Kampania G35 "Delta Force"

Zaczęty przez Gustlik, Maj 10, 2015, 09:16:11 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

CytatJaki teren może blokować? Jak to wygląda technicznie?

Taki jak przy jednostkach lądowych kiedy przez FOREST, CITY, MOUNTAIN czy BOCAGE nie strzelisz

CytatA takie jeszcze małe pytanie, czy ktoś używa lub używał uzbrojonej wersji Herculesa - mianowicie AC-130H lub AC-130U?

Używałem i nawet potrafił namieszać, zwłaszcza, że mając działo na pokładzie daje z powietrza wsparcie z paru heksów. Bezcenne.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

connor71

Cytat: Gustlik w Kwiecień 11, 2019, 09:47:31 AM

CytatA takie jeszcze małe pytanie, czy ktoś używa lub używał uzbrojonej wersji Herculesa - mianowicie AC-130H lub AC-130U?

Używałem i nawet potrafił namieszać, zwłaszcza, że mając działo na pokładzie daje z powietrza wsparcie z paru heksów. Bezcenne.
Potwierdzam, fajnie są oddane w grze możliwości tych samolotów. Są drogie, ale jeżeli gramy na wyższym poziomie prestiżu, to warto.

Mario

Również uważam, że są przydatne-ale dosyć drogie. Ponadto trzeba uważać w niektórych kampaniach  na zestawy  pelot.  dalekiego zasięgu ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gvozdika

Cytat: Gustlik
Taki jak przy jednostkach lądowych kiedy przez FOREST, CITY, MOUNTAIN czy BOCAGE nie strzelisz

Jednak mimo wszystko w misji Afganistan mogą razić jednostki wroga w górach, tam gdzie są te dwa VH do zdobycia. Jeszcze jedna misja mi została do Phenian i będę mógł się temu przyjrzeć.

Waldzios

Cytat: Gvozdika w Kwiecień 11, 2019, 05:00:02 PM
Jednak mimo wszystko w misji Afganistan mogą razić jednostki wroga w górach, tam gdzie są te dwa VH do zdobycia. Jeszcze jedna misja mi została do Phenian i będę mógł się temu przyjrzeć.
Już to tłumaczyłem. Wszystko zależy od opcji 'Extended naval rules'.
Jeśli jest włączona w scenariuszu, to okręty podwodne są ograniczone przez LOF (line of fire).
Jeśli nie jest wyłączona, to okręty podwodne strzelają bez ograniczeń, ale jednocześnie są łatwym celem dla niszczycieli.

Najwidoczniej scenariusze mają różne ustawienia.
Specjalnie sprawdziłem. 'Afganistan' ma 'Extended naval rules' wyłączone, a 'Phenian' włączone, więc wszystko się zgadza.

Najwidoczniej, Gustlik nie przejmował się tą opcją w scenariuszach gdzie domyślnie nie ma możliwości wystawiania okrętów.

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gvozdika

Ah i wszystko jasne, dzięki :) wybacz, nie pomyślałem by sprawdzić ustawienia tych scenariuszy...

Waldzios

Dobra i zła wiadomość w kwestii OP.

Dobra wiadomości jest taka, że Luis dodał dodatkową opcje 'Subs don't require DLOF'.

Wypróbowałem wersje testową i rakietowe OP wydają się działać jak należy.

Zła wiadomość jest taka, że ostanie zmiany w Suite (włączając powyższą opcje) zmieniły nieco strukturę plików.
W efekcie pliki zapisane w nowych wersjach Suite nie są w pełni kompatybilne z starymi wersjami silnika.
Wobec tego, nie można przygotować nowej wersji kampanii (z nową opcją), dopóki Luis nie opublikuje nowego silnika obsługującego nową strukturę plików  (obiecał zaktualizować również wersje OpenGenDD ).

Czyli możemy przyjąć że opcja już w grze jest, ale trochę potrwa zanim wykorzystamy ją praktycznie.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Ale jak już będzie, to i tak trzeba będzie ją "wklikać" do wszystkich scenariuszy, w których będziemy chcieli ją mieć, a Kowdar w konsekwencji będzie musiał uploadować, uaktualnione kampania - prawda?  ;)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gvozdika

Co tam, poczeka się :P

Jeszcze widzę po lewej, że jest także kolejna nowa opcja - Allow hangars for ground units. Na logikę to pewnie będzie doczytać piechoty w BWP. Ale czy też np. poduszkowców desantowych?

CytatZła wiadomość jest taka, że ostanie zmiany w Suite (włączając powyższą opcje) zmieniły nieco strukturę plików.

To są jeszcze jakieś inne zmiany?

