"Big Red One" - rusza do boju!

Zaczęty przez Gustlik, Grudzień 17, 2008, 05:50:32 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ervin von Rommel

#135
hej

Wykład jest taki tak Wam kiedyś tabelkę dawałem. Zauważyłem że JC się obniża!!
przed Oranem - 750 (nieistotne)
przed Kass - 750
przed ElGuet - 420
przed Bizerte - 500
przed Gela - 1000
przed Troiną - 1000
przed Omaha - 3000.

A więc jak się kupi coś na początku to się blokuje samemu sobie nagrody. Ja mój jedyny zakup (czołg) kupiłem chyba dopiero przed ostatnią bitwą (albo bitwę wcześniej). A tak to cały czas wydawałem na ulepszanie jednostek, żeby dostawić maksymalną kasę z nagród i nie blokować ich sobie JC.

POZDRAWIAM!!!

Ervin von Rommel

EDIT - pozwoliłem sobie na małą edycję, żeby było łatwiej porównać.

Gustlik

Gustlik

#136
CytatZauważyłem że JC się obniża!!

Bo w Afryce ma być tylko taki, żeby mieściła się w nim kasa za heksy i
premia za zwycięstwo, a te "wpływy" przedstawiają się tak:

po Oran - 750
po Kasser - 410
po El Guet - 470
po Bizerte - 700
po Gela - 560
po Troina - 1930

Jesli teraz porównasz sobie to z Twoją tabelką JC (pierwsze 750, należy pominąć, bo PRZED
pierwszym scenariuszem ta wartość jest nieistotna), to widać wyraźnie, że gotówka możliwa
do wyniesienia ze scenariusza jest równa JC z minimalnym marginesem na ewentualne
pozostałości sum po zakupach, z poprzedniego.

Margines na jednostkę robi się dopiero po zakończeniu Bizerty (700 do 1000), co oznacza, że
przed tą bitwą możesz zakupić coś za ok 300pp.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Greg

czołem

Omaha Beach - 10 tur
Według mnie BV można ustawić na 8-9 tur.
Dla mnie scenariusz trochę za łatwy jak na powagę tego scenariusza :)
Brakowało mi dziesiątkowania moich oddziałów przy samym lądowaniu.
Dopiero jeden heks od plaży zaczyna się obrona Niemców.
Może warto dodać jakieś ckm, bunkry czy moździerze na dwa heksy od morza tak żeby ostrzał
zaczynał się już przed samym zejściem na ląd.

Oto mój raport przed zajęciem ostatniej flagi.
Campaign: Big Red One , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Oran (#0), Brilliant Victory
02 Kasserine (#1), Brilliant Victory
03 El Guettar (#2), Brilliant Victory
04 Bizerte (#3), Brilliant Victory
05 Gela - Operation "Husky" (#4), Brilliant Victory
06 Troina (#5), Victory

Current scenario: Omaha Beach , VH prestige is 80 , All hex prestige is 280
Total army value: 276 , Current prestige is 139
BV: 200 ,  , cap 2200 , 25 turn prestige: 290
V : 150 ,  , cap 2200 , 25 turn prestige: 290
TV: 100 ,  , cap 2200 , 25 turn prestige: 290
Ls: Loss , turn prestige: 290

Infantry
*  Ranger [MPC][M3 [W]] , 3 bars , 328 exp , 10 base , 10 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 0 pp (U:004)
*  Ranger [MPC][Dodge] , 3 bars , 301 exp , 10 base , 4 curr , 0 pp (U:005)
*  Ranger [MPC][M3 [W]] , 4 bars , 455 exp , 10 base , 6 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 0 pp (U:006)
*  Ranger [MPC][Dodge] , 3 bars , 315 exp , 10 base , 7 curr , 0 pp (U:021)
*  Ranger [MPC][Dodge] , 4 bars , 404 exp , 10 base , 2 curr , 0 pp (U:022)
*  Special Service [MPTC][Dodge] , 2 bars , 250 exp , 10 base , 5 curr , 0 pp (U:023)
*  Special Service [MPTC][M3 [W]] , 2 bars , 225 exp , 10 base , 8 curr , 0 pp (U:024)
*  Ranger [MPC][Dodge] , 2 bars , 262 exp , 10 base , 8 curr , Bridging - Units treat rivers as ro , 0 pp (U:025)
*  Infantry[Dodge] , 2 bars , 256 exp , 10 base , 5 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 0 pp (U:026)
*  Engineer [E][M3 [W]] , 2 bars , 263 exp , 10 base , 7 curr , 0 pp (U:027)

