [+10 exp]
B5N Kate (t) , 5th Attack , 4 bars , 470 exp , Japan , 10/10 , Support, 11 kill , 552 pp - U:036  [+25 exp]
B5N Kate (t) , 6th Attack , 4 bars , 494 exp , Japan , 10/10 , Support, 10 kill , 552 pp - U:037  [+35 exp]
B5N Kate (t) , 7th Attack , 4 bars , 499 exp , Japan , 10/10 , Support, 4 kill , 552 pp - U:038  [+28 exp]
B5N Kate (t) , 8th Attack , 4 bars , 457 exp , Japan , 10/10 , Support, 6 kill , 552 pp - U:039  [+23 exp]
Kawanishi H6K , 3rd Air Recon , 5 bars , 525 exp , Japan , 10/10 , Recon, Support, 6 kill , 420 pp - U:041  [+95 exp]
Kawanishi H6K , 4th Air Recon , 3 bars , 340 exp , Japan , 9/10 , Recon, Support, 6 kill , 420 pp - U:042  [+57 exp]
G4M Betty , 9th Attack , 0 bars , 40 exp , Japan , 9/10 , Support, 2 kill , 756 pp - U:057  [+40 exp]
G4M Betty , 10th Attack , 0 bars , 56 exp , Japan , 10/10 , Support, 0 kill , 756 pp - U:112  [+56 exp]
G4M Betty , 11th Attack , 0 bars , 36 exp , Japan , 10/10 , Support, 1 kill , 756 pp - U:113  [+36 exp]
G4M Betty , 12th Attack , 1 bars , 109 exp , Japan , 9/10 , Support, 2 kill , 756 pp - U:114  [+109 exp]
Ki-46 Dinah , 5th Air Recon , 0 bars , 2 exp , Japan , 9/10 , Recon, 0 kill , 468 pp - U:115  [+2 exp]
Ki-46 Dinah , 6th Air Recon , 0 bars , 24 exp , Japan , 3/10 , Recon, 1 kill , 468 pp - U:116  [+24 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki , IJN Fubuki , 4 bars , 466 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:010  [+26 exp]

Pancernik
Nagato (Planes:0/1), IJN Nagato , 4 bars , 440 exp , Japan , 10/10 , 26 kill , 2580 pp - U:018  [+32 exp]
Nagato (Planes:0/1), IJN Mutsu , 4 bars , 436 exp , Japan , 10/10 , 20 kill , 2580 pp - U:019  [+12 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kongo , 2 bars , 221 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 2508 pp - U:045  [+46 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Hiei , 2 bars , 205 exp , Japan , 10/10 , 15 kill , 2508 pp - U:047  [+22 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kirishima , 1 bars , 138 exp , Japan , 9/10 , 10 kill , 2508 pp - U:048  [+16 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Haruna , 2 bars , 204 exp , Japan , 10/10 , 12 kill , 2508 pp - U:049  [+17 exp]
Fuso (Planes:0/1), IJN Fuso , 0 bars , 94 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 2496 pp - U:054  [+12 exp]
Fuso (Planes:0/1), IJN Yamashiro , 0 bars , 30 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 2496 pp - U:055  [+5 exp]

Lotniskowiec
Seaplane Tender (Planes:0/2), IJN Akitsushima , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:028
Akagi (Planes:2/6), IJN Akagi , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:040
Kaga (Planes:0/6), IJN Kaga  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2832 pp - U:056

Player 1 : Japan
Killed: INF:255  TNK:27   RCN:33   AT:7    FLAK:32   FORT:45   ATY:69   AD:27   FTR:46   TB:24   LB:1    SUB:5    DD:39   BS:3    CRs:18     Total: 631
Lost  :   Total: 0

BV 16
V   0
TV  0
L   0
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatProponowałbym całkowicie zamknąć południowe przejście, ewentualnie ustawić w przesmyku teren shallow water (przepuścić tylko niszczyciele i transporty).

