Kampania: "Znak Orła"

Zaczęty przez Gustlik, Grudzień 13, 2007, 12:04:43 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

CytatA ja myślę że można trochę poluzować z JC bo jak się ma liberatora to w początkowych scenach nie ma praktycznie szans na nagrody za zwycięstwo.

Też, ale przede wszystkim dlatego, żeby mieli szansę zagrać ci, którzy zechcą zagrać na 150%

CytatW scenariuszu El Gazalla na kwadracie 28,8 jest nieoznakowane lotnisko na którym można rozstawić samoloty czy to tak specjalnie - bo jakoś nie pamiętam tego z testów.

Niektóre nieoznakowane lotniska pozwalają działać - nikt nie wie dlaczego.

CytatCo się stało z B-25 pod Monte Cassino ? Nie ma ich już w tej kampanii?

Uaktualniona data - jest od września '44
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

majerek

Cytat: Gustlik w Luty 23, 2009, 05:55:25 PM
Niektóre nieoznakowane lotniska pozwalają działać - nikt nie wie dlaczego.
Może źle to ująłem w poprzednim poście więc jeszcze raz.
Na mapie tam nie ma lotniska (graficznie) tylko pustynia, więc się zastanawiam czy to specjalnie czy jest w tym jakiś ukryty cel  ???
Nie bo nie :)

czata

#467
Cytat: Exiter w Luty 23, 2009, 09:00:19 AM
kumulowanie nic nie daje, bo taki skumulowany prestiż także powiększa wartość armii. pozostaje zatem upgrade jednostek z I scena, tylko, że w tej kampanii, po kilku scenach nie ma już co upgradować  :o

Cytat: majerek w Luty 23, 2009, 09:20:14 AM
A ja myślę że można trochę poluzować z JC bo jak się ma liberatora to w początkowych scenach nie ma praktycznie szans na nagrody za zwycięstwo.

Słychać coraz więcej głosów dotyczących zmian ustawień niektórych parametrów kampanii "Znak Orła" w związku z niemożliwością wydania całego prestiżu. Generalnie rozważane są dwa rozwiązania tego problemu:
1.   Poluzowanie ograniczenia JC. Pomysł trochę ryzykowny, gdyż uwolnienie JC może spowodować niekontrolowane zakupy. Szczególnie, gdy ktoś będzie grał na wyższym ustawieniu niż 100%.
2.   Zmniejszenie pp możliwych do zdobycia podczas scenariusza. Jednak, jeśli ma być zrobiony ukłon w stronę słabszych graczy, powinno się zmniejszyć premie końcowe, a nie ruszać punktów za flagi i tury.

Jest jeszcze trzecie rozwiązanie. Można powiększyć ilość jednostek corowych, będących do dyspozycji gracza od początku kampanii. Dodać do nich TKS-20mm, kolarzy czy także RWD-14 Czapla. Takie rozwiązanie spowoduje, że nie będzie trzeba podnosić JC, gdyż gracz będzie mniej jednostek kupować. Z drugiej strony, będzie miał na co wydawać swój prestiż, gdyż będzie miał więcej jednostek do ulepszania i overstrength-u. Minusem może się okazać konieczność zmniejszenia ilości jednostek typu "aux" w następnych scenariuszach. Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam, Czata

Zsamot

Witam,
1.Ja jestem zwolennikem grania, nie sprawdzam wartości armii, wychodzę z założenia, że to mi niszczy spontaniczność gry, gdy ciągle coś musze przeliczać,
2. co innego jak jest limit jednostek, wtedy logiczne- muszę i ulepszam to, co mam,
3. uważam, że idealnie byłoby napisać w briefingach, które flagi, punkty są punktowane,
4. pomijając fakt, że nie powinno się przejmować ustawieniami powyżej 100% prestiżu, bo przecież to wyjściowa, podstawowa baza do wyliczeń, sprawdzania gry, jak ktoś gra łatwiej/ trudniej, to logiczne, że będzie miał z tego plusy- łatwiej zakupi, jak i minusy- trudniej będzie mu wydać całość prestiżu na swą armię, jeśli będzie limit.
5. prestiz ja często "magazynuję", bo nadchodzi moment, gdy pojawia się , często skokowo, nowy sprzęt, co mocno nadwyręża budżet, pomijając rozpustę w postaci zakupu strategicznego bombowca;D
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Dodanie jednostek core'owych też nie jest złym rozwiązaniem, zwłaszcza, ze tacy kolarze, czy Czapla niewiele zmienią, a dadzą nieco większe pole do manewru.
ps. nadal postuluję, by sztab był w panelu zakupów, bym mógł wymienić mu wrześniowy transport na bieżący, tzn. angielski.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

