Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Oczywiscie nowe wersje silnika gry pojawiają się na stronie Luisa, jednak
ostatnio dzieje się to tak często, że tytułowa data "April 2010" jest już dawno
nieaktualna.

Jak zatem sprawdzić czy jest nowa wersja?

W tej chwili, jedynym pewnym źródłem wiedzy o aktualizacjach Open PG
jest forum JP,s Panzers - ten dział:
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?t=44404

Jeśli w tytule pojawia sie nowa data, to znaczy że aktualizacja była i można
ściągać - mimo, że na stronie Luisa nadal widnieje ten kwiecień.

Tak samo należy sprawdzać informacje o nowych wersjach LGSuite.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

No to ja - w imieniu swoim i paru laików zapytam łopatologicznie:
1. tu sprawdzam czy jest nowa wersja: 
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?t=44404&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

2. jeżeli data jest świeża, to pobieram:
http://luis-guzman.com/OpenGen.html
ale: czy full, czy sam .exe ???
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

To zalezy - trzeba po prostu poczytać, co zostało zmienione - ale w 90% przypadków wystarczy samo exe.
Raz na jakiś czas można ściągnąć "Full" i zobaczyć - poprzez porównanie dat plików - które się zmieniły i czy doszły nowe.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Najnowsza wersja z datą 1 września - jest już dostępna u Luisa
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

kowdar

Na stronie L.G. jest najnowsza, oficjalna wersja (z 30.09.2010).
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

Dla pracujących z kampaniami - ważna informacja:

KONIECZNIE uaktualnijcie również LG Suite - starsza niż z 25.09, wersja Suite nie rozumie wszystkich
nowych funkcji i pokazuje masę ostrzeżeń o błędach.

Niezależnie od tego jaka tam data jest przy linku, po ściągnięciu, plik wykonawczy LGSuite ma być z 25.09
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Nowa, oficjalne wersja 0.60.b - z 5 października


    * Game crashed when path-finder was not successful
    * explode_tank.png was missing from OPENGUI
    * hexes grids were shown messed up after changing efile folders
    * rotation animation has it is own slider on screen settings to set delay. Can set to 0 to avoid rotation animation
    * There were a bug on deployment routine, resetting deploy hexes if entering purchase window (on first deploy instance)
    * Checked all directx surfaces are properly destroyed before exiting.
    * There were a bug when a submarine evade.

Do pobrania ze strony Luisa.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

Cytat: Gustlik w Październik 05, 2010, 11:58:26 PM
Nowa, oficjalne wersja 0.60.b - z 5 października


    * Game crashed when path-finder was not successful
    * explode_tank.png was missing from OPENGUI
    * hexes grids were shown messed up after changing efile folders
    * rotation animation has it is own slider on screen settings to set delay. Can set to 0 to avoid rotation animation
    * There were a bug on deployment routine, resetting deploy hexes if entering purchase window (on first deploy instance)
    * Checked all directx surfaces are properly destroyed before exiting.
    * There were a bug when a submarine evade.

Do pobrania ze strony Luisa.

Jest a
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Gustlik

Nie sugeruj się opisem - dawno tego nie zmieniał. Plik jest z 5-go października. Zapewniam, bo już ściągałem.

Dodatkowo - numer wersji wyświetla się w oknie "Settings"
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Nowa, oficjalna wersja 0.60.c z 15 października 2010

    * Prototypes were assigned wrong fuel.
    * Units with no Hard-Attack showed as if they could attack hard target units.
    * Embarked units on NTP won't scuttle nor flee if attacked within ports, they will fight.
    * kill/suppression shown in screen for attacker revised as sometimes it was not accurate.
    * Blown hexes also limit resupply/reinforces to 3/4 of resulting value.
    * chance for leader is now showing true chance, not the value stored
    * "ALT+L" pressed at HQ causes crash of the game.
    * There were yet some issues taking actions from unit's dialog when deploy panel was active
    * Units cannot mount/dismount after moving
    * Units giving fire support from unspotted hexes, will be included on estimated loses after first time they fire. Also they will show up with just the icon but no markers and cannot access unit details window. They will be considered as "unspotted" but "known"
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

kowdar

Nie wiem czy graliście już na nowej wersji Open Gen - OpenGen 0.60.c * (15 Oct 2010),
ale mi się bardzo podoba zastosowane przez Luisa rozwiązanie sprawy z widocznością
wspierającej artylerii (widoczna bez parametrów).
Chociaż z drugiej strony, skuteczność ognia zaporowego do takich celów, przynajmniej
w moim przypadku jest znikoma, więc i tak robię wszystko, aby taką artylerię wroga w pełni
zlokalizować - skuteczność ataku jest nieporównywalna.
Ale przynajmniej ta opcja mniej obciąża pamięć - nie trzeba starać się zapamiętać skąd
wróg nas ostrzelał ....
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

Od dzisiaj (10.11.2010) nowa wersja!!!

New 0.61 (10-Nov) updated

    * Units showing with only icon (hidden but known) do not allow to enter this position.
    * bridging engineer mounted in a truck stopped on a bridge of a river turned in a pontoon bridge when other units moved.
    * ESC key can also abort AI turn.
    * Experience gained on combat reviewed.
    * If any unit was building something and scenario finish, building status was not reset.
    * New option to show results for each contender on map. (Menu additional options / hot-key T)
    * Mechanized special attribute works also for units having CanAirAttack special attribute.
    * Units without movement or not able to attack any enemy are skipped from cycling
    * Units retreating were not updating spotting.
    * When AI recons were killed by units with over-watch leader having yet movement available, game crashed
    * Game won't prompt for names if Names.txt is not found, neither for Misc.txt file
    * When upgrading units, cost was not reset to 0 after upgrading
    * Windows task bar was yet showing as OpenPG2
    * Checking and downloading for missing files has been improved.
    * Win video mode is also saved/restored automatically now.
    * Units embarked on NTP could not resupply, even in ports.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

szybka poprawka na stronie u Luisa!!!

data pliku: 12.11.2010, ver 0.61b
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/