Hansen - H01 ''Gambit Guderiana''- 25 % vs AI 500%

Zaczęty przez Hansen, Październik 07, 2023, 10:48:47 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Hansen

Gram z ciekawości.
Fabryki wroga produkują 500% normy  :help sami stachanowcy  ;)

Waldzios

Cytat: Hansen w Październik 07, 2023, 10:48:47 PM
Fabryki wroga produkują 500% normy  :help sami stachanowcy  ;)
Niestety kampania nie przydziela prestiżu AI.
500% z zera, to nadal 0.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Hansen

Cytat: Waldzios w Październik 07, 2023, 11:16:06 PM
Cytat: Hansen w Październik 07, 2023, 10:48:47 PM
Fabryki wroga produkują 500% normy  :help sami stachanowcy  ;)
Niestety kampania nie przydziela prestiżu AI.
500% z zera, to nadal 0.

A jak to można zmienić ?

Waldzios

Poprawka. Nie sprawdziłem dostatecznie dokładnie.
Prestiż AI nie jest przydzielany w 5 pierwszych "polskich" scenariuszach.
W kolejnych, powyżej Sedanu, jest ustawiony.

Autor najwyraźniej nie przewidział przypadku gry na 500%. Prawdopodobnie powinien ustawić jakąś minimalną (większą od zera) wartość.

Cytat: Hansen w Październik 07, 2023, 11:19:43 PM
A jak to można zmienić ?
W zakładce 'Prestige x Turn' trzeba ustawić prestiż na turę dla drugiego gracza.
W tej chwili prestiż na turę otrzymuje tylko pierwszy gracz.


GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Hansen


Hansen

#5
Jest ciężko.
Dwa TH...lider overwatch i JG.

besiu

Cytat: Hansen w Październik 10, 2023, 06:24:25 PM
Jest ciężko.
Dwa TH...lider overwatch i JG.
Sorry, co to są "TH"?

Waldzios - ten prestiż, na 500%, to jednak jakiś wpływ nawet i na początku - może mieć. Jeśli utracimy miasto punktowane, dla przeciwnej strony (czyli dla AI punktowane), to prestiż będzie jednak... większy.  I wtedy - a gram tak ostatnimi czasy - jest naprawdę, zaprawdę powiadam Wam - Ciężkooo :D ale zabawnie :D

Hansen

#7
Cytat: besiu w Październik 13, 2023, 04:35:59 PM
Cytat: Hansen w Październik 10, 2023, 06:24:25 PM
Jest ciężko.
Dwa TH...lider overwatch i JG.
Sorry, co to są "TH"?

Waldzios - ten prestiż, na 500%, to jednak jakiś wpływ nawet i na początku - może mieć. Jeśli utracimy miasto punktowane, dla przeciwnej strony (czyli dla AI punktowane), to prestiż będzie jednak... większy.  I wtedy - a gram tak ostatnimi czasy - jest naprawdę, zaprawdę powiadam Wam - Ciężkooo :D ale zabawnie :D

TH,czyli Trigger Hex.
Twórca kampanii,może dać profit w postaci TH.
Pod jakąś flagą wroga znajduje się TH,jeśli Twórca zaznaczył który to,to możemy podejrzeć w Suicie na mapie danej bitwy...ale jeśli nie zaznaczył to nie wiemy która to flaga...chyba że sobie odhaczymy ''ptaszka''
Za TH,możemy dostać prototyp,więcej punktów,lidera itd.

Na zrzucie,zaznaczyłem gdzie jest TH ( w oryginale jest nie zaznaczony,więc nie wiadomo gdzie jest ),w lewym dolnym rogu masz ''panel'' do ustawień TH.

Hansen

#8
Zacznę jeszcze raz.