Waldzios

Cytat: Gustlik w Kwiecień 13, 2019, 10:05:37 PM
Ale jak już będzie, to i tak trzeba będzie ją "wklikać" do wszystkich scenariuszy, w których będziemy chcieli ją mieć, a Kowdar w konsekwencji będzie musiał uploadować, uaktualnione kampania - prawda?  ;)
Tak. Dlatego pisałem, że efekty nie pojawią się prędko.
Najpierw Luis musi opublikować "oficjalną" wersje (włącznie z nowym OpenGenDD). Potem Kowdar musi opublikować nową instalkę, żeby wszyscy mieli to samo.
Dopiero wtedy będziemy mogli myśleć o używaniu nowych wersji Suite. Inaczej tego nie ogarniemy.


GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatAle czy też np. poduszkowców desantowych?

Eksperymentowałem nieco z poduszkowcami desantowymi i wypadają bardzo obiecująco. Niemniej, póki co, są nieco zbyt "dobre".
Trzeba im nieco ukrócić mobilność bo śmigają na prawo i lewo.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gvozdika

BTW, gram na modyfikatorze prestiżu 300% i właśnie skończyłem już misję Kim is coming. Oto mój skład dotychczasowej armii, na żółto oznaczyłem liderów. Co powiecie, co myślicie? Jeszcze mam do wydania dodatkowo 3354 prestiżu, jak by co.

Cytat: SKŁAD ARMII Piechota
*  Delta 2010 , GMV (Humvee) ,  , 5 bars , 579 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 26 kill , 0 pp - U:001
*  Delta 2010 , GMV (Humvee) ,  , 5 bars , 573 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 32 kill , 0 pp - U:002
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) ,  , 5 bars , 648 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 24 kill , 0 pp - U:005
Air Cavalry 2010 , Stryker ,  , 3 bars , 316 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 948 pp - U:012
Air Cavalry 2010 , Stryker ,  , 2 bars , 269 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 948 pp - U:013
Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 234 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 648 pp - U:016
Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 288 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 648 pp - U:021
Infantry 2010 ,  , 1 bars , 195 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:025

Czołg
M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 670 exp , USA , 10/10 , Overwatch  , 83 kill , 1320 pp - U:006
M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 336 exp , USA , 10/10 , 21 kill , 1320 pp - U:020
M2A3 ODS SA (Planes:0/1),  , 2 bars , 218 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 564 pp - U:024

Rozpoznanie
M3A3 Bradley ,  , 2 bars , 245 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 6 kill , 588 pp - U:011

Artyleria
M109A6 Paladin (RAP) ,  , 4 bars , 464 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 9 kill , 984 pp - U:007
MGM-140 ATACMS ,  , 2 bars , 279 exp , USA , 10/10 ,   Support, 7 kill , 1632 pp - U:014
M109A6 Paladin (RAP) ,  , 3 bars , 316 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 5 kill , 984 pp - U:015
M109A6 Paladin (RAP) ,  , 2 bars , 206 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:023

Obrona plot.
MIM-104D Patriot ,  , 1 bars , 162 exp , USA , 10/10 ,   Support, 2 kill , 1404 pp - U:018
MIM-104D Patriot ,  , 1 bars , 185 exp , USA , 10/10 ,   Support, 3 kill , 1404 pp - U:019

Myśliwiec
+  F/A-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 552 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 12 kill , 0 pp - U:009
+  F-22 Raptor ,  , 2 bars , 288 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:017

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow ,  , 4 bars , 458 exp , USA , 10/10 , Resilience  ,   Support, 16 kill , 0 pp - U:003
*  AC-130U Spooky II ,  , 5 bars , 780 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 21 kill , 0 pp - U:004

Bomb. strategiczny
Boeing E-3 Sentry ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 2004 pp - U:022

Okręt podwodny
Virginia SSN (TLAM) ,  , 2 bars , 298 exp , USA , 12/10 , 14 kill , 3700 pp - U:008
Virginia SSN (TLAM) ,  , 2 bars , 256 exp , USA , 12/10 , 15 kill , 3700 pp - U:010

Gustlik

Jednostki helikopterowe (Delta, Air Cavalry), raczej szkoda wydawać kasy na ich transport lądowy, bo w ten sposób tracą swój największy atut "helikopterowość". A za każdym załadunkiem do śmigłowca będą traciły transport kołowy - i tak w kółko.

Więcej artylerii!!

Więcej myśliwców!! (Hornet, F-16 - jako najbardziej uniwersalne w stosunku do ceny)

Okręty podwodne - no, powiedzmy jeden, a jeszcze lepiej niszczyciel klasy Arleigh Burke. Po co Ci 188 pół zasięgu. 59 wystaczy a 1000 punktów zostaje w kieszeni.