Tank
M4A1 , 4 bars , 428 exp , 10 base , 5 curr , Reconnaissance Movement - Phased mo , 276 pp (U:048)

Recon
*  M8 Greyhound , 3 bars , 310 exp , 10 base , 12 curr , 0 pp (U:019)

Artillery
*  M12 , 4 bars , 416 exp , 10 base , 12 curr , 0 pp (U:018)
*  75mm [M][Dodge] , 3 bars , 399 exp , 10 base , 7 curr , 0 pp (U:020)
*  155mm M1[M2] , 3 bars , 345 exp , 10 base , 12 curr , 0 pp (U:041)
*  M7 , 4 bars , 416 exp , 10 base , 10 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 0 pp (U:042)

Fighter
*  P-51B , 3 bars , 384 exp , 10 base , 10 curr , First Strike - Unit fires first if  , 0 pp (U:047)

Tactical Bomber
*  B-25H , 2 bars , 205 exp , 10 base , 10 curr , 0 pp (U:046)

Killed: AD 27 ,  AT 29 ,  ATY 54 ,  INF 125 ,  REC 10 ,  TK 20 ,  FTR 10 ,  TB  7 ,  Total: 282
Lost  : AD  3 ,  AT  4 ,  ATY  1 ,  INF 19 ,  REC  4 ,  TK  6 ,  FTR  0 ,  TB  1 ,  Total:  38

BV  5
V   1
TV  0
L   0

*   <- original core or experienced prototype
pp  <- prestige points

Exiter

no i wszystko jasne, tylko ja sprzedaję jednostki, mimo że dalej uważam, że nie da się w pełni wykorzystać 10 piechot, to zacznę od nowa bez sprzedawania.

Zsamot

Witam, ja nareszcie znów na bieżąco;) Bycie chorym ma jednak pewne zalety;> A zatem podtrzyma pewne wnioski Grega: BV:9-10- osobiście ukonczyłem to w 11, ale chęć nabicia prestiżu spowodowała, że zajmowałem każdy punkt.
I tu pierwsze pytanie- czy te punkty będą dalej "płatne", bo np. w Gela nie dają "małe" heksy prestiżu, tutaj owszem. Czy nie zachować może jakieś konsekwencji, ew. zawrzec to w briefingu?
Czy nie przewidujesz opcji transportu powietrznego w tym scenie?
Z tym podwyższeniem obrony to bym ostrożnie szacował-  z uwagi na cholernie wysoki współczynnik losowości wyników w PG2... Mi ten sam moździerz raz tylko tłumił, innym razem zdejmował 3,4... W efekcie pewne odcinki plaży mogą być death zone;) Swoją drogą, muszę wkleić swą armię, oczywiście przy cholernym kantowaniu - oraz notorycznym pomijaniu w nagrodach- moge tylko pomarzyć na razie o czymś takim, jak własne lotnictwo...
Za to udowódczyłem dwa oddziały- artylerię i plotkę;) Wiedziałem, że zakup jej teraz, to będzie idealny pomysł;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Cytat: Exiter w Styczeń 30, 2009, 01:11:06 PM
no i wszystko jasne, tylko ja sprzedaję jednostki, mimo że dalej uważam, że nie da się w pełni wykorzystać 10 piechot, to zacznę od nowa bez sprzedawania.
Niemniej radzę Ci iść dwutorowo, sprawdź, może jednak długofalowo się to opłaca? Ja po prostu wolę mieć więcej;) Zwłaszcza jak są momenty, gdy trzeba zastosować mordercze- dla obu stron- ataki, wtedy tylko stosuję rotację, skrwawione odsyłając na tyły.. A piechota idelanie tak się doświadcza, a propo 3 jednostki mi się udowódczyły, bo właśnie jedna jednostka piechoty dostałą lidera;) nic genialnego, ale zawsze:)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

#141
A otóż i moi chłopcy;)
Campaign: Not found , Prestige modifier 100% , SSI standard formula
Current scenario: Omaha Beach , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Total army value: 240 , Current prestige is 749
BV: ? , ??? , cap ? , 25 turn prestige: 290
V : ? , ??? , cap ? , 25 turn prestige: 290
TV: ? , ??? , cap ? , 25 turn prestige: 290
Ls: ? , ??? , cap ? , 25 turn prestige: 290