Grzebałem wcześniej więc stąd te dwa TH w bitwie....już je usunąłem.
Wydłużyłem dwie ostatnie bitwy po 5 tur.
Nie losuję prototypów.
Zaczynam z 3000 RM,a co do TH....zrobiłem zamianę na prototyp...w końcu gram dla frajdy  :)

Hansen

OpenGen 0.90.61.6 dd * (2 Feb 2020)  *  AI: Ver 0.91 (2013)
Efile folder: C:\Users\Lesio\Documents\SS-WAFFEN\OpenGeneral\efile_gus_zx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT v.4.1e,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   GAMBIT , #0 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 70  *  Average: 70

..
Current scenario: GAMBIT,  VH prestige is 40 ,  All map prestige is: 50
Army cost: 2796 , Current prestige is 257
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Defensive
if BV: +360, BATTLE OF WIZNA , cap 2000, 13 turns prestige: 48
if V : +260, BATTLE OF WIZNA , cap 2000, 16 turns prestige: 60
if TV: +100, BATTLE OF WIZNA , cap 2000, 20 turns prestige: 75
if Ls: +0, BATTLE OF WIZNA , cap 2000, 20 turns prestige: 75

Piechota
MG Schutzen , 251/1 [W] , 10 PzDiv/10 Schutzen Brigade , 0 bars , 36 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 264 pp - U:036  [+1 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 10 PzDiv/90 Pionier Abt , 0 bars , 59 exp , Niemcy , 7/10 , 2 kill , 300 pp - U:037  [+24 exp]

Czołg
Pz 38(t)A , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/I , 0 bars , 68 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 156 pp - U:030  [+33 exp]
Pz IID , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/II , 0 bars , 71 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 132 pp - U:031  [+36 exp]
Pz IIIE , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/III , 0 bars , 65 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 168 pp - U:038  [+30 exp]

Artyleria
15cm sFH18 , SdKfz 7 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/I , 0 bars , 60 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 492 pp - U:032  [+25 exp]
10.5cm leFH18 , 251/4 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/II , 0 bars , 49 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 336 pp - U:033  [+14 exp]
15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/III , 0 bars , 50 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 528 pp - U:034  [+15 exp]

Bomb. taktyczny
Ju 87B , StG/II , 0 bars , 80 exp , Niemcy , 6/10 , 1 kill , 420 pp - U:035  [+45 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:4    TNK:1    RCN:2    ATY:2      Total: 9
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  0 Leaders      Total :     95 exp,      3 kill,    564 pp    Average:     48 exp,      2 kill,    282 pp
Czołg          *   3 Units *  0 Leaders      Total :    204 exp,      4 kill,    456 pp    Average:     68 exp,      1 kill,    152 pp
Artyleria      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    159 exp,      0 kill,   1356 pp    Average:     53 exp,      0 kill,    452 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :     80 exp,      1 kill,    420 pp    Average:     80 exp,      1 kill,    420 pp
* Summary:     *   9 Units *  0 Leaders      Total :    538 exp,      8 kill,   2796 pp    Average:     60 exp,      1 kill,    311 pp


Player 1  Niemcy   has 18 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  4
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  4
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  Rzeczpospolita Polska   has 8 units total (core+aux):
Artyleria ppanc. :  5
Artyleria :  1
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  1

Hansen

#10
Prototyp: Ju 88A-4...sprzedałem.

Mam 965 RM.
Zakupy: JG/27.Pz IVD i PSW 231.

Zostało mi 53 RM.

Przebiłem się.

Hansen

Wiadomo,teren fatalny.

OpenGen 0.90.61.6 dd * (2 Feb 2020)  *  AI: Ver 0.91 (2013)
Efile folder: C:\Users\Lesio\Documents\SS-WAFFEN\OpenGeneral\efile_gus_zx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT v.4.1e,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   GAMBIT , #0 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Ju 88A-4
2   BATTLE OF WIZNA , #1 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 140  *  Average: 70

..
Current scenario: BATTLE OF WIZNA,  VH prestige is 60 ,  All map prestige is: 60
Army cost: 3708 , Current prestige is 233
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +450, BIALYSTOK , cap 3800, 16 turns prestige: 80
if V : +250, BIALYSTOK , cap 3800, 18 turns prestige: 90
if TV: +150, BIALYSTOK , cap 3800, 21 turns prestige: 105
if Ls: +0, BIALYSTOK , cap 3800, 21 turns prestige: 105

Piechota
MG Schutzen , 251/1 [W] , 10 PzDiv/10 Schutzen Brigade , 0 bars , 44 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 264 pp - U:007  [+8 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 10 PzDiv/90 Pionier Abt , 1 bars , 128 exp , Niemcy , 6/10 , 3 kill , 300 pp - U:008  [+69 exp]

