Test - W00 Wielka Rzecz...pospolita

Zaczęty przez Zsamot, Lipiec 08, 2010, 12:39:34 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

A jak pisałem, to mi nikt nie wierzył... Nie żebym był marudny- ale.... a nie mówiłem...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

OK - jest poprawka pliku "exe" pod nieoficjalnym linkiem - problem z liderami powinien być usunięty. Dajcie znać.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Panowie zagrajcie prosze na tym nowym pliku spod nieoficjalnego linku i potwierdźcie czy pomogło na tych głupich liderów, bo chciałbym wysłać info Luisowi. Ja zrobiłem tylko jeden test i wygląda na to że działa, ale miałem tylko jeden taki problematyczny save, a chciałbym mieć więcej wyników.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Najwcześniej jutro zagram, ale mam pytanie- od którego momentu mam zagrać, cały scen, cz tylko  pierwszą turę, by tych liderów sprawdzić?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Najlepiej jakbyś miał save'a przed ta Moskwą, ale wydaje mi się, że powinno zadziałać również jeśli wejdziesz w trakcie. Zobacz czy: po pierwsze - masz więcej niż 15 liderów, po drugie - czy funkcje wróciły do zgodności z klasą.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

kowdar

Sprawdziłem na moich save'ach przed Moskwą - wydaje się być OK.

Wersja OpenGen 0.60 (25 Sep 2010).
Scen w Moskwie ma liderów AUX: 5 Axis i 6 Alied (AI).
Mój oryginalny save (na koniec scena przed Moskwą) miał 7 liderów Core.
Po jego zakończeniu i wejściu do Moskwy było OK (ale to razem 12 liderów Axis).

Spreparowałem save, gdzie jednostki core na zakończenie poprzedniego scena mają
12 liderów.
Po zakończeniu scena i wejściu do scena Moskwa, gra ograniczyła ilość liderów do 15
(zabierając 2 z jednostek AUX). Wszyscy liderzy zgodni z klasą.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Zsamot

#126
Lew Morski- heks 2,24 jest oceanem, chyba to błąd... Heks 8,23 jest: wooded: zadrzewiony???
ps. miałem komunikat: No MEL file found for MelNum=1266 ; skąd to mogę pobrać?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

#127
Najpierw zobacz, czy w mel'ach masz taki plik, zanim zaczniesz pobierać cokolwiek.

CytatLew Morski- heks 2,24 jest oceanem, chyba to błąd... Heks 8,23 jest: wooded: zadrzewiony???

Cóż, ciekawe co pił autor tej mapy.... Bo ewidentnie mu się heksy walnęły o jeden rządek.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

kowdar

Tak jak Gustlik zauważył, jest to błąd mapy.
Można by to poprawić, ale trzeba by dołączać niestandardowy plik *.map do kampanii,
a tego nie lubię i nie chcę robić.

Tak więc raczej należy się pogodzić z tym błędem, bo nie wiem czy istnieje "procedura",
aby poprawiony plik *.map do mapy zamieścić na stronach gdzie mapy są dostępne.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

"Procedura", to jest taka, że trzeba by wysłać taki poprawiony plik do Gilestiela i Steve'a Browna, a oni musieliby przepakować mapfiles.zip i podmienić na swoich stronach. A ja już widzę jak im się chce to robić - zwłaszcza, że żaden z nas nie jest autorem tej mapy.

Natomiast powiem Ci, że przestałem mieć opory przed modyfikowaniem plików map, ważne tylko, żeby ten nowy miał taką samą strukturę nazwy jak pliki kampanii "WRxxx.map". Wtedy można je łatwo pakować, przenosić kopiować - po prostu jest jak jeszcze jeden scenariusz. Gorzej było, jak do którejś kampanii zmodyfikowałem mapę i nazwałem ją "hel2.map" - no i się narobiło, bo wszyscy myśleli, że to jakaś nowa mapa ze strony - do pobrania, a kopiując pliki kampanii oczywiście mi uciekł z paczki - właśnie z powodu tej nazwy.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#130
Lew Morski- mam parę zarzutów/ pytań: np. po co lotniskowiec, skoro nie ma ani jednej jednostki tam mogącej lądować, tylko jeden okręt podwodny? Co najmniej jeden przydzielałbym do zespołu z pancernikiem. Do tego nie rozumiem, dlaczego ja mam inne/szybsze okręty desantowe niż polskie jednostki przydzielone?
Czy tam jest gdzieś radar? Bo inaczej komputer kantuje i widzi jednostki, których nie może ujrzeć. W tych desantowych scenach- których nienawidzę- jest dla mnie idiotyzm- komputer atakuje jakąś jednostkę na tyłach okrętami, a na plaży tymczasem mogę się rozwijać, a za plecami oddziałów na lądzie są już gotowe następne do wyjścia na ląd...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

Spróbuję odpowiedzieć:

jednostki tam mogącej lądować ... - jeden masz: KRUKA
tylko jeden okręt podwodny ... - przeciwnik nie ma żadnego
inne/szybsze okręty desantowe - a to Gustlik zmienił między wersją 0.6, a 0.8
czy tam jest gdzieś radar - nie, sam jak gram niektóre sceny, to także mam wrażenie że AI "oszukuje" widząc więcej
gra okrętami AI - na sposób gry AI okrętami, nie mam wpływu (i chyba nie jest ona najlepsza)

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Zsamot

W każdym razie powiem tak: skoro nie ma radaru, to chyba wycofam kolejne statki na tyły. Pytanie SH- pozwoli mi na wystawienie moich oddziałów? Jeżeli nie- to trzeba o limicie wspomnieć.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

#133
SH - jak zdobędziesz lotnisko na północnym wschodzie. I tylko tam.

EDIT:
I weź pod uwagę, że większość okrętów "widzi" na 4 hexy, a jeden u Anglików nawet na 5.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

kowdar

I żeby już do końca wyjaśnić kwestię limitów rozstawienia.

Aktualnie jesteś na scenie #17.
W każdym następnym, aż do końca głównej ścieżki kampanii, oprócz ostatniego scena #27 Waszyngton,
można rozstawić tylko tyle jednostek ile jest pkt. rozstawienia na początku.
I nie da się rozstawiać nic więcej poprzez zdobycie SH przeciwnika.

Na pocieszenie, AI w większości scenariuszy także nie ma SH.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl