Test - US Army ver. 0.9.

Zaczęty przez Gustlik, Październik 03, 2010, 09:00:30 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Jeżeli tak-to przepraszam za kłopot. No i za zamieszanie.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Przede mną Rzym. ;) Trochę to Anzio mi krwi napsuło, niemniej nie ma za wiele broni pancernej, to i poważne zagrożenie odczuła piechota, plotka, bo je Pantera dorwała... Scenariusz super, powiem szczerze=> kampania ciekawa, czy trudna? Wymagająca rozsądnego użycia przydzielonych sił. Liderzy znów przydzieleni. Zatem choć bez nagrody, to nie jest źle.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

A oto screen do tego- pierwsza próba, to i nieudolna.  Nie widzi recon... Dlaczego? Aura ok...

[załącznik usunięty przez administratora]
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Bo ten heks, na prawo od recona, to jest jeszcze miasto - zasłania mu widok. A do tego tam gdzie stoi "Hummel" wszędzie jest "HILL"
Porada: rób screena z włączoną opcją "pokaż teren" - będzie łatwiej czytać mapę.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#49
Ok, dzięki.
A tak przy okazji- Rzym zdobyty. Uznam, że poszło mi nawet łatwo- nie liczę ckm-u na rezerwie (2/10 i podobnie zmasakrowanej piechoty). Po prostu nauczony doświadczeniem, permanentna asekuracja. W ostatniej turze co prawda, ale jakoś źle spojrzałem na mapę i ten VH z lotniskiem na uboczu mi umknął. Na całe szczęście artyleria jest mobilna, B-25 też, dodatkowo wparty P-38 z c.s. Zatem 3 tury i byłem. ;) Nagrody nie ma. Ale z drugiej strony nic wielkiego nie dokonałem...
ps. programem Ashampoo Snap 3 to robiłem, stąd po prostu wyszło to tak, potem kompresja obrazu...
ps.2 A oto czym będę we Francji dysponować. ;) Dokupiłem Shermana Jumbo, M-12 działo, piechoty (2) podwyższyłem do standardu inżynieryjnego i wzmocniłem oddziały artylerii oraz pancerne.
OpenGen 0.60.b * (5 Oct 2010) *  Efile folder:D:\Nowy OG\  * Efile version:GusOpen Ver:0.8
Campaign: US Army Campaign,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Port Lyautey , #0 , Brilliant Victory
2   Maknassy , #1 , Brilliant Victory
3   Fondouk , #2 , Brilliant Victory
4   Raid To Messina , #3 , Tactical Victory
5   Salerno Breakout , #4 , Brilliant Victory
6   Volturno , #5 , Brilliant Victory
7   Anzio Breakout , #6 , Brilliant Victory
8   Rome , #7 , Brilliant Victory

Current scenario: Operation Anvil , VH prestige is 400 ,  All hex prestige is: 600
Total army value: 4406 , Current prestige is 17
Prestige available on map yet is 600 pp ( 400 pp in VH to capture)
if BV: +700, Huertgen Forest , cap 11500, 20 turn prestige: 105
if V : +550, Huertgen Forest , cap 11500, 20 turn prestige: 105
if TV: +300, Huertgen Forest , cap 11500, 20 turn prestige: 105
Ls: Loss , turn prestige: 105

Infantry
*  Mountain Engineers , GMC ,  , 3 bars , 343 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:001)
*  Ranger , Jeep , Inf. 4 first , 3 bars , 320 exp , USA , 10/10 , First Strike : Unit fires first if initiative is won , 5 kill , 0 pp (U:002)
*  Assault Eng. 44 , M5A1 [W] ,  , 2 bars , 263 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:003)
*  Assault Eng. 44 , M5A1 [W] , Inf.4 .most/umocnienia , 4 bars , 413 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 8 kill , 0 pp (U:004)
*  Sappers 44 , M5A1 [W] , Saperzy- agrs.atak , 2 bars , 256 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 1 kill , 0 pp (U:005)
*  HQ Unit , M3 ,  , 2 bars , 280 exp , USA , 10/1 , 0 kill , 0 pp (U:008)