Czołg
Pz 38(t)A , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/I , 1 bars , 123 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 156 pp - U:001  [+55 exp]
Pz IID , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/II , 1 bars , 114 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 132 pp - U:002  [+43 exp]
Pz IIIE , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/III , 0 bars , 65 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 168 pp - U:009
Pz IVD , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/IV , 1 bars , 115 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 240 pp - U:038  [+56 exp]

Rozpoznanie
PSW 231 (8-Rad) , 10 PzDiv/90 Aufkl Abt , 1 bars , 115 exp , Niemcy , 7/10 , 0 kill , 240 pp - U:039  [+56 exp]

Artyleria
15cm sFH18 , SdKfz 7 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/I , 0 bars , 82 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 492 pp - U:003  [+22 exp]
10.5cm leFH18 , 251/4 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/II , 1 bars , 108 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 336 pp - U:004  [+59 exp]
15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/III , 0 bars , 75 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 528 pp - U:005  [+25 exp]

Myśliwiec
Bf 110C-1 , JG/27 , 1 bars , 152 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 432 pp - U:010  [+93 exp]

Bomb. taktyczny
Ju 87B , StG/II , 1 bars , 191 exp , Niemcy , 7/10 , 3 kill , 420 pp - U:006  [+111 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:6    TNK:1    RCN:5    AT:1    FORT:7    ATY:4    AD:1    FTR:1      Total: 26
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    172 exp,      5 kill,    564 pp    Average:     86 exp,      3 kill,    282 pp
Czołg          *   4 Units *  0 Leaders      Total :    417 exp,      9 kill,    696 pp    Average:    104 exp,      2 kill,    174 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    115 exp,      0 kill,    240 pp    Average:    115 exp,      0 kill,    240 pp
Artyleria      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    265 exp,      4 kill,   1356 pp    Average:     88 exp,      1 kill,    452 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    152 exp,      3 kill,    432 pp    Average:    152 exp,      3 kill,    432 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    191 exp,      3 kill,    420 pp    Average:    191 exp,      3 kill,    420 pp
* Summary:     *  12 Units *  0 Leaders      Total :   1312 exp,     24 kill,   3708 pp    Average:    109 exp,      2 kill,    309 pp


Player 1  Niemcy   has 15 units total (core+aux):
Piechota :  3
Czołg :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  3
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  Rzeczpospolita Polska   has 7 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  7

Hansen

#12
BIAŁYSTOK

Limit rozstawienia....10 jednostek,akurat tyla mam  :)
+ Luftwaffe.
Dostałem dwóch liderów,co ważne jeden to Liberator.

OpenGen 0.90.61.6 dd * (2 Feb 2020)  *  AI: Ver 0.91 (2013)
Efile folder: C:\Users\Lesio\Documents\SS-WAFFEN\OpenGeneral\efile_gus_zx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT v.4.1e,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   GAMBIT , #0 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Ju 88A-4
2   BATTLE OF WIZNA , #1 , Brilliant Victory , score:70
3   BIALYSTOK , #2 , Brilliant Victory , score:72
--
Campaign score: 212  *  Average: 70

..
Current scenario: BIALYSTOK,  VH prestige is 60 ,  All map prestige is: 60
Army cost: 3708 , Current prestige is 344
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Defensive
if BV: +350, BREST , cap 5300, 17 turns prestige: 63
if V : +250, BREST , cap 5300, 22 turns prestige: 82
if TV: +150, BREST , cap 5300, 27 turns prestige: 101
Ls: Loss , turn prestige: 101

Piechota
MG Schutzen , 251/1 [W] , 10 PzDiv/10 Schutzen Brigade , 1 bars , 138 exp , Niemcy , 2/10 , 4 kill , 264 pp - U:007  [+94 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 10 PzDiv/90 Pionier Abt , 1 bars , 144 exp , Niemcy , 7/10 , 5 kill , 300 pp - U:008  [+16 exp]

Czołg
Pz 38(t)A , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/I , 1 bars , 123 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 156 pp - U:001
Pz IID , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/II , 1 bars , 172 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 132 pp - U:002  [+58 exp]
Pz IIIE , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/III , 0 bars , 94 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 168 pp - U:009  [+29 exp]
Pz IVD , 10 PzDiv/7 Panzer Rgt/IV , 2 bars , 209 exp , Niemcy , 9/10 , 8 kill , 240 pp - U:011  [+94 exp]

