W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2

Zaczęty przez bobafett2, Październik 19, 2015, 01:11:42 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

bobafett2

Witam bywalców po długiej przerwie oto co robiłem miedzy innymi

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Mitsubishi G3M Nell
2   Komunistyczni partyzanci  , #1 , Brilliant Victory , score:55
3   Droga do Pekinu , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: B5N Kate
4   Tiencin  , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Tone CA
5   Szanghaj  , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Engineer 40
6   Nankin , #5 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 105mm Type 14
7   Suzhou , #6 , Brilliant Victory , score:59
8   Wuhan , #7 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: 320mm Spigot Mortar
9   Sachalin  , #8 , Brilliant Victory , score:57
10   Makau , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   Atak na Kuala Lumpur , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Prince of Wales , #11 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Mitsubishi A6M3 Zero
13   Singapur  , #12 , Brilliant Victory , score:59
14   Jawa , #13 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Ho-Ni II 105
15   Birma , #14 , Brilliant Victory , score:55
16   Midway , #15 , Brilliant Victory , score:59
17   Przekroczenie Gangesu  , #16 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Kawasaki Ki-61 IA Tony
18   Rajd na Sri Lankę  , #17 , Brilliant Victory , score:55
19   Guadalcanal I , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Guadalcanal II , #19 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: G4M2 Betty (t)
21   Wyspy Salomona  , #20 , Brilliant Victory , score:57
22   Morze Australijskie  , #21 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Mitsubishi A6M5 Zero
23   Port Vila , #22 , Brilliant Victory , score:57
24   Wyspy Chesterfield  , #23 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: G4M2 Betty (t)
25   Townsville  , #24 , Brilliant Victory , score:55
26   Droga do Alice Springs  , #25 , Brilliant Victory , score:57
27   Sydney , #26 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: 75mm Type 4
28   Wyspy Gilberta  , #27 , Brilliant Victory , score:57
29   Hawaje  , #28 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Ho Ri
30   Kanał Panamski  , #29 , Brilliant Victory , score:57
31   Pustynia Gobi  , #30 , Brilliant Victory , score:53
32   Wyspy Kurylskie  , #31 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Ho Ri
33   Władywostok  , #32 , Brilliant Victory , score:57
34   Wschodnia Syberia  , #33 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Type 4 Chi-To
35   Odwetowy Nalot   , #34 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Type 5 Chi-Ri
36   Obrona Mandżurii  , #35 , Brilliant Victory , score:57
37   San Diego , #37 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Type 5 Chi-Ri
38   Niemiecka Technologia  , #38 , Brilliant Victory , score:57
39   Tajwan  , #39 , Brilliant Victory , score:57
40   Ofensywa przeciwko Mao  , #40 , Brilliant Victory , score:57
41   Kontratak na Okinawie  , #41 , Brilliant Victory , score:64
42   Ostatnia obrona ??  , #42 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 2382  *  Average: 56

kampania ta po modyfikacji jest trudniejsza wwobec założeń jakie sobie nadałem dodatkowo ( minimalne straty własne

oraz wygrana brilant zawsze jeśli można) po 40 scen musze zadowolić się już nieraz kompromisem pomiędzy zwycięstwem brilant a znikomymi stratami. Poniżej podgląd strat  i ogólnie mi się niepodobaja chyba za wysokie.

Po 40 scen nie rozpoznaje już map na których się gra więc modernizacja była totalna.

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#1
$44 scenariusz mnie rozczarował po pokonaniu jednostek koło terenów startowych na mapie ani żywego ducha i znowu nie dane było zająć wszystkich VP tylko wybiłem rusakich co do 1. hehehe ( tora tora Toranaga !!! ) i jak widać scenariusze 43 i 44 bez strat ukończone na Brilant  teraz trening tenisa ale tam wygrywać tak gładko się już nie udaje :):):). zapodam jeszcze screna ze strat jakie miałem jeszcze na 40 scenariuszu to powiecie ze późniejsze straty to moja spora niedyspozycja chyba :):):)Obrona Okinawy te straty głównie nabiła .Naprawde nie lubie tracić moich jednostek :):):) Czy będę próbować przejść Okinawe bez strat próbowałem 3 X i więcej nie ma sensa chyba, bo sa tam oddziały w okrążeniu i ni jak ni da się ich uratować. Cudem jest utrzymanie lotniska tam dłużej niż 3 tury. Ok po treningu z głównymi oponentami na mojej liscie wygrane 3:2 i 3:0 . teraz dalej kampania do białego ranka :):)