Tank 
*  M4A3/76 , TR 1 = infiltr. tact. , 5 bars , 1224 exp , USA , 15/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 108 kill , 0 pp (U:007)
M4A3/76 , TR2 , 4 bars , 495 exp , USA , 14/10 , 36 kill , 487 pp (U:017)
M4A3E2 Jumbo ,  , 2 bars , 222 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 372 pp (U:104)

Recon
M6 Staghound , Rec. 1 , 4 bars , 486 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 192 pp (U:015)
M6 Staghound , Rec.2 , 2 bars , 245 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 192 pp (U:019)

Anti-Tank
M36 , AT 1 Oerwh.att. , 4 bars , 445 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack : Some suppression becomes kills , 12 kill , 300 pp (U:013)

FlaK
*  MG 50 cal. , Jeep , Flak 2 shock t. , 4 bars , 414 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 4 kill , 0 pp (U:010)
*  M16 , Flak 1 fire disc. , 3 bars , 313 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 5 kill , 0 pp (U:012)

Artillery
*  155mm M1 , M5 HS Tractor , Art. 1 , 5 bars , 691 exp , USA , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 7 kill , 0 pp (U:006)
155mm M1 , M5 HS Tractor , Art. 2 resilence , 4 bars , 441 exp , USA , 14/10 , Resilience : Harder to destroy unit , 11 kill , 672 pp (U:014)
M7 , Art.3 C.S. , 3 bars , 348 exp , USA , 13/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 1 kill , 405 pp (U:016)
M12 , Art.4 , 2 bars , 252 exp , USA , 12/10 , 4 kill , 504 pp (U:018)
M12 ,  , 2 bars , 222 exp , USA , 12/10 , 0 kill , 504 pp (U:103)

Air Defense
*  M15A1 , AD 1 , 5 bars , 589 exp , USA , 15/10 , 7 kill , 0 pp (U:011)

Fighter
*  P-38J , FG 1 c.s. , 5 bars , 759 exp , USA , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 13 kill , 0 pp (U:009)
*  F6F-5 Hellcat , 2 FG , 2 bars , 276 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp (U:020)

Tactical Bomber
B-25H , 1 TB , 2 bars , 293 exp , USA , 11/10 , 4 kill , 778 pp (U:021)

Killed: AD 43 ,  AT 26 ,  ATY 61 ,  INF 149 ,  REC 21 ,  TK 11 ,  FTR  9 ,  TB  7 ,  Total: 327
Lost  : AD  2 ,  AT  1 ,  ATY  2 ,  INF  7 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  1 ,  Total:  13

BV  7
V   0
TV  1
L   0
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Lądowanie na południu udane- artyleria coraz mocniejsza, pancerniacy też, to i kontry niemieckie powoli przestają być zatrważające. Niemniej potraktować zbyt pobłażliwie przeciwnika to błąd: grenadierzy przemielili mi parę oddziałów, do tego lotnictwo mocno nadszarpnięte... Ale prędkość najważniejsza, zwłaszcza, ze przy nadmorskim, przy lotnisku VH mocno zamarudziłem. Ale przy ostatnim VH też wstrzymałem ostateczny szturm- 3 tury ostrzeliwałem oddziały, dopiero potem nastąpił atak. Dokupiłem samolot rozpoznawczy- użyczony z marynarki. ;) A za- łatwe stosunkowo- zadanie: nagroda Mustang wersja H.
Przede mną las... Hmm jest limit, dobrze, że nie mam licznej armii...
ps. Gustlik, czy ten scen Anvil nie był podobny w Paratroopers? A las w "Czerwonej 1-nce"?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Cytatczy ten scen Anvil nie był podobny w Paratroopers? A las w "Czerwonej 1-nce"?

"Paratroopers", to już nie pamiętam, ze dwa lata nie grałem, a w Czerwonej Jedynce, rzeczywiście była ta bitwa,
tyle że jej ostatnia faza - dwa miesiące później, a to jest początek. Oni siedzieli w tym lesie całą jesień...

