Błąd ?

Zaczęty przez Depet, Czerwiec 29, 2007, 11:30:53 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Depet

Odkryłem znów coś niepokojącego - piechota z jakimkolwiek środkiem transportu i z liderem "Reconnaissance Movement". Wiecie co się stanie ? Mimo iz ta piechota mogłaby w ciężarówce przejechać powiedzmy 10 hexów to przez tego lidera poruszy się tylko o kilka :) - ale bzdura....Mam dowód w postaci screenów...

Roberto_tr

Skoro o błędach mowa to ja chciałbym o coś zapytać.

Wgrałem sobie scenariusz "Operation Perch" i rozegrałem kilka razy sam ze sobą.
Dopiero po kilku chwilach dotarło do mnie że co jest z nim nie tak.
Wszystkie Tygrysy mają jakiegoś tam lidera. Jednak nie jest to ściśle określone jaki to ma być lider tzn w ustawieniach ma "Random" (sprawdziłem w LG Suite)

Teraz tak: grając duel jeśli mam dużo pecha to przeciwnik ma liderów którzy umożliwiają przeprawę przez rzekę a ja np kolesi co zużywają 50% amunicji mniej.

Jaki wniosek ? Przeciwnik w 1 turze się przeprawi i podjedzie całkiem blisko mojego jedynego VH, podczas gdy ja będę siedział po cycki w wodzie...  :(

Nie wiem czy jest to błąd mojego Panzera ? coś źle wgrałem ? urok scenariusza ?

Jeśli to urok to koledzy zza Odry fantastycznie wybrali bo scen nie jest moim zdaniem turniejowy a lottomatowy  ;)

Depet

Tak Tak Tak !!! Masz całkowitą rację - chciałem o tym napisać p skończeniu swojej gry ale skoro zacząłeś...Jeśli dostanie się choć 1 lidera z mostem to ja znam sposób na 100% wygraną w 3 tury :P..Skąd znam ? Bo ja dostałem i widzę jaka sytuacja zaistniała w turze 2 :)

Gustlik

CytatOdkryłem znów coś niepokojącego - piechota z jakimkolwiek środkiem transportu i z liderem "Reconnaissance Movement". Wiecie co się stanie ? Mimo iz ta piechota mogłaby w ciężarówce przejechać powiedzmy 10 hexów to przez tego lidera poruszy się tylko o kilka Smiley - ale bzdura....Mam dowód w postaci screenów...

Ależ to jest najstarszy bug świata!! Jednostka otrzymująca "Reconaissance Movement" przestaje korzystać z transportu. Porusza się tylko o tyle ile ma "własnego ruchu". Dlatego np: artyleria holowana, po otrzymaniu tego lidera, zostaje praktycznie przygwożdżona i jedynym wyjściem jest upgrade do jakiejkolwiek samobieżnej. Ten bug jest od początku istnienia PG2
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

marder

dziwne...
panowie, cholernie stary patch 1.02uk likwidował szansę na dostanie lidera z reconem jednostkkom nie mającym własnego transportu.
wychodzzi na to, że coś się komuś zgubiło po drodze...
ze smutkiem
pozdrawiam
marder

Gustlik

Nie, nie - ok, dobrze Waść mówisz, jednostkom z movement = 0 już się to nie zdarza, ale jeśli piechota ma ruch własny = 3, i ma ciężarówkę w której poruszała się na 7 heksów, to po otrzymaniu lidera recon, transport będzie ignorowany.

Czyli wyeliminowano jedynie możliwość "przygwożdżenia", ale w pozostałych przypadkach ruch nadal jest redukowany do ruchu własnego jednostki - nawet jeśli ma transport.

Jednym słowem - nie wyeliminowano samego błędu, a jedynie zablokowano możliwość przydzielenia lidera recon do pewnych jednostek, dla których był on najgorszy w skutkach.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Depet

Hmm..no to trochę głupi błąd że tak powiem - taka fuszerka :) Czyli jeśli dodać do tego tych liderów w Tigerach i tą nieszczęsną piechotę to scen z OM nie zasługuje nawet na 2...

Janus

rozwiązanie problemu jest proste.
zakazać w grze ligowej ruchów na więcej niż może jednostka transportowa .
np ruszyć mogę na 8 pól w transporcie to znaczy że mogę ją o tyle przesunąć na piechotę