Infantry
* 1x , Ranger [MPC][M3A1 [W]] , 2 bars , 257 exp , 10 base , 8 curr , 1 kill , 0 pp
* 2x , Infantry , 1 bars , 144 exp , 10 base , 10 curr , 1 kill , 0 pp
* 3x fer.def. , Ranger [MPC][M3 [W]] , 5 bars , 502 exp , 10 base , 8 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 5 kill , 0 pp
* 4x , Ranger [MPC][M3A1 [W]] , 2 bars , 249 exp , 10 base , 8 curr , 6 kill , 0 pp
* 5x fer.def. , Ranger [MPC][M3 [W]] , 3 bars , 341 exp , 10 base , 6 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 5 kill , 0 pp
* 6x , Ranger [MPC][Dodge] , 2 bars , 202 exp , 10 base , 8 curr , 1 kill , 0 pp
* 7x b.intel.Des , Special Service [MPTC][Jeep [T]] , 3 bars , 321 exp , 10 base , 9 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 6 kill , 0 pp
* 8xDes. , Special Service [MPTC][Jeep [T]] , 4 bars , 422 exp , 10 base , 4 curr , Determined Defense - Defense values , 5 kill , 0 pp
* 9x , Ranger [MPC][M3 [W]] , 4 bars , 470 exp , 10 base , 8 curr , Liberator - User gets more prestige , 4 kill , 0 pp
* 10x , Engineer [E][M3 [W]] , 3 bars , 398 exp , 10 base , 5 curr , 7 kill , 0 pp

Tank
* 1panc.inf.tact , M4A3E8/76 Easy Eight , 5 bars , 570 exp , 10 base , 13 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 39 kill , 0 pp

Recon
* 1Rec. , M6 Staghound , 3 bars , 353 exp , 10 base , 7 curr , Influence - Has prestige modifier f , 8 kill , 0 pp

Anti-tank
* 1AT x , M36 S , 4 bars , 448 exp , 10 base , 11 curr , 8 kill , 0 pp

Artillery
* 1art.x , 155mm M1[M2] , 3 bars , 397 exp , 10 base , 12 curr , 9 kill , 0 pp
* 2Art.x most , M7 , 5 bars , 529 exp , 10 base , 14 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 9 kill , 0 pp
* 3Art.x , 155mm M1[M2] , 3 bars , 335 exp , 10 base , 10 curr , Resilience - Harder to Destroy , 8 kill , 0 pp
* 4Art.x , M1 Long Tom[M2] , 3 bars , 332 exp , 10 base , 12 curr , 6 kill , 0 pp

Air Defense
, M15A1 [G] , 3 bars , 304 exp , 10 base , 12 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 2 kill , 240 pp

Killed: AD 31 ,  AT 31 ,  ATY 59 ,  INF 138 ,  REC 10 ,  TK 19 ,  FTR 11 ,  TB  7 ,  Total: 306
Lost  : AD  2 ,  AT  3 ,  ATY  0 ,  INF 15 ,  REC  2 ,  TK  4 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:  26

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Infantry * 10 Units * 5 Leaders
Total :   3306 exp,     41 kill,      0 pp
Average:    331 exp,      4 kill,      0 pp

Tank *  1 Units * 1 Leaders
Total :    570 exp,     39 kill,      0 pp

Recon *  1 Units * 1 Leaders
Total :    353 exp,      8 kill,      0 pp

Anti-tank *  1 Units * 0 Leaders
Total :    448 exp,      8 kill,      0 pp

Artillery *  4 Units * 2 Leaders
Total :   1593 exp,     32 kill,      0 pp
Average:    398 exp,      8 kill,      0 pp

Air Defense *  1 Units * 1 Leaders
Total :    304 exp,      2 kill,    240 pp

Summary * 18 Units * 10 Leaders
Total :   6574 exp,    130 kill,    240 pp
Average:    365 exp,      7 kill,     13 pp


Player 1 has 48 units total:
Infantry : 20
Tank :  1
Recon :  2
Anti-tank :  2
Fortification :  1
Artillery :  8
Air Defense :  1
Fighter :  4
Destroyer :  5
Battleship :  2
Cruiser :  2