CytatPrzede mną las... Hmm jest limit, dobrze, że nie mam licznej armii...
??? ??? ???
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Metz... Z tego co pamiętam w SSI było nawet ciężko, ale teraz nie liczę na przyjemne przyjęcie. Las mnie wykrwawił. Na szczęście starczyło na ulepszenie czołgów, no i podwyższenie artylerii i części lotnictwa.
W scenie  Huertgen Forest uważam za nieodzowny zestaw: myśliwiec-rozpoznawczy samolot i recon. Do tego samobieżna artyleria do asekuracji... Przyznam, że przez blednę- za słabe siły wysłałem na wschód, dopiero w ostatniej turze dotarłem wszędzie. W ogóle warto by mieć ze dwie desantowe piechoty i zająć te lotnisko na krańcu... Ja ostatecznie zbudowałem dwa lądowiska... Bardzo przydatna jest artyleria "przełamania". Po prostu idealna do masakrowania pelotek i dział.
Jedyny kontratak pancerny załamał się w ogniu dział. StuG eksplodował, Pantery zostały dwie...
Mam pytanie- ja w lesie widzę na jeden heks- przeciwnik też? Mam bowiem nieco wątpliwości.
Nagrody- jak niemal zawsze- brak...
10   Huertgen Forest , #9 , Brilliant Victory

Current scenario: Metz , VH prestige is 240 ,  All hex prestige is: 360
Total army value: 6416 , Current prestige is 22
Prestige available on map yet is 360 pp ( 240 pp in VH to capture)
if BV: +1200, Nordwind , cap 15000, 18 turn prestige: 140
if V : +900, Nordwind , cap 15000, 18 turn prestige: 140
if TV: +700, Nordwind , cap 15000, 18 turn prestige: 140
Ls: Loss , turn prestige: 140

Infantry
*  Mountain Engineers , GMC ,  , 4 bars , 446 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:001)
*  Ranger , Jeep , Inf. 4 first , 3 bars , 387 exp , USA , 10/10 , First Strike : Unit fires first if initiative is won , 6 kill , 0 pp (U:002)
*  Assault Eng. 44 , M5A1 [W] , 3 bars , 318 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:003)
*  Assault Eng. 44 , M5A1 [W] , 4 bars , 471 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 9 kill , 0 pp (U:004)
*  Sappers 44 , M5A1 [W] , Saperzy- agrs.atak , 2 bars , 258 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 2 kill , 0 pp (U:005)
*  HQ Unit , M3 ,  , 2 bars , 280 exp , USA , 10/1 , 0 kill , 0 pp (U:008)

Tank 
*  M4A3E8/76 Easy Eight , TR 1 = infiltr. tact. , 5 bars , 1537 exp , USA , 15/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 142 kill , 0 pp (U:007)
M4A3E8/76 Easy Eight , TR2 , 5 bars , 786 exp , USA , 15/10 , 62 kill , 540 pp (U:017)
M4A3E2 Jumbo ,  , 3 bars , 306 exp , USA , 13/10 , 13 kill , 483 pp (U:024)

Recon
M6 Staghound , Rec. 1 , 5 bars , 594 exp , USA , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 10 kill , 192 pp (U:015)
M6 Staghound , Rec.2 , 3 bars , 309 exp , USA , 10/10 , Street Fighter : Bypass city entrenchments , 4 kill , 192 pp (U:019)
M6 Staghound ,  , 2 bars , 234 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 192 pp (U:026)

Anti-Tank
M36 , AT 1 Oerwh.att. , 5 bars , 574 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack : Some suppression becomes kills , 21 kill , 300 pp (U:013)

FlaK
*  MG 50 cal. , Jeep , Flak 2 shock t. , 4 bars , 458 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 4 kill , 0 pp (U:010)
*  M16 , Flak 1 fire disc. , 3 bars , 348 exp , USA , 11/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 5 kill , 0 pp (U:012)

Artillery
*  155mm M1 , M5 HS Tractor , Art. 1 C.S. , 5 bars , 863 exp , USA , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 12 kill , 0 pp (U:006)
155mm M1 , M5 HS Tractor , Art. 2 resilence , 5 bars , 586 exp , USA , 15/10 , Resilience : Harder to destroy unit , 16 kill , 720 pp (U:014)
M7 , Art.3 C.S. , 4 bars , 470 exp , USA , 14/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 2 kill , 436 pp (U:016)
M12 , Art.4 , 3 bars , 361 exp , USA , 13/10 , 6 kill , 546 pp (U:018)
M12 ,  , 3 bars , 343 exp , USA , 13/10 , 1 kill , 546 pp (U:023)
8 inch , M4 HS Tractor ,  , 3 bars , 306 exp , USA , 13/10 , 3 kill , 951 pp (U:027)

Air Defense
*  M15A1 , AD 1 , 5 bars , 700 exp , USA , 15/10 , 10 kill , 0 pp (U:011)

Fighter
*  P-38J , FG 1 c.s. , 5 bars , 966 exp , USA , 13/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 19 kill , 0 pp (U:009)
*  F6F-5 Hellcat , 2 FG C.S. , 4 bars , 418 exp , USA , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 11 kill , 0 pp (U:020)
*  P-51H ,  , 2 bars , 266 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:025)

Tactical Bomber
B-25H , 1 TB , 4 bars , 467 exp , USA , 14/10 , 7 kill , 991 pp (U:021)
OS2U Kingfisher , Rec.1 , 3 bars , 309 exp , USA , 13/10 , 0 kill , 327 pp (U:022)

Killed: AD 56 ,  AT 34 ,  ATY 89 ,  INF 219 ,  REC 30 ,  TK 13 ,  FTR 12 ,  TB 10 ,  Total: 463
Lost  : AD  2 ,  AT  1 ,  ATY  2 ,  INF  7 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  1 ,  Total:  13
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Metz za mną- nie ukrywam, że mając obecne lotnictwo i artylerię mogę popełniać błędy, za które piechota płaci, ale tylko stratami, nie zaś definitywnym końcem. Na północ rzuciłem samodzielną grupę, w centrum zaś cały czas powoli podchodziłem masakrując bunkry działami, artylerią a na koniec rozjeżdżając. Przybył kolejny lider-w artylerii. ;) Przede mną kolejny znajomy z SSI- Nordwind, tym razem z drugiej strony barykady. Na początek czołgi przezbrojone w najnowszy typ. Zobaczymy co warte 90mm działo...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Nordwind- obiektywnie rzecz ujmując przyznam szczerze- przegrałem tę bitwę, co prawda osiągnąłem BV, ale czołgi zostały zmasakrowane, piechoty w dużej mierze też... Na szczęście pogoda mi dopisała i dzięki temu mogłem trochę lepiej poznać pole walki, od razu weń ingerując. Na wschodzie na stałe musiałem Mitchella (15/10) przydzielić- niemal zawsze zdejmował całą piechotę na rzece.  Odesłałem też w 5 turze działo z liderem- do zniszczenia wrogich dział... Suma summarum- ciężko, tylko 2 zachodnio- północne heksy zajęte. zatem: spore straty, mały dochód... A tu następna masakra przede mną...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Nordwind- powtórka, jakby znajomy- w testowej kampanii chyba był. Ale tym razem mam nie tylko odeprzeć natarcie, to jeszcze przejąć inicjatywę i wyprzeć wroga. Łatwo rzec- armia skromna, a obszar cholernie duży... Dlatego dokupiłem- kosztem ulepszeń czołg M-24 (co by mieć recon i czołg zarazem) oraz działo samobieżne. Przyznam szczerze, że popełniłem duży błąd, za późno wycofywałem artylerię na inne obszary. Ale niestety nie byłem pewien, czy nie będzie kolejnego ataku. Załączam zrzut, co by wskazać, jak było wesoło... Ostatecznie brylant, dostałem "Bliźniakowego" Mustanga. Oj będzie miał co robić, przede mną Zagłębie Ruhry...

