1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)

Zaczęty przez Waldzios, Czerwiec 16, 2015, 01:30:06 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

Konwersja kampanii '1940-44 WE SEARCH FOR WAYS', autorstwa Golothina (LXF).

Robocza nazwa: 'Szukamy sposobów 1940-44';
Efile: GusOpen Ver.6.5.1 (minimum);
Język: Angielski (tłumaczenie w trakcie);

Kampania rozgrywana Niemcami, 48 scenariuszy, dość wymagająca, z kilkoma naprawdę ciekawymi rozwiązaniami;

Link do pobrania: CAMP6BN10.zip;
Wymaga najnowszego efila: GusOpenEfile651.zip;

Kampania dostępna równocześnie w dwóch wariantach:
- 'hardcore' - poziom trudności według założeń autora, w tym wyłączone auto-uzupełnienia i CAP;
- 'normal' - poziom rekreacyjny, z auto-uzupełnieniami i bez CAP'a ;

Kampania nie jest jeszcze w pełni przetestowana, brakuje czasu, dotarłem do 30 scenariusza (nawet w trybie 'rekreacyjnym' jest dość wymagająca), a tłumaczenia są w trakcie opracowania, mimo to kampania powinna być w pełni grywalna.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Super ;D
W wolnej chwili potestuję.
No ale jeśli dla Ciebie w wersji "normal" jest wymagająca to będzie wyzwanie ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Ta kampania to cukiereczek nie jest zbyt łatwa a i terenowo ciekawa.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

No pięknie, będzie coś do testów na wakacje!
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

bobafett2

#4
Podtwierdzam kampania trudna miejscami autorów miałem chęć udusić,wypatroszyć i co tam innego wesołego.Narazie odpoczywam mysle ze do soboty nabiore weny bitewnej.Narazie moje boje wygladaja tak koszmar nie cierpie takich strat własnych.Miejscami szczesciem jest wogóle zwyciestwo moja ocena ze wszech miar maksymalna.No i nie wiem ktora wersję gram te zwykła czy hardkorowa.?? gram to co dostałem nie wnikajac w szczegóły.Jutro trening tenisa stołowego i zaczną sie przygotowania do mistrzostw Polski które będą we wrzesniu lub około wrzesnia, czy mam szanse na medal..... chyba nie, czy bede walczył....na to pytanbie znacie odpowiedz nigdy sie nie cofam.hehe

Opisu co i jak nie zamieszcze bo to moje pierwsze z ta kampania starcie,grałem w golotinowa wersje ale tam utknołem na 19 scenariuszu tu jestem na 29 i jeszcze troche do końca jest.

OpenGen 0.90.42.8 * (29 May 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\1\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2.4
Campaign: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.1.03,  *  Player prestige modifier 75%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: 88mm FlaK 36/40
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:66
3   London , #2 , Tactical Victory , score:20
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Tactical Victory , score:21
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Gebirgspioniere 41
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: 21 NbWf42
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:61
8   Gibraltar , #7 , Victory , score:39
9   Tobruk , #8 , Victory , score:44
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:69
11   Alexandria , #10 , Victory , score:46
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:62
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf-110F
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: StuG IIIE
15   Baghdad , #14 , Victory , score:46
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Tactical Victory , score:26
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Victory , score:46
18   Isfahan , #17 , Victory , score:46
19   Teheran , #18 , Tactical Victory , score:21
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:71
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: He 177
22   Reykjavik , #22 , Victory , score:46
23   Grozny , #23 , Victory , score:46
24   Astrakhan , #24 , Tactical Victory , score:23
25   Stalingrad , #25 , Tactical Victory , score:21
26   Saratov Pocket , #26 , Brilliant Victory , score:61
27   Kazan , #27 , Tactical Victory , score:26
28   Sverdlovsk , #28 , Victory , score:46
--
Campaign score: 1360  *  Average: 48

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Waldzios

Grasz w dość wczesną wersje (v.1.03), w tym wydaniu  jeszcze bez podziału (odpowiednik dzisiejszej wersji 'normal'), późniejsze wersje zawierają dodatkowy alternatywny plik kampanii (z ustawieniami dla wersji 'hardcore').

Radzę zaktualizować kampanie i efila (linki w pierwszym poście), w międzyczasie wypatrzyłem i poprawiłem sporo 'problemów', aktualna wersja to v.1.08, pliki aktualizuje na bieżąco w miarę testowania.

Poziom trudności jest trudny do zdefiniowania, z jednej strony prestiżu (w wersji 'normal') jest zdecydowanie dużo (nawet zbyt dużo), ale z drugiej strony wielkość armii niespecjalnie przekłada się na powodzenie misji.
Scenariusze często mają dość ciekawe rozwiązania wymagające nietypowego podejścia. Bardzo zalecane jest dokładne czytanie wprowadzeń, doskonale widać to już w 1 scenariuszu.

Z braku czasu dotarłem dopiero do  scenariusza Astrakhan, więc nie mogę jeszcze zagwarantować pełnej funkcjonalności późniejszych scenariuszy.
Zachowałem raporty i garść screenów, więc po zakończeniu rozgrywki postaram się napisać opis przejścia.



Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.08 (normal),  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Ju-88A-4
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:58
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: He-111H (t)
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:61
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:58
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Pz IVF1
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:62
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:58
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 7.5cm PaK40
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: SdKfz 7/2
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:65
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:58
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Brilliant Victory , score:57
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Brilliant Victory , score:58
18   Isfahan , #17 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: 250/10
19   Teheran , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 12.8 cm  Sturer Emil
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:62
22   Reykjavik , #22 , Brilliant Victory , score:49
23   Grozny , #23 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: PSW 233
--
Campaign score: 1351  *  Average: 58
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

bobafett2

#6
Prawie  z kazdym sc trzeba prowadzić 3-5 grupy wydzielone by cele osiagnać na czas, kazdy bład widać od razu po kilku turach i juz nie ma przewaznie czasu by je naprawić.Trzeba sie kierować intuicja tudziez wiedza historyczna ale w dalszych sc na niewiele to pomaga bo sc robia sie bardziej fikcyjne.rozpoznanie rozpoznanie i jesli zawiedzie to rozpoznanie,dlatego w bomb. mam tyle strat bo pozwoliłem by rozpoznanie polatało sobie bez osłony myśliwskjiej.Sytuacje ze nagle pojawiaja sie wrogowie na tylach armii to juz mnie w tej kampanii nie dziwi, dobrym jest by formacje armii zamykało kilka batalionów czołgów inaczej odsłonięte działa i wojska inzynieryjne beda kasane jak przez wygłodniałe wilki jesli pogoda sie załamuje to nalezy sie spodziewać kontrataków , a przed załamaniem pogody aktywności lotnictwa. Ot normalna sprawa na wojnie.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#7
O nie 29 scen tylez celów a tak mało tur poddaje sie, zadowole sie byle wygrana, BV nie uzyskam a czy jest mozliwy nie odpowiem :):):)
Zgłaszam mała poprawke co do jednostek otóz inżynierowie w barce rozstawiaja mi tez most pontonowy-- niby jak ??Miałem niby odpoczać a tu juz dziś trening :):).zagram góra 4 tury i spatusiać trzeba bedzie bo mnie ludki z sekcji na treningu ograją łatwo a tego duma by nie zdzierżyła bezkarnie.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#8
Musze na nowo zacząć od początku bo te sawe straciłem wraz z uszkodzonym dyskiem 1 terra ciekawe czy będzie lepiej.
Widze po ruchach AI ze okrety brytyjskie maja ten sam błąd okretowania jednostek lądowych co japońskie to musi być globalne ustawienie jakieś.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

Po 9 misji dorobek jest taki i jestem zadowolony z winiku i będę próbował wyniki utrzymywać na podobnym przyzwoitym poziomie.

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
--
Campaign score: 685  *  Average: 76

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

Po uzyskaniu docelowego składu armii gra mi się coraz to lżej nie potreba zakupów tylko sporadycznie upgrade jednostek i coraz to łatwiej zrobić scenariusz bez strat, no chyba że oddz auxiliary sa okrażone wtedy statystyki mogą wyglądać źle ale skład armii już teraz poradzi sobie z każdym wyzwaniem, i nastepuja nudy ale postaram się wytrwać do końca kampanii.

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:71
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Bf-110F
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:80
--
Campaign score: 910  *  Average: 75

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#11
No to półmetek tego co kiedyś przeszedłem. A wygląda to tak:( tak tak straciłem bombowca-pilot był szalony jak ja i zaatakowal okopana dobrze baterie plot)

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:71
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Bf-110F
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:80
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:81
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: StuG IIIE
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:66
--
Campaign score: 1128  *  Average: 75

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#12
Brawo dla tych co przerabiali kampanie, 17 scen i tylko Victor i teraz statystyki brzydko wygladaja zostawiam sawe by to kiedyś przy napływie weny bitewnej poprawić na BV. teraz brne dalej skoro i tak było bez strat ponownie :):):)

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

bobafett2

#14
Opisy bitew to sa tak sadze podobne w chwili gdy wystartuje lotnictwo to już jest po bitwie :):). Taki jest ból grania bez strat jednostki sa wyszkolone na max i gdy to się osiągnie w połowie kampanii to walki sa szybkie bądź błyskawiczne.Chwilowo gram w Skyrima by wene bitewna odnowić i nie uruchomie opena bo komp będzie zipiał z przesady.opisy wedle nazwy kampanii szukamy sposobów.?? oto one blokować lotnictwem lotniska przeciwnika wystarczy 1 samolot rozpoznanie rozpoznanie i jeśli zapomni się co robić to rozpoznanie dlatego jedne z pierwszych wyszkolonych formacji bombowych upgradować należy w samoloty rozpoznawcze wtedy jako 15 mogą wytrzymać pojedynczy i podwójny myśliwski atak wroga bez osłony.mysliwcom zakupić dodatek zwiad o 2 pola dodatkowo wtedy po uzyskaniu panowania w powietrzu wolne myśliwce zajmują się uzupełnianiem zwiadu i całość mapy jest pod kontrola. by bombowiec zyskał lidera dowódcę wyślij go by zaatakowal działo plot większość moich tak zdobywa lidera. by unikać strat nie używam jednostek naziemnych rozpoznawczych bo podejzewam ze AI ma je na 1 miejscu na liscie potencjalnych celów.Altylerie trzymać blisko pierwszej linii, i niekiedy to altyleria prowadzi trzon armii.Podejrzewam ze obaliłem kanony prowadzenia wojny ale to jest gra a gry żądza się innymi regułami niż kanony sun tsu.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.