Player 2 has 1 units total:
Infantry :  1


*   <- original core or experienced prototype
pp  <- prestige points
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

I tym sposobem, sporządzając raport, dopatrzyłem się jeszcze dwóch nowych liderów;) Jak widać, stawiam na artylerię i minimum 1 własny czołg, nic nie sprzedaję, planuję tylko ulepszyć j piechotę i zaistnieć w lotnictwie... Na dowództwo nie liczę.
ps. zlikwidowałem przekreślenie, to się reszta raportu podkreśliła, koszmar...
ps. 2 liczę Gustlik, ze będzie prędko kontynuacja;)?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Exiter

nie narzekaj na brak szczęścia  ;D dostałeś liberatora, a to ma kolosalne znaczenie, bo każdy punkcik jest na wagę złota

Zsamot

Cytat: Exiter w Styczeń 30, 2009, 01:48:29 PM
nie narzekaj na brak szczęścia  ;D dostałeś liberatora, a to ma kolosalne znaczenie, bo każdy punkcik jest na wagę złota
Tylko trochę późno go dostałem, a nie wiem, ile jeszcze atrakcji Gustlik przewidział;) Wolałbym tego lidera na Special Service, bo 1.że ich desantuję często- o ile jest takowa mozliwość, 2. mają chłopaki u mnie zawsze jeepa, zatem zasięg operacyjny o wiele większy, chyba po prostu ich ulepszę... I znowu nie ujrzę lotnictwa ;/
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Najpierw do Grega:

CytatDla mnie scenariusz trochę za łatwy jak na powagę tego scenariusza

Niestety jest problem ze skalą mapy, bo Omaha jest zrobiona dla skali kompanii lub nawet plutonu. Kampania natomiast jest w skali batalionowej.

Zatem skoro batalion to 10-cio punktowa ikona, a plaży po stronie niemieckiej broniły w sumi  trzy bataliony, podzielone na kilkuosobowe zespoły, to gniazda obrony musiałyby mieć po 2-3 pkt siły. Jak pokazać 1 (jedno) działo w bunkrze?

Gdyby jednostki amerykańskie dało sie dzielić i łączyć, można by atakować kompaniami tak jak w rzeczywistości - czyli jednostki 3-5 pkt i wtedy miałbyś masakrę.

Ale na publiczne żądanie Omaha zostanie trochę utrudniona - już zresztą jest.

Cytatliczę Gustlik, ze będzie prędko kontynuacja;)?

Zobaczę wieczorem, co z tą Omahą - jest jeszcze jeden scenariusz gotowy, ale to jest tylko takie post scriptum do Omahy, czyli działanie w głąb terenu lądowania, z limitem rozstawienia (tylko najmniej wyczerpane jednostki brały udział).

Nastepna poważna batalia to jest operacja "Cobra" pod St. Lo. Jest już w połowie gotowa. pierwszą wersję myślę, że będę mógł wysłać w sobotę po (najpóźniej w niedzielę rano)

UWAGA mapy: Omahaeast nr 723 i St Lo - numeru nie pamiętam bo piszę z pracy, ale to jest oryginalna mapa z czasów SSI, więc na pewno poniżej 30....

CytatI znowu nie ujrzę lotnictwa ;/

Ale niemieckiego też raczej nie....:)

CytatTylko trochę późno go dostałem, a nie wiem, ile jeszcze atrakcji Gustlik przewidział;)

Ambitnie zakładam, że może sie uda dobić do 20 scenów.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Exiter

po kolei - jeśli chodzi o Omaha, to przecież Gustlik napisał, że działa nie były okopane, a to już jest utrudnienie (Gustlik podeslij poprawioną Omahę, albo napisz jak i które działa okopać niemcom), najpierw popróbujmy z tą poprawką, a potem zobaczymy czy trzeba utrudniać.

zacząłem grę od nowa "waszą"  ;D metodą czyli bez sprzedawania jednostek, przeszedłem już Gele i w zasadzie nie widzę różnicy w trudności (pod Kasserine było ciężko bo brakowało mi jakieś 400 pp na upgrade  :D), natomiast część jednostek poprostu wlekę ze sobą bo są mało przydatne - efekt: dwie jednostki infantry mają prestiż poniżej 100 po 5 scenach  ???

jak przejdę omaha, tą "wielką" armią to ją wkleję, dla porównania z 'moją" wersją.

teraz natomiast wklejam starą armię (czyli wersję w której sprzedaję jednostki) pod koniec Omaha, dla porównania z waszymi armiami.

Campaign: Big Red One , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Oran (#0), Brilliant Victory
02 Kasserine (#1), Brilliant Victory
03 El Guettar (#2), Brilliant Victory
04 Bizerte (#3), Brilliant Victory
05 Gela - Operation "Husky" (#4), Brilliant Victory
06 Troina (#5), Brilliant Victory

Current scenario: Omaha Beach , VH prestige is 80 , All hex prestige is 280
Total army value: 1452 , Current prestige is 611
BV: 200 ,  , cap 2200 , 25 turn prestige: 290
V : 150 ,  , cap 2200 , 25 turn prestige: 290
TV: 100 ,  , cap 2200 , 25 turn prestige: 290
Ls: Loss , turn prestige: 290

Infantry
* Piech/26-3 , Special Service [MPTC][Jeep [T]] , 2 bars , 279 exp , 7 curr , 2 kill , 0 pp
* Piech/26-1 , Special Service [MPTC][Jeep [T]] , 5 bars , 658 exp , 8 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 16 kill , 0 pp
* Piech/26-2 , Special Service [MPTC][Jeep [T]] , 3 bars , 323 exp , 10 curr , 9 kill , 0 pp
* Piech/18-1harder , Engineer [E][M3 [W]] , 2 bars , 270 exp , 11 curr , Resilience - Harder to Destroy , 5 kill , 0 pp
* Piech/18-2 , Special Service [MPTC][Jeep [T]] , 2 bars , 288 exp , 2 curr , 12 kill , 0 pp
* Piech/18-3 , Special Service [MPTC][Jeep [T]] , 3 bars , 399 exp , 8 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 5 kill , 0 pp
* Piech/18-4 , Engineer [E][M3 [W]] , 2 bars , 268 exp , 10 curr , 3 kill , 0 pp

Tank
Tank1 , M4A3E8/76 Easy Eight , 3 bars , 326 exp , 9 curr , 1 kill , 348 pp
Tank2 , M4A3E8/76 Easy Eight , 2 bars , 254 exp , 10 curr , 1 kill , 348 pp

Recon
* Szpieg-1/supr , M8 Greyhound , 2 bars , 286 exp , 12 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 8 kill , 0 pp
Szpieg2 , M8 Greyhound , 2 bars , 270 exp , 9 curr , 1 kill , 180 pp

Artillery
* Armata-2/amo , M7 , 4 bars , 445 exp , 12 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 3 kill , 0 pp
* Armata-1/atak , M7 , 5 bars , 571 exp , 14 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 15 kill , 0 pp
* Armata-3/amo , M12 , 5 bars , 526 exp , 13 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 13 kill , 0 pp
* Armata-4/amo , 155mm M1[M2] , 3 bars , 331 exp , 13 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 9 kill , 0 pp

Air Defense
* Plotka-1 , M15A1 [G] , 2 bars , 227 exp , 11 curr , 2 kill , 0 pp

Fighter
P-51D/1 , P-51D , 2 bars , 277 exp , 10 curr , 0 kill , 576 pp

Killed: AD 26 ,  AT 27 ,  ATY 56 ,  INF 129 ,  REC 10 ,  TK 18 ,  FTR 11 ,  TB  8 ,  Total: 285
Lost  : AD  6 ,  AT  2 ,  ATY  0 ,  INF 12 ,  REC  1 ,  TK  4 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:  25

BV  6
V   0
TV  0
L   0


jak widać starczyło mi na 2 czołgi, fajtera i recona

Gustlik

To ja wklejam swoją armię, już po St.Lo - graną ściśle według historycznego OoB'a. Jedynym odstępstwem jest batalion Rangersów, oraz Marines, których dostałem w nagrodę.

Jak widać po doświadczeniu, wszyscy mieli okazję sobie powalczyć.....

