Open General - plany rozwojowe (wątek historyczny)

Zaczęty przez Depet, Listopad 14, 2006, 04:08:23 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Jak wrócę z niedzielnego wizytowania teściów, to sprawdzę- tylko jak?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

#211
No niestety, ale sugerowana przeze mnie opcja Ctrl+c przy overrunach nie działa - nie pokazuje wyników.
Sprawdzę, czy w innych logach nie ma o tym informacji.

[EDIT] Niestety, żadne inne logi (czyli xlog i debug.log) nie zawierają informacji o walkach zakończonych
overrunem - stąd też nie będzie łatwo wywnioskować dlaczego się tak dzieje jak opisujesz.

Ew. zrób save przed planowanym overrunem i mi go prześlij podając którą jedn. atakujesz którą.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Zsamot

Małe pytanko: co to za lider flaca podstawowy: multiple intercept??? jakie ma cechy?
Czy Level Bomber też ma lidera?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Mam problem- jak chwilę nie grałem- ekran sie zamazał, komunikat:
Info: Not enough VideoMemory to create surface 80 x 50 * allocating on system memory???
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rozprza

Cytat: zsamot w Lipiec 24, 2010, 09:04:23 PM
1. Nie rozumiem, dlaczego nie mogę wykonać "szarży"- czyli overrun, skoro wynik pokazany równa się liczebności jednostki, np. atakuję czołgiem zmiękczoną piechotę- jest 4:0, czyli rozjadę i jeszcze postrzelam do działa z tyłu, które WIDZĘ, nic z tego. Inaczej- atak na samotna katiuszę- ma być szarża 6:0 jest wymiana ognia...
Wydaje mi się, że jeśli artyleria jest w pełnej sile obok jednostki atakowanej, to overruna nie zrobisz...
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Zsamot

Coś jest na rzeczy- bowiem jak jest zmiękczona artyleria-to jadę przez te oddziały.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatWydaje mi się, że jeśli artyleria jest w pełnej sile obok jednostki atakowanej, to overruna nie zrobisz...

Myślałem, że to jest oczywiste - jeszcze od czasów PG2.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#217
Niekoniecznie- jak miałem np. Tygrya na 15-stce i zmiękczoną jednostkę, to jechałem przez świat. ;)
ps. jak stał na rzece Wespe- też overrun wykonany...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

#218
Lider u piechoty: reconesance movement: czy muszę zrezygnować z transportu, by na "piechotę" się poruszali??? Nawet heks obok biorą jeepa i jadą.  :-\ to był ruch s trefie kontroli- tern czysty. A ogólnie to super, bo idą "pieszo" normalnie a potem na jeepie, do zajmowania heksów- idealni.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Mam pytanie- czy to nie może być dopracowane: ze ściąga mi gra automatycznie mapy- a mimo to są błędy???
Gustlik- mógłbyś ten problem zasygnalizować Twórcy?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

A miałeś jeszcze potem jakieś błędy? Czy tylko o tę jedną mapę chodziło?

Wiesz co, zrób taki test - skopiuj sobie gdzieś, wszystko co masz w katalogu MAP - ostatecznie dużo tych map tam nie było, do tej jednej kampanii. No więc skopiuj sobie gdzieś zawartość MAP, a sam katalog wyczyść do zera - i spróbuj jeszcze raz odpalić grę - niech ściągnie - zobaczymy czy dobrze. Bo zgłaszanie jednego błędu, który mógł powstać na skutek jakiegoś przekłamania w sieci, to troche za mało, żeby alarm podnosić.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#221
Dzięki, ok, to wieczorkiem i dam znać.  Przynajmniej zagram sobie od nowa- świetna jest ta testowa- zatem będę miał pretekst do sprawdzenia tego supportu (małe s) czyli strzałów w niewidoczne heksy.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Mam pytanko- jezeli oddziały strasznie powoli się poruszają, to która z liczb, z tych 5-iu współczynników, o tym decyduje?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Trzeci i czwarty suwak od góry - jeden ustawia płynność ruchu jednostek lądowych, a drugi powietrznych. Trzeba sobie dobrać odpowiednio do posiadanych mozliwości graficznych.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Pit

Witam wszystkich po sporej nieobecności.
Wróciłem patrzę i własnym oczą nie wierzę, aż tak poszło wszystko do przodu.

Mam takie głupie pytanko czy\jak da się w Open wysadzać mosty?
"Jeśli długo spoglądasz w otchłań,
Otchłań spogląda również na ciebie."

            Friedrich Nietzsche