[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

Dlaczego można ładować na lotniskowce wojska ladowe w sloty ładunkowe samolotów, teraz każdy lotniskowiec, pancernik i krążownik to pływające okręty desantowe jako przykład podam współczesne amerykańskie lotniskowco-desantowce śmigłowcowe "Tarawa" . Wiecie jakie to daje możliwości taktyczne starć morskich Gigantyczne kombinacje kożysci taktycznych np. waska ciesnina jak ja przekroczyć otóż ustawiamy okrety z mozliwoscia okretowania lotnictwa w szpaler w cieśninie i po takim mostku armia ladowa sobie bez przeszkód przeprawia się łatwo i błyskawicznie to tylko 1 przykład nadużycia tego niedopatrzenia   ???. Do okrętowania wojsk lądowych nie potrzeba portów a tylko nabrzeża i takowego okretu . Typowe teraz wyposażenie lotniskowców moje to 2x tank 1x altyleria i wolne 2 sloty na samoloty dokładane wedle potrzeb taktycznych.:):)
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Gustlik

CytatDlaczego można ładować na lotniskowce wojska ladowe w sloty ładunkowe samolotów, teraz każdy lotniskowiec, pancernik i krążownik to pływające okręty desantowe

Który...? Jakiś przykład?

Cytatjako przykład podam współczesne amerykańskie lotniskowco-desantowce śmigłowcowe "Tarawa" .

Ale przykład czego? Bo ja nie mam takich jednostek w efilu....

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Październik 19, 2015, 10:58:44 PM
CytatDlaczego można ładować na lotniskowce wojska ladowe w sloty ładunkowe samolotów, teraz każdy lotniskowiec, pancernik i krążownik to pływające okręty desantowe

Który...? Jakiś przykład?
Prawdopodobnie  japońskie jednostki nie mają ustawionych wag blokujących dla kontenerów.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

bobafett2

Ok Ok zaraz zapodam screna tylko nie ta misja bo tu nie mam point spawnu dla armii a lotniskowca mi już ubili na tej 45 misji.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Gustlik

CytatPrawdopodobnie  japońskie jednostki nie mają ustawionych wag blokujących dla kontenerów.

O cholera, faktycznie nie mają.

Sorki, trochę mnie zmylił tą "Tarawą"(nie ma nic takiego w efilu), poza tym  mi się procesor zagrzał od tego OpenIcons.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

bobafett2

#7
 Oto i dowód 1 misja W-17
OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
--
Campaign score: 0  *  Average: 0
Tak jak pisałem 2x tank działo i samoloty pospołu razem wesoło podśpiewywujac sobie płyna .
Jednostki lądowe desantować mogę wszędzie na ladzie lub nawet do barek desantowych na morzu i to daje ogromna przewagę dla grającego .Kiedyś pisałem o tym pomyśle ale widzac jak to tu przykładowo działa to wołam o pomste do nieba !!
Nie jest to wina silnika gry tylko efila szybko sprawdziłem na efilu Golotina tam działa to jak powinno po staremu.

Teraz lekkie krążowniki mogą się zabawiać w "Tokio Expres"

Sorki za Tarawe ale to jedyna mi znana jednostka majaca wszystkie cechy lotniskowca okretu desantowego i okretu wsparcia desantu---o nie te nowe okrety dla rosji wybudowane we Francjii były tegoż samego zastosowania i właściwościach :):)
I znowu namieszałem kijem w mrowisku :):):)


[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

No i 45 scen bez strat :):) tora tora Toranaga . No i zasłużenie mogę iść spatusiać to do dziś pewno :):)

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#9
46 scen i tylko Victor ze strata 2 jednostek rozpoznania i czołgu .Niby wygrana ale jak brzydko to wgląda  na zbiorczym podsumowaniu ten inny medal kuje po oczach :):)

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

kowdar

Cytat: Gustlik w Październik 19, 2015, 11:33:12 PM
CytatPrawdopodobnie  japońskie jednostki nie mają ustawionych wag blokujących dla kontenerów.

O cholera, faktycznie nie mają.

Sorki, trochę mnie zmylił tą "Tarawą"(nie ma nic takiego w efilu), poza tym  mi się procesor zagrzał od tego OpenIcons.

Gustlik, to może poczekam ze zrobieniem instalki aż poprawisz te okręty,
chyba że to bardzo długaśny proces ...
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

bobafett2

#11
To powinno muc dać się zrobić globalnie dla all tych jednostek bo maja to wszystkie okrety z mozliwoscia okretowania samolotów. Watpie by p.Gustlik zrobił to przez nieuwagę lub rozmyślnie toż to by była kuuuupa pracy przy tym i po co, stawiam na któreś z globalnych ustawień niż błąd w konkretnych jednostkach.
Zawziołem się poprowadzić kampanie bez strat prawie. I już 4x mocowałem się z kontratakiem na Okinawie czyli 41 scen. ( Nie ma rzeczy niemożliwych sa tylko trudne i bardzo trudne i banalne ).zauważyłem ze komputer czyli AI porusza się niemal identycznie za każdym razem wiec można się zabezpieczyć przed stratami chodz nadal wymaga to spora dawke szczęścia.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

I się prawie udało po 47 scen jest tak.

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#13
Koniec był tragiczny bo oddz aux sa w fatalnej sytuacji i gina hurtem.
Teraz '1940-44 WE SEARCH FOR WAYS' bo obiecałem to przejść więc do dzieła.

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.