majerek

Cytat: zsamot w Luty 24, 2009, 01:11:55 PM
Dodanie jednostek core'owych też nie jest złym rozwiązaniem, zwłaszcza, ze tacy kolarze, czy Czapla niewiele zmienią, a dadzą nieco większe pole do manewru.
Moim zdaniem to akurat zachwieje kampanią ponieważ ja tą czaplę przy najbliższej sposobności przerobił bym na karasia (lub łosia ;D ).
Już teraz jak dostałem po mińsku Battle`a przerobiłem go na Łosia  >:D bo chciałem prestiż w coś ulokować, i pod Kockiem siał zniszczenie.
Nie bo nie :)

czata

Cytat: majerek w Luty 24, 2009, 01:45:52 PM
Cytat: zsamot w Luty 24, 2009, 01:11:55 PM
Dodanie jednostek core'owych też nie jest złym rozwiązaniem, zwłaszcza, ze tacy kolarze, czy Czapla niewiele zmienią, a dadzą nieco większe pole do manewru.
Moim zdaniem to akurat zachwieje kampanią ponieważ ja tą czaplę przy najbliższej sposobności przerobił bym na karasia (lub łosia ;D ).
Już teraz jak dostałem po mińsku Battle`a przerobiłem go na Łosia  >:D bo chciałem prestiż w coś ulokować, i pod Kockiem siał zniszczenie.


Ależ taki właśnie jest mój zamysł! Wreszcie miałbyś na co wydawać prestiż. Do ulepszania i overstrength-u byłoby więcej armii.

A posiadanie od początku czołgu, recona i bombowca będzie miało wpływ na utrzymanie JC, bo nie będzie trzeba kupować samemu tego typu jednostek zbyt szybko.

Pozdrawiam, Czata

majerek

Ale wtedy będzie się za łatwo grało (moim zdaniem) i zmieni to całkiem kampanię, a chyba nie o to chodzi. Ja bym podniósł JC ale tylko odrobinę i resztę zostawił jak jest (a już na pewno nie dodawał corowych czołgów i lotnictwa).
Nie bo nie :)

czata

Cytat: majerek w Luty 24, 2009, 03:36:16 PM
Ale wtedy będzie się za łatwo grało (moim zdaniem) i zmieni to całkiem kampanię, a chyba nie o to chodzi.

W zamian za to można pozdejmować jednostki typu "aux" w poszczególnych scenariuszach. Tak, żeby ogólny bilans jednostek na mapie się zgadzał.

Pozdrawiam, Czata

Zsamot

To jest właśnie poważny dylemat, co potem zdjąć... Ale to już zależy od preferencji, bo ja mnie bym odczuł brak lotnictwa niż artylerii.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Exiter

jak dla mnie najmniej problematyczne i najmniej pracochłonne jest zmniejszenie nagród za wygranie scena, jeśli zaczniemy dodawać jednostek to Mińsk przestanie być Mińskiem  ;D - bo niby co zmniejszymy pod Mińskiem?

a tak przy okazji to moze zmienimy nazwę kampani na Reminiscencje pod MIńskiem  :D

Gustlik

Dla mnie też - popieram. Znacznie łatwiej podłubać przy prestiżu. Rozwalić bilans jednostek scenariusza można bardzo szybko - niestety często okazuje się, że potem trzeba go robić praktycznie od nowa.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Cytat: Exiter w Luty 25, 2009, 10:30:22 AM
a tak przy okazji to moze zmienimy nazwę kampani na Reminiscencje pod MIńskiem  :D
Ja tam  nie mam czasu na żadne remionescencje... raczej: "Próby przetrwania pod Mińskiem;)"
Ok, zatem niech będzie modyfikowany ten prestiż, ale nadal uważam, że wszelkie info, które hesky są płatne, itp. powinny być w briefingu, ew. w pliku read.me
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

majerek

W scenariuszu Bolonia Nashorn, Panther G, Pz IVH i Flackpanzer IV z 26PzDiv mają po 550 doświadczenia a nie mają belek.
Nie bo nie :)

majerek

Cytat: majerek w Luty 28, 2009, 11:53:46 PM
W scenariuszu Bolonia Nashorn, Panther G, Pz IVH i Flackpanzer IV z 26PzDiv mają po 550 doświadczenia a nie mają belek.
Z tym błędem jest ciekawa rzecz otóż jeśli taka jednostka zdobędzie choć jeden punkcik doświadczenia więcej to natychmiast te belki (w tym wypadku 5) dostaje. Może można by to wykorzystać w kampaniach, taki "Szał bitewny". Oczywiście trzeba będzie pamiętać, że podczas pierwszego starcia można ją zmasakrować bo ma zero belek  ;D 
Nie bo nie :)