[załącznik usunięty przez administratora]
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

A zatem powiem tylko tyle- nikt nie miał zamiaru się poddawać w tym zagłębiu... Do tego skurczybyki mają radar, a ja nic nie widzę w tym przeklętym mieście... Do tego zajęli mi mój VH, dobrze, że on nie jest moim koniecznym, bo aura nie dopisała i go nie mogłem odbić... Nagrody brak.
Poniżej lista;)
OpenGen 0.60.d * (20 Oct 2010) *  Efile folder:D:\Nowy OG\  * Efile version:GusOpen Ver:0.8
Campaign: US Army Campaign,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Port Lyautey , #0 , Brilliant Victory
2   Maknassy , #1 , Brilliant Victory
3   Fondouk , #2 , Brilliant Victory
4   Raid To Messina , #3 , Tactical Victory
5   Salerno Breakout , #4 , Brilliant Victory
6   Volturno , #5 , Brilliant Victory
7   Anzio Breakout , #6 , Brilliant Victory
8   Rome , #7 , Brilliant Victory
9   Operation Anvil , #8 , Brilliant Victory
10   Huertgen Forest , #9 , Brilliant Victory
11   Metz , #10 , Brilliant Victory
12   Nordwind , #11 , Brilliant Victory
13   Nordwind - Haugenau , #12 , Brilliant Victory
14   Ruhr Pocket , #13 , Brilliant Victory

Current scenario: Cheb - Karlove Vary , VH prestige is 160 ,  All hex prestige is: 400
Total army value: 8434 , Current prestige is 1283
Prestige available on map yet is 400 pp ( 160 pp in VH to capture)
if BV: +1500, Unthinkable , cap 25500, 17 turn prestige: 250
if V : +1300, Unthinkable , cap 25500, 17 turn prestige: 250
if TV: +500, Unthinkable , cap 25500, 17 turn prestige: 250
Ls: Loss , turn prestige: 250

Infantry
*  Mountain Engineers , GMC ,  , 5 bars , 559 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp (U:001)
*  Ranger , Jeep , Inf. 4 first , 4 bars , 479 exp , USA , 10/10 , First Strike : Unit fires first if initiative is won , 10 kill , 0 pp (U:002)
*  Assault Eng. 44 , M5A1 [W] ,  , 4 bars , 408 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:003)
*  Assault Eng. 44 , M5A1 [W] , Inf.4 .most/umocnienia , 5 bars , 560 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 11 kill , 0 pp (U:004)
*  Sappers 44 , M5A1 [W] , Saperzy- agrs.atak , 3 bars , 328 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 5 kill , 0 pp (U:005)
*  HQ Unit , M3 ,  , 2 bars , 280 exp , USA , 10/1 , 0 kill , 0 pp (U:008)

Tank 
*  M26 , TR 1 = infiltr. tact. , 5 bars , 2008 exp , USA , 15/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 195 kill , 0 pp (U:007)
M26 , TR2 , 5 bars , 1262 exp , USA , 15/10 , 128 kill , 720 pp (U:017)
M26 , TR3 , 5 bars , 956 exp , USA , 15/10 , 70 kill , 720 pp (U:024)
M24 ,  , 4 bars , 447 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 336 pp (U:030)

Recon
M6 Staghound , Rec. 1 C. S. , 5 bars , 896 exp , USA , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 10 kill , 192 pp (U:015)
M6 Staghound , Rec.2 , 4 bars , 460 exp , USA , 10/10 , Street Fighter : Bypass city entrenchments , 7 kill , 192 pp (U:019)
M6 Staghound , R3 , 4 bars , 416 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 192 pp (U:026)

Anti-Tank
M36 , AT 1 Oerwh.att. , 5 bars , 855 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack : Some suppression becomes kills , 26 kill , 300 pp (U:013)
*  M36 B1 ,  , 3 bars , 369 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:028)
76mm ATG ,  , 3 bars , 330 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 144 pp (U:032)