Boeing Sentry - na tym etapie, pozostałbym przy dronie... Boeing automatycznie angażuje eskorte, a drona ostatecznie można stracić. Nie kosztuje 2000pp
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gvozdika

Dziękuję za rady. Przemyślę je i na pewno będą przydatne (spróbuję wykorzystać) jak nie tu, to ponownie w tej samej kampanii przy mniejszym modyfikatorze lub w podobnych kampaniach. Lecz też gram dla siebie i dla zabawy :)

CytatJednostki helikopterowe (Delta, Air Cavalry), raczej szkoda wydawać kasy na ich transport lądowy, bo w ten sposób tracą swój największy atut "helikopterowość". A za każdym załadunkiem do śmigłowca będą traciły transport kołowy - i tak w kółko.

Kawalerię powietrzną używam jak zwykłej piechoty dla wsparcia czołgów.
Jak ma się prestiż to można szaleć z zakupami :P

CytatWięcej artylerii!!

To też :) ale nie bez przesady. Na razie przenajmniej jeszcze po sztuce M109A6 i MGM-140.

CytatWięcej myśliwców!! (Hornet, F-16 - jako najbardziej uniwersalne w stosunku do ceny)

Super Hornety są bardzo dobre, sam polecam. Planuję rozbudowę lotnictwa w kolejnych misjach i czekam na F-35 Lightning II by je przetestować w walce.

CytatOkręty podwodne - no, powiedzmy jeden, a jeszcze lepiej niszczyciel klasy Arleigh Burke. Po co Ci 188 pół zasięgu. 59 wystaczy a 1000 punktów zostaje w kieszeni.

Wybrałem bardziej dla klimatu odpalania z znienacka rakiet spod wody :P :P ale chyba również by mieć poczucie, że zawsze cele znajdą się w zasięgu... racja, po przeliczeniu w zamian za dwa okręty podwodne wychodzą trzy niszczyciele klasy Arleigh Burke.
Myślę, że zatrzymam do końca kampanii te jednostki bo żal mi już doświadczenia, które nabyły. Ale jak będę ponownie grać to wybiorę bardziej właśnie te niszczyciele - albo do rankingu albo kiedy będę testować nową wersję.

CytatBoeing Sentry - na tym etapie, pozostałbym przy dronie... Boeing automatycznie angażuje eskorte, a drona ostatecznie można stracić. Nie kosztuje 2000pp

Kupiłem na potrzeby misji Kim is coming właśnie - by oświetlić cele takie jak artyleria przeciwlotnicza i dalekiego zasięgu oraz ewentualnie wrogie samoloty włączając w to spadochroniarzy dla Patriotów, nie wiem czy zatrzymam na razie czy sprzedam i kiedyś znów zakupię.

Waldzios

Tak jak pisał Gustlik, 'Air Cavalry' + 'Stryker', to pomyłka. Główną zaletą 'Air Cavalry' są fazowe helikoptery, a Strykera na pokład nie załadujesz.

'Light Inf.2010' zamieniłbym na 'Rangers', mają podobną funkcjonalność, ale dodatkowo nie dają się zaskoczyć (cecha 'Partizan').

Do Bradleya załadowałbym raczej 'Engineers'.

Z piechoty polecam dodatkowo jednostki 'FARP', jeśli planujesz korzystać z helikopterów.

Zwiad naziemny to przeżytek. Do rozpoznania lepsze są drony, a do zajmowania heksów wystarczą jednostki helikopterowe.

Artylerii trochę za mało. Osobiście preferuje Paladyny w bazowej wersji. Wariant z amunicją wspomaganą rakietowo (RAP) ma lepszy zasięg. ale słabiej sprawdza się przeciwko piechocie. W Delcie role artylerii dalekosiężnej spełniają MLRS'y. Zadanie Paladynów, to raczej bliskie wsparcie, wiec IMHO zasięg ma znaczenie drugorzędne.

Obronę plot masz wystarczającą. Nawet trochę zbyt silną jak na ten etap kampanii.

Myśliwców za mało. Warto zacząć je wcześnie trenować, bo gdy pojawią się potężniejsze SAM'y może być kłopot.
Przydałby się jakiś samolot SEAD, lub 'F-16C Block 52' (można darmowo przezbrajać na wariant SEAD). Doświadczone samoloty SEAD nieźle sprawdzają się przeciwko wyrzutniom SAM (kompletnie "zielone" raczej widowiskowo zawodzą).

Co do bombowców, to przydałyby się drony. Rozpoznanie (bliskie) w tej kampanii jest bardzo ważne.

'Boeing E-3 Sentry' fajna zabawka, ale droga jak na ten etap kampanii. Ale to już kwestia gustu, i dostępnych środków.

Okręty podwodny to niepotrzebne przegięcie. Nie zrobią połowy tego co potrafi niszczyciel (bliska obrona plot, atak przeciw-okrętowy, atak ASW), a kosztują 1000pp więcej za sztukę.
Poza tym tak jak pisał Gustilik, 188 zasięgu to wirtualna liczba, a 59 zasięgu niszczyciela to więcej niż potrzeba na jakiejkolwiek mapie.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons