Potrzebne Konsultacje: Nowy sposób Gry w Open Gen?

Zaczęty przez vego181, Październik 26, 2015, 12:43:59 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

vego181

Dobra dzięki. Wrzucam kilka zdjęć poglądowych. tak wygląda mapka w stanie roboczym (Lwów 2.jpg). Są tu punkty generujące pp, bazy, lotniska. Każdy gracz ma równą ilość pp incoming, poza tym bonusy są tak zrobione że np: Extra spot pokazuje nam gdzie trzeba iść dalej i co rozbroić żeby zobaczyć miejsce docelowe. Możesz więc po drodze zaskoczyć przeciwnika i go okrążyć.

vego181

Dalej z ciekawszych rozwiązań, to np. strefy przemysłowe (Lwów 3 ... .jpg). Miejsca w których generowane są dodatkowe surowce. mam nadzieje że Wam się spodoba.

vego181

#92
Panie Waldzios, ale właściwie to problem jest w tym że jedynie na kwaterze niemieckiej widoczne sa te jednostki, a juz po drugiej stronie jest czysciutka kwatera

Waldzios

Cytat: vego181 w Wrzesień 21, 2021, 08:38:54 PM
Panie Waldzios, ale właściwie to problem jest w tym że jedynie na kwaterze niemieckiej widoczne sa te jednostki, a juz po drugiej stronie jest czysciutka kwatera
Kwatera na starcie wyświetla się tylko raz, na początku scenariusza. Potem HQ możesz włączyć tylko manualnie.

Prawdopodobnie nikt wcześniej takiego wariantu (granie drugą stroną scenariusza) nie testował. 
Domyślne podejście to jeden gracz po domyślnej stronie, albo dwu graczy po przeciwnych stronach.
Sprawdziłem starsze wersje silnika, i dawniej działało tak samo. Nikt się nie skarżył, więc nie było problemu.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

vego181


vego181

Wrzucam pierwsza wersję scenariusza przeznaczonego do gry wieloosobowej. Mile widziana dyskusja.

Zsamot

Tury via e-mail?
Jak kiedyś?
Że rozgrywamy de facto ten sam scen po obu stronach?

Myślę, czy messengerem nie byłoby łatwiej? GG?
Niezależnie, najgorsze, że za każdym wczytaniem konieczne jest zamknięcie gry.

Ale jestem ciekaw rozegrania z kimś.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Trzeba od razu uszerwgować nazywanie tur.
np. ja vs Ty
VT_nazwa scenariusza_;tura1 Twoja
TV_nazwa scenariusza_;tura1 Moja
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

vego181

Przerobiłem Lwów. Zobacz sam. Ustawieniach 50% - 500%,- wiadome, i jak bedziesz zainteresowany ...

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Zastanawiałem się nad Twoimi bunkrami.

Teoretycznie możesz bunkry (i podobne) oddać pod kontrole AI (3 i 4 gracz).


To powinno rozwiązać problem bunkrów w HQ gracza.
Nie wiem tylko jak kontrolowany przez AI gracz zachowa się w trybie wieloosobowym (do przetestowania).

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

vego181


vego181

#102
Ta idea oddania bunkrów pod kontrolę Al, wiąże się z oddaniem władzy nad decyzyjnością; uzupełnienia, itp. Poza tym w grze wieloosobowej, lidze, to chyba w ogóle nie przejdzie ... Kontrolowanie stanu budynków jest istotą rozgrywki. Póki co trzeba oko męczyć, ale warto skoncentrować się na upgradeach, attachmentach, itp. Jak scenariusz będzie grywalny, to się pomyśli.

Waldzios

Cytat: vego181 w Wrzesień 22, 2021, 01:39:03 PM
Ta idea oddania bunkrów pod kontrolę Al, wiąże się z oddaniem w głównie decyzyjności dotyczących np: uzupełnień, itd.
Niekoniecznie.
Generalnie zakładamy, że bunkry nie podlegają uzupełnieniom. Dlatego w kampaniach bunkry maja zwykle bazowe stany obniżone do 1 (stany 10/1). W efekcie nie można ich uzupełnić.
To sprawdzone rozwiązanie.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

vego181

Tak, ale to by mocno osłabiało faktor decyzyjny. Tak możesz sobie wziąć pod uwagę, że jak zaatakujesz bunkrem i polegniesz, to jeszcze go douzupełnisz. Myślę nad wprowadzeniem nacji 3 i 4. Cywile pochowani w lasach, którzy dają różne wskazówki; gdzie są liderzy, itp.