Campaign: Big Red One , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Oran (#0), Brilliant Victory
02 Kasserine (#1), Brilliant Victory
03 El Guettar (#2), Brilliant Victory
04 Bizerte (#3), Brilliant Victory
05 Gela - Operation "Husky" (#4), Brilliant Victory
06 Troina (#5), Brilliant Victory
07 Omaha Beach (#6), Brilliant Victory
08 Normandy (#7), Brilliant Victory
09 St.Lo "Cobra" (#8), Brilliant Victory

Current scenario: Avranches , VH prestige is 240 , All hex prestige is 480
Total army value: 907 , Current prestige is 20
BV: 200 ,  , cap 4000 , 20 turn prestige: 130
V : 150 ,  , cap 4000 , 20 turn prestige: 130
TV: 100 ,  , cap 4000 , 20 turn prestige: 130
Ls: Loss , turn prestige: 130

Infantry
*  Infantry[M3 [W]] , 5 bars , 539 exp , 10 base , 15 curr , 8 kill , 0 pp
*  Ranger [MPC][M3 [W]] , 5 bars , 762 exp , 10 base , 15 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 10 kill , 0 pp
*  Infantry 44[M3A1 [W]] , 5 bars , 625 exp , 10 base , 15 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 10 kill , 0 pp
*  Infantry 44[M3A1 [W]] , 3 bars , 374 exp , 10 base , 13 curr , Bridging - Units treat rivers as ro , 6 kill , 0 pp
*  Infantry[Dodge] , 1 bars , 161 exp , 10 base , 11 curr , 1 kill , 0 pp
*  Infantry[Dodge] , 1 bars , 169 exp , 10 base , 11 curr , 2 kill , 0 pp
*  Infantry[Dodge] , 4 bars , 433 exp , 10 base , 14 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 3 kill , 0 pp
*  Infantry[Dodge] , 1 bars , 172 exp , 10 base , 11 curr , 1 kill , 0 pp
*  Infantry[Dodge] , 3 bars , 368 exp , 10 base , 13 curr , Liberator - User gets more prestige , 5 kill , 0 pp
*  Engineer [E][M3 [W]] , 5 bars , 630 exp , 10 base , 15 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 14 kill , 0 pp
*  Marines 44 [E][M5A1 [W]] , 3 bars , 307 exp , 10 base , 12 curr , 1 kill , 0 pp

Tank
M4A3E8/76 Easy Eight , 4 bars , 462 exp , 10 base , 14 curr , Street Fighter - Bypass city entren , 9 kill , 487 pp

Recon
*  M6 Staghound , 2 bars , 284 exp , 10 base , 12 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 8 kill , 0 pp

Anti-tank
M36 S] , 4 bars , 434 exp , 10 base , 14 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 4 kill , 420 pp

Artillery
*  105mm M2A1[Dodge] , 5 bars , 548 exp , 10 base , 15 curr , Bridging - Units treat rivers as ro , 6 kill , 0 pp
*  105mm M2A1[M2] , 5 bars , 710 exp , 10 base , 15 curr , 9 kill , 0 pp
*  155mm M1[M2] , 3 bars , 387 exp , 10 base , 13 curr , 15 kill , 0 pp
*  105mm M2A1[M2] , 4 bars , 409 exp , 10 base , 14 curr , 7 kill , 0 pp

Air Defense
*  40mm Bofors [G][M2] , 3 bars , 323 exp , 10 base , 13 curr , 5 kill , 0 pp

Killed: AD 37 ,  AT 40 ,  ATY 75 ,  INF 167 ,  REC 15 ,  TK 25 ,  FTR 13 ,  TB  8 ,  Total: 380
Lost  : AD  4 ,  AT  1 ,  ATY  0 ,  INF 15 ,  REC  1 ,  TK  5 ,  FTR  0 ,  TB  1 ,  Total:  27
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Exiter

#148
7 jednostek infantry  :D i to na Dodge, mało mobilna ta grupa, do tego zauważ, że tak naprawde wykorzystujesz tylko infantry z liderami, pozostałe mają poniżej 2 belek, a to już 10 scen. czyli można nazwać, że masz 3 jednostki pomocnicze, to jest pewnie ten Combat Team, o którym wspominałeś ;D
u mnie po 6 scenach najmniej doświadczona piechota ma 268 exp. poza tym moja armia pod Omaha ma wartość 1450 pp i jest jeszcze 600 pp wolnego prestiżu. a twoja po St. Lo 907 pp.

poza tym przeglądając wasze armie, to widzę, że pech teraz przeszedł na mnie z zsamota, bo wszyscy macie po 2 prototypy, a ja tylko jeden  :(

Gustlik

Dopiero teraz zauważyłem jaką masz fajną artylerię - chłopaki oszczędzają aż miło.  :D. To się amerykańskim podatnikom spodoba....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/