KAMPANIA - "Naprawdę wielka Polska" by Gustlik.

Zaczęty przez Gustlik, Kwiecień 14, 2019, 11:50:22 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

sympatyk

Ostatnia kolumna nie miała definicji heksów w wyniku manipulowania przy wyliczaniu ich właśnie.
Po podjęciu decyzji o "ucięciu mapek" o wielkości 3135 (max wymiar w pewnym okresie w przeszłości) do wymiaru 3120 wszystko jest ok
Jeśli jakakolwiek mapa ma wymiar 3135px - rysunek jest nieprawidłowy

Jaro

#166
Chodzi o mapę1267.jpg o wymiarach 3120x2975 wg. Suite

Plik 1267_sizeCR.txt zawiera wpis: 71;60 a powinien chyba 70;60.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

sympatyk

Cytat: Jaro w Czerwiec 19, 2023, 05:37:58 PM
Chodzi o mapę1267.jpg o wymiarach 3120x2975 wg. Suite

Plik 1267_sizeCR.txt zawiera wpis: 71;60 a powinien chyba 70;60.

U mnie też tak zawiera, ale ja gram na obrazku --> po przełączeniu na kafelki jest ok
Zaczynasz nowe scenariusze na kafelkach?
W Suicie była taka opcja - usuwała wszystkie dane ze scenariuszy z obszaru po za wymiarami obrazka ...

Jaro

Gram 100% na kafelkach i zaczynam też na kafelkach. Obrazków nie widzę.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

sympatyk

Teraz już nie jestem pewien, ale to chyba te opcje
Znasz angielski to łatwiej to rozkminisz ...


Waldzios

#170
Przygotowałem lekko poprawioną wersje kampanii.

- poprawiłem problematyczne ustawienia F/F w okolicach 30 scenariusza (prawdopodobnie jakie pozostałości z czasów tworzenia kampanii), które kłóciły się z ustawieniami F/F nacji;
- lekko zmodyfikowałem startowe jednostki; samochód rozpoznawczy zamieniłem na prototypową tankietkę 'TKS-B '; artylerię holowaną przywróciłem do oryginalnej armaty '105mm wz.29' (ze względu na zasięg ognia); samobieżną pelotkę wymieniłem na 'PF 621L/40mm' (gracze mieli problem z obroną plot);
- w drugim scenariuszu dodałem rowery przydziałowym spadochroniarzom;
- w scenariuszu 11 ("Śląski poker") dodałem działo kolejowe (CORE);

Poprawka wymaga efila co najmniej w wersji 7.5.7 (ze względu na działo kolejowe i rowery).

Pliki do pobrania: G45_WPOL_fix.zip (paczka zawiera wyłacznie zmodyfikowane pliki);
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro

Cytat: Waldzios w Lipiec 06, 2023, 01:12:22 PM
- w drugim scenariuszu dodałem rowery przydziałowym spadochroniarzom;

Poprawka wymaga efila co najmniej w wersji 7.5.7 (ze względu na działo kolejowe i rowery).

Rowery mogę dokupić do spadochroniarzy ale klikając w oknie zakupów (CTRL + lewa mysz) w rowery nie widzę dostępnych transportów samolotowych. (scenariusz 9 wielki łomot). Czy to jest ok?

Po dokupieniu rowerów spadochroniarze wraz z rowerami bez problemu ładują się do samolotu.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

#173
Cytat: Jaro w Lipiec 09, 2023, 11:57:38 AM
Rowery mogę dokupić do spadochroniarzy ale klikając w oknie zakupów (CTRL + lewa mysz) w rowery nie widzę dostępnych transportów samolotowych. (scenariusz 9 wielki łomot). Czy to jest ok?

Po dokupieniu rowerów spadochroniarze wraz z rowerami bez problemu ładują się do samolotu.
Silnik nie weryfikuje z jakich konkretnie transportów nieorganicznych mogą korzystać transporty organiczne.
O wykorzystanym transporcie nieorganicznym decydują wyłącznie ustawienie bazowej jednostki.


GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mariusz

Mam takie zapytanie; czy w 29 i 30 ( nie wiem jak w dalszych)scenariuszach NWP[ po upgr.], celowym bylo ograniczenie "zakupow", czy to jakis blad, bo nie bardzo to rozumiem ???

Waldzios

Cytat: Mariusz w Sierpień 19, 2023, 04:20:06 PM
Mam takie zapytanie; czy w 29 i 30 ( nie wiem jak w dalszych)scenariuszach NWP[ po upgr.], celowym bylo ograniczenie "zakupow", czy to jakis blad, bo nie bardzo to rozumiem ???
To był błąd. Ustawienia F/F scenariuszy kłóciły się u ustawieniami efila.
Poprawiłem to w ostatniej poprawce
Cytat: Waldzios w Lipiec 06, 2023, 01:12:22 PM
- poprawiłem problematyczne ustawienia F/F w okolicach 30 scenariusza (prawdopodobnie jakie pozostałości z czasów tworzenia kampanii), które kłóciły się z ustawieniami F/F nacji;

Poprawka była kilka postów wyżej:
Cytat: Waldzios w Lipiec 06, 2023, 01:12:22 PM
Pliki do pobrania: G45_WPOL_fix.zip (paczka zawiera wyłacznie zmodyfikowane pliki);
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mariusz


Waldzios

#177
Rozważam opcje zastąpienia armaty '105mm wz.29' w pierwszym scenariuszu armatą 'Schneider 105mm wz.30' (tzw, bateria "duńska").

Armaty fizycznie istniały, były na wyposażeniu, i teoretycznie pozostawały mobilne (nie umieszczono ich na stałych podstawach).
Drobnym problemem jest dostępność (historycznie tylko dwie armaty), ale tą kwestie można lekko naciągnąć w przypadku RoP (potraktować jako jednostkę prototypową/unikalną, bez możliwości zakupu).
Mamy w efilu morskie "boforsy" i "canety" (bez możliwości zakupu), więc bateria "duńska" nie byłaby czymś nadzwyczajnym.

Armata '105mm wz.30' (7 heksów zasięgu) byłaby atrakcyjną alternatywą dla '105mm wz.29' (6 heksów zasięgu).

Potencjalnym problemem pozostaje mobilność.
Armata '105mm wz.30' ze względu na masę (~5ton) musiałaby korzystać z ciągnika 'C7P' (mov=4).
Podczas gdy '105mm wz.29' korzysta z 'C4P' (mov=5).
Dodatki są pomijalne, bo obie jednostki mogą z nich korzystać.

Upraszając, zyskalibyśmy 1 heks zasięgu ognia, kosztem 1 heksa ruchu.

Pytanie, na ile taka zmiana byłaby użyteczna dla graczy, którzy mają problemy z początkowymi scenariuszami?
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Ten jeden hex zasięgu nie ułatwi pierwszych bitew. Trzeba by mieć rozpoznanie aby tazić cele tak daleko. Natomiast w kolejnych armata zostanie w tyle.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Zsamot

To zależy, jeżeli do wsparcia, to lepiej mieć ten jeden heks więcej- zwłaszcza na etapie wspierania, ale i podejść do wroga.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369