Nie to trzeba zamknąć, bo przecież nie przepłyniesz transportem przez nie zdobyty jeszcze Singapur.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

CytatNajbardziej miodne stały się operacje spadochronowe, dotarcie na drugi koniec mapy ze spadochroniarzami stało się naprawdę istotną częścią rozgrywki.
W przyszłości rozważałbym znaczne zwiększenie liczby dostępnych na dużych mapach ilość transportów powietrznych.

Ba, a ma ktoś w ogóle jakieś dane o japońskich spadochroniarzach? Tych z Armii i tych z Floty?
Bo z tego co ja czytam, to zaczęli się operacyjnie pojawiać jakoś tak w okolicach 41-42, więc to późno raczej.....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Luty 14, 2015, 02:43:04 PM
Ba, a ma ktoś w ogóle jakieś dane o japońskich spadochroniarzach? Tych z Armii i tych z Floty?
Bo z tego co ja czytam, to zaczęli się operacyjnie pojawiać jakoś tak w okolicach 41-42, więc to późno raczej.....
Raczej nie ma tego wiele.

We flocie spadochroniarze wchodzili w skład jednostek Rikusentai (SNLF), pierwsza jednostka zorganizowana we wrześniu 1941 (1st Yokosuka SNLF), pierwszy raz użyci w bitwie o Manado, 11 stycznia 1942.

W armii były to jednostki Teishin Shudan, pierwszy pułk (rozmiaru batalionu, 700 osób) sformowany w grudniu 1941 , pierwszy raz użyci bojowo w bitwie o Palembang, 14 lutego 1942.

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

No właśnie - nie ma czym szaleć.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

 Rabaul

Spadochroniarze kwiat mojej armii >:D, Mapa duża, scenariusz z ogromnym potencjałem. Dzieje się dużo od początku. Decyzje odnośnie sił lądowych trzeba podjąć w 1 turze jednak realizacja ich następuje 3-4 tury później :o. A sytuacja na lądzie zmienia się błyskawicznie. Partyzanci to skaranie Boskie ;D. Walki w junglii koszmar logistyczny ::). Coś wykryć w lesie niełatwo oj niełatwo. W rezultacie grupy bojowe toczą walki w odosobnieniu bez łączności ze sobą. W powietrzu mniej nerwowo na morzu też choć może być nerwowo zależy od taktyki ;D

OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 150mm Type 96 How
3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
9   Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Mogami CA
11   Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: Ki-48 Lili
12   Burma , #11 , Brilliant Victory , score:55
13   Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Type 1 Chi-He
14   Sri Lanka , #13 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Aichi E13A Jake
15   Kuril Kimono , #14 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Shokaku
16   Malaysia , #15 , Brilliant Victory , score:53
17   Singapore , #16 , Brilliant Victory , score:64
18   Boungaville , #17 , Brilliant Victory , score:50
19   Kokodaaa!  , #18 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ise 43
20   Rabaul , #19 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 1127  *  Average: 56

..
Current scenario: Rabaul,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 43865 , Current prestige is 996
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Aggressive
if BV: +4500, Leyte , cap disabled, 22 turns prestige: 525
if V : +2850, Leyte , cap disabled, 25 turns prestige: 525
if TV: +1700, Leyte , cap disabled, 20 turns prestige: 525
if Ls: +0, Leyte , cap disabled, 20 turns prestige: 525

Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 701 exp , Japan , 10/10 , 38 kill , 600 pp - U:001
*  SNLF 41 , Isuzu Type 97 , Yokosuki , 5 bars , 890 exp , Japan , 13/10 , Influence  , 32 kill , 0 pp - U:003  [+12 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 5 bars , 568 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:004
*  SNLF 41 , Isuzu Type 97 , Kure , 5 bars , 672 exp , Japan , 9/10 , Street Fighter  , 21 kill , 0 pp - U:008  [+9 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 687 exp , Japan , 9/10 , Fire Discipline  , 28 kill , 600 pp - U:019  [+12 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 702 exp , Japan , 10/10 , Superior Maneuver  , 20 kill , 600 pp - U:030  [+15 exp]
Navy Paratroopers ,  , 1 bars , 156 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 204 pp - U:036  [+1 exp]
Navy Paratroopers ,  , 2 bars , 254 exp , Japan , 8/10 , 5 kill , 204 pp - U:040  [+54 exp]
Paratroopers ,  , 4 bars , 476 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 204 pp - U:047

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 5 bars , 790 exp , Japan , 10/10 , Resilience  , 33 kill , 0 pp - U:006  [+10 exp]
Type 95 Ha-Go ,  , 5 bars , 712 exp , Japan , 9/10 , Combat Support  , 27 kill , 276 pp - U:013  [+22 exp]
Type 95 Ha-Go ,  , 5 bars , 743 exp , Japan , 10/10 , 26 kill , 276 pp - U:018
Type 97 Chi-Ha ,  , 2 bars , 288 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 288 pp - U:031
+  Type 1 Chi-He ,  , 1 bars , 136 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:051

Rozpoznanie
*  Aikoku ,  , 5 bars , 791 exp , Japan , 10/10 , Resilience  , 15 kill , 0 pp - U:009
Aikoku ,  , 2 bars , 241 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 216 pp - U:039

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 860 exp , Japan , 10/10 , 15 kill , 0 pp - U:005  [+60 exp]
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 884 exp , Japan , 15/10 , 18 kill , 0 pp - U:007  [+39 exp]
240mm Type 96 , Type 95 Ho Fu ,  , 5 bars , 549 exp , Japan , 15/10 , Infiltration Tactics  , 14 kill , 1458 pp - U:012  [+24 exp]
+  150mm Type 96 How , Wagon ,  , 4 bars , 415 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:014
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 782 exp , Japan , 10/10 , 12 kill , 420 pp - U:017  [+9 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 3 bars , 340 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 888 pp - U:032  [+12 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 126 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 600 pp - U:048  [+26 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 173 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 600 pp - U:049  [+3 exp]
+  305mm Type 7 long , Type 95 Ho Fu ,  , 0 bars , 53 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:065

Obrona plot.
75mm Type 88 , Wagon ,  , 1 bars , 134 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 288 pp - U:024

Myśliwiec
+  A6M3 Zero , CFU Akagi , 5 bars , 691 exp , Japan , 9/10 , 18 kill , 0 pp - U:011  [+71 exp]
A6M3 Zero , CFU Akagi , 5 bars , 969 exp , Japan , 12/10 , Influence  , 20 kill , 633 pp - U:015  [+73 exp]
A6M3 Zero , CFU Shokaku , 5 bars , 840 exp , Japan , 13/10 , 23 kill , 686 pp - U:016  [+69 exp]
+  A6M3 Zero (CV), CFU Shokaku , 5 bars , 923 exp , Japan , 6/10 , Devastating Fire  , 23 kill , 0 pp - U:022  [+48 exp]
+  A6M2 Zero ,  , 4 bars , 453 exp , Japan , 9/10 , 11 kill , 0 pp - U:027  [+34 exp]
A6M2 Zero ,  , 0 bars , 79 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 516 pp - U:058
A6M2 Zero ,  , 0 bars , 22 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 516 pp - U:061
A6M2 Zero ,  , 0 bars , 21 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 516 pp - U:062

Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val , CBU Akagi , 5 bars , 1827 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline  , 20 kill , 432 pp - U:002  [+105 exp]
Aichi D3A1 Val , CBU Akagi , 5 bars , 857 exp , Japan , 15/10 , 8 kill , 648 pp - U:025  [+145 exp]
Aichi D3A1 Val , CBU Shokaku , 5 bars , 517 exp , Japan , 5/10 , 6 kill , 432 pp - U:028  [+78 exp]
B5N Kate (t) , CAU Akagi , 5 bars , 739 exp , Japan , 9/10 , Determined Defense  , 5 kill , 552 pp - U:034  [+134 exp]
B5N Kate , CAU Akagi , 5 bars , 529 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 552 pp - U:035  [+27 exp]
Kawanishi E7K , CRG Mutsu , 0 bars , 64 exp , Japan , 9/10 , Recon, 2 kill , 252 pp - U:038  [+17 exp]
Kawanishi H6K , LRRU Nisshin , 2 bars , 210 exp , Japan , 10/10 , Recon, 2 kill , 420 pp - U:042  [+67 exp]
Kawanishi H6K , LRAU Nisshin , 1 bars , 157 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:043  [+35 exp]
+  B5N Kate , CAU Shokaku , 5 bars , 595 exp , Japan , 10/10 , 12 kill , 0 pp - U:044  [+48 exp]
B5N Kate (t) ,  , 3 bars , 342 exp , Japan , 9/10 , 4 kill , 552 pp - U:055  [+41 exp]
Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 165 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 432 pp - U:057  [+9 exp]
Ki-46 Dinah ,  , 0 bars , 22 exp , Japan , 4/10 , Recon, 0 kill , 468 pp - U:059  [+12 exp]
Aichi E13A Jake (CV),  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 264 pp - U:063
Kawanishi E7K (CV),  , 0 bars , 8 exp , Japan , 7/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:064  [+6 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki ,  , 5 bars , 665 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 20 kill , 0 pp - U:010
Wakatake ,  , 5 bars , 614 exp , Japan , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 12 kill , 1164 pp - U:026  [+33 exp]
Asashio , Nowaki , 1 bars , 189 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 1368 pp - U:046  [+19 exp]
Asashio , Maikaze , 2 bars , 218 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 1368 pp - U:050  [+27 exp]

Pancernik
Yamato  (Planes:1/1),  , 5 bars , 931 exp , Japan , 8/10 , Devastating Fire  , 56 kill , 2952 pp - U:020  [+112 exp]
Kongo (Planes:1/1),  , 5 bars , 559 exp , Japan , 8/10 , 38 kill , 2508 pp - U:029  [+35 exp]
Fuso (Planes:0/1),  , 2 bars , 283 exp , Japan , 10/10 , 17 kill , 2496 pp - U:045  [+40 exp]
Nagato (Planes:0/1), Mutsu , 1 bars , 185 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 2580 pp - U:053  [+30 exp]
Kongo (Planes:0/1),  , 0 bars , 53 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 2508 pp - U:060  [+17 exp]
+  Ise 43 (Planes:1/2),  , 0 bars , 43 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:066  [+43 exp]

Lotniskowiec
Seaplane Tender (Planes:0/2), Nisshin , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:021
Akagi (Planes:0/6),  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:037
+  Shokaku (Planes:0/5),  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:056

Krążownik
Myoko CA (Planes:0/1),  , 5 bars , 517 exp , Japan , 10/10 , 36 kill , 2436 pp - U:023  [+32 exp]
Myoko CA (Planes:0/1), Nachi CA , 4 bars , 485 exp , Japan , 10/10 , 22 kill , 2436 pp - U:033  [+34 exp]
+  Mogami CA (Planes:0/1),  , 3 bars , 337 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:041  [+16 exp]
Nagara CL (Planes:0/1),  , 2 bars , 219 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 1752 pp - U:054  [+36 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:334  TNK:31   RCN:32   AT:13   FLAK:37   FORT:57   ATY:95   AD:35   FTR:54   TB:33   LB:1    SUB:5    DD:57   BS:7    CRs:28     Total: 819
Lost  : INF:10   TNK:1    ATY:1    AD:2    FTR:1    TB:7      Total: 22

BV 20
V   0
TV  0
L   0
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni