Open General - plany rozwojowe (wątek historyczny)

Zaczęty przez Depet, Listopad 14, 2006, 04:08:23 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

#240
Komunikat: Info: Not enough VideoMemory to create surface 11520 x 256 * allocating on system memory: co jest tego powodem? Po grze widzę w notatniku...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Cytat11520 x 256
???

Pierwsze słyszę o takiej rozdzielczości - komputer pewnie też..... :o
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

To kopia komunikatu z notatnika... sam nie znam się... System Win 7.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

@Homer - Twoje pytania nie zginęły, tylko wydzieliłem instruktaż o nazwach i mapach do osobnego wątku
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Bombardując strategicznym bombowcem VH przeciwnika odbieram mu prestiż a jakbym zbombardował własny?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Czy teraz przy przydziale liderów nie ma jednego obowiązkowego? mam bowiem czołg z marksmanem i det. defence. ;) 3 heksy, czemu nie...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Gdy w scenie używam pionierów: a konkretnie funkcji blow to na miejscu mapy zostaje biały kwadrat zajmujący cały heks i i dokoła teren. Heks jest wpisany w ten kwadrat.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

A jak aktualizowałeś plik OpenGen.exe, to zaktualizowałeś też plik: "hex_grid", który jest zawsze dołączany przez Luisa do paczki? Bo białe plamy na mapie to jest właśnie efekt zmian w "wybuchowych" elementach mapy i nieaktualny plik "hex_grid"
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#248
Nie, bo nie wiedziałem, pewnie inni też nie. Po prostu wcześniej tego nie było... Warto o tym by wspomnieć w poradniku.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

ZAWSZE był dołączany do pliku OpenGen.exe - odkąd pamiętam. A na pewno odkąd został stworzony ten dział.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Nie było w Panzerze starym- ot skrót myślowy...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Pytanie zasadnicze: co kieruje wyborem trasy samolotu...  >:( Bo k...na nie wiem. Scenariusz Lew Morski: widoczna połowa morza- logiczne, ze powinien tam polecieć, nie- myśliwiec leci jakimiś zagonami, wali kurna wojewódzkie zakręty- trafia oczywiście na 2 plotki, myśliwiec- spada ???
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

Sądzę, że na wybór trasy lotu nie ma żadnego wpływu co jest na ziemi/morzu, ani teren, ani jednostki.
Trasa jest zapewne wyznaczana zupełnie matematycznie.

PS.
Coś Cię chyba zabolało.   ;) Utrata corowej jednostki ?
Ja i tak się czasami zastanawiam jak potrafisz grać iż tak mało Ci jednostek "idzie do nieba".
Ostatnio zacząłem nową kampanię (otworzę wątek), gdzie straciłem dwa samoloty na trasie przelotu
przez wredne plotki - jeden to trafił trzy po drodze  >:(- ale uważam iż to urozmaica grę (chociaż też robi ją bardziej losową)
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Zsamot

Nie tyle utrata, co nielogiczność. mam 2 przydzielone myśliwce plus ten szturmowy, w 4 tury zdejmę całość sił myśliwskich, o ile: no właśnie... Przecież recon nie pojedzie na ślepo, jak jest droga. Chyba że się mylę???
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

Wg mojej wiedzy jednostki lądowe jadą trasą najmniej kosztującą pkt. ruchu, preferując wyznaczone drogi.
A w powietrzu każda trasa kosztuje tyle samo.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl