Dodatek mostowy

Zaczęty przez Jaro, Maj 28, 2015, 08:49:16 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Cytat: Jaro w Maj 28, 2015, 03:33:51 PM
Cytat: Rudel w Maj 28, 2015, 03:03:33 PM
Ale likwidacja dodatków to walka z JP
To można wyłączyć w pliku cfg efila.
Tylko dlaczego??? I po co? Jeżeli chcecie realniejszej wersji, to w briefingu napisach, by nie używać dodatków.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Jaro

To może propozycja Waldziosa w kwestii cen dodatków plus ruch fazowy dla mostów samobieżnych (można im dać zasięg widzenia =1 aby nie działały jak recony).
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Mario

Kiedyś  już o tym była mowa:
http://www.forum.gildiageneralow.pl/rozne-inne-zagadnienia/%27attachements%27-czyli-dodatki/30/
-moim zdaniem niektóre dodatki są trochę nie do końca dopracowane :(
Dodatek mostowy powinien moim zdaniem działać jak w amfibii i być ograniczony do niektórych jednostek ;D
Ale jest to urozmaicenie- które powoduje, że gra jest ciekawsza ;D
A jak, już zauważyliście:
-można ich nie używać,
- lub briefingu napisać, żeby  ich nie używać.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Zsamot

Jest przecież kampania Gustlika, gdzie pisze w briefingach, jakie oddziały kupić, bądź nie. Jak ktoś chce, to gra wg tego i tyle. W kampaniach rankingowych to już w ogóle jest łatwa sprawa: są raporty i tyle.

Poza tym można dodać np. dwie jednostki mostowe jako oddziały przydzielone.  Wtedy można zrezygnować z dodatków typu most. Ale inne dodatki nie są tak łatwo do zastąpienia.

Ew. zasięg wzroku wieżami obserwacyjnymi.

Zatem moja propozycja: drobnymi innowacjami, bez ingerencji w samą grę.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatZatem moja propozycja: drobnymi innowacjami, bez ingerencji w samą grę.

A moja propozycja jest taka, żeby wrócić do tak zwanego meritum, bo dyskusja wzięła się z próby uregulowania pewnego absurdu, który dotyczył dodatku mostowego. I niech z tak zostanie - nie rozpędzajmy się, żadna likwidacja nie wchodzi w grę.

Po wyliczeniach Waldziosa widzę, że rzeczywiście głównym czynnikiem jest kwestia ceny. Perspektywa kupienia mostu jednostce kawalerii jest bardzo kusząca.  ;D

O ile dobrze rozumiem wyliczenia, taki most kosztowałby jedną czwartą ceny kawalerii czyli 40pp, plus koszt stały - 30pp. To daje nam 70pp za dodatek. Czyli  - 120pp za kawalerię plus 70pp za most i otrzymujemy pełnosprawną bojowo jednostkę piechoty, z ruchem recon i mostem, której w dodatku nie trzeba kupować transpostu...hmmmm. 
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Maj 29, 2015, 11:10:24 AM
O ile dobrze rozumiem wyliczenia, taki most kosztowałby jedną czwartą ceny kawalerii czyli 40pp, plus koszt stały - 30pp. To daje nam 70pp za dodatek. Czyli  - 120pp za kawalerię plus 70pp za most i otrzymujemy pełnosprawną bojowo jednostkę piechoty, z ruchem recon i mostem, której w dodatku nie trzeba kupować transpostu...hmmmm. 
Mniej ;), 25% ze 120pp to 30pp, + 30pp opłaty stałej, razem 60pp za dodatek...

Jednostka:

Dodatek:
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

#21
A można pewnym oddziałom/ klasom zablokować dany dodatek?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Cytat: Zsamot w Maj 29, 2015, 04:28:38 PM
A można pewnym oddziałom/ klasom zablokować dany dodatek?
Niestety, poszczególne dodatki można wyłączyć tylko całkowicie, nie ma możliwości wyłączenia dodatku dla konkretnej klasy...
Zresztą to niewiele by pomogło, jednostki z ruchem fazowym trafiają się w rożnych klasach (np. kawaleria w piechocie, czy tankietki w klasie czołg)...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatA można pewnym oddziałom/ klasom zablokować dany dodatek?

No właśnie nie - to znaczy nie da się z poziomu naszego dostępu, bo z poziomu programowania, to sie da.
Tak np samoloty maja wyłączony "bridging". Więc to by Luis musiał zrobić. Tylko jak mu o tym powiedzieć
nie narażając się?  >:D
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

marekreaktywacja

Hmm ktoś tu fajnie powiedział o dodatku mostowym jako dołożeniu kompanii saperów do batalionu innego rodzaju wojska. Ale wtedy cena łączna powinna oscylować w granicach połowy ceny batalionu saperów (czyli u Niemców 114). Wtedy liczymy czy kupić pełnoprawną jednostkę budowlaną, czy też okrojony ale szybciej działający substytut (w sensie, że ruch fazowy + most) ale lotniska nie postawię.

Gustlik

Czyli znowu wracamy do ceny - no nic, trzeba przejrzeć ceny saperów w efilu i zastanowić się jaka relacja byłaby odpowiednia.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/