Rozpoznanie
PSW 231 (8-Rad) , 10 PzDiv/90 Aufkl Abt , 2 bars , 208 exp , Niemcy , 2/10 , Liberator  , 2 kill , 240 pp - U:012  [+93 exp]

Artyleria
15cm sFH18 , SdKfz 7 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/I , 1 bars , 135 exp , Niemcy , 10/10 , Infiltration Tactics  , 6 kill , 492 pp - U:003  [+53 exp]
10.5cm leFH18 , 251/4 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/II , 1 bars , 172 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 336 pp - U:004  [+64 exp]
15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 10 PzDiv/90 Art Rgt/III , 1 bars , 107 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 528 pp - U:005  [+32 exp]

Myśliwiec
Bf 110C-1 , JG/27 , 1 bars , 160 exp , Niemcy , 8/10 , 4 kill , 432 pp - U:010  [+8 exp]

Bomb. taktyczny
Ju 87B (CV), StG/II , 3 bars , 311 exp , Niemcy , 8/10 , 6 kill , 420 pp - U:006  [+120 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:18   TNK:1    RCN:5    AT:3    FORT:10   ATY:6    AD:3    FTR:2      Total: 48
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    282 exp,      9 kill,    564 pp    Average:    141 exp,      5 kill,    282 pp
Czołg          *   4 Units *  0 Leaders      Total :    598 exp,     16 kill,    696 pp    Average:    150 exp,      4 kill,    174 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    208 exp,      2 kill,    240 pp    Average:    208 exp,      2 kill,    240 pp
Artyleria      *   3 Units *  1 Leaders      Total :    414 exp,      8 kill,   1356 pp    Average:    138 exp,      3 kill,    452 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    160 exp,      4 kill,    432 pp    Average:    160 exp,      4 kill,    432 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    311 exp,      6 kill,    420 pp    Average:    311 exp,      6 kill,    420 pp
* Summary:     *  12 Units *  2 Leaders      Total :   1973 exp,     45 kill,   3708 pp    Average:    164 exp,      4 kill,    309 pp


Player 1  Niemcy   has 19 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  3
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  Rzeczpospolita Polska   has 3 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  3

Hansen

#13
Prototyp: Pz IIIG...sprzedaję.

Mam 886 RM.
Kupiłem 21cm K38/39.
Zostało mi 22 RM.

Limit rozstawień....w polowym warsztacie została kompania Pz IV.

besiu

Cytat: Hansen w Październik 13, 2023, 05:35:27 PM
Cytat: besiu w Październik 13, 2023, 04:35:59 PM
Cytat: Hansen w Październik 10, 2023, 06:24:25 PM
Jest ciężko.
Dwa TH...lider overwatch i JG.
Sorry, co to są "TH"?

Waldzios - ten prestiż, na 500%, to jednak jakiś wpływ nawet i na początku - może mieć. Jeśli utracimy miasto punktowane, dla przeciwnej strony (czyli dla AI punktowane), to prestiż będzie jednak... większy.  I wtedy - a gram tak ostatnimi czasy - jest naprawdę, zaprawdę powiadam Wam - Ciężkooo :D ale zabawnie :D

TH,czyli Trigger Hex.
Twórca kampanii,może dać profit w postaci TH.
Pod jakąś flagą wroga znajduje się TH,jeśli Twórca zaznaczył który to,to możemy podejrzeć w Suicie na mapie danej bitwy...ale jeśli nie zaznaczył to nie wiemy która to flaga...chyba że sobie odhaczymy ''ptaszka''
Za TH,możemy dostać prototyp,więcej punktów,lidera itd.

Na zrzucie,zaznaczyłem gdzie jest TH ( w oryginale jest nie zaznaczony,więc nie wiadomo gdzie jest ),w lewym dolnym rogu masz ''panel'' do ustawień TH.

Kurczę, grałem kilka razy, tę kampanię, - ale Trigger Hexa na tej mapie - to nie pamiętam... Pewnie go nie trafiłem. Chyba...

TH - Trigger Hex - po prostu, nie skumałem skrótu (myślowego). Ale tak, o Trigger Hexach wiem już, tak, Gustlik je stosował, dość namiętnie. W niektórych całkowicie niespodziewanych miejscach :D