FlaK
*  MG 50 cal. , Jeep , Flak 2 shock t. , 5 bars , 592 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 7 kill , 0 pp (U:010)
*  M16 , Flak 1 fire disc. , 5 bars , 525 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 11 kill , 0 pp (U:012)

Artillery
*  155mm M1 , M5 HS Tractor , Art. 1 C.S. , 5 bars , 1080 exp , USA , 14/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 20 kill , 0 pp (U:006)
155mm M1 , M5 HS Tractor , Art. 2 resilence , 5 bars , 889 exp , USA , 15/10 , Resilience : Harder to destroy unit , 32 kill , 720 pp (U:014)
M7 , Art.3 C.S. , 5 bars , 699 exp , USA , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 8 kill , 468 pp (U:016)
M12 , Art.4 Aggr. att. , 5 bars , 566 exp , USA , 15/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 14 kill , 630 pp (U:018)
M12 , 5 art. , 5 bars , 529 exp , USA , 14/10 , 4 kill , 588 pp (U:023)
8 inch , M4 HS Tractor , Wsparcie , 5 bars , 526 exp , USA , 14/10 , 11 kill , 1024 pp (U:027)
M37 HMC ,  , 4 bars , 409 exp , USA , 13/10 , 2 kill , 530 pp (U:029)
M8 ,  , 3 bars , 369 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 240 pp (U:033)
M37 HMC ,  , 3 bars , 387 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 408 pp (U:034)

Air Defense
*  M15A1 , AD 1 , 5 bars , 851 exp , USA , 15/10 , 12 kill , 0 pp (U:011)

Fighter
*  P-38J , FG 1 c.s. , 5 bars , 1259 exp , USA , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 27 kill , 0 pp (U:009)
*  F6F-5 Hellcat , 2 FG C.S. , 5 bars , 603 exp , USA , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 13 kill , 0 pp (U:020)
*  P-51H , FG3 , 4 bars , 401 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp (U:025)
*  F-82 Twin Mustang ,  , 3 bars , 393 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:031)

Tactical Bomber
B-25H , 1 TB , 5 bars , 696 exp , USA , 11/10 , 18 kill , 778 pp (U:021)
OS2U Kingfisher , Rec.1 , 4 bars , 491 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 252 pp (U:022)

Killed: AD 93 ,  AT 58 ,  ATY 145 ,  INF 374 ,  REC 47 ,  TK 25 ,  FTR 18 ,  TB 16 ,  Total: 776
Lost  : AD  2 ,  AT  1 ,  ATY  2 ,  INF  9 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  1 ,  Total:  15

BV 13
V   0
TV  1
L   0
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

#57
Czechy- mam dwa zapytania/ zastrzeżenia: jedno poważne: uważam, że to trochę bez sensu dawać nagle oddziały pośrodku moich... Takie "przenikające"...??? Stanowczo są za późno. A zapytanie: czy ci Węgrzy są nieśmiertelni?
ps. Gustlik czym kompresujesz, że mieści się Tobie plik? Mi wychodzi 180kb... Microsoft Picture Menager.

[załącznik usunięty przez administratora]
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatA zapytanie: czy ci Węgrzy są nieśmiertelni?

Nie, pozabijałem ich wszystkich....

CytatGustlik czym kompresujesz, że mieści się Tobie plik? Mi wychodzi 180kb... Microsoft Picture Menager.

Niczym nie kompresuję, bo niby gdzie ma mi się mieścić?
Teraz będziesz do każdego opisu dodawał obrazki?  :D

CytatMicrosoft Picture Menager

Co ma oznaczać nazwa tego programu?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Na tym screenie miałem Tobie pokazać wyniki walki z piechotą... Obrazka bym nie wklejał, ale nie chciałem opisywać za dużo... Nie chciałem go wklejać, Microsoft Picture Menager to nazwa programu, w którym to kompresuję.
ps. gdy potem testowałem inne rozstawienie, to miałem o wiele lepsze korelacje